• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:21
Mijn controllers zijn ingepakt. Besteld op de dag zelf rond 19:20. Ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk verstuurd worden.

• M3llow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:48
Ik kreeg een smsje van "TNT" dat mijn huisnummer niet ingevuld was op mijn pakketje, en dat ik dat via het linkje moest invullen. Erg vreemd, ik krijg nooit phishing via SMS, moet haast wel te maken hebben met mijn bestelling van de Steam Controller...

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:21
M3llow schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 16:19:
Ik kreeg een smsje van "TNT" dat mijn huisnummer niet ingevuld was op mijn pakketje, en dat ik dat via het linkje moest invullen. Erg vreemd, ik krijg nooit phishing via SMS, moet haast wel te maken hebben met mijn bestelling van de Steam Controller...
Steam gebruikt GLS, plus waarom zou tnt dat niet bij Valve zelf opvragen? Jij bent niet de betalende klant.

• M3llow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:48
Grawler schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 16:48:
[...]

Steam gebruikt GLS, plus waarom zou tnt dat niet bij Valve zelf opvragen? Jij bent niet de betalende klant.
Ik bedoel dan ook dat dit overduidelijk phishing is. En het lijkt naar aanleiding van mijn bestelling bij Valve. Maar goed, is speculeren uiteindelijk

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

M3llow schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 16:54:
[...]

Ik bedoel dan ook dat dit overduidelijk phishing is. En het lijkt naar aanleiding van mijn bestelling bij Valve. Maar goed, is speculeren uiteindelijk
Dat is nogal een ferme beschuldiging zonder enige argument.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:29

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Mijn Steam Controller komt morgen aan 👀
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste