Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
Toch jou aangegeven optie nog even geprobeerd, maar helaas.spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:01:
[...]
Lost dit het op? Instellingen -> apps -> 3 puntjes rechts boven -> app voorkeuren resetten.
Daarmee gaan alle (!) apps terug naar hun basis settings. Je blijft wel ingelogd en dergelijke, en je verliest geen data. Maar alle voorkeuren binnen een app gaan naar standaard. Ben benieuwd of dit het oplost.
Het viel mij gister avond voor het eerst ook bij één app op. En krijg het met geen mogelijkheid weer aan de praat. Wat mij verder ook opviel is dat als de telefoon onder de <15% komt, dat hij heeeeeel agresief apps gaat killen op de achtergrond. Ik was film aan het casten vanaf de PLEX app, en zodra het scherm uit ging (5 seconden later) was de app gesloten en kon ik de film vanaf mijn lockscherm niet meer bediennen. Iemand anders dit opgevallen?KingSizeBas schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:42:
Ik heb het probleem dat ik van sommige apps geen melding krijg. Bijvoorbeeld een app van de basisschool en van Eufy. Alle instellingen nagelopen (ook bij batterij optimalisatie), vinkjes uitgezet en weer aangezet, apps opnieuw geïnstalleerd en telefoon herstart.
Ik zie ze wel voorbij komen bij de melding geschiedenis dat ze daar voorbij komen, maar de echte melding is er niet.
Ik lees op internet dat er wel meer mensen last van hebben, dus het zal even wachten zijn op een update.
💣
Verkeerde topic, maar wil toch even vragen voor welk alternatief je bent gegaan.dehardstyler schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:22:
Mocht iemand trouwens twijfelen over de S26 Silicon case (ik twijfelde ook en deed het toch), maar ik heb er veel spijt van en ga die van mij terugsturen. Je gebruikt hem blijkbaar toch vaker plat op tafel dan je denkt en dan is het gewoon een draak van een hoesje.
Ik ga nu deze even proberen: https://www.amazon.nl/dp/B0FVBPV3QFBakkertje_01 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:34:
[...]
Verkeerde topic, maar wil toch even vragen voor welk alternatief je bent gegaan.
En ook dan ligt de telefoon nog niet vlak, maar ik hoop dat hij toch niet gaat wippen als je op de onderste ~75% van het scherm klikt. Als ik mij hier ook weer aan erger, gaat deze ook weer terug.
Zojuist is de verkoop van mijn S25U via Rebuy afgerond. Ik had eerder al mijn S23U aan hen verkocht. Nu weer alles volgens wens. Dus N=2 nu
Ik ga volgend jaar nog een keer goed nadenken, en wat betere foto's en filmpjes maken van wat ik opstuur om 200% zekerheid te hebben.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dan bericht je ze toch?miicker schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:47:
Ik heb mijn oude S25 Ultra 11 maart verzonden, de track & trace geeft nu al meerdere dagen achter elkaar aan dat elke keer het bezorgmoment veranderd... Eerst zou hij 12 maart bezorgd worden, update: bezorgmoment morgen. Nu weer: update: bezorgmoment morgen... Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen als hij niet op tijd binnen is.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchnltweaker op 13-03-2026 14:28 ]
Kleur instelling volledig op koel gezet. En in het zelfde menu op geavanceerde indtellingen gedruk en de vivid slider volledig naar rechts.Pradadevil07 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 23:26:
[...]
Welke settings gebruik jij? Ik heb met allerlei settings geëxperimenteerd, maar volgens mij is de S26 ultra wat koeler en minder fel dan zelfs mijn S23 ultra.
Het koelere scherm is niet per se slecht. Als ik bijvoorbeeld geschoten foto's van de s23 ultra en s26 ultra naast elkaar leg, dan zijn de kleuren van de S26 ultra meer waarheidsgetrouw. Verder wat ik soms ervaar is de tekst in sommige apps, lijkt soms minder scherp dan op mijn s23 ultra. Voor de rest is het gewoon een top scherm. Ben ontzettend blij dat ik nu na jaren van curved schermen van Samsung over ben gestapt naar flat. De magie van de curved screens is voor mij nu al tijdje uitgewerkt.
Het voordeel van een curved screen is wel dat de voorkant er immersiever uit ziet. Het moet toch mogelijk zijn voor Samsung om de frame curved te laten lopen terwijl er wel een vlak scherm in zit. Dan is meteen ook het probleem opgelost van de scherpe randen. De s23 ultra ligt wel vele malen beter in de hand doordat de complete zijkanten een curve in hebben.
PSN : Geraedus
*knip* hier is dit topic niet voor, zie ook de topicwaarschuwing,
[ Voor 73% gewijzigd door janvanduschoten op 13-03-2026 15:02 ]
Heb vandaag bericht gehad dat alles goed gekeurd is. Heb overigens geen reactie gehad op de email.richajax schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:28:
[...]
Denk dat dit alleen maar in je voordeel kan werken 👍🏽
Maar mijn als nieuwe S24 Ultra was toch iets heel anders, en door mijn ervaring (met gelukkig goede afloop) in 2024 met Rebuy heeft dat mij toch een mini-trauma gegeven.
Woensdag ingeleverd, gisteren ontvangen, en net binnen één minuut zowel de ontvangstmail als vlak daarna de goedkeuring en doseier afsluiting.
549 euro ervoor gekregen en zelf verkopen zou denk ik toch echt maximaal 500 euro zijn, met moeite.
Ben blij dat ik vorig jaar een upgrade naar S25U heb geskipt, en de S26U is toch echt een ander soort beest.
Bij mij wel. Vond het ook apart, maar omdat mijn toestel 0 euro zou opleveren vond ik het allemaal wel best.marcelmg2 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 15:31:
Vraagje: ik print net het verzendlabel uit en ik moet mn inruil naar Belgie sturen. Was dat bij jullie (in NL..) ook zo?
Ja, naar BE.marcelmg2 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 15:31:
Vraagje: ik print net het verzendlabel uit en ik moet mn inruil naar Belgie sturen. Was dat bij jullie (in NL..) ook zo?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor mijn samsung care plus die ik niet kan aanvragen, heb ik zowel gebeld als geappt.
Via het normale telefoon nummer word ik alleen maar doorgestuurd naar een nummer waarin het keuze menu al niet verstaanbaar nederlands is. Laat staan de mensen erna, waar ik gewoon niks wijs uit word welke taal ze proberen te spreken.
Is dit de manier hoe samsung omgaat met contact zoeken? Want begin een klein beetje te twijfelen of de overstap naar samsung een fout was, als ik sowiets simpels al niet geregeld kan krijgen.
Heb je niet toevallig een grijs import toestel gekocht? Als je bij software info kijkt welke land code staat er dan?Poesmij schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:26:
Iemand die het lukt om via whatsapp contact te krijgen met samsung?
Voor mijn samsung care plus die ik niet kan aanvragen, heb ik zowel gebeld als geappt.
Via het normale telefoon nummer word ik alleen maar doorgestuurd naar een nummer waarin het keuze menu al niet verstaanbaar nederlands is. Laat staan de mensen erna, waar ik gewoon niks wijs uit word welke taal ze proberen te spreken.
Is dit de manier hoe samsung omgaat met contact zoeken? Want begin een klein beetje te twijfelen of de overstap naar samsung een fout was, als ik sowiets simpels al niet geregeld kan krijgen.
Bij welke shop heb je hem gekocht?
Je telefoon word geblokkeerd..miicker schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:47:
Ik heb mijn oude S25 Ultra 11 maart verzonden, de track & trace geeft nu al meerdere dagen achter elkaar aan dat elke keer het bezorgmoment veranderd... Eerst zou hij 12 maart bezorgd worden, update: bezorgmoment morgen. Nu weer: update: bezorgmoment morgen... Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen als hij niet op tijd binnen is.
https://wren.co/join/Devian
Zag dat meerdere mensen het bij mobiel.nl hadden.fredhuizinga schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:30:
[...]
Heb je niet toevallig een grijs import toestel gekocht? Als je bij software info kijkt welke land code staat er dan?
Bij welke shop heb je hem gekocht?
Maar deze beweerd het rechtstreeks bij samsung vandaag te hebben, en zeggen geen reden te zien dat dit niet kan.
Zie alleen de landcode niet?
Is dat de sofwareversie service provider, daar staat eux, is dat goed of niet? haha
Ze geven me even tot maandag om contact af te wachten van samsung, daarna kijken ze verder mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Poesmij op 13-03-2026 16:42 ]
Ja die zou moeten kloppen, uex zou Europa moeten zijn..Poesmij schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:35:
[...]
Zag dat meerdere mensen het bij mobiel.nl hadden.
Maar deze beweerd het rechtstreeks bij samsung vandaag te hebben, en zeggen geen reden te zien dat dit niet kan.
Zie alleen de landcode niet?
Is dat de sofwareversie service provider, daar staat eux, is dat goed of niet? haha
Ze geven me even tot maandag om contact af te wachten van samsung, daarna kijken ze verder mee.
Heb zelf wel eens een grijze import gehad daar stond UAE, bleek uit Dubai te komen.
Hoop dat Samsung nog kan helpen.
Als je die melding krijgt heb je nog 7 dagen. Melding nog altijd niet gehad, dus dat zal allemaal wel los lopen.
Krijg je deze melding niet alleen als je bent ingelogd onder je Samsung account?miicker schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:55:
[...]
Als je die melding krijgt heb je nog 7 dagen. Melding nog altijd niet gehad, dus dat zal allemaal wel los lopen.
Waarschijnlijk, maar ik ben ingelogd met mijn Samsung account waarop ik de bestelling heb gedaan.Aggressor schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:
[...]
Krijg je deze melding niet alleen als je bent ingelogd onder je Samsung account?
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
:strip_exif()/f/image/eZBcW39Tt24CQ86ghkKEHvAB.jpg?f=fotoalbum_large)