Jawel, dat is: 96030X9000Derrek schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:26:
Theredon51
Weet je het onderdeelnummer dat binnenin het binnenspiegelkapje staat?
Oplossing van Carcam is zo te zien:
1. Een stuk duurder dan de FitcamX
2. Niet aangesloten op de Zelfdimmende binnenspiegel, maar "volledig" in te bouwen
1m95 hier en nergens last van, de (elektrisch instelbare) stoel staat zo hoog als mogelijk zonder dat ik dan met mijn hoofd tegen het (panorama)dak kom. In een grote/hoge auto wil ook hoog zittenNano2009 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:42:
Ook ik heb vandaag de EV5 mogen rijden in een proefrit. Prachtige auto en in het echt nog mooier dan de foto’s/filmpjes!
Het enige waar ik over twijfel, zijn de stoelen en het centrale display. Ik rijd nu zelf een Enyaq en had eigenlijk gewild dat de stoelen van de EV5 wat lager hadden gekund dan het geval was. Ik ben zelf 1.93 en zit gevoelsmatig erg hoog in de auto/bijna tegen het dak 😅 Dit zorgt er tevens voor dat het centrale display met de navigatie weer erg laag zit, waardoor ik wat verder naar beneden moet kijken wat afleid van het verkeer. Hier heb ik in de Enyaq geen last van, terwijl ik een van de eerdere sportline versies heb zonder elektrisch verstelbare stoelen.
Hoe ervaren de wat langere rijders hier hun EV5? Erkennen jullie deze problemen of valt het in de praktijk allemaal erg mee?
Alvast bedankt!!
Nu heb ik ook wel de HUD-optie, dus ik kijk vooral in de voorruit in plaats van op de teller. Het centrale display heb je niet continu nodig tijdens het rijden (+ dan begint hij te piepen), dus of die iets lager staat maakt mij niet veel uit.
[ Voor 64% gewijzigd door theredone51 op 18-03-2026 22:17 ]
:strip_exif()/f/image/LEmH1vqHukG7FPJ4GWE3YITv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nCWB5SikX9x8fm3XKAr9MT9R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LxZ8YBZJC42zYSXFA4lFQJp0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gHZjsc8CWC7LE3NTksd4SCCj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9XFqIxNRLGsxbj3tfatEKuDq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/voFDPAHDgqGvx9RCvqIaHLOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2gddKkyGXC7RMbxvuFJlh3sD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RYA7sX7eZNGA4MKfyYTcUVpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xqzueKoywzAPVIBzfAngdbEg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xoi7WL5nTFLxusTdeV0xwVib.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IEB0OPUsEJp297c6dvY8my6F.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2x8tumIYtIL8GdsTiq9IZPD7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JhurLlcKq8Gyb6KOix0lvpGa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YwhoZGDbV2pDdK4xBN1beH4p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LAVMq3zDLEawyKTKRK4kSdc4.jpg?f=fotoalbum_large)