Het grote Kia EV5 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 21:57
De Kia EV5 is te bestellen! "De Kia EV5 is er om jouw dagelijks leven beter te maken. De EV5 heeft een ruim en praktisch interieur, perfect voor grote gezinnen. Het dashboard ziet er modern uit en voelt luxe aan, zit vol slimme technologie, en veiligheidssystemen voor tijdens het rijden. De Kia EV5 combineert design met comfort en gebruiksgemak – en laat zien dat Kia auto's maakt met een duidelijk doel." - https://www.kia.com/nl/modellen/ev5/ontdekken/

Modellen
Kia EV5 Air
Kia EV5 GT-Line Business Edition
Kia EV5 Plus
Kia EV5 Plus Advanced
Kia EV5 GT-Line
Kia EV5 GT-PlusLine

Brochure
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWkBFPFDgTbYkyBRSdR9J-GCUlM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DWeXA0vrTq6YtvonYwTvGMDo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ToMJ8TmB-YqxU8zooJA5kuH_91Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JaLHdW9nHyGRbGrHN6WmWeGM.png?f=fotoalbum_large

Het doel van dit topic is discussiëren, ervaringen delen, vragen stellen m.b.t. de Kia EV5!

edit: Momenteel overwegend of ik mijn EV6 GT-Line ga vervangen voor een EV5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
Ik heb ook zeker interesse in de EV5, had Kia gemaild of er nog een actie voor bestaande leaserijders komt (rij nu nog een e-Niro private lease via Kia en moet nog 1 jaar). Zoals ook bij de EV3 was, maar dat gaat volgens de desbetreffende sales medewerker via de dealer..

Maar even afwachten dus. De EV5 GT-line business edition lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN86
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:56
Ik heb mijn EV6 inmiddels ingeruild voor de EV5 (business edition).

Ik ben gezwicht voor de nieuwe kleur Gravity Gray!

Ik ben benieuwd wanneer de 1e auto's in de showroom gaan staan, kan ik gelijk een ritje maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 21:57
EN86 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:13:
Ik heb mijn EV6 inmiddels ingeruild voor de EV5 (business edition).

Ik ben gezwicht voor de nieuwe kleur Gravity Gray!

Ik ben benieuwd wanneer de 1e auto's in de showroom gaan staan, kan ik gelijk een ritje maken!
Gaaf! Goede kleur inderdaad en top dat ze de bijtelling nog meepakken dit jaar (hopelijk)

• Jago88
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 21:53
Ben zelf aan het kijken om deze auto particulier aan te schaffen (inruilprijs kan wellicht aantrekkelijk worden). Ik wilde eigenlijk nooit een auto 'nieuw' kopen maar met de garantie, wellicht aantrekkelijke inruil en acties ('gratis' kleur magma rood) ga ik misschien voor de GT line (plus). Wil toch graag elektrisch en KIA beviel me goed toen ik nog de EV6 reed.

Net een dealer gesproken en hij gaf aan dat vanaf begin november de showroom is gevuld met voornamelijk de business editions (leasemarkt!) en vanaf begin januari aanlevering op gang komt voor de GT line (plus) versies.

• EN86
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:56
Jago88 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:59:
Ben zelf aan het kijken om deze auto particulier aan te schaffen (inruilprijs kan wellicht aantrekkelijk worden). Ik wilde eigenlijk nooit een auto 'nieuw' kopen maar met de garantie, wellicht aantrekkelijke inruil en acties ('gratis' kleur magma rood) ga ik misschien voor de GT line (plus). Wil toch graag elektrisch en KIA beviel me goed toen ik nog de EV6 reed.

Net een dealer gesproken en hij gaf aan dat vanaf begin november de showroom is gevuld met voornamelijk de business editions (leasemarkt!) en vanaf begin januari aanlevering op gang komt voor de GT line (plus) versies.
Wat voor auto rijd je nu dan? Business edition is er ook voor de particuliere rijder begreep ik!

Leuke vooruitzichten in ieder geval ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jago88
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 21:53
Rijd nu een A6 avant tfsi e55 ‘21. Mis een beetje elektrisch rijden.. Dat klopt! Alleen niet perse de editie waar ik interesse in heb.. mis dan wel wat opties.
Pagina: 1