• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:15

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

mheerde schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:02:
Ik heb een enorme aanwijzing gevonden, in aflevering 1. Mag ik hier het bommetje droppen?
Tuurlijk :Y

Do { Ping } while ( LOL )

• mheerde
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10:12
Oke dit is echt bizer. Het is me al bijgebleven sinds aflevering 1. In aflevering 1 word vanaf minuut 5 oid een kaart in beeld gedeeld. Ik heb deze kaart geanalysserd. De punten die rood (de opdrachtpunten) zijn staan voor de volgende straatnamen:
Straatnaam - vertaling
tv do cimo de villa - Televisiebeelden vanaf het dak van de villa
Dos aliados (niet zeker deze) - Van de geallieerden
postigo da madeira - houten luik/deur
Passeio das Fontainas - Fonteinen promenade
En natuurlijk: de brug zelf: Ponte Luís (LOL!)

Startpunt straat: De Dom Hugo

Deze vertalingen zijn aanwijzingen naar de mol. Trek zelf je conclussies haha. Ik voel me echt geniaal slim nu lol.

Ohja, over die Fonteinen promenade, in de aflevering komt 2 keer een fontein in beeld (dezelfde) deze fontein heet: A Juventude” (“De Jeugd”) en staat bekend bij locals als: naakte meisje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jlksgbv-yO757jDJ67zQIwleYLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eh4GO1yKUmflTM0feFuIWKjC.jpg?f=fotoalbum_large

Of sla ik door?

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:06

R.G

mheerde schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:17:
[...]

Oke dit is echt bizer. Het is me al bijgebleven sinds aflevering 1. In aflevering 1 word vanaf minuut 5 oid een kaart in beeld gedeeld. Ik heb deze kaart geanalysserd. De punten die rood zijn staan voor de volgende straatnamen:
Straatnaam - vertaling
postigo da madeira - houten luik

Deze vertalingen zijn aanwijzingen naar de mol. Trek zelf je conclussies haha. Ik voel me echt geniaal slim nu lol.

Ohja, over die Fonteinen promenade, in de aflevering komt 2 keer een fontein in beeld (dezelfde) deze fontein heet: A Juventude” (“De Jeugd”) en staat bekend bij locals als: naakte meisje
[Afbeelding]

Of sla ik door?
Wat???
Naakt meisje? Huh

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:02
mheerde schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:17:
[...]

Oke dit is echt bizer. Het is me al bijgebleven sinds aflevering 1. In aflevering 1 word vanaf minuut 5 oid een kaart in beeld gedeeld. Ik heb deze kaart geanalysserd. De punten die rood (de opdrachtpunten) zijn staan voor de volgende straatnamen:
Straatnaam - vertaling

[Afbeelding]

Of sla ik door?
Ik heb echt geen idee waar je het over heb, en wat de uitkomst van jou analyse dan moet zijn :+ .

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:34

ChUcKiE

Dus........

+1 hier, ik snap niet waar je naar toe wilt

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• mheerde
Gasten komaan. Die straatnaamvertalingen. Zijn Hints naar de Mol.

Houten luik/deur... Villa moord opdracht....
Dit kan geen toeval zijn.

• mheerde
Dit waren de straten waar geld te verdienen was tijdens opdracht 1, aflevering 1. De map is in de aflevering te zien met rode puntjes.

• Carlos0_0
Straatnaam - vertaling

Even jou tekst erbij genomen, dit zegt mij echt helemaal niks hoor. Zeg nou maar gewoon wie jij verdenkt in plaats van zo kritisch te doen :).

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:05
De Luz-hint vond ik echt goed, maar nu niemand op haar blijkt te zitten lijkt het me heel sterk dat zij het is. Ik blijf stoïcijns al m'n punten op Nathan zetten, maar dat is vooral omdat ik het hoop al zit ik ook al wel een tijdje in zijn tunnel. Denk alleen dat het uiteindelijk Merel blijkt te zijn.

Snap ook niet zo goed waarom Kim niet als finalist wordt beschouwd overigens.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:06

R.G

Vld1989 schreef op zondag 14 december 2025 @ 00:01:
De Luz-hint vond ik echt goed, maar nu niemand op haar blijkt te zitten lijkt het me heel sterk dat zij het is. Ik blijf stoïcijns al m'n punten op Nathan zetten, maar dat is vooral omdat ik het hoop al zit ik ook al wel een tijdje in zijn tunnel. Denk alleen dat het uiteindelijk Merel blijkt te zijn.

Snap ook niet zo goed waarom Kim niet als finalist wordt beschouwd overigens.
Ik zit eigenlijk vol op loes lol.
Maar ik vond die opmerking van merel .

Nathan zegt ik kan goed een geheim bewaren ultimate niet liegen want immers bewaak her geheim.

Dit is zijn mol acties bescherm sphere.

Hij bewaakt een geheim en is zo true en niet bedrog of leugenaar..

Nathan is de mol

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:29

ST10©DE

Dus.............

Nathan zit op Merel
Loes zit op Merel
Merel zit op Nathan

-> Nathan of Merel is de mol. Tenzij Loes een hele goede is.....Maar die kans acht ik klein. Ik ga voor Merel als mol.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
ST10©DE schreef op zondag 14 december 2025 @ 01:29:
Nathan zit op Merel
Loes zit op Merel
Merel zit op Nathan

-> Nathan of Merel is de mol. Tenzij Loes een hele goede is.....Maar die kans acht ik klein. Ik ga voor Merel als mol.
Kim zat ook op Merel. Dus of iedereen heeft het fout of Merel of Nathan is de mol.

Meest logische scenario lijkt dat Merel de mol is en dus dat de mol als enige op een verkeerd iemand zit. Ik vind het er alleen iets te dik op liggen bij Merel, dat zou ik vreemd vinden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Carlos0_0
Nou ja vaak zie je dat er 2 op de Mol zitten aan het einde, en de Mol zit op de winnaar.
Aangezien de andere 2 op Merel zitten, en Merel op Nathan. Is het best mogelijk Merel de mol is.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:58
Volgens mij zat Merel in het hele seizoen op Loes. Dan zou ze nu ineens geswitched moeten zijn?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste