Mooi dat belsimpel wel de afhandeling kan doen die Samsung nalaat met die vouchers. Deze week nog weer contact gehad maar dit gaat niks worden denk ik.
[28-4, 13:54] Samsung Netherlands: Hi Manon, welkom terug op WhatsApp. Goed dat je contact opneemt, ik help je graag verder. Ik heb je ticket erbij gehaald en om een update gevraagd. Zodra er een terugkoppeling is, laten we je dat direct weten. Ik begrijp dat je al lang aan het wachten bent. Ik wil je vriendelijk vragen om nog even geduld te hebben. ^Sheni
[29-4, 13:55] Samsung Netherlands: We hebben recent geen bericht meer van je ontvangen en willen zeker weten dat je vraag goed is opgevolgd. Heb je nog hulp nodig? Laat het ons weten via deze chat.
Ontvangen we geen reactie, dan vertrouwen we erop dat het is opgelost en sluiten we het gesprek automatisch af binnen 24 uur. Fijne dag gewenst!
[29-4, 13:55] Manon: Ik wacht nog steeds maar dat zal moeten blijkbaar
[29-4, 16:09] Samsung Netherlands: Hoi Manon, welkom terug! Ik zal je verder te woord staan 😊 Dankjewel voor je bericht. Echter, kan het versturen van de voucher nog even duren vanwege de vertraging. Onze excuses voor het ongemak. Heb je verder nog andere vragen? ^Lyss
[29-4, 16:10] Manon: Maar hoe lang gaan jullie dat nog zeggen?
[29-4, 16:18] Samsung Netherlands: Ik begrijp dat je de voucher spoedig wilt ontvangen, Manon. Ik heb inmiddels gevraagd naar een update hierover. ^Lyss
[29-4, 16:21] Manon: Ja dat is gister ook al gedaan. Het lijkt er meer op dat jullie iedereen gewoon aan het lijntje houden tot het opgegeven wordt.
[29-4, 17:01] Samsung Netherlands: Ik snap heel goed waarom je het gevoel hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden. Er is momenteel een onderzoek gaande, dus wij wachten de update daarvan nog af. ^Lyss
Het onderzoek is vast hoe ze er onderuit kunnen komen 🤓.
[
Voor 27% gewijzigd door
Manon96 op 30-04-2026 20:49
]