Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:50
De gewone 17 trekt toch wel. Wilde nooit omdat er geen 120 Hz en always on display op zat. Dus altijd Android want de pro voor camera is niet nodig
Nu dus een Xiaomi 14t pro. Best prima toestel en snel maar toch trekt apple. Gewoon no nonsense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29
retlaw schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:59:
Even naast de oude 6s van mijn vrouw :). Als ik die eens goed bekijk, zitten er ook wel wat schades op het aluminium. Maar geen enkele zo erg dat het er echt niet meer uit ziet.

[Afbeelding]
Is dit wit nu een sticker of hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

giantgiantus schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:08:
[...]

Is dit wit nu een sticker of hoort dat zo?
Dat hoort zo :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Om de pro een case(als ik hem zou hebben), wanstaltige overgang tussen de witte plaat en het aluminium.
Skitso schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:20:
plakken er tegenwoordig nog veel mensen een screenprotector ? überhaupt een case? tx ben ff benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestseller
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22:22
Even naast de oude 6s van mijn vrouw :). Als ik die eens goed bekijk, zitten er ook wel wat schades op het aluminium. Maar geen enkele zo erg dat het er echt niet meer uit ziet.

[Afbeelding]
De vorm speelt hierbij een grote rol.
De oude iPhone was overal glad. Daardoor beschadigd het minder.
De 17 Pro heeft veel scherpe hoeken: dat is her probleem waardoor deze telefoons snel beschadigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:19

[Afbeelding]
Zo! Is dat vak met dat Apple logo erin nu echt zo erg 'licht' en bijna wit? Ik dacht dat je er zo'n doorzichtig en origineel Magsafe hoesje om had zitten. Ik vind dit echt afbreuk doen op het ontwerp. Dat was me nog niet opgevallen.

EDIT: ik was dus niet de enige wie dat opviel. Sorry voor de extra benadrukking.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 26-09-2025 22:28 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:27:
[...]

Zo! Is dat vak met dat Apple logo erin nu echt zo erg 'licht' en bijna wit? Ik dacht dat je er zo'n doorzichtig en origineel Magsafe hoesje om had zitten. Ik vind dit echt afbreuk doen op het ontwerp. Dat was me nog niet opgevallen.

EDIT: ik was dus niet de enige wie dat opviel. Sorry voor de extra benadrukking.
Die is absoluut niet zo wit als het lijkt. Is vanuit één hoek de lichtinval, maar het is vrijwel net zo zilver als de unibody behuizing.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:51:
[...]

Die is absoluut niet zo wit als het lijkt. Is vanuit één hoek de lichtinval, maar het is vrijwel net zo zilver als de unibody behuizing.
Beter! Want zo is het gewoon echt lelijk…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Redondo1982 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:52:
[...]

Beter! Want zo is het gewoon echt lelijk…
In het echt vat het echt mee. Sterker nog, ik vind m gewoon erg mooi. Het hangt inderdaad van de lichtinval af hoe erg het wit afsteekt. Maar smaken verschillen gelukkig!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
retlaw schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:02:
[...]

In het echt vat het echt mee. Sterker nog, ik vind m gewoon erg mooi. Het hangt inderdaad van de lichtinval af hoe erg het wit afsteekt. Maar smaken verschillen gelukkig!
Ik vind de zilveren ook mooi hoor, maar schrok van de foto.

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 20:43
Iemand ervaring met iPhone kopen in Zuid-Korea? Daar kost de 17 Pro 1080 euro. En daarna nog 10% tax refund bij vliegveld.

Of ik schaf de 17 pro zakelijk aan in NL. Dan is de prijs bijna hetzelfde zonder btw + aftrekbaar.

[ Voor 51% gewijzigd door FbdJ op 27-09-2025 02:14 ]

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Klinkt als een hoop gedoe met een beperkte besparing om vervolgens ook een jaar minder garantie te hebben
FbdJ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 01:49:
Iemand ervaring met iPhone kopen in Zuid-Korea? Daar kost de 17 Pro 1080 euro. En daarna nog 10% tax refund bij vliegveld.

Of ik schaf de 17 pro zakelijk aan in NL. Dan is de prijs bijna hetzelfde zonder btw + aftrekbaar.

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:34

mv1

foekebooij schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 06:52:
Klinkt als een hoop gedoe met een beperkte besparing om vervolgens ook een jaar minder garantie te hebben

[...]
Zakelijk is de garantie ook maar 1 jaar. Je hebt dan geen recht op consumentenrecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FbdJ
mv1 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 06:55:
[...]

Zakelijk is de garantie ook maar 1 jaar. Je hebt dan geen recht op consumentenrecht.
Ja en nee, als zzper kun je gewoon als “particulier” aanschaffen het gaat erom dat NAW matcht er hoeft geen btw nummer op wel van de verkoper, en die staat er altijd op (ook bij een particuliere aankoop) B.V. is uiteraard anders.

[ Voor 11% gewijzigd door FbdJ op 27-09-2025 07:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 14:29
Kijk Apple, zo had het ook gekund. En was het echt een upgrade ten opzichte van de iPhone 16 geweest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7lr5Z9tuCswSErIP215MTF8at8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6sJUGE63EDAxULHFTeeJmUPT.png?f=fotoalbum_large

nieuws: Xiaomi 17-reeks heeft Pro-model met scherm in camera-eiland

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:51
Ja het had na al die jaren wel weer eens iets totaal vernieuwend geweest, eigenlijk zitten we relatief aan het zelfde design vast sinds de iphone X.
Ja die notch is camera eiland geworden, maar verder is er eigenlijk bar weinig veranderd(Behalve een betere camera/ batterij etc de standaard dingen).

Ik denk dat we pas over een jaar of 3 echt grote wijzigen krijgen, als de iphone 20 jaar bestaat.
Buiten een eventuele fold om, denk ik dat we aan dit design nog wel even vast zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Carlos0_0 op 27-09-2025 08:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:13
remmuz schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:53:
Kijk Apple, zo had het ook gekund. En was het echt een upgrade ten opzichte van de iPhone 16 geweest.
[Afbeelding]

Het leek mij juist een onzin ding alleen maar “omdat het kan”. Wanneer kijk je nou naar de achterkant van je phone als je diezelfde info ook op je lock screen kan zetten?

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:34
Dennisdn schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:06:
[...]

Het leek mij juist een onzin ding alleen maar “omdat het kan”. Wanneer kijk je nou naar de achterkant van je phone als je diezelfde info ook op je lock screen kan zetten?
Beeldscherm op het bureau (niet storen) en op het kleine display op de achterkant nuttige info laten zien, dat kind wat nooit wil lachen eindelijk eens lachend op de foto krijgen met hulp hiervan, ik zie er wel nut in.

Maar voor mij is dit te kitscherig allemaal met zo’n scherm achterop.

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 27-09-2025 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
[Afbeelding]

Leuk gedaan, wel echt China-tech. Het is een beetje laten zien wat er kan. Dit kan Apple ook, maar dacht jij echt dat ze hiermee weg zouden komen? Apple zou door de fans en de media kapot gemaakt worden als ze met zoiets hadden gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:34
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:45:
[...]

Leuk gedaan, wel echt China-tech. Het is een beetje laten zien wat er kan. Dit kan Apple ook, maar dacht jij echt dat ze hiermee weg zouden komen? Apple zou door de fans en de media kapot gemaakt worden als ze met zoiets hadden gekomen.
Een beetje zoals nu maar dan zonder display op het “plateau”

Er is altijd wel kritiek, want Apple

Hetzelfde design als de laatste jaren was ook niet goed geweest en hoe anders is het “nieuwe” design nu echt?

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 27-09-2025 09:55 ]

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21:16
Heeft zo’n display achterop dan ook weer een screen protector nodig?? :o

• Redondo1982
Cardwizard schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:49:
[...]

Een beetje zoals nu maar dan zonder display op het “plateau”

Er is altijd wel kritiek, want Apple

Hetzelfde design als de laatste jaren was ook niet goed geweest en hoe anders is het “nieuwe” design nu echt?
Kermis-ding zo, hier kan Apple echt niet mee aankomen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mv1

mv1

Even de verschillende “lenzen” geprobeerd:

0,5x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgyKsjchMhKYZHIjBYIFWsU_JPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EaOhHOXplsQcxQcpusJ6Kl2Q.jpg?f=fotoalbum_large

1x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfaqaLcWPFNzLZSgeUDypNkpxwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBbLSDrd5zUdb8Db2cVLzRMM.jpg?f=fotoalbum_large

2x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NW0sMVMW5gmjPE_Y5pQhk_W8m4k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjGu8aWVr95RtqrsX1a2yzM8.jpg?f=fotoalbum_large

4x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQA5TUPyuRYrIFpk8dFQJITImWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZGyYFQeTQi2vREZ6pDUgMGi.jpg?f=fotoalbum_large

8x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzVbyBmTCYK_no_hv2dLMtEH5nA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPbIQz3Gwp1ue1cLsgZ61sln.jpg?f=fotoalbum_large

40x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1mADKJypsK_01VipAUN_5y3gIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/narYavKGwfJNctODUrdnjiyG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door mv1 op 27-09-2025 10:20 ]

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 30-09 14:52
manusz schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:11:
Heeft zo’n display achterop dan ook weer een screen protector nodig?? :o
Komt pre-installed zoals meerdere Chinezen doen.

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:33
Nice. Hoe doe je de 40x zoom? Zie zelf alleen 8x staan.

En ik zie dan van die filmpjes voorbij komen dat mensen de cameraknop gebruiken voor in- en uitzoomen door eroverheen te vegen/scrollen. Bij mij gebeurt er dan niks. Ook niet zonder hoesje.

Hoe kan ik dit wel gebruiken?

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1

mv1

henidde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:13:
[...]

Nice. Hoe doe je de 40x zoom? Zie zelf alleen 8x staan.

En ik zie dan van die filmpjes voorbij komen dat mensen de cameraknop gebruiken voor in- en uitzoomen door eroverheen te vegen/scrollen. Bij mij gebeurt er dan niks. Ook niet zonder hoesje.

Hoe kan ik dit wel gebruiken?
De 40x is digitaal ingezoomd.

Zie hier wat de camera qua zoom allemaal kan en hoe je het doet:

https://www.macrumors.com...ro-using-8x-optical-zoom/

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:33
mv1 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:15:
[...]

De 40x is digitaal ingezoomd.

Zie hier wat de camera qua zoom allemaal kan en hoe je het doet:

https://www.macrumors.com...ro-using-8x-optical-zoom/
Dank! Krijg alleen dat met dat vegen/swipen niet voor elkaar, haha. Hij gaat dan filmen. Zal vast wel een instelling zijn. Maar eens even induiken

.

• Carlos0_0
henidde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:26:
[...]

Dank! Krijg alleen dat met dat vegen/swipen niet voor elkaar, haha. Hij gaat dan filmen. Zal vast wel een instelling zijn. Maar eens even induiken
Als je wil inzoomen, 2 vingers van binnenkant naar buitenkant vegen tegelijk(Of je scherm).
Terug zoomen is andersom, dit is al sinds jaar en dag een optie om in te zoomen :).

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:20
Voor zoom ga je sowieso beter zitten bij samsung ultra. Ik heb daar wat moeten inbinden door naar de iPhone te gaan maar kan ermee leven. Als je echt iets zeer interessant ofzo wil filmen of foto trekken probeer je een stuk dichter te staan omdat je dan het minste kwaliteitsverlies hebt. Weet je wat in feite erg is? We hebben allemaal of toch bijna allemaal deftige camera’s & hoe & waar posten we het?? Insta/x/fb/whatsapp, wetende dat deze onze foto’s/filmpjes keihard compressen.

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:59
Nu een week de iPhone 17 Pro in bezit. Erg te spreken over het toestel. Het net wat grotere scherm t.o.v. de 13 Pro is fijn. Heb ook niet het gevoel dat het toestel goedkoper aanvoelt dan de 13 Pro, maar goed, heb er ook een case omheen.

Ben nu mijn 13 Pro aan het leegmaken. Deze voelt ineens heel klein en compact aan en merk nu echt wel dat het een verouderd toestel is.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Je kunt ook de bijv '1x' ingedrukt houden, dan krijg je een mooie waaier waarmee je de zoom kunt instellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44

Die intro. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• mksoftware
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:25
Dit is een goede video om je nieuwe scherm te testen.
https://www.youtube.com/watch?v=jci_nhleoXA

In de avond heb je hier bijna een zonnebril voor nodig 😳

[ Voor 77% gewijzigd door mksoftware op 27-09-2025 22:11 ]

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 07:35
[Afbeelding]

Meningen verschillen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:50
Weer iemand hoe de battery life van de 17 is als je het always on display gebruikt? Das voor mij een must om te gebruiken (Android nu en dat is het enige dat ik echt wil)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
gupfishy schreef op zondag 28 september 2025 @ 06:50:
Weer iemand hoe de battery life van de 17 is als je het always on display gebruikt? Das voor mij een must om te gebruiken (Android nu en dat is het enige dat ik echt wil)
Het kost enkele procenten per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 30-09 14:29
turkeyhakan schreef op zondag 28 september 2025 @ 00:41:
[...]

Meningen verschillen gelukkig.
Uiteraard. Maar het display in het camera eiland is een leuke gimmick en het laat zien wat andere merken voor technologie kunnen bieden.
En dan lukt het ook nog om 1TB/16GB en een 7500mAh accu in een vergelijkbare vormfactor te stoppen.
In mijn ogen niet helemaal terecht dat Apple zo lyrisch over de specificaties doet terwijl anderen al een stap verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
remmuz schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:30:
[...]

Uiteraard. Maar het display in het camera eiland is een leuke gimmick en het laat zien wat andere merken voor technologie kunnen bieden.
En dan lukt het ook nog om 1TB/16GB en een 7500mAh accu in een vergelijkbare vormfactor te stoppen.
In mijn ogen niet helemaal terecht dat Apple zo lyrisch over de specificaties doet terwijl anderen al een stap verder zijn.
had graag een silicon carbon battery gezien in de iPhone 17 series. Die batterij technologie bestaat al aardig lang in het Android landschap (OnePlus).
De iPhone Air had hier enorm profijt van kunnen hebben.

Wellicht komt Apple ermee met de Fold in 2026/2027.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2025 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:41
[...]

Net even gedaan :)

Settings --> Camera --> Camera Control --> Camera Adjustments inschakelen.

En dan even wat stoeien voordat je het onder de knie krijgt, of iets sneller als je wat meer talent hebt dan ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44
_Bailey_ schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:42:
[...]

had graag een silicon carbon battery gezien in de iPhone 17 series. Die batterij technologie bestaat al aardig lang in het Android landschap (OnePlus).
De iPhone Air had hier enorm profijt van kunnen hebben.

Wellicht komt Apple ermee met de Fold in 2026/2027.
Apple is meestal niet de eerste, want ze kunnen het pas als het op echt hele hele grote schaal te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 23:52
Moet zeggen dat mijn batterij gisteren ook niet geweldig was hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:51
gupfishy schreef op zondag 28 september 2025 @ 06:50:
Ik heb dat juist uitgezet, liever gewoon een zwart scherm, uit is uit. Had trouwens een bericht van een tweaker gezien waarin zijn scherm was ingebrand dus nog een extra reden om het lekker uit te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
iMode schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:42:
[...]

Ik heb dat juist uitgezet, liever gewoon een zwart scherm, uit is uit. Had trouwens een bericht van een tweaker gezien waarin zijn scherm was ingebrand dus nog een extra reden om het lekker uit te zetten.
In al die jaren geen last van gehad en scheel amper een paar procenten.

AOD is juist een van de features die ik waardeer.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisdn
[...]
Had trouwens een bericht van een tweaker gezien waarin zijn scherm was ingebrand dus nog een extra reden om het lekker uit te zetten.
Een paar honderd miljoen iPhones hebben géén inbranders. Dus ik zou niet uit gaan van een uitzonderlijke situatie. Apple heeft destijds nestjes de toestellen vervangen van gebruikers die zich met het probleem meldde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Inderdaad uit is uit, geen notificaties/ klok niks, maar goed ieder zo ze ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44
[...]

Eén is geen.
De mensen die geen issues hebben, melden dit niet op internet. Enkel de uitzonderingen die dit wél hebben.
Helaas roepen die ook altijd het hardst.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 10:59
hmm, iPhone 17 pro (512GB) hier.. wie heeft er ook problemen met de camera? als ik deze op ProRes HDR zet in HD en 30fps dan flipt de hele app en soms zie je hele rare kleuren.

Op 4K is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

dexx2233 schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:26:
hmm, iPhone 17 pro (512GB) hier.. wie heeft er ook problemen met de camera? als ik deze op ProRes HDR zet in HD en 30fps dan flipt de hele app en soms zie je hele rare kleuren.

Op 4K is er geen probleem.
Ook een 17 pro hier met 512GB en geen issues met de camera op dezelfde settings. Draai wel 26.1 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
mv1 schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:38:
[...]

Ook een 17 pro hier met 512GB en geen issues met de camera op dezelfde settings. Draai wel 26.1 beta.
aha, ja.. ik zit nog op 26.0, misschien is het daarmee opgelost want ik denk niet dat er een hardware fout in de mijne zit want de rest werkt gewoon goed, een ander dingetje.. bluetooth werkt bij de JBL app een beetje apart, ik kan bij sommige speakers niet eens de instellingen veranderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

dexx2233 schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:47:
[...]

aha, ja.. ik zit nog op 26.0, misschien is het daarmee opgelost want ik denk niet dat er een hardware fout in de mijne zit want de rest werkt gewoon goed, een ander dingetje.. bluetooth werkt bij de JBL app een beetje apart, ik kan bij sommige speakers niet eens de instellingen veranderen. :?
Kan wellicht een comptabiliteit issue zijn. Is de app up to date? Met andere Bluetooth apparaten geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
mv1 schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:50:
[...]

Kan wellicht een comptabiliteit issue zijn. Is de app up to date? Met andere Bluetooth apparaten geen problemen?
yep, alle apps zijn up to date, op m'n ipad het gewoon wel goed, het is denk ik toch iets met die nieuwe N1 chip, BUGS!!! 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Apple heeft een oplossing tegen de scratches van de nieuwe toestellen op de achterkant.
Beetje water met zout poets je ze zo weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ahhh damn er zit iets los binnenin mijn 17pm. (aan de bovenkant ter hoogte van de camera's). Ik kijk het nog even een paar dagen aan en als het blijft vraag ik een express replacement aan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 30-09 14:30
retlaw schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:51:
Als we straks 1 of 2 maanden verder zijn, denk ik dat het allemaal reuze meevalt met alle krasjes en deukjes etc. Op Reddit enzo lees je alleen maar opmerkingen over de zogenaamde 'scratch-gate'. Blijkbaar is er niets anders op aan te merken?!

Ik had overigens gisteren een kleine freeze van mijn 17 Pro. Ik wilde de camerabutton testen, dus ik drukte die knop in, terwijl het scherm uit stond. Dat vond het toestel even niet zo leuk. Na een seconde of 10 reageerde die wel weer, maar zoiets heeft de oude 14 nooit gehad. Ik hou het maar op nieuwigheid...
Heb op m'n 16 Pro Max altijd troubles gehad met de camera knop.
Niet responsief, of enorm lang twijfelen door het toestel. Ik reken erop dat de camera meteen paraat staat als ik op de knop klik, en dat was maar 1/4 van de gevallen wanneer ik het toestel bijvoorbeeld uit de broekzak nam.

Geen low power mode of dergelijk aan en al helemaal geen duizenden apps open in de achtergrond.
Heb het altijd bizar gevonden dat ik er weinig over terugvond bij het rondzoeken online of er velen hetzelfde ervaarden. Op verschillende 18 iOS versies trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 30-09 14:30
Cardwizard schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:15:
[...]

Beeldscherm op het bureau (niet storen) en op het kleine display op de achterkant nuttige info laten zien, dat kind wat nooit wil lachen eindelijk eens lachend op de foto krijgen met hulp hiervan, ik zie er wel nut in.

Maar voor mij is dit te kitscherig allemaal met zo’n scherm achterop.
Is dit dan ter vervanging van de Watch?

Ik dacht ook dat het niet zo goed is voor het scherm en de architectuur binnenin om een smartphone met z'n scherm om te draaien op tafel of dergelijke. Dat bracht dat ik wat stress op het scherm omdat het zo is voorzien om hem net omgekeerd te gebruiken en dus met het scherm naar je gezicht gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
THE_BASE schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:43:
[...]

In al die jaren geen last van gehad en scheel amper een paar procenten.

AOD is juist een van de features die ik waardeer.
Ik ook, zonder AOD vind ik er geen bal meer aan. Als die weleens op zwart staat dan denk ik bah, wat ligt daar voor een lomp ding zeg haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Carlos0_0 schreef op zondag 28 september 2025 @ 14:57:
[...]

Inderdaad uit is uit, geen notificaties/ klok niks, maar goed ieder zo ze ding
En zo is het ook, lekker de keus voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Rivanov schreef op zondag 28 september 2025 @ 15:16:
[...]

Eén is geen.
De mensen die geen issues hebben, melden dit niet op internet. Enkel de uitzonderingen die dit wél hebben.
Helaas roepen die ook altijd het hardst.
Terecht ook, want anders zouden wij niks meer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
(jarig!)
Beetje vreemd misschien maar het valt mij op dat ik bij mijn nieuwe 17PM vrij duidelijk en vaak het Dynamic Island zie als een losse camera + sensor. Vroeger op mijn 15P zag ik dit alleen in direct zonlicht dat is nu al sneller met alle vormen van belichting. Ceramic Shield 2.0? nieuwe anti reflectie coating misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

glydoscoop schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:23:
Beetje vreemd misschien maar het valt mij op dat ik bij mijn nieuwe 17PM vrij duidelijk en vaak het Dynamic Island zie als een losse camera + sensor. Vroeger op mijn 15P zag ik dit alleen in direct zonlicht dat is nu al sneller met alle vormen van belichting. Ceramic Shield 2.0? nieuwe anti reflectie coating misschien?
Op m’n oude 16 pro Max was het ook wel duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
(jarig!)
mv1 schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:24:
[...]

Op m’n oude 16 pro Max was het ook wel duidelijk te zien.
Misschien wel een Pro Max dingetje, op mijn 15P ook wel ik begrijp hoe de techniek werkt maar daar had ik echt alleen in direct zonlicht heek duidelijke beeld ervan. Nu zie ik het ook met de verlichting op kantoor bijvoorbeeld al wat toch een beetje de ''Magie" wegneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eix
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:08

Eix

Nu ik mijn iPhone 17 een ruime week gebruik valt het me zo nu en dan op dat het scherm vreemd flikkert. In het bijzonder als ik de volumeknop bedien lijkt de achtergrond van specifiek deze volume-slider een vreemde flikkering te vertonen. Zodra ik de slider aanraak houdt het op.

Ik ben benieuwd of iemand dit herkend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

iOS 26.0.1 is beschikbaar. Wellicht lost dit wat kinderziektes op...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 08:08
retlaw schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:35:
iOS 26.0.1 is beschikbaar. Wellicht lost dit wat kinderziektes op...
Bij mij werkt wifi nu nog slechter… Kom nu niet eens meer op mijn netwerk zie ik nu…

Edit:
Opnieuw opgestart, maar vindt nog altijd 5GHz-netwerk niet…

[ Voor 11% gewijzigd door Xprezzi op 29-09-2025 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Wifi is oke hier op 26.0.1 op mijn 17 PM Nog geen disconnects sinds update draai hem al een paar uur.

Pro motion is nog steeds niet perfect in de nieuwe ios 26 geld voor meerdere iphones hier in de familie.
Pro motion heeft nog wat werk nodig lijkt alsof ze meer willen besparen of de hz te vroeg omlaag gaan.
Lang niet zo smooth als het altijd was in ios 18

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:15
Xprezzi schreef op maandag 29 september 2025 @ 23:31:
[...]

Bij mij werkt wifi nu nog slechter… Kom nu niet eens meer op mijn netwerk zie ik nu…

Edit:
Vreemd. Mijn iPhone vindt het 5GHz gewoon. Al sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Xprezzi schreef op maandag 29 september 2025 @ 23:31:
[...]

Edit:
Wifi werkt net prima al voor de update bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 08:08
Dennisweb schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 00:35:
[...]

Vreemd. Mijn iPhone vindt het 5GHz gewoon. Al sinds de release.
Als het bij jullie allemaal werkt, ga ik toch maar even op onderzoek uit.

Heb niets aan mijn (Unifi-)netwerk veranderd, maar wifi op mijn iPhone 17 pro is echt ruk nu…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:53
Hier ook een 17PM en Unifi. Ik heb gewoon verbinding op 5GHZ. Had problemen met intern roamen tussen accesspoints, maar dat lijkt nu verbeterd,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
Dit klinkt misschien gek maar ik heb de 17 pro en max bekeken en vastgehouden. De PM voelde lichter, misschien lijkt dat zo want op papier is de Pro lichter. Ik twijfel of ik voor de Max moet gaan of niet. Het scherm is zo mooi maar als ik dan praktisch denk, elke dag een mini tablet lijkt wel heel irritant, of is dat niet zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:37
FbdJ schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:44:
Dit klinkt misschien gek maar ik heb de 17 pro en max bekeken en vastgehouden. De PM voelde lichter, misschien lijkt dat zo want op papier is de Pro lichter. Ik twijfel of ik voor de Max moet gaan of niet. Het scherm is zo mooi maar als ik dan praktisch denk, elke dag een mini tablet lijkt wel heel irritant, of is dat niet zo?
Ik heb nu de 16 PM en als ik soms de 13 van mn vrouw vast heb heb ik t gevoel alsof ik een LEGO mini telefoontje heb. Het went heel snel en ik vindt t grote scherm heerlijk. Maar straks is persoonlijk natuurlijk want ik heb ook de 13inch variant van de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

Ik heb mijn 17 pro in Singapore gekocht en volgens de Apple website zou deze het zelfde moeten zijn als die hier in NL wordt verkocht.

Kan iemand kijken of het NL model ook geen CE keurmerk op een van de zijkanten heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sowieso snap ik niet waarom je zoietrs zou kopen, in een heel ander land(Zover weg ook nog eens). maar goed dat is niet aan mij :).
17PM heeft CE op de zijkant staan, met een icoontje er naast.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-09-2025 10:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29
Carlos0_0 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:26:
Sowieso snap ik niet waarom je zoietrs zou kopen, in een heel ander land(Zover weg ook nog eens). maar goed dat is niet aan mij :).
Als je Apple Store koopt is er toch niets aan de hand? Ik reis veel voor werk en koop zo vaak iets in het buitenland. Het buitenland is niet eng ofzo😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:29:
[...]

Als je Apple Store koopt is er toch niets aan de hand? Ik reis veel voor werk en koop zo vaak iets in het buitenland. Het buitenland is niet eng ofzo😀
Als je veel op reis ben zou het natuurlijk kunnen, en uiteraard bij Apple store zelf dan ook(En niet 1 of andere winkel groot of klein maakt niet uit).
Dan heb je ieder geval de normale garantienog, anders lijkt het mij maar een gedoe mocht stuk gaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 12:09

amphora

Websites & Fotografie

Carlos0_0 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:33:
[...]
Dan heb je ieder geval de normale garantienog, anders lijkt het mij maar een gedoe mocht stuk gaan etc.
Je loopt wel een jaar garantie mis als je geen AppleCare neemt. Apple geeft standaard maar één jaar garantie. Tweede jaar moet via de winkel waar je 'm gekocht hebt (mits in een land waar twee jaar garantie verplicht is, zoals Nederland)

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 30-09-2025 10:57 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
amphora schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:56:
[...]

Je loopt wel een jaar garantie mis als je geen AppleCare neemt. Apple geeft standaard maar één jaar garantie. Tweede jaar moet via de winkel waar je 'm gekocht hebt (mits in een land waar twee jaar garantie verplicht is, zoals Nederland)
Dat klopt als je niet via Apple koopt zelf, krijg je maar 1 jaar garantie bij Apple.
Of je probleem moet al in het 1ste jaar gemeld zijn, dan mag je ook erna nog terug komen in het 2de jaar(Heb dit eens met mijn iphone 6 gehad)
Die verkoper had het al in systeem genoteerd, mijn volume knop volume omhoog ging sporadisch voluit(Als of die ingedrukt werd), echter gebeurde dit in de winkel niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
Iemand is daar toevallig op vakantie en het is daar goedkoper. Dat is meestal de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:37
Ik merk dat mijn iPhone 17, volledig opgeladen rond 20 uur, ’s ochtends zo’n 7% batterij kwijt is, terwijl hij gewoon stil ligt. iOS toont niet welke app dit veroorzaakt.
Vind dit best veel, nog iemand die dit ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
nazimv schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:50:
Ik merk dat mijn iPhone 17, volledig opgeladen rond 20 uur, ’s ochtends zo’n 7% batterij kwijt is, terwijl hij gewoon stil ligt. iOS toont niet welke app dit veroorzaakt.
Vind dit best veel, nog iemand die dit ervaart?
Geef het even een week, iOS 26 doet veel indexeren anders volledige reset zonder backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:31

R.G

hoe zijn de iphones 17 in gebruik en fysiek?

Snel krassen? scherm stevig wat voor materiaal?
Iemand al krassen erop? Waar voornamelijk?

Presteert de telefoon niet veel minder omdat het zo dun is en een kleinere accu heeft t.o.v. van een iphone X of iphone 16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:25
R.G schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:02:

Presteert de telefoon niet veel minder omdat het zo dun is en een kleinere accu heeft t.o.v. van een iphone X of iphone 16
:+

Ik verwacht geen hele blije reacties op je vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:26
Helaas, had met deze update 26.0.1 (iphone 17 pro) gehoopt dat mijn 5g mobiel netwerk probleem zou oplossen omdat het ook in de update notes stond.
Maar toch niet, blijft volledige verbinding verliezen om de 10 sec van vol bereik naar 0.
Zodra ik op 4g netwerk instel geen probleem.
Binnenkort denk toch maar contact opnemen met apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

De iPhone 17 is niet dun, en heeft geen kleinere accu dan de X of 17. Je bedoeld de air denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:51
scherm stevig wat voor materiaal?
Google?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
Breng maar uit 8).
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/comparison_closed-png.2507702/
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/comparison_open-png.2507703/
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/bottom_right-png.2507707/
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/comparison_stacked_side-png.2507705/
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/screenshot00002-png.2508217/
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/screenshot00001-png.2508218/

[ Voor 18% gewijzigd door DeJurist op 30-09-2025 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:52

Toppe

Oké ✅

Waar kijken we naar? Wat is dat voor midget toestel…

Zelfs een model met notch en lightning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/32f491d8df472c7d32c8e00913cb68b19fffc090/?url=https%3A%2F%2Fforums.macrumors.com%2Fattachments%2Fcomparison_stacked_side-png.2507705%2F

[ Voor 13% gewijzigd door Toppe op 30-09-2025 22:14 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
Toppe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:12:
[...]

Waar kijken we naar? Wat is dat voor midget toestel…

Zelfs een model met notch en lightning

[Afbeelding]
Een Pro Max en een iPhone 12 mini als vergelijking. De Fold is gebaseerd op de 5.5 inch front screen en de 7.8 inch inner screen geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De batterij duur valt mij toch tegen als ik andere sot waarden lees. Toestel is van de launch dag, dus bijna anderhalve week aan. Dit moet toch beter kunnen of heb ik pech met een slechte accu?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuV3zdMSQhGsKZI8EJgcH5KgiVc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/30UvzXZgBobZUFsmRbj15TIC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWXHLsu3-Nm3i1P91C6wsHOHTXs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DV5Sf3nGSnHISQjuxlOi7dN1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door retlaw op 30-09-2025 23:12 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:28

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput :-( . Gelukkig heb ik Apple Care +. Vraag me alleen wel af hoe snel de Express Delivery duurt zo vlak na de lancering, aangezien hij na 3 dagen nog niet verstuurd is en als ik er nu een zou willen bestellen dan komt hij ook pas eind oktober.

Hoop dat ze een speciale ‘Apple Care +’ voorraad hebben ergens. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xhCERNf6ux50wcua7fwvtAx1XI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlL7vNuBxtPC1IhtJtBEfSh6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:20
Mijn ervaring tot nu toe is heel goed;
Batterijduur bij normaal gebruik zowel op wifi als mobiel is heel goed & nog wat beter dan toen ik S25 ultra had, iPhone is nog net een beetje beter vindk. Maar beide top.

Tot nu toe niets krassen, tpu cover rond thats it maar ik ben wel zo ene die zeer voorzichtig mee is.

Als in op mijn (korte) traject zit op de trein dan ligt het duidelijk voor een stuk althans aan de provider, ik heb dual sim. Proximus & orange, bij proximus ben ik een heel stukje langer het signaal kwijt, bij orange een klein stukje maar.

Ook vd watch se3 ben ik tevreden & de airpds pro 3 vindt ik althans top.

Het enige dat ik niet echt gebruik is die knop rechts aan de zijkant onderaan, voor te zoomen enz… dat vindk overbodig & daar zoom je gelijk toch niet zo snel & vlot mee in (of het ligt aan mij maar ik vind er voorlopig mijne draai niet in).

De linker bovenknop vindk dan weer wel handig voor fiaslight snel te kunnen gebruiken, heel handig.

Ios 26 werkt goed hier.

Maar , ik kocht de iPhone vooral voor video & niet teleurgesteld, zeer tevreden over. Alleen al het in en uitzoomen, het van links naar rechts filmen , zeer zeer goed, toch overdag, de rest moet ik nog testen. Stukken beter dan de S25 uitra waarmee ik nergens beweer de S25 ultra niet top is, is zeker heel goed ook maar als je dan begint te filmen met de iPhone 17 max? Toch een opmerkelijk verschil & een heel stuk beter bij de iPhone, is echt zalig. Samsung/android hebben natuurlijk ook voordelen, bij iPhone moet ik voor bepaalde zaken apps voor kopen die er op android standaard opzitten. Lange screenshots nemen bv is beter bij samsung/android.

Ik stel me wel de vraag of dat net goed is de selfiecamera gelijk softer is dan de S25 ultra? Kan zijn samsung meer oversharping doet? Het is persoonlijke voorkeur, moet er even aan wennen ;).

Ik kan hier nog een ton van voorbeelden geven maar ik zal sowieso de iPhone houden nu, staat me echt aan deze keer, het heeft lang geduurd eer ze me terug konden overtuigen, toenk bv de iPhone 11 zag, njah man, dat was het hem echt allemaal niet. ;). Just my opinion.

En als laatste nog; ik ben wel fan vh nieuwe camera eiland en orange kleurtje, love it, is echt prachtig. ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:28:
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput :-( . Gelukkig heb ik Apple Care +. Vraag me alleen wel af hoe snel de Express Delivery duurt zo vlak na de lancering, aangezien hij na 3 dagen nog niet verstuurd is en als ik er nu een zou willen bestellen dan komt hij ook pas eind oktober.

Hoop dat ze een speciale ‘Apple Care +’ voorraad hebben ergens. [Afbeelding]
Das balen!

Express Replacement is meestal instant en volgende dag levering. Dit duidt toch op ‘geen voorraad’. Hopelijk snel opgelost, maar Apple zou inderdaad een voorraad moeten aanleggen voor kapotte foons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:28

TheVMaster

Moderator WOS
Redondo1982 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 01:19:
[...]

Das balen!

Express Replacement is meestal instant en volgende dag levering. Dit duidt toch op ‘geen voorraad’. Hopelijk snel opgelost, maar Apple zou inderdaad een voorraad moeten aanleggen voor kapotte foons.
Het zou een paar dagen kunnen duren zeiden ze zondag aan de telefoon. Gelukkig werkt de rest van mijn telefoon nog wel, het is puur 5G wat hapert. Wifi en Bluetooth doen het wel. Gebruik nu ff een oude telefoon als hotspot onderweg en om te bellen 😎
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.