ik heb in mijn eneco paal een paar opties voor zonne laden:
-Snel zonne-laden (als er een beetje zon is wordt dat aangevuld met stroom uit het net tot volle capaciteit)
-Slim zonne-laden (energie van de zonne panelen en als die onder de drempel om de auto te laden zit, wordt er energie van het net toegevoegd om aan de drempel te komen)
-puur zonne-laden (enkel zonne energie, als dat vermogen onder de drempel ligt om de auto te laden gebeurt er niets)
ik heb gisteren pas de omschakeling naar 1 fase gedaan en heb nog niet kunnen proberen of het effectief werkt zoals het moet.
-Snel zonne-laden (als er een beetje zon is wordt dat aangevuld met stroom uit het net tot volle capaciteit)
-Slim zonne-laden (energie van de zonne panelen en als die onder de drempel om de auto te laden zit, wordt er energie van het net toegevoegd om aan de drempel te komen)
-puur zonne-laden (enkel zonne energie, als dat vermogen onder de drempel ligt om de auto te laden gebeurt er niets)
ik heb gisteren pas de omschakeling naar 1 fase gedaan en heb nog niet kunnen proberen of het effectief werkt zoals het moet.
/f/image/DP48NiAJwyKh746ldufuxz4u.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GnXbpa8VSuLw78zkm6rPGwHB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rt3WdQ2RaNqQRtGow0uCDu8V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OZsejJqGMUX3bVPeGPt0Gaby.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/parzG0qHYZpzprp4KpnoYOe1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wSl73P1I15T9qiTjVtukYOJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MVv86eFFN5uNNbEAaH1Uhsva.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v7bsjrXS7LP9lkMiEk6IjdUs.jpg?f=fotoalbum_large)