Terugbrengen. Zo hoort het niet.Rebel-Rebel schreef op zondag 2 november 2025 @ 14:38:
Net de 17 pro uit de doos gehaald, scherm sticker er af en laadkabel aangesloten, hoorde direct de oplaad ‘pling’, dus hij stond al aan? echter enkel een zwart scherm te zien, 3x op aan/uit geeft ook aan dat het toestel aan staan, force reset werkt niet…iemand enig idee hoe of wat?
Sure,maar voor extra bescherming vindt ik het toch wel beter, hoesje en screenprotector!👍😎giantgiantus schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:37:
Met Apple care is zo’n hoesje overbodig lijkt me.
Dus je poetst de blauwe aluminium coating van de iPhone af? Of was het de cover waar je op doelt?Dorryflorry schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:43:
Ik heb net met een brillendoekje via de uitsparingen onderaan van het Decoded hoesje de stofjes en dergelijke eraf gewreven ter hoogte van oplaadpoort en speaker.
Groot was mijn verbazing toen ik merkte dat de blauwe kleur gewoonweg transfereert en afgaat op het brillendoekje. Gewoon door te wrijven.
Erg vind ik het.
Mijn boefje is liev!
Er zit een optie 'smart display zoom' in de beeldscherminstellingen van carplay. Dat kun je uitschakelen. De instellingen moet je dus benaderen via het scherm van je auto. Wellicht zit daar het euvel.Miki schreef op zondag 2 november 2025 @ 14:25:
Gisteren mijn iPhone 17 opgehaald en vandaag gebruikt in mijn auto met CarPlay en ontdek dat het niet helemaal lekker gaat t.o.v. mijn oude iPhone 12. Waar de iPhone 12 het beeld mooi strak weergeeft, doet de iPhone 17 het toch een flink stuk minder, het lijkt wel of de resolutie (schaalfactor) en de kleurdiepte niet goed doorgegeven worden. Ik heb twee verschillende kabels gebruikt (USB A 3.0 naar C en een USB A 2.0 naar C), dus daar lijkt het niet aan te liggen. Op Reddit kom ik vergelijkbare berichten al tegen dus ik ben niet de enige met dit voorval.
Anyway verder ja, van een iPhone 12 en 17 dat is een flinke upgrade zeg maar. Het laat zich wel raden dat ik op allerlei vlakken vooruit ben gegaan.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb idd al wat berichten voorbij zien komen met deze tip. Helaas heb ik deze optie niet op het scherm van mijn auto. Hopelijk brengen de komende updates hier nog wel een fix voor uit.Hulleman schreef op maandag 3 november 2025 @ 14:03:
[...]
Er zit een optie 'smart display zoom' in de beeldscherminstellingen van carplay. Dat kun je uitschakelen. De instellingen moet je dus benaderen via het scherm van je auto. Wellicht zit daar het euvel.
Jammer, zal idd wel gefixt gaan worden met een update. Je leest er namelijk best veel over. Hopelijk is dit geen iphone 17 breed probleem. Mijn iphone 12 is rijp voor een upgrade en ik heb mijn zinnen op een iphone 17 gezet.Miki schreef op maandag 3 november 2025 @ 14:24:
[...]
Ik heb idd al wat berichten voorbij zien komen met deze tip. Helaas heb ik deze optie niet op het scherm van mijn auto. Hopelijk brengen de komende updates hier nog wel een fix voor uit.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Effectief het aluminium. Decoded case kan ik niets van zeggen. Ongelofelijk.JB schreef op maandag 3 november 2025 @ 08:26:
[...]
Dus je poetst de blauwe aluminium coating van de iPhone af? Of was het de cover waar je op doelt?
Ga nou niet weer verder met negatieve berichten. We weten het nu wel.Dorryflorry schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:21:
[...]
Effectief het aluminium. Decoded case kan ik niets van zeggen. Ongelofelijk.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Wat is dit voor ongepaste commentaar.THE_BASE schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:56:
[...]
Ga nou niet weer verder met negatieve berichten. We weten het nu wel.
Het is niet eens uitgevonden. Ik stond versteld toen ik het zondag opmerkte.
Ik ben erg blij over het toestel zelf en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover je.
Maar goed, zo leren we de persoonlijkheid gelukkig kennen achter de avatar
Bedankt daarvoor
[ Voor 10% gewijzigd door Dorryflorry op 04-11-2025 13:45 ]
Nou, ik ga al eventjes mee op dit forum dus mijn persoonlijkheid is al wel bekend.Dorryflorry schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 13:44:
[...]
Wat is dit voor ongepaste commentaar.
Het is niet eens uitgevonden. Ik stond versteld toen ik het zondag opmerkte.
Ik ben erg blij over het toestel zelf en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover je.
Maar goed, zo leren we de persoonlijkheid gelukkig kennen achter de avatar![]()
Bedankt daarvoorApple mag voor jou eender wat op de markt brengen met haast onbestaande QC en alsnog omarm je het dan. Dat siert je
Ik vind gewoon dat vrijwel elke post negatief is die je plaatst. Maar gelukkig blijkt dat je uiterst tevreden bent over het toestel zelf. Dat siert je.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gelukkig is wat jij vindt niet de enige of niets anders dan de waarheid.THE_BASE schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 14:32:
[...]
Nou, ik ga al eventjes mee op dit forum dus mijn persoonlijkheid is al wel bekend.
Ik vind gewoon dat vrijwel elke post negatief is die je plaatst. Maar gelukkig blijkt dat je uiterst tevreden bent over het toestel zelf. Dat siert je.
Ik zal me even op jouw niveau brengen en dan kan ik niet anders dan vast te stellen dat je een erg hoge dunk hebt van je. Dat is een compensatie van iets, maar uiteraard en gelukkig ken ik je niet. Ik hoop alleen dat er ooit de vinger op wordt gelegd. Ik hoop het zo voor je. Ik duim alvast
Edit: Oprecht jammer vind ik het dat ik je zo leer kennen. En dat meen ik écht.
[ Voor 5% gewijzigd door Dorryflorry op 04-11-2025 14:38 ]
Dat is wel balen zeg. Nu weet ik niet wat er in zo'n doekje zit, maar je zou het op voorhand niet verwachten inderdaad.Dorryflorry schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:21:
[...]
Effectief het aluminium. Decoded case kan ik niets van zeggen. Ongelofelijk.
Hij reageert gewoon op een vraagTHE_BASE schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:56:
[...]
Ga nou niet weer verder met negatieve berichten. We weten het nu wel.
De sfeer is inmiddels net zo koud als het aluminium van een iPhone 17Pro
Mijn boefje is liev!
Ik wil graag meedelen dat we het rechtgezet hebben.
Ik ben er oprecht erg blij om.
Aan allen wens ik het beste en een goede gezondheid. Dat is het enige dat telt.
Voor wie het nog interesseert en ter verduidelijking. Het was gewoon met een klassiek brillendoekje, zoals de doekjes die je bij de screen protectors krijgt. Niet de vochtige, maar de droge suède doekjes zeg maar. Geen enkel product gebruikt.
Aan allen wens ik het beste en een goede gezondheid. Dat is het enige dat telt.
Voor wie het nog interesseert en ter verduidelijking. Het was gewoon met een klassiek brillendoekje, zoals de doekjes die je bij de screen protectors krijgt. Niet de vochtige, maar de droge suède doekjes zeg maar. Geen enkel product gebruikt.
[ Voor 42% gewijzigd door Dorryflorry op 04-11-2025 16:54 ]
Merk dit ook. Was met de 16 Pro zo en met de 17 Pro ook. De telefoon is in LPM haast niet te gebruiken (exaggerated ofcourse).Dorryflorry schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:53:
Is er nog iemand die hetzelfde ervaart als ik?
Ik merk dat in de low power modus, mijn 17PM nog meer hapert dan een iPhone 13 of zelfs 12. Enorm stuiterig beeld, animaties zijn erg stroef. Ik ben me ervan bewust dat de ProMotion waarschijnlijk uitgeschakeld staat wanneer de energiebesparende modus geactiveer is, maar het is dermate dat het storend is.
Met de 16 PM van mijn vader is dit werkelijk ook zo. Dag en nacht verschil en toestel krijgt aanzienlijke lag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Met Apple Care kun je tenminste écht genieten van het design van de telefoon.THE_BASE schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:20:
[...]
Met zo’n hoesje is Apple Care overbodig lijkt me.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dank voor je eerlijkheid en begrip, fijn dat we het hebben kunnen rechtzetten!Dorryflorry schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:52:
Ik wil graag meedelen dat we het rechtgezet hebben.
Thuis zonder case, daarbuiten met case. Werkt voor mij prima, maar kan me voorstellen dat het hoesje altijd afbreuk doet aan het design.Rivanov schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:03:
[...]
Met Apple Care kun je tenminste écht genieten van het design van de telefoon.
Op gevoel zou ik zeggen dat je wel meer kans op slijtage hebt bij het steeds omkleden van het toestel.THE_BASE schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:05:
[...]
Thuis zonder case, daarbuiten met case. Werkt voor mij prima, maar kan me voorstellen dat het hoesje altijd afbreuk doet aan het design.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Genieten van het design wat je toch amper ziet, aangezien je de voorkant van je telefoon gebruikt 😋.Rivanov schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:03:
[...]
Met Apple Care kun je tenminste écht genieten van het design van de telefoon.
Deels eens. Ik heb zelf de siliconen apple case in het zwart om mijn zwarte iphone 17. Die maakt het toestel in mijn ogen niet eens minder mooi. Maar de ‘feel’ van het toestel veranderd wel. Zonder hoes vind ik het toestel lekkerder in de had liggen. Dit geldt nog meer voor de 17 Pro. Die is echt top zonder hoes.Carlos0_0 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:35:
[...]
Genieten van het design wat je toch amper ziet, aangezien je de voorkant van je telefoon gebruikt 😋.
Battle.net || Strava
Dat klopt inderdaad wel, zonder hoes houd wel vaak lekkerder vast.retlaw schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:07:
[...]
Deels eens. Ik heb zelf de siliconen apple case in het zwart om mijn zwarte iphone 17. Die maakt het toestel in mijn ogen niet eens minder mooi. Maar de ‘feel’ van het toestel veranderd wel. Zonder hoes vind ik het toestel lekkerder in de had liggen. Dit geldt nog meer voor de 17 Pro. Die is echt top zonder hoes.
Daarom een sleeve, ligt ie altijd naked opTHE_BASE schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:05:
[...]
Thuis zonder case, daarbuiten met case. Werkt voor mij prima, maar kan me voorstellen dat het hoesje altijd afbreuk doet aan het design.
Mijn boefje is liev!
Zijn er 17 en 17 Pro gebruikers met GPS issues hier?
2 weken geleden liep ik er voor het eerst tegenaan, dat tijdens het navigeren op mijn 17 Pro met Waze ineens in beeld kwam dat het GPS signaal weg was. Mijn positie was ook bevroren op een willekeurig punt langs de route en ook andere apps, google maps, apple kaarten etc, gaven dezelfde locatie aan en de melding dat er geen GPS signaal was. Omdat op hetzelfde moment mijn NPO Radio 2 app bij het afspelen aangaf dat er geen internet verbinding was, dacht ik dat er iets mis was met de connectivity. Echter, de NPO luister app deed het wel gewoon, net als andere apps die internet data gebruiken. De verbinding kwam zomaar terug na een minuut of 5-10 waarbij mijn GPS signaal stapsgewijs weer bijkwam.
Ik kwam het af en toe tegen en dacht dat het toeval was, tot gisteren mijn vriendin met haar iPhone 17 via de carplay hetzelfde overkwam: gps weg en bevroren lokatie.
Na wat googelen vond ik op de Apple support pagina’s diverse reacties van gelijke strekking en uitsluitend over de 17(pro) en verspreid over alle continenten.
https://discussions.apple...ortBy=oldest_first&page=1
Vandaag ter vergelijk hebben we onze 11 en 11pro tegelijk laten draaien tijdens het rijden en deze hadden dit gps verlies niet! Ze draaien allen op 26.1 sinds gisteren.
2 weken geleden liep ik er voor het eerst tegenaan, dat tijdens het navigeren op mijn 17 Pro met Waze ineens in beeld kwam dat het GPS signaal weg was. Mijn positie was ook bevroren op een willekeurig punt langs de route en ook andere apps, google maps, apple kaarten etc, gaven dezelfde locatie aan en de melding dat er geen GPS signaal was. Omdat op hetzelfde moment mijn NPO Radio 2 app bij het afspelen aangaf dat er geen internet verbinding was, dacht ik dat er iets mis was met de connectivity. Echter, de NPO luister app deed het wel gewoon, net als andere apps die internet data gebruiken. De verbinding kwam zomaar terug na een minuut of 5-10 waarbij mijn GPS signaal stapsgewijs weer bijkwam.
Ik kwam het af en toe tegen en dacht dat het toeval was, tot gisteren mijn vriendin met haar iPhone 17 via de carplay hetzelfde overkwam: gps weg en bevroren lokatie.
Na wat googelen vond ik op de Apple support pagina’s diverse reacties van gelijke strekking en uitsluitend over de 17(pro) en verspreid over alle continenten.
https://discussions.apple...ortBy=oldest_first&page=1
Vandaag ter vergelijk hebben we onze 11 en 11pro tegelijk laten draaien tijdens het rijden en deze hadden dit gps verlies niet! Ze draaien allen op 26.1 sinds gisteren.
Ja ik heb dit ook al eens gehad in de auto op een stuk, maar het is niet constant. Zal binnenkort eens dubbel checken of het op dat stuk van de route vaker gebeurd. Gaat om een 17PM hier.
In mijn geval ook bij Waze maar weet niet zeker of ik ook een melding kreeg. Viel mij op dat toen ik naar het scherm keek ik stil stond op de kaart.
In mijn geval ook bij Waze maar weet niet zeker of ik ook een melding kreeg. Viel mij op dat toen ik naar het scherm keek ik stil stond op de kaart.
[ Voor 28% gewijzigd door SL65 op 05-11-2025 19:48 ]
Toen ik vorige week mijn iPhone 17 pro silver bij Amac ophaalde, hoorde ik van een andere klant hetzelfde over de oranje versie. Klachten over kleur afgeven en verkleuren. Zij had het bij vrienden gezien en had daarom de silver besteld, maar wou net als ik, in de eerste instantie de oranje iPhone.Dorryflorry schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:52:
@jeehaa heb je dit in een bepaalde auto? Ik kan me ook nog een Garmin herinneren die moeite had met GPS signaal vanwege een voorruit die het signaal blokkeerde. Je geeft in ieder geval aan dat de 11 series dit niet doen, maar wel benieuwd of het in een andere auto ook zo is. Ik heb er nog geen issues mee ervaring en de iPhone hangt hier altijd aan het dashboard;
Mijn boefje is liev!
Over GPS issues: had dit vorige week ook een paar keer. GPS-signaal viel weg in Waze en ook in Apple Maps bleek GPS-signaal vervolgens verdwenen. Keerde na enkele minuten terug. Telefoon een keer opnieuw opgestart en daarna is probleem niet meer teruggekomen. Gisteren in totaal 4,5 uur in auto gezeten en geen enkele keer problemen geconstateerd.
(Configuratie: iPhone 17 Pro in case, liggend in middenconsole, gebruikt via CarPlay in een Toyota Corolla.)
(Configuratie: iPhone 17 Pro in case, liggend in middenconsole, gebruikt via CarPlay in een Toyota Corolla.)
In alle (3) auto's gehad, waarbij in 1 auto de iPhone als standalone draait, via een usb C- rockstar kabel naar de aux en de andere 2 auto's via carplay.JB schreef op donderdag 6 november 2025 @ 11:02:
@jeehaa heb je dit in een bepaalde auto? Ik kan me ook nog een Garmin herinneren die moeite had met GPS signaal vanwege een voorruit die het signaal blokkeerde. Je geeft in ieder geval aan dat de 11 series dit niet doen, maar wel benieuwd of het in een andere auto ook zo is. Ik heb er nog geen issues mee ervaring en de iPhone hangt hier altijd aan het dashboard;
[Afbeelding]
Inmiddels heb ik van een maatje nu gehoord dat zijn 16 Pro dit ook doet, maar pas sinds de update naar 26.x.x. Ik zal vandaag de 11 en 11 pro weer meenemen voor onderweg om ze aan een proef te onderwerpen. Inmiddels lijkt het aantal klachten toe te nemen en gaat mijn persoonlijke vermoeden naar een oorzaak binnen ios 26 en nieuwere iphones
In aanvulling op wat ik hiervoor schreef: die 4,5 uur autorijden zonder problemen gisteren, was met iOS 26.1. Dat sluit aan bij jouw vermoeden dat het wellicht iets in iOS 26.0.x was…
Merkte vandaag niks op het traject, al zit de iPhone nu ook al op iOS 26.1.SL65 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:46:
Ja ik heb dit ook al eens gehad in de auto op een stuk, maar het is niet constant. Zal binnenkort eens dubbel checken of het op dat stuk van de route vaker gebeurd. Gaat om een 17PM hier.
Grappig, dit heb ik ook een keer meegemaakt. Ik dacht ook misschien geen gps bereik. Het loste op na de iPhone op vliegtuigmodus en weer terug te zetten. Nog maar 1 keer meegemaakt.SL65 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:21:
[...]
Merkte vandaag niks op het traject, al zit de iPhone nu ook al op iOS 26.1.
Avond allemaal. Ik heb sinds de nieuwe iOS 26.1 dat als ik inzoom bij een foto de foto rood word. Hebben meer mensen hier last van? en wie weet hoe dit op te lossen?
Iphone 17 Pro
Tx Greetz
Iphone 17 Pro
Tx Greetz
[ Voor 4% gewijzigd door Skitso op 07-11-2025 20:54 ]
Het is inderdaad opgelost met 26.1Hulleman schreef op maandag 3 november 2025 @ 14:29:
[...]
Jammer, zal idd wel gefixt gaan worden met een update. Je leest er namelijk best veel over. Hopelijk is dit geen iphone 17 breed probleem. Mijn iphone 12 is rijp voor een upgrade en ik heb mijn zinnen op een iphone 17 gezet.
Net even ingezoomd op wat foto’s, maar ik heb dat probleem niet.Skitso schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:53:
Avond allemaal. Ik heb sinds de nieuwe iOS 26.1 dat als ik inzoom bij een foto de foto rood word. Hebben meer mensen hier last van? en wie weet hoe dit op te lossen?
Iphone 17 Pro
Tx Greetz
Wel iets gevonden op reddit
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniemand op 08-11-2025 08:13 ]
Dank voor je reactie! Maar idd bij mij zijn het ook oude Android fotos die dit probleem hebben! ik weet wel zeker dat ik het voor de update niet had.Anoniemand schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:11:
[...]
Net even ingezoomd op wat foto’s, maar ik heb dat probleem niet.
Wel iets gevonden op reddit
Vandaag toch een 17 Pro gehaald… nouja de zoom lens is toch wel nice… verder is de snelheid toch wel te merken tov de 13 Pro..sacaji schreef op zondag 2 november 2025 @ 12:28:
[...]
Had een 13 PM, toch voor de 17 Pro gegaan. Ondanks 17 het ook allemaal kan, dat de Pro iets “extras” kan, en omdat ik het kon veroorloven, geen enkel moment spijt gehad.
Ah top, thnx voor de update!
Ondertussen sinds de release in bezit van de 17pro, zeer tevreden van!
Enkel merk ik op dat de USB-C poort vrij ruim is. Als het toestel aan mijn pc hangt of in de wagen aan het laden is en ik beweeg de kabel, verlies ik connectie.
De kabel kan ik vrij makkelijk heen en weer bewegen als die in de poort zit, nog mensen hier problemen mee?
Edit: Met de 15plus zit er evenveel bewegingsruimte (Gsm zoon), maar verliest hij geen connectie
Dit is met de originele kabels en met Ugreen kabels zo
Enkel merk ik op dat de USB-C poort vrij ruim is. Als het toestel aan mijn pc hangt of in de wagen aan het laden is en ik beweeg de kabel, verlies ik connectie.
De kabel kan ik vrij makkelijk heen en weer bewegen als die in de poort zit, nog mensen hier problemen mee?
Edit: Met de 15plus zit er evenveel bewegingsruimte (Gsm zoon), maar verliest hij geen connectie
[ Voor 11% gewijzigd door Naafets88 op 10-11-2025 17:00 ]
Je hebt dus zowel met de originele kabel als met UGREEN-kabels dit probleem? Dan lijkt het me vooral een defect, want kabels zijn dan uitgesloten. Want wanneer verlies je precies de connectie? Is dat alleen bij wiebelen/prutsen aan de kabel?Naafets88 schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:43:
Ondertussen sinds de release in bezit van de 17pro, zeer tevreden van!
Have you tried turning it off and on again?
Ind alleen bij het opnemen/bewegen van het toestel zelf.Gr4mpyC3t schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:02:
[...]
Je hebt dus zowel met de originele kabel als met UGREEN-kabels dit probleem? Dan lijkt het me vooral een defect, want kabels zijn dan uitgesloten. Want wanneer verlies je precies de connectie? Is dat alleen bij wiebelen/prutsen aan de kabel?
Als hij in de wagen verschuift verlies ik ook de connectie soms.
Maw aanmelden voor herstelling? Hoelang is de doorlooptijd voor een herstelling via Coolblue?
Moeilijk om het toestel te missen ivm werk
[ Voor 9% gewijzigd door Naafets88 op 10-11-2025 18:25 ]
Oke, dat is handig om te weten, want wat mij betreft sluit dat software uit. Voor hetzelfde geld had het iets met CarPlay zelf te maken. Je weet maar nooit.Naafets88 schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:22:
[...]
Ind alleen bij het opnemen/bewegen van het toestel zelf.
Als hij in de wagen verschuift verlies ik ook de connectie soms.
Maw aanmelden voor herstelling? Hoelang is de doorlooptijd voor een herstelling via Coolblue?
Moeilijk om het toestel te missen ivm werk
Ik zou 'm sowieso aanmelden, want echt vertrouwen dat het magisch een keer wordt opgelost lijkt me niet logisch. Ik heb geen idee hoelang de doorlooptijd bij Coolblue is, ik werk er niet. Bel ze even en dan kunnen ze het vast haarfijn uitleggen.
Is er een mogelijkheid dat de iphone 17 daalt met black friday? Kan hem momenteel kopen tussen 869 en 905€. Bedankt!
50% kans 👍IgorP schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:08:
Is er een mogelijkheid dat de iphone 17 daalt met black friday?
Ik zit in dubio tussen een Iphone 17 en Iphone 17 pro. Foto's maken is niet ons voornaamste gebruik van de telefoon. Het zoomen van de pro is een leuke feature, maar hoe vaak gebruik je het nu echt? Incl een abo kost de pro ca € 300 meer dan de gewone 17. Ik ga twee iphones kopen (ook één voor mijn vrouw), dus het gaat om ruim € 600 prijsverschil. We willen lang met de telefoons doen, liefst 5 jaar. Onze iphone 12's zijn na ruim 4 jaar behoorlijk op (traag, opslag is beperkt, batterij <80% en mijn lightning poort is semi versleten). Mijn ratio zegt dat ik voor een normale 17 moet gaan, maar een 17pro lonkt ook wel erg. Die heeft naast de betere camera's daarnaast betere specs (CPU en RAM) en een grotere batterij, wat wellicht helpt om em wat langer te kunnen gebruiken dat de normale 17.
Wat is jullie advies?
Wat is jullie advies?
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2025 15:54 ]
Ik verwacht geen grote kortingen op de nieuwste iphones. Icm odido 40gb/onbeperkt bellen abo kost de normale 17 me € 852 en de pro € 1162. Ik wacht de BF deals wel ff af, maar ik verwacht eerder op de abonnementen extra korting/data etc dan een veel grotere korting op de telefoons. Maar ik laat me verrassen.IgorP schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:08:
Is er een mogelijkheid dat de iphone 17 daalt met black friday? Kan hem momenteel kopen tussen 869 en 905€. Bedankt!
In oktober had ik bij Belsimpel iPhone 17 Pro Max 256GB voor €1171 icm odido 40gb/onbeperkt bellen. Dus vind ik dat je voor de iPhone 17 Pro €1162 moet betalen te veel. Je betaalt maar €9 meer voor een Pro Max uitvoering.Hulleman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:58:
[...]
Ik verwacht geen grote kortingen op de nieuwste iphones. Icm odido 40gb/onbeperkt bellen abo kost de normale 17 me € 852 en de pro € 1162. Ik wacht de BF deals wel ff af, maar ik verwacht eerder op de abonnementen extra korting/data etc dan een veel grotere korting op de telefoons. Maar ik laat me verrassen.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 11-11-2025 16:16 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Als ik bij belsimpel kijk kost de Pro Max € 1311 icm odido 40gb/onbeperkt bellen. € 150 duurder dan de Pro.pinokkia schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:15:
[...]
In oktober had ik bij Belsimpel iPhone 17 Pro Max 256GB voor €1171 icm odido 40gb/onbeperkt bellen. Dus vind ik dat je voor de iPhone 17 Pro €1162 moet betalen te veel. Je betaalt maar €9 meer voor een Pro Max uitvoering.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2025 16:40 ]
Dan heb mazzel gehad toen ik iPhone 17 Pro Max icm dat abonnement in begin oktober aangeschafte voor €1171Hulleman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:39:
[...]
Als ik bij belsimpel kijk kost de Pro Max € 1311 icm odido 40gb/onbeperkt bellen. € 150 duurder dan de Pro.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik zou die 600€ houden en voor de gewone 17 gaan. Die is al op elk vlak een enorme verbetering en je zal net als de pro toch ios updates krijgen voor nog 4-5 jaar. Tenzij je veel de zoomlens zal gebruiken dan wel de pro nemen.Hulleman schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:53:
Ik zit in dubio tussen een Iphone 17 en Iphone 17 pro. Foto's maken is niet ons voornaamste gebruik van de telefoon. Het zoomen van de pro is een leuke feature, maar hoe vaak gebruik je het nu echt? Incl een abo kost de pro ca € 300 meer dan de gewone 17. Ik ga twee iphones kopen (ook één voor mijn vrouw), dus het gaat om ruim € 600 prijsverschil. We willen lang met de telefoons doen, liefst 5 jaar. Onze iphone 12's zijn na ruim 4 jaar behoorlijk op (traag, opslag is beperkt, batterij <80% en mijn lightning poort is semi versleten). Mijn ratio zegt dat ik voor een normale 17 moet gaan, maar een 17pro lonkt ook wel erg. Die heeft naast de betere camera's daarnaast betere specs (CPU en RAM) en een grotere batterij, wat wellicht helpt om em wat langer te kunnen gebruiken dat de normale 17.
Wat is jullie advies?
Pfff had mijn nieuwe pro Max een krasje right out the box. Matig hoor
Ik had mijn 17 pro bij belsimpel gehaald.Gr4mpyC3t schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:32:
[...]
Oke, dat is handig om te weten, want wat mij betreft sluit dat software uit. Voor hetzelfde geld had het iets met CarPlay zelf te maken. Je weet maar nooit.
Ik zou 'm sowieso aanmelden, want echt vertrouwen dat het magisch een keer wordt opgelost lijkt me niet logisch. Ik heb geen idee hoelang de doorlooptijd bij Coolblue is, ik werk er niet. Bel ze even en dan kunnen ze het vast haarfijn uitleggen.
Maar via apple support service aangevraagd ivm 5g connectie problemen.
Had hem Maandag bij UPS afgegeven en Vrijdag ochtend weer hersteld terug. Hij moest zelfs naar Tsjechië. Ik was zeer tevreden.
Een vraagje voor de 17 pro eigenaars. Ik heb heden een 15 pro maar sinds het begin al ontevreden met mobiel signaalsterkte (en in beperkte mate wifi sterkte). Is er een opmerkelijk verschil met de 17 pro? Bij de 15 pro merk ik op veel locaties zeer zwak of zelfs geen signaal, daar waar ik met een goedkope android wel nog signaal of 5g heb.
De 17 Pro maakt ook gebruik van een Qualcomm model, net zoals de 15 Pro. Het schijnt zo te zijn dat de Air beter presteert bij zwak signaal. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je veel verschil gaat merken. En verwacht overigens geen wonderen, een zwak signaal blijft een zwak signaal.Aardappelnoot schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:38:
Een vraagje voor de 17 pro eigenaars. Ik heb heden een 15 pro maar sinds het begin al ontevreden met mobiel signaalsterkte (en in beperkte mate wifi sterkte). Is er een opmerkelijk verschil met de 17 pro? Bij de 15 pro merk ik op veel locaties zeer zwak of zelfs geen signaal, daar waar ik met een goedkope android wel nog signaal of 5g heb.
Heb je deze problemen op verschillende plekken of juist niet?
Ik merk geen signaal winst op mijn 17 PM. Op de air met eigen apple modem had ik wel beter signaal.Aardappelnoot schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:38:
Heb je een foto?WouterL schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 18:05:
Pfff had mijn nieuwe pro Max een krasje right out the box. Matig hoor
Weet iemand toevallig of de Iphone 17 (pro) lijn dit jaar met Black friday meedoet?
Nee, en dat lijkt me ook sterk. Hoogstens een paar tientjes korting.protected22 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:44:
Weet iemand toevallig of de Iphone 17 (pro) lijn dit jaar met Black friday meedoet?
Mobiel heeft de 17 Pro in combinatie met Odido abonnement. Korting afhankelijk van abonnement dat je kiest.protected22 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:44:
889 voor de 256 GB in combinatie met duurste abonnement (maar is denk ik na een maand wel weer te downgraden).
Met kortingscode via ING Punten gaat er nog 80 extra vanaf
Ik kom niet verder dan 1.185 met een verlenging bij Odido. Of geldt dit dan alleen voor nieuwe abonnementen?remco8264 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:49:
[...]
Mobiel heeft de 17 Pro in combinatie met Odido abonnement. Korting afhankelijk van abonnement dat je kiest.
889 voor de 256 GB in combinatie met duurste abonnement (maar is denk ik na een maand wel weer te downgraden).
Met kortingscode via ING Punten gaat er nog 80 extra vanaf
Met verlengen kom ik hierop uit, dus inderdaad een stuk minder:Gr4mpyC3t schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:52:
[...]
Ik kom niet verder dan 1.185 met een verlenging bij Odido. Of geldt dit dan alleen voor nieuwe abonnementen?
/f/image/ZbknFKcXxSPZaG4YD0uDWJcs.png?f=fotoalbum_large)
Je zou nog kunnen proberen om een nieuw abo af te sluiten en dan pas achteraf bij Odido zelf nummerbehoud aan te vragen. Schijnt volgens Pepper te werken, maar geen garanties
Ah ja, ik zie het al. En toevallig is dezelfde iPhone 17 Pro zo'n 80 euro duurder bij Mobiel dan bij Odido zelf. Dus ook met die ING rentepunten schiet je niet veel op anders dan dat je via Mobiel dan op dezelfde prijs uitkomt als bij Odido.remco8264 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:55:
[...]
Met verlengen kom ik hierop uit, dus inderdaad een stuk minder:
[Afbeelding]
Je zou nog kunnen proberen om een nieuw abo af te sluiten en dan pas achteraf bij Odido zelf nummerbehoud aan te vragen. Schijnt volgens Pepper te werken, maar geen garanties
Ga zeker niet klooien met nummerbehoud. Ik hoef eigenlijk ook geen nieuwe iPhone, maar deze deal was/is wel heel erg scherp. Helaas alleen voor nieuwe klanten dus.
Werkt bij mij in ieder geval niet in combinatie met verlengen/nummerbehoud. Zodra je verteld dat je een Odido-nummer hebt schiet de prijs omhoogmprkooij schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:57:
Bij mij werkt het wel, klantvoordeel op Nee zetten:
Jammer dat de iPhone 17 Pro Max niet mee doet..............
[Afbeelding]
Hmm, ik kom bij Odido zelf juist alleen maar op een hogere prijs uitGr4mpyC3t schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:57:
[...]
Ah ja, ik zie het al. En toevallig is dezelfde iPhone 17 Pro zo'n 80 euro duurder bij Mobiel dan bij Odido zelf. Dus ook met die ING rentepunten schiet je niet veel op anders dan dat je via Mobiel dan op dezelfde prijs uitkomt als bij Odido.
Er is altijd kans. Het kan morgen stijgen. Het kan morgen zakken. Het kan ook gelijk blijven. We hebben dus 50% kans dat het stijgt of zakt.
Mobiel.nl is toch echt een stuk goedkoper dan Odido zelf.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:57:
[...]
Ah ja, ik zie het al. En toevallig is dezelfde iPhone 17 Pro zo'n 80 euro duurder bij Mobiel dan bij Odido zelf. Dus ook met die ING rentepunten schiet je niet veel op anders dan dat je via Mobiel dan op dezelfde prijs uitkomt als bij Odido.
Ga zeker niet klooien met nummerbehoud. Ik hoef eigenlijk ook geen nieuwe iPhone, maar deze deal was/is wel heel erg scherp. Helaas alleen voor nieuwe klanten dus.
Gisteren nog voor 1023 euro verlengd met Odido unlimited 400mbit abonnement, 17 pro oranje 256gb. Nog 80 euro eraf via een ING kortingscode en ik heb voor 950 euro de 17 pro kunnen kopen
De weken hiervoor was de prijs 1180 euro, dus weldegelijk korting met black friday.
[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 20-11-2025 16:37 ]
Niet helemaal.. stijgen, zakken of gelijk blijven zijn 3 uitkomsten en dus maar 33,3333% kans.n0mn0m schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:00:
[...]
Er is altijd kans. Het kan morgen stijgen. Het kan morgen zakken. Het kan ook gelijk blijven. We hebben dus 50% kans dat het stijgt of zakt.
Maar alleen uitgaan van wel of niet zakken tijdens BlackFrifay is 50% kans
Coolblue (Belgie) heeft al 3 weken geen stock 
Support wil ook niets lossen van verwachte leveringen...
Beetje vervelend als uw werkgever het toestel moet bestellen en die altijd Coolblue gebruiken
Iemand ervaring met coolblue stock?
Of inside information ivm leveringen?
Beetje vervelend als uw werkgever het toestel moet bestellen en die altijd Coolblue gebruiken
Apart die prijs ik blijf op de 1105,00 steken mbt de prijs.mprkooij schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:57:
Bij mij werkt het wel, klantvoordeel op Nee zetten:
Jammer dat de iPhone 17 Pro Max niet mee doet..............
[Afbeelding]
( ik was stom bezig mag negeerd worden.)
Net de iphone 17 pro besteld voor 827,75 via mobiel.
[ Voor 9% gewijzigd door runner83 op 21-11-2025 14:03 ]
Ik heb afgelopen 2 weken op verschillende momenten voorraad gezien van meerdere modellen. Ook nu staan ze op voorraad?querex schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:15:
Coolblue (Belgie) heeft al 3 weken geen stock
Hebben mensen met een iPhone 17 Pro (Max) ook last van het statische krakend geluid dat uit de speakers komt als je de telefoon aan het opladen bent
met USB-C?
met USB-C?
[ Voor 3% gewijzigd door cl0udrado op 24-11-2025 18:59 ]
Momenteel in Dubai op vakantie en daar zit een prachtige Apple Store met 2 verdiepingen. Gaaf pand en niet te doen druk. En ook hier, alleen maar mensen rond de tafels van de Pro en iPhone 17 en de tafels van de Air staan er verloren bij…
Heb zelfs hier tussen de drommen mensen ook werkelijk geen Air gezien.
De air had ook gewoon een 2e camera moeten hebben, nu heb je een premium uitziende telefoon die minder kan dat het goedkoopste normale model:OTHE_BASE schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:47:
Momenteel in Dubai op vakantie en daar zit een prachtige Apple Store met 2 verdiepingen. Gaaf pand en niet te doen druk. En ook hier, alleen maar mensen rond de tafels van de Pro en iPhone 17 en de tafels van de Air staan er verloren bij…
Bij mij niet. Met een € 12,50 abo (20gb + onbeperkt bellen) is de iphone 17 bij Odido € 816, bij mobiel.nl ook. Die € 816 is wel zo'n beetje de laagste prijs die ik zie voor een 17 icm een Odido abonnement. Of hebben jullie het specifiek over de 17 Pro?-Edwin- schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:36:
[...]
Mobiel.nl is toch echt een stuk goedkoper dan Odido zelf.
[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 25-11-2025 11:12 ]
Het is onderhand wel duidelijk dat je geen fan bent van de AirTHE_BASE schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:47:
En ik maar denken dat ik hier in het 17 topic zat.. Maar dat zal ik verkeerd hebben.TNSN schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:41:
[...]
Het is onderhand wel duidelijk dat je geen fan bent van de Air
Ontopic: Ik heb de Air nu 2 weken in gebruik, de accucapaciteit valt me alles mee, mijn 15 pro met 92% conditie deed het toch slechter.
Verder ligt de Air heerlijk in de hand. Elke dag blijf ik het wow effect hebben, ondanks het missen van enkele specs voldoet hij prima!
Die berichten gingen inderdaad over de 17 pro.Hulleman schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:10:
[...]
Bij mij niet. Met een € 12,50 abo (20gb + onbeperkt bellen) is de iphone 17 bij Odido € 816, bij mobiel.nl ook. Die € 816 is wel zo'n beetje de laagste prijs die ik zie voor een 17 icm een Odido abonnement. Of hebben jullie het specifiek over de 17 Pro?
Na lange tijd ben ik weer terug bij iPhone, na de S24U, Fold6, S25U en de Fold7 nu overgestapt naar 17 Pro Max 😂
Allemaal goede toestellen met z’n eigen voor en nadelen. Bij de Fold serie had ik uiteindelijk teveel het gevoel dat deze kapot zou gaan en gebruikte ik het binnenscherm toch minder dan gedacht. Nu dus weer terug bij iPhone 😋 uit de hand gelopen hobby zal ik maar zeggen.
Morgen komt als het goed is de Watch Ultra 3 Naturel Titanium binnen dus ook zeer benieuwd naar.
Allemaal goede toestellen met z’n eigen voor en nadelen. Bij de Fold serie had ik uiteindelijk teveel het gevoel dat deze kapot zou gaan en gebruikte ik het binnenscherm toch minder dan gedacht. Nu dus weer terug bij iPhone 😋 uit de hand gelopen hobby zal ik maar zeggen.
Morgen komt als het goed is de Watch Ultra 3 Naturel Titanium binnen dus ook zeer benieuwd naar.
[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 26-11-2025 12:18 ]
En wat is je ervaring met de android toestellen? Ik ben nu ergens op een punt eens de switch te willen maken na 13 jaar iphone, heb zo de indruk dat ik het gezien heb na zo veel jaar..DM89 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:17:
Na lange tijd ben ik weer terug bij iPhone, na de S24U, Fold6, S25U en de Fold7 nu overgestapt naar 17 Pro Max 😂
Goed hoor, ik heb met beide geen problemen.Jovinho99 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:23:
[...]
En wat is je ervaring met de android toestellen? Ik ben nu ergens op een punt eens de switch te willen maken na 13 jaar iphone, heb zo de indruk dat ik het gezien heb na zo veel jaar..
Ik heb er altijd een beetje middenin gezeten met Android en iOS dus ben het gewend maar als je na zoveel jaar overstapt op Android zal de hoeveelheid opties/instellingen/aanpas mogelijkheden je wellicht overvallen want je kan gewoon bijna alles aanpassen naar wens, zeker met de Goodlock app op Samsung. Android bied wat dat betreft veel meer vrijheid.
Ik heb dan wel alleen de Flagships van Samsung gehad dus niet van andere modellen of merken Android toestellen.
De vraag is vooral, hoe diep zit je er in bij Apple en kan je wennen aan Android maar daar kom je maar op één manier achter 😋
Sinds gisteren heb ik de 17 PM. Komende van een 15 PM. Na alles overgezet te hebben is het verschil echt minimaal
Waarom dan toch een nieuwe? Mijn vriendin heeft nog een oude 11 en die is echt aan vervanging toe. Zij hecht nul waarde aan een telefoon dus dan schuift mijn “oude” iPhone door
Waarom dan toch een nieuwe? Mijn vriendin heeft nog een oude 11 en die is echt aan vervanging toe. Zij hecht nul waarde aan een telefoon dus dan schuift mijn “oude” iPhone door
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 28-11-2025 14:14 ]
XXXVI
Gisteren 4 stuks iPhone 17 gekocht bij de Apple Store voor het gezin. Wat een geweldig toestel is het toch in deze nieuwe serie. 120hz 256 opslag eindelijk een goede verbetering tegenover zijn voorgangers.
[ Voor 4% gewijzigd door cptbuttlick op 29-11-2025 07:28 ]
Ik weet niet goed of ik het hier kan posten of in het iOS topic.
Ik merk zeer stuiterig inzoomen dat niet responsief is. Dit telkens als ik een foto open op hetzij Google Foto’s of Facebook.
Het gaat om inzoomen met twee vingertoppen. Laatste versies van beide apps zijn geïnstalleerd.
Ook wanneer ik bij de ingezoomde foto “navigeer” naar uithoeken of dergelijke, sluit deze plots en moet ik het miniatuur van de foto weer openen.
Is er nog iemand die dit ervaart?
Ik merk zeer stuiterig inzoomen dat niet responsief is. Dit telkens als ik een foto open op hetzij Google Foto’s of Facebook.
Het gaat om inzoomen met twee vingertoppen. Laatste versies van beide apps zijn geïnstalleerd.
Ook wanneer ik bij de ingezoomde foto “navigeer” naar uithoeken of dergelijke, sluit deze plots en moet ik het miniatuur van de foto weer openen.
Is er nog iemand die dit ervaart?
Herkenbaar. Hier ook een "ecosysteem" waarbij ik mijn iPhone14 pro wil doorschuiven. Maar als ik het zo zie vraag ik me af of ik beter niet een 16se of kan kopen voor mijn vrouw en zelf mijn 14pro houden.ephymerous schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:29:
Sinds gisteren heb ik de 17 PM. Komende van een 15 PM. Na alles overgezet te hebben is het verschil echt minimaal![]()
Mijn gloednieuwe IPhone 17 pro laadt niet op als ik hem aan de meegeleverde USB-C kabel hang icm een originele Apple 20W USB lader. De enige manier op mijn telefoon aan het laden te krijgen is een reboot.
Als ik hem hang aan een no-name USB-C kabel met een oude lader (Apple IPad 12W oid) laadt hij wel direct op.
Kan dit in de 20W USB lader zitten? Lijkt een software dingetje,
Als ik hem hang aan een no-name USB-C kabel met een oude lader (Apple IPad 12W oid) laadt hij wel direct op.
Quod licet lovi, non licet bovi
Heb je al een ander apparaat geprobeerd op te laden met de combi (lader en kabel) waar je aan twijfelt?MrDry schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:21:
Mijn gloednieuwe IPhone 17 pro laadt niet op als ik hem aan de meegeleverde USB-C kabel hang icm een originele Apple 20W USB lader. De enige manier op mijn telefoon aan het laden te krijgen is een reboot.
I don't have dreams, I have goals!!
Nee, dat niet. Maar opladen werkt wel, alleen moet ik m'n telefoon eerst herstarten voordat het opladen begint
Quod licet lovi, non licet bovi
Nouja, raar. Probeer nog wel even eerst iets anders op te laden met de 'foute' combi. Dan kan je dat eerst misschien uitsluiten.MrDry schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:32:
Nee, dat niet. Maar opladen werkt wel, alleen moet ik m'n telefoon eerst herstarten voordat het opladen begint
I don't have dreams, I have goals!!
Mijn vrouw heeft last van blurry foto's op de 16 pro. Denkt erover om een 17 pro te halen. Ik lees online verschillende dingen hierover. Hebben jullie ook last (gehad) van blurry foto's?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Als het echt zo erg is met de fotokwaliteit, dan heb je toch gewoon garantie?JoeZuCK schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:13:
Mijn vrouw heeft last van blurry foto's op de 16 pro. Denkt erover om een 17 pro te halen. Ik lees online verschillende dingen hierover. Hebben jullie ook last (gehad) van blurry foto's?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Gisteravond laat een 17 Pro besteld en PostNL meldt dat ze hem dadelijk al gaan bezorgen?
Ik heb nog een 12 Pro die het nog perfect doet en wou eigenlijk maar weer een jaartje wachten met upgraden, maar via werkgever kreeg ik nu €675 budget voor een nieuwe telefoon. Dat kon ik niet laten liggen.
Zetten jullie altijd een backup terug? Ik normaal wel, maar dan heb je na 10 minuutjes al wel: meh, net als mijn oude, alleen iets sneller.
Ik heb wel een sloot aan apps en instellingen. Echt helemaal 'from scratch' beginnen is wel een enorme bak werk lijkt me.
Ik heb nog een 12 Pro die het nog perfect doet en wou eigenlijk maar weer een jaartje wachten met upgraden, maar via werkgever kreeg ik nu €675 budget voor een nieuwe telefoon. Dat kon ik niet laten liggen.
Zetten jullie altijd een backup terug? Ik normaal wel, maar dan heb je na 10 minuutjes al wel: meh, net als mijn oude, alleen iets sneller.
Ik heb wel een sloot aan apps en instellingen. Echt helemaal 'from scratch' beginnen is wel een enorme bak werk lijkt me.
Wat ik altijd doe is gewoon de back-up terug zetten en zodra alles is overgezet zoek ik een nieuw achtergrondje uit en stel ik het home screen opnieuw in (dit plaatst alle apps random op het home screen) vervolgens ga ik per app langs wil ik deze überhaupt nog houden zo ja moet hij op het home screen staan en plaats ik de apps weer in de juiste mapjes per categorie.Stiggy schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:23:
Gisteravond laat een 17 Pro besteld en PostNL meldt dat ze hem dadelijk al gaan bezorgen?![]()
Zetten jullie altijd een backup terug? Ik normaal wel, maar dan heb je na 10 minuutjes al wel: meh, net als mijn oude, alleen iets sneller.![]()
Hmmm, zo iets zal ik ook maar eens doen, thanks!Roy Tollenaar schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:27:
[...]
Wat ik altijd doe is gewoon de back-up terug zetten en zodra alles is overgezet zoek ik een nieuw achtergrondje uit en stel ik het home screen opnieuw in (dit plaatst alle apps random op het home screen) vervolgens ga ik per app langs wil ik deze überhaupt nog houden zo ja moet hij op het home screen staan en plaats ik de apps weer in de juiste mapjes per categorie.
Misschien in de kerstvakantie wel eens helemaal opnieuw instellen. Nu denk ik bij veel apps toch: ja, misschien nog wel eens handig, laat maar staan
Asking for a friend(in):
Vriendin heeft nu de iPhone 12 en ze is op zoek naar een nieuwe iPhone. Ik heb gekeken naar de iPhone 16 maar wat mij hekelt is dat die toestellen nog een 60Hz scherm hebben (whyy!!!!), anyhow. Het prijsverschil tussen de iPhone 16 Pro en iPhone 17 Pro is bijzonder weinig dat het m.i. niet de moeite waard is om voor een iPhone 16 Pro te gaan. Nu is de vraag; is het überhaupt de moeite waard om naar de iPhone 17 Pro te gaan? Behalve de telelens zoom camera en de grotere batterij zie ik voor haar niet zo snel de meerwaarde en zal het ws neerkomen op designkeuze en die opties. CPU/GPU ga je vandaag de dag niet echt meer merken imo, misschien als je gamed.
Het verschil tussen een 17 en 17 Pro is niet heel groot, maar misschien mis ik iets wat een 17 Pro nét die €310 meer waard maakt.
Vriendin heeft nu de iPhone 12 en ze is op zoek naar een nieuwe iPhone. Ik heb gekeken naar de iPhone 16 maar wat mij hekelt is dat die toestellen nog een 60Hz scherm hebben (whyy!!!!), anyhow. Het prijsverschil tussen de iPhone 16 Pro en iPhone 17 Pro is bijzonder weinig dat het m.i. niet de moeite waard is om voor een iPhone 16 Pro te gaan. Nu is de vraag; is het überhaupt de moeite waard om naar de iPhone 17 Pro te gaan? Behalve de telelens zoom camera en de grotere batterij zie ik voor haar niet zo snel de meerwaarde en zal het ws neerkomen op designkeuze en die opties. CPU/GPU ga je vandaag de dag niet echt meer merken imo, misschien als je gamed.
Het verschil tussen een 17 en 17 Pro is niet heel groot, maar misschien mis ik iets wat een 17 Pro nét die €310 meer waard maakt.
Niet dat ik weet of ze dat er (nog) op heeft of bij heeft gekocht, maar het schijnt niet op een zichzelf staand probleem te zijn.Steeffoon schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:59:
[...]
Als het echt zo erg is met de fotokwaliteit, dan heb je toch gewoon garantie?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Zit heel erg in twijfel om een zilveren pro te kopen, kom van een 13 pro af.
Oké!angelico66 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:04:
Zit heel erg in twijfel om een zilveren pro te kopen, kom van een 13 pro af.
17 kopen is echt een kleine pro gewordenViezeVis schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:45:
Asking for a friend(in):
A person who never made a mistake never tried anything new.
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
/f/image/2emrbKKMMieORbXqpP9FEVXZ.png?f=fotoalbum_large)