• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:06

ChUcKiE

Dus........

Jurre was bij de Port proeverij. Hoeveel tijd zat ertussen met het rijden naar Lissabon 🤨

Hee jammer…. Ik zet altijd alles op 1 verdachte in….helaas was dat Richard 😳😔

[ Voor 33% gewijzigd door ChUcKiE op 08-11-2025 23:09 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22

masauri

aka qwybyte

ChUcKiE schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:40:
Jurre was bij de Port proeverij. Hoeveel tijd zat ertussen met het rijden naar Lissabon 🤨

Hee jammer…. Ik zet altijd alles op 1 verdachte in….helaas was dat Richard 😳😔
Ik dank u, weer een concurrent minder :+ 8)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:15

Quad

Doof

Ik ben er ook uitgekegeld. Gelijk account maar weer opgeheven, met 0 punten valt weinig eer te behalen. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Ik zit er nog in, heb niks gezien ben op vakantie:).
Ik heb wel beetje hulp zo nodig met de testvraag, dus antwoorden hierop worden gewaardeerd 😃

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:51
Hopelijk is de mol geen vrouw, want Merel Anne Marie en Kim hebben mij nooit kunnen bekoren als Mol.

Wel tof dat alle opdrachten dit seizoen flashbacks zijn naar eerdere seizoenen en opdrachten dus een veiling ( seizoen Inge Ipenburg ) zal ook nog wel komen en nog meer ex kandidaten en ex mollen

SiberischeHusky Shepsky

• Quad

Quad

Doof

Ja, dit seizoen is wel een ultiem feestje voor de Molloot.

PVOutput☀️

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:49

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Ik zit helemaal in m’n Kim tunnel.
De 10 yen munt > 10e seizoen Japan
Schoolopdracht > ook gedaan in S10
Aanwijzen van de mol > ook aanwezig in S10, Angela en Karel werden toen ingevlogen

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
aerofreak schreef op zondag 9 november 2025 @ 08:26:
Aanwijzen van de mol > ook aanwezig in S10, Angela en Karel werden toen ingevlogen
Te makkelijk, dit is natuurlijk met opzet gemonteerd. :)

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:13

Crazy D

I think we should take a look.

m-vw schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:34:
Vorig seizoen na 3 afleveringen afgehaakt en het is er niet beter op geworden.

Vorige week niet gezien, maar ze kunnen de beter omdopen naar 'Wie is niet de mol?' Wat een zooitje.
Uh, ok, doei? :w Bedankt voor het melden (y)

Exact expert nodig?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:13

Crazy D

I think we should take a look.

Probeer nog even te verwerken, moe, whiskey en dan kijken is ook niet heel succesvol :+ Maar waarom ging Nathan met die voorkennis die hij had, dat vat naar buiten rollen? Behalve dat er niet zoveel goed was :+ had hij wel een zeer concreet punt om op te letten: wie probeert dat vat bij die rode mol niet naar buiten te krijgen? Nu was het wel chaotisch genoeg dat het sowieso knap is dat ze er sowieso eentje goed hadden. Gemiddelde leeftijden, mijn hoofdrekenen is niet heel goed maar volgens mij gingen ze al de mist in met enkel het optellen van de leeftijden, en begint ondertussen mevrouw Etherdiscipine er doorheen te beppen met de volgende opdracht :D Rotterdam roepen als lievelingsstad, terwijl de helft uit Amsterdam komt. Dat sterrebeeld, echt shoot me, ik zou ook random wat roepen ik weet nog niet eens hoe mijn eigen sterrenbeeld eruit ziet :X

Die school was wel heerlijke chaos. Seizoen 10 met de verwijzing naar Japan ging strak langs me heen :X Maar vond m wel leuk om te kijken. Wat een rommeltje. "Jongens we moeten dit georganiseerd doen in groepjes van 2". uh ja, met z'n 5'en 8)7 :o

Exact expert nodig?

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:25

R.G

mijn 2 cents?

Nathan de mol?
Want hij is de vreemde? ze zeiden 5 oud mollen en 5 oud winnaars?
Nathan is geen van beiden?

Solved? :D

oops nvm, de rechters / jurisiten waren oud winnaars :P

[ Voor 17% gewijzigd door R.G op 09-11-2025 16:22 ]

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:51
Crazy D schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:37:
Probeer nog even te verwerken, moe, whiskey en dan kijken is ook niet heel succesvol :+ Maar waarom ging Nathan met die voorkennis die hij had, dat vat naar buiten rollen? Behalve dat er niet zoveel goed was :+ had hij wel een zeer concreet punt om op te letten: wie probeert dat vat bij die rode mol niet naar buiten te krijgen? Nu was het wel chaotisch genoeg dat het sowieso knap is dat ze er sowieso eentje goed hadden. Gemiddelde leeftijden, mijn hoofdrekenen is niet heel goed maar volgens mij gingen ze al de mist in met enkel het optellen van de leeftijden, en begint ondertussen mevrouw Etherdiscipine er doorheen te beppen met de volgende opdracht :D Rotterdam roepen als lievelingsstad, terwijl de helft uit Amsterdam komt. Dat sterrebeeld, echt shoot me, ik zou ook random wat roepen ik weet nog niet eens hoe mijn eigen sterrenbeeld eruit ziet :X

Die school was wel heerlijke chaos. Seizoen 10 met de verwijzing naar Japan ging strak langs me heen :X Maar vond m wel leuk om te kijken. Wat een rommeltje. "Jongens we moeten dit georganiseerd doen in groepjes van 2". uh ja, met z'n 5'en 8)7 :o
Naar buiten rollen, want dat leverde geld op. Die vaten moesten naar die boot.

De helft komt ook uit Rotterdam of heeft iets met die stad dus zo'n gekke gedachte was dat niet.

SiberischeHusky Shepsky

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:51

m-vw

Dus?

Crazy D schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:28:
[...]

Uh, ok, doei? :w Bedankt voor het melden (y)
Als je het goed vindt blijf ik nog even hangen.

Mag kritiek niet?
Ik kijk de Mol al sinds het allereerste seizoen op de VRT en vind het gewoon jammer dat het deze kant op gaat. Snap de tactische overwegingen wel, maar voor mij als kijker wordt het er niet leuker op. (LET OP, DIT IS EEN MENING)

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
aerofreak schreef op zondag 9 november 2025 @ 08:26:
Ik zou het wel geinig vinden als ze de eventuele hints eens een keer omdraaien. Verwijzingen naar iedereen in de afleveringen verwerken, behalve voor de mol.

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:49

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Die gedachte had ik ook al na aflevering 1, maar in aflevering 2 niets kunnen ontdekken dat naar andere seizoenen verwijst dan S10. Naast de munt en de schoolopdracht.

In aflevering 1 had je nog wel het begraven in een kist (Dennis, Seizoen 8 )

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Sowieso zal ik niks herkennen, al die seizoenen dat onthoud je toch niet wat wanneer gebeurt is 🤡.

• Quad

Quad

Doof

Er is één moment wat ik absoluut nooit meer vergeet.

"Kiev? Zei je Kiev? Wij zijn niet in Kiev vriend!"

Dit was met afstand de grootste plottwist in Wie is de Mol ooit.

PVOutput☀️

Pagina: 1 2 Laatste