Dat klinkt als een oplossing voor het probleem! Kan je die 'terugbetaling uitschakelen' in de Shell app doen? Of zit die functionaliteit in de 50five app?S1985S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:06:
[...]
maar de automatische terugbetaling uitgeschakeld op die pas.
Dat gaat via de 50Five app. Ik heb daar de pas in toegevoegd en toen via 50Five een ticket aangemaakt om het terugbetalen uit te schakelen voor die pas.stiest schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:23:
[...]
Dat klinkt als een oplossing voor het probleem! Kan je die 'terugbetaling uitschakelen' in de Shell app doen? Of zit die functionaliteit in de 50five app?
Dank! Ik ga deze route bewandelen! Zou toch iets moeten zijn wat 50five zelf aan moet bieden, maar als deze workaround werkt ben ik blij!S1985S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:34:
[...]
Dat gaat via de 50Five app. Ik heb daar de pas in toegevoegd en toen via 50Five een ticket aangemaakt om het terugbetalen uit te schakelen voor die pas.
@S1985S Betaal je per laadsessie nog een tarief?
[ Voor 6% gewijzigd door stiest op 18-05-2026 09:43 ]
Ter info voor de mensen die problemen hebben met de Eneco laadpaal: https://www.eneco-emobility.com/be-nl/storing
Dat zou ondermijning van het eigen verdienmodel betekenen..stiest schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:39:
[...]
Dank! Ik ga deze route bewandelen! Zou toch iets moeten zijn wat 50five zelf aan moet bieden, maar als deze workaround werkt ben ik blij!
@S1985S Betaal je per laadsessie nog een tarief?
Nee met die pas word er niets betaald of in rekening gebracht. Dat is een prive auto en die gebruikt prive stroom.
[ Voor 13% gewijzigd door S1985S op 18-05-2026 13:53 ]
Eneco zegt dat er een offline modus is van twee weken. Bij de vorige storing werkte dit niet, nu weer niet. Het is dus niet mogelijk om te laden. Zijn mensen waarbij de offline modus wel werkt?
Bij mij werkt het.Avvd schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:08:
Eneco zegt dat er een offline modus is van twee weken. Bij de vorige storing werkte dit niet, nu weer niet. Het is dus niet mogelijk om te laden. Zijn mensen waarbij de offline modus wel werkt?
Misschien enkel als de laadpaal niet ge reboot werd?
De laadpaal is niet gereboot, het lijkt erop dat de authenticate misgaat.KweNi schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:16:
[...]
Bij mij werkt het.
Misschien enkel als de laadpaal niet ge reboot werd?
Wanneer had je de laatste keer met die kaart geladen op de Connectric?Avvd schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:17:
[...]
De laadpaal is niet gereboot, het lijkt erop dat de authenticate misgaat.
Misschien te lang geleden?