https://www.fam-oldenburger.nl/category/domotica/
Worden auto's tegenwoordig eigenlijk standaard met 'luxe' kentekenplaten geleverd, of kun je dat apart aanvragen?
Enige wat ik nu bij mijn lease-maatschappij in de app zie, is de besteldatum. Ik kan verder niks aan extra's of wensen aangeven.
Enige wat ik nu bij mijn lease-maatschappij in de app zie, is de besteldatum. Ik kan verder niks aan extra's of wensen aangeven.
Vandaag ook nog even ongepland een proefrit in de EV5 van Kia kunnen maken. Mooie auto en tikt veel van onze wensen af; Elektrisch, veel beenruimte achterin en genoeg ruimte voor de Hond in de kofferbak. Echter vonden zowel ik als mijn partner hem erg “deinen” op de snelweg alsof je in een boot zit. Ik werd er zelfs een beetje misselijk van. En dit was dan gewoon op een constante snelheid van 100km/h op de snelweg.
Herkennen jullie dat? Of moet ik er gewoon aan wennen omdat ik al jaren in een Corolla stationwagen met sportonderstel rijdt. In de BZ4X van Toyota had ik hier overigens helemaal geen last van, maar die valt om andere redenen af.
Herkennen jullie dat? Of moet ik er gewoon aan wennen omdat ik al jaren in een Corolla stationwagen met sportonderstel rijdt. In de BZ4X van Toyota had ik hier overigens helemaal geen last van, maar die valt om andere redenen af.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Ik heb zelf ook een Toyota Corolla Touring Sport gereden. Wat een fijne auto he? Maar wat je zelf al aangeeft: behoorlijk stug. Een SUV-type auto is natuurlijk iets totaal anders. Het heeft een hoger zwaartepunt, maar je misselijkheid over het deinen van de auto heb ik zelf niet gemerkt. Ik hoor vaak in review video's juist dat men hem voor een vrij stabiele (bijna saaie) wegligging vinden hebben. Hooguit wat zoekend in de bochten. Misschien dat je dat voelt.BastiaanN schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:19:
Vandaag ook nog even ongepland een proefrit in de EV5 van Kia kunnen maken. Mooie auto en tikt veel van onze wensen af; Elektrisch, veel beenruimte achterin en genoeg ruimte voor de Hond in de kofferbak. Echter vonden zowel ik als mijn partner hem erg “deinen” op de snelweg alsof je in een boot zit. Ik werd er zelfs een beetje misselijk van. En dit was dan gewoon op een constante snelheid van 100km/h op de snelweg.
Bij 100km/h rechtuit op de snelweg verbaast het me enigszins. Kwestie van wennen aan de hogere zitpositie wellicht?
Dat verschilt per dealer en vaak ook per model. De dealer waar ik de EV3 heb gehaald, die zette alleen de Picanto en de Stonic op simpele platen, de rest allemaal luxe platen. Maar kan je beter navragen ;-)RoVrie schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:15:
Worden auto's tegenwoordig eigenlijk standaard met 'luxe' kentekenplaten geleverd, of kun je dat apart aanvragen?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
GT-plusline , zwart metallic ,weekt voor afgelopen kerst besteld .
Zou volgens Kia op 19-02 gelost worden (in Rotterdam neem ik aan) .
Eukor / Don Quiote is gisteren aangekomen in Rotterdam.
Kennelijk hebben ze in flink tempo geroeid en stond hij achteraan op de boot en vooraan in de rij voor transport. Last-in,first out ?
Vanmorgen bericht van de dealer met filmje : hij was vandaag bij hun afgeleverd. Volgende week vrijdag afhalen. Trekhaak staat nog in back-order. Wordt de eerste weken nog niet verwacht......
Kennelijk hebben ze in flink tempo geroeid en stond hij achteraan op de boot en vooraan in de rij voor transport. Last-in,first out ?
Vanmorgen bericht van de dealer met filmje : hij was vandaag bij hun afgeleverd. Volgende week vrijdag afhalen. Trekhaak staat nog in back-order. Wordt de eerste weken nog niet verwacht......
Oeh. Dat klinkt interessant. Zelfde bestelling, zelfde week besteld . Stond op dat moment op voorraad in Korea. Vermoedelijk zelfde boot. Ook 19-2 aankomst datum. Nog niks gehoord van de dealer. Ik was van plan maandag ff te informeren. (Of woensdag na carnaval)..... Dit biedt hooprosch7 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 18:40:
GT-plusline , zwart metallic ,weekt voor afgelopen kerst besteld .