OpenAmber: Itho Daalderop Amber warmtepomp firmware

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

• Florissilfhout
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:58
Heb de ESP nu eindelijk echt binnengekregen en vandaag kans gezien om te installeren.

Direct een vraag/issue: De doeltemperatuur van het tapwater wil ik op 50, bij een legionellarun mag hij naar 65. Ondanks dat er vandaag een run is geweest voor de wissel (tapwater was 63 graden), geeft Openamber aan dat de gewenste temperatuur voor tapwater 65 is. Legionella staat inmiddels uit, maar nog steeds is er warmtevraag voor tapwater. Dus heb ik nu tapwater ook maar uitgezet.
Hoe krijg ik die gewenste temperatuur (weer) terug naar doeltemperatuur? Hij lijkt nu hard gekoppeld aan de legionellatemperatuur.

• Jordi_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:15
Florissilfhout schreef op zondag 19 april 2026 @ 21:51:
Heb de ESP nu eindelijk echt binnengekregen en vandaag kans gezien om te installeren.

Direct een vraag/issue: De doeltemperatuur van het tapwater wil ik op 50, bij een legionellarun mag hij naar 65. Ondanks dat er vandaag een run is geweest voor de wissel (tapwater was 63 graden), geeft Openamber aan dat de gewenste temperatuur voor tapwater 65 is. Legionella staat inmiddels uit, maar nog steeds is er warmtevraag voor tapwater. Dus heb ik nu tapwater ook maar uitgezet.
Hoe krijg ik die gewenste temperatuur (weer) terug naar doeltemperatuur? Hij lijkt nu hard gekoppeld aan de legionellatemperatuur.
Is de legionella run vanzelf gestopt? Want ik denk dat de run nog steeds actief is, waarschijnlijk omdat hij niet de 65 heeft gehaald? Er zit wel een probleempje dat de 'actief' niet uit gaat als de setting uit gaat zie ik.

EV6 Plus RWD 77kWh (MY23) | Amber 65(OpenAmber software) | LG-WH27S | 3x Victron MP2-5000 + 32kWh | 8000Wp

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste