Voor de geïnteresseerden, nooit iets opgestuurd en vervolgens geen mail of melding ontvangen.Bakkertje_01 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 15:57:
Vraagje, ik had ter inruil een random toestel die ik niet heb met een waarde van 0 euro gekozen, met daarbij de gedachte dat dit wel goed zou komen en ik niets hoefde op te sturen. Altans, ik had gelezen van andere mensen dat dit de vorige keer goed gegaan is. Nu krijg ik uiteraard de mail van L8P om dit toestel ter waard van 0 euro alsnog in te ruilen.
Wat zou het meest tactisch zijn:
1. Annulering van de inruil doen;
2. Een random oude telefoon (die niet in de lijst stond) opsturen;
3. Niets doen.
Hier wel 1 mail gehad maar niks opgestuurd doe dit al jaren zo.Bakkertje_01 schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 15:21:
[...]
Voor de geïnteresseerden, nooit iets opgestuurd en vervolgens geen mail of melding ontvangen.
Ik heb nog steeds problemen met een geannuleerde S26 Ultra en bijhorende S25 Ultra inruil. Heb Samsung vijf keer gesproken en het interne team zou ermee bezig zijn. Over een week wordt de S26 Ultra geblokkeerd en komt een deurwaarder beslag leggen op mijn spullen.
Is dit iets voor mijn rechtsbijstandsverzekering en hoe nu verder? Ben echt boos nu.
Is dit iets voor mijn rechtsbijstandsverzekering en hoe nu verder? Ben echt boos nu.
Disclaimer. Ik ben geen jurist. Disclaimer 2: ik woon in Vlaanderen.Dennisweb schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 23:14:
Ik heb nog steeds problemen met een geannuleerde S26 Ultra en bijhorende S25 Ultra inruil. Heb Samsung vijf keer gesproken en het interne team zou ermee bezig zijn. Over een week wordt de S26 Ultra geblokkeerd en komt een deurwaarder beslag leggen op mijn spullen.
Wat mij al enkele keren geholpen heeft om beweging te krijgen in dit soort hemeltergende situaties is een aangetekende ingebrekestelling sturen. Meestal maakt dat wel indruk en komt je case bovenop hun stapel te liggen en niet onderaan.
Geen idee of het juridische waarde heeft, maar worth a shot in jouw geval.
Prima, goed idee. Hier word ik echt niet vrolijk van. Men verwijst steeds naar het interne team dat ermee bezig zou zijn. Daar hoor je niks van, maar wel dreigen met deurwaarders en het blokkeren van mijn telefoon. Zo doe je geen zaken.Dwezz schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 01:10:
[...]
Disclaimer. Ik ben geen jurist. Disclaimer 2: ik woon in Vlaanderen.
Wat mij al enkele keren geholpen heeft om beweging te krijgen in dit soort hemeltergende situaties is een aangetekende ingebrekestelling sturen. Meestal maakt dat wel indruk en komt je case bovenop hun stapel te liggen en niet onderaan.
Geen idee of het juridische waarde heeft, maar worth a shot in jouw geval.
Feit dat je hebt te maken met verschillende partijen maakt het lastig. Je hebt L8P en samsung. Ik heb ook het vermoeden dat de KS van samsung is uitbesteed aan derde partij en hun mogelijkheden beperkt zijn. Zij kunnen ook niks doen, dan het verder escaleren tot het bij juiste afdeling terecht komt en wordt opgepakt.Dennisweb schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 01:35:
[...]
Prima, goed idee. Hier word ik echt niet vrolijk van. Men verwijst steeds naar het interne team dat ermee bezig zou zijn. Daar hoor je niks van, maar wel dreigen met deurwaarders en het blokkeren van mijn telefoon. Zo doe je geen zaken.
Uiteindelijk zal het worden opgelost, maar het zal tijd en energie kosten en frustraties veroorzaken.
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie