Dat ziet er niet best uit, hopelijk heb je snel vervanging... Wat is er gebeurd?!TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:28:
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput.
Battle.net || Strava
Dat ziet er niet best uit, hopelijk heb je snel vervanging... Wat is er gebeurd?!TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:28:
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput.
Battle.net || Strava
Dat is zuur! Gelukkig heb je apple care+.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:28:
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput. Gelukkig heb ik Apple Care +. Vraag me alleen wel af hoe snel de Express Delivery duurt zo vlak na de lancering, aangezien hij na 3 dagen nog niet verstuurd is en als ik er nu een zou willen bestellen dan komt hij ook pas eind oktober.
Hoop dat ze een speciale ‘Apple Care +’ voorraad hebben ergens.
Hij zat op m'n stuur in een houder en ik ben over de kop geslagen met de fiets. Ik weet ook niet helemaal waarom 5G het niet meer doet. Hij zegt wel dat hij 5G heeft, maar signaal is gewoon 0,0 (voor beide sims). Gek genoeg werken WiFi en Bluetooth nog wel, overigens werkt eigenlijk alles goed behalve 5G. Dus kan hem nog wel gebruiken in een hoesje (wat er normaal ook altijd om zit, maar in de fietshouder past het niet).vickypollard schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 03:45:
[...]
Het ziet eruit alsof je hem door koekkruimels hebt gerold en daarna met een centerpons los bent gegaan op de achterkant![]()
Maar wat ik nu niet helemaal snap: is de 5G radio het gevolg hiervan? Of zijn dat en de beschadiging twee losstaande dingen?
Gelukkig heb ik nog een iPhone SE 2022 liggen die ik nu even voor het bellen gebruiken, voor de rest kan ik de 17 Pro Max nog gebruiken gelukkig.Redondo1982 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 07:29:
[...]
Even behelpen! En anders back to the ‘90’s en een Nokia aanzetten![]()
Old time sake…
Zeker wel, maar in de fietshouder past hij niet met hoesje. Dus dan gaat het hoesje er altijd af, alleen sla ik gelukkig niet iedere dag met de fiets over de kop dus in 99,9% van de gevallen gaat dat ook gewoon goed.
Ja, gelukkig kan ik hem voor 99% van de dingen nog gebruiken en alleen bellen lukt niet meer. Het zal inderdaad wel ergens anders vandaan moeten komen en ik wacht geduldig af.JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:31:
[...]
Aiii das een vervelende schadeIk had helaas ook een ruime week wachttijd laatste keer, toestel leek afgeroepen uit Frankrijk ergens, want in doosje zat alleen Franse instructies.
Als het toestel verder nog wel een beetje werkt en met 4G verbinding te maken valt, ben je in ieder geval nog niet helemaal "game over".
Nee, de radio zegt gewoon 'Geen Service' terwijl de eSim gewoon aan staat. De telefoon geeft verder ook geen melding dat er iets niet zou werken ofzo gek genoeg.LordFather schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:16:
[...]
Dat is zuur! Gelukkig heb je apple care+.
Dan vraag ik mij toch af of ik geen DOA heb met mijn 17 pro.
Mijn 5G radio hapert al vanaf begin af aan.
4G geen problemen.
Werkt 4G bij jou ook dan nog naar behoren?
[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 01-10-2025 09:49 ]
Misschien een domme vraag, maar hoe merk je dat je 5g hapert?LordFather schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:16:
[...]
Dat is zuur! Gelukkig heb je apple care+.
Dan vraag ik mij toch af of ik geen DOA heb met mijn 17 pro.
Mijn 5G radio hapert al vanaf begin af aan.
Battle.net || Strava
Als ik 5g aanzet springt mijn mobiel bereik om de 10 sec maar dat varieert van vol bereik naar geen bereik, of naar SOS. Soms valt dan alleen de 5g weg terwijl ik wel mobiel bereik heb.retlaw schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Misschien een domme vraag, maar hoe merk je dat je 5g hapert?
En heb je dat dan ook met een andere provider? Wel vervelend.LordFather schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:45:
[...]
Als ik 5g aanzet springt mijn mobiel bereik om de 10 sec maar dat varieert van vol bereik naar geen bereik, of naar SOS. Soms valt dan alleen de 5g weg terwijl ik wel mobiel bereik heb.
Zodra ik hem instel dat die alleen naar 4g mag connecten heb ik geen probleem.
Met WiFi aan overigens ook geen problemen.
Mijn boefje is liev!
Niet met andere provider, maar heb wel sim kaart van mijn vrouw geprobeerd met dezelfde provider en heb dan hetzelfde probleem.JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:29:
[...]
En heb je dat dan ook met een andere provider? Wel vervelend.
Ik heb mijn toestel bijna twee weken. En ik denk dat dit een te ingrijpende optie is. Het lijkt me niet dat het probleem hieraan ligt, dus ik zou eerst andere oplossingen proberen voordat ik een volledige reset overweeg.FbdJ schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:56:
[...]
Geef het even een week, iOS 26 doet veel indexeren anders volledige reset zonder backup.
Inbranden van het scherm? Dat lijkt me toch een niet bestaand issue, of is dat echt iets waar iPhone eigenaren zich zorgen om maken met een Always On Scherm?iMode schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:42:
[...]
Ik heb dat juist uitgezet, liever gewoon een zwart scherm, uit is uit. Had trouwens een bericht van een tweaker gezien waarin zijn scherm was ingebrand dus nog een extra reden om het lekker uit te zetten.
Always on op een iPhone is juist een gedimd scherm. Dus dat lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk.TheVMaster schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:07:
[...]
Inbranden van het scherm? Dat lijkt me toch een niet bestaand issue, of is dat echt iets waar iPhone eigenaren zich zorgen om maken met een Always On Scherm?
Idd, en dan zou Apple hier echt wel wat aan doen. Maar goed, ik vind Always On overigens wel een heel erg fijne feature.La1974 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Always on op een iPhone is juist een gedimd scherm. Dus dat lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk.
Gedimd, lage vernieuwingssnelheid en iets van pixel-shift. Allemaal technieken Waardoor ik me daar geen zorgen over zou maken. Bovendien gaat het scherm uit in veel gevallen, broekzak, telefonie, face-down op tafel etc.La1974 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Always on op een iPhone is juist een gedimd scherm. Dus dat lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Sterkte!!TheVMaster schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:44:
[...]
Zeker wel, maar in de fietshouder past hij niet met hoesje. Dus dan gaat het hoesje er altijd af, alleen sla ik gelukkig niet iedere dag met de fiets over de kop dus in 99,9% van de gevallen gaat dat ook gewoon goed.
Als je via support contact opneemt met Apple, kun je vragen om een hardware diagnose te draaien (kan op afstand) als daar niets uit komt, zullen ze software gericht kijken naar een oplossing, een daarvan zal een clean reset zijn zonder backup.nazimv schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:07:
[...]
Ik heb mijn toestel bijna twee weken. En ik denk dat dit een te ingrijpende optie is. Het lijkt me niet dat het probleem hieraan ligt, dus ik zou eerst andere oplossingen proberen voordat ik een volledige reset overweeg.
Vandaag, na gebruik van een zestal uren, heb ik een verbruik van 8%, dus bijna evenveel als gedurende nacht niets doen. Dus ik denk echt dat er iets anders speelt.
https://www.apple.com/nl/...o,iphone-16-pro,iphone-17DeJurist schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:09:
Zijn de bezels van de iPhone 17 Pro en de iPhone 16 Pro nu identiek of zit daar ook een verschil in?
I don't have dreams, I have goals!!
Misschien toch de telefoon maar in de broekzak houden tijdens het fietsen ?TheVMaster schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:44:
[...]
Dat wordt wat lastig met een fietsbroek, maar hij gaat vanaf nu iig niet meer op het stuur als ik de bossen in gaCarlos0_0 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:14:
[...]
Misschien toch de telefoon maar in de broekzak houden tijdens het fietsen ?
Yes, ik had hiervoor een 15 Pro Max en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Ik gebruik overigens alle camera’s, maar ook qua snelheid voelt het gewoon best veel snappier aan allemaal (helemaal met de komst van al die AI features) en natuurlijk de grotere hoeveelheid RAM.pgs010 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:41:
De levering van mijn iPhone 17 Pro Max laat nog steeds op zich wachten en inmiddels begin ik te twijfelen. Mijn belangrijkste reden om te upgraden is de camera zodat ik mijn systeemcamera vaker thuis kan laten. Maar ik vraag me af of deze upgrade het echt waard is. Vanaf de iPhone 15 Pro Max zijn alle lenzen vernieuwd behalve de main camera en juist die gebruik ik het meest.
Zijn er hier mensen die van de 15 Pro Max naar de 17 Pro Max zijn overgestapt? En voelt de upgrade qua foto’s en video’s echt de moeite waard?
Mijn vervanger staat sinds gisteren op “In afwachting van vervangend product”. Heb een los onderdeel aan de binnenkant (ik vermoed een losse lens). Mag er van uitgaan dat de mijne voorrang krijgt 🤣🤣TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:28:
Ik heb helaas mijn 17 Pro Max helaas al beschadigd, 5G radio is kaput. Gelukkig heb ik Apple Care +. Vraag me alleen wel af hoe snel de Express Delivery duurt zo vlak na de lancering, aangezien hij na 3 dagen nog niet verstuurd is en als ik er nu een zou willen bestellen dan komt hij ook pas eind oktober.
Hoop dat ze een speciale ‘Apple Care +’ voorraad hebben ergens. [Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
hehe ben wel benieuwd welke er eerder is. Die van mij staat al sinds zondag op die status.Tylen schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:25:
[...]
Mijn vervanger staat sinds gisteren op “In afwachting van vervangend product”. Heb een los onderdeel aan de binnenkant (ik vermoed een losse lens). Mag er van uitgaan dat de mijne voorrang krijgt 🤣🤣
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik ervaar nog steeds dat het “altijd aan” scherm willekeurig uitgaat terwijl mijn telefoon naast me ligt. Ik vermoed dat dit komt doordat de telefoon denkt dat de Apple Watch niet meer in de buurt is, zijn er misschien meer mensen die last hebben van dit fenomeen?BruceLee schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:34:
zelfs na de zogenaamde 26.0.1 update met wifi fixes. (17 pm hier )
Zijn er hier nog steeds wifi disconnects, wat ik met de andere iphones hier in huis niet heb.
[ Voor 6% gewijzigd door ndjong op 01-10-2025 22:19 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ja, eens hoor. Ik vind het ook altijd een gedoe. Er gaat eigenlijk altijd wel iets niet naar wens vind ik. Alles opnieuw weer activeren is een ramp.PhilipsFan schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:00:
Ik heb gisteren mijn iPhone 17 Pro ontvangen van Apple en het valt me mee, de buitenkant is van aluminium maar het voelt nog steeds als een premium toestel. De nieuwe techwoven case voelt ook lekker aan. Ik heb wel wat gedoe gehad met het overzetten van mijn esims, Voda ging in 1x goed bij het transferren, maar Simyo wil niet, dus daar moet ik nog de klantenservice van bellen.
Het transferren was niet de ervaring die ik gewend ben. Vooral het overzetten van de esims en de betaalpassen gaat een beetje moeizaam. Er worden telkens vragen gesteld op het oude toestel, dat dan natuurlijk net vergrendeld is, en na het ontgrendelen is de vraag verdwenen en die is niet meer op te roepen. Doe dit via een notificatie, dan kun je altijd nog naar het notification center.
En de Watch overzetten ging helemaal niet. Ik heb 'm volledig moeten resetten en opnieuw inrichten. Wat niet ging omdat de batterij te ver ontladen was. Wat erg onhandig gaat als je niet thuis bent. Misschien had ik te grote verwachtingen, maar ik ben een redelijk smooth transitie gewend. En dan nog al die apps die weer afzonderlijk willen authenticeren, bankapps, Telegram en zelfs Whatsapp. Veel gedoe.
Maar de echte tegenvaller kwam toen ik in de auto stapte. De verbinding met (wired) Carplay viel elke paar seconden weg, totaal onbruikbaar. Ik heb meerdere kabels geprobeerd, de autoradio een paar keer opnieuw gestart, de telefoon een paar keer gereboot, maar het euvel bleef. Uiteindelijk na zoeken op internet nog weer een andere (dikke) kabel geprobeerd en die leek het beter te doen, al heb ik nog geen lang stuk gereden. Hopelijk blijft dat goed werken, waar waarom? Het werkte perfect met iPhone 16 Pro, waarom dan niet met iPhone 17 Pro?
Nee, deze punten worden pas met een volgend model wel of niet aangepakt.vickypollard schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
Ik ben even aan het inventariseren voor mijn vriendin die overweegt de 17 Pro te kopen.
Wat zijn zo'n beetje dé geconstateerde problemen op dit moment? Wat ik heb gezien:Niet elk probleem hoeft voor haar in praktijk een probleem te zijn. Zo gebruikt ze bijvoorbeeld geen MagSafe en heeft ze altijd een hoesje om haar telefoon.
- Kans op afbreken coating bij scherpe hoek camera-eiland.
- Fletse kleuren in night shift.
- Afdruk die achterblijft door MagSafe.
Is het te verwachten dat Apple deze punten nog aanpakt komende tijd, waardoor het interessant kan zijn nog even af te wachten? Of doen ze dat eigenlijk nooit.
Ik stelde mezelf ook die vraag en ben toch voor de Pro gegaan. Nice to have, maar is het 360 euro extra waard? Ik vond van wel uiteindelijk. Ik fotografeer vaak en heb niet altijd zin om m'n gewone camera mee te nemen en dan wil ik het best mogelijke alternatief. Niet alleen de zoom maar ook de gewone camera is op papier beter (iets grotere sensor). Ook de optie om foto's in RAW te schieten vind ik persoonlijk echt toegevoegde waarde hebben. Los van de prijs zou gewicht en dikte misschien een reden zijn om toch voor de gewone 17 te gaan.Redmonkey92 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:56:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de 17 en de 17 pro. Ik neigde naar de Pro maar zie steeds meer reviews dat de 17 wellicht de betere keuze is. De reden waarom ik naar de 17 pro zou gaan is de camera en om de extra zoom functies (ik heb momenteel de 15). En misschien niet zozeer omdat ik het erg veel ga gebruiken maar om het gemis als ik het niet heb (bijvoorbeeld met vakanties en weekendjes weg). Ik kom wel eens in situaties dat ik denk "kon ik nu maar verder inzoomen" maar dit is niet dagelijks.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dan heb je IMHO je antwoord. Ben net terug van een hike, dan is de zoom fantastisch! Precies wat je al zegt, met vakanties is het heel erg fijn. Idem met de ultra wide waardoor de Air mede afvalt (los van de breedte toestel)Redmonkey92 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:56:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de 17 en de 17 pro. Ik neigde naar de Pro maar zie steeds meer reviews dat de 17 wellicht de betere keuze is. De reden waarom ik naar de 17 pro zou gaan is de camera en om de extra zoom functies (ik heb momenteel de 15). En misschien niet zozeer omdat ik het erg veel ga gebruiken maar om het gemis als ik het niet heb (bijvoorbeeld met vakanties en weekendjes weg). Ik kom wel eens in situaties dat ik denk "kon ik nu maar verder inzoomen" maar dit is niet dagelijks.
Mijn boefje is liev!
Alleen voor de zoom zou ik het niet doen, de 8x zoom is duidelijk een leuk marketingtrucje maar niet veel meer dan een digitale crop van de echt optische 4x zoom. Wel mis je Apple ProRAW op de gewone iPhone (toch?), dus dat zou een reden kunnen zijn om voor Pro te gaan. En de Pro ligt dit jaar erg lekker in de hand door zijn unibody design, maar als je er een hoesje omheen draagt is dat ook geen argument. Kortom, ik snap je dilemma wel, maar tijdens jouw vakanties en weekendjes weg gaat de gewone iPhone 17 ook meer dan prima zoom foto's maken.Redmonkey92 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:56:
Allemaal non-issues, waar Apple niks aan kan doen. Is allemaal gebruikersschade, maar dit zie je altijd in het begin bij nieuwe Apple producten. Hoge bomen vangen veel wind.vickypollard schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
Ik ben even aan het inventariseren voor mijn vriendin die overweegt de 17 Pro te kopen.
Wat zijn zo'n beetje dé geconstateerde problemen op dit moment? Wat ik heb gezien:Niet elk probleem hoeft voor haar in praktijk een probleem te zijn. Zo gebruikt ze bijvoorbeeld geen MagSafe en heeft ze altijd een hoesje om haar telefoon.
- Kans op afbreken coating bij scherpe hoek camera-eiland.
- Fletse kleuren in night shift.
- Afdruk die achterblijft door MagSafe.
Is het te verwachten dat Apple deze punten nog aanpakt komende tijd, waardoor het interessant kan zijn nog even af te wachten? Of doen ze dat eigenlijk nooit.
Kan je het geld missen: Pro.Redmonkey92 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:56:
Dan speel je ander filmpje af met de app die je net opent en die krijgt dan de voorkeur. Heel logisch. Vaak is een reclamefilmpje op een pagina al voldoende om het andere te laten stoppen.Reetkeverke schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:42:
Ik heb iets ontdekt die volgens mij niet zou mogen; je zet de muziek app open, speelt muziek af. Ondertussen ga je op x wat lezen of open je apps als yt en emails enz... maar als ik gewoon fb open en terug uitga dan stopt telkens die muziek wat zeer vervelend is. Nog iemand voor?
Ik heb dit op dit moment voor bij facebook app geopent en dan gewoon eruit gaan naar bv andere app ofzo of gewoon uitgaan en dan stopt de muziek, wat ik bij andere geteste apps dus niet voor heb.
Ik speel in fb niets af he, ik hoef zelfs niet te scrollen of nietske, ik open gewoon de app, ga er uit en pats, muziek valt uit, geen idee wrm. Bij x en yt en andere apps doe ik nethetzelfde, muziek blijft draaien.Redondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:48:
[...]
Dan speel je ander filmpje af met de app die je net opent en die krijgt dan de voorkeur. Heel logisch. Vaak is een reclamefilmpje op een pagina al voldoende om het andere te laten stoppen.
Je hoeft zelf niks af te spelen in de bovenliggende (lees: meest recente geopende) app, soms stopt je huidige afspeel gewoon door die app. Die app krijgt dan gewoon voorrang doordat ie wel afspeelmogelijkheid heeft van iets denk ik. Heb dit al jaren zo, niet alleen met de nieuwe 17 Pro óf beter gezegd iOS 26.Reetkeverke schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:56:
[...]
Ik speel in fb niets af he, ik hoef zelfs niet te scrollen of nietske, ik open gewoon de app, ga er uit en pats, muziek valt uit, geen idee wrm. Bij x en yt en andere apps doe ik nethetzelfde, muziek blijft draaien.
Zeer bizar dat het dus alleen bij fb is op dit moment.
Daarom dat ik hier vraag; zijn er nog mensen die dit voor hebben? Ik heb dit ook voor als ik geen airpods gebruik en dit op de iPhone doe; hetzelfde resultaat; fb open, muziek blijft draaien, vanaf ik er uit ga stopt de muziek terwijl er helemaal geen reden toe is.
Een bug mss?
Eens!Redondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:46:
[...]
De gewone 17 is gewoon een zeer complete foon nu met alles erop en eraan.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Battle.net || Strava
Direct Magsafe-lader van Belkin oid nemen, twee vliegen in één klap.retlaw schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:42:
Van die kleine dingetjes, waar je pas achter komt als ze anders zijn. Ik was gewend om mijn telefoon altijd rechtop onder mijn monitor te zetten. Dat gaat goed met een platte zijkant, zoals met mijn oude 14. Met de 17 pro gaat dat heel lastig door de afgeronde zijkanten. Ik ga maar eens op zoek naar een houder!
[Afbeelding]
Wat @Redondo1982 zegt…retlaw schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:42:
Van die kleine dingetjes, waar je pas achter komt als ze anders zijn. Ik was gewend om mijn telefoon altijd rechtop onder mijn monitor te zetten. Dat gaat goed met een platte zijkant, zoals met mijn oude 14. Met de 17 pro gaat dat heel lastig door de afgeronde zijkanten. Ik ga maar eens op zoek naar een houder!
[Afbeelding]
Gewoon spullen
Je hebt een 2-1 Belkin houder voor je iPhone en Airpods voor een kleine € 70,-. Valt mee op zich en is ook nog opklapbaar dus prima voor reizen. Heeft ook nog een USB-C aansluiting voor een extra product.Soepie schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Wat @Redondo1982 zegt…
Ik heb zowel thuis als op de zaak een MagSafe houder staan, dat is echt heel handig.
Ik heb dan overigens gewoon een simpele houder gekocht waar de MagSafe in gaat.
Belkin is mooi en goed, maar helaas ook niet goedkoop..
Mijne is verzonden. Komt morgen.TheVMaster schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
hehe ben wel benieuwd welke er eerder is. Die van mij staat al sinds zondag op die status.
Ik zou dan juist MagSafe willen maar zonder lader, dan is het meteen weer een hele dure grapRedondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:33:
[...]
Direct Magsafe-lader van Belkin oid nemen, twee vliegen in één klap.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Kan! Koop je een oude variant in de aanbieding en sluit je de adapter niet aan óf knip je die erafToppe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Ik zou dan juist MagSafe willen maar zonder lader, dan is het meteen weer een hele dure grap
Ja dat is dan weer zonde, blijven Hollanders hèRedondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
Kan! Koop je een oude variant in de aanbieding en sluit je de adapter niet aan óf knip je die eraf
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Jaaaa…Toppe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:19:
[...]
Ja dat is dan weer zonde, blijven Hollanders hè
Ja destijds van een 15 Pro naar 16 Pro Max gegaan. Als je het scherm formaat en de batterij gewend bent dan wil je niet meer terug. Nu dus weer voor de Max gegaan.FbdJ schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:11:
Iemand die hier van een Pro naar Pro Max geswitch is? Spijt van of juist niet?
Gewoon houdertje 3d printen.Redondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:33:
[...]
Direct Magsafe-lader van Belkin oid nemen, twee vliegen in één klap.
Of je steekt de stekker gewoon niet in het stopcontact, kapot knippen hoeft niet perse 😋.Toppe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:19:
[...]
Ja dat is dan weer zonde, blijven Hollanders hè
Als je met regelmaat weg loopt is 15w ook prima, je hoeft je telefoon niet perse steeds mee te nemen 🤡.Redondo1982 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
Jaaaa…
Overigens kan je nu prima de 15w magsafe bureaustands goedkoop scoren. Best wel goede deals, en kan je zelf kiezen wat je ermee doet. Bovendien is 15w best prima te noemen als je veel werkt aan je bureau. Als je constant ervan wegloopt dan heeft het weinig zin, al is een volgeladen foon in de ochtend dan ook al prima haalbaar voor de hele dag. Voordeel van die nieuwe opklapbare van Belkin is dat ie wat minder hoog is. Dan kan ie prima staan thv een monitor op standaard voet en dan staat het niet in de weg qua beeld. De oude Belkin’s zijn vrij hoog, zeker de 2-1 en 3-1 Pro Charge.
Ontvangen. Maar helaas rammelt deze ook. wtf...
Ben je dan niet het autofocus systeem kapot aan het schudden ?Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:56:
[...]
Zou kunnen maar dan is dat een design flaw. Mijn eerste heeft het een week niet gedaan en begon daarna te rammelen. Al mijn iPhones deden dit nooi en ik hem en tig verslten.absrnd schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:17:
[...]
Ben je dan niet het autofocus systeem kapot aan het schudden ?
[ Voor 12% gewijzigd door Tylen op 03-10-2025 12:28 ]
Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:56:
[...]
Ik denk dat de lenzen los zitten ofzo, en dat je dat hoort. Gewoon goed de bovenkant van voor naar achteren wapperen en bij je oor houden.TheVMaster schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:33:
[...]
Dan heb je hem toch sneller, die van mij komt in de middag. Maar hoezo rammelt hij?
[ Voor 82% gewijzigd door THE_BASE op 03-10-2025 12:39 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nou, ik hoor niets...of ik ben gewoon wat doof.Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:36:
[...]
Ik denk dat de lenzen los zitten ofzo, en dat je dat hoort. Gewoon goed de bovenkant van voor naar achteren wapperen en bij je oor houden.
Precies. Zo hoort hetTheVMaster schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:44:
[...]
Nou, ik hoor niets...of ik ben gewoon wat doof.
Het is niet die klik waar we het eerder over hebben gehad in dit topic, bij het switchen tussen front en rear cam?Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:45:
[...]
Precies. Zo hoort hetDeed die van mij in het begin ook niet en die van een collega ook niet. Dus hoort niet.
Mijn boefje is liev!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad, maar doelde ook meer voor langere duur weg. Afspraak oid, maar dan kan je vaak wel weer laden in de auto.Carlos0_0 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 23:08:
[...]
Als je met regelmaat weg loopt is 15w ook prima, je hoeft je telefoon niet perse steeds mee te nemen 🤡.
Snel maar paar aandeeltjes kopen danBigF25 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:38:
gaat prima met de verkoop zo te zien
https://www.gsmarena.com/...production-news-69780.php
Top kleur inderdaad! Veel plezier ermeeDorryflorry schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:47:
Door omstandigheden en misgelopen communicatie heb de 17PM sinds vorige week dinsdag binnen. Normaal gezien op launch day, maar goed. Eind goed al goed!
Ik heb hem in het blauw en ik moet werkelijk zeggen dat ik het er prachtig vind uitzien.
Opnieuw door jammer genoeg minder prettige omstandigheden gisteren pas uitgepakt.
Dit weekend aan de slag om alles manueel in te stellen. Dat doe ik altijd bij een nieuwe telefoon en geeft me meteen een eerste indruk van de batterij wanneer die toch wel intensief bezig is met onder andere achtergrondtaken.
Geniet van jullie telefoons!
Ff snel een recording gemaakt. (zet je geluid aan). De nieuwe doet het ook.JB schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:11:
[...]
Het is niet die klik waar we het eerder over hebben gehad in dit topic, bij het switchen tussen front en rear cam?
Hebben ze bij een bepaalde batch gewoon wat onderdelen vergeten vast te zetten?
Hartelijk dank.Redondo1982 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:22:
[...]
Top kleur inderdaad! Veel plezier ermee
Dat doet die van mij ook...Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
Ff snel een recording gemaakt. (zet je geluid aan). De nieuwe doet het ook.
[YouTube: Rammelende iPhone 17PM]
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 03-10-2025 15:28 ]
Mijn boefje is liev!
Wow, zou het horen bij dit model? :Lijkt mij niet toch.
De 13 Mini hier, doet dit ook...Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:28:
[...]
Mijn boefje is liev!
Als je RAW editor JPEG-XL aan kan die gebruiken, anders niet. Kwaliteit verschil zit er niet tussen JPEG en JPEG-XL (In RAW dan). Ik gebruik zelf de Lossy want kleiner en verschil ga je in de praktijk niet zien al is die er in theorie wel.Rivanov schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:15:
Welk ProRAW format gebruiken jullie op de Pro?Net even bestandsformaat vergeleken door drie dezelfde foto's te maken.
- JPEG Losless (Most Compatible)
- JPEG-XL Losless
- JPEG-XL Lossy
JPEG Losless: 123.2MB
JPEG-XL Losless: 68.7MB
JPEG-XL Lossy: 42.6MB
JPEG-XL Losless lijkt mij "het beste" als je nabewerking wilt gaan doen. JPEG-XL schijnt namelijk flink meer dynamic range te bevatten t.o.v. JPEG.
Enige jammere is dat je geen Photo Styles kunt gebruiken met ProRAW en enkel in HEIC.
Ik hoor het ook bij die van mij als ik er mee ga schudden. Maar laten we eerlijk zijn: zoals je in het filmpje schudt, is geen normaal gebruik te noemen.Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:28:
[...]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Mijn 16 Pro doet dit ook al sinds het begin.Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:28:
[...]
Ik heb dit nog niet gehad in al die jaren iPhone (3GS, 4, 4S, 5, 5S, 6, 6S, 7, 8, X, Xs Max, 11PM, 12PM, 13PM, 14PM, 15PM) maar bij de 17PM dus wel.manusz schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:32:
[...]
Mijn 16 Pro doet dit ook al sinds het begin.
Als ik de camera aanzet voor ik ga schudden hoor ik niets.
Het is dus iets in de camera's dat ik hoor.
Dat is meteen de reden waarom ik de telefoon niet op het stuur van mijn fiets wil monteren, je wil niet weten hoeveel trillingen er zijn als je over een klinkerweggetje fietst en ik hou de camera's liever heel ......
Nee mij was het ook nog nooit opgevallen, maar ik zou ook niet weten waarom ik zo hard met een telefoon zou moeten schuddenSirLenncelot schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:08:
Het was me in 6 jaar niet opgevallen maar als ik zo met mijn 11 Pro schud dan rammelt er ook vanalles in het toestel.
Je kunt dus prima jaren gebruik maken van je toestel.
Benieuwd wat ze ermee doen. Heb bij de iPhone 5 of 5S (weet niet meer welke) ook 4-5x een express replacement geïnitieerd omdat de mute button los in de behuizing zat en resoneerde bij trillen. Mega irritant.Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:00:
Ik vind het rete irritant en hoor het elke keer dat ik de telefoon op mijn bureau leg. De “kapotte” is opgestuurd en met de vervanger ga ik wel langs de apple store in Amsterdam.
Mijn boefje is liev!
Ja schudden doe ik ook nooit. Maar ik merkte het meteen met neerleggen op het bureau. En met schudden valt het op. Met neer leggen hoorde ik niet een mooie plof maar een geluidje met een tikje erin.JB schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:38:
[...]
Benieuwd wat ze ermee doen. Heb bij de iPhone 5 of 5S (weet niet meer welke) ook 4-5x een express replacement geïnitieerd omdat de mute button los in de behuizing zat en resoneerde bij trillen. Mega irritant.
Mij is het nooit eerder opgevallen dat die rammel in de toestellen zit, maar het is hier alleen hoorbaar met “schudden” en dat doe ik nooit
Neer leg...Tylen schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:42:
[...]
Ja schudden doe ik ook nooit. Maar ik merkte het meteen met neerleggen op het bureau. En met schudden valt het op. Met neerleggen hoorde ik niet een mooie plof maar een geluidje met een tikje erin.Maar goed, moet wel zeggen dat de nieuwe het minder erg doet als de andere.
Signature
Dat kan in alle winkels, gewoon vragen om een BTW-bon op naam van het bedrijf.Repsect schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 06:28:
Iemand ervaring met het kopen van een iPhone bij de Apple Store en deze op naam van je werkgever te zetten?
Ik mag van mijn werkgever een nieuwe telefoon aanschaffen, maar dan moet deze wel op naam van het bedrijf komen te staan. Maar ik weet niet of dat mogelijk is bij Apple?
De iPhone 17 pro 256GB zilver is beschikbaar voor afhalen in de Apple stores, dus ik overweeg ‘m daar op te halen.
Goed om hier even te vragen - [iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/walletskyrillajax schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 01:05:
Hey,
Ik heb een paar dagen geleden een mous (sage kleur) case besteld, alleen ik zit te twijfelen om een tweede te bestellen. De Torras O3 Air forest green heb ik op het oog, nou vraag ik me af hoe dat hoesje vergelijkt met de limitless 7.0 van Mous. Iemand die beide hoesjes heeft toevallig?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq