• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
J3roen schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:36:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (S26Ul). Ik kom van een S23U. Je merkt direct dat hij flink sneller is en de camera is ook zeker beter.

Als ik de S23U en de S26U echter naast elkaar heb dan zie ik bij een witte achtergrond een paarse tint op de S26U. Ook lijkt het scherm net wat minder helder dan de S23U.

Misschien ben ik te kritisch? Misschien trekt het nog weg? Geen idee. Wat is jullie ervaringen met scherm vergeleken met jullie oude telefoon?
Ik ben mijn S26U nu aan het instellen en hij ligt continu naast mijn S23+ en dan valt het wel op dat het scherm van de S26U wat grijziger en iets minder helder is. Ik heb al wat instellingen aangepast waardoor het verschil minder is geworden. Alleen als ik de instelling voor 'extra brightness' aanzet dan lijken ze gelijkwaardig te zijn. Het ligt ook wel een beetje aan de hoek waarmee je naar het scherm kijkt. Nu liggen ze op mijn bureau en kijk ik onder een hoek en dan valt het meer op dan wanneer ik recht van boven kijk. Het is geen dealbreaker, maar valt me wel wat tegen.

Wat me overigens ook opvalt is dat de notificaties in mijn lockscreen nu opeens een kleur overnemen van mijn wallpaper, zo ook de numerieke toetsen als ik mijn scherm wil unlocken. Ik wil gewoon dat dit allemaal weer grijs is. Ik heb color palette uitstaan, want ik wil verder wel gewoon de default kleuren gebruiken. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Edit: ik heb het nu opgelost door mijn achtergrond op 'grijswaarden' te zetten bij de effecten van de wallpaper. Dan is hij echt zwart i.p.v. heel donkerpaars. Dat lost het probleem wel op, maar is natuurlijk wel een beetje een workaround.

[ Voor 20% gewijzigd door VanRoyal op 09-03-2026 14:06 ]

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:30
Mijn S26 Ultra is klaar voor gebruik en wat een toestel! Het ziet er prachtig uit. De 60W-adapter van Samsung is supersnel; ik zie 'Super Fast Charging 3.0' in het scherm staan. Ik ga er verder mee aan de slag. Ik vind het ontwerp van de S26 Ultra veel mooier dan dat van de S24 Ultra.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13:42
Manon96 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:25:
Iemand een idee?
De s26 sinds gisteravond in gebruik maar hij stuurt niks meer door naar mijn watch 7 (alleen wifi variant). Is wel goed verbonden want als ik zelf wil bellen via horloge of telefoon laat zoeken pakt hij hem wel. Alle chatbots gevraagd en alle tips uitgevoerd inclusief reset maar geen enkele app blijft binnen komen. Ik had het op de s23 zo dat mijn telefoon alleen trilde bij oproepen maar mij horloge ook bij WhatsApp, outlook en SMS en krijg het simpelweg niet voor elkaar. Er komt echt niks door, ook niet als stille melding. Tips?
Ik had dit ook. Had hem eerst gewoon opnieuw gekoppeld. Volledige reset heeft dit gefixt.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen