S25 ultra heeft het beste scherm wat ik ooit zelf gezien heb op een telefoon. Ik vind zelf het scherm het allerbelangrijkste op een telefoon en met name tekst moet gewoon heel scherp zijn. Het scherm zelf presteert over het algemeen beter dan de S25 ultra. Alleen soms heb je wel het idee dat bepaalde dingen iets hoekiger zijn. Dit kan een illusie zijn maar ik heb nog meer tijd nodig. Het pixelated effect kun je wel echt goed zien als je het wilt zien (Heel dichtbij ongeveer 5 tot 10 cm). Als je normaal kijkt en je let er niet op dan zie je het niet. Ik kan me er wel overheen zetten denk ik omdat andere dingen wel verbeterd zijn qua filmpjes of afbeeldingen. Ik vind wel dat ze dit moeten oplossen voor de S27 ultra want het is wel op het randje.Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:20:
[...]
Ik kan niet vergelijken met de S25 ultra maar in de winkel vergeleek ik mijn s23 ultra met de S26 ultra en het beeld van de S26 ultra vond ik echt veel en veel beter. Echt een groot verschil. Het zal wel logisch zijn dat de stap van de s25 ultra naar de S26 ultra minder groot zal zijn. Maar ik zou het persoonlijk wel een deal breaker vinden als het scherm minder is van de telefoon die ik koop. Scherm is het belangrijkste aspect voor mij aan een telefoon.
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (S26Ul). Ik kom van een S23U. Je merkt direct dat hij flink sneller is en de camera is ook zeker beter.
Als ik de S23U en de S26U echter naast elkaar heb dan zie ik bij een witte achtergrond een paarse tint op de S26U. Ook lijkt het scherm net wat minder helder dan de S23U.
Misschien ben ik te kritisch? Misschien trekt het nog weg? Geen idee. Wat is jullie ervaringen met scherm vergeleken met jullie oude telefoon?
Als ik de S23U en de S26U echter naast elkaar heb dan zie ik bij een witte achtergrond een paarse tint op de S26U. Ook lijkt het scherm net wat minder helder dan de S23U.
Misschien ben ik te kritisch? Misschien trekt het nog weg? Geen idee. Wat is jullie ervaringen met scherm vergeleken met jullie oude telefoon?
Mijn idee/ervaring precies hetzelfde! S26U is lekker snel, maar als ik het scherm vergelijk dan zie ik niet echt een merkbaar verschil. Verder ben in teleurgesteld over de ''nits'' waardes. De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.J3roen schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:36:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (S26Ul). Ik kom van een S23U. Je merkt direct dat hij flink sneller is en de camera is ook zeker beter.
Edit: bij schermstand -> levendig daar kan je witbalans wat aanpassen zodat het ''paarse'' wat minder wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door ArjanE007 op 06-03-2026 19:50 ]
Huh deze zin snap ik even niet, op zijn felst minder fel dan de s26u, dat klopt ook?ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:46:
[...]
De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.
Nits is ook een piek helderheid. Heeft het ook niet meer invloed bij HDR content?
Ik heb de 23u en de 26u naast elkaar bekeken en alles op het hoogste brightness gezet, op dat moment zou je dan toch het verschil moeten zien in hoe fel een scherm is? Ik zie dat nu totaal niet en dan is de 23u feller.dutchnltweaker schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:51:
[...]
Huh deze zin snap ik even niet, op zijn felst minder fel dan de s26u, dat klopt ook?
Nits is ook een piek helderheid. Heeft het ook niet meer invloed bij HDR content?
Dan gaat er in je instellingen oid iets niet goed. Want uit de tests (zie tweakers review) blijken toch andere dingen.ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:56:
[...]
Ik heb de 23u en de 26u naast elkaar bekeken en alles op het hoogste brightness gezet, op dat moment zou je dan toch het verschil moeten zien in hoe fel een scherm is? Ik zie dat nu totaal niet en dan is de 23u feller.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:46:
[...]
De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.
Juist, zoals ik het nu lees ben ik het zeker met je eens! Fijn dat je het bevestigt.ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:56:
[...]
Ik heb de 23u en de 26u naast elkaar bekeken en alles op het hoogste brightness gezet, op dat moment zou je dan toch het verschil moeten zien in hoe fel een scherm is? Ik zie dat nu totaal niet en dan is de 23u feller.
Soms zou ik willen dat ik wat minder kritisch was
Ik heb toch ook echt dezelfde ervaring. De S23U is (marginaal) helderder dan de S26U op maximale helderheid.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:11:
[...]
Dan gaat er in je instellingen oid iets niet goed. Want uit de tests (zie tweakers review) blijken toch andere dingen.
Maar bij een S24+ heb ik gezien dat de maximale helderheid pas bereikt werd als de zon erop stond, anders kreeg ik die helderheid niet zo hoog. Is dat hier ook niet zo? En dat de maximale helderheid in de zon dus hoger is? Of ben ik gewoon gek aan het worden
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het is voor iedereen vrijdagavond, het is je vergeven
Dat klopt volgens mij ook, alleen in dit geval vergelijk ik 2 toestellen onder dezelfde lichtomstandigheden, beide op maximale helderheid. Je bent niet gek aan het worden voor zover ik weetArjan90 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:25:
Maar bij een S24+ heb ik gezien dat de maximale helderheid pas bereikt werd als de zon erop stond, anders kreeg ik die helderheid niet zo hoog. Is dat hier ook niet zo? En dat de maximale helderheid in de zon dus hoger is? Of ben ik gewoon gek aan het worden
[ Voor 5% gewijzigd door J3roen op 06-03-2026 20:49 ]
Net bij instellingen - Display - Schermstand de witbalans op volledig op koel gezet en bij geavanceerde instellingen de levendigheid slider volledig naar rechts gedaan en dan is wit bij mij echt wit (geen paarse tint)
PSN : Geraedus
Ik lees dat sommige mensen ervaren dat tekst makkelijker leest of minder wazig is op FHD dan op QHD.. dat moet een bug zijn toch?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heeft iemand anders nog precies dat de telephoto camera wat los hangt? Of beeld ik me dit in? je kan echt langs de lens zelf zien zeg maar? Is mss voor die nieuwe stabilisatie ofzo? Op de s26 ultra!
[ Voor 4% gewijzigd door Sisatitans op 06-03-2026 21:48 ]
Ben er even een dag mee aan het pielen geweest. De iPhone 17 Pro Max is mijn daily driver, maar de S26 Ultra is zeker een leuk toestel. Lekker snel, mooi scherm (vind ik dan). Niet eyestrain, zoals velen wel over klagen. Vind de camera zeker in donkere situaties ook beter. De speakers zijn ook zeer aangenaam. Al met al een leuke upgrade voor die 287 euro die ik ervoor betaald heb.
Gisteren lekker alles overgezet met smartswitch, heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. De S26U voelt als een goede upgrade tov mijn S23U, scherm heb ik op max quali staan. Wel nog even wat spelen met de verschillende kleur standen om te kijken wat voor mij het beste voelt. Maar super scherp beeld, voelt erg soepel qua scrollen e.d. Zie geen paarse waas of andere gekkigheden. Zodra je het privacy scherm aanzet merk je wel verschil, dan zie je wel die waas. Maar zelf gebruik ik het privacy scherm niet veel denk ik, wel de inkomende pop-up's heb ik ingesteld op privacy.
Cameraeiland vind ik zelf wel erg bulky, het vervelendste vind ik zelf als hij op mijn draadloze lader ligt. Het past gewoon niet lekker, maar hij laadt wel.
:strip_exif()/f/image/rR1uvPVlGd5HlnTGcWvh9rWN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TR5Wwtk9icaslva0fHKPwLKh.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik nog geen gekke dingen ontdekt, ben zelf ook niet super kritisch aangelegd. Vandaag maar eens op pad om wat foto's te maken.
Cameraeiland vind ik zelf wel erg bulky, het vervelendste vind ik zelf als hij op mijn draadloze lader ligt. Het past gewoon niet lekker, maar hij laadt wel.
:strip_exif()/f/image/rR1uvPVlGd5HlnTGcWvh9rWN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TR5Wwtk9icaslva0fHKPwLKh.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik nog geen gekke dingen ontdekt, ben zelf ook niet super kritisch aangelegd. Vandaag maar eens op pad om wat foto's te maken.
Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
Er is wel een duidelijk verschil tussen de S26 ultra en S25 ultra wanneer je witte content bekijkt. S26 ultra is warmer en de S25 ultra is echt wit. Zeker wanneer je max brightness doet zie je duidelijk het verschil langs elkaar. Ik hoop dat ze dit wel nog gaan aanpassen.
Heb precies dezelfde draadloos oplader, denk er zelf aan om later een magsafe stand te kopen waar je hem gewoon op vast maakt.fredhuizinga schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 05:20:
Gisteren lekker alles overgezet met smartswitch, heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. De S26U voelt als een goede upgrade tov mijn S23U, scherm heb ik op max quali staan. Wel nog even wat spelen met de verschillende kleur standen om te kijken wat voor mij het beste voelt. Maar super scherp beeld, voelt erg soepel qua scrollen e.d. Zie geen paarse waas of andere gekkigheden. Zodra je het privacy scherm aanzet merk je wel verschil, dan zie je wel die waas. Maar zelf gebruik ik het privacy scherm niet veel denk ik, wel de inkomende pop-up's heb ik ingesteld op privacy.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@DannyHrmnns dit geprobeerd?DannyHrmnns schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 05:42:
Er is wel een duidelijk verschil tussen de S26 ultra en S25 ultra wanneer je witte content bekijkt. S26 ultra is warmer en de S25 ultra is echt wit. Zeker wanneer je max brightness doet zie je duidelijk het verschil langs elkaar. Ik hoop dat ze dit wel nog gaan aanpassen.
Geraedus schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:49:
Net bij instellingen - Display - Schermstand de witbalans op volledig op koel gezet en bij geavanceerde instellingen de levendigheid slider volledig naar rechts gedaan en dan is wit bij mij echt wit (geen paarse tint)
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 06:24 ]
Ik heb de magnetische lader ook besteld, die komt volgende week. Alleen heb ik voor de nacht een duo oplader van Samsung, waar ook de watch oplaadt. Daar ga ik nog eens naar op zoek voor een goede vervanger.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:20:
[...]
Heb precies dezelfde draadloos oplader, denk er zelf aan om later een magsafe stand te kopen waar je hem gewoon op vast maakt.
Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
Bedankt voor het delen. Ik heb het geprobeerd en het is wel iets beter maar nog steeds anders. Ik vind de een na koelste instelling het meeste lijken op de S25 ultra. Alleen het is net alsof het wit zelf anders is. Net alsof er een laagje op de s26 ultra over zit en bij de s25 ultra iets dieper. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Het is alleen echt duidelijk bij max brightness. Als ik de s25 ultra iets minder helder maak dan is de s26 ultra meteen beter.
YouTube: Samsung Galaxy S26 Ultra Review: There's a Catch
Toevallig kwam ik hier op, het lijkt of review kwaliteit steeds minder wordt. Het is meer een mening fabriek geworden dan echt een review.
Toevallig kwam ik hier op, het lijkt of review kwaliteit steeds minder wordt. Het is meer een mening fabriek geworden dan echt een review.
Ik kan me voorstellen dat mensen die vanaf een s25u afkomen teleurgesteld zijn. Zeker omdat tech influencers zaken mooier gemaakt hebben dan ze daadwerkelijk zijn.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:08:
YouTube: Samsung Galaxy S26 Ultra Review: There's a Catch
Mwa, heel eerlijk kan je toch ook verwachten dat elk jaar een nieuwe telefoon niet heel veel verandering meebrengt. Kijk als je maar 250 euro hoeft bij te betalen voor inruilen kan ik het nog een beetje begrijpen, maar voor de rest.Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:34:
[...]
Ik kan me voorstellen dat mensen die vanaf een s25u afkomen teleurgesteld zijn. Zeker omdat tech influencers zaken mooier gemaakt hebben dan ze daadwerkelijk zijn.
Even uit nieuwsgierigheid, heeft iemand met de SamFwTool al de CSC omgezet naar bijvoorbeeld ILO om de automatische gesprek opnamen functie werkend te krijgen op de S26 Ultra?
[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 07-03-2026 08:24 ]
Ik kan bevestigen dat super fast charging 3.0 werkt met een ugreen 65 watt charger.
[ Voor 72% gewijzigd door DannyHrmnns op 07-03-2026 08:39 ]
Nog niet, ga ik wel vandaag proberen om de csc terug te zetten op THLDON PAPA schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:56:
Even uit nieuwsgierigheid, heeft iemand met de SamFwTool al de CSC omgezet naar bijvoorbeeld ILO om de automatische gesprek opnamen functie werkend te krijgen op de S26 Ultra?
Top, laat je even weten hoe dat ging?Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 08:27:
[...]
Nog niet, ga ik wel vandaag proberen om de csc terug te zetten op THL
Naar INS omgezet en de call recording optie (zonder aankondiging) is beschikbaar.DON PAPA schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:56:
Even afwachten om te zien of ota updates blijven werken.
Nou zal ik dan maar de eerste zijn die hem terugstuurd?
Komende van de S25ultra vond ik het scherm echt een teleurstelling. Moeilijk aan te geven waaraan dat precies ligt maar het deed pijn aan mijn ogen. Moest steeds scherp stellen. Vind de S25 veel rustiger en gelijkmatiger ogen.
Veel succes hier verder.
Komende van de S25ultra vond ik het scherm echt een teleurstelling. Moeilijk aan te geven waaraan dat precies ligt maar het deed pijn aan mijn ogen. Moest steeds scherp stellen. Vind de S25 veel rustiger en gelijkmatiger ogen.
Veel succes hier verder.
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.
Retour aangevraagd, volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor Samsung.
Nou als ik de berichten zo lees begin ik ook wel te twijfelen of ik nog een jaartje moet wachten, komend van een S22U die toch wel enigzins gehavend is en 4+ jaar oud is, en wellicht ook maar een jaar oudere S25U moet aan gaan schaffen ipv de S26Ucpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:23:
Veel succes hier verder.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Wat had je verwacht? Baanbrekende verandering?destro9704 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:24:
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.
Heb je gespeeld met de instellingen of standaard gelaten en niet getest?cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:23:
Veel succes hier verder.
Alles precies hetzelfde als mijn S25 ultra. Display natuurlijk QHD.
Ik merkte het vooral met scrollen door bv dit forum of lezen van tekst. Foto en video was wel prima. Ik zag ook veel "flikkeringen" en verschillen in brigtness. Misschien ben ik hier wel gevoelig voor.
Mijn S25 ultra oogt veel rustiger en scherper.
Ik merkte het vooral met scrollen door bv dit forum of lezen van tekst. Foto en video was wel prima. Ik zag ook veel "flikkeringen" en verschillen in brigtness. Misschien ben ik hier wel gevoelig voor.
Mijn S25 ultra oogt veel rustiger en scherper.
Ik zou voor de S25 ultra gaan. Beter frame en beter scherm. En een klap goedkoper.Tjona100 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:32:
[...]
Nou als ik de berichten zo lees begin ik ook wel te twijfelen of ik nog een jaartje moet wachten, komend van een S22U die toch wel enigzins gehavend is en 4+ jaar oud is, en wellicht ook maar een jaar oudere S25U moet aan gaan schaffen ipv de S26U
Beter frame? Je weet dat titanium een marketing term is.cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:09:
[...]
Ik zou voor de S25 ultra gaan. Beter frame en beter scherm. En een klap goedkoper.
Ik bedoel ermee dat dit gekleurde alu frame binnen no-time vol krassen zit.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:13:
[...]
Beter frame? Je weet dat titanium een marketing term is.
Heb jij al krassen dan?cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:16:
[...]
Ik bedoel ermee dat dit gekleurde alu frame binnen no-time vol krassen zit.
Nee natuurlijk niet.
Maar had dezelfde ervaring met de iPhone 17
Oke, dus je veronderstelling is omdat ik het op de iPhone 17 had, ga ik dat ook op de s26 ultra hebben? Gebaseerd op een compleet and toestel.cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:22:
[...]
Nee natuurlijk niet.
Maar had dezelfde ervaring met de iPhone 17
Gebruiken jullie esim? Hoe lang duurt dat om te zetten bij KPN?
Op het moment wordt er een fysieke simkaart gebruikt.
Enkele seconden..satshow schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:26:
Dat gaat gewoon via de app.. aanvraag eSIM is heel simpel. Gisteren binnen 60 sec geregeld.satshow schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:26:
Yup deze gebruik ik ook .Heb gewoon nog een langere kabel van ugreen type c van 2 meter besteld .Die de oplaad snelheid aankan.Voorlopig korte kabel van redmagic 10 pro aan het gebruiken.Die de volledige snelheid heeft.DannyHrmnns schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 08:19:
Ik kan bevestigen dat super fast charging 3.0 werkt met een ugreen 65 watt charger.
En voorlopige ervaring vindt dat de batterij redelijk snel plat gaat.Hopelijk verbeterd de accu nog is ook nog maar de 2de dag.
[ Voor 26% gewijzigd door nedius004 op 07-03-2026 11:09 ]
Ik gebruik een ugreen 100w 25000 mah powerbank met een gecertificeerde USB c kabel 60W en werkt perfect.nedius004 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:07:
[...]
Yup deze gebruik ik ook .Heb gewoon nog een langere kabel van ugreen type c van 2 meter besteld .Die de oplaad snelheid aankan.Voorlopig korte kabel van redmagic 10 pro aan het gebruiken.Die de volledige snelheid heeft.
En voorlopige ervaring vindt dat de batterij redelijk snel plat gaat.Hopelijk verbeterd de accu nog is ook nog maar de 2de dag.
Vraagje, mensen die telefooninruil doen bij Samsung zelf. Wanneer en hoe verwacht Samsung dat je het terug stuurt?
Tweede keer dat ik op deze manier mijn telefoon ga inleveren. Heb de mail gisterenavond al ontvangen. Zie een copy/paste:dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:42:
Vraagje, mensen die telefooninruil doen bij Samsung zelf. Wanneer en hoe verwacht Samsung dat je het terug stuurt?
Instructies opsturen inruiltoestel
Op basis van de regels die van toepassing zijn op Samsung Inruil ben je verplicht jouw inruiltoestel snel op te sturen, zodanig dat het uiterlijk binnen zeven (7) dagen na ontvangst van je nieuwe toestel bij ons aankomt. Je kunt deze kosteloos opsturen via PostNL, inleveren in een winkel is helaas niet mogelijk. Waar moet je aan denken voordat je het inruiltoestel opstuurt?
1. Maak je inruiltoestel klaar voor verzending: Zorg ervoor dat alle wachtwoorden en gebruikersaccounts gewist zijn, en indien van toepassing ook jouw Samsung-account. Bekijk eventueel de extra uitleg hierover verderop in de e-mail (zie ‘verwijderen Samsung-account’).
2. Zorg voor een stevige verpakking: Verzend het inruiltoestel in een stevige envelop of doos. Wij raden aan om de doos te hergebruiken waarin jouw nieuwe toestel geleverd is. Het opsturen van je oplader bij inruil van een smartwatch of computer/laptop is verplicht en zal, bij niet meeleveren, tot waardevermindering leiden. Het opsturen van een oplader of andere accessoires bij inruil van een smartphone is niet verplicht en zal ook geen waardevermindering geven.
3. Onderteken de afstandsverklaring: Deze kun je hier downloaden, afdrukken en ondertekenen. Zonder deze kunnen wij de inruil niet bevestigen.
4. Maak een verzendlabel aan: Deze kun je hier vinden. Print deze uit en plak deze op de doos of envelop. Vergeet daarbij ook niet je order ID op de doos te vermelden. Liever niet printen? Download dan hier een digitale Barcode en verstuur deze via Scan & Go van PostNL (enkel mogelijk in Nederland).
5.Breng het pakketje naar een PostNL-punt: Kijk hier welk pakketpunt voor jou het dichtstbij is, of zoek een Scan & Go indien je een digitale Barcode hebt. Hier ontvang je ook een afgiftebewijs inclusief Track & Trace.
6. Wacht op de bevestiging: Wij brengen je op de hoogte zodra wij het inruiltoestel ontvangen hebben. Hierna gaan wij het toestel controleren en zullen de inruilwaarde bevestigen (zie hieronder ‘Vaststellen inruilwaarde’).
Bekijk eventueel nog de aanvullende uitleg op de volgende bladzijde of op samsung.com. Veel dank alvast voor het tijdig opsturen van jouw inruiltoestel..
Iemand al ervaringen met de camera van de S26U mbt bewegende onderwerpen zoals kids en huisdieren? Ben benieuwd of hier enige verbetering in zit of dat de foto’s nog steeds vaak onscherp zijn? Wordt niet echt veel wijzer van de YouTube reviews.
Je hebt nu ook goede INIU 240 w 2m kabels in de aanbieding voor ongeveer 4 euro per stuk op amazon. Je hebt ook een goede deal voor de 100w kabels.nedius004 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:07:
[...]
Yup deze gebruik ik ook .Heb gewoon nog een langere kabel van ugreen type c van 2 meter besteld .Die de oplaad snelheid aankan.Voorlopig korte kabel van redmagic 10 pro aan het gebruiken.Die de volledige snelheid heeft.
Tnx, heb de email nog niet ontvangen.sn0x0r schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:45:
[...]
Tweede keer dat ik op deze manier mijn telefoon ga inleveren. Heb de mail gisterenavond al ontvangen. Zie een copy/paste:
[...]
Ik heb de mail ook nog niet ontvangen, maar mijn partner wel. Zal in batches gaan.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:51:
[...]
Tnx, heb de email nog niet ontvangen.
Op het eerste oog is de batterij van de reguliere S26 écht veel beter dan die van mijn reguliere S24
Tip, telefoon heeft een week tot 2 nodig om je gebruik te leren qua accu gebruik. Maar fijn om dit te lezenRamonRJC schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:22:
Op het eerste oog is de batterij van de reguliere S26 écht veel beter dan die van mijn reguliere S24
Net binnen, maar het camera eiland is toch wel een slecht design. Erger dan ik had verwacht. Hier gaat mijn OCD heel slecht op ook bijna niet met een case op te lossen.
Misschien met een powerbank achterop is het even dik 😅
Misschien met een powerbank achterop is het even dik 😅
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nog een bug gevonden .Op Facebook wanneer je reels af speelt .Spelen de reels altijd met muziek af .Ook als je het uit zet in de instellingen. Hopelijk wordt dit volgende week opgelost .
Telefoon is binnen, de standaard versie. Ben bezig alle apps 1 voor 1 aan het installeren. Daarna ga ik oneui launcher instellen. En de smartlauncher ga ik ook instellen.
Ben nog wel even bezig.
Ben nog wel even bezig.
Ik heb de s26 ultra gistermiddag binnengekregen ben net klaar met alles overzetten.
Het enige probleen waar ik tegenaanliep tijdens overzetten is dat flitsmeister niet wil openen op de s26 ultra maar daar komen we wel overheen :-)
Het enige probleen waar ik tegenaanliep tijdens overzetten is dat flitsmeister niet wil openen op de s26 ultra maar daar komen we wel overheen :-)
Ah, FYI: de mail voor het inruilen (van de oude telefoon) is bij mij in de spam gekomen. Fijn :-)
[ Voor 13% gewijzigd door JohnHeroHD op 07-03-2026 14:54 ]
Hier hetzelfde, de cache verwijderen deed wonderenHemur Enge schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:54:
Ik heb de s26 ultra gistermiddag binnengekregen ben net klaar met alles overzetten.
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Wat betreft de gratis watch8 via Belsimpel. Gaat dus blijkbaar via Samsung:
En de watch die je krijgt is een watch8 44mm LTE. Prima verkoopwaarde nog! DE 26U deal bij Belsimpel wordt zo nog beter achteraf:)
En de watch die je krijgt is een watch8 44mm LTE. Prima verkoopwaarde nog! DE 26U deal bij Belsimpel wordt zo nog beter achteraf:)
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 15:45 ]
Hier al ontvangen, alles in orde gemaakt en verzonden naar L8P. De retour voor te S26 Ultra waar ik te veel voor betaalt had, ook al verzonden. Dus alles wat ik moest doen is nu afgevinkt.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:51:
[...]
Tnx, heb de email nog niet ontvangen.
De retour waar je teveel voor betaald had? Die snap ik niet.Dennisweb schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 15:50:
[...]
Hier al ontvangen, alles in orde gemaakt en verzonden naar L8P. De retour voor te S26 Ultra waar ik te veel voor betaalt had, ook al verzonden. Dus alles wat ik moest doen is nu afgevinkt.
Geldt dat voor iedereen die bij Belsimpel heeft besteld? Ik heb er namelijk niets over gelezen.spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 15:21:
Misschien had ie meer korting kunnen krijgen.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:06:
[...]
De retour waar je teveel voor betaald had? Die snap ik niet.
Maar wel vervelend dat L8P nog steeds werkt met een document wat je uit moet printen en ondertekenen. Althans je kan het niet digitaal ondertekenen en opsturen. Want zover ik weet moet je het altijd bijvoegen. Hoop dat het ooit gaan veranderen. Zeker omdat heel veel mensen geen printer meer thuis hebben en ik moet het nu niet vergeten uit te printen op mijn werk. Waar ik ook niet alle dagen ben ivm thuiswerken.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Geld alleen als je een code uit de release livestream van Belsimpel hebt gebruikt bij bestellen. Soort "geheime actie" die aangekondigd is aan mensen in de Belsimpel kortingscode mail voorafgaand aan release.J3roen schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:07:
[...]
Geldt dat voor iedereen die bij Belsimpel heeft besteld? Ik heb er namelijk niets over gelezen.
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 16:12 ]
Wat is trouwens bij jullie de play service update datum?
Bij mij staat deze op 1 november 2025...
Edit:
Net in de recovery modes geweest van de s26u en daar is wipe system cache nog aanwezig, deze optie is bij de s23/24/25 verwijderd.
Edit:
Net in de recovery modes geweest van de s26u en daar is wipe system cache nog aanwezig, deze optie is bij de s23/24/25 verwijderd.
[ Voor 41% gewijzigd door Geraedus op 07-03-2026 16:49 ]
Helder, dat heb ik niet gedaan. Alleen de persoonlijke kortingscode (150 euro korting).spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:11:
[...]
Geld alleen als je een code uit de release livestream van Belsimpel hebt gebruikt bij bestellen.
Idem. Samsung liep bij de s25 ook een tijdje achter.Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:11:
Wat is trouwens bij jullie de play service update datum?
Ik had zelf een vrij dik hoesje erbij besteld (met een kickstand achterop) en deze is dik genoeg om de telefoon vlak op de tafel te kunnen leggen als ie met de achterkant op tafel ligt, ideaal dus.
Yep, @dutchnltweaker. Ik had de S26 Ultra eerst besteld voor 487 EUR. Maar heb hem later besteld voor 287 EUR. Voor 200 euro wil ik er wel wat werk van hebben.Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:08:
[...]
Misschien had ie meer korting kunnen krijgen.
Hier ook binnen de S26 Ultra zwart! Nu alles aan het overzetten. Scherm is gewoon hartstikke goed. Want las hier andere verhalen, dus zeer tevreden en ook over de maximale helderheid.
Waarom zou je dit willen? i.v.m. recovery via Smart Switch? Dan wordt er toch aangeraden die cache te wipen om ''fouten'' te voorkomen uit die recovery?Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:11:
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 17:05 ]
H.Boss schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:00:
Hier ook binnen de S26 Ultra zwart! Nu alles aan het overzetten. Scherm is gewoon hartstikke goed. Want las hier andere verhalen, dus zeer tevreden en ook over de maximale helderheid.
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 17:05 ]
S26 Ultra Pink Gold binnen! Ziet er op het eerste oog goed uit, nu de hele bende overzetten vanaf de S24U met Smart Switch. Daarna maar Whatsapp migreren en alle apps weer inloggen etc.. en vergeet niet je OTP Authenticator apps over te zetten! Ik heb ook direct de developer options aangezet en alle animatiesnelheden op x0.25 gezet, toestel voelt dan toch meteen weer veel sneller aan
Zal later nog even goed het scherm vergelijken met de S24 Ultra.
Zal later nog even goed het scherm vergelijken met de S24 Ultra.
Ja top toestel! Ziet er ook nog eens strak uit!spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:03:
[...]
hier idem. Na 1 dag gebruik geen klachten. Batterij lijkt op dag 2 zelfs al beter te zijn dan wat mijn S25U de afgelopen periode deed. Dus dat beloofd veel goeds. OneUI 8.5 (niet een echt voordeel natuurlijk, binnenkort ook op s25) ziet er ook gelikt uit. Samsung begint het te snappen
Ik gebruik zelf de Niagara launcher!
Ik merk dat als je de telefoon (S26 Ultra) vrij dichtbij je gezicht hebt (bijv in bed), dat je de afstand tussen de pixels wel kan zien. Hierdoor lijkt vooral text niet zo scherp... ik moet hier zeker even aan gaan wennen en moet ook eerlijk zeggen dat ik wel een beetje jammer vind.
Dat is op de S25 Ultra ook en eerlijk als ik zo dichtbij kom dat ik pixels moet kunnen zien dan kunnen mijn ogen niet eens meer scherpstellen dus zie ik alles wazig. En dan heb ik het over 2cm afstand. En zo dichtbij zit niemand op zijn scherm.V-rg schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:20:
Ik merk dat als je de telefoon (S26 Ultra) vrij dichtbij je gezicht hebt (bijv in bed), dat je de afstand tussen de pixels wel kan zien. Hierdoor lijkt vooral text niet zo scherp... ik moet hier zeker even aan gaan wennen en moet ook eerlijk zeggen dat ik wel een beetje jammer vind.
Afijn uiteindelijk prima voor de prijs van de S25 ultra. Deze zal weer gaan stijgen als mensen op zoek gaan naar de laatste Samsung met een fatsoenlijk scherm.
Ik snap precies wat je bedoeld, ik ben hier ook heel gevoelig voor, mijn S26U gaat dan ook weer retour. Het is wel jammer, want het was best een mooie deal om voor iets meer dan tweehonderd euro te kunnen upgrade van de S25U naar de S26U.cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:23:
Veel succes hier verder.
Gelukkig kan ik de bestelde screenprotectors (als mijn huidige op S25U slecht word) ook op de S25U gebruiken. Alleen aan het bestelde Pitaka hoesje heb ik niks, maar die zet ik wel op V&A als hij binnen komt.
Volgende ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen...
Er zullen best mensen zijn die het niet zien. Mijn ex zag ook geen verschil tussen 720 of 1080p op de televisie. Maar als je er gevoelig voor bent en kritisch kijkt kun je het niet missen.DON PAPA schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:25:
[...]
Ik snap precies wat je bedoeld, ik ben hier ook heel gevoelig voor, mijn S26U gaat dan ook weer retour. Het is wel jammer, want het was best een mooi deal om voor iets meer dan tweehonderd euro te kunnen upgrade van de S25U naar de S26U.
Gelukkig kan ik de bestelde screenprotectors (als mijn huidige op S25U slecht word) ook op de S25U gebruiken. Alleen aan het bestelde Pitaka hoesje heb ik niks, maar die zet ik wel op V&A als hij binnen komt.
Volgende ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen...
Dit issue heb ik niet met m'n S24 Ultra. En ik bedoel geen 2cm, dan zie je idd niets. Ik doel meer rond de 10 cm.H.Boss schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:23:
[...]
Dat is op de S25 Ultra ook en eerlijk als ik zo dichtbij kom dat ik pixels zie dan kunnen mijn ogen niet meer scherpstellen dus zie ik alles wazig. En dan heb ik het over 2cm afstand. En zo dichtbij zit niemand op zijn scherm.
Op Reddit zie ik ook meer mensen klagen...
Ik snap dit dus echt niet.. zelfs als ik het zo dicht bekijk dat ik scheel kijk zie ik niksV-rg schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:20:
Vraag me af of het deels te verhelpen is met software? Maar zoals ik het begrijp zijn de meeste mensen die dit hier roepen komende van een s25 ultra. Maar goed, online prijst de een hem de ander niet. Ik snap er niks meer van.spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:34:
[...]
Ik snap dit dus echt niet.. zelfs als ik het zo dicht bekijk dat ik scheel kijk zie ik niks
Ik kom ook van een s25u en alleen door de zeer goede deal bij Belsimpel ben ik overgestapt. En ik vindt het scherm zeker geen stap terug. Tekst scherpte kan je idd wel oplossen met software. Zit ook in Windows bijvoorbeeld. Cleartype heet dat volgens mij.dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:41:
[...]
Vraag me af of het deels te verhelpen is met software? Maar zoals ik het begrijp zijn de meeste mensen die dit hier roepen komende van een s25 ultra. Maar goed, online prijst de een hem de ander niet. Ik snap er niks meer van.
Zoals bij @spartacusNLD is bij mij ook alles dik in orde met de s26 ultra
Dan heb ik de pech dat ik er blijkbaar gevoeliger voor ben.spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:34:
[...]
Ik snap dit dus echt niet.. zelfs als ik het zo dicht bekijk dat ik scheel kijk zie ik niks
Had ik ook. FM gedwongen stoppen en bij opslag de cache leegmaken.Hemur Enge schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:54:
Ik heb er een vraag over gesteld bij Belsimpel, en nog geen reactie gekregen. Het was denk ik niet zo moeilijk geweest om iedereen die aan de 'S26ULTRALIVESTREAM' actie meedeed bovenstaande bericht te sturen. Nu is er nog steeds onzekerheid bij een heleboel klanten.spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 15:21:
[Afbeelding]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Je ziet het echt heel goed hoor. Als je op 10 cm ietsje schuin naar het scherm kijkt lijkt het net alsof er kippengaas voor je scherm zit. Dat is niet iets wat we verzinnen. Wat je ook doet bij de s25 ultra je kunt daar niks zien. Vooral bij wit zie je het duidelijker. En als je bij gekleurde logo's kijkt dan zie je meer de gridlijnen. Ik moet wel zeggen dat het zo met normaal gebruik mee valt. Ik ga hem houden dus dat zegt genoeg.spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:34:
[...]
Dan zie ik het nog steeds niet, misschien zie ik het niet vanwege een anti reflecterende folie die erop zit?DannyHrmnns schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:09:
[...]
Je ziet het echt heel goed hoor. Als je op 10 cm ietsje schuin naar het scherm kijkt lijkt het net alsof er kippengaas voor je scherm zit. Dat is niet iets wat we verzinnen. Wat je ook doet bij de s25 ultra je kunt daar niks zien. Vooral bij wit zie je het duidelijker. En als je bij gekleurde logo's kijkt dan zie je meer de gridlijnen. Ik moet wel zeggen dat het zo met normaal gebruik mee valt. Ik ga hem houden dus dat zegt genoeg.
Weet iemand of de problemen met motion blur bij foto’s van bewegende onderwerpen nog steeds aanwezig zijn bij de S26? Ik overweeg na jaren weer eens een Samsung aan te schaffen maar hoorde hier toch wel negatieve verhalen over bij de S24 & 25 serie, ik twijfel daarom nog over de S26U. Wat zijn de ervaringen hiermee tot nu toe?
Nog steeds aanwezig. Zag het terugkomen in reviews. Is een hit or miss nog altijd. Snap echt niet dat Samsung dat niet in orde krijgt.JiX schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:55:
Weet iemand of de problemen met motion blur bij foto’s van bewegende onderwerpen nog steeds aanwezig zijn bij de S26? Ik overweeg na jaren weer eens een Samsung aan te schaffen maar hoorde hier toch wel negatieve verhalen over bij de S24 & 25 serie, ik twijfel daarom nog over de S26U. Wat zijn de ervaringen hiermee tot nu toe?
Ze zijn inderdaad echt heel goed. Hier ben ik eerlijk gezegd meer van onder de indruk dan de telefoon zelf als ik eerlijk ben. En daar ben ik blij mee natuurlijk natuurlijk :)
YouTube: Samsung deserves a GOLD STAR for this... - Samsung Galaxy Buds 4 Pro review
YouTube: Samsung deserves a GOLD STAR for this... - Samsung Galaxy Buds 4 Pro review
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 19:35 ]
JiX schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:55:
Er lijkt dit jaar een optie te zijn om dit te verminderen. Zie: YouTube: Galaxy S26 Ultra Review - Same Cameras? Overigens is de gehele videoreview erg interessant als je enigzins teleurgesteld was in de camera's op de S26 Ultra. In de juiste handen is het nog steeds erg goed.Pufster schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:34:
[...]
Nog steeds aanwezig. Zag het terugkomen in reviews. Is een hit or miss nog altijd. Snap echt niet dat Samsung dat niet in orde krijgt.
[ Voor 26% gewijzigd door Chinoto88 op 07-03-2026 20:02 ]
Dat lijkt me sterk maar ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat ik het duidelijk kan zien. Ik wou nog foto's maken maar ik heb mijn S25 al gereset. Ik zal morgen even kijken of mijn tablet foto's kan maken die goed genoeg zijn.Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:23:
[...]
Dan zie ik het nog steeds niet, misschien zie ik het niet vanwege een anti reflecterende folie die erop zit?
Ik ook! Vandaag de buds 4 pro mogen ontvangen. Ik ben nogal een audiophile en ik ben zeeeer onder de indruk van het geluid! Verder zitten ze echt goed in mijn oor. De ANC is ook echt perfect. Al met al echt onder de indruk van de buds 4 pro!spartacusNLD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:35:
Ze zijn inderdaad echt heel goed. Hier ben ik eerlijk gezegd meer van onder de indruk dan de telefoon zelf als ik eerlijk ben. En daar ben ik blij mee natuurlijk natuurlijk :)
Inmiddels vrijwel alles overgezet en wat zaken vergeleken met de S24 Ultra:
- Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.
- Met gelijke instellingen is de witbalans anders, waarbij de S26U standaard wat warmer wit toont. Ik heb de wit balans één tikje onder warm gezet, op de S24U stond hij volledig op warm. Ziet er dan voor mij perfect uit. Spierwit, dus een koelere witbalans, is sowieso onnatuurlijk wit/blauwig naar mijn mening. M'n LG OLED TV staat ook op warm wit.
- Met gelijke instellingen is er een heel klein verschil in verzadigdheid, de S24U heeft iéts meer poppende kleuren. Maar dit is een miniem verschil moet ik zeggen. Ik zie het een beetje als ik de 2e referentie afbeelding vergelijk in het screen mode instellingen scherm (dat balletje met oranje/gele + rode muur erachter en blauwe ondergrond). @Sisatitans Sisatitans in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie" .
- In Privacy mode ziet het scherm er niet uit, alles is dof en minder helder. Maar dat was ook m'n verwachting, zal het sporadisch gebruiken en mogelijk op wachtwoord schermen.
- Het camera eiland is vreselijk met m'n Spigen hoesje. Plat neerleggen en de telefoon wobbelt vervelend veel. Ik ga toch een ander hoesje zoeken. Dit vind ik wel een serieus nadeel aan de S26U. Hopelijk op te lossen met een andere case.
- Of ik hoofdpijn van het scherm krijg moet ik de komende dagen even testen.
- Ding is rete snel en bevalt tot nu toe goed, dus ik lijk voor nu tevreden met de overstap
- Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.
- Met gelijke instellingen is de witbalans anders, waarbij de S26U standaard wat warmer wit toont. Ik heb de wit balans één tikje onder warm gezet, op de S24U stond hij volledig op warm. Ziet er dan voor mij perfect uit. Spierwit, dus een koelere witbalans, is sowieso onnatuurlijk wit/blauwig naar mijn mening. M'n LG OLED TV staat ook op warm wit.
- Met gelijke instellingen is er een heel klein verschil in verzadigdheid, de S24U heeft iéts meer poppende kleuren. Maar dit is een miniem verschil moet ik zeggen. Ik zie het een beetje als ik de 2e referentie afbeelding vergelijk in het screen mode instellingen scherm (dat balletje met oranje/gele + rode muur erachter en blauwe ondergrond). @Sisatitans Sisatitans in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie" .
- In Privacy mode ziet het scherm er niet uit, alles is dof en minder helder. Maar dat was ook m'n verwachting, zal het sporadisch gebruiken en mogelijk op wachtwoord schermen.
- Het camera eiland is vreselijk met m'n Spigen hoesje. Plat neerleggen en de telefoon wobbelt vervelend veel. Ik ga toch een ander hoesje zoeken. Dit vind ik wel een serieus nadeel aan de S26U. Hopelijk op te lossen met een andere case.
- Of ik hoofdpijn van het scherm krijg moet ik de komende dagen even testen.
- Ding is rete snel en bevalt tot nu toe goed, dus ik lijk voor nu tevreden met de overstap
Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos