• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Khayma schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 00:57:
[...]

Waarom ben je uberhaupt overgestapt?
Donstil schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 23:13:

Ik vind de Air de mooiste iPhone na de X, maar ik ga er toch vanaf. De enige reden daarvoor is eigenlijk het vasthouden met één hand. Toen dat her en der online werd geopperd, vond ik het onzin, maar het staat me de laatste weken ook wel een beetje tegen, vooral in bed glijdt hij regelmatig uit mijn handen.

Vandaag had ik de 17 Pro van mijn zwager in mijn handen en ondanks de nadelige dikte en het enorme gewicht voelde het toch ook wel weer als thuiskomen op een of andere manier.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-03-2026 07:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 23:13:
Oké, het is drie maanden na de release en ik moet iets bekennen. Morgen ligt er een 17 Pro voor mij klaar bij CoolBlue. 8)7

Ik vind de Air de mooiste iPhone na de X, maar ik ga er toch vanaf. De enige reden daarvoor is eigenlijk het vasthouden met één hand. Toen dat her en der online werd geopperd, vond ik het onzin, maar het staat me de laatste weken ook wel een beetje tegen, vooral in bed glijdt hij regelmatig uit mijn handen.

Vandaag had ik de 17 Pro van mijn zwager in mijn handen en ondanks de nadelige dikte en het enorme gewicht voelde het toch ook wel weer als thuiskomen op een of andere manier.
Hmm... ik moet nog een 13 Mini upgraden zakelijk. Nu dacht ik, leuk om de Air te pogen maar ik zie/ken werkelijk niemand in mijn omgeving die dat toestel heeft. Alles is hier 17 Pro. De gewone 16/17 voldoen ook prima... wil gewoon weer wat jaartjes vooruit kunnen (huidige is 4 jaar oud), dus twijfel of ik er aan moet omdat de prijs nu weer wat gedropt is.

Mijn boefje is liev!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:41
JB schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:58:
[...]

Hmm... ik moet nog een 13 Mini upgraden zakelijk. Nu dacht ik, leuk om de Air te pogen maar ik zie/ken werkelijk niemand in mijn omgeving die dat toestel heeft. Alles is hier 17 Pro. De gewone 16/17 voldoen ook prima... wil gewoon weer wat jaartjes vooruit kunnen (huidige is 4 jaar oud), dus twijfel of ik er aan moet omdat de prijs nu weer wat gedropt is.
De normale 17 is erg goed dit jaar, ik heb zelf een paar maanden de Air gehad en die beviel ook goed echter vond hem te groot uiteindelijk dus ben na 4 maanden weer terug naar de 15 Pro.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:55
Bij mij heeft Apple met de Air een stukje plezier weggenomen. Normaal zou ik zo rond maart alweer uit kijken naar de nieuwe iPhone… Maar nu helemaal niet, geen enkele reden om te upgraden nu, zo goed is ie…

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DNN!S schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:12:
Bij mij heeft Apple met de Air een stukje plezier weggenomen. Normaal zou ik zo rond maart alweer uit kijken naar de nieuwe iPhone… Maar nu helemaal niet, geen enkele reden om te upgraden nu, zo goed is ie…
Het is een fijne iPhone zeker, maar het gebrek van een groothoeklens is echt wel een gemis.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:58:
[...]

Maar het maakt toch niet uit of iemand hem in je omgeving heeft, als het jou leuk lijkt dan is dat toch voldoende? Met de Air kan je op zeker wel een paar jaartjes doen, met de normale 17 en pro uiteraard ook.

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:12:
Nou dan heb je geluk want er lijkt dit jaar geen upgrade te komen van de normale iPhone en de Air iPhone :P
Alle geruchten wijzen erop dat ze alleen met die vouwert komen en een update van de Pro lijn.

• DNN!S
Donstil schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:21:
[...]
Nou dan heb je geluk want er lijkt dit jaar geen upgrade te komen van de normale iPhone en de Air iPhone :P
Alle geruchten wijzen erop dat ze alleen met die vouwert komen en een update van de Pro lijn.
Als ik de laatste geruchten kan geloven komt dat vouwding pas in december, dan zijn er alleen de Pro’s op de normale release… saai jaar.

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:23:
[...]

Als ik de laatste geruchten kan geloven komt dat vouwding pas in december, dan zijn er alleen de Pro’s op de normale release… saai jaar.
Ja die release lijkt ook langer te duren idd, net zoals met de X toen. Maar hé december is nog dit jaar! Glas half vol joh.

Als ze hem maar wel aankondigen dit jaar, zodat ik niet eerst een iPhone 18 pro gekocht heb 8)7

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:19:
[...]

Maar het maakt toch niet uit of iemand hem in je omgeving heeft, als het jou leuk lijkt dan is dat toch voldoende? Met de Air kan je op zeker wel een paar jaartjes doen, met de normale 17 en pro uiteraard ook.
Ik doelde op het feit dat ik ‘m nog nooit vast heb gehad. Grootte etc. De gehele afwerking laat me er wel naar snakken, omdat ik dat mis op de 17Pro.

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:26:
[...]
Ik doelde op het feit dat ik ‘m nog nooit vast heb gehad. Grootte etc. De gehele afwerking laat me er wel naar snakken, omdat ik dat mis op de 17Pro.
Als je komt van een 13 Mini dan vallen de materialen van de 17 Pro misschien wat minder op in negatieve zin, maar vanaf de Air of titanium modellen is het wel echt een downgrade op dat vlak.

• DNN!S
Donstil schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:26:
[...]

Ja die release lijkt ook langer te duren, net zoals met de X toen.
In 2027 zou er een opvolger van de X moeten komen om het 20 jarig bestaan te vieren (die met edge to edge scherm). Maar als die komt in plaats van de gewone iPhone… dan zou dat al moeten zijn tegelijk met de Air in het voorjaar…. Geen touw meer aan vast te knopen zo :P

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:31:
[...]

In 2027 zou er een opvolger van de X moeten komen om het 20 jarig bestaan te vieren (die met edge to edge scherm). Maar als die komt in plaats van de gewone iPhone… dan zou dat al moeten zijn tegelijk met de Air in het voorjaar…. Geen touw meer aan vast te knopen zo :P
Volgens mij was het idee dat die soort van iPhone XX dan ook weer in het najaar (2027) komt.

De normale, E en Air in het voorjaar. De Pro en Book in het najaar.

Maar goed eerst zien dan geloven, ik zit persoonlijk heel erg op die iPhone Book te wachten maar dat zou ook zomaar in 2027 kunnen zijn.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@JB als je twijfelt over 13 Mini —> Air dan zou ik ‘m sowieso eens in een winkel gaan vasthouden.
Normaliter had ik altijd de Pro modellen en ook van een Pro -> Air is ‘t even wennen omdat het scherm natuurlijk ietsjes groter is.
Maar vooral het gegeven dat de Air soms best glad kan aanvoelen i.c.m. hoe dun hij is.

En @DNN!S helemaal eens met je stelling. Het enige waar ik me als tech fanaat door kan laten verleiden dit jaar is de Book, maar een 18 Pro kan me waarschijnlijk niet gaan bekoren. 17 Pro van m’n vriendin vasthouden = na een minuut zeggen “hier heb je je baksteen weer terug” :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Het gaat om een zakelijk toestel ernaast. Ik heb privé na de X ook altijd Pro modellen gehad. Dus ik ken de RVS en titanium look and feel maar al te goed. Ik moet nu alleen een 4 jaar oude 13Mini vervangen en omdat de Air nu niet zo duur meer is, lijkt me dat dan wel tof ergens.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.