• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Frieda 6 maart ontving ik de eerste mail van L8P.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
doogster schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 23:00:
@Frieda 6 maart ontving ik de eerste mail van L8P.
als ik goed heb geteld kreeg je dan na 4 dagen de reminder dat je nog 3 dagen hebt om je inruil bij L8P te laten aankomen. ik vind het ook maar krap hoor, die 7 dagen, niet eens werkdagen ofzo.

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:39
Het ongevraagd kunnen uitvoeren van deze handeling vormt voor mij een legitieme reden tot retournering en om toekomstige aankopen van Samsung-producten te heroverwegen.

En voor mensen die "goedkoop" een nieuw toestel zoeken die vaak geleverd is bij een nieuwe abo ..... pas op!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bt1i1bw9SR1kYzmxA3kro92cx8A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3TVw2I8WrCMQyyyNxXFJPy9a.jpg?f=user_large

[ Voor 54% gewijzigd door danda op 11-03-2026 11:41 ]

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-04 15:32
danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:31:
Het ongevraagd kunnen uitvoeren van deze handeling vormt voor mij een legitieme reden tot retournering en om toekomstige aankopen van Samsung-producten te heroverwegen.
En jij denkt dat andere merken dit niet kunnen doen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:17
Wat is het hele probleem? Dat zij een apparaat bricken die jij bewust en volgens duidelijke voorwaarden hebt ingeruild onklaar maken als jij je niet aan jouw deel van de deal houdt?

• danda
Sowieso heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen en om dit na 3 dagen te versturen, krijg je van mij een dikke vinger

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:26

Rio

Ik heb al een boek

danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:45:
Sowieso heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen en om dit na 3 dagen te versturen, krijg je van mij een dikke vinger
Volwassen van je hoor 8)7

• danda
Nee dat is een zakelijke houding

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:24
danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:45:
Dat is de deal. Dat wist je van te voren!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

[Afbeelding]
Wanneer heb jij je toestel binnen gekregen? En wanneer kreeg je de melding dan?
Inruil toestel al verzonden?

Edit

Meer ervaringen?
Ik heb hem afgelopen zaterdag binnen gekregen en vandaag ga ik hem verzenden... moet wel goed zijn toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Aggressor op 11-03-2026 10:55 ]

• 418O2
danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:48:
Dan is deze regeling voor jou niet geschikt

• danda
Zaterdag bezorgd, maandag het bericht, dinsdag al teruggestopt in de doos, vandaag gaat ie retour .... al had ik best wel een hele goede deal van slechts 275 bijbetaling met inruil van de s25 ultra 1tb maar dat vind ik na 1 dag uitproberen de upgrade of eerder de downgrade naar een S26 ultra 512GB niet waard, maar het bericht van maandag was de druppel (was nog aan het twijfelen maar is toen een zekerheidje geworden 😀)

[ Voor 65% gewijzigd door danda op 11-03-2026 11:11 ]

• doogster
  • Niet online
Ik kreeg na 3 dagen de melding dat na 1 week het toestel geblokkeerd zou worden, dus 10 dagen na ontvangst van mijn nieuwe toestel.
Frieda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:45:
[...]

als ik goed heb geteld kreeg je dan na 4 dagen de reminder dat je nog 3 dagen hebt om je inruil bij L8P te laten aankomen. ik vind het ook maar krap hoor, die 7 dagen, niet eens werkdagen ofzo.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:03
Volgend jaar rebuy gebruiken om je toestel te verkopen ipv samsung. Heb je dit gezeur niet :)

Altijd goede ervaringen mee gehad.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• joepiesaus
  • Laatst online: 23:16

En voor mensen die goedkoop tweedehands een nieuw toestel geleverd bij een abo zoeken..... pas op!!!

[Afbeelding]
Inderdaad met 2de hands kan je in de problemen raken.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:48:
Je spelt emotioneel verkeerd

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:46

DON PAPA

Tweaker-fan

danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:58:
Zaterdag bezorgd, maandag het bericht
Eigenlijk zou Samsung het bericht meteen al op de telefoon moeten geven dat er nog een inruil toestel ingeleverd moet worden binnen xx dagen. Want nu kunnen oplichters een nieuwe telefoon kopen en net doen of ze een dure S25U met 1TB inruilen, en vervolgens snel de S26U doorverkopen. En dan krijgt de nieuwe eigenaar na een aantal dagen opeens een melding op zijn nieuwe telefoon dat hij nog een inruil telefoon moet opsturen, want anders wordt zijn telefoon geblokkeerd. Ik vraag mij ook echt af of deze werkwijze stand houd als het ooit voor de rechter komt...

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-04 15:32
Ik heb Swappie gebruikt omdat ik geen iPhone 17 Pro kon inruilen bij Samsung. Ging heel smooth.

• danda
DON PAPA schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:20:
[...]

Eigenlijk zou Samsung het bericht meteen al op de telefoon moeten geven dat er nog een inruil toestel ingeleverd moet worden binnen xx dagen. Want nu kunnen oplichters een nieuwe telefoon kopen en net doen of ze een dure S25U met 1TB inruilen, en vervolgens snel de S26U doorverkopen. En dan krijgt de nieuwe eigenaar na een aantal dagen opeens een melding op zijn nieuwe telefoon dat hij nog een inruil telefoon moet opsturen, want anders wordt zijn telefoon geblokkeerd. Ik vraag mij ook echt af of deze werkwijze stand houd als het ooit voor de rechter komt...
Daarmee ben ik het eens, gewoon de wettelijke bedenktijd van 14 dagen en daarna gewoon blokkeren, totdat het inruiltoestel terug is. Maar dat die blokkade überhaupt kan, wat eigenlijk betekent dat het toestel voor het kunnen functioneren constant in verbinding staat met de Samsung servers, is voor mij de reden omwille van privacy, voortaan ook geen Samsung meer te nemen.

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-04 16:49
Het lijkt erop of de melding willekeurig verzonden wordt? Ik heb 6 maart mijn s26U ontvangen en vandaag verzonden en heb geen melding ontvangen. Moet wel bekennen dat samsung van mijn account een mooi potje hebben gemaakt. Ik kan dus mijn orders niet terug zien in mijn historie.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:13:
Volgend jaar rebuy gebruiken om je toestel te verkopen ipv samsung. Heb je dit gezeur niet :)

Altijd goede ervaringen mee gehad.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 11-03-2026 11:40 ]

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• danda
418O2 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:43:
[...]

Wat is het hele probleem? Dat zij een apparaat bricken die jij bewust en volgens duidelijke voorwaarden hebt ingeruild onklaar maken als jij je niet aan jouw deel van de deal houdt?
Ik ken de wet, jij ook?

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19
danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:28:
[...]

Maar dat die blokkade überhaupt kan, wat eigenlijk betekent dat het toestel voor het kunnen functioneren constant in verbinding staat met de Samsung servers, is voor mij de reden omwille van privacy, voortaan ook geen Samsung meer te nemen.
Oke dus jij verwacht dat Samsung jou vooraf een telefoon toestuurt met inruilafspraak, en stel je besluit om wat voor reden dan ook nooit het inruiltoestel terug te sturen bij wijze van dan is dat een verkapte manier van diefstal.

Logisch dat hun een veiligheidsmechaniek hebben ingebouwd om dit tegen te gaan dmv het toestel blokkeren na een x aantal dagen, ik zie het probleem niet zo.

en wat DON PAPA hier boven ook aangeeft, wees alert idd op 2ehands toestellen die als 'nieuw' verkocht worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Tjona100 op 11-03-2026 11:55 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hier geen melding ontvangen. Ik vind het een goede maatregel om misbruik te voorkomen. Aan de andere kant lijkt me dit heel eenvoudig te omzeilen, al weet ik dan natuurlijk niet 100% zeker. Ik ga er vanuit dat ze op basis van het Samsung account waarmee je inlogt op het toestel checken of ze een omruil verwachten, dus als je inlogt met een ander Samsung account krijg je de melding wellicht nooit te zien?

Ook benieuwd of je de melding zou kunnen omzeilen door het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen en dan met andere gegevens in te loggen. Kan me bijna niet voorstellen dat ze een custom rom of iets hebben voor toestellen waarbij ze een inruil verwachten.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• 418O2
Ik vermoed dat je ergens afstand hebt gedaan van die bedenktijd.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Waarom doe je eigenlijk zo offensief? We zijn hier toch gewoon gezellig onder elkaar? Slik die eerstewereldprobleem-drol door en ga lekker verder met je leven O+

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb ondertussen een klein beetje kunnen spelen met de camera's. En kan zeggen dat ik (grotendeels) positief verrast ben. Ik kom vanaf een S23 Ultra en zie dat vooral de nacht foto's een stuk beter zijn. Foto's overdag zijn nagenoeg het zelfde, behalve dat de 24Mp modes wel top is (Zie de twee foto's hier onder, één is in 12mp en de ander in 24mp) Benieuwd wat jullie er van vinden.

Wel vind ik de foto's te scherp (overscharpend), al helemaal in het voorbeeld. Na dat de foto's genomen zijn wordt dat wat minder. Wel ik heb de foto's (met camera assistant) iets wat verzacht.

Ben erg benieuwd wat jullie van de camara's vinden zowel foto als video als video LOG.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dB6euBAmD0ewOrA4_qFAhr9bA78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hajr6L3yp6QEqbVh4eJ7rD0G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZatzVxuc7G1ftL1b3faNtNoJYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCX8KK69KB392Lu4PoTbGtuu.jpg?f=fotoalbum_large

"Privacy is not about hiding something. It's about protecting something."

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:27

En voor mensen die "goedkoop" een nieuw toestel zoeken die vaak geleverd is bij een nieuwe abo ..... pas op!!!

[Afbeelding]
Vraag me dan af hoe de nieuwe koper dit kan hard maken dat hij/zij die mobiel heeft gekocht zonder dat hij/zij wist dat er nog een inruil toestel opgestuurd moet worden. Hopen dat ik geen problemen krijgt, want ik heb eergisteren Samsung Galaxy S26 Ultra gekocht bij een medetweaker. Daarom een vraag: Staat er op de factuur dat er een inruil toestel vermeld of zo iets in die richting?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgens welke wet mag dit niet?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• danda
janvanduschoten schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:39:
[...]

Volgens welke wet mag dit niet?
janvanduschoten schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:39:
[...]

Conform welke wettelijke bepaling is dit niet toegestaan?
Volgens artikel 7:1 van het Burgerlijk Wetboek is
Samsung niet gerechtigd om eigenmachtig op te treden, hetgeen waarmee wel volgens die melding gedreigd wordt. Sterker nog, het is niet noodzakelijk om het ingeruilde toestel te retourneren want je mag de overeengekomen inruilwaarde ook overmaken om aan de koopovereenkomst te voldoen; die inruilwaarde kan Samsung via gerechtelijke weg ook claimen bij nalatigheid. Het eenzijdig blokkeren van een apparaat wegens het niet nakomen van een koopovereenkomst is wettelijk niet toegestaan zonder een gerechtelijk vonnis. De koopovereenkomst wordt immers niet automatisch ontbonden bij een tekortkoming van een der partijen maar blijft in stand. Dit eenzijdig blokkeren kan zelfs worden beschouwd als een wanprestatie, wat kan leiden tot een schadevergoeding bij het onbruikbaar maken van het toestel. Dit mag paradoxaal klinken, maar zo is het juridisch correct.

[ Voor 7% gewijzigd door danda op 11-03-2026 14:06 ]

• stin00
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:32:
[...]
Vraag me dan af hoe de nieuwe koper dit kan hard maken dat hij/zij die mobiel heeft gekocht zonder dat hij/zij wist dat er nog een inruil toestel opgestuurd moet worden. Hopen dat ik geen problemen krijgt, want ik heb eergisteren Samsung Galaxy S26 Ultra gekocht bij een medetweaker. Daarom een vraag: Staat er op de factuur dat er een inruil toestel vermeld of zo iets in die richting?
Ik heb even voor je gekeken op m'n eigen Samsung factuur. Als het toestel is aangeschaft bij Samsung zelf dan staat álle korting op de bon: van vouchers tot inruil en ook welk toestel er is ingeruild.

• joepiesaus
De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met volledige aankoopbewijs.

Dit gaat over Samsung cashback actie. Ik heb hier gewoon de Belsimpel factuur toegevoegd, dat klopt toch?

• stin00
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:11:
Hier geen melding ontvangen. Ik vind het een goede maatregel om misbruik te voorkomen. Aan de andere kant lijkt me dit heel eenvoudig te omzeilen, al weet ik dan natuurlijk niet 100% zeker. Ik ga er vanuit dat ze op basis van het Samsung account waarmee je inlogt op het toestel checken of ze een omruil verwachten, dus als je inlogt met een ander Samsung account krijg je de melding wellicht nooit te zien?

Ook benieuwd of je de melding zou kunnen omzeilen door het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen en dan met andere gegevens in te loggen. Kan me bijna niet voorstellen dat ze een custom rom of iets hebben voor toestellen waarbij ze een inruil verwachten.
Ik heb het toestel aangeschaft onder een ander samsung account dan waar ik nu mee ingelogd ben. Heb nog geen vergrendel bericht ontvangen, toestel zaterdag binnengekregen.

• pinokkia
stin00 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:59:
[...]

Ik heb even voor je gekeken op m'n eigen Samsung factuur. Als het toestel is aangeschaft bij Samsung zelf dan staat álle korting op de bon: van vouchers tot inruil en ook welk toestel er is ingeruild.
Gelukkig heb ik de originele aankoopbon Samsung van de verkoper gekregen. Daar staat alleen Samsung rewards points en standaard €150 promotiekorting dat ingeleverd is.

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:20
joepiesaus schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:11:
De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met volledige aankoopbewijs.

Dit gaat over Samsung cashback actie. Ik heb hier gewoon de Belsimpel factuur toegevoegd, dat klopt toch?
Ik heb hetzelfde bericht ontvangen en hoopte hier te horen wat Samsung verwacht anders dan de factuur. Misschien een screenshot van de betaling?

• joepiesaus
Ik ga de factuur printen en dan een foto maken.

• pinokkia
realphoenikx schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:17:
[...]

Ik heb hetzelfde bericht ontvangen en hoopte hier te horen wat Samsung verwacht anders dan de factuur. Misschien een screenshot van de betaling?
Ik heb gewoon een foto gemaakt en upload naar de promotie website. Wacht nu dus af of het goedgekeurd wordt, want in mijn man zijn mail staat duidelijk 𝐟𝐨𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫. Dus waarschijnlijk niet factuur in pdf uploaden.
joepiesaus schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:18:
Ik ga de factuur printen en dan een foto maken.
Dat heb ik vandaag gedaan en nu afwachten of het goedgekeurd wordt door Samsung.

[ Voor 19% gewijzigd door pinokkia op 11-03-2026 13:23 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

danda schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:54:
[...]

[...]

Artikel 7:1 van het Burgerlijk Wetboek.
Samsung is niet gerechtigd om eigenmachtig op te treden, hetgeen waarmee wel gedreigd wordt. Sterker nog, het is niet noodzakelijk om het ingeruilde toestel te retourneren want je mag de overeengekomen inruilwaarde ook overmaken; die inruilwaarde kan Samsung via gerechtelijke weg claimen bij nalatigheid. Het eenzijdig blokkeren van een apparaat wegens het niet nakomen van een koopovereenkomst is wettelijk niet toegestaan zonder een gerechtelijk vonnis. De koopovereenkomst wordt immers niet automatisch ontbonden bij een tekortkoming van een der partijen. Dit kan zelfs worden beschouwd als een wanprestatie, wat kan leiden tot een schadevergoeding wegens het onbruikbaar maken van het toestel. Dit mag paradoxaal klinken, maar is juridisch correct.
Ik kende deze blokkeeractie nog niet (nog nooit een toestel ingeruild bij Samsung), dus maar even de voorwaarden opgezocht uit interesse.

Zo te lezen heb je je bericht wel erg vlot ontvangen, zo te lezen krijg je die 7 dagen nadat je je toestel hebt ontvangen. Ik vermoed dat het blokkeren ook buiten de wettelijke bedenktermijn zal gebeuren( ik lees online na circa 4 weken), Samsung zal dit juridisch wel goed dicht hebben getimmerd.

Interessante info onder"Termijn ontvangst verstreken, vergrendeling toestel" en "Annuleren/ontbinden Inruil".

https://images.samsung.co...nruil/voorwaarden2_nl.pdf

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• spartacusNLD
Ah. Dat wist ik niet. Klote dat dit gebeurt is.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
Mail van L8P: toestel ontvangen, nagekeken en goedgekeurd. Dossier gesloten. Het andere dossier staat nog wel open, maar die sluiten ze voor zover ik weet als Samsung de retour binnenheeft. Die staat nu gepland voor morgen en de bezorger is onderweg, dus die is letterlijk onderweg naar morgen. :D

• stin00
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:48:
Mail van L8P: toestel ontvangen, nagekeken en goedgekeurd. Dossier gesloten. Het andere dossier staat nog wel open, maar die sluiten ze voor zover ik weet als Samsung de retour binnenheeft. Die staat nu gepland voor morgen en de bezorger is onderweg, dus die is letterlijk onderweg naar morgen. :D
Puur uit interesse: in welke staat was de telefoon die je hebt opgestuurd? Je moet bij Samsung altijd bijzonder weinig vragen invullen over de staat.. alleen of het toestel fatsoenlijk werkt en geen barsten heeft :+

Ik heb een S24 Ultra opgestuurd die er zeer goed uit ziet, maar er zit één micro krasje op het scherm. Geen idee of ze dan een X bedrag gaan verminderen. Heb in het verleden altijd waardeloze toestellen opgestuurd naar ze voor de extra inruilpremie, dit is de eerste keer dat ik een een waardevolle naar L8P stuur.

• Dennisweb
stin00 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:52:
[...]

Puur uit interesse: in welke staat was de telefoon die je hebt opgestuurd? Je moet bij Samsung altijd bijzonder weinig vragen invullen over de staat.. alleen of het toestel fatsoenlijk werkt en geen barsten heeft :+

Ik heb een S24 Ultra opgestuurd die er zeer goed uit ziet, maar er zit één micro krasje op het scherm. Geen idee of ze dan een X bedrag gaan verminderen. Heb in het verleden altijd waardeloze toestellen opgestuurd naar ze voor de extra inruilpremie, dit is de eerste keer dat ik een een waardevolle naar L8P stuur.
De staat was piekfijn. Amper gebruikt, altijd screen protector en hoesje op gehad. Dus ze zouden er ook niet zoveel op aan kunnen merken. Denk niet dat ze waarde verminderen. Denk wel dat het toestel moet voldoen aan wat je opgeeft: werkt goed, geen barsten. Voor mij was het ook de eerste keer. :)

• 418O2
stin00 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:52:
[...]

Ik heb mijn s21 ultra destijds opgestuurd en die was goed gebruikte dat boeit niks. Ik heb het idee dat ze ze niet eens refurben maar alleen recyclen

• User77
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 16:25
Ik heb de telefoon maandag begin middag opgestuurd maar nog geen bericht van L8p, kan dat? Toestel is dinsdag aangekomen daar

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-04 17:58
Mijn zo goed als nieuwe (geen enkele kras of beschadiging) s25u opgestuurd maandag. Zou wel zonde zijn als zij deze gewoon 'recyclen'.

Zie op de Postnl app dat deze gisteren is aangekomen. Echter nog geen mail of bericht van L8P gehad. Hoe snel ging dit bij jullie?

• Dennisweb
User77 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:06:
Ik heb de telefoon maandag begin middag opgestuurd maar nog geen bericht van L8p, kan dat? Toestel is dinsdag aangekomen daar
Bij mij duurde het een paar werkdagen. Even geduld nog dus. :)

@red1 Vrijdag verstuurd, gisteren voor de middag afgeleverd en vanmiddag bericht gehad. Kan even duren.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisweb op 11-03-2026 15:09 ]

• User77
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 16:25
Dennisweb schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:08:
[...]

Bij mij duurde het een paar werkdagen. Even geduld nog dus. :)

@red1 Vrijdag verstuurd, gisteren voor de middag afgeleverd en vanmiddag bericht gehad. Kan even duren.
Bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb het vaker gedaan maar nu duurde het wat langer en met al die doemscenario's die ik hier hoor ga je twijfelen

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:20
Hèhè 🙂
Maakte me toch wel zorgen omdat het inruiltoestel bij sommigen heel snel na ontvangst akkoord werd bevonden.
Bij mij heeft dat een dag langer geduurd.
Er was aan de rechter bovenkant iets van delaminatie onder het scherm..
Wel had ik alle vragen naar waarheid beantwoord! 😇
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uRRmxw-ubpQvl73eReVnOMc2Ak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5fy7UHE50ogAOxqL67RQgrpv.jpg?f=fotoalbum_large
De eerste beveiligingsupdate voor mijn S26 Ultra is net binnen!

Tot 2033 krijgen we nog updates, tot aan Android 23! :) Hoogstwaarschijnlijk wil ik dit toestel twee jaar houden. Het 60W opladen is onder andere een leuke toevoeging. Hopelijk komt er binnen twee jaar ook een grotere accucapaciteit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Reuf2HO3NUf98BqcIAxz0mY0N1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rXLB3340JO4Epv7Tedt3XPHV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 11-03-2026 15:33 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 14:53
S26 ultra getest in de winkel. Ik snap het scherm probleem niet zo, zag zelf ook niet veel verschil met mijn s23 ultra en de S25 ultra on de winkel. Wel is het scherm anders als je de privacy functie aanzet en meer gedimd

• dutchnltweaker
Van der Berg schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:29:

Was gister al gemeld hier.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10
OK, misschien mis ik iets.

Maar ik wil als ik mijn telefoon onderste boven neerlegt gewoon graag dat deze stil blijft.
De functie gevonden voor inkomende oproepen, masr gewone meldingen komen er dan nog doorheen.

Dit moet toch geen moeilijke functie zijn die in mijn toestel van 400 euro hiervoor wel standaard zat?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:56

Bullet NL

Eigen Wijs

richajax schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:24:
Hèhè 🙂
Maakte me toch wel zorgen omdat het inruiltoestel bij sommigen heel snel na ontvangst akkoord werd bevonden.
Bij mij heeft dat een dag langer geduurd.
Er was aan de rechter bovenkant iets van delaminatie onder het scherm..
Wel had ik alle vragen naar waarheid beantwoord! 😇
[Afbeelding]
Tja ik moet ook ff afwachten, tijdens het leeg halen van mijn S23U kwam ik er achter dat achterkant van de telefoon wat beschadigingen had van zandkorrels oid, wat krasjes en pitjes. de voorkant en randen zijn helemaal gaaf en bijna als nieuw. Had de laatste maand een originele Samsung S23U cover om mijn telefoon, blijkbaar sluiten deze niet zo mooi. Afijn even afwachten, ik verwacht niet dat ze een S23Ultra opnieuw gaan verkopen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-04 09:29
joepiesaus schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:11:

Had ik eerst ook, omdat ik de pdf geupload had. Toen ik er een screenshot van had gemaakt en die had geupload ging dat deel wel goed.

Ik heb de aanmelding al meerdere keren geprobeerd maar telkens zeurden ze over de "bedankt voor je aanmelding" mail. Ik heb deze nooit gehad dus ik had gewoon de orderbevestigingsmail gescreenshot en geupload maar die accepteren ze niet. Iemand hier die de cashback al succesvol doorlopen heeft en een bevestiging van Samsung heeft gehad dat de aanmelding geaccepteerd is?
Ik heb mijn S26U bij mobiel.nl gekocht, en zij zouden volgens Samsung gewoon meedoen met die actie. Ik voldoe aan alle voorwaarden (heb de telefoon gelijk op launch day gekocht) dus ik snap niet waar ik die mail vandaan zou moeten halen?

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-04 17:58
red1 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:07:
Mijn zo goed als nieuwe (geen enkele kras of beschadiging) s25u opgestuurd maandag. Zou wel zonde zijn als zij deze gewoon 'recyclen'.

Zie op de Postnl app dat deze gisteren is aangekomen. Echter nog geen mail of bericht van L8P gehad. Hoe snel ging dit bij jullie?
Heb net de bevestiging in de mail gehad dat het is goedgekeurd. Toch vrij snel dus :)

• wvg321
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 22:46
FriXion schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 16:33:
[...]

Had ik eerst ook, omdat ik de pdf geupload had. Toen ik er een screenshot van had gemaakt en die had geupload ging dat deel wel goed.

Ik heb de aanmelding al meerdere keren geprobeerd maar telkens zeurden ze over de "bedankt voor je aanmelding" mail. Ik heb deze nooit gehad dus ik had gewoon de orderbevestigingsmail gescreenshot en geupload maar die accepteren ze niet. Iemand hier die de cashback al succesvol doorlopen heeft en een bevestiging van Samsung heeft gehad dat de aanmelding geaccepteerd is?
Ik heb mijn S26U bij mobiel.nl gekocht, en zij zouden volgens Samsung gewoon meedoen met die actie. Ik voldoe aan alle voorwaarden (heb de telefoon gelijk op launch day gekocht) dus ik snap niet waar ik die mail vandaan zou moeten halen?
Ik heb zojuist de bevestiging binnen dat het geld wordt overgemaakt. Heb gewoon de factuur van Belsimpel als pdf geupload en een screenshot van de mail met de kortingscodes.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:53
Bullet NL schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 16:29:
[...]

Tja ik moet ook ff afwachten, tijdens het leeg halen van mijn S23U kwam ik er achter dat achterkant van de telefoon wat beschadigingen had van zandkorrels oid, wat krasjes en pitjes. de voorkant en randen zijn helemaal gaaf en bijna als nieuw. Had de laatste maand een originele Samsung S23U cover om mijn telefoon, blijkbaar sluiten deze niet zo mooi. Afijn even afwachten, ik verwacht niet dat ze een S23Ultra opnieuw gaan verkopen.
Die gaat gewoon de recyclebak in.

PSN : Geraedus

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Van der Berg schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:29:

Tot 2033 krijgen we nog updates, tot aan Android 23! :) Hoogstwaarschijnlijk wil ik dit toestel twee jaar houden. Het 60W opladen is onder andere een leuke toevoeging. Hopelijk komt er binnen twee jaar ook een grotere accucapaciteit.

Was gisteren al

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

FriXion schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 16:33:
[...]

Ja ik, maar ik blijf mezelf niet herhalen. Tip: kijk ff in het 'prijzen & levertijden' topic, waar deze vraag überhaupt beter op z'n plek is :>

• Poesmij
Ok, ik denk ik sluit samsung care af voor mijn nieuwe s26 ultra.
Aangekocht via mobiel.nl, waarom komt deze telefoon niet in aanmerking voor samsung care?

• spartacusNLD
Poesmij schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:44:
Ok, ik denk ik sluit samsung care af voor mijn nieuwe s26 ultra.
Aangekocht via mobiel.nl, waarom komt deze telefoon niet in aanmerking voor samsung care?
Heb ik vanmorgen ook gevraagd (samsung whatsapp):

Goedemorgen, ik neem dit gesprek over. Het kan kloppen dat het aanvragen momenteel nog niet lukt. Ik zal je moeten vragen om het later nog eens te proberen. Op een andere dag. ^Julian

Mijn doorvraag waarom dit nu niet zo lukken:

Nou de aanvraag lukt nu niet, maar dat zou spoedig wel moeten lukken. ^Julian

&

Onze excuus voor het ongemak. Blijf het inderdaad af en toe proberen. Dan komt het wel goed. Onze excuus voor het ongemak. ^Julian

• stin00
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:53:
[...]

Heb ik vanmorgen ook gevraagd (samsung whatsapp):

Goedemorgen, ik neem dit gesprek over. Het kan kloppen dat het aanvragen momenteel nog niet lukt. Ik zal je moeten vragen om het later nog eens te proberen. Op een andere dag. ^Julian

Mijn doorvraag waarom dit nu niet zo lukken:

Nou de aanvraag lukt nu niet, maar dat zou spoedig wel moeten lukken. ^Julian

&

Onze excuus voor het ongemak. Blijf het inderdaad af en toe proberen. Dan komt het wel goed. Onze excuus voor het ongemak. ^Julian
Het kan dus wel? Want op https://www.samsung.com/n...lEhLNx-8Hjm873zweRsp-d8IC staat het volgende:

Zo koop je Samsung Care+
Koop online op samsung.com, of in een Samsung Experience Store.

Maar via mobiel.nl kan het dus ook gewoon?

• spartacusNLD
stin00 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:55:
[...]

Het kan dus wel? Want op https://www.samsung.com/n...lEhLNx-8Hjm873zweRsp-d8IC staat het volgende:

Zo koop je Samsung Care+
Koop online op samsung.com, of in een Samsung Experience Store.

Maar via mobiel.nl kan het dus ook gewoon?
Ja, je kan achteraf samsung care kopen (binnen een bepaalde periode).

Ik weet niet of mobiel.nl ook samsung care aanbied. Vaak zijn dat verzekeringen via andere partijen (bij belsimpel ook)

• ArjanE007
Als je naar settings gaat -> info telefoon en dan heb je helemaal onderaan ook een optie staan, genaamd samsung care+.

• spartacusNLD
ArjanE007 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:04:
Als je naar settings gaat -> info telefoon en dan heb je helemaal onderaan ook een optie staan, genaamd samsung care+.
Dan heb je al care+ afgesloten denk ik? want ik zie dat daar niet staan.

• ArjanE007
Ik dacht dat iedereen die optie zag en ik heb geen care+. Staat erbij dat je 55 dagen de tijd hebt om af te sluiten. Als je erop klikt, dan kom je op de site van samsung uit of het af te sluiten. Ik heb mijn telefoon trouwens bij samsung weg.

• spartacusNLD
ArjanE007 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:12:
Ik dacht dat iedereen die optie zag en ik heb geen care+. Staat erbij dat je 55 dagen de tijd hebt om af te sluiten. Als je erop klikt, dan kom je op de site van samsung uit of het af te sluiten. Ik heb mijn telefoon trouwens bij samsung weg.
Ah, ik niet. Wel gek, want vorig jaar op mijn S25U had ik die optie wel bedenk ik me nu. En die kwam toen bij belsimpel vandaan ook.. gek.

Maar gezien de reactie van Samsung zal er nog wel een bug zijn die ze moeten oplossen oid.

• Dennisweb
Ik heb Samsung Care afgesloten bij het bestellen bij Samsung zelf. Volgens mij kreeg je ook de eerste drie maanden gratis. :)

• Poesmij
spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:17:
[...]

Ah, ik niet. Wel gek, want vorig jaar op mijn S25U had ik die optie wel bedenk ik me nu. En die kwam toen bij belsimpel vandaan ook.. gek.

Maar gezien de reactie van Samsung zal er nog wel een bug zijn die ze moeten oplossen oid.
Ben nu dus bang dat mobiel.nl weer grijze import heeft gedaan, dit was bij mijn s21 ook het geval. had er geen recht op omdat hij niet in de juiste regio gekocht is. Hoop dat ik het dit x mis heb.

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57
Op mijn pixel had ik de optie om de knoppen aan de onderkant te verbergen en via swipe gebaren te navigeren. Kan dit ook op de S26U?

Laat maar, verkeerd gezocht

[ Voor 12% gewijzigd door Bakkertje_01 op 11-03-2026 21:09 ]

• Poesmij
Bakkertje_01 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:06:
Op mijn pixel had ik de optie om de knoppen aan de onderkant te verbergen en via swipe gebaren te navigeren. Kan dit ook op de S26U?

Laat maar, verkeerd gezocht
Jaa, onder display settings, ergens navgatiebar :)

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
In netflix hdr krijg ik nog aardig wat black crush bin de eerste aflevering van One Piece s2. Op mijn LG oled c7 viel me dat niet op. Dit had ik ook al bij mijn s22h en Note 9... is dit nog steeds niet opgelost?

Edit: het lag aan de optie "comfortabel scherm voor je ogen"....

[ Voor 13% gewijzigd door Cobiwan op 11-03-2026 23:08 ]

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-04 19:21
Van gisteren smorgens 07.00uur uit het stopcontact. En nu 2de dag op één lading 1d 5u uit stopcontact 3u 8min scherm aan.Nu nog 42% over .Ook nog een vraag heb nog altijd niet de code voor cash back en code voor Galaxy S8 smartwatch niet gekregen.

• spartacusNLD
nedius004 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:55:
Ook nog een vraag heb nog altijd niet de code voor cash back en code voor Galaxy S8 smartwatch niet gekregen.
Code voor cash back? Je moet de cashback zelf aanvragen. En de Watch8 krijg je opgestuurd als je een bepaalde code gebruikt hebt bij belsimpel. Heb je geen code voor nodig.

• iamtompouce
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 19:01
Vraagje aan de mede-S26 Ultra bezitters: is het jullie ook opgevallen dat de "hey plex" spraakactivatie en de integratie met samsung apps (in mijn geval notes en reminder) verdwenen is na de laatste voice wake-up update? Tijdens de keynote werd die multi agent integratie groots aangekondigd en bij mij werkte het in het begin ook prima, maar na de update van gisternacht lijkt perplexity gedegradeerd te zijn tot een gewone app zonder systeemtoegang. Meer mensen die dit merken? Iemand een oplossing toevallig? Ik wil niet gemini gebruiken namelijk en bixby kan niet eens in het nederlands.

• Geraedus
iamtompouce schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 13:54:
Vraagje aan de mede-S26 Ultra bezitters: is het jullie ook opgevallen dat de "hey plex" spraakactivatie en de integratie met samsung apps (in mijn geval notes en reminder) verdwenen is na de laatste voice wake-up update? Tijdens de keynote werd die multi agent integratie groots aangekondigd en bij mij werkte het in het begin ook prima, maar na de update van gisternacht lijkt perplexity gedegradeerd te zijn tot een gewone app zonder systeemtoegang. Meer mensen die dit merken? Iemand een oplossing toevallig? Ik wil niet gemini gebruiken namelijk en bixby kan niet eens in het nederlands.
Ja inderdaad, je moet nu opeens een premium abonnement voor afnemen. Dit maakt perplexity niets meer waard dan Gemini.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-03 01:54

[Afbeelding]
De vraag is: heb je gekozen voor inruil en ben je daarmee akkoord gegaan. Dan dien je dit ook op tijd te doen. Als het aan hun ligt, dan kan je simpel contact opnemen. Doe jaren inruil en geen probleem.
Afspraak is afspraak.

• Geraedus
Geraedus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 14:28:
[...]

Ja inderdaad, je moet nu opeens een premium abonnement voor afnemen. Dit maakt perplexity niets meer waard dan Gemini.
https://www.sammyfans.com...-perplexity-ceo-confirms/

• iamtompouce
Geraedus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 14:28:
[...]

Ik heb pro, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

• iamtompouce

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mijn S26 Ultra doet gek met Android Auto. Ik heb een Skoda Kodiaq 2 en soms werkt AA wel en soms niet. Als hij niet werkt dan hoor ik een notificatiegeluid op mijn telefoon en krijg ik in mijn auto de melding 'Op uw mobiele apparaat kan een bevestiging nodig zijn'. Als ik dan op mijn telefoon kijk zie ik alleen een notificatie dat AA actief is, ik kan verder niets bevestigen. Soms werkt het wel gewoon en dan krijg ik die notificatie niet. Iemand hier bekend met dit probleem? In de Samsung Community heb ik al gelezen dat ik niet de enige ben.

Uiteraard heb ik de bluetooth verbinding al helemaal opnieuw ingesteld en alle gegevens van AA gewist, dat heeft niet geholpen.

• dutchnltweaker
@spartacusNLD @Geraedus en anderen? Hoe bevalt de s26 ultra tot nu toe?

[ Voor 19% gewijzigd door dutchnltweaker op 12-03-2026 20:30 ]

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:36
VanRoyal schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:09:
Mijn S26 Ultra doet gek met Android Auto. Ik heb een Skoda Kodiaq 2 en soms werkt AA wel en soms niet. Als hij niet werkt dan hoor ik een notificatiegeluid op mijn telefoon en krijg ik in mijn auto de melding 'Op uw mobiele apparaat kan een bevestiging nodig zijn'. Als ik dan op mijn telefoon kijk zie ik alleen een notificatie dat AA actief is, ik kan verder niets bevestigen. Soms werkt het wel gewoon en dan krijg ik die notificatie niet. Iemand hier bekend met dit probleem? In de Samsung Community heb ik al gelezen dat ik niet de enige ben.

Uiteraard heb ik de bluetooth verbinding al helemaal opnieuw ingesteld en alle gegevens van AA gewist, dat heeft niet geholpen.
Hier geen problemen met mijn S26 en AA op mijn BMW 3, werkt perfect!

Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive

• spartacusNLD
dutchnltweaker schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:29:
Platgeslagen is het een s25U met privacy scherm. De rest is allemaal rond de 5 procent beter geworden ongeveer.. met als uitschieters het snel laden en de batterijduur. Verder, OneUI is weer een heel grote stap de juiste richting in gegaan. AI en spen gebruik ik nog steeds niet echt op mijn telefoon. Claude en Gemini zijn gewoon desktop tools vindt ik. Dus "AI phone" is gewoon onzin nog steeds.

Het is dat Samsung zulke goede pre orders deals heeft.. want anders zat iedereen nog lekker op een S25 verwacht ik :), de inruil deal van rond de 200 euro was gewoon heel sterk achteraf. Dat geld voor nieuw speelgoed is het waard. Ik ben nog het meest blij met de buds4 pro eigenlijk. De meeste mensen kunnen denk ik bij een s25 blijven, met buds4 pro als upgrade. wij zijn een uitzondering denk ik :)

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2026 21:10 ]

• Geraedus
dutchnltweaker schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:29:
Zeer goed, na wat kleurcorrectie. Vergeleken met de S23 Ultra is het een enorme vooruitgang qua snelheid, camera's, plat scherm.

Misschien het enige min punt is de camera eiland, maar dat zal wel even wennen zijn.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:13
Hoe ervaren jullie de accu van de S26 Ultra? Ik vind het een flinke vooruitgang vergeleken met de S24 Ultra.

Vanochtend rond 7 uur van de lader afgehaald, en zit nu op zo'n 60%. Moet er wel bij vermelden dat ik hem niet heel actief heb gebruikt vandaag (mails, socials en groot stuk dag een radio app aan gehad) maar dan alsnog prima.

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 20:33
Ryan_ schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 21:39:
Hoe ervaren jullie de accu van de S26 Ultra? Ik vind het een flinke vooruitgang vergeleken met de S24 Ultra.

Vanochtend rond 7 uur van de lader afgehaald, en zit nu op zo'n 60%. Moet er wel bij vermelden dat ik hem niet heel actief heb gebruikt vandaag (mails, socials en groot stuk dag een radio app aan gehad) maar dan alsnog prima.
Echt zeer tevreden, heb een clean install gedaan en nog niet alle apps staan erop en draaien op volle toeren, maar deze screen on time heb ik nog nooit gehaald met een net aangeschaft toestel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qM5iXcJ9iqJlAk3bKUkp_5BYQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n4kKt2xGgNsQYMCGGLuPEUIz.jpg?f=fotoalbum_large

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 20:33
Geraedus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 21:21:
[...]

Zeer goed, na wat kleurcorrectie. Vergeleken met de S23 Ultra is het een enorme vooruitgang qua snelheid, camera's, plat scherm.

Misschien het enige min punt is de camera eiland, maar dat zal wel even wennen zijn.
Welke settings gebruik jij? Ik heb met allerlei settings geëxperimenteerd, maar volgens mij is de S26 ultra wat koeler en minder fel dan zelfs mijn S23 ultra.

Het koelere scherm is niet per se slecht. Als ik bijvoorbeeld geschoten foto's van de s23 ultra en s26 ultra naast elkaar leg, dan zijn de kleuren van de S26 ultra meer waarheidsgetrouw. Verder wat ik soms ervaar is de tekst in sommige apps, lijkt soms minder scherp dan op mijn s23 ultra. Voor de rest is het gewoon een top scherm. Ben ontzettend blij dat ik nu na jaren van curved schermen van Samsung over ben gestapt naar flat. De magie van de curved screens is voor mij nu al tijdje uitgewerkt.

Het voordeel van een curved screen is wel dat de voorkant er immersiever uit ziet. Het moet toch mogelijk zijn voor Samsung om de frame curved te laten lopen terwijl er wel een vlak scherm in zit. Dan is meteen ook het probleem opgelost van de scherpe randen. De s23 ultra ligt wel vele malen beter in de hand doordat de complete zijkanten een curve in hebben.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Prima accu, maar werk persoonlijk weinig/geen verschil met de S25 Ultra.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• stin00
  • Niet online

De accu voelt net zo goed als toen m'n S24U 2 jaar geleden nieuw was. Ik laad om de dag op, dus dat is gewoon top.

Merk wel dat de kleuren van het scherm inderdaad minder verzadigd zijn, ondanks alle vividness op max. Nog even aan wennen weer.

• KingSizeBas
  • Laatst online: 21:57
Ik heb het probleem dat ik van sommige apps geen melding krijg. Bijvoorbeeld een app van de basisschool en van Eufy. Alle instellingen nagelopen (ook bij batterij optimalisatie), vinkjes uitgezet en weer aangezet, apps opnieuw geïnstalleerd en telefoon herstart.

Ik zie ze wel voorbij komen bij de melding geschiedenis dat ze daar voorbij komen, maar de echte melding is er niet.

Ik lees op internet dat er wel meer mensen last van hebben, dus het zal even wachten zijn op een update.

• spartacusNLD
KingSizeBas schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:42:
Ik heb het probleem dat ik van sommige apps geen melding krijg. Bijvoorbeeld een app van de basisschool en van Eufy. Alle instellingen nagelopen (ook bij batterij optimalisatie), vinkjes uitgezet en weer aangezet, apps opnieuw geïnstalleerd en telefoon herstart.

Ik zie ze wel voorbij komen bij de melding geschiedenis dat ze daar voorbij komen, maar de echte melding is er niet.

Ik lees op internet dat er wel meer mensen last van hebben, dus het zal even wachten zijn op een update.
Lost dit het op? Instellingen -> apps -> 3 puntjes rechts boven -> app voorkeuren resetten.

Daarmee gaan alle (!) apps terug naar hun basis settings. Je blijft wel ingelogd en dergelijke, en je verliest geen data. Maar alle voorkeuren binnen een app gaan naar standaard. Ben benieuwd of dit het oplost.

• spartacusNLD
Hier had ik even overeen gelezen.. bovenstaande heb je dus al gedaan met een omweg. Geen idee dan..

• spartacusNLD
Voor wie interesse heeft welke hardware verbeteringen er onder de motorkap zijn aangebracht (stiekem een hele hoop!) & hoe goed de telefoon tegen schade bestand is. Altijd interessante video's om te kijken.

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:26
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:39:
[YouTube: They cant keep this private - Samsung S26 Ultra Teardown]
[YouTube: They didn't mention this... - S26 Ultra Durability Test]
Voor wie interesse heeft welke hardware verbeteringen er onder de motorkap zijn aangebracht (stiekem een hele hoop!) & hoe goed de telefoon tegen schade bestand is. Altijd interessante video's om te kijken.
Ik heb net ook met een Stanley mes mijn nieuwe S26 Ultra bewerkt maar het krast wel inderdaad.

• dutchnltweaker
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:39:
[YouTube: They cant keep this private - Samsung S26 Ultra Teardown]
[YouTube: They didn't mention this... - S26 Ultra Durability Test]
Ik zie het meer als een show dan dat je daar echt je pijler op kan trekken. Dit ga je als normale gebruiker nooit doen.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:36
LAPJENL70 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:07:
[...]

Ik heb net ook met een Stanley mes mijn nieuwe S26 Ultra bewerkt maar het krast wel inderdaad.
POIDH :)

Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive

• Hemur Enge
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-04 08:33
Ik heb de S26 Ultra nu sinds vorige week vrijdag
Had vooraf klachten gelezen over het scherm van mensen die last van de ogen kregen maar daar heb ik zelf geen last van ook niet na intensief gebruik (lezen, scrollen, YouTube, enzovoort). Ik vind het een fijn scherm.
Het Privacy Display werkt goed. Ik heb het ingesteld op maximale bescherming voor bank en chatapps en notificaties. Het scherm ziet er dan wel minder uit met maximale bescherming maar daar wen je snel aan. Voor alleen deze apps vind ik dat geen probleem.
Over de S Pen ben ik minder tevreden en die is wel meer een downgrade. De S Pen van de S24 Ultra had Bluetooth en lag ook prettiger in de hand. Die van de S26 Ultra voelt goedkoper en lichter aan lijkt wel of ze hierop hebben bespaard.
De batterijduur is ongeveer hetzelfde als de s24ultra daar merk ik (nog) geen verschil in tov S24 Ultra

Qua prestaties merk ik duidelijk dat de S26 Ultra een stuk sneller en soepeler werkt dan de S24 Ultra.
Camera en AI features heb ik nog niet echt uitgeprobeerd

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:14
Hemur Enge schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:19:
Over de S Pen ben ik minder tevreden en die is wel meer een downgrade. De S Pen van de S24 Ultra had Bluetooth en lag ook prettiger in de hand. Die van de S26 Ultra voelt goedkoper en lichter aan lijkt wel of ze hierop hebben bespaard.
Alleen al het simpele feit dat die er maar op 1 manier in kan. :X

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:14
Mocht iemand trouwens twijfelen over de S26 Silicon case (ik twijfelde ook en deed het toch), maar ik heb er veel spijt van en ga die van mij terugsturen. Je gebruikt hem blijkbaar toch vaker plat op tafel dan je denkt en dan is het gewoon een draak van een hoesje. :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos