Oh sorry haha, verkeerd begrepen.DNN!S schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Ik doelde eigenlijk op gewoon een keer uit en aan zetten
Een complete factory reset lijkt me nog wat rigoureus, misschien hebben anderen hier nog ideeen. Maar de hardware is bijna hetzelfde als de Pro dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen als er geen defect is.Stefan22 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:18:
[...]
Oh sorry haha, verkeerd begrepen.Dat heb ik al geprobeerd en heeft helaas niet geholpen.
Vandaag mijn Samsung S26 Ultra vervangen met de iPhone Air.
Voelt goed om weer een iPhone te gebruiken en het voelt echt anders dan de andere iPhones die ik hiervoor had. Ik ga dit topic volgen
Voelt goed om weer een iPhone te gebruiken en het voelt echt anders dan de andere iPhones die ik hiervoor had. Ik ga dit topic volgen
Eergisteren een nieuwe Air gehaald, prijs 949.00€ betaald.
Bijna even duur als een reguliere 17, met een vind ik mooie tussenmaat qua scherm maat.
Ter vervanging van mijn Oneplus 13 die na niet eens een jaar al een defecte oplaadpoort had en wat te groot was. Na jaren Android (Oneplus en diverse Pixels) weer terug naar Apple.
Gisteren niet veel in gebruik gehad door een opleiding, batterij na een dag boven de 50%! Had slechter verwacht..
Bijna even duur als een reguliere 17, met een vind ik mooie tussenmaat qua scherm maat.
Ter vervanging van mijn Oneplus 13 die na niet eens een jaar al een defecte oplaadpoort had en wat te groot was. Na jaren Android (Oneplus en diverse Pixels) weer terug naar Apple.
Gisteren niet veel in gebruik gehad door een opleiding, batterij na een dag boven de 50%! Had slechter verwacht..
[ Voor 15% gewijzigd door SanderSchaap op 17-06-2026 09:02 ]
Nice! Ben benieuwd. Ik heb gisteren avond iOS 27 geïnstalleerd. Telefoon vanmorgen om 08:15 op 100% en we zijn nu inmiddels op 81%. Gaat aardig rap
Vermoed dat het te maken heeft met het indexeren.
Ja, het indexeren duurt ook echt heel lang. Bij sommige 48 uur.Lynix schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:37:
Nice! Ben benieuwd. Ik heb gisteren avond iOS 27 geïnstalleerd. Telefoon vanmorgen om 08:15 op 100% en we zijn nu inmiddels op 81%. Gaat aardig rapVermoed dat het te maken heeft met het indexeren.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Bij mij zelfs nog steeds, meer als een week dus nu. Maar is een bekend issue dat op diverse sites al is benoemd.Mog schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:55:
[...]
Ja, het indexeren duurt ook echt heel lang. Bij sommige 48 uur.
Hoe is bij jou nu de batterijduur dan?DNN!S schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:02:
[...]
Bij mij zelfs nog steeds, meer als een week dus nu. Maar is een bekend issue dat op diverse sites al is benoemd.
Daarin merk ik niets van indexeren, dat het er een week blijft staan zal een bug zijn. Al vanaf de eerste dag beta27 is de batterij aanzienlijk beter dan op iOS26, zelfs toen er nog echt geïndexeerd werd.
Voor wat het waard is: Bloomberg zegt dat Apple nog steeds een Air 2 op de planning heeft voor voorjaar 2027, met een ultrawide camera en een betere batterij.
Zou een waardige opvolger kunnen zijn van mijn huidige. Mits de verbeteringen goed genoeg zijn. Batterij, extra camera, A20 processor op 2nm, etcDNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 06:42:
Voor wat het waard is: Bloomberg zegt dat Apple nog steeds een Air 2 op de planning heeft voor voorjaar 2027, met een ultrawide camera en een betere batterij.
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Mooi zo. Dan wordt dat hoogstwaarschijnlijk de opvolger van mijn iPhone pro 16.DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 06:42:
Ik vind dat toch een vreemd gerucht, want het hele idee van de Air was toch juist dat het hele toestel in de bult zit? Technologie gaat hard maar niet zo hard dat een jaar later het logicboard ineens 25% kleiner kan zou je zeggen.DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 06:42:
Live, Laugh, Toaster bath.
Het enige dat ik kan bedenken is dat die bult dan groter wordt, of dat ze weer wat afsnoepen van de batterij. Maar goed, ik ben geen Engineer en werk al helemaal niet bij Apple.Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:34:
[...]
Ik vind dat toch een vreemd gerucht, want het hele idee van de Air was toch juist dat het hele toestel in de bult zit? Technologie gaat hard maar niet zo hard dat een jaar later het logicboard ineens 25% kleiner kan zou je zeggen.
Have you tried turning it off and on again?
Misschien met de bult-cover van de Pro o.i.d.Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:34:
[...]
Ik vind dat toch een vreemd gerucht, want het hele idee van de Air was toch juist dat het hele toestel in de bult zit? Technologie gaat hard maar niet zo hard dat een jaar later het logicboard ineens 25% kleiner kan zou je zeggen.
Ze zullen i.i.g. iets met de prijs moeten doen. Hier op het forum leek de verkoop pas een beetje aan te trekken toen resellers de 1000 euro grens raakte. Als ze 1229 aanhouden én er komt nog een RAM-premiumprijs op dan wordt ie wel héél duur....
Laat ze er een normale A20 in stoppen in plaats van een A20 Pro. Ik snap niet zo goed waarom de Air een Pro-variant moet hebben. Dat drukt allicht weer de kosten een beetje.DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:40:
[...]
Misschien met de bult-cover van de Pro o.i.d.
Ze zullen i.i.g. iets met de prijs moeten doen. Hier op het forum leek de verkoop pas een beetje aan te trekken toen resellers de 1000 euro grens raakte. Als ze 1229 aanhouden én er komt nog een RAM-premiumprijs op dan wordt ie wel héél duur....
Ik heb een paar weken de Air gehad, maar ik vond 'm niet Premium genoeg om er 1200 euro voor te betalen. Zolang het prijstechnisch tussen een normale iPhone en een Pro blijft zitten, en ik krijg daar een 'volwaardige' iPhone terug, ben ik best bereid om zo'n bedrag te betalen.
Zonder die Pro-chip blijft er niet zoveel van het Premiumgevoel meer over behalve de behuizing, wat wat mij betreft juist wél belangrijk is bij de AirGr4mpyC3t schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:43:
[...]
Laat ze er een normale A20 in stoppen in plaats van een A20 Pro. Ik snap niet zo goed waarom de Air een Pro-variant moet hebben. Dat drukt allicht weer de kosten een beetje.
Ik heb een paar weken de Air gehad, maar ik vond 'm niet Premium genoeg om er 1200 euro voor te betalen. Zolang het prijstechnisch tussen een normale iPhone en een Pro blijft zitten, en ik krijg daar een 'volwaardige' iPhone terug, ben ik best bereid om zo'n bedrag te betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door DNN!S op 18-06-2026 09:58 ]
Snap ik wel, maar ik zie het ook wel als het showen met een Ferrari terwijl er een Fiat-motor in zit. Dat ziet toch niemand.DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:57:
[...]
Zonder die Pro-chip blijft er niet zoveel van het Premiumgevoel meer over behalve de behuizing, wat wat mij betreft juist wél belangrijk is bij de Air(Al slaat dat gevoel nergens op, want de normale chip zou voor mij in de praktijk ook méér dan genoeg zijn).
Ik vond de Air vaak wel warm worden als er iets serieus moest gebeuren op dat ding. Dus ook voor koeling zou een normale A-chip oprecht zo gek nog niet zijn.
DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:40:
[...]
Misschien met de bult-cover van de Pro o.i.d.
Voelt mij niet echt als een goed idee om die bult groter te maken eigenlijk.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:39:
[...]
Het enige dat ik kan bedenken is dat die bult dan groter wordt, of dat ze weer wat afsnoepen van de batterij. Maar goed, ik ben geen Engineer en werk al helemaal niet bij Apple.
Dikker kan niet, en in de breedte wat naar "beneden" doet het ultra dunne design weer tekort.
Andere geruchten waren weer dat de notch van de Pro kleiner gaat worden, als ze dat dan ook doorvoeren op de Air komt er misschien wat ruimte vrij…Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:22:
[...]
[...]
Voelt mij niet echt als een goed idee om die bult groter te maken eigenlijk.
Dikker kan niet, en in de breedte wat naar "beneden" doet het ultra dunne design weer tekort.
Als ze de batterij een beetje kleiner maken i.s.m. 2nm proces en batterij optimalisaties. Dan zou er ruimte kunnen ontstaan voor een 2e camera. (even simpel gesteld
)
Vapor chamber (dampkamer in NL
) zie ik niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik geregeld de melding krijg dat de snelheid terug geschroefd is. (vandaag die optie eens uit gezet om te testen).
Solid state accu misschien? In mijn ogen is dit een perfect toestel om dit in de praktijk uit te testen op grotere schaal. Maar niet op de enorme iPhone 18 / 18 pro schaal wereldwijd. Het is een ideaal toestel om het een en ander uit te proberen.
Vapor chamber (dampkamer in NL
Solid state accu misschien? In mijn ogen is dit een perfect toestel om dit in de praktijk uit te testen op grotere schaal. Maar niet op de enorme iPhone 18 / 18 pro schaal wereldwijd. Het is een ideaal toestel om het een en ander uit te proberen.
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Die melding krijg ik op de pro (en dus met Vapor chamber) ook continu. Heb de functie ook maar helemaal uitgezet.TheKerremenke schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:27:
Vapor chamber (dampkamer in NL) zie ik niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik geregeld de melding krijg dat de snelheid terug geschroefd is. (vandaag die optie eens uit gezet om te testen).
Lijkt mij niet genoeg ruimte voor de ultra-wide sensor. Maar goed misschien dat ze terug grijpen op een 12 MP variant oid.DNN!S schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:27:
[...]
Andere geruchten waren weer dat de notch van de Pro kleiner gaat worden, als ze dat dan ook doorvoeren op de Air komt er misschien wat ruimte vrij…
Lukt Samsung wel, en 2de speaker.Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:36:
[...]
Lijkt mij niet genoeg ruimte voor de ultra-wide sensor. Maar goed misschien dat ze terug grijpen op een 12 MP variant oid.
Maar Apple moet het willen en ook zo dan wat redesignen. Een andere batterij technologie zou al veel oplossen qua ruimte.
[ Voor 8% gewijzigd door Pufster op 18-06-2026 16:34 ]
Nah, “lukt Samsung wel” met kanttekeningen. Het toestel is net iets minder dun, wat groter waardoor er intern net wat meer ruimte beschikbaar is, de accu is nog wat minder, etc.
Of misschien maken ze 'm gewoon net zo groot als de Pro Max.
Of ze doen er twee aan elkaar met een vouwbaar scherm ertussen.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:03:
Of misschien maken ze 'm gewoon net zo groot als de Pro Max.
Of ze maken alle iPhones dikker, en dan kan er meer hardware in de Air.Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:05:
[...]
Of ze doen er twee aan elkaar met een vouwbaar scherm ertussen.
Op zich wel een goed idee, dan heb je gewoon een soort iPad Mini.... Dan zou Fold of Ultra wel een passende naam kunnen zijnDonstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:05:
[...]
Of ze doen er twee aan elkaar met een vouwbaar scherm ertussen.
Die 0,16mm verschil in dikte en die paar millimeter verschil in grootte maken echt geen verschil of je wel of geen tweede camera en speaker kunt plaatsen. En daarbij zijn het scherm en de batterij van de Samsung ook nog eens groter. Nee, dit is een geval waarbij de Samsung gewoon beter en efficiënter ontworpen is.Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:02:
[...]
Nah, “lukt Samsung wel” met kanttekeningen. Het toestel is net iets minder dun, wat groter waardoor er intern net wat meer ruimte beschikbaar is, de accu is nog wat minder, etc.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
“iPhone air is peak iPhone engineering” en daar heeft hij wel gelijk in, ik heb hem al een tijdje niet meer maar vind ze elke keer weer indrukwekkend als ik er eentje vast heb.
Zijn afsluitende woorden heb ik in dit topic ook meerdere keren als verwachting benoemd: De Air zal uiteindelijk de normale iPhone gaan worden. Hopelijk krijgen we gelijkDonstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 21:30:
[Video: Introducing iPhone Air 2 | First Look]
“iPhone air is peak iPhone engineering” en daar heeft hij wel gelijk in, ik heb hem al een tijdje niet meer maar vind ze elke keer weer indrukwekkend als ik er eentje vast heb.
Heb bij de launch vorig jaar de air gekocht. Prachtig toestel, scherm ook heerlijk groot. Toch liep ik regelmatig tegen de beperkte batterij capaciteit aan. Blijkbaar zit ik heel de dag teveel te kloten op m’n telefoon. Heb sinds vandaag een 17 pro max die de air vervangt. Ga de looks van de air wel missen!
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Grappig. Ik heb vandaag juist een Air gehaald als mogelijke vervanger van mijn blauwe 17 Pro Max. Het design, de kleur, aluminium (ik heb al beschadigingen op de behuizing, dat hadden mijn vorige toestellen niet) en de dikte begint mij tegen te staan terwijl het schermformaat en de batterij dan nog wel echt top is. Dus ik dacht gisteren: wat nou als ik mijn 17 Pro Max verkoop en een paar maanden met een Air rond ga lopen. De Air is nu echt bizar goedkoop (een 1 TB koop je voor €1050 bij Amazon, al heb ik de 512GB voor €100 minder). Als het bevalt dan houd ik hem (en stap ik t.z.t. wellicht over naar de Air 2). Als het niet bevalt dan koop ik later een 18 Pro (Max?) space black ofzo. Zoveel geld verlies ik er dan niet op.
Ik ben benieuwd of mijn gebruik icm de kleine batterij goed samengaan. In ieder geval ten opzichte van wat ik gewend was. Ik maak me er niet al te druk om. Ik ga het meemaken. De berichten over iOS 27 zijn hoopvol. Wel apart trouwens: mijn toestel is geproduceerd in augustus 2025. Heeft dus bijna een jaar op voorraad gelegen (bij Coolblue). Dat zegt wel wat.
Volgend weekend maar eens beslissen of de Air een blijvertje is.
Ik ben benieuwd of mijn gebruik icm de kleine batterij goed samengaan. In ieder geval ten opzichte van wat ik gewend was. Ik maak me er niet al te druk om. Ik ga het meemaken. De berichten over iOS 27 zijn hoopvol. Wel apart trouwens: mijn toestel is geproduceerd in augustus 2025. Heeft dus bijna een jaar op voorraad gelegen (bij Coolblue). Dat zegt wel wat.
Ik vond de air vooral heel vervelend vasthouden. Het scherm en batterij allemaal prima. Maar ben blij dat ik hem voor redelijk bedrag heb weg kunnen doen.swv schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 22:51:
Grappig. Ik heb vandaag juist een Air gehaald als mogelijke vervanger van mijn blauwe 17 Pro Max. Het design, de kleur, aluminium (ik heb al beschadigingen op de behuizing, dat hadden mijn vorige toestellen niet) en de dikte begint mij tegen te staan terwijl het schermformaat en de batterij dan nog wel echt top is. Dus ik dacht gisteren: wat nou als ik mijn 17 Pro Max verkoop en een paar maanden met een Air rond ga lopen. De Air is nu echt bizar goedkoop (een 1 TB koop je voor €1050 bij Amazon, al heb ik de 512GB voor €100 minder). Als het bevalt dan houd ik hem (en stap ik t.z.t. wellicht over naar de Air 2). Als het niet bevalt dan koop ik later een 18 Pro (Max?) space black ofzo. Zoveel geld verlies ik er dan niet op.
Je moet wel echt een poweruser zijn om tegen de capaciteiten aan te lopen hoor. En anders is het een kleine consessie om de way-of-life iets aan te passen. Als ik een dag veel radio heb geluisterd én hem tijdens werk veel als hotspot heb gebruikt kom ik in de avond wat te kort en pak ik soms even de magsave-batterij erbij of hang hem overdag ergens even aan een lader als het uit komt.swv schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 22:51:
Ik ben benieuwd of mijn gebruik icm de kleine batterij goed samengaan. In ieder geval ten opzichte van wat ik gewend was.
Dat we tegenwoordig halverwege de rit een half uur langs de snelweg moeten staan om de auto op te laden lijkt iedereen te accepteren, maar met een telefoon is het ineens een dingetje
Precies. Even een kwartiertje of zo aan de lader en door. MagSafe lader, usb c , MagSafe batterij. Mogelijkheden te over. Alleen je moet er wel soms aan denken.DNN!S schreef op zondag 5 juli 2026 @ 06:52:
[...]
Je moet wel echt een poweruser zijn om tegen de capaciteiten aan te lopen hoor. En anders is het een kleine consessie om de way-of-life iets aan te passen. Als ik een dag veel radio heb geluisterd én hem tijdens werk veel als hotspot heb gebruikt kom ik in de avond wat te kort en pak ik soms even de magsave-batterij erbij of hang hem overdag ergens even aan een lader als het uit komt.
Dat we tegenwoordig halverwege de rit een half uur langs de snelweg moeten staan om de auto op te laden lijkt iedereen te accepteren, maar met een telefoon is het ineens een dingetje
Tip: je kunt een automatisering aanmaken dat de telefoon eerder in low power modus gaat (in plaats vanaf de standaard 20%, bijvoorbeeld 40%). Mocht je een echte power user zijn. Of een dag zonder oplaad mogelijkheid zitten.
De 17 Pro Max (mijn referentie) voelt aan de randen en in zijn geheel lekkerder om vast te houden door de afgeronde randen, maar ik vind het toestel ook gladder aanvoelen waardoor ik meer moeite doe om er grip op te houden. Het toestel is ook erg groot natuurlijk. Met één hand bedienen vind ik daardoor nog meer een uitdaging dan voorgaande iPhone’s dus houd ik ‘m eigenlijk altijd met twee handen vast. Het toestel leunt ook meer op mijn pink en probeer ik doorgaans goed vast te klemmen als ik ‘m met één hand vast heb. Dat vind ik voornamelijk voor mijn pink minder comfortabel. Ik heb de Pro ook al een paar keer uit mijn handen laten glippen als ik ‘m even niet goed/nonchalant vast had. Gelukkig vaak alleen als ik op de bank zat en ‘m onhandig vast had of als ik in bed lag (waardoor ie een enkele keer op het laminaat viel).giantgiantus schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 22:53:
[...]
Ik vond de air vooral heel vervelend vasthouden. Het scherm en batterij allemaal prima. Maar ben blij dat ik hem voor redelijk bedrag heb weg kunnen doen.
De Air heeft wel lekker veel grip. Ook met één hand. Ja ook de Air rust op mijn pink maar is een stuk lichter. Ik zou zelf nog niet weten waarom ie dan niet lekker vast zou houden zoals jij zegt. Ja de behuizing is wat hoekiger maar dat stoort mij (nog) niet. Wellicht kom ik daar nog achter. Daarom het streven om er eens een tijdje mee rond te lopen. Tenzij ik de komende week ergens achter kom waar ik echt niet mee kan leven, dan gaat ie retour.
Ja goed om te weten. Nee zo’n power user ben ik niet. Ik doe al helemaal niet aan social media, maar ik kan wel uren verspillen/vermaken aan nieuwssites lezen en geabonneerde Youtube kanalen kijken. Al heb ik daar ook een iPad voor haha. Ik denk dat het wel los loopt. Het grootste deel van mijn tijd ben ik toch thuis of op kantoor.DNN!S schreef op zondag 5 juli 2026 @ 06:52:
[...]
Je moet wel echt een poweruser zijn om tegen de capaciteiten aan te lopen hoor. En anders is het een kleine consessie om de way-of-life iets aan te passen. Als ik een dag veel radio heb geluisterd én hem tijdens werk veel als hotspot heb gebruikt kom ik in de avond wat te kort en pak ik soms even de magsave-batterij erbij of hang hem overdag ergens even aan een lader als het uit komt.
In 20 min opladen naar 50% is wel lekker hoor op de 17 Pro. Dat geldt net zo goed voor de elektrische auto. Als je snel kunt laden en er zijn veel laadpunten dan hoeft de batterij niet eens zo groot te zijn. Dat vind ik op de Apple Watch de laatste jaren ook zo fijn hoe snel die kan laden. Ik heb ‘m altijd om behalve met douchen of even voor het slapen gaan dat ik ‘m af doe. Hij zit zo vol (of in ieder geval weer op 80%). 50% in 30 min op de Air is dan wel weer een subtiele achteruitgang
Bij mij kan de USB poort precies bij mijn pink en dat voelde niet lekker. Verder vond ik hem niet prettig vasthouden in 1 hand: maar iedereen zal ander gebruik ervaren verwacht ik.swv schreef op zondag 5 juli 2026 @ 09:42:
[...]
De 17 Pro Max (mijn referentie) voelt aan de randen en in zijn geheel lekkerder om vast te houden door de afgeronde randen, maar ik vind het toestel ook gladder aanvoelen waardoor ik meer moeite doe om er grip op te houden. Het toestel is ook erg groot natuurlijk. Met één hand bedienen vind ik daardoor nog meer een uitdaging dan voorgaande iPhone’s dus houd ik ‘m eigenlijk altijd met twee handen vast. Het toestel leunt ook meer op mijn pink en probeer ik doorgaans goed vast te klemmen als ik ‘m met één hand vast heb. Dat vind ik voornamelijk voor mijn pink minder comfortabel. Ik heb de Pro ook al een paar keer uit mijn handen laten glippen als ik ‘m even niet goed/nonchalant vast had. Gelukkig vaak alleen als ik op de bank zat en ‘m onhandig vast had of als ik in bed lag (waardoor ie een enkele keer op het laminaat viel).
De Air heeft wel lekker veel grip. Ook met één hand. Ja ook de Air rust op mijn pink maar is een stuk lichter. Ik zou zelf nog niet weten waarom ie dan niet lekker vast zou houden zoals jij zegt. Ja de behuizing is wat hoekiger maar dat stoort mij (nog) niet. Wellicht kom ik daar nog achter. Daarom het streven om er eens een tijdje mee rond te lopen. Tenzij ik de komende week ergens achter kom waar ik echt niet mee kan leven, dan gaat ie retour.
Ah zo. Dat van de USB poort ervaar ik dan juist meer bij de Pro Max. Idd per persoon verschillendgiantgiantus schreef op zondag 5 juli 2026 @ 09:59:
[...]
Bij mij kan de USB poort precies bij mijn pink en dat voelde niet lekker. Verder vond ik hem niet prettig vasthouden in 1 hand: maar iedereen zal ander gebruik ervaren verwacht ik.
Nou dat zeg je maar mijn vrouw klaagt juist dat de air batterij het niet meer haalt voor een hele dag. Ik heb dat natuurlijk een paar keer weggewuifd maar we waren een weekendje weg dit weekend en daar gezien dat met een zwikkie foto’s, video en navigeren in de hand dat het toch inderdaad wel erg snel gaat. Terwijl haar batterij conditie nog op 99% zit.DNN!S schreef op zondag 5 juli 2026 @ 06:52:
[...]
Tegen 16:00 was haar batterij onder de 10% en moest de accu erop. Ik had met soortgelijk gebruik op een 17 Pro nog 40%.
In de maandjes dat ik er een had heb ik mij er nooit aan gestoord verder maar de accu’s worden ook wel minder inmiddels.
en last van je rug door het sjouwen met de iBaksteen ProDonstil schreef op zondag 5 juli 2026 @ 17:49:
[...]
Ik had met soortgelijk gebruik op een 17 Pro nog 40%
Zo daar had ik wel even een paar dagen last van toen ik van de air kwam inderdaad. De Pro valt dan weer echt tegen.DNN!S schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:00:
[...]
en last van je rug door het sjouwen met de iBaksteen Pro
Ik hoorde dat ze bij de volgende lineup gratis rugtassen gaan geven voor het gewicht van de Fold en extra accu’s voor de AirDonstil schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:37:
[...]
Zo daar had ik wel even een paar dagen last van toen ik van de air kwam inderdaad. De Pro valt dan weer echt tegen.
Handig gelijk te gebruiken als dumbbells, It's not a bug it's a feature.DNN!S schreef op zondag 5 juli 2026 @ 18:55:
[...]
Ik hoorde dat ze bij de volgende lineup gratis rugtassen gaan geven voor het gewicht van de Fold en extra accu’s voor de Air
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.