Die climate control info viel me ook al op, gelukkig gebruik je dat niet zo vaak denk ik. Belangrijker vond ik dat temperatuur en ventilatiesterkte zelf nog via de knoppen kan, dat schermpje lijkt me dan alleen nodig als je eens van ventilatiestand wil wisselen oid. Maar in een ideale wereld hadden ze het nog wat breder gemaakt maar dan had je natuurlijk een zwart gedeelte en dat vonden ze waarschijnlijk maar niets.Greyfox schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:39:
[...]
Ik ben op dezelfde dag geweest, leuk om de EV5 in het echt te zien, mooie bak en potentieel de opvolger van mijn eNiro.
Wat me wel opviel en wat ik niet begrijp is dat het dashboard/display achter het stuur doorloopt.
Daar wordt climate control info op getoond, maar dat valt half weg achter het stuur.![]()
Ook ben ik niet echt enthousiast over de laadsnelheid (of eigenlijk de laadcurve).
Gecombineerd met de levertijd die niet meer in 2025 kan plaatsvinden, heb ik mijn bedenktijd even wat opgerekt.
Bij de EV3, die ook op 400V zit met hetzelfde batterijpakket, is de laadcurve juist wel goed dacht ik. Wat viel je hier dan op?
/f/image/kycsqAWPKhWx6appafHjQuee.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bI8bLRXQKGCReH8prNqnSza0.png?f=fotoalbum_large)
<br>
:strip_exif()/f/image/z0Cnv9udzvfD20C5d6pP2E5y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OY4sirmNnnsWT2dAfeQWH4nS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gsv0IQIHHEmsXYoQLLrmvXt0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uf0ensSmzCKztgd1UBV4vPWM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0utf6r9ddPvGVT9kv1ifolkj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6cVjhAm0VnTaZ4p2kqo53nvI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jqZDYqWhSnpzX6MBnsj5MNfg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OdURdMj6YDuInb4AFDih31na.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xnlozIIBfYZ8SNmZXS8cTvQ5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NVPr3kg2O1NLhEGnyJNfKNLN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VEJfhWrEGQaHU2aV5WkAiiQY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AjzfIlBW8aFHMjll54daESTX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wDidLq69YW0SlLn1hlKiz17i.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hNZJZIHOmrjGBh0WlEhso2M8.jpg?f=fotoalbum_large)