Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:00
cpootjes schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:16:
Voorbeeldje
Bij Safari komt er een pijltje linksonder te staan om 1 scherm terug te gaan. Bij X staat hetzelfde pijltje linksboven.
Je kan ook al sinds jaar en dag swipen terug, dus gewoon van links naar rechts(Dus net zoals op je begin schermen).
Of dit bij twitter app werkt geen idee, maar is een standaard functie. wat ook in bijna alle apps werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:34
Tweakriez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Dat vastzitten in het ecosysteem hoor ik vooral juist bij Apple gebruikers. Ik heb wel een MacBook Air. Maar verder geen Watch, Apple TV of andere zaken van Apple. Ik heb daar echt helemaal niks mee. Ik gebruik ook het liefst Gmail, Google agenda en Vivaldi als browser op al mijn devices.

Zeiken om het zeiken gebeurt genoeg maar ik wil oprecht het een kans geven maar het is verdomd moeilijk.

[Afbeelding]

Dit is mijn huidige homescreen op een oude Samsung die ik even gebruik. 5 iconen naast elkaar, de dingen die ik veel gebruik zonder gelijk mijn hele scherm vol te hebben. (Geen fan van widgets ook)

[Afbeelding]

De rest netjes weg in de launcher die ik eenvoudig open door omhoog te swipen vanaf elk op mijn homescreen.

[Afbeelding]

De wallet app van Google waarin ik in een simpel overzich al mijn pasjes kan vinden, dat mis ik ook aan Apple.

Dit zijn enkele voorbeelden van zaken die ik moeilijk vind om aan te wennen in iOS en soms zelf niet snap dat men niet toegevoegd heeft. Die app bibliotheek functie is een drama vind ik om zaken in terug te vinden.

De halfbakken oplossing om youtube zonder reclame te kijken dmv een browser met adblocks te bookmarken ipv een volwaardig third party app kunnen sideloaden met ingebouwde adblocker en sponsorblock blijft daarnaast echt een enorm gemist.
Waarom gebruik je geen mapjes?

En qua ecosysteem:
Als je al een Macbook hebt kun je alles wat je met je telefoon kunt op je macbook en vice versa. Je telefoon is je webcam of je watch je microfoon in calls, copy paste platformbreed, bestanden, apps, blijft allemaal in sync.

Dat lijkt mij wennen als ik dat niet meer zou hebben. Los van dat ik allerlei tools en apps gebruik die aan domotica enzo hangen die ik dan moet omzetten, maar das nog tot daar aan toe.

Apple ondersteunt inderdaad niet heel breed het omzeilen van rechten van rechthebbenden. Das zeker irritant :+ gebruik wel 1block voor ad en tracking blocking maar heb geen idee hoe je yt kunt saboteren zodat je geen reclames hebt.

Heb m’n apple wallet net weer compleet gemaakt en zie daar al m’n pasjes en tickets enzo. Weet niet wat je daar mist. Evt kan ik ze ook op m’n apple watch activeren.
Snap dat je er wellicht niet aan wilt wennen, zie alleen vooral dingen die of anders zijn (maar wel kunnen) of nog niet uitgevogeld zijn hoe je het kunt gebruiken. Gelukkig is er keuzevrijheid.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-10 14:42

Tweakriez

clicksmashstuff.com

NiGeLaToR schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:46:
[...]

Waarom gebruik je geen mapjes?

En qua ecosysteem:
Als je al een Macbook hebt kun je alles wat je met je telefoon kunt op je macbook en vice versa. Je telefoon is je webcam of je watch je microfoon in calls, copy paste platformbreed, bestanden, apps, blijft allemaal in sync.

Dat lijkt mij wennen als ik dat niet meer zou hebben. Los van dat ik allerlei tools en apps gebruik die aan domotica enzo hangen die ik dan moet omzetten, maar das nog tot daar aan toe.

Apple ondersteunt inderdaad niet heel breed het omzeilen van rechten van rechthebbenden. Das zeker irritant :+ gebruik wel 1block voor ad en tracking blocking maar heb geen idee hoe je yt kunt saboteren zodat je geen reclames hebt.

Heb m’n apple wallet net weer compleet gemaakt en zie daar al m’n pasjes en tickets enzo. Weet niet wat je daar mist. Evt kan ik ze ook op m’n apple watch activeren.
Snap dat je er wellicht niet aan wilt wennen, zie alleen vooral dingen die of anders zijn (maar wel kunnen) of nog niet uitgevogeld zijn hoe je het kunt gebruiken. Gelukkig is er keuzevrijheid.
Mapjes kan ik gewoon niet echt aan wennen qua uiterlijk. Misschien nog eens proberen. Ik wil geen iCloud gebruiken, heb Google Drive immers al. Ik heb verder ook geen domotica van Apple en wil ook geen Apple diensten gaan gebruiken. Ik heb Google Home, maar volgens mij kan ik dit ook gewoon gebruiken op iOS net als Gmail, Google agenda en Google maps ipv de Apple varianten. Ik begreep dat ik niet eenvoudig mijn winkelpasjes kan toevoegen aan Apple Pay dmv ze gewoon in te scannen oid maar deze dan weer via een winkel app moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
True, heb wel winkelpasjes in wallet maar die bedrijven moeten je dan een wallet variant sturen. Vliegtickets en toegangskaartjes gaan er vaak wel in.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-10 21:05
FbdJ schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:13:
[...]

Dank voor het delen. Voor het slapen telefoon op 97% nu wakker en hij is op 90% na een reboot 85% interesting… weather app geeft aan 10% te hebben gebruikt terwijl on screen en background op 1m staat. Ik vermoed toch echt iOS issue. Ik kan een reset doen maar ik overweeg de 17 Pro om te wissen voor de Max.
Zelfde probleem hier: ik laad tot 80%, en als ik wakker word, is er 7–8% verbruik. Always On staat uit, en iOS gaf tot vandaag niet aan welke app dat verbruik veroorzaakte. En dan plots vandaag staat er dat de Mail app in 1 minuut 7% heeft verbruikt :( (enkel een mailtje open gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 11:14
nazimv schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Zelfde probleem hier: ik laad tot 80%, en als ik wakker word, is er 7–8% verbruik. Always On staat uit, en iOS gaf tot vandaag niet aan welke app dat verbruik veroorzaakte. En dan plots vandaag staat er dat de Mail app in 1 minuut 7% heeft verbruikt :( (enkel een mailtje open gedaan).
Zelfde probleem, maar dan met weer app. Staat er even en daarna weer weg.

Daarnaast heb ik een ander probleem als ik de camera open, en dan mijn telefoon tegen mijn oor houdt hoor ik ruis. Dit gebeurd zowel bij front camera als achterkant. Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Tweakriez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Dat vastzitten in het ecosysteem hoor ik vooral juist bij Apple gebruikers. Ik heb wel een MacBook Air. Maar verder geen Watch, Apple TV of andere zaken van Apple. Ik heb daar echt helemaal niks mee. Ik gebruik ook het liefst Gmail, Google agenda en Vivaldi als browser op al mijn devices.

Zeiken om het zeiken gebeurt genoeg maar ik wil oprecht het een kans geven maar het is verdomd moeilijk.

[Afbeelding]

Dit is mijn huidige homescreen op een oude Samsung die ik even gebruik. 5 iconen naast elkaar, de dingen die ik veel gebruik zonder gelijk mijn hele scherm vol te hebben. (Geen fan van widgets ook)

[Afbeelding]

De rest netjes weg in de launcher die ik eenvoudig open door omhoog te swipen vanaf elk op mijn homescreen.

[Afbeelding]

De wallet app van Google waarin ik in een simpel overzich al mijn pasjes kan vinden, dat mis ik ook aan Apple.

Dit zijn enkele voorbeelden van zaken die ik moeilijk vind om aan te wennen in iOS en soms zelf niet snap dat men niet toegevoegd heeft. Die app bibliotheek functie is een drama vind ik om zaken in terug te vinden.

De halfbakken oplossing om youtube zonder reclame te kijken dmv een browser met adblocks te bookmarken ipv een volwaardig third party app kunnen sideloaden met ingebouwde adblocker en sponsorblock blijft daarnaast echt een enorm gemist.
1. Dit homescreen kun je exact zo namaken in iOS, alleen geen 5 maar 4 iconen naast elkaar.
2. Je moet de handigheidjes van iOS leren te gebruiken; type vanaf je homescreen naar beneden en je kunt typen welke app je zoekt. Vaak is 1 of 2 letters al voldoende. Daarnaast vindt ie in dit zoekscherm ook emails, bestanden, notities, bookmarks en foto's die voldoen aan je zoekactie. Ideaal. Ik open bijna alles op deze manier.
3. De wallet van Android ziet er inderdaad wel een stuk beter uit, dat blijft behelpen op iOS met hoe moeilijk je het juiste pasje moet selecteren.
4. En in Safari en Twitter (en nagenoeg elke andere app) kun je dus net als op Android swypen om terug te gaan. Niet zoeken naar waar een terug-knop zit, maar gewoon swypen.

Geloof me nou maar, na 1 week volledig gebruik wil je nooit meer anders.

[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 15-10-2025 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

joblamie schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:36:
[...]

1. Dit homescreen kun je exact zo namaken in iOS, alleen geen 5 maar 4 iconen naast elkaar.
2. Je moet de handigheidjes van iOS leren te gebruiken; type vanaf je homescreen naar beneden en je kunt typen welke app je zoekt. Vaak is 1 of 2 letters al voldoende. Daarnaast vindt ie in dit zoekscherm ook emails, bestanden, notities, bookmarks en foto's die voldoen aan je zoekactie. Ideaal. Ik open bijna alles op deze manier.
3. De wallet van Android ziet er inderdaad wel een stuk beter uit, dat blijft behelpen op iOS met hoe moeilijk je het juiste pasje moet selecteren.
4. En in Safari en Twitter (en nagenoeg elke andere app) kun je dus net als op Android swypen om terug te gaan. Niet zoeken naar waar een terug-knop zit, maar gewoon swypen.

Geloof me nou maar, na 1 week volledig gebruik wil je nooit meer anders.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jO-QxzcyCFysUKTe-31MDAD5JU0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rT2VcTv1pxdr5JUVxD2317ea.png?f=fotoalbum_large

Ik ben ondertussen actief aan het proberen open minded te zijn en er aan te wennen. Er kan mij in ieder geval niet verweten worden straks dat ik het niet geprobeerd heb als ik het toch niks blijf vinden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakriez op 15-10-2025 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De discussie over Android vs iOS is offtopic hier, en past beter in een eigen topic alhoewel de ervaring is dat dit vaak verzand in een flame war :) Zullen we weer ontopic gaan over de iPhone 17/Pro/Max zelf?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Al jaren kijk ik graag naar tech reviews op YouTube. Als je dat ook doet, nodig ik je uit om onderstaande review te bekijken.

De aandacht voor detail, cinematografie, scripting, editting, etc etc is naar mijn idee ongekend.

HTX Studio. Voor mij een naam om te onthouden.

https://youtu.be/zC7IIJCz8Dw

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:27
joblamie schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:10:
[...]

Geloof me, hoe je in iOS ergens terug gaat zal zeer snel ook in jouw muscle memory zitten. Ik heb er nog nooit iemand over gehoord dat dit niet duidelijk zou zijn of heel divers zou zijn, het werkt juist enórm intuïtief en bijna in elke app hetzelfde (maar blijkbaar niet letterlijk in elke). Dat betekent overigens niet dat Android het mogelijk nóg beter geregeld heeft, dat wil ik opzich wel geloven. Maar de frustraties die je nu hebt, zullen vrijwel zeker na 3 dagen gebruik wel verdwenen zijn. Dan weet je niet beter meer.
Ik ben al jarenlang IOS-gebruiker, maar ik ervaar regelmatig onduidelijkheden of inconsistenties in navigatie op mijn Iphone. Een van de dingen die ik in Android beter vind werken is de navigatie. In tegenstelling tot IOS, waar elke app-ontwikkelaar zelf mag zien waar de 'back'-knop zit (of die functionaliteit er helemaal niet in zet), zit in Android navigatie ingebakken op het niveau van het besturingssysteem, zodat er altijd consistente navigatie is. Dat is historisch zo gegroeid doordat de Iphone maar één (home) knop had, in tegenstelling tot een home- én back-knop op elke Android-telefoon.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-10 21:05
nazimv schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

helaas nog steeds hetzelfde. ik ga wat screenshots verzamelen en Apple contacteren. Ik heb eigenlijk geen zin om een reset te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
Ik doe al heel z'n leven het gewoon op mijn manier ivm batterij/phone opladen; gewoone volle petrol haha.
En vanaf ik opsta dan trek ik de stekker uit de iPhone en heb ik 100% staan, ik zou gek komen om te moeten starten met 80% of 90. Opstaan is bij mij 100% aan den dag beginnen.
Nog steeds 100% ook zie ik staan. En het boeit me ook niet of mijn phone nog 40-60% zou hebben, gaan slapen is de stekker in, punt.
Ik heb er nog nooit enige miserie mee gehad.
Mss ist mijn voordeel dat ik ieder jaar nieuwe phone koop alhoewel, kameraad koop die soms over van mij en die batterij is nog jaren goed zegt die. Pas na 4-5 jaar begint de batterij te downgraden zegt die. Dus mijn methode is dan zo slecht niet, gewoon gaan met die banaan. En ist ooit te erg , steek dan nieuwe of koopt nieuwe phone, opgelost.

Beetje bizat zoveel mensen zo'n schrik hebben om het zo te doen?. ;).

Ik heb dit filmpje gevonden , die video camera vd iPhone die is toch echt goed, beste vindk die er is, ervaar dit zelf ook zo. Heb al oneplus gehad en poco en pixel en samsung en ga zo maar door. Ook dat in en uitzoomen die zo smooth gaat. Love it.

YouTube: iPhone 17 Pro Max - 4K 60fps HDR OFF - Video test in daylight.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reetkeverke
Ik had kort geleden gezegd als ik airpods gebruikte en uit facebook ging mijn muziek altijd stopte (bij andere apps niet), wel, is nu blijkbaar gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:27
Of-Aaargh schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:41:
[...]

Ik ben al jarenlang IOS-gebruiker, maar ik ervaar regelmatig onduidelijkheden of inconsistenties in navigatie op mijn Iphone. Een van de dingen die ik in Android beter vind werken is de navigatie. In tegenstelling tot IOS, waar elke app-ontwikkelaar zelf mag zien waar de 'back'-knop zit (of die functionaliteit er helemaal niet in zet), zit in Android navigatie ingebakken op het niveau van het besturingssysteem, zodat er altijd consistente navigatie is. Dat is historisch zo gegroeid doordat de Iphone maar één (home) knop had, in tegenstelling tot een home- én back-knop op elke Android-telefoon.
Ja, dat is inderdaad fijner geregeld op Android dan. Wat ik sowieso vind is dat het instellingen-menu op iOS en iPadOS een rommeltje aan het worden is. Ook de zoekfunctie werkt voor geen meter. Het is nu net alsof ik voor het eerst in iOS zit, zo voelt het iig.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Mijn dochter begint steeds het Wilhelmus te zingen als ik rondloop met mijn nieuwe telefoon. Gaat dat nog over denken jullie?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

En de iPhone 17 gaat weer terug. Nu een uur een S25 Ultra in mijn handen en voelt weer als een verademing. Wens jullie allen uiteraard veel plezier met jullie iPhone 17(pro) of Air. Was leuk om even het gras bij de buren te inspecteren. iOS heeft zeker leuke zaken, iPhones zijn echt wel leuk qua bouw. Maar gewoon niet mijn ding, en dat mag gelukkig :)

Nogmaals, geniet van jullie nieuwe toestel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:26
NiGeLaToR schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:56:
Mijn dochter begint steeds het Wilhelmus te zingen als ik rondloop met mijn nieuwe telefoon. Gaat dat nog over denken jullie?
𝐍𝐞𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐞𝐜𝐡𝐭🤣

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 10:49
Tylen schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Misschien dat het bij android moet maar in iOS moet je niet alle apps “afsluiten” dat doe je alleen als een app raar doet ofzo. Zo is iOS niet gemaakt. Het kost geen geheugen/performance als je ze laat staan. Sterker nog het kost je juist meer resources als je alles afsluit omdat ze dan weer helemaal opnieuw opgestart moeten worden bij aanroepen ipv uit slaap halen.
Dat is inderdaad zelfs eens bevestigd door een Apple medewerker. Was het Scott nog? Of wie was het toen.
Het interesseert me overigens wel of jullie de apps manueel geregeld sluiten of net niet of nooit.

Het zou wel eens interessant zijn om het verschil in levensduur met volle accu te vergelijken. Ik betrap mezelf er soms ook op als ik RAM intensievere apps sluit.

Ik begin de 17 Pro Max een erg fijn toestel te vinden.
Fijn weekend alvast iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 10:49
joblamie schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 10:36:
[...]

Geef eens een paar voorbeelden waar je in iOS niet diezelfde gesture kunt gebruiken om terug te gaan? Volgens mij kan dat nagenoeg overal?

Ik ben doorgewinterde iOS gebruiker (zoals bijna iedereen hier waarschijnlijk) dus dit soort kritiek is enerzijds lastig te bevatten (want iOS is zóveel beter dan Android :P), maar ook wel interessant omdat wij door een roze bril kijken waarschijnlijk en de tekortkomingen van iOS niet echt meer zien.
Als je in een formulier het toetsenbord hebt openstaan, en er niet het logootje is om het toetsenbord te doen verdwijnen, ben ik soms ook wat aan het sukkelen. Als je dan de gesture doet om terug te gaan, gebeurt het bij mij wel eens dat je werkelijk naar de vorige pagina gaat...
Edit: een goed vorbeeld is wanneer je een notitie aan het typen bent in de Notities app. Toetsenbord doen verdwijnen zonder naar het overzicht van al je notitities te gaan. Hoe doe je dit überhaupt?

[ Voor 10% gewijzigd door Dorryflorry op 17-10-2025 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 08:00
Ik ben enkel de kleurkeuze nog verwijdert van een iPhone 17 256gb te bestellen (na 6 jaar Android, OnePlus vreemd te zijn gegaan).

iPhone 17 Zwart vs Wit
Ik lees wel eens dat je snel beschadigingen ziet in het zwart aluminium...

Ik doe sowieso een goede cover rondom de telefoon.
Maar zelfs dan merkte ik bij mijn vorige telefoons dat er wel eens vuil tussen de cover en de telefoon kruipt en die als nog beschadigingen in de behuizing maakt.
Maandelijks het hoesje schoonmaken is een mogelijkheid, maar dan is het ook in no time uitgerekt :D

Wat is jullie ervaring i.v.m. beschadigingen zwart vs wit aluminium?
Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
Hopelijk geen wijdverspreid issue
https://www.gsmarena.com/...ion_issues-news-69956.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Je moet ook insmeren voor je de zon in gaat :+

Tis elk jaar weer een verrassing met wat voor drama men op de proppen komt. Wat zeker is, is dat er drama zal zijn. Ben benieuwd hoe dit weer uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 11:45

JB

Cédric roelt!

En anders lost Apple het maar op!

Ik verwacht niet dat het gebruikte aluminium anders is, dan de voorgaande niet-Pro reeks. Wellicht viel het toen minder/niet op omdat de achterkant gewoon volledig van glas was.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43
Zojuist een iPhone 13 mini ingewisseld voor een blauwe iPhone 17 256 GB. De iPhone 13 mini heeft vier jaar trouwe dienst gedaan. De accu werd na twee jaar wel steeds minder en afgelopen weekend ging ook de laadpoort nog eens kapot. Dus dat werd dus wel behelpen, vooral onderweg.

Qua snelheid en resolutie is het natuurlijk een flinke vooruitgang, ook al had ik net zo lief een iPhone 17 mini gewild. :)

Ik ben voornemens om de iPhone 17 dagelijks tot 80% op te gaan laden. Ben benieuwd of ik dan de gehele dag kan doorkomen. Wil er sowieso weer een jaar of vier mee gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10 19:45
NiGeLaToR schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:19:
True, heb wel winkelpasjes in wallet maar die bedrijven moeten je dan een wallet variant sturen. Vliegtickets en toegangskaartjes gaan er vaak wel in.
Tip: de app Pass4Wallet.
Je scant je (fysieke) pas (barcode), geeft 'm een naam en, als je het overzichtelijk wil maken, pluk je van internet het winkel-logo en zet je die er in. Je kunt de pas een kleur geven en als je wilt kan je ze ook groeperen. Er zullen vast ook andere apps zijn met soortgelijke functies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/klY89N6Kh4cZ9m_3r8LAPfontcw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ug8NPFRJoN9wDupdhdlRSC62.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: zonder zichtbare barcodes 🥲

[ Voor 11% gewijzigd door Pepper92 op 20-10-2025 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21
Pepper92 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:57:
[...]

Je scant je (fysieke) pas (barcode), geeft 'm een naam en, als je het overzichtelijk wil maken, pluk je van internet het winkel-logo en zet je die er in. Je kunt de pas een kleur geven en als je wilt kan je ze ook groeperen. Er zullen vast ook andere apps zijn met soortgelijke functies.

[Afbeelding]

Edit: zonder zichtbare barcodes 🥲
Wat ook ideaal is hieraan is dat je ook de locaties van de winkels kan toevoegen. Als je dus bij de AH bent dan staat die pas op je homescreen en hoef je hem ook niet te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 12:01
DoubleD1980 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:22:
[...]

Wat ook ideaal is hieraan is dat je ook de locaties van de winkels kan toevoegen. Als je dus bij de AH bent dan staat die pas op je homescreen en hoef je hem ook niet te zoeken.
Zeer welcome tip! Ik gebruik dit al jaren maar kende deze optie niet en bij sommige winkels (bijv supermarkt) zat devoordeelpas wat verstopt, direct voor alles even locaties toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:52
Pepper92 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:57:
[...]

Zier er netjes uit inderdaad. Ik gebruik hier de Klarna app voor (waas voorheen Stocard), met deze app heb ik de barcodes ook op mijn Apple Watch beschikbaar. Ik denk dat dit de meest gebruikte functie is van mijn Apple Watch :). Heeft Pass4Wallet ook een Watch compilatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Ik heb daar deze app voor genomen, super app.
https://apps.apple.com/be...ocard-wallet/id6482576688
Heb die ook op vergrendelscherm gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SuperCards is het perfecte alternatief voor Stocards. Ik wil zelf niet al die kaarten in m’n Wallet. Die is alleen voor al m’n bankpassen. Anders is het overzicht kwijt.

Je kunt snel via de widget bij de kaarten komen, dus geen probleem.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:43:
SuperCards is het perfecte alternatief voor Stocards. Ik wil zelf niet al die kaarten in m’n Wallet. Die is alleen voor al m’n bankpassen. Anders is het overzicht kwijt.

ik gebruik dat soort apps eigenlijk niet, wat is (of waar zit het) het verdienmodel voor die eigenaren van dat soort apps als SuperCards en Stocards?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Bailey_ schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:48:
[...]

ik gebruik dat soort apps eigenlijk niet, wat is (of waar zit het) het verdienmodel voor die eigenaren van dat soort apps als SuperCards en Stocards?
Geen idee, uiteindelijk werd Stocards overgenomen door Klarna en ben toen opgestapt. SuperCards geeft aan dat het onafhankelijk is zonder winstoogmerk en is volgens mij van origine Duits.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:14
THE_BASE schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:43:

Hier ook SuperCards in mijn "Widgedscherm" (helemaal linker scherm) staan.
Voordeel vind ik dat ik daar gewoon op de juiste kaart kan tikken en dat deze dan ook netjes naar voren komt.
Werkt voor mij goed genoeg.

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Nadeel van Stocards is ook dat je internet moet hebben om de data in de app op te halen, dus ook de cards.
De Lidl hier in de buurt heeft ín de winkel zelf vaak nauwelijks mobiel data bereik, dus dan werkt het ophalen van de pas vaak niet.

Dus heb nu SuperCards ook geinstalleerd. Dank voor de tip! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
THE_BASE schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:40:
[...]

Geen idee, uiteindelijk werd Stocards overgenomen door Klarna en ben toen opgestapt. SuperCards geeft aan dat het onafhankelijk is zonder winstoogmerk en is volgens mij van origine Duits.
Gebruik die ook na Stocards inderdaad, mooie simpele app. Wil ook niet alles in de wallet alleen maar onoverzichtelijk.
En het is inderdaad Duits of Nederlands makers, dus alleen maar mooi mee genomen.

Heb eens een suggestie in de app store gezet(Met recensie), kreeg in het Nederlands reactie terug. en het is nog toen toegevoegd ook dacht ik uiteindelijk :).

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-10-2025 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
Heb sinds enkele dagen de 17 Pro en ben in het algemeen erg tevreden over de batterijprestaties, behalve dat ik 's nachts 5% batterij verlies door de Zoek Mijn app. Ik heb mijn telefoon 's nachts altijd op vliegtuigmodus staan, maar desondanks verbruikt deze app ruim 5%. Dit is nu al elke nacht zo. Ik heb nu uit staan dat apps niet automatisch op de achtergrond worden ververst oid, maar dit helpt niet.

Iemand een tip hoe ik het verbruik van deze app kan verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

SuperCards ondersteunt geen Wallet volgens mij? Zie het zo snel niet terug. Blijf toch bij Pass4Wallet dan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
amphora schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:38:
SuperCards ondersteunt geen Wallet volgens mij? Zie het zo snel niet terug. Blijf toch bij Pass4Wallet dan.
Nee daar is Supercards ook niet voor bedoeld, het is een app op zich zelf(Net als Stocards is/was).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:26
Reetkeverke schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:16:
Ik heb daar deze app voor genomen, super app.
https://apps.apple.com/be...ocard-wallet/id6482576688
Heb die ook op vergrendelscherm gezet.
Deze app heb ik al vanaf dat Stocard over werd gezet naar Klarna. Is echt een fijne app.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:21
Venzl schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:11:
Heb sinds enkele dagen de 17 Pro en ben in het algemeen erg tevreden over de batterijprestaties, behalve dat ik 's nachts 5% batterij verlies door de Zoek Mijn app. Ik heb mijn telefoon 's nachts altijd op vliegtuigmodus staan, maar desondanks verbruikt deze app ruim 5%. Dit is nu al elke nacht zo. Ik heb nu uit staan dat apps niet automatisch op de achtergrond worden ververst oid, maar dit helpt niet.

Iemand een tip hoe ik het verbruik van deze app kan verminderen?
Zo moet je het niet lezen. Het is niet heel handig bedacht maar wat het systeem bedoelt is dat van alle energie die er die nacht is gebruikt, er 5% naar Zoek Mijn is gegaan. Dus niet 5% van de gehele batterij. Dus als er 5% standby is verbruikt ging daar 5% van Zoek Mijn. Nihil dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 21-10-2025 14:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sky_walker
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-10 00:13
Heb de knoop doorgehakt en een Iphone 17 pro gekocht, blauw, met 512gb geheugen.

Ik stap over van Iphone 15 256Gb, ik doe veel met fotografie en ik wilde graag een stap hoger qua beeldverwerking (raw mode), 4x optische zoom en meer instellingen om foto's te maken. Dat was voor mij de reden om toch naar de pro te gaan ipv de iphone 17, anders zou ik niet de extra foto/video opties hebben die de pro heeft.

Eerste indruk is heel goed, iets zwaarder dan de iphone 15 maar ligt fijn in de hand, zeer snelle telefoon, en de foto's en video's zijn echt een stuk scherper/beter dan de Iphone 15 met name met inzoomen en bij weinig licht.

grt skywalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik blijf de batterij toch ook indrukwekkend vinden (voor mijn gebruik) op de 17Pro. Nu al een paar keer gemeld maar iOS 26.0.1 geeft mij gewoon vaak nog een 50% of meer rond middernacht. Ik gebruik de telefoon hetzelfde als voorheen, waarbij ik al rond de 20-25% zat rond hetzelfde tijdstip.

Ik hoop dat het zo blijft bij release van 26.1

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:37:
Ik blijf de batterij toch ook indrukwekkend vinden (voor mijn gebruik) op de 17Pro. Nu al een paar keer gemeld maar iOS 26.0.1 geeft mij gewoon vaak nog een 50% of meer rond middernacht. Ik gebruik de telefoon hetzelfde als voorheen, waarbij ik al rond de 20-25% zat rond hetzelfde tijdstip.

Ik hoop dat het zo blijft bij release van 26.1
Zolang je niet teveel extra met AI gaat spelen dan wellicht wel, verbruikt toch allemaal extra batterij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Ik heb op mijn 17 PM de gekste krasjes over de gehele zijkant terwijl ik er mega voorzichtig ben en niet heb laten vallen. Nu ik de krasjes beter bekijk lijkt het wel alsof ze voortkomen uit een bepaalde buiging van het toestel misschien. Iemand anders dit ook opgevallen? Mega vreemd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJoegH8HIqhaxN71YsYO8MxQMJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qoRVOgkkp7m6FKk1phtNJbe5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:41:
[...]

Zolang je niet teveel extra met AI gaat spelen dan wellicht wel, verbruikt toch allemaal extra batterij :P.
Je bedoelt omdat iOS 26.1 de AI optie vrijgeeft?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Novah schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:07:
Ik heb op mijn 17 PM de gekste krasjes over de gehele zijkant terwijl ik er mega voorzichtig ben en niet heb laten vallen. Nu ik de krasjes beter bekijk lijkt het wel alsof ze voortkomen uit een bepaalde buiging van het toestel misschien. Iemand anders dit ook opgevallen? Mega vreemd.

[Afbeelding]
Lijken eerder barstjes? :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
NiGeLaToR schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:56:
Misschien als ie bij jouw verkleurt, dat je er een ander nummer voor in de plaats gaat krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Anoniemand schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:44:
[...]

Misschien als ie bij jouw verkleurt, dat je er een ander nummer voor in de plaats gaat krijgen :+
Nee ik smeer altijd in voor ik in de zon ga :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Carlos0_0 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:41:
[...]

Heb al tijden AI door ‘m op UK English te gebruiken en batterij gaat er niet sneller door leeg bij mij. Hoeveelheid AI functies is dan ook beperkt op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

NiGeLaToR schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:12:
[...]

Nee ik smeer altijd in voor ik in de zon ga :7
Zou je iPhone dan maar braaf met rust laten, want die wordt roze :o

Ik voel een nieuwe soort bend-gate aankomen. Die eerste reply van @hdejongh met foto's van zijn oranje 17 Pro zijn echt bizar... Ding is compleet verkleurt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:23:
[...]

Je bedoelt omdat iOS 26.1 de AI optie vrijgeeft?
Ja al zijn de AI functies wellicht beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Nu online
JB schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:14:
[...]
Ik voel een nieuwe soort bend-gate aankomen. Die eerste reply van @hdejongh met foto's van zijn oranje 17 Pro zijn echt bizar... Ding is compleet verkleurt.
Ja lijkt het wel op, alhoewel ik zelf nog geen enkele verkleuring heb. Heb de iPhone ongeveer vier weken in gebruik. Weliswaar in een transparante hoes ipv een lederen hoes, maar goed. Nog even afwachten wat nu precies de oorzaak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Anoniemand schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:43:
[...]

Ja lijkt het wel op, alhoewel ik zelf nog geen enkele verkleuring heb. Heb de iPhone ongeveer vier weken in gebruik. Weliswaar in een transparante hoes ipv een lederen hoes, maar goed. Nog even afwachten wat nu precies de oorzaak is.
Ik heb mijn 17Pro ook in een leren sleeve, evenals mijn 13Mini van het werk. Er wordt gesuggereerd dat dit een oorzaak zou kunnen zijn. Ik heb nog nooit verkleuringen gehad van alu iPhones in mijn Sena sleeves.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-3ygV4_f0mIcdSbwIIGsivpRHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zWvPxtoX8S3e7DcdFuw9Yr55.png?f=fotoalbum_large

Niks aan de hand mensen, Gewoon een limited editie :+

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De buren va iPhone Air hebben straks wel een iPhone die heel erg limited is:

https://www.macrumors.com...no-demand-for-iphone-air/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tja het zelfde als bij Samsung, en dit viel te verwachten.
het is leuk dat de telefoon super dun en lichter is, maar bijna niemand wil op die dingen inleveren zoals batterij capaciteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:59
Carlos0_0 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:27:
het is leuk dat de telefoon super dun en lichter is, maar bijna niemand wil op die dingen inleveren zoals batterij capaciteit.
Batterij is gelijkwaardig aan de 16 Pro dus wat bedoel je met inleveren?
Ik kan me voorstellen dat spec wise de telefoon (nog) niet aantrekkelijk genoeg is, maar als er volgend jaar een 0.5 camera en 2e speaker aan toe wordt gevoegd wordt dit zeker een hardloper.

Het helpt overigens ook niet mee dat Youtubers de telefoon flink bashen terwijl de telefoon niet voor ''content creators'' bedoeld is.

Ik wil dan ook iedereen aanraden om de telefoon eerst zelf te proberen alvorens te oordelen.

[ Voor 6% gewijzigd door TNSN op 22-10-2025 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:27:
Volgens ingewijden slechts 3% sales tegenover 76% Pro/Max en 22% iPhone 17.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-10 21:36

Soullie

Planeshift

TNSN schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:30:
[...]

Batterij is gelijkwaardig aan de 16 Pro dus wat bedoel je met inleveren?
Ik kan me voorstellen dat spec wise de telefoon (nog) niet aantrekkelijk genoeg is, maar als er volgend jaar een 0.5 camera en 2e speaker aan toe wordt gevoegd wordt dit zeker een hardloper.

Het helpt overigens ook niet mee dat Youtubers de telefoon flink bashen terwijl de telefoon niet voor ''content creators'' bedoeld is.

Ik wil dan ook iedereen aanraden om de telefoon eerst zelf te proberen alvorens te oordelen.
Ik heb eigenlijk alleen maar Youtubers gezien die mega enthousiast waren over de air.
De nadelen en verschillen tov een normale iphone worden inderdaad benoemd maar goed, die verschillen zijn er nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:59
Soullie schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 15:53:
[...]

Ik heb eigenlijk alleen maar Youtubers gezien die mega enthousiast waren over de air.
De nadelen en verschillen tov een normale iphone worden inderdaad benoemd maar goed, die verschillen zijn er nu eenmaal.
De meeste reviews nu 1 maand later zijn positief, echter kan ik me ook voorstellen dat de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje zoek is aangezien ''spec wise'' de normale 17 en de 17 Pro betere toestellen zijn.
De verschillen zijn er wel maar ik mis ze niet, zo blijft er natuurlijk wel ruimte voor verbetering volgend jaar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:01:
De buren va iPhone Air hebben straks wel een iPhone die heel erg limited is:

https://www.macrumors.com...no-demand-for-iphone-air/
Hadden ze maar een Mini Pro uit moeten brengen...! :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reetkeverke
Ik had de max 17 op dag 1; tot nu toe? 0 krassen, zelfs geen krasje op, nergens.
Of ik heb geluk of ik ben mss enorm voorzichtig mee?
Zoals eerder gezegd; dunne TPU cover er rond , 8 euro bij gsmpunt, krast beduidend minder snel ook dan een hardere case/cover.
En aan het scherm ligt er niets op en geen krassen of wat dan ook op dit moment, mocht ik een bepaald werk beginnen doen kan ik nog overwegen om een glasprotector op te leggen, maar liever niet tenzij ik het te gevaarlijk zal vinden. En nog niet 1 keer laten vallen ook, ben ik altijd voor de dood voor haha.

Voor de rest; mega tevreden van de iPhone 17 max en ja ik weet het, dat ding heeft niet de allerbeste zoom of in alles de aller beste foto's, dat weet ik wel, maar het is in alles degelijk, goed, tot heel goed.
Vooral voor de video camera gekocht en daar ben ik zeker overdag zeer tevreden van, is steengoed, dat in en uitzoomen, Samsung moet dit ook eens fixen, dat is een wereld van verschil als je filmpje maakt en dergelijke meer. Ook minder jittering dan toen ik de S25 ultra had (S25 ultra is top ze qua video camera, maar je ziet de iPhone voordelen heeft). En Apple moet nog wat verder bekijken of ze die lensflare eens kunnen verbeteren, dat is dan weer beter op de samsung.
Maar die video camera kies ik sowieso iPhone boven samsung (pixel is trash in video).
Foto's ben ik ook tevreden van, iets minder belangrijk voor me, het doet wat het moet doen en is er eens een mindere foto, ik neem er altijd meerdere natuurlijk en dan kiesde er de beste uit, opgelost.

Na vele vele jaren me terug opengesteld voor iPhone en ben tevreden.
Al zijn er nog wat werkpuntjes ivm software mogelijkheden en de zoom kan nog beter en bv het gewicht en de grip om met 1 hand te houden daar is samsung beter in op dit moment.
En dan die watch se3 44mm en die airpods pro 3, 1ste keer ik dit heb, zeer over te spreken, werkt zo goed, mooi ook, kan daar praktisch niks fouts over zeggen, is top. Normaal ben ik geen horloge drager maar nu vindk het wel de moeite. Zelfs eens gebeld ook met die horloge en tot mijn verbazing hoorde we elkaar heel goed, was zuiver, niks op aan te merken.

Ja, Apple heeft dit jaar toch z'n zaakjes (grotendeels) op orde.

Ook de batterijduur vd iPhone 17 max is nog een beetje beter dan bv de S25 ultra, is echt een goede batterijduur; zeer te spreken over.
Het enige dat ik niet gebruik is diene knop rechtsonder , waar je ook mee kan inzoomen en dergelijke meer, die vind ik persoonlijk maar nutteloos, anderen zullen dit mss voor iets handigs vinden? Ik niet, gebruik het niet. De linkse knop boven gebruik ik als zaklamp, al aantal keer nodig gehad, kan je snel zaklamp aanzetten, das wel handig.
En de achterkant en het oranje kleur, ik ben waarschijnlijk 1 vd weinigen maar ik vind het wel mooi.

Dan als laatste nog; voor bepaalde handelingen vind ik wel je dus nog beter af bent bij android.
Gelukkig, soms wel met een omweg kan je toch via apps op de iPhone het oplossen.
Denk maar aan lange screenshots, dat is soms een merde op de iPhone hoor, soms moet ik dan bv 4 aparte screens maken en dan gelukkig goede app gevonden die het aan elkaar zet (wel de juiste volgorde doen). Stitch it noemt de app, super handige app als je 4 aparte screens moet maken, deze app maak er 1 screenshot van, handig dus. Dat hoef je bv bij android niet te doen omdat je overal een lange screen kan maken.
https://apps.apple.com/us...g-screenshots/id554594252

Voor x filmpjes te downloaden heb ik ook een hele goede gevonden en die wel tussen je andere apps staan als je wil verzenden naar die app; tweeload, hele goede x app downloader.
https://apps.apple.com/us...-video-saver/id6446216271

Voor youtube lang zitten zoeken eerst, was niet simpel, ook hier weer, op android phone gaat dat net wat makkelijker maar ook een app voor gevonden die vooral op youtube gericht is, wel jaarlijks 23 euro dacht ik maar heb het er voor over; video downloader : video saver
https://apps.apple.com/be...o-saver/id6475718094?l=nl

Dan nog een laatste tip; in Belgie had ik alle nieuws sites apps staan, maar nooit kan ik eens een lange screen nemen. Wat heb ik gedaan? Die apps eraf gezwierd, ik klik bijvoorbeeld op een link op facebook, die opent het artikel maar dan kan je nog geene lange screenshot nemen in safari, rechtsboven kan je op die 3 puntjes klikken en dan onderaan zie je staan, openen in externe browser, doe dit, dan kan je lange screenshot nemen vh artikel. Maar die apps moeten weg, heb je in feite ook niet nodig vind ik.

Ik heb zelf wel een vraagje, ik heb een 2 tal adblockers maar of mss doe ik iet fout maar tis alsof die niet echt werken? Die reclame is verschrikkelijk hier. Bij android werkte dit wel stukken beter.
Heb het nochtans aangezet want ze sturen u zelf naar de pagina ook maar geen avance helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Reetkeverke op 22-10-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ben met mijn tweede 17PM bezig. Ook helemaal nog geen krasjes (ook geen hoesje) maar wel laten vallen en deukje erin. (In de zijkant). Kweet niet of hij nog waterdicht is. Dat zie ik wel in de vakantie ;). Of als hij de volgende keer helemaal kapot valt 🤪

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Nu online
Reetkeverke schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 17:46:
Ik heb zelf wel een vraagje, ik heb een 2 tal adblockers maar of mss doe ik iet fout maar tis alsof die niet echt werken? Die reclame is verschrikkelijk hier. Bij android werkte dit wel stukken beter.
Heb het nochtans aangezet want ze sturen u zelf naar de pagina ook maar geen avance helaas.
Heb je private relay ingeschakeld? ( Bij iCloud settings)
Reetkeverke schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 17:46:
Dan als laatste nog; voor bepaalde handelingen vind ik wel je dus nog beter af bent bij android.
Gelukkig, soms wel met een omweg kan je toch via apps op de iPhone het oplossen.
Denk maar aan lange screenshots, dat is soms een merde op de iPhone hoor, soms moet ik dan bv 4 aparte screens maken en dan gelukkig goede app gevonden die het aan elkaar zet (wel de juiste volgorde doen). Stitch it noemt de app, super handige app als je 4 aparte screens moet maken, deze app maak er 1 screenshot van, handig dus. Dat hoef je bv bij android niet te doen omdat je overal een lange screen kan maken.
Als je in Safari een printscreen maakt (vergrendelknop + volume omhoog) dan kun je ook voor “Full page” kiezen.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniemand op 22-10-2025 18:32 . Reden: Tweede quote + antwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10 19:45
bob-nwk schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 06:51:
[...]

Zier er netjes uit inderdaad. Ik gebruik hier de Klarna app voor (waas voorheen Stocard), met deze app heb ik de barcodes ook op mijn Apple Watch beschikbaar. Ik denk dat dit de meest gebruikte functie is van mijn Apple Watch :). Heeft Pass4Wallet ook een Watch compilatie?
Pass4Wallet zorgt ervoor dat je pasjes in je Apple Wallet staan. Ik heb zelf geen Apple Watch, maar vermoed dus dat al je pasjes automatisch ook beschikbaar zijn op je Apple Watch zonder dat je daar een app voor nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:12
Pepper92 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:13:
[...]

Pass4Wallet zorgt ervoor dat je pasjes in je Apple Wallet staan. Ik heb zelf geen Apple Watch, maar vermoed dus dat al je pasjes automatisch ook beschikbaar zijn op je Apple Watch zonder dat je daar een app voor nodig hebt.
Ja, klopt. Handig is dat, als je een locatie bij het pasje hebt ingegeven, deze vanzelf in de slimme stapel op de Watch verschijnt als je op de desbetreffende locatie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dorryflorry schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:57:
[...]

Als je in een formulier het toetsenbord hebt openstaan, en er niet het logootje is om het toetsenbord te doen verdwijnen, ben ik soms ook wat aan het sukkelen. Als je dan de gesture doet om terug te gaan, gebeurt het bij mij wel eens dat je werkelijk naar de vorige pagina gaat...
Edit: een goed vorbeeld is wanneer je een notitie aan het typen bent in de Notities app. Toetsenbord doen verdwijnen zonder naar het overzicht van al je notitities te gaan. Hoe doe je dit überhaupt?
Rechtsboven op het gele vinkje drukken waarmee je aangeeft dat je klaar bent met bewerken.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Zijn er al meer mensen die last hebben van verkleuren van de oranje iPhone? De foto’s in de reactie onder het nieuwsartikel zien er niet best uit…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
SirLenncelot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:07:
Zijn er al meer mensen die last hebben van verkleuren van de oranje iPhone? De foto’s in de reactie onder het nieuwsartikel zien er niet best uit…
Totaal niet. Dit is weer een olifant maken van een mug.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Totaal niet, denk dat die mensen hem gewoon als schuurpapier ofzo hebben gebruikt :+ .
Telefoon is nog steeds zo oranje als dag 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:15:
[...]

Totaal niet, denk dat die mensen hem gewoon als schuurpapier ofzo hebben gebruikt :+ .
Telefoon is nog steeds zo oranje als dag 1.
Ik geloof in ieder geval ook niet dat het komt door die sleeve... Aan de binnenkant zit suede achtig spul normaliter.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
JB schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:22:
[...]

Ik geloof in ieder geval ook niet dat het komt door die sleeve... Aan de binnenkant zit suede achtig spul normaliter.
Sleeve lijkt me ook gek. Zuurgraad van huid zou dan bij sommige mensen ook moeten aantasten met vlekken orfzo. En waarom het verschil tussen de body en het camera-eiland is bij een sleeve zou ik ook niet weten. Straks zie je dat iemand met een of ander agressief spul heeft lopen reinigen of het in zo’n UV-bak gelegd heeft waardoor het komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SirLenncelot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:26:
[...]

Sleeve lijkt me ook gek. Zuurgraad van huid zou dan bij sommige mensen ook moeten aantasten met vlekken orfzo. En waarom het verschil tussen de body en het camera-eiland is bij een sleeve zou ik ook niet weten. Straks zie je dat iemand met een of ander agressief spul heeft lopen reinigen of het in zo’n UV-bak gelegd heeft waardoor het komt.
Ja dit of een batch waarin de samenstelling niet juist is geweest. Zelf op een blauwe 17Pro ook geen gekke dingen vooralsnog.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
JB schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:28:
[...]
Ja dit of een batch waarin de samenstelling niet juist is geweest.
Ik denk eigenlijk dat dit het ook is.
Maar omdat het Apple is is het erg leuk om er groot nieuws van te maken en het woord gate brand op ieders lippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Anoniemand schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:12:
[...]

Heb je private relay ingeschakeld? ( Bij iCloud settings)

[...]

Als je in Safari een printscreen maakt (vergrendelknop + volume omhoog) dan kun je ook voor “Full page” kiezen.
Niet als je op facebook bent he, dan klik je daar op bv nieuwsartikel, dan niet, je moet dan rechtsboven op de 3 bolletjes tikken en onderaan op externe browser klikken, dan kan je wel lange screenshot nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Niemand enig idee ivm de adblockers ofzo of iets anders.
Zal het nog effe uitleggen; ik zit regelmatig op facebook; daar open ik links van hln of vrt enz... maar man, heel wat vervelende reclames te zien. Bij bv de S25 ultra werkte dit vrij goed moet ik zeggen. Maar bij de iPhone blijkbaar niet, ik heb wel gratis versie, mss daarom? Bij de gratis versie staat normaal alles ingesteld, ze brengen er u ook zelf naartoe waar je dit en dat moet gaan aanzetten. Zal nog eens extra checken straks en zeker te zijn alles aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Nu online
Reetkeverke schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:00:
Zal het nog effe uitleggen; ik zit regelmatig op facebook; daar open ik links van hln of vrt enz... maar man, heel wat vervelende reclames te zien. Bij bv de S25 ultra werkte dit vrij goed moet ik zeggen. Maar bij de iPhone blijkbaar niet, ik heb wel gratis versie, mss daarom? Bij de gratis versie staat normaal alles ingesteld, ze brengen er u ook zelf naartoe waar je dit en dat moet gaan aanzetten. Zal nog eens extra checken straks en zeker te zijn alles aanstaat.
Had je private relay al gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Reetkeverke schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:00:
Ik heb even gecheckt, maar ik zie geen reclames op die sites. Wel witte vlakken waar vermoedelijk een reclame staat.
Ik je private relay niet aanstaan, dat zorgt er waarschijnlijk alleen voor dat men je locatie niet kan raden of je IP kan volgen.
Wel heb ik de extensie WIPR ingeschakeld voor het blokkeren van reclames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NokiaFan
Bij mij krijgt de iPhone 17 blauw in ieder geval geen kans om te verkleuren. :) Direct een originele hoes van Apple gebruikt en ik kreeg van CoolBlue ook een screenprotector meegeleverd.

Ik begrijp ook niet goed dat er mensen zijn die telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) slecht of niet zouden beschermen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:10:
[...]

Ik begrijp ook niet goed dat er mensen zijn die telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) slecht of niet zouden beschermen.
Anderen begrijpen niet dat er mensen zijn die het design van telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) verpesten met een hoesje en een plastic sticker op het scherm :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NokiaFan
Dennisdn schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:13:
[...]

Anderen begrijpen niet dat er mensen zijn die het design van telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) verpesten met een hoesje en een plastic sticker op het scherm :)
Jij mag het verpesten noemen, maar van de screenprotector merk ik werkelijk niets. En ik vind de achterkant van de iPhone 17 op behoud van het logo erg glad, dus geheid dat je die sneller laat vallen dan wanneer je een siliconen hoes gebruikt.

Gelukkig leven we in een vrij land, waar iedereen mag bepalen hoe zuinig er met dure spullen om mag worden gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:19:
[...]
van de screenprotector merk ik werkelijk niets
Misschien zijn ze inmiddels beter geworden maar degenen die ik vroeger allemaal had kon je altijd de randjes van zien en voelen wat ik irritant en lelijk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Dennisdn schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:30:
[...]

Misschien zijn ze inmiddels beter geworden maar degenen die ik vroeger allemaal had kon je altijd de randjes van zien en voelen wat ik irritant en lelijk vond.
Ja, die ken ik ook. Mijn wederhelft heeft ook zo’n goedkope van de Action geloof ik. Deze heeft ook al scheurtjes en zo. Vind ik ook lelijk. :)

De meegeleverde screenprotector van CoolBlue sluit echter heel mooi aan en plakte zichzelf zonder vervelende bubbeltjes aan het scherm vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:27:
[...]

Ja, die ken ik ook. Mijn wederhelft heeft ook zo’n goedkope van de Action geloof ik. Deze heeft ook al scheurtjes en zo. Vind ik ook lelijk. :)

De meegeleverde screenprotector van CoolBlue sluit echter heel mooi aan en plakte zichzelf zonder vervelende bubbeltjes aan het scherm vast.
Inderdaad je merkt van zo glas plaatje helemaal niks, wellicht de 1ste keer omdat het even wennen is.
Maar heb nu al zoveel jaar glas plaatjes, dat ik het verschil al niet meer merk.

En ja het is een gebruiksvoorwerp, maar ik vind het echt zonde om er beschadigen op te krijgen.
Ik ga ook geen dure Apple Care+ daarvoor afsluiten, met een hoesje en glas plaatje heb je die niet nodig.
Maar goed iedereen mag denken hoe die wilt zelf er over.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 24-10-2025 07:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:37:
[...]

En ja het is een gebruiksvoorwerp, maar ik vind het echt zonde om er beschadigen op te krijgen.
Ik ga ook geen dure Apple Care+ daarvoor afsluiten, met een hoesje en glas plaatje heb je die niet nodig.
Maar goed iedereen mag denken hoe die wilt zelf er over.
Ik ben er blij mee. Hoe voorzichtig ook, zeker met dat aluminium is het snel gebeurd als ie toch een keertje uit je handen glipt, of iemand je telefoon uit de handen stoot met langs lopen. Als ie op de hoeken valt, duwt het aluminium zo naar binnen en dat vind glas niet leuk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:10:
[...]

Bij mij krijgt de iPhone 17 blauw in ieder geval geen kans om te verkleuren. :) Direct een originele hoes van Apple gebruikt en ik kreeg van CoolBlue ook een screenprotector meegeleverd.

Of die 1000€ euro is grotendeels voor de binnenkant en je vind dat het alu en het glas al een beschermende hoes is…

Maar om eerlijk te zijn, ik gebruikte nooit hoesjes en screenprotectors tot de iPhone 11 en die is wel 6 jaar meegegaan en mooi gebleven waar ik voorheen toch met grote regelmaat kapotte toestellen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SirLenncelot schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:57:
[...]

Of die 1000€ euro is grotendeels voor de binnenkant en je vind dat het alu en het glas al een beschermende hoes is…

Maar om eerlijk te zijn, ik gebruikte nooit hoesjes en screenprotectors tot de iPhone 11 en die is wel 6 jaar meegegaan en mooi gebleven waar ik voorheen toch met grote regelmaat kapotte toestellen had.
Hier idem, ik heb nog nooit een case om mijn iPhone gehad. Juist omdat ik bang ben voor wrijving en daardoor dus beschadigingen van stof, zand wat er tussen komt :X Krijg al kippenvel als ik er aan denk :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoe zit dit eigenlijk? Ik koop nu een nieuwe 17Pro en krijg weer dezelfde melding voor Apple Music (3 maanden gratis) maar omdat ik al abonnee ben, kan het niet :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzhG6GdyzWT-bRw_gzKiFhHQnUg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQ0ofNdAeMuW05PKoh4VH8KN.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:11:
Hoe zit dit eigenlijk? Ik koop nu een nieuwe 17Pro en krijg weer dezelfde melding voor Apple Music (3 maanden gratis) maar omdat ik al abonnee ben, kan het niet :?

[Afbeelding]
Dat is alleen om nieuwe mensen te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:00:
[...]

Hier idem, ik heb nog nooit een case om mijn iPhone gehad. Juist omdat ik bang ben voor wrijving en daardoor dus beschadigingen van stof, zand wat er tussen komt :X Krijg al kippenvel als ik er aan denk :+
Ik heb met hoesjes echt nog nooit beschadiging gehad, een telefoon zit vast in de hoes en wrijft niet.
Tuurlijk het is niet 100% dicht, en er kan iets tussen komen. Maar heb echt nog nooit beschadigingen gehad.

Mijn telefoons gingen altijd na 2 jaar als 100% nieuwstaat buitenkant weer terug naar Apple, of Coolblue etc voor omruilen(terwijl ik een hoes gebruik).
Dit was bij mijn Iphone 6, 8 plus, 11pm,13pm, de 15pm helaas niet. maar die had zo lelijke val gemaakt dat zelfs met een Otterbox hoes hij kapot was geweest :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

Ik heb met hoesjes echt nog nooit beschadiging gehad, een telefoon zit vast in de hoes en wrijft niet.
Tuurlijk het is niet 100% dicht, en er kan iets tussen komen. Maar heb echt nog nooit beschadigingen gehad.

Mijn telefoons gingen altijd na 2 jaar als 100% nieuwstaat buitenkant weer terug naar Apple, of Coolblue etc voor omruilen(terwijl ik een hoes gebruik).
Dit was bij mijn Iphone 6, 8 plus, 11pm,13pm, de 15pm helaas niet. maar die had zo lelijke val gemaakt dat zelfs met een Otterbox hoes hij kapot was geweest :+ .
Ja zit wellicht ook tussen de oren, maar een naked iPhone ga ik wel goed op :D Ligt hier mooi op de Tahamus (Sena) sleeve :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

[Afbeelding]
Dat is niet zo vreemd, toch? Als het goed is heb je ooit al drie maanden gratis gekregen. Verwacht je nu 3 maanden creditering op je abonnementskosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

[Afbeelding]
Het lijkt er inderdaad op dat je gratis 3 maanden Apple TV/Music/Arcade krijgt, maar in de kleine letters staat dat bestaande abonnees zijn uitgesloten:
① Aanbieding voor Apple TV+ is alleen geldig voor nieuwe en in aanmerking komende terugkerende abonnees. € 9,99/maand na afloop van gratis proefperiode. Eén aanbieding per Apple Account en één aanbieding per gezin als je deel uitmaakt van een ‘Delen met gezin’-groep, ongeacht het aantal aangeschafte devices door jou of je gezinsleden. Deze aanbieding is niet beschikbaar als jij of iemand in je gezin eerder de aanbieding voor 3 maanden of 1 jaar gratis Apple TV+ heeft geaccepteerd. Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device. Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.
De aanbieding is beperkt geldig voor nieuwe Apple Music-abonnees die in het bezit zijn van
een in aanmerking komend device. Aanbieding geldt alleen voor individuele abonnementen op
Apple Music.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2025 10:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:03:
[...]

Dat is niet zo vreemd, toch? Als het goed is heb je ooit al drie maanden gratis gekregen. Verwacht je nu 3 maanden creditering op je abonnementskosten?
Je koopt een device van meer dan 1K. Waarom is dat dan zo bijzonder dat een al bestaande abonnee dit niet kan verkrijgen? Beetje hetzelfde als die overstap ellende met internetproviders tov vaste klanten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:20:
[...]

Je koopt een device van meer dan 1K. Waarom is dat dan zo bijzonder dat een al bestaande abonnee dit niet kan verkrijgen? Beetje hetzelfde als die overstap ellende met internetproviders tov vaste klanten.
Omdat dit niet alleen geld bij de nieuwe iphone 17, als je nu een iphone 14 van 300 euro koopt en inlogt krijg je de zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:35:
[...]

Omdat dit niet alleen geld bij de nieuwe iphone 17, als je nu een iphone 14 van 300 euro koopt en inlogt krijg je de zelfde melding.
Dat maakt toch niet uit? Als ik mijn abbo opzeg, kan het wel zo lijkt want "in aanmerking komende"... wat is dan het verschil? Als je elk jaar een nieuwe iPhone koopt, scheelt het gewoon 3 maanden "korting". Idem als je van provider switched maar met wat moeilijk bellen ook los krijgt als vaste klant. Voelt gewoon onnozel, maar goed.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:20:
[...]

Een aantal jaren terug lukte het nog wel om van dit aanbod gebruik te maken als je al eens eerder 3 maanden gratis had gekregen. Dat lukt nu niet meer.

Het is wat het is, persoonlijk vind ik het irrelevant of een device 1K of 300 euro is. De actie geldt nu eenmaal alleen voor nieuwe gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:38:
[...]

Een aantal jaren terug lukte het nog wel om van dit aanbod gebruik te maken als je al eens eerder 3 maanden gratis had gekregen. Dat lukt nu niet meer.

Het is wat het is, persoonlijk vind ik het irrelevant of een device 1K of 300 euro is. De actie geldt nu eenmaal alleen voor nieuwe gebruikers.
Dat ben ik wel met je eens, wellicht onhandig verwoord. Gaat meer om het "vaste klant" gevoel hier :) Het is wat het is.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.