• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:49
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:20:
[...]

Ik kan niet vergelijken met de S25 ultra maar in de winkel vergeleek ik mijn s23 ultra met de S26 ultra en het beeld van de S26 ultra vond ik echt veel en veel beter. Echt een groot verschil. Het zal wel logisch zijn dat de stap van de s25 ultra naar de S26 ultra minder groot zal zijn. Maar ik zou het persoonlijk wel een deal breaker vinden als het scherm minder is van de telefoon die ik koop. Scherm is het belangrijkste aspect voor mij aan een telefoon.
S25 ultra heeft het beste scherm wat ik ooit zelf gezien heb op een telefoon. Ik vind zelf het scherm het allerbelangrijkste op een telefoon en met name tekst moet gewoon heel scherp zijn. Het scherm zelf presteert over het algemeen beter dan de S25 ultra. Alleen soms heb je wel het idee dat bepaalde dingen iets hoekiger zijn. Dit kan een illusie zijn maar ik heb nog meer tijd nodig. Het pixelated effect kun je wel echt goed zien als je het wilt zien (Heel dichtbij ongeveer 5 tot 10 cm). Als je normaal kijkt en je let er niet op dan zie je het niet. Ik kan me er wel overheen zetten denk ik omdat andere dingen wel verbeterd zijn qua filmpjes of afbeeldingen. Ik vind wel dat ze dit moeten oplossen voor de S27 ultra want het is wel op het randje.

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (S26Ul). Ik kom van een S23U. Je merkt direct dat hij flink sneller is en de camera is ook zeker beter.

Als ik de S23U en de S26U echter naast elkaar heb dan zie ik bij een witte achtergrond een paarse tint op de S26U. Ook lijkt het scherm net wat minder helder dan de S23U.

Misschien ben ik te kritisch? Misschien trekt het nog weg? Geen idee. Wat is jullie ervaringen met scherm vergeleken met jullie oude telefoon?

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
J3roen schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:36:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (S26Ul). Ik kom van een S23U. Je merkt direct dat hij flink sneller is en de camera is ook zeker beter.

Als ik de S23U en de S26U echter naast elkaar heb dan zie ik bij een witte achtergrond een paarse tint op de S26U. Ook lijkt het scherm net wat minder helder dan de S23U.

Misschien ben ik te kritisch? Misschien trekt het nog weg? Geen idee. Wat is jullie ervaringen met scherm vergeleken met jullie oude telefoon?
Mijn idee/ervaring precies hetzelfde! S26U is lekker snel, maar als ik het scherm vergelijk dan zie ik niet echt een merkbaar verschil. Verder ben in teleurgesteld over de ''nits'' waardes. De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.
Edit: bij schermstand -> levendig daar kan je witbalans wat aanpassen zodat het ''paarse'' wat minder wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door ArjanE007 op 06-03-2026 19:50 ]

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:13
ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:46:
[...]

De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.
Huh deze zin snap ik even niet, op zijn felst minder fel dan de s26u, dat klopt ook?
Nits is ook een piek helderheid. Heeft het ook niet meer invloed bij HDR content?

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:51:
[...]

Huh deze zin snap ik even niet, op zijn felst minder fel dan de s26u, dat klopt ook?
Nits is ook een piek helderheid. Heeft het ook niet meer invloed bij HDR content?
Ik heb de 23u en de 26u naast elkaar bekeken en alles op het hoogste brightness gezet, op dat moment zou je dan toch het verschil moeten zien in hoe fel een scherm is? Ik zie dat nu totaal niet en dan is de 23u feller.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:09
ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:56:
[...]

Ik heb de 23u en de 26u naast elkaar bekeken en alles op het hoogste brightness gezet, op dat moment zou je dan toch het verschil moeten zien in hoe fel een scherm is? Ik zie dat nu totaal niet en dan is de 23u feller.
Dan gaat er in je instellingen oid iets niet goed. Want uit de tests (zie tweakers review) blijken toch andere dingen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:46:
[...]

De s23u lijkt gewoon op het felst minder fel van de s26u terwijl de s26u veel meer nits zou hebben.
ArjanE007 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:56:
[...]

Juist, zoals ik het nu lees ben ik het zeker met je eens! Fijn dat je het bevestigt.

Soms zou ik willen dat ik wat minder kritisch was :) . Nu zie ik vooral dit nadeel en niet de andere voordelen. En dan is het al snel een dure aankoop.

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:11:
[...]

Dan gaat er in je instellingen oid iets niet goed. Want uit de tests (zie tweakers review) blijken toch andere dingen.
Ik heb toch ook echt dezelfde ervaring. De S23U is (marginaal) helderder dan de S26U op maximale helderheid.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:20
Maar bij een S24+ heb ik gezien dat de maximale helderheid pas bereikt werd als de zon erop stond, anders kreeg ik die helderheid niet zo hoog. Is dat hier ook niet zo? En dat de maximale helderheid in de zon dus hoger is? Of ben ik gewoon gek aan het worden :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• dutchnltweaker
Arjan90 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:25:
Of ben ik gewoon gek aan het worden :+
Het is voor iedereen vrijdagavond, het is je vergeven ;) O+

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Arjan90 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:25:
Maar bij een S24+ heb ik gezien dat de maximale helderheid pas bereikt werd als de zon erop stond, anders kreeg ik die helderheid niet zo hoog. Is dat hier ook niet zo? En dat de maximale helderheid in de zon dus hoger is? Of ben ik gewoon gek aan het worden :+
Dat klopt volgens mij ook, alleen in dit geval vergelijk ik 2 toestellen onder dezelfde lichtomstandigheden, beide op maximale helderheid. Je bent niet gek aan het worden voor zover ik weet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door J3roen op 06-03-2026 20:49 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:20
Net bij instellingen - Display - Schermstand de witbalans op volledig op koel gezet en bij geavanceerde instellingen de levendigheid slider volledig naar rechts gedaan en dan is wit bij mij echt wit (geen paarse tint)

PSN : Geraedus

• spartacusNLD
Ik lees dat sommige mensen ervaren dat tekst makkelijker leest of minder wazig is op FHD dan op QHD.. dat moet een bug zijn toch?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07:22
Heeft iemand anders nog precies dat de telephoto camera wat los hangt? Of beeld ik me dit in? je kan echt langs de lens zelf zien zeg maar? Is mss voor die nieuwe stabilisatie ofzo? Op de s26 ultra!

[ Voor 4% gewijzigd door Sisatitans op 06-03-2026 21:48 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:10
Ben er even een dag mee aan het pielen geweest. De iPhone 17 Pro Max is mijn daily driver, maar de S26 Ultra is zeker een leuk toestel. Lekker snel, mooi scherm (vind ik dan). Niet eyestrain, zoals velen wel over klagen. Vind de camera zeker in donkere situaties ook beter. De speakers zijn ook zeer aangenaam. Al met al een leuke upgrade voor die 287 euro die ik ervoor betaald heb. :)

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Gisteren lekker alles overgezet met smartswitch, heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. De S26U voelt als een goede upgrade tov mijn S23U, scherm heb ik op max quali staan. Wel nog even wat spelen met de verschillende kleur standen om te kijken wat voor mij het beste voelt. Maar super scherp beeld, voelt erg soepel qua scrollen e.d. Zie geen paarse waas of andere gekkigheden. Zodra je het privacy scherm aanzet merk je wel verschil, dan zie je wel die waas. Maar zelf gebruik ik het privacy scherm niet veel denk ik, wel de inkomende pop-up's heb ik ingesteld op privacy.
Cameraeiland vind ik zelf wel erg bulky, het vervelendste vind ik zelf als hij op mijn draadloze lader ligt. Het past gewoon niet lekker, maar hij laadt wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WaANpGy3Tt3_1xf2rXWF1Jx9YBs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rR1uvPVlGd5HlnTGcWvh9rWN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yVd-ffsIL-EBdEfCogSxIlNTR00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TR5Wwtk9icaslva0fHKPwLKh.jpg?f=fotoalbum_large

Verder heb ik nog geen gekke dingen ontdekt, ben zelf ook niet super kritisch aangelegd. Vandaag maar eens op pad om wat foto's te maken.

Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black

• DannyHrmnns
Er is wel een duidelijk verschil tussen de S26 ultra en S25 ultra wanneer je witte content bekijkt. S26 ultra is warmer en de S25 ultra is echt wit. Zeker wanneer je max brightness doet zie je duidelijk het verschil langs elkaar. Ik hoop dat ze dit wel nog gaan aanpassen.

• dutchnltweaker
fredhuizinga schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 05:20:
Gisteren lekker alles overgezet met smartswitch, heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. De S26U voelt als een goede upgrade tov mijn S23U, scherm heb ik op max quali staan. Wel nog even wat spelen met de verschillende kleur standen om te kijken wat voor mij het beste voelt. Maar super scherp beeld, voelt erg soepel qua scrollen e.d. Zie geen paarse waas of andere gekkigheden. Zodra je het privacy scherm aanzet merk je wel verschil, dan zie je wel die waas. Maar zelf gebruik ik het privacy scherm niet veel denk ik, wel de inkomende pop-up's heb ik ingesteld op privacy.
Cameraeiland vind ik zelf wel erg bulky, het vervelendste vind ik zelf als hij op mijn draadloze lader ligt. Het past gewoon niet lekker, maar hij laadt wel.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Verder heb ik nog geen gekke dingen ontdekt, ben zelf ook niet super kritisch aangelegd. Vandaag maar eens op pad om wat foto's te maken.
Heb precies dezelfde draadloos oplader, denk er zelf aan om later een magsafe stand te kopen waar je hem gewoon op vast maakt.

• spartacusNLD
DannyHrmnns schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 05:42:
Er is wel een duidelijk verschil tussen de S26 ultra en S25 ultra wanneer je witte content bekijkt. S26 ultra is warmer en de S25 ultra is echt wit. Zeker wanneer je max brightness doet zie je duidelijk het verschil langs elkaar. Ik hoop dat ze dit wel nog gaan aanpassen.
@DannyHrmnns dit geprobeerd?
Geraedus schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:49:
Net bij instellingen - Display - Schermstand de witbalans op volledig op koel gezet en bij geavanceerde instellingen de levendigheid slider volledig naar rechts gedaan en dan is wit bij mij echt wit (geen paarse tint)

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2026 06:24 ]

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:20:
[...]

Heb precies dezelfde draadloos oplader, denk er zelf aan om later een magsafe stand te kopen waar je hem gewoon op vast maakt.
Ik heb de magnetische lader ook besteld, die komt volgende week. Alleen heb ik voor de nacht een duo oplader van Samsung, waar ook de watch oplaadt. Daar ga ik nog eens naar op zoek voor een goede vervanger.

Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black

• DannyHrmnns
Bedankt voor het delen. Ik heb het geprobeerd en het is wel iets beter maar nog steeds anders. Ik vind de een na koelste instelling het meeste lijken op de S25 ultra. Alleen het is net alsof het wit zelf anders is. Net alsof er een laagje op de s26 ultra over zit en bij de s25 ultra iets dieper. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Het is alleen echt duidelijk bij max brightness. Als ik de s25 ultra iets minder helder maak dan is de s26 ultra meteen beter.

• dutchnltweaker
YouTube: Samsung Galaxy S26 Ultra Review: There's a Catch
Toevallig kwam ik hier op, het lijkt of review kwaliteit steeds minder wordt. Het is meer een mening fabriek geworden dan echt een review.

• Geraedus
dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:08:
YouTube: Samsung Galaxy S26 Ultra Review: There's a Catch
Toevallig kwam ik hier op, het lijkt of review kwaliteit steeds minder wordt. Het is meer een mening fabriek geworden dan echt een review.
Ik kan me voorstellen dat mensen die vanaf een s25u afkomen teleurgesteld zijn. Zeker omdat tech influencers zaken mooier gemaakt hebben dan ze daadwerkelijk zijn.

• dutchnltweaker
Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:34:
[...]

Ik kan me voorstellen dat mensen die vanaf een s25u afkomen teleurgesteld zijn. Zeker omdat tech influencers zaken mooier gemaakt hebben dan ze daadwerkelijk zijn.
Mwa, heel eerlijk kan je toch ook verwachten dat elk jaar een nieuwe telefoon niet heel veel verandering meebrengt. Kijk als je maar 250 euro hoeft bij te betalen voor inruilen kan ik het nog een beetje begrijpen, maar voor de rest.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:32

DON PAPA

Tweaker-fan

Even uit nieuwsgierigheid, heeft iemand met de SamFwTool al de CSC omgezet naar bijvoorbeeld ILO om de automatische gesprek opnamen functie werkend te krijgen op de S26 Ultra?

[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 07-03-2026 08:24 ]

• DannyHrmnns
Ik kan bevestigen dat super fast charging 3.0 werkt met een ugreen 65 watt charger.

[ Voor 72% gewijzigd door DannyHrmnns op 07-03-2026 08:39 ]

• Geraedus
DON PAPA schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:56:
Even uit nieuwsgierigheid, heeft iemand met de SamFwTool al de CSC omgezet naar bijvoorbeeld ILO om de automatische gesprek opnamen functie werkend te krijgen op de S26 Ultra?
Nog niet, ga ik wel vandaag proberen om de csc terug te zetten op THL

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:32

DON PAPA

Tweaker-fan

Geraedus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 08:27:
[...]
Nog niet, ga ik wel vandaag proberen om de csc terug te zetten op THL
Top, laat je even weten hoe dat ging?

• kailash920
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:52
DON PAPA schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:56:
Naar INS omgezet en de call recording optie (zonder aankondiging) is beschikbaar.
Even afwachten om te zien of ota updates blijven werken.

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11:22
Nou zal ik dan maar de eerste zijn die hem terugstuurd?
Komende van de S25ultra vond ik het scherm echt een teleurstelling. Moeilijk aan te geven waaraan dat precies ligt maar het deed pijn aan mijn ogen. Moest steeds scherp stellen. Vind de S25 veel rustiger en gelijkmatiger ogen.
Veel succes hier verder.

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.

Retour aangevraagd, volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor Samsung.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:05
cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:23:
Komende van de S25ultra vond ik het scherm echt een teleurstelling. Moeilijk aan te geven waaraan dat precies ligt maar het deed pijn aan mijn ogen. Moest steeds scherp stellen. Vind de S25 veel rustiger en gelijkmatiger ogen.
Veel succes hier verder.
Nou als ik de berichten zo lees begin ik ook wel te twijfelen of ik nog een jaartje moet wachten, komend van een S22U die toch wel enigzins gehavend is en 4+ jaar oud is, en wellicht ook maar een jaar oudere S25U moet aan gaan schaffen ipv de S26U 8)7

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• dutchnltweaker
destro9704 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:24:
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.

Retour aangevraagd, volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor Samsung.
Wat had je verwacht? Baanbrekende verandering?

• dutchnltweaker
cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:23:
Veel succes hier verder.
Heb je gespeeld met de instellingen of standaard gelaten en niet getest?

• cpootjes
Alles precies hetzelfde als mijn S25 ultra. Display natuurlijk QHD.
Ik merkte het vooral met scrollen door bv dit forum of lezen van tekst. Foto en video was wel prima. Ik zag ook veel "flikkeringen" en verschillen in brigtness. Misschien ben ik hier wel gevoelig voor.
Mijn S25 ultra oogt veel rustiger en scherper.

• cpootjes
Tjona100 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:32:
[...]
Nou als ik de berichten zo lees begin ik ook wel te twijfelen of ik nog een jaartje moet wachten, komend van een S22U die toch wel enigzins gehavend is en 4+ jaar oud is, en wellicht ook maar een jaar oudere S25U moet aan gaan schaffen ipv de S26U 8)7
Ik zou voor de S25 ultra gaan. Beter frame en beter scherm. En een klap goedkoper.

• dutchnltweaker
cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:09:
[...]

Ik zou voor de S25 ultra gaan. Beter frame en beter scherm. En een klap goedkoper.
Beter frame? Je weet dat titanium een marketing term is.

• cpootjes
dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:13:
[...]

Beter frame? Je weet dat titanium een marketing term is.
Ik bedoel ermee dat dit gekleurde alu frame binnen no-time vol krassen zit.

• dutchnltweaker
cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:16:
[...]

Ik bedoel ermee dat dit gekleurde alu frame binnen no-time vol krassen zit.
Heb jij al krassen dan?

• cpootjes
Nee natuurlijk niet.
Maar had dezelfde ervaring met de iPhone 17

• dutchnltweaker
cpootjes schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:22:
[...]

Nee natuurlijk niet.
Maar had dezelfde ervaring met de iPhone 17
Oke, dus je veronderstelling is omdat ik het op de iPhone 17 had, ga ik dat ook op de s26 ultra hebben? Gebaseerd op een compleet and toestel.

• satshow
  • Laatst online: 14:25
Gebruiken jullie esim? Hoe lang duurt dat om te zetten bij KPN?

Op het moment wordt er een fysieke simkaart gebruikt.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:46
satshow schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:26:

Enkele seconden..

• spartacusNLD
satshow schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:26:

Dat gaat gewoon via de app.. aanvraag eSIM is heel simpel. Gisteren binnen 60 sec geregeld.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:44
DannyHrmnns schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 08:19:
Ik kan bevestigen dat super fast charging 3.0 werkt met een ugreen 65 watt charger.
Yup deze gebruik ik ook .Heb gewoon nog een langere kabel van ugreen type c van 2 meter besteld .Die de oplaad snelheid aankan.Voorlopig korte kabel van redmagic 10 pro aan het gebruiken.Die de volledige snelheid heeft.

En voorlopige ervaring vindt dat de batterij redelijk snel plat gaat.Hopelijk verbeterd de accu nog is ook nog maar de 2de dag.

[ Voor 26% gewijzigd door nedius004 op 07-03-2026 11:09 ]

• Geraedus
nedius004 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:07:
[...]

Yup deze gebruik ik ook .Heb gewoon nog een langere kabel van ugreen type c van 2 meter besteld .Die de oplaad snelheid aankan.Voorlopig korte kabel van redmagic 10 pro aan het gebruiken.Die de volledige snelheid heeft.

En voorlopige ervaring vindt dat de batterij redelijk snel plat gaat.Hopelijk verbeterd de accu nog is ook nog maar de 2de dag.
Ik gebruik een ugreen 100w 25000 mah powerbank met een gecertificeerde USB c kabel 60W en werkt perfect.

• dutchnltweaker
Vraagje, mensen die telefooninruil doen bij Samsung zelf. Wanneer en hoe verwacht Samsung dat je het terug stuurt?

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:53
dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:42:
Vraagje, mensen die telefooninruil doen bij Samsung zelf. Wanneer en hoe verwacht Samsung dat je het terug stuurt?
Tweede keer dat ik op deze manier mijn telefoon ga inleveren. Heb de mail gisterenavond al ontvangen. Zie een copy/paste:
Instructies opsturen inruiltoestel

Op basis van de regels die van toepassing zijn op Samsung Inruil ben je verplicht jouw inruiltoestel snel op te sturen, zodanig dat het uiterlijk binnen zeven (7) dagen na ontvangst van je nieuwe toestel bij ons aankomt. Je kunt deze kosteloos opsturen via PostNL, inleveren in een winkel is helaas niet mogelijk. Waar moet je aan denken voordat je het inruiltoestel opstuurt?

1. Maak je inruiltoestel klaar voor verzending: Zorg ervoor dat alle wachtwoorden en gebruikersaccounts gewist zijn, en indien van toepassing ook jouw Samsung-account. Bekijk eventueel de extra uitleg hierover verderop in de e-mail (zie ‘verwijderen Samsung-account’).

2. Zorg voor een stevige verpakking: Verzend het inruiltoestel in een stevige envelop of doos. Wij raden aan om de doos te hergebruiken waarin jouw nieuwe toestel geleverd is. Het opsturen van je oplader bij inruil van een smartwatch of computer/laptop is verplicht en zal, bij niet meeleveren, tot waardevermindering leiden. Het opsturen van een oplader of andere accessoires bij inruil van een smartphone is niet verplicht en zal ook geen waardevermindering geven.

3. Onderteken de afstandsverklaring: Deze kun je hier downloaden, afdrukken en ondertekenen. Zonder deze kunnen wij de inruil niet bevestigen.

4. Maak een verzendlabel aan: Deze kun je hier vinden. Print deze uit en plak deze op de doos of envelop. Vergeet daarbij ook niet je order ID op de doos te vermelden. Liever niet printen? Download dan hier een digitale Barcode en verstuur deze via Scan & Go van PostNL (enkel mogelijk in Nederland).

5.Breng het pakketje naar een PostNL-punt: Kijk hier welk pakketpunt voor jou het dichtstbij is, of zoek een Scan & Go indien je een digitale Barcode hebt. Hier ontvang je ook een afgiftebewijs inclusief Track & Trace.

6. Wacht op de bevestiging: Wij brengen je op de hoogte zodra wij het inruiltoestel ontvangen hebben. Hierna gaan wij het toestel controleren en zullen de inruilwaarde bevestigen (zie hieronder ‘Vaststellen inruilwaarde’).

Bekijk eventueel nog de aanvullende uitleg op de volgende bladzijde of op samsung.com. Veel dank alvast voor het tijdig opsturen van jouw inruiltoestel..

• JiX
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 13:46

JiX

Iemand al ervaringen met de camera van de S26U mbt bewegende onderwerpen zoals kids en huisdieren? Ben benieuwd of hier enige verbetering in zit of dat de foto’s nog steeds vaak onscherp zijn? Wordt niet echt veel wijzer van de YouTube reviews.

• DannyHrmnns
nedius004 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:07:
[...]

Je hebt nu ook goede INIU 240 w 2m kabels in de aanbieding voor ongeveer 4 euro per stuk op amazon. Je hebt ook een goede deal voor de 100w kabels.

• dutchnltweaker
sn0x0r schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:45:
[...]

Tweede keer dat ik op deze manier mijn telefoon ga inleveren. Heb de mail gisterenavond al ontvangen. Zie een copy/paste:

[...]
Tnx, heb de email nog niet ontvangen.

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:58
dutchnltweaker schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:51:
[...]

Tnx, heb de email nog niet ontvangen.
Ik heb de mail ook nog niet ontvangen, maar mijn partner wel. Zal in batches gaan.

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14:11
Op het eerste oog is de batterij van de reguliere S26 écht veel beter dan die van mijn reguliere S24

• dutchnltweaker
RamonRJC schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:22:
Op het eerste oog is de batterij van de reguliere S26 écht veel beter dan die van mijn reguliere S24
Tip, telefoon heeft een week tot 2 nodig om je gebruik te leren qua accu gebruik. Maar fijn om dit te lezen :) .

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:29
Net binnen, maar het camera eiland is toch wel een slecht design. Erger dan ik had verwacht. Hier gaat mijn OCD heel slecht op ook bijna niet met een case op te lossen.

Misschien met een powerbank achterop is het even dik 😅

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:44
Nog een bug gevonden .Op Facebook wanneer je reels af speelt .Spelen de reels altijd met muziek af .Ook als je het uit zet in de instellingen. Hopelijk wordt dit volgende week opgelost .

• satshow
  • Laatst online: 14:25
Telefoon is binnen, de standaard versie. Ben bezig alle apps 1 voor 1 aan het installeren. Daarna ga ik oneui launcher instellen. En de smartlauncher ga ik ook instellen.

Ben nog wel even bezig.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen