• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:39
Ik gaf aan dat het mensen wel gelukt was een kortingscode te krijgen, en ik krijg te horen:
Het kan inderdaad zijn dat hij de code heeft ontvangen, maar hij zal er geen gebruik van kunnen maken. Deze NCR‑code is niet combineerbaar, omdat de introductiekortingen al zo scherp zijn dat aanvullende kortingscodes niet toegepast kunnen worden.
Vraag me af of ik in het ootje wordt genomen, of het echt zo is.

[ Voor 8% gewijzigd door JohnHeroHD op 23-02-2026 18:28 ]

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:39
JohnHeroHD schreef op maandag 23 februari 2026 @ 18:26:
Ik gaf aan dat het mensen wel gelukt was een kortingscode te krijgen, en ik krijg te horen:

[...]

Vraag me af of ik in het ootje wordt genomen, of het echt zo is.
Is iemand die maar wat zegt. Ik combineer het al jaren. Misschien aangeven dat je nu wat wil kopen ipv specifiek de s26?

[ Voor 19% gewijzigd door Brutalsranan op 23-02-2026 18:31 ]

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:51
Wat is bcr en ncr? Ik krijg gewoon een bot die me verteld waar de huidige acties te vinden zijn

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:56
Cloclo100 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 20:24:
Wat is bcr en ncr? Ik krijg gewoon een bot die me verteld waar de huidige acties te vinden zijn
Hier hetzelfde. Sterker nog de bot op WhatsApp reageert vervolgens niet meer, ook al vraag je naar een medewerker. Dit was rond 15:00 uur.

PSN : Geraedus

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:01
Iemand al een bevestiging of het een alu of titanium frame wordt?
Zeer belangrijk voor gewicht en krasgevoeligheid.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
cpootjes schreef op maandag 23 februari 2026 @ 22:19:
Iemand al een bevestiging of het een alu of titanium frame wordt?
Zeer belangrijk voor gewicht en krasgevoeligheid.
Lijkt een alu frame te worden :-(

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:51
Hi Cloclo, welkom op WhatsApp! Goed dat je contact opneemt. Ik help je graag verder. De 10% kortingscode is niet te combineren met het upcoming event. ^Sheni

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:34
Cloclo100 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 06:51:
Hi Cloclo, welkom op WhatsApp! Goed dat je contact opneemt. Ik help je graag verder. De 10% kortingscode is niet te combineren met het upcoming event. ^Sheni
Ik zou hem toch vragen. Ervaring leert dat die helpdeskmedewerkers niet altijd 'in the know'

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:51
Ik heb de code binnen via whatsapp. Werd vermeld dat deze niet te combineren is maar na wat geflirt heeft ze hem toch gestuurd

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:56
Dwezz schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 07:23:
[...]

Ik zou hem toch vragen. Ervaring leert dat die helpdeskmedewerkers niet altijd 'in the know'
In de wereld van de call center medewerker wordt je geleerd om mensen niet wijzer te maken dan ze al zijn. Ik kan het weten want ik heb 12 jaar voor een Amerikaans call center gewerkt.

PSN : Geraedus

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:50
Op de samsung site zelf werd vermeld dat de code meer dan 10% zou zijn en deze wel te combineren is met de andere codes! Heeft iemand deze eigenlijk al ontvangen? Want ik weet dat deze vorig jaar een paar dagen voor het event al via mail werden opgestuurd?

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:34
Sisatitans schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:51:
Op de samsung site zelf werd vermeld dat de code meer dan 10% zou zijn en deze wel te combineren is met de andere codes! Heeft iemand deze eigenlijk al ontvangen? Want ik weet dat deze vorig jaar een paar dagen voor het event al via mail werden opgestuurd?
Volgens mij in Nederland wel, maar in België nog niet?

• Skix_Aces
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:48
Ik had me vorige week bij Samsung aangemeld voor het event, maar ik heb daar nog geen code van ontvangen. Wel een bevestigingsmail dat ik mijn email moest authenticeren.

Gisteren ook contact opgenomen met Samsung via whatsapp, en de 10% NCR kortingscode ontvangen. In die mail staat wel het volgende:
Claim de korting door de code in te voeren bij het afrekenen. De kortingscode is enkel te gebruiken naast andere promoties op de website en niet met andere kortingscodes.
Hij is dus wel bovenop promoties te gebruiken, maar niet in combinatie met een andere code. Maar wie weet, we gaan het meemaken.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ik heb nu een een mail gehad van Samsung waarin staat dat ik 130 euro korting krijg: 30 euro pre-registratie voordeel + 100 euro membersvoordeel. En daar komt nog die 200 euro voordeel bij voor extra geheugen, maar dat staat niet in deze mail. Ben dan benieuwd of dit nog te combineren is met die 180 euro van de ING bank.

[ Voor 37% gewijzigd door coenox op 24-02-2026 10:29 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
coenox schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:27:
Ik heb nu een een mail gehad van Samsung waarin staat dat ik 130 euro korting krijg: 30 euro pre-registratie voordeel + 100 euro membersvoordeel. En daar komt nog die 200 euro voordeel bij voor extra geheugen, maar dat staat niet in deze mail. Ben dan benieuwd of dit nog te combineren is met die 180 euro van de ING bank.
Nope als het goed is niet, ing is andere portal.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:36
Ik heb ook een vouchercode gehad. Voor degene die hier gebruik van willen maken:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11:40

g86

Ik heb ook mijn vouchercode voor 130 euro korting.
En ik heb nu ook van de Samsung klantendienst een 10% voucher ontvangen.
Tip: vraag dus die 10% code gewoon via Whatsapp en zeg dat je anders geen S26 Ultra gaat kopen.
Codes zijn stapelbaar.

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:51
Ik krijg met geen mogelijkheid die 130,- membercode. Ik heb mezelf al veelvoudig aangemeld maar krijg nooit de member mailtjes binnen. Enkel de normale 30,- code heb ik binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door bjvdven op 24-02-2026 11:51 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Pagina: 1 2 Laatste