KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Ik had beter eerst hier kunnen kijken! App gaf sinds vanmorgen 10:33 al dezelfde waardes aan. Hij deed wel zijn normale ding, alleen gaf hij wel aan dat de batterij 0% was. Dat baarde mij een beetje zorgen. Volgens HomeWizzard ging het wel goed. Daarna wat knoppen ingedrukt en toen begon de SB3 gewoon maximaal terug te leveren. Net weer de SB3 opnieuw toegevoegd, dat lukt. Maar daarna een systeem ervan te maken lukt niet! Kan op dit moment alleen de custom mode selecteren.
Nu maar wachten op Anker…
Nu maar wachten op Anker…
De "frontend" van de app werkt niet, maar wannneer ik bij mijn apparaten kijk, zie ik input en output naar stroomnet. Dus verder werkt alles
Dat denk ik ook. Mijn Sb3 Pro zat gewoon vol en begon om 17.00u met terugleveren. Precies volgens het Dynamisch Energieschema dat ik heb ingesteld. Dat zie ik in de apparaatstatus van de SB3 en in mijn Zonneplan app.
[ Voor 19% gewijzigd door BB72 op 18-03-2026 17:10 ]
Hier heb ik net wat meer tijd voor genomen om eens te kijken.Ravhin schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:33:
[...]
De Homey app van Til Wegener is gebaseerd op de cloud connectie dus die ligt er nu ook uit - het geeft echter niet aan dat de verbinding verbroken is.![]()
Het zou echt tof zijn als MQTT zou gaan werken! Dan kan je in ieder geval op je eigen netwerk nog dingen aansturen. Nu is dat toch complex en vooral op reverse-engineering gebaseerd.
Ongeveer de helft van mijn sensoren zijn op basis van MQTT. Helaas zijn ook deze allemaal offline.
Anker lijkt cloud issues te hebben, daar ga je zonder direkte toegangsmogelijkheden..
Het lijkt weer allemaal te werken hier.
Heb al gemerkt dat als het niet werkt je de app beter kan sluiten en later nog eens checken.
App werkt hier ook en eea heeft programma gewoon afgedraaid afgelopen uren.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
:strip_exif()/f/image/pYReSZOdC1eWapy4jp6ldxLV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jTLWSFNI8yVL71fSyF8LEKeS.png?f=fotoalbum_large)