• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 12:44
marc1990 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 10:41:
[...]

Hier ook voor de zelfde 512gb + controller van de waiting list naar bestellen gegaan, en ook betaald en besteld. Kreeg de mail om 10 uur vandaag. Met de zelfde 6-10 dagen levertijd. Dus of er zijn erg veel annulering of steam heeft toch extra modellen kunnen produceren. Zeker blij, was al uitgegaan van op zijn vroegst het najaar.
Klinkt heel positief! Ik ben er van uit gegaan dat ik eind dit jaar/ begin volgend jaar zou kunnen bestellen. Toch maar vol hoop wat vaker mn mailbox in de gaten houden!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:23
Nu maar hopen dat de versnelling ook gaat komen voor de controller, maar dat wordt nog volgend jaar ben ik bang.

Persoonlijk was ik eerst relatief sceptisch over de steam machine maar nu ik het meer als een console bekijk ipv een pc wordt het beeld toch anders. Iets om in de gaten te houden.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Machine en de Steam Controller:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Frame: [Steam Frame VR] Bespreek topic

Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.