Haha heb ik ook de laatste jaren, ken er steeds minder van de groep(Tot soms misschien van gezicht ofzo 1 of 2 uiterlijk).
Maar ja zo lijkt het wel een beetje op de Mol Belgie, aangezien die het met onbekende personen doen
Haha heb ik ook de laatste jaren, ken er steeds minder van de groep(Tot soms misschien van gezicht ofzo 1 of 2 uiterlijk).
Ja 1tje die ik niet ken, en als ze mee heb gedaan kende ik er toen ook niet(En heb ik het niet onthouden toen ze mee deedABJ schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:25:
Linda Wagenmakers is er in ieder geval eentje.
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:29:
[...]
Ja 1tje die ik niet ken, en als ze mee heb gedaan kende ik er toen ook niet(En heb ik het niet onthouden toen ze mee deed).
Ja ik heb ook alles gezien, en 2006 is dan zeker wel eventjes geleden haha.Kroesss schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:47:
[...]
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.
Zo hoort het ook, zo werken de kandidaten ook en het is eigenlijk gek dat we op goed geluk vooruit moeten gokken.SunnieNL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:50:
Nieuw dit jaar: 1e keer punten inzetten in de app is pas na aflevering 1. Zouden ze dan pas 1 november iedereen bekend maken?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 22-10-2025 16:05 ]
Zowel mezelf als vrouwlief weer mee in de poule gezet 😎LukeS schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:29:
Over 12 dagen (op 1 november) is de eerste aflevering al.
De link naar de poule in de topic start wijst nog naar mijn poule van vorig jaar, maar die werkt niet meer.
Ik ben zo vrij geweest een nieuwe Tweakers-poule aan te maken:
Join de Tweakers WIDM-poule.
Deze heb ik toegevoegd aan de TSLukeS schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:29:
Over 12 dagen (op 1 november) is de eerste aflevering al.
De link naar de poule in de topic start wijst nog naar mijn poule van vorig jaar, maar die werkt niet meer.
Ik ben zo vrij geweest een nieuwe Tweakers-poule aan te maken:
Join de Tweakers WIDM-poule.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Volgens het overzicht op Wikipedia Wikipedia: Wie is de Mol? heeft in 2006 Frederique Huidts gewonnen.Kroesss schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:47:
[...]
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.
~Leonardo Da Vinci~
Oh, dan heeft Google mij wat op mouw gespeld. Zoals ik al zei, ik had het opgezocht. Ik denk dat ik dan door die AI-resultaten van Google misschien op het verkeerde been ben gezet.Pat911 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
Volgens het overzicht op Wikipedia Wikipedia: Wie is de Mol? heeft in 2006 Frederique Huidts gewonnen.
Of kijk ik helemaal verkeerd, dan verklaart dat gelijk waarom ik in al die jaren dat ik kijk nog nooit de mol met 100% zekerheid heb kunnen aanwijzen?
[ Voor 23% gewijzigd door Kroesss op 23-10-2025 13:14 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
~Leonardo Da Vinci~
~Leonardo Da Vinci~
Project Kaizo
⏩ PVOutput☀️
Hij valt nu te veel op.Apeiron schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:43:
Caling it now: Jurre is de mol.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
What a fine day for Science! | Specs
She's backaerofreak schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:41:
Richard Groenendijk
Imanuele Grives
Nathan Rutjes
Loes Haverkort
Sahil Amar Aïssa
Dennis Weening
Anne-Marie Jung
Jurre Geluk
Kim Pieters
Merel Westrik
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Haha ja ik dacht het zelfde, eindelijk eens weer personen die ik ken 😂.masauri schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:34:
Ook live hier, en we kennen tenminste een paar personen 😂
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Richard Groenendijk enters the chat.Saffie_time schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:59:
Ik ben blij dat we geen Ron hebben...
⏩ PVOutput☀️
Ik wacht op het moment dat hij een trainingspak aan heeftQuad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:51:
Alle mensen met een matje kan je vertrouwen hè. Was getekend, Nathan Rutjes.
Wat zei je?Saffie_time schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:59:
Ik ben blij dat we geen Ron hebben...
And she's gone
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zo blij dat ze meedeed, maar jammer dat ze er al uit ligt 😭
RobinNL schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:33:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik ka er missen als kiespijnRobinNL schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:33:
[...]
Haha die is het 109% zeker weten nietmasauri schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:48:
Gans Nederland nu op Nathan, wat een verrassing...
Do { Ping } while ( LOL )
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Exact expert nodig?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
~Leonardo Da Vinci~
~Leonardo Da Vinci~
Ik duik weer mijn tunnel in.Why repeating a question can be a sign of lying
Gaining time: Repeating the question, or a part of it, can give a person a few extra seconds to construct a false narrative or recall details of their fabricated story.
Answering a rehearsed story: The repetition can help the liar transition into repeating a story they have already rehearsed.
[ Voor 24% gewijzigd door Slappyjoez op 03-11-2025 09:05 ]
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
[ Voor 83% gewijzigd door Shadow_Agent op 03-11-2025 09:41 ]
Maar alleen de mol wordt vooraf geïnstrueerd over wat er komen gaat toch?Findail schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:19:
Ik heb Kim gestemd, zonder veel na te denken waarom omdat er nog zo weinig bekend is. Kim kwam volgens mij het minste in beeld... je moet toch ergens je stem door laten bepalen
Maar nu zie ik dat het minste mensen op haar gestemd hebben... zal toch niet dat ik gelijk mijn 100 punten kwijt ben 😖
Dat vragen herhaald werden kan ook zo voor-ingestudeerd zijn, of misschien zijn ze zo getraind: als je zenuwachtig bent, herhaal dan eerste de vraag om je gedachtes even op orde te krijgen. Zeker als je een antwoord wilt geven waaruit blijkt dat je wél de mol zou zijn, is even nadenken over je antwoord wel gewenst denk ik 👍😊
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
⏩ PVOutput☀️
De mol krijgt alle inhoud van een spel. Om zo te kunnen bepalen hoe hij gaat saboteren. Hij weet dus in welke koffers en welke enveloppen geld, vrijstellingen enz liggen.Findail schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:13:
Ik ga er van uit dat elke speler wel (summiere) instructies krijgt over dit soort zaken... 'hoe overleef je een 'live' tv programma'. Maar zou natuurlijk goed kunnen dat de Mol daar nog expliciete instructies bovenop krijgt...
⏩ PVOutput☀️
Het negeren van de eerste 4 seizoenen vond ik nog wel het meest irritante inderdaad. Had er gewoon 1 iemand van meegenomen, ik kan me niet voorstellen dat er geen oud-kandidaten daaruit te vinden zijn die daar wel oren naar hebben.streamnl schreef op maandag 3 november 2025 @ 08:40:
@LordSinclair , mee eens. En ik weet niet waarom.
Het enige wat ik jammer vind (tot nu toe)....
Het is een Jubileumeditie van de afgelopen 25 jaar. Wat ik (!) leuk had gevonden, was wanneer er ook 1 deelnemer had meegedaan, die in een van de eerste 4 seizoenen mee deed (al kan ik ze niet meer voor de geest halen). Nu voelt het wederom als een BNers feestje.
Ja en ik denk dat het ook leuker is, wanneer een oud kandidaat nu mol is.Shadow_Agent schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:15:
Ik vind Jurre echt irritant dus hoop dat hij in ieder geval niet de mol is
Dat van Kim zoals @Slappyjoez zegt viel mij ook op. Vooralsnog zou ik zeggen dat de Mol bij de oud-mollen zat maar liever zie ik een oud kandidaat als Mol dit jaar. Ik zou mijn poule dus ook puur daarop inzetten.
ik zou het toch logisch/eerlijk vinden als de Mol alleen voorafgaand aan een spel wordt geïnformeerd en niet tijdens het spel wordt geüpdatet. Ik kan me ook geeneen keer herinneren dat zoiets gebeurd is / toegegeven is. Maar dat kan ik mis hebben.Quad schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:13:
De Mol weet altijd alles. Heel incidenteel is er een spel of iets waarbij de mol niet over de inhoud gebriefd word.
Het gebeurt best we dat een mol tussendoor gebriefd wordt. In bijna ieder seizoen krijg je (uiteraard in de laatste aflevering nadat de mol bekend is gemaakt) dat er tijdens de opnames van de "biecht" nog even wat laatste dingen worden aangegeven. Soms meer in de trant van herinneren aan belangrijke punten, maar soms ook welke kandidaten de mol verdenken en welke juist niet.Wyke schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:05:
[...]
ik zou het toch logisch/eerlijk vinden als de Mol alleen voorafgaand aan een spel wordt geïnformeerd en niet tijdens het spel wordt geüpdatet. Ik kan me ook geeneen keer herinneren dat zoiets gebeurd is / toegegeven is. Maar dat kan ik mis hebben.
Daarom vond ik de uitleg van Richard ook wat raar, want hoe kon hij nou weten welke koffer "niet was afgegaan"? en los daarvan heb ik Richard sinds de start van het spel geen-een keer alleen gezien, dus hoe had de organisatie hem dan moeten inlichten? Of zou er iets te zien geweest zijn op de bolletjes op het mobieltje?
Hij valt voor mij daarom af als mol.
De Mol wordt vaker tijdens opdrachten ingelicht. Bijvoorbeeld door een woordvolgorde van Rik, of een kleurtje ergens.Wyke schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:05:
[...]
ik zou het toch logisch/eerlijk vinden als de Mol alleen voorafgaand aan een spel wordt geïnformeerd en niet tijdens het spel wordt geüpdatet. Ik kan me ook geeneen keer herinneren dat zoiets gebeurd is / toegegeven is. Maar dat kan ik mis hebben.
Daarom vond ik de uitleg van Richard ook wat raar, want hoe kon hij nou weten welke koffer "niet was afgegaan"? en los daarvan heb ik Richard sinds de start van het spel geen-een keer alleen gezien, dus hoe had de organisatie hem dan moeten inlichten? Of zou er iets te zien geweest zijn op de bolletjes op het mobieltje?
Tijdens een opdracht soms zoals @JME zegt door de presentator. Vorig seizoen op de markt werd de mol door Rick tijdens een opdracht even bijgepraat (zie je natuurlijk alleen achteraf).Wyke schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:05:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Kroesss schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:20:
[...]
Het gebeurt best we dat een mol tussendoor gebriefd wordt. In bijna ieder seizoen krijg je (uiteraard in de laatste aflevering nadat de mol bekend is gemaakt) dat er tijdens de opnames van de "biecht" nog even wat laatste dingen worden aangegeven. Soms meer in de trant van herinneren aan belangrijke punten, maar soms ook welke kandidaten de mol verdenken en welke juist niet.
Pendora schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:20:
[...]
De Mol wordt vaker tijdens opdrachten ingelicht. Bijvoorbeeld door een woordvolgorde van Rik, of een kleurtje ergens.
Tijdens de biecht zie ik niet als "tijdens de opdracht"... en de "briefing" a.d.h.v. woordvolgorde van Rik of kleuren vind ik op zich ook een vorm van "van tevoren briefen" (en dus goed onthouden), maar echt tijdens het spel nog wat extra info geven die niet van tevoren is afgesproken (en van tevoren kan best 1 minuut voor het spel zijn, dus hoeft echt niet al in NL te gebeuren) vind ik afdoen aan de mol-kwaliteiten van de mol.Quad schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:22:
[...]
Tijdens een opdracht soms zoals @JME zegt door de presentator. Vorig seizoen op de markt werd de mol door Rick tijdens een opdracht even bijgepraat (zie je natuurlijk alleen achteraf).
Maar ik heb het met name over het briefen van een opdracht, dat gebeurd vooraf, meestal voordat ze naar een land gaan.
Maar als je als Mol inderdaad zou weten (waar Richard het over heeft) dat de koffer nog niet is gepakt, dan is het ook weer prima om de foto te sturen en kandidaat te spelen. Dan lijk je natuurlijk weer mooi een kandidaaat, wat ook de bedoeling is.Pendora schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:20:
[...]
De Mol wordt vaker tijdens opdrachten ingelicht. Bijvoorbeeld door een woordvolgorde van Rik, of een kleurtje ergens.
Over Richard die naar het gebouw wilt, hij ziet er niet uit als iemand die rustig een sprintje omhoog kan trekken. Ik snap heel goed als je wat eerder daar naar toe wilt als kandidaat als je conditie niet geweldig is. Maar uiteraard kan het een kandidaten actie zijn. Hij maakte wel de foto van het gebouw en stuurde dat door naar Sahil en Nathan. Dat zou je als Mol dan weer niet snel doen.
Probleen tegenwoordig is dat de Mol dan zegt dit gedaan te hebben om vertrouwen van de groep te winnen. Dus kun je ook niet veel mee.Pendora schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:20:
[...]
Hij maakte wel de foto van het gebouw en stuurde dat door naar Sahil en Nathan. Dat zou je als Mol dan weer niet snel doen.
Ja, dat ga ik ook doen denk ik inderdaad.Shadow_Agent schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:21:
[...]
Probleen tegenwoordig is dat de Mol dan zegt dit gedaan te hebben om vertrouwen van de groep te winnen. Dus kun je ook niet veel mee.
Ben in de poule voor nu all-in op Richard gegaan
:strip_exif()/f/image/tc5NfXef8GXFHSOlV7uYhU9U.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha ja ik ook vol gas op 1 persoon, hoef ik niet na te denken 😂.sjroorda schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:40:
100% op Richard, vanwege de Rotterdamse vlag:
[Afbeelding]
Too obvious, geen idee of hij echt in Rotterdam woont momenteel en of hij de enige Rotterdammer is, maar als ik nu vast mijn tunnel graaf, dan hoef ik niet verder na te denken. Hij legt het er in elk geval dik op, het Rotterdamse!
Donemasauri schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:28:
Eurm, ik weet begod niet meer wie een kandidaat of mol was, kunnen we dat aan de TS toevoegen @aerofreak ? , voor de testvraag
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 6% gewijzigd door JRR op 08-11-2025 21:25 ]
[ Voor 61% gewijzigd door aerofreak op 08-11-2025 21:26 ]
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 33% gewijzigd door ChUcKiE op 08-11-2025 23:09 ]
Ik dank u, weer een concurrent minderChUcKiE schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:40:
Jurre was bij de Port proeverij. Hoeveel tijd zat ertussen met het rijden naar Lissabon 🤨
Hee jammer…. Ik zet altijd alles op 1 verdachte in….helaas was dat Richard 😳😔
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
~Leonardo Da Vinci~
Te makkelijk, dit is natuurlijk met opzet gemonteerd.aerofreak schreef op zondag 9 november 2025 @ 08:26:
Ik zit helemaal in m’n Kim tunnel.
De 10 yen munt > 10e seizoen Japan
Schoolopdracht > ook gedaan in S10
Aanwijzen van de mol > ook aanwezig in S10, Angela en Karel werden toen ingevlogen
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Uh, ok, doei?m-vw schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:34:
Vorig seizoen na 3 afleveringen afgehaakt en het is er niet beter op geworden.
Vorige week niet gezien, maar ze kunnen de beter omdopen naar 'Wie is niet de mol?' Wat een zooitje.
Exact expert nodig?
Exact expert nodig?
[ Voor 17% gewijzigd door R.G op 09-11-2025 16:22 ]
Naar buiten rollen, want dat leverde geld op. Die vaten moesten naar die boot.Crazy D schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:37:
Probeer nog even te verwerken, moe, whiskey en dan kijken is ook niet heel succesvolMaar waarom ging Nathan met die voorkennis die hij had, dat vat naar buiten rollen? Behalve dat er niet zoveel goed was
had hij wel een zeer concreet punt om op te letten: wie probeert dat vat bij die rode mol niet naar buiten te krijgen? Nu was het wel chaotisch genoeg dat het sowieso knap is dat ze er sowieso eentje goed hadden. Gemiddelde leeftijden, mijn hoofdrekenen is niet heel goed maar volgens mij gingen ze al de mist in met enkel het optellen van de leeftijden, en begint ondertussen mevrouw Etherdiscipine er doorheen te beppen met de volgende opdracht
Rotterdam roepen als lievelingsstad, terwijl de helft uit Amsterdam komt. Dat sterrebeeld, echt shoot me, ik zou ook random wat roepen ik weet nog niet eens hoe mijn eigen sterrenbeeld eruit ziet
Die school was wel heerlijke chaos. Seizoen 10 met de verwijzing naar Japan ging strak langs me heenMaar vond m wel leuk om te kijken. Wat een rommeltje. "Jongens we moeten dit georganiseerd doen in groepjes van 2". uh ja, met z'n 5'en
![]()
Als je het goed vindt blijf ik nog even hangen.
Ik zou het wel geinig vinden als ze de eventuele hints eens een keer omdraaien. Verwijzingen naar iedereen in de afleveringen verwerken, behalve voor de mol.aerofreak schreef op zondag 9 november 2025 @ 08:26:
Ik zit helemaal in m’n Kim tunnel.
De 10 yen munt > 10e seizoen Japan
Schoolopdracht > ook gedaan in S10
Aanwijzen van de mol > ook aanwezig in S10, Angela en Karel werden toen ingevlogen
~Leonardo Da Vinci~
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq