• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13:37
Samsung Galaxy S26-serie
Bespreek hier de aanbiedingen / prijzen / levertijden van de Samsung Galaxy S26-serie.
* S26
* S26+
* S26 Ultra

[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie

Heb je weet van pre-registratiecodes, aanbiedingen, promo’s, trade-ins en/of manieren om een nieuwe S26 voor de beste prijs te scoren? Deel het hier met de groep!

Het 'Unpacked' event van de Samsung Galaxy S26-serie kun je hier (terug)kijken (woe. 25 feb 2026, 19:00 Nederlandse tijd):

[ Voor 9% gewijzigd door JustRickvD op 25-02-2026 11:06 ]

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Tot nu als Belg nog geen enkele code mogen ontvangen ondanks registeren (ruim op tijd). De helpdesk is geen hulp, die blijven hangen bij 'heb je gekeken in je spamfolder'. Andere jaren gaat dit altijd goed.

Op den duur ook met een ander mailadres geprobeerd, maar zelfde verhaal.

Vervelend en wat amateuristisch van een bedrijf als Samsung.

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:19
Hier (Nederland) ook op 2 e-mailadressen wél de registratie-mail ontvangen van Samsung, maar niet de kortingscodes. Op de vraag om de 10% kortingscode via Whatsapp aan Samsung wordt stellig gereageerd dat deze niet geld voor de S26(+/Ultra) en de bijbehorende accessoires. Op mijn vraag waarom er screenshots op forums rond gaan van klantenservicemedewerkers die het andere uiterste beweren, wordt gereageerd met: "We hebben hier wel vaker problemen mee gekregen dat het klanten beloofd is maar niet waar blijkt te zijn wanneer ze ons spreken. Net zoals nu. "

Voor mij is een behoorlijke korting (zoals eerdere jaren) wel relevant om de aanschaf voor mezelf te rechtvaardigen. 😀

• GertuZz
Tot nu toe is de beste aanbieding nog via Belsimpel geweest, maar deze is ook niet echt schokkend. Géén extra inruilkorting, beperkte korting op het device zelf en extra korting op geheugen (wat vorig jaar ook standaard was)...

Via Belsimpel:

- Tot €150,- persoonlijke korting
- Tot €200,- opslagvoordeel op geselecteerde modellen
- €60,- cashback (geldig t/m 1 maart)
- €100,- extra kassakorting op de Buds Pro i.c.m. de Samsung Galaxy S-serie

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:11
Dwezz schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:15:
Tot nu als Belg nog geen enkele code mogen ontvangen ondanks registeren (ruim op tijd). De helpdesk is geen hulp, die blijven hangen bij 'heb je gekeken in je spamfolder'. Andere jaren gaat dit altijd goed.

Hier exact hetzelfde, op de telefoon zeiden ze dat ze rekening gingen houden met het feit dat het bij mij niet lukte, zolang dat ik me vandaag nog eens registreerde. Heb dit tot nu toe al zeker 10 keer gedaan, op verschillende accounts. Ze willen ook nog geen 10% kortingscode geven, maar een paar dagen geleden werd me verteld dat deze wel kan worden gestapeld met de pre registratie korting.

• JustRickvD
GertuZz schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:22:
Hier (Nederland) ook op 2 e-mailadressen wél de registratie-mail ontvangen van Samsung, maar niet de kortingscodes. Op de vraag om de 10% kortingscode via Whatsapp aan Samsung wordt stellig gereageerd dat deze niet geld voor de S26(+/Ultra) en de bijbehorende accessoires. Op mijn vraag waarom er screenshots op forums rond gaan van klantenservicemedewerkers die het andere uiterste beweren, wordt gereageerd met: "We hebben hier wel vaker problemen mee gekregen dat het klanten beloofd is maar niet waar blijkt te zijn wanneer ze ons spreken. Net zoals nu. "

Voor mij is een behoorlijke korting (zoals eerdere jaren) wel relevant om de aanschaf voor mezelf te rechtvaardigen. 😀
Hier ook dezelfde reactie:
Dat kan, maar de kortingscode kun je niet gebruiken voor de S26. Je kunt hem wel voor andere producten inzetten 😀 Zou je het alsnog willen ontvangen?^Wouter
Wel super vriendelijke klantenservice!
We gaan vanavond wel zien wat we allemaal kunnen puzzelen wbt codes.

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:52
Ik hou het topic in de gaten, als de s26+ te duur is met korting koop ik wel een s25 ultra :p

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:54
Dwezz schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:15:

Toevalig gisteren op 3 email adressen een code mogen ontvangen. Eventueel kan je er wel 1 van mij krijgen, mits deze werkt op de be versie van Samsung.

PSN : Geraedus

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb tot nu toe
- Kortingscodes Belsimpel (€ 150 op de S26U)
- Kortingscode € 30,= Samsung

Wel ingeschreven, (nog) niets ontvangen
- Hogere kortingscode Samsung
- Kortingscodes Mobiel.nl

Vooralsnog vind ik zowel de kortingen als de vernieuwingen mager en word ik hierdoor niet over de streep getrokken. Ben bovendien nog tevreden met de S24U die ik ook nog 'ns mooier vind.

[ Voor 32% gewijzigd door Rio op 25-02-2026 11:57 ]

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Rio schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:55:
Ik heb tot nu toe

Via whatsapp kan je bij samsung een 10% kortingscode aanvragen, die krijg je dan direct in de mail.

[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 25-02-2026 11:56 ]

• GertuZz
Mijn broek zakt af van deze reactie van de klantenservice op mijn vraag of de Samsung Unpacked kortingscodes nog worden verzonden, omdat ik nog niets had ontvangen:

"Bij de vorige Unpacked events werden er inderdaad kortingen gegeven, maar bij deze zijn is dat niet het geval. Ook omdat deze al met sterke introductiekortingen wordt gelanceerd. Heb je nog andere vragen? ^Xio"

O ja, en eerst moest ik maar tot morgen wachten, waarop ik had gereageerd dat de mails voorgaande jaren altijd vóór het Unpacked event werden vezonden. 🤔

• JustRickvD
Rio schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:55:
Ik heb tot nu toe

Vooralsnog vind ik zowel de kortingen als de vernieuwingen mager en word ik hierdoor niet over de streep getrokken. Ben bovendien nog tevreden met de S24U die ik ook nog 'ns mooier vind.
Ik heb die €30,- kortingscode dus helemaal niet ontvangen. Weet ook niet waar dit precies aan kan liggen...

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:32

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb zelf nog niets van Samsung direct ontvangen, terwijl ik gewoon member (en nog extra aangemeld voor het Unpacked event) ben.
Wel van Belsimpel.

Maar ik wil het via Samsung, dan kan ik mijn huidige telefoon inruilen. En waarschijnlijk is er via ICS weer een flinke korting net als afgelopen jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door H.Boss op 25-02-2026 12:32 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:02
Ff een vraagje..
Ik heb alleen een code van 30 euro gekregen.
Mijn broertje 1 van 100.

Is er ook 1 code van 130? Of alleen van 30 en 100 los?

• GertuZz
En nu trekken ze via de klantenservice de verzonden mails van het Samsung Unpacked event, zoals hier vemeld op Tweakers ([Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie) ook nog in twijfel. Ongelooflijk, dit bedrijf... 😳

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:38
Aggressor schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:15:
Ff een vraagje..
Ik heb alleen een code van 30 euro gekregen.
Mijn broertje 1 van 100.

Is er ook 1 code van 130? Of alleen van 30 en 100 los?
ja ik heb een voucher van 130 gekregen.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
Oke apart...zoveel verschillende.
Mocht iemand anders nog 1 over hebben hou ik mij aanbevolen.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
Elk jaar krijg ik twee codes omdat ik twee accounts heb maar dit jaar niet meer. Ik heb in de spam gezocht maar niks te vinden. Ik zou de S26Ultra wel willen kopen maar dan wel met flinke korting net voorgaande jaren. Ik hoop dat er nog wat codes vrijkomen.
edit:
ik heb dus niet goed gezocht want zat wel in de spam folder. Helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Garret1410 op 25-02-2026 13:02 ]

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
Ja moest er iemand van België toch nog een extra code overhebben dan hoor ik het heel graag! Ik denk dat die van België dan wel heel zeldzaam zullen zijn

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik heb ook een code van 130 euro ontvangen.

• JustRickvD
satshow schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:54:
Ik heb ook een code van 130 euro ontvangen.
Nederland of België?
Ik (in Nederland) heb nog helemaal niks ontvangen.

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:00
Hier ook 1 van 30 ontvangen, mocht er iemand 1 van 130 overhebben houd ik mij aanbevolen..

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
Niks ontvangen via whatsapp belgie

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
Ik ook niet via WhatsApp. Medewerker geeft aan dat 10% korting voor andere producten geldt.

Als iemand een 130,- code (over) heeft mag een DM.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:15
H.Boss schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:05:
Ik heb zelf nog niets van Samsung direct ontvangen, terwijl ik gewoon member (en nog extra aangemeld voor het Unpacked event) ben.
Wel van Belsimpel.

Maar ik wil het via Samsung, dan kan ik mijn huidige telefoon inruilen. En waarschijnlijk is er via ICS weer een flinke korting net als afgelopen jaar.
De kortingscodes die je van Samsung ontvangt werken niet in de special stores, zoals ICS. Alleen in de gewone store (met hogere prijzen).

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
Idd, mocht er iemand nog 130euro code over hebben, belgie, mag pm..

Vice versa post ik ook codes die ik over heb.
Pagina: 1