Maar zit de hoofdsteun wel gefixeerd. Zou wel mooi zijn als die hoofdsteunen van de EV3 los verkrijgbaar zijn, dan zou ik het misschien toch wel het proberen waard vinden, ook begin ik er al wel aan te wennen. Ben wel benieuwd hoe het smoelt dus als je en keer een foto kan delen zou dat top zijn.TheGhostInc schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 16:51:
Voor iedereen met hoofdsteun problemen, ik heb net de hoofdsteunen van de EV3 GT Line in de EV5 gezet. Persoonlijk had ik er weinig moeite mee, maar voor de WAF was dit wel echt een dingetje.
Technisch past het gewoon, alleen de EV5 heeft een extra vergrendeling in de hoofdsteun zitten die de EV3 niet heeft. De EV3 variant heeft ook geen jashaak (wat mogelijk met elkaar te maken heeft).
Eerste indruk:
De hoofdsteunen van de EV3 zijn veel zachter en comfortabeler, zien er ook luxer uit. Qua formaat maakt het niet uit, dus optisch ziet het er gewoon prima uit in de EV5 en past het helemaal bij de GT line.
Het lijkt erop dat door de mesh e.d. er wel wat extra hoofdruimte is, maar dan moet je denken aan een cm. Maar het gevoel is wel totaal anders, waar de EV5 hoofdsteun aanvoelt als 'STOP' is dat bij de EV3 hoofdsteun meer 'Welterusten'.
Ik zal binnenkort wel even een review maken, waarbij ik een kritische rijderzal laten testen hoeveel het verschil is.
[ Voor 3% gewijzigd door FJP84 op 08-07-2026 22:17 ]
:strip_exif()/f/image/WUnLbHMkjNtfs2c71FNXBjPp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RYyKT2aq58TNh9DMUfogj7tC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5gVOneCEuYUtscImMJBeuegj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2HlFyUfISwwbwrjmAJ13HNUz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qUbo8kYUCAc0sTwkiZxvCrAD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tgkovV1NehPGp1lUJyosmnoZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cZs8tjm2D0sWk4vg0x8y3f0l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WnFPpMD4sDeGGVtqDTp6cSEM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/91obxBzF5QOYx7vKSIKW4QBv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qBmhsnXDg4RlYVBYMJLHNbrw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PYOlKqxRBYd7oPbVrR7HG5iP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qodKpWkJoHlLKpZ4l8l9gdkz.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/48P0KPH8YCtUaUKRuFYCGA3P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2VwT7yM12cIJVkP5tJv1sddT.jpg?f=fotoalbum_large)