Carlos0_0 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:11:
[...]
Dus op zich kan je dan nu zeggen, dat het de mol niet echt uitmaakte hoeveel er hier verdiend werd deze aflevering.
En dus prima ook bij de taartjes uitdelen kan zitten(In plaats de flits opdracht), aangezien er geld uit de pot in de laatste opdracht sowieso gaat(De vraag is alleen hoeveel, maar grote kans er iets uit gaat).
Dat zou ik een slechte tactiek vinden. Als Mol moet je zo min mogelijk geld in de pot krijgen. Dan is er van uit gaan dat er later toch al wel geld uit gaat, en dus gewoon te simplistisch gespeeld. En als je zonder heel veel moeite een flits net niet haalt, scheelt toch weer. Zag trouwens ook enkel Rik de pastelletjes tellen, geloof dat die andere mensen allang blij waren dat ze er waren zodat zij door konden met hun leven

Doordat ze dat heel slim met z'n 2en deden, kon je daar als Mol ook veel minder uithalen. Wat dus ook niet gebeurt lijkt te zijn, er eentje van het dienblad laten vallen had best makkelijk gekund.
Dat ze die skippiebal niet als traagste deden snapte ik niet. Met dat ding kun je, als je goed balt, wel ver komen in 1 bounce maar niet per se snel. Maar dat is allemaal ook een beetje random, zijn stelten of die plastic dingen nu sneller? Is ook maar net of je dat kunt of niet. Ik zou m'n enkels breken op die plastic dingen maar stelten zou ik waarschijnlijk omvallen

Dat Nathan de skeelers niet haalde vond ik geen mollen, dat was maar 1 of 2 km te langzaam? Dat doe je niet bewust dat gaat per ongeluk. En de fiets ging trouwens toch ook geen 25? Vond het een opdracht waar ik niet echt een gevoel heb dat er echt gemolt is.
Lasergamen vond ik chaos. Zal heel leuk geweest zijn maar ik kan daar weinig mee, heb amper kunnen volgen wat er sowieso gebeurde. Ja, Dennis die de uitgang niet kan vinden

maar goed die is de Mol niet

En Jurre die nog heel even verwarring probeert te zaaien, maar goed, dat scheelde een minuut of zo? Was niet heel indrukwekkend

Nathan die dan wel het min-geld eruit haalt (of lijkt te halen?), maar anderen niet. Maar goed, effectief 1/3 verdient van wat er kon, niet heel slecht.
Ik denk dat Jurre het goed deed met het praten tegen de mol, je moet sowieso iets anders doen dan gewoon iets zeggen. Ik gok dat ie ook wel te horen kreeg dat hij niet opeens loeihard mocht schreeuwen (schijnt niet zo goed voor je oren te zijn...), dus dan is met een gek stemmetje iets zeggen niet raar. Denk dat de lachende mensen niet op het moment van Jurre lachten maar gewoon om de situatie. Je moet daar in een line-up gaan staan, krijg een koptelefoon op, en dan begint Rik ineens te praten alsof het een yoga- of meditatie-bijeenkomst is. Gok dat ik ook wel even zou moeten lachen.
Vond het wel vermakelijk om te kijken, maar heeft me 0,0 dichterbij gebracht