"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
~Leonardo Da Vinci~
Driemaal is scheepsrechtaerofreak schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:50:
Ik mag hopen dat twee keer meedoen wel echt de grens is en er geen derde keer komt.
Dat is wel de manier waarop ik term "Tien oude bekenden" interpreteer. Het is wel Wie is de Mol? dus je moet altijd oppassen met aannames, maar in dit geval zie ik niet echt hoe het anders uitgelegd kan worden. Het zullen in mijn ogen dus inderdaad kandidaten (daar vallen voor mij ook mollen onder) uit vorige seizoenen zijn.masauri schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:05:
Is er gezegd dat het kandidaten vanuit vorige seizoenen zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Kroesss op 10-09-2025 13:11 ]
Gaan we 1tje met alleen maar ex-mollen hebben? met 1 nieuwe mol?Kroesss schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:11:
[...]
Dat is wel de manier waarop ik term "Tien oude bekenden" interpreteer. Het is wel Wie is de Mol? dus je moet altijd oppassen met aannames, maar in dit geval zie ik niet echt hoe het anders uitgelegd kan worden. Het zullen in mijn ogen dus inderdaad kandidaten (daar vallen voor mij ook mollen onder) uit vorige seizoenen zijn.
(of gewoon geen mol, en op basis van langzaamste tijd iedere week iemand eruit gooien
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
:strip_exif()/f/image/Jwb8f7JEaALuhARACBYWK8ge.png?f=user_large)
/f/image/K5b6CUFHkOhb4EaGR4fLGB3F.png?f=fotoalbum_large)
Lissabon is bekend gemaakt, maar Porto doen ze ook aan. Het filmpje op Instagram laat deze locatie zien: R. de Faria Guimarães in Porto.
Daarnaast is het Praça do Comércio zichtbaar in Lissabon en de Maria Pia brug in Porto.
[ Voor 9% gewijzigd door Slappyjoez op 10-09-2025 14:54 ]
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Net als bij het laatste seizoen, daar hebben ze de eerste opdracht ook gedaan zonder mol. Die werd pas daarna bepaald. Was ook een leuke mindtwist voor de kandidaten.masauri schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:16:
[...]
Gaan we 1tje met alleen maar ex-mollen hebben? met 1 nieuwe mol?
(of gewoon geen mol, en op basis van langzaamste tijd iedere week iemand eruit gooien)
Wel een keer wat anders, een seizoen Wie is de Mol die na 1 aflevering afgelopen isburgt schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:27:
9 mollen en 1 oprechte kandidaad, wie is.... niet de mol.
Nee die begint pas eind februari vanwege de olympische winterspelen.Orangelights23 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:49:
Einddatum is 20 december, gaat de reguliere versie gewoon van start in januari?
Ik dacht nog aan oud presentatoren, maar dat zijn er denk ik niet genoeg voor een heel seizoen. Dus dan zullen het toch oud kandidaten of mollen worden.Kroesss schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:11:
[...]
Dat is wel de manier waarop ik term "Tien oude bekenden" interpreteer. Het is wel Wie is de Mol? dus je moet altijd oppassen met aannames, maar in dit geval zie ik niet echt hoe het anders uitgelegd kan worden. Het zullen in mijn ogen dus inderdaad kandidaten (daar vallen voor mij ook mollen onder) uit vorige seizoenen zijn.
Haha heb ik ook de laatste jaren, ken er steeds minder van de groep(Tot soms misschien van gezicht ofzo 1 of 2 uiterlijk).
Maar ja zo lijkt het wel een beetje op de Mol Belgie, aangezien die het met onbekende personen doen
Ja 1tje die ik niet ken, en als ze mee heb gedaan kende ik er toen ook niet(En heb ik het niet onthouden toen ze mee deedABJ schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:25:
Linda Wagenmakers is er in ieder geval eentje.
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:29:
[...]
Ja 1tje die ik niet ken, en als ze mee heb gedaan kende ik er toen ook niet(En heb ik het niet onthouden toen ze mee deed).
Ja ik heb ook alles gezien, en 2006 is dan zeker wel eventjes geleden haha.Kroesss schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:47:
[...]
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.
De link naar de poule in de topic start wijst nog naar mijn poule van vorig jaar, maar die werkt niet meer.
Ik ben zo vrij geweest een nieuwe Tweakers-poule aan te maken:
Join de Tweakers WIDM-poule.
Zo hoort het ook, zo werken de kandidaten ook en het is eigenlijk gek dat we op goed geluk vooruit moeten gokken.SunnieNL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:50:
Nieuw dit jaar: 1e keer punten inzetten in de app is pas na aflevering 1. Zouden ze dan pas 1 november iedereen bekend maken?
Vorige jubileumseizoen had dat toch ook?
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 22-10-2025 16:05 ]
Zowel mezelf als vrouwlief weer mee in de poule gezet 😎LukeS schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:29:
Over 12 dagen (op 1 november) is de eerste aflevering al.
De link naar de poule in de topic start wijst nog naar mijn poule van vorig jaar, maar die werkt niet meer.
Deze heb ik toegevoegd aan de TSLukeS schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:29:
Over 12 dagen (op 1 november) is de eerste aflevering al.
~Leonardo Da Vinci~
Volgens het overzicht op Wikipedia Wikipedia: Wie is de Mol? heeft in 2006 Frederique Huidts gewonnen.Kroesss schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:47:
[...]
Ik heb alle seizoenen gezien, maar ik moest haar inderdaad ook even opzoeken. Ze heeft WIDM gewonnen in 2006. Dat we het dus niet meer weten na 19 jaar is denk ik niet zo heel gek.
Of kijk ik helemaal verkeerd, dan verklaart dat gelijk waarom ik in al die jaren dat ik kijk nog nooit de mol met 100% zekerheid heb kunnen aanwijzen?
~Leonardo Da Vinci~
Oh, dan heeft Google mij wat op mouw gespeld. Zoals ik al zei, ik had het opgezocht. Ik denk dat ik dan door die AI-resultaten van Google misschien op het verkeerde been ben gezet.Pat911 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
Volgens het overzicht op Wikipedia Wikipedia: Wie is de Mol? heeft in 2006 Frederique Huidts gewonnen.
Of kijk ik helemaal verkeerd, dan verklaart dat gelijk waarom ik in al die jaren dat ik kijk nog nooit de mol met 100% zekerheid heb kunnen aanwijzen?
Dank voor de correctie!
Edit: nog een keer geprobeerd, en als ik nu zoek op "Linda Wagenmakers WIDM" geeft het AI-antwoord dit:
"Linda Wagenmakers heeft deelgenomen aan Wie is de Mol? in 2017. Ze werd uit het programma gestemd in de eerste aflevering na het vertrek uit een kerk, aldus De Telegraaf. "
Een check op Wikipedia leert dan echter dat ze (zoals aerofreak al aangeeft) helemaal nog nooit heeft meegedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Kroesss op 23-10-2025 13:14 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
~Leonardo Da Vinci~
Imanuele Grives
Nathan Rutjes
Loes Haverkort
Sahil Amar Aïssa
Dennis Weening
Anne-Marie Jung
Jurre Geluk
Kim Pieters
Merel Westrik
~Leonardo Da Vinci~
Project Kaizo
⏩ PVOutput☀️
Hij valt nu te veel op.Apeiron schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:43:
Caling it now: Jurre is de mol.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
What a fine day for Science! | Specs
She's backaerofreak schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:41:
Richard Groenendijk
Imanuele Grives
Nathan Rutjes
Loes Haverkort
Sahil Amar Aïssa
Dennis Weening
Anne-Marie Jung
Jurre Geluk
Kim Pieters
Merel Westrik
https://www.facebook.com/share/v/17Hci63cP3/
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Haha ja ik dacht het zelfde, eindelijk eens weer personen die ik ken 😂.masauri schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:34:
Ook live hier, en we kennen tenminste een paar personen 😂
Ken ze op zich allemaal wel, de 1ne wat beter dan de ander.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Richard Groenendijk enters the chat.Saffie_time schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:59:
Ik ben blij dat we geen Ron hebben...
⏩ PVOutput☀️
Ik wacht op het moment dat hij een trainingspak aan heeftQuad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:51:
Alle mensen met een matje kan je vertrouwen hè. Was getekend, Nathan Rutjes.
Wat zei je?Saffie_time schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:59:
Ik ben blij dat we geen Ron hebben...
And she's gone
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zo blij dat ze meedeed, maar jammer dat ze er al uit ligt 😭
RobinNL schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:33:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik ka er missen als kiespijnRobinNL schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:33:
[...]
Ben benieuwd wie de mol is, of van de oude kandidaten of de oude mollen toch weer 1.
Ieder geval leuk opgezet tot nu toe
Haha die is het 109% zeker weten nietmasauri schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:48:
Gans Nederland nu op Nathan, wat een verrassing...
Dennis nog een keer zou tof zijn
Do { Ping } while ( LOL )
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
De tweede opdracht was leuk, had het idee dat we als kijker nu ook eens wat meer zagen dan voorheen, je zag duidelijk wel zo ongeveer iedereen aan het woord, geloof ook wel van iedereen de verspreking en het liegen daarna. Werd daardoor ook wel beetje langdradig maar denk dat dit in eerdere seizoenen in een paar minuten er doorheen was gejast waardoor die opdracht echt aan de kijker voorbij was gegaan. Vond het leuk om te zien. En ook de 9 winnaars (denk dat het er eigenlijk 10 waren maar dat 1 iemand af heeft moeten melden). Benieuwd of die nog vaker voorbij gaan komen.
Exact expert nodig?
Tweakers WIDM poule: https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=R7GB8-BHAAP