Het grote Kia EV5 topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
mpp_hs schreef op maandag 2 februari 2026 @ 19:51:
[...]

Wanneer besteld als ik vragen mag?
Eind afgelopen jaar als het goed is, maar de communicatie (intern bij eigen werkgever) verliep wat stroef dus het kan ook zijn dat het de 2e van januari pas goed is doorgezet.

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:04
Is iemand al in de weer geweest met een dakkoffer? Ik ben op zoek naar de totale breedte van het dak (eventueel van rail tot rail). Misschien heeft een van jullie dit al eens opgemeten? Wil namelijk eens een bagagerek proberen omdat me dit veelzijdiger lijkt. Thule heeft die dingen maar zijn standaard 150cm breed. Ik ben benieuwd hoeveel dat zou oversteken.

Gemeten van wiel tot wiel (middelpunt) zou de auto volgens Kia 1609 mm breed zijn. Maar het dak is niet zo breed. Als ik moet gokken max 130cm...?

Mijn auto wordt de 11e afgeleverd, maar vertrek meteen op vakantie. En dan wil ik eigenlijk op pad inclusief bagagerek (of anders met een dakkoffer).

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20:17
EN86 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 16:09:
[...]

Wat bedoel je met rolbar?
Misschien een stomme vraag maar ik ben ook maar een leek 8)7

Is jouw range zo slecht ja? Ik moet zeggen dat ik het bij mij wel in de lijn der verwachting vind. Nu zo'n 1250 km. verder en heb 18.5 KWh gemiddeld, zo'n 360 km. netto range nu
Met rolbar bedoel ik de afsluiting van de kofferbak rolgordijn of zoiets.
Verbruik nu na 1740km gemiddeld op 21.2, voorverwarmen van de accu kost behoorlijk wat energie 4,5 kw kleine 30min

• EN86
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:39
pollekeb schreef op maandag 2 februari 2026 @ 20:16:
[...]

Met rolbar bedoel ik de afsluiting van de kofferbak rolgordijn of zoiets.
Verbruik nu na 1740km gemiddeld op 21.2, voorverwarmen van de accu kost behoorlijk wat energie 4,5 kw kleine 30min
Ja ben wel met je eens, dat is niet helemaal netjes afgewerkt nee met die spleet ertussen maar was bij m'n EV6 ook kan ik me herinneren. Ja ik laad thuis dus ik heb dat voorverwarmen niet zo nodig.
Ik heb zelf nog geen last gehad van de vibrerende motorkap.
Al met al tot zover, ja m'n EV6 was wat sportiever maar is ook gewoon een ander soort auto. Dit is wat degelijker.

Ik hoop dat de rubber matten snel leverbaar zijn. Misschien ga ik ook nog wel voor dat afdekstuk bij de kofferbak, ziet er wel netter uit. Dealer is lief aankijken, maar is ook nog niet te bestellen zag ik!
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste