• chrome moral
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 14:36
Overigens vind ik de kritiek op het plastic echt ongegrond, het voelt juist aan als ‘degelijk’ zoals een DJI controller is het meer industrieel plastic dan spelcomputer plastic IMO.

De DualSense vind ik nodeloos complex wat het ontwerp betreft het zou veel simpeler kunnen ook al is repareerbaarheid geen prioriteit voor Sony, de productiekosten zouden omlaag kunnen door gewoon twee helften te hebben met alle componenten ertussenin. De steam controller is wat mij betreft een benchmark van hoe het hoort en ik hoop dat alle fabrikanten dit meenemen

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:26
Finraziel schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:24:
[...]

Aperture desk job is denk ik de enige die echt direct de steam controller demonstreert, maar dat is echt alleen een korte demo game. Gemaakt voor de steam deck destijds maar de steam controller heeft dezelfde controls.
Haha ik herinner me Aperture desk job nog, een van de leukste demo’s die ik ooit gespeeld heb 😅

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:59
Finraziel schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:24:
Aperture desk job is denk ik de enige die echt direct de steam controller demonstreert, maar dat is echt alleen een korte demo game. Gemaakt voor de steam deck destijds maar de steam controller heeft dezelfde controls.
De Steam Controller mist een touchscreen. Is dat relevant voor Aperture Desk Job? Wordt die niet ergens aan het begin "getest"?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

The Zep Man schreef op maandag 13 juli 2026 @ 14:54:
[...]

De Steam Controller mist een touchscreen. Is dat relevant voor Aperture Desk Job? Wordt die niet ergens aan het begin "getest"?
Oh dat is een goede inderdaad... Durf ik niet zeker te zeggen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat je alsnog wel door kunt als dat zo is.

Gamertag: FinrazielNL

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:26
The Zep Man schreef op maandag 13 juli 2026 @ 14:54:
[...]

Vermoedelijk kan je dat ondervangen met een schermtoetsenbord - leuk om te checken misschien.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Machine en de Steam Controller:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Frame: [Steam Frame VR] Bespreek topic

Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.