Bedoel je de prijs die je zakelijk terugbetaald krijgt per kWh? Bij ons is het al lang niet meer mogelijk om die prijs zelf te zetten. Dit is gewoon de creg prijs.Knowbody schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:35:
Gewoon een goede kWh prijs erop zetten en het verder maar voor lief nemen is mijn advies.
Dan heb ik gelukInvictus66 schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:44:
[...]
Bedoel je de prijs die je zakelijk terugbetaald krijgt per kWh? Bij ons is het al lang niet meer mogelijk om die prijs zelf te zetten. Dit is gewoon de creg prijs.
BJ 2022, Nibe F2050-6 (vh AMS 10-12), SMO S40. PV 9 kWp plat dak. HW PiB's 4x. Tesla MY SR 2026. Peblar Recharge label
Staat vast op momenteel 31ct/kWh (herzien per kwartaal) terwijl je voor elke kW piek boven de 2,5kW 56€ betaalt op jaarbasis (op de gemiddelde maandpiek). Dit terwijl je met de 50five laadpaal totaal geen controle hebt over de laadsneldheid. Dit vertellen ze er allemaal niet bij als ze de thuislaadoplossing voorstellen.Invictus66 schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:44:
[...]
Bedoel je de prijs die je zakelijk terugbetaald krijgt per kWh? Bij ons is het al lang niet meer mogelijk om die prijs zelf te zetten. Dit is gewoon de creg prijs.
Deze maand gaat Coolblue over naar 50five.
Ik ben benieuwd. Ik heb na alle verhalen het nummer van mijn rechtsbijstand al klaarliggen…..
Ik ben benieuwd. Ik heb na alle verhalen het nummer van mijn rechtsbijstand al klaarliggen…..
Vanuit andere topic, ik had hem verkeerd geplaatst.
Ik hoop dat ik het juiste topic te pakken heb, al een paar mooie tips gelezen.
Ik heb een Shell rebranded Peblar business, automatisch op 50five over gegaan en sindsdien alleen maar gezeik.
As we speak voor de zoveelste keer laadpunt offline. Niet kunnen laden. Ik heb wifi, bedraad en simkaart verbonden. Allemaal online. Iedereen blij.
Behalve backoffice die hem weer niet ziet.
:strip_exif()/f/image/MVv86eFFN5uNNbEAaH1Uhsva.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de Peblar zelf:
:strip_exif()/f/image/v7bsjrXS7LP9lkMiEk6IjdUs.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand of ik met deze Shell versie (1.7.0+1+SHELL-1 firmware) over kan stappen naar Tap?
Als het werkt, dan werkt het prima. Maar ik heb nu al zoveel keer issues gehad met een lege accu en weer de granny moeten pakken, haspel.... Anders moet er een vaste WCD komen voor de granny want dit is waardeloos.
Use case is:
Auto van de zaak, verrekenen met werkgever.
Eigen auto, gratis laden. Geautoriseerde pas of plug and charge, want achter gesloten hek.
Ik hoop dat ik het juiste topic te pakken heb, al een paar mooie tips gelezen.
Ik heb een Shell rebranded Peblar business, automatisch op 50five over gegaan en sindsdien alleen maar gezeik.
As we speak voor de zoveelste keer laadpunt offline. Niet kunnen laden. Ik heb wifi, bedraad en simkaart verbonden. Allemaal online. Iedereen blij.
Behalve backoffice die hem weer niet ziet.
:strip_exif()/f/image/MVv86eFFN5uNNbEAaH1Uhsva.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de Peblar zelf:
:strip_exif()/f/image/v7bsjrXS7LP9lkMiEk6IjdUs.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand of ik met deze Shell versie (1.7.0+1+SHELL-1 firmware) over kan stappen naar Tap?
Als het werkt, dan werkt het prima. Maar ik heb nu al zoveel keer issues gehad met een lege accu en weer de granny moeten pakken, haspel.... Anders moet er een vaste WCD komen voor de granny want dit is waardeloos.
Use case is:
Auto van de zaak, verrekenen met werkgever.
Eigen auto, gratis laden. Geautoriseerde pas of plug and charge, want achter gesloten hek.
[ Voor 4% gewijzigd door Gieliovd520 op 06-04-2026 16:39 ]
PV: 39x @ 13.5KWP, L/L WP 6x, L/W WP 9kW Panasonic H 3-fase + J 1-fase, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Na wat problemen en vastlopen op die AI agent en tickets die random werden afgesloten lekker naar de leasemaatschappij geëscaleerd en toen was het wel zo geregeld. Vanuit Athlon netjes nog gebeld of het probleem was verholpen.Knowbody schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:35:
[...]
Gewoon een goede kWh prijs erop zetten en het verder maar voor lief nemen is mijn advies.
+DS118 & DS1817+ & DS923+ DX513 & DX517