Juist zeggen ik ken er eens meer dan 2 of 3.
Bram Krikke:
Erg bekend van Qmusic, en is wel vaker bij een tv show. Hij deed ook mee met Last One Laughing op Prime Video.
Daan Boom:
Ken ik ook wel van onder andere Streetlab(Volg dat verder niet maar ken het wel), verder wel eens ergens anders gezien.
Eveline Stallaart:
Gaat al geruime tijd mee op de tv, en is niet de jongste van de groep(Zeg ook niet oud maar 44 ondertussen).
Het is niet dat ik er goed ken, maar wel eens gezien bij RTL Boulevard tijdens het zappen(En wellicht sporadisch eens ergens anders dat is het is blijven hangen).
Geraldine Kemper:
Toch ook wel redelijk bekend, Schuift regelmatig aan bij programma's een avondje. Expeditie Robinson ook mee gedaan. Wel eens bij Stuktv mee gedaan. Spuiten en Slikken nooit gezien maar is ze ook wel bekend programma van haar.
Maar ik heb ook mensen, van ja ik ken het gezicht. Maar heb nooit echt iets van je echt gezien volgens mij.
Dat heb ik dan bij Nasrdin Dchar.
En dat zeg ik als iemand die amper normale tv kijkt, als de tv aan gaat is het Console of streamingdienst. Normale tv zenders / programma's kijk ik amper(Nederlandse films kijk ik ook al niet).
Ik kijk dan nog wel eens Videoland, en daar heb je wat programma's die ook op de tv komen(De verraders bijv).
Wellicht dat dit nog eens helpt om, iemand te herkennen.
En ja het is ook moeilijk om meerdere weken vrij te nemen, daarom zie je nu een beetje een mix.
Al aantal keer sporters mee gedaan, nou dan kan je mij opvegen. Ik ken niemand zowat daarvan want ik volg geen enkele sport.
Ik lees geen enkel nieuws artikel etc er van, dus ja dan ken je ook niemand.
Radio programma makers die mee doen, ja goed vele zijn ook wel eens op tv. Maar niet perse allemaal.
[
Voor 4% gewijzigd door
Carlos0_0 op 04-01-2026 10:54
]