Voor slechts € 3,99 kun je er zelf 1 maken met je huidige iPhone
https://www.ikea.com/nl/n...e_shopping_clicks_Cooking
Ik heb al een Air..... een Ultra Air hoeft nog niet_Bailey_ schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:19:
[...]
https://www.ikea.com/nl/n...e_shopping_clicks_Cooking
Heb je dan misschien veel primaire opslag en dus ook veel apps? Ik werk volledig cloudbased met de meeste dingen. Anders zou ik het niet weten. De overgang van 16 Pro naar 17 Pro heeft hier max halfuur geduurd.Of-Aaargh schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:48:
[...]
Ik heb nooit anders dan uren moeten wachten om mijn Iphone over te zetten. Het is bijna net zo erg als een nieuwe Mac restoren vanaf een TimeMachine-backup (mijn nieuwe Macbook Air heb ik maar een nachtje laten doorwerken en kon ik pas de volgende dag pas gebruiken).
I don't have dreams, I have goals!!
Zo zou je dat kunnen stellen, maar ik vind mijn 17 Pro er best luxe uitzien. Voor zover dat kan voor een foon, dat doe ik liever met andere dingen zoals mannen-gadgets (auto’s, horloges etc)THE_BASE schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:49:
[...]
Waarom moet een Pro een ‘luxe uitstraling’ hebben? Omdat Apple dat ooit zo gebracht heeft bij de introductie van iPhone X/11 Pro.
Maar ze kiezen nu een andere richting, als jij een luxe uitstraling wilt, dan kies je een Air. Wil je high end specs, dan kies je de Pro. Luxe en pro gaan dus niet meer samen. En dat is prima.
Zoveel problemen zijn er niet met de Pro’s, toch?_Bailey_ schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:54:
[...]
iPhone 17 Pro (Max) -----> Range Rover SUV uit het jaar 2003
iPhone Air -----> Porsche 911
[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 25-09-2025 10:34 ]
Ja, ik heb als ik even kijk wel zo'n honderd apps op m'n Iphone, met veel lokale opslag.Redondo1982 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:30:
[...]
Heb je dan misschien veel primaire opslag en dus ook veel apps? Ik werk volledig cloudbased met de meeste dingen. Anders zou ik het niet weten. De overgang van 16 Pro naar 17 Pro heeft hier max halfuur geduurd.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Dat is dan ook het probleem voor Apple, voor mij is de 17 Pro meer dan premium. Het is maar waar je focus ligt in het leven vermoed ik. De Pro ziet er goed uit en doet wat ik nodig heb. Als ik hem beet pak tov andere merken dan voelt het nog steeds stukken beter.Cardwizard schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:15:
[...]
Dat is helemaal niet oke, maar voor mij voldoende en iets waar je zelf voor kiest. Daarnaast wil ik wel een "premium" toestel, de 17P(M) doet daar totaal niet aan, zelfs de normale 17 is meer premium in mijn ogen.
Ik wil een 17PM Air
Ja, dat zou het kunnen verklaren. Volgens mij duurde het bij mij toen ook een keer lang met het draaien van beta’s.Of-Aaargh schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:36:
[...]
Ja, ik heb als ik even kijk wel zo'n honderd apps op m'n Iphone, met veel lokale opslag.
Ik draai wel de publieke beta's, dat kan ook invloed hebben. Een nieuwe Iphone moet dan altijd eerst updaten.
Exact! De kritiek op de 16E met zijn enige sensor ben ik niet vergeten._Bailey_ schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:08:
[...]
doen we zelluf ook in het Air topic hè ; ''mono speaker is oke'' / ''1 camera is oke''
Ik vind dat er nog steeds een Mini moet zijn, het is een verbreding van je productassortiment en veel beter dan zo'n stomme Air die alleen maar op de markt is als testproduct voor de Fold oid. Het is allemaal lulkoek dat de Mini niet goed werd verkocht, het werd immers afgezet t.o. de verkopen van de Pro ed. Ja, dan ga je het niet van winnen. Dat is gewoon zo gebruikt om van de Mini af te komen. Breng morgen maar een Mini Pro uit en je zal zien hoe goed die verkocht wordt. Maarja, dan kannibaliseert Apple de Pro ed. Héél veel mensen zijn locked-in en blijven bij Apple, ik ook, ondanks de grillen van hen.Dorryflorry schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:15:
[...]
Exact! De kritiek op de 16E met zijn enige sensor ben ik niet vergeten.
6-tal maanden komt er een luxe en premiumtoestel op de markt dat nog eens duurder is.
Guess what? 1 camera. Nog nergens iets gelezen hoe schandalig is dat Apple ermee blijft wegkomen. Bovendien vind ik al die returns van de Air toestellen zo bizar.
De redenen die worden aangegeven zijn immers redenen die reeds bekend waren voor de uitrol. Batterij, camera, mono speaker, USB 2 snelheden. Een andere veelvoorkomende reden is de breedte van het toestel maar dat lijkt me een kwestie van gewenning te zijn.
Ik ben erg benieuwd hoe we over 7 jaar (want zo lang is het geleden dat de X werd gelanceerd) zullen kijken naar de Air die dit jaar werd gelanceerd. Een nieuw icoon? Een nieuwe stijl? Het begin van iets nieuws of net iets dat nooit zal hebben aangeslagen? Hoe staan we de dag vandaag trouwens tegenover het idee van het uitbrengen van de 12 Mini en 13 Mini? Ik vraag me oprecht hetzelfde af over de 14-16 Plus reeks. Verkochten deze überhaupt goed?
Spannend allemaal
Wat is er zo schandalig aan dan? Als je de prijs er niet voor over hebt kun je toch nog steeds de normale iPhone of een Pro bestellen?Dorryflorry schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:15:
[...]
Guess what? 1 camera. Nog nergens iets gelezen hoe schandalig is dat Apple ermee blijft wegkomen.
Omdat mensen dat gewend zijn geraakt de afgelopen jaren? Als je dat dan ineens niet meer doet, dan vinden mensen daar wat van, dat lijkt me vrij logisch. Zo werkt het toch gewoon?THE_BASE schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:49:
[...]
Waarom moet een Pro een ‘luxe uitstraling’ hebben? Omdat Apple dat ooit zo gebracht heeft bij de introductie van iPhone X/11 Pro.
Maar ze kiezen nu een andere richting, als jij een luxe uitstraling wilt, dan kies je een Air. Wil je high end specs, dan kies je de Pro. Luxe en pro gaan dus niet meer samen. En dat is prima.
Het moeilijk kunnen accepteren dat niet iedereen alles even erg vindt is ook van alle tijden. Doen ook veel mensen. Dat wordt dan gelijk onder "fanboy" gedrag geplaatst. Die willen dan bepalen wat jij wel of niet moet vinden en als jij iets wel mooi vindt of er blij mee bent dan komen anderen je even vertellen dat je troep hebt gekocht. Dat vind ik altijd een beetje kinderachtig.Cardwizard schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:04:
[...]
Goedpraten van achteruitgang door Apple fanaten is van alle tijden, dat Apple nog geen roze brillen verkoopt is mij dan ook een raadsel.
Ik vond de mini ook erg fijn, maar amper 5% van de iPhone kopers kozen er voor dus populair was ie niet.Redondo1982 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:54:
[...]
Het is allemaal lulkoek dat de Mini niet goed werd verkocht, het werd immers afgezet t.o. de verkopen van de Pro ed. Ja, dan ga je het niet van winnen. Dat is gewoon zo gebruikt om van de Mini af te komen.
Klopt hoor. Als de mini goed verkocht dan zou Apple hem ook niet laten vallen. Ik kende weinig tot geen mensen met een mini.Dennisdn schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:19:
[...]
Ik vond de mini ook erg fijn, maar amper 5% van de iPhone kopers kozen er voor dus populair was ie niet.
Zo ken ik er juist meerdere, ook meerdere van hun hebben nog een 12 of 13 mini in gebruik en kopen geen nieuwe iPhone omdat ze deze te groot vindenCyrax0508 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:19:
[...]
Klopt hoor. Als de mini goed verkocht dan zou Apple hem ook niet laten vallen. Ik kende weinig tot geen mensen met een mini.
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 25-09-2025 12:28 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq