Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:02
leuk dat de pot weer op 0 staat... de mol heeft tot deze aflevering dus niet hoeven mollen en volledig in het spel op kunnen gaan als kandidaat. De mol wist namelijk al dat dit eraan zat te komen. En natuurlijk nemen ze geen risico door de mol op 1 van die 2 stoelen neer te zetten. Vanaf nu wordt het dus opletten wie zich anders gaat gedragen dan in de voorgaande afleveringen.

Life is what happens while you're busy making other plans

• Luther
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:51
Leuk om Art weer te zien in de rol waar ik hem van ken, en de manier waarop ik Wie is de Mol heb leren waarderen. Jammer dat hij maar anderhalf woord heeft gezegd... Best raar dat hij voor deze paar shots helemaal naar Portugal is gekomen.
Of zou hij nog meer te doen krijgen...? *durf te hopen*

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
Kroesss schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:07:
[...]

Dat weet ik zo niet, maar heel eerlijk gezegd weet ik ook niet of je het zou kunnen achterhalen. Het waren volgens mij losse shots van de kandidaten, die kunnen natuurlijk ook in een andere volgorde in de montage zijn gezet.
In de Belgische Mol is het een keer met de stand van de zon brekend door molloten.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
Luther schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:51:
Leuk om Art weer te zien in de rol waar ik hem van ken, en de manier waarop ik Wie is de Mol heb leren waarderen. Jammer dat hij maar anderhalf woord heeft gezegd... Best raar dat hij voor deze paar shots helemaal naar Portugal is gekomen.
Of zou hij nog meer te doen krijgen...? *durf te hopen*
Ja zou toch leuk zijn als hij nog een rolletje krijgt :).

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:55
Pendora schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:03:
[...]

In de Belgische Mol is het een keer met de stand van de zon brekend door molloten.
Fantastisch! Dat wist ik niet. Maar ik ben ook realistisch genoeg om me te beseffen dat dat voor mij wel iets te hoog gegrepen is. Dan mis ik vast weer een of ander detail waardoor ik de mist in ga (en in de mist zie je de stand van de zon niet).

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:23
Om de vraag van @TheFes en het antwoord van @jeroenkb maar even samen te vatten voor de Testvraag van deze week: als hoeveelste maakte de Mol een vrije val?

De volgorde van de vrije val was al volgt:
  1. Nathan
  2. Merel
  3. Sahil
  4. Anne marie

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01

Crazy D

I think we should take a look.

Kroesss schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:07:
[...]

Dat weet ik zo niet, maar heel eerlijk gezegd weet ik ook niet of je het zou kunnen achterhalen. Het waren volgens mij losse shots van de kandidaten, die kunnen natuurlijk ook in een andere volgorde in de montage zijn gezet.
Dat zal zeker het geval zijn...

Exact expert nodig?

Pagina: 1 2 3 Laatste