[Peblar EV Charger - White label] Ervaringen en discussie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• petermdevries
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:32
grimson schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 21:52:
[...]

V1.7.something hier en exact dezelfde ervaring. Zowel als openen en een ethernet kabel aansluiten als op eigen wifi netwerk aan te sluiten alleen pingen maar geen poort verder open.

Vooralsnog kan ik de webinterface alleen benaderen binnen de 15minuten tijdslot na booten laadpaal als ik dan verbind met zijn eigen tijdelijke hotspot voor de configuratie doeleinden.

Zou mooi zijn om structureel de verbinding te maken. Ik dacht wel dat iemand met home automation de paal uit kon lezen maar zal even via via vragen hoe dat ging. Ik dacht i.i.g. iets met firmware 1.8 ofzo.
Zit je wel in hetzelfde subnet? Mjin ervaring is dat je eerst rechtstreeks op de wifi moet inloggen van de paal (binnen 15 min na spanning). Vervolgens kun je via die UI de paal in je wifi netwerk hangen. Vervolgens kan ik vanaf devices in hetzelfde subnet de UI gewoon benaderen.

Benaderen vanaf een ander subnet (mocht je dat hebben) lukt niet. Mijn conclusie is/was dat dat een asynchroon routeringsissue is waarbij de response dan via de interne mobiele verbinding de verkeerde kant op gaat.

Uiteindelijk heb ik een proxy severtje in dat subnet gezet om het mogelijk te maken.

Ik zit overigens wel op 1.8
Pagina: 1 2 Laatste