Mijn ervaring tot nu toe is heel goed;
Batterijduur bij normaal gebruik zowel op wifi als mobiel is heel goed & nog wat beter dan toen ik S25 ultra had, iPhone is nog net een beetje beter vindk. Maar beide top.
Tot nu toe niets krassen, tpu cover rond thats it maar ik ben wel zo ene die zeer voorzichtig mee is.
Als in op mijn (korte) traject zit op de trein dan ligt het duidelijk voor een stuk althans aan de provider, ik heb dual sim. Proximus & orange, bij proximus ben ik een heel stukje langer het signaal kwijt, bij orange een klein stukje maar.
Ook vd watch se3 ben ik tevreden & de airpds pro 3 vindt ik althans top.
Het enige dat ik niet echt gebruik is die knop rechts aan de zijkant onderaan, voor te zoomen enz… dat vindk overbodig & daar zoom je gelijk toch niet zo snel & vlot mee in (of het ligt aan mij maar ik vind er voorlopig mijne draai niet in).
De linker bovenknop vindk dan weer wel handig voor fiaslight snel te kunnen gebruiken, heel handig.
Ios 26 werkt goed hier.
Maar , ik kocht de iPhone vooral voor video & niet teleurgesteld, zeer tevreden over. Alleen al het in en uitzoomen, het van links naar rechts filmen , zeer zeer goed, toch overdag, de rest moet ik nog testen. Stukken beter dan de S25 uitra waarmee ik nergens beweer de S25 ultra niet top is, is zeker heel goed ook maar als je dan begint te filmen met de iPhone 17 max? Toch een opmerkelijk verschil & een heel stuk beter bij de iPhone, is echt zalig. Samsung/android hebben natuurlijk ook voordelen, bij iPhone moet ik voor bepaalde zaken apps voor kopen die er op android standaard opzitten. Lange screenshots nemen bv is beter bij samsung/android.
Ik stel me wel de vraag of dat net goed is de selfiecamera gelijk softer is dan de S25 ultra? Kan zijn samsung meer oversharping doet? Het is persoonlijke voorkeur, moet er even aan wennen

.
Ik kan hier nog een ton van voorbeelden geven maar ik zal sowieso de iPhone houden nu, staat me echt aan deze keer, het heeft lang geduurd eer ze me terug konden overtuigen, toenk bv de iPhone 11 zag, njah man, dat was het hem echt allemaal niet.

. Just my opinion.
En als laatste nog; ik ben wel fan vh nieuwe camera eiland en orange kleurtje, love it, is echt prachtig.

.