Acties:
  • +16 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:12

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lgfc-pmTeHvVviMHMnLTPOsuOQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lXLscrZyDlvsEu89SDDoYnpo.jpg?f=fotoalbum_large

De 2025 editie van van Wie Is De Mol? gaat op 28 december 2024 van start.

De Mol verrast zoals nooit tevoren. Wie reizen af naar Cambodja voor een zenuwslopend seizoen?

Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx zijn de kandidaten in het 25e seizoen van Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken reist met hen af naar Cambodja, een land vol eeuwenoude tradities en verborgen verhalen. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start meteen in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet? Eén ding is zeker: dit seizoen begint met een onverwachte wending waardoor zelfs de Mol voor een gigantische uitdaging komt te staan.

Een traditionele, boeddhistische zegening aan het begin van de reis brengt de kandidaten bescherming en geluk voor het avontuur dat hen te wachten staat. Iets wat niet alleen de kandidaten, maar ook de Mol, dit seizoen misschien wel harder nodig hebben dan ooit… Na de eerste dagen in Phnom Penh, gaat de reis naar Siem Reap, bekend om de schilderachtige paaldorpen en het wereldberoemde tempelcomplex Angkor Wat. In dit adembenemende decor zetten de kandidaten alles op alles om geld voor de pot te verdienen, terwijl de Mol ze in stilte probeert tegen te werken. De laatste halte van deze indrukwekkende reis is de zuidelijke regio Kampot, met zijn eeuwenoude peper- en zoutvelden. Lukt het de kandidaten om de Mol te ontmaskeren? Of is de Mol dit seizoen meedogenloos en zijn de kandidaten tot het bittere einde misleid?

Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”

Bridget Maasland
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NpwhQw6v8WdjKBFjBYWX03iPZA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4dBP2fszhp6PiIoAPO7J8Cz3.png?f=user_large
Gabriël Martina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5-s3qAM1n5TAls2Wy5bwyN72_4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oX6ZTw3ERE8xyPFiwTwz4cuf.png?f=user_large
Maaike Martens
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJdEbmpuVUzGthEQlv3iQZZAZgg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/44BM8Q08IcGbTA11uAwu2HBB.png?f=user_large
Nora Akachar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m2-RdwjMmTqD7gUnC0VQMV_X2bg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NtusbXApZt9tr3abjBnWLpVx.png?f=user_large
Ray Klaassens
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7gM9gnP231QRrFPLRx19m3R2uk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JDfF5Xd5dAfcxpIIOW3xFWW5.png?f=user_large
Roos Moggré
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwjuCgyxljQ8q4e9gWOyqNDLp2Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/juotYcejDMFnKVKWHExcDS1a.png?f=user_large
Sam Hagens
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wk0OXuxe2rjZzSbP5U7zgFN8t10=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EFYcNSAPaGFkti0P69XemVVs.png?f=user_large
Sophie Frankenmolen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m12EoS72NzNa2uniD8iGSAh53i8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i7HsXW2lloyipfZxQSwkLNcD.png?f=user_large
Stijn de Vries
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCnHY9bx8CRPoPd14wW5yeZFfu0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3Vm0lakHRmPHvEPlnlAvGm1X.png?f=user_large
Teun Luijkx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u73Tja-jOC4_6HuIh-XoVkg7UHg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hyk0lrMx0jDQoxS6W7Nabh2e.png?f=user_large

Het 25e seizoen van Wie is de Mol? speelt zich af in Cambodja.
Onderstaande locaties zijn al bekend gemaakt:
  • Phnom Penh
  • Siem Reap
  • Angkor Wat
  • Kampot

Nog in te vullen

Join hier de Poule!

Social media Rik van de Westelaken
Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM!
VersieDatumAanpassingenWie?
V1.014-11-2024Topic aangemaakt, credits naar @rens-br en @ImNotnoa voor de templateaerofreak
V1.118-12-2024WIDM Poule toegevoegd, dank @LukeS aerofreak

[ Voor 25% gewijzigd door aerofreak op 18-12-2024 07:40 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 13:07

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Oeh, zin in! Ik hoop dat ze het allemaal waarmaken. Tot nu toe vinden we namelijk de Belgische (en velen met mij) echt zó zó veel beter!!! Maar goed, we gaan tóch weer kijken! :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”
Das elk seizoen zo toch :+

Van de kandidaten ken ik Bridget Maasland en Maaike Martens (een beetje) verder zullen het wel allemaal kandidaten zijn waarvan binnenkort een nieuw boek/album/theatershow uit komt waarvan het management zei dat het goeie marketing was om mee te doen aan WIDM :>

Try SCE to Aux

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 20:47
De enige echt waanzinnige plottwist (in NL) was "wij zitten niet in Kiev, vriend". Ben benieuwd of ze iets van die orde kunnen evenaren :)

• ImNotnoa
  • Niet online
Sebas1979 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:06:
[...]

De enige echt waanzinnige plottwist (in NL) was "wij zitten niet in Kiev, vriend". Ben benieuwd of ze iets van die orde kunnen evenaren :)
Dat was de mooiste inderdaad, en achteraf gezien ook wel een beetje een hint naar Jan als de Mol omdat hij zo specifiek vroeg waar in Kiev het andere team zat :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:12

masauri

aka qwybyte

is die muiscursor op de afbeelding ook een hint??? :p

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
masauri schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:12:
Maaike Martens de mol confirmed.

@aerofreak https://wieisdemol.avrotr...71-a641-7d690b37b199.webp of https://i.imgur.com/52s5sfB.jpeg

[ Voor 25% gewijzigd door ImNotnoa op 14-11-2024 11:16 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
masauri schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:12:
Scherp! Aangepast

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:11
Toch leuk dat ze het onbekende Nederlanders-concept doortrekken naar het reguliere seizoen :+

Ik ken echt alleen Bridget Maasland, en sommigen herken ik wel vaagjes. Maar ik kijk WidM toch voor de interactie van de kandidaten en of die dan met voor mij bekende of onbekende mensen is, maakt me niet uit.

Cambodja is wel een serieus mooi land, met genoeg interessante locaties om spannende opdrachten te doen (Angkor Wat).

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:27
Ik heb toevallig Gabriël Martina afgelopen dagen gezien voor Sinterklaas Journaal. Naast Bridget de enige "bekende".

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:30

Pazo

Mroaw?

Vind het wel leuk dat Ray mee doet (van o.a. Kamp van Koningsbrugge). Ben benieuwd hoe hij zich in dit spel gedraagt / opstelt; zie je eens een andere kant van hem.

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 20:26
Pendora schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:00:
Ik heb toevallig Gabriël Martina afgelopen dagen gezien voor Sinterklaas Journaal. Naast Bridget de enige "bekende".
Denk dar sam hagens nog wel redelijk bekend is bij het grote publiek. Buiten bridget had ik van de rest nog nooit gehoord

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wie zijn al die mensen toch?
Ken eigenlijk alleen Bridget en Teun. Roos wel eens voorbij zien komen ergens.

Moeten we nog wat zoeken achter mensen op teenslippers en mensen op badslippers?
Alleen bij Stijn kan je het niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:49
Heerlijk toch dat de meeste niet of nauwelijks bekend zijn. Ik heb nooit begrepen waarom ze zijn overgestapt naar de zogenaamde BN-ers.

In België doen ze dat ook niet (op een mooie uitzondering na). Veel leuker!

Een BN-er doet dit vooral voor eigen eer en glorie.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:52
Hey Wildebras (Gabriël Martina) doet mee, leuk! Ken hem alleen van Wilde buren op NPO3 (voorafgaand aan het Sinterklaasjournaal op het moment).

edit: zelfde als @Pendora dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door E2TK op 14-11-2024 12:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-04 11:10

Tux

Pazo schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:03:
Vind het wel leuk dat Ray mee doet (van o.a. Kamp van Koningsbrugge). Ben benieuwd hoe hij zich in dit spel gedraagt / opstelt; zie je eens een andere kant van hem.
Ray is behalve ex-commando ook ex-AIVD. Erg benieuwd hoe iemand die spion geweest is het gaat doen :D

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:06
Pendora schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:00:
Is toch leuk, zo'n gemixed seizoen van bekende en onbekende mensen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:43
sambalbaj schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:13:
Wie zijn al die mensen toch?
Ken eigenlijk alleen Bridget en Teun. Roos wel eens voorbij zien komen ergens.

Moeten we nog wat zoeken achter mensen op teenslippers en mensen op badslippers?
Alleen bij Stijn kan je het niet zien.
Haha ja ik heb ook geen idee meer, eigenlijk is de Nederlandse versie voor mij met net zulke onbekende mensen als de Belgische.
Ik ken Bridget een klein beetje, en daar blijft het wel bij.

Maar goed ik kijk dan ook geen Nederlandse films/ series, reguliere tv kijk ik ook zo goed als niet.
Volg geen enkele sport ook of iets, dus ja dan ga je al snel de nieuwe mensen niet meer kennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
[...]

Die was inderdaad echt briljant! Seizoen met Jan, een van de betere / zo niet het beste seizoen.

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:11
De gespeelde reactie van Jan (die het natuurlijk wel wist) vond ik toen zo verdacht. De enige keer in heel WidM dat ik al vanaf het begin op de goede mol zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:53

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

E2TK schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:37:
Hey Wildebras (Gabriël Martina) doet mee, leuk! Ken hem alleen van Wilde buren op NPO3 (voorafgaand aan het Sinterklaasjournaal op het moment).

edit: zelfde als @Pendora dus :P
Wildebras |:( :X

Die vond ik bij Het Perfecte Plaatje zo fucking bloedirritant dat ik gewoon WIDM ga overslaan denk ik. Wat een irritante kerel is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:03
Ik ken alleen Rik. Geen idee wie die andere onbekende BN-ers? zijn.

Kunnen ze niet gewoon wat willekeurige Nederlanders aan het programma mee laten doen?
Die doen tenminste nog hun best voor een leuke pot. Hier geven ze de pot maar weg want toch niet nodig.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Tux schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:38:
[...]

Ray is behalve ex-commando ook ex-AIVD. Erg benieuwd hoe iemand die spion geweest is het gaat doen :D
Handdoekje, flesje water, kwartiertje en de mol bekent wel hoor

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ken enkel Bridget en Ray. Ray van Kamp van Koningsbrugge. Eens zien of hij een psychologische afmatting aan kan. Fysiek komt het wel goed, maar laat hem maar eens zien of je met het spel gaat 24/7 door buiten de camera's om kan gaan.

En Cambodja. Ben benieuwd naar Angor Wat. In elk geval dezelfde regie / style als de serie in Oman. Ben benieuwd of ze een De Mol Vietnam gaan doen. Er is nog geen mol, de mol is pas gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:03
Toch wel opvallend.
Wie is de mol lanceren, maar de wie is de mol app is nog niet klaar.

Had ik persoonlijk zelf ook eerst geregeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Sinds dit jaar ben ik om. Na het kijken van 5 seizoenen is naar mijn mening de Belgische variant veel beter.
Heb online mol variant proberen te kijken (met Onbekende Nederlanders) maar eigenlijk snel uitgezet. Kon er niet in komen.

Heb ik veel zin hierin? Niet echt. Ga ik kijken? Zeker

Maar ben bang dat het terleurstellend wordt. Deze “bn’ers” spelen het nooit hard en krijg al helemaal jeuk van de sales pitch van Rick. Als je dat nodig hebt, is het een teken dat de sleet erin zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Henvar op 17-11-2024 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
Henvar schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:40:
Sinds dit jaar ben ik om. Na het kijken van 5 seizoenen is naar mijn mening de Belgische variant veel beter.
Heb online mol variant proberen te kijken (met Onbekende Nederlanders) maar eigenlijk snel uitgezet. Kon er niet in komen.

Heb ik veel zin hierin? Niet echt. Ga ik kijken? Zeker

Maar ben bang dat het terleurstellend wordt. Deze “bn’ers” spelen het nooit hard en krijg al helemaal jeuk van de sales pitch van Rick. Als je dat nodig hebt, is het een teken dat de sleet erin zit.
Dat de Belgische variant vele malen beter is wist ik al direct naar een aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
La1974 schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:45:
[...]

Dat de Belgische variant vele malen beter is wist ik al direct naar een aflevering.
Tja eens hoor.
Vond de sfeer nice en zijn we niet meer gestopt totdat we bij waren.
Toegegeven de oude seizoenen niet gezien. We haakte in bij seizoen 7(Vietnam) de rest stond niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Henvar schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:49:
[...]

Tja eens hoor.
Vond de sfeer nice en zijn we niet meer gestopt totdat we bij waren.
Toegegeven de oude seizoenen niet gezien. We haakte in bij seizoen 7(Vietnam) de rest stond niet online
Ik heb een telegram groep daar kan je alles downloaden, ook de 1ste seizoenen van België.
Maar het is wel echt pas leuk geworden vanaf seizoen 7, toen het opnieuw begon eigenlijk in België.
Ik ben toen ook pas echt goed erin gekomen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 15:18
Ik ben zo vrij geweest om ook dit jaar weer een Tweakers-poule aan te maken: https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=HEJGV-A82MP

Dat de beste moge winnen! :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
De poule heb ik toegevoegd aan de TS. Dank :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:15

ralpje

Deugpopje

Omdat er volgens mij hier wel meer fans van de podcast zitten: nog meer mensen de Trust Nobody kerstkaart ontvangen (en hadden jullie hem wel of niet herkend)?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:01
Carlos0_0 schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:02:
[...]

Ik heb een telegram groep daar kan je alles downloaden, ook de 1ste seizoenen van België.
Maar het is wel echt pas leuk geworden vanaf seizoen 7, toen het opnieuw begon eigenlijk in België.
Ik ben toen ook pas echt goed erin gekomen.
Linkje in DM? O-)

Had m ook gezien in Telegram maar dat kanaal lijkt offline. Wil enkel seizoen 7 nog zien, rest hebben we al gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 09:40
Hmmm. Ray heeft als enige een andere thumbnail, dan de foto bij zijn volledige profiel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Is dit jaar niet het eerste seizoen onder een nieuwe regisseur? Dat zou toch wel een kans zijn voor iets vernieuwends…

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mmmmm, we beginnen nu zaterdag en ik heb nog 9 dagen nog wat om in te zetten voor de poule.
De mol wordt dus in de eerste aflevering gekozen is mijn vermoeden.

• Carlos0_0
masauri schreef op donderdag 26 december 2024 @ 07:34:
Mmmmm, we beginnen nu zaterdag en ik heb nog 9 dagen nog wat om in te zetten voor de poule.
De mol wordt dus in de eerste aflevering gekozen is mijn vermoeden.
Omdat ze iets gedaan hebben, wat ze nog niet eerder gedaan hebben(Tenminste dat zij Rick in een filmpje ?).
Iemand al een idee waar die punten gaat op zetten, je moet voor de start van de aflevering je punten ingezet hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-12-2024 08:51 ]

• masauri

masauri

aka qwybyte

Carlos0_0 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 08:49:
[...]

Omdat ze iets gedaan hebben, wat ze nog niet eerder gedaan hebben(Tenminste dat zij Rick in een filmpje ?).
Iemand al een idee waar die punten gaat op zetten, je moet voor de start van de aflevering je punten ingezet hebben.
Dat is mijn punt net. Je moet normaal idd je punten inzetten voor de 1e aflevering.
Waarom zie ik als teller nog 9 dagen en zoveel minuten staan?

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Het is Ray.

1) hij is (denk ik) te fanatiek om als “niet Mol” te gebruiken
2) Rick wijst de Mol al aan met zijn duim.

Meer dan ik dacht...

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:37
Dus Bridget die met haar hand een M maakt is niets?

Edit: kan natuurlijk de M van Maasland zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-12-2024 09:28 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik mis het middelste voetje dan.
Nu is het meer een "'n"

Heel eerlijk, ik geloof niet meer dat ze in deze foto zulke tips zetten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ga gewoon weer soort van random vanaf dag 1 alles 100% op 1 persoon zitten. Vaak kom ik er wel ver mee, zelfs al 2x mee gewonnen.

Je weet het toch niet met de tegenstrijdige en bewust gemaakte hints. 1 grote loterij.

Dit jaar ga ik voor Ray :+

• streamnl
  • Niet online
Ik ook.

Meer dan ik dacht...

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:27
masauri schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:01:
[...]

Dat is mijn punt net. Je moet normaal idd je punten inzetten voor de 1e aflevering.
Waarom zie ik als teller nog 9 dagen en zoveel minuten staan?
Zaterdag is toch 9 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
TripleQ schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:44:
Ik ga gewoon weer soort van random vanaf dag 1 alles 100% op 1 persoon zitten. Vaak kom ik er wel ver mee, zelfs al 2x mee gewonnen.

Je weet het toch niet met de tegenstrijdige en bewust gemaakte hints. 1 grote loterij.

Dit jaar ga ik voor Ray :+
Doe ik ook altijd ben ik eruit dan pech, doe het er toch niet voor om te winnen.
Verder heb ik toch nooit iets door zowat, doe alleen voor de grap mee in de app met vrienden.
Vind gewoon leuker om te zien wat ze gaan doen, dan uiteindelijk te raden wie het is.

• masauri

masauri

aka qwybyte

Uit de OP: De 2025 editie van van Wie Is De Mol? gaat op 28 december 2024 van start.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

masauri schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:12:
[...]

Uit de OP: De 2025 editie van van Wie Is De Mol? gaat op 28 december 2024 van start.
Dan is dat foutief, 4 januari begint aflevering 1, om 20u30 op NPO1.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Op 28 december is er wel een soort kennismakings uitzending.

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik heb even verder proberen te zoeken en dit op de site gevonden:
"MEER WIE IS DE MOL?
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1

Een week voorafgaand aan de start van het nieuwe seizoen ontvangt presentator Rik van de Westelaken de tien kandidaten van Wie is de Mol?. Voor het eerst sinds hun reis naar Cambodja komen de kandidaten weer bij elkaar. Hoe hebben zij de afgelopen maanden van geheimhouding en stilzwijgen ervaren? Samen kijken ze terug op hun avontuur, blikken ze vooruit op het komende seizoen en geven ze een exclusief kijkje in hun voorbereiding en strategie. Voor de kijker het ideale moment om alvast kennis te maken met deze tien kandidaten en voor de groep hét moment om samen naar de eerste beelden van het nieuwe seizoen te kijken."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Goh hoe kunnen we dit c garnituur "BN"'ers nog meer exposure geven.... :')

Ik ga zeker niet kijken. Ik geef aflevering 1 (de week erna dus) wel een kans ivm de nieuwe regie. Hoop dat er echt iets ten goede aangepast wordt aan het format. Ben eigenlijk wel een beetje klar met totaal onduidelijke opdrachten die niet gewonnen kunnen worden.

We gaan het zien

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En de zin erna
Ik geeft aflevering 1 (de week erna dus) wel een kans ivm de nieuwe regie.
….

..
We gaan het zien
_O- _O-

Bedankt, jij maakt dit seizoen nu al geweldig.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

streamnl schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:05:
[...]

En de zin erna

[...]

_O- _O-

Hij gaat die proloog van as zaterdag zeker niet kijken. Reguliere uitzending wel dus. Zie geen gekkigheid daarin.

PVOutput☀️

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:03

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dankzij mijn zoon ken ik een aantal wel uit de jeugdprogramma's.

Best interessante groep, de opzet met de opdrachten gaat inderdaad iets zijn om eens te bekijken :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

streamnl schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:05:
[...]

En de zin erna

[...]

_O- _O-

Euhmm wat? Ik zeg dat ik de voorstel/preview aflevering oversla en die erna wel ga kijken. Dus hoezo? Wat zeg ik volgens jou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

streamnl schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:03:
Het is Ray.

2) Rick wijst de Mol al aan met zijn duim.
En vervolgens
streamnl schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:31:

Heel eerlijk, ik geloof niet meer dat ze in deze foto zulke tips zetten.
Hier spreek je jezelf ook behoorlijk tegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:42:
[...]

Euhmm wat? Ik zeg dat ik de voorstel/preview aflevering oversla en die erna wel ga kijken. Dus hoezo? Wat zeg ik volgens jou verkeerd?
Ah, ik begreep je bericht anders dan wat je nu typte. Ik vind/vond de tegenstrijdigheid grappig. Niets persoonlijk.
Shadow_Agent schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:45:
[...]

En vervolgens

Hier spreek je jezelf ook behoorlijk tegen :+
:+ :Y
spoiler:
Eerste was “trol” bericht. Ik geloof oprecht niet dat ze dezelfde tips gebruiken.
Sowieso wordt er te veel gedaan/gebruikt (mensen/programma’s/apps) om alles frame tot frame te analyseren.
Dat maakt het voor mij de laatste jaren minder leuk. Je ziet eigenlijk geen tips meer tijdens de uitzending.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

streamnl schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:44:
[...]

Ah, ik begreep je bericht anders dan wat je nu typte. Ik vind/vond de tegenstrijdigheid grappig. Niets persoonlijk.
Ah check! :)
[...]

:+ :Y
spoiler:
Eerste was “trol” bericht. Ik geloof oprecht niet dat ze dezelfde tips gebruiken.
Sowieso wordt er te veel gedaan/gebruikt (mensen/programma’s/apps) om alles frame tot frame te analyseren.
Dat maakt het voor mij de laatste jaren minder leuk. Je ziet eigenlijk geen tips meer tijdens de uitzending.
Helemaal mee eens! Daarom is het voor mij de laatste jaren ook aanzienlijk minder leuk om te kijken. Teveel nep hints en hints voor iedere kandidaat erin verwerken zodat er voor iedere kandidaat wel iets valt te zeggen dat ze de mol zijn. Tsja.... dan is de lol er inderdaad snel vanaf.

Moet ook zeggen dat ik al zeker 3 seizoenen het einde niet meer gezien heb omdat de montage mij totaal niet bevalt. de opdrachten onmogelijk zijn te halen en/of waar de mol niets hoeft te doen. Vandaar dat ik, nu met de nieuwe regisseur, erg benieuwd ben of dit seizoen er daadwerkelijk iets gaan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Shadow_Agent schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:56:
Goh hoe kunnen we dit c garnituur "BN"'ers nog meer exposure geven.... :')
Daar doen ze het toch voor? Op een enkeling na dan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ligt het aan mij of is het een wat eenzijdige groep? Zo’n beetje alleen maar presentatoren of acteurs of journalisten… geen musici of sporters of iets anders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
CarpeVentum schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:02:
Ligt het aan mij of is het een wat eenzijdige groep? Zo’n beetje alleen maar presentatoren of acteurs of journalisten… geen musici of sporters of iets anders.
Ken je ray?
Kan me niet voorstellen dat hij niet sportief is. :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Anders verwoord.
Ik lees net dat hij (Ray) 51 is.
Dat is 6 jaar ouder dan ik. Als ik zie hoe sportief zijn lichaam is en hoe die van mij is… _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:41
Iemand al een idee wat "TF-024" betekent dat even heel kort langsflitste in de leader? :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Laatst online: 23-04 23:19
Vergezocht en waarschijnlijk niet waar, ik weet het (dromen mag). Maar de Mol BE lijkt naar Thailand te gaan (bron). Aangezien Rik aangaf dat we iets gaan doen dat we nog nooit eerder gedaan hebben en ook voor de Mol nieuw is. Thailand ligt naast Cambodja, wat nou als we een soort "cross-over" krijgen tussen de BE en NL versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Herax10NL op 28-12-2024 22:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik dacht meer aan: de mol wordt on the spot gekozen. Net zoals bij de Mol vietnam: de mol is zojuist pas gekozen in aflevering 1 ter plaatse. Zou een leuke knipoog zijn naar de zuiderburen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
In de leader staan de kandidaten in duo's.
Twee mollen?

Verder weinig toevoegend deze preview
Alleen wel handig om de kandidaten al even gezien te hebben ivb met veel onbekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

burgt

Starbass

Vond de groep wel een leuke dynamiek hebben in de kickoff, ook grappig dat een aantal elkaar tegenkwamen op hun werkplekken

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Net ook de kick off gekeken.
Leuk! Nog geen idee.
Denk wel dat Ray (mijn Mol 😅) er een tijdje inzit. Want waarom zou hij in “een gat” komen na de uitzending. Toch??

En.. ik vind de rap van Gabriël erg tof! _/-\o_
Klik

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@streamnl Volgens mij blijven afvallers tegenwoordig net zolang tot de opnames afgerond zijn, en gaan ze gezamenlijk naar huis. Dus het lijkt mij niets te zeggen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Quad schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:57:
@streamnl Volgens mij blijven afvallers tegenwoordig net zolang tot de opnames afgerond zijn, en gaan ze gezamenlijk naar huis. Dus het lijkt mij niets te zeggen.
Je hebt (zo ver ik het weet) gelijk mbt de afvallers.
Al is er een verschil tussen "vakantie" hebben wanneer je snel eruit ligt en een tijdje actief met het spel meedoen. Dat laatste lijkt mij bijzonder lastig.

Ach ja, we gaan het meemaken.
Enne.. gefeliciteerd!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik denk dat ik ook op Ray ga spelen, lijkt me een briljante mol, deadpan, ijskoud, kan alles hebben. Nu de vooraflevering kijkende is hij wel echt heel goed. Ben benieuwd of een gedragsdeskundige wat kan met deze uitzending. :+

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:24
Ray kan waarschijnlijk in beide rollen (Mol / kandidaat) ver komen ja. Ben daar ook wel benieuwd naar.

Wildebras (Gabriel) wat minder zin in.
Voor Tiktok en NPO Zap is hij geschikt, dan vind ik z'n filmpjes nog wel leuk. (kijk ik met mn dochter mee)
Maar in Het Perfecte Plaatje vond ik m ook minder passen, qua niveau en gedrag.
Ik laat me graag verrassen, misschien doet ie het wel heel goed.

Verder denk ik nu dat Roos en/ of Sophie het ook nog wel eens lang zouden kunnen houden.

En Maaike is naar verwachting de grappigste van het stel. Dus dan is het ook fijn als die er even in blijft.

[ Voor 10% gewijzigd door Chillz op 30-12-2024 11:38 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

ChUcKiE

Dus........

Ik heb bijna het idee dat Ray er heel snel afvalt, puur vanuit zijn houding hoe hij er zit en wat/hoe hij vertelt. Hij lijkt ook afwezig en niet echt mee te doen in het het gesprek waar anderen wel samen vertellen

[ Voor 30% gewijzigd door ChUcKiE op 30-12-2024 22:45 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-04 20:32
Chillz schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:36:
Verder denk ik nu dat Roos en/ of Sophie het ook nog wel eens lang zouden kunnen houden.
Vanavond toch de kickoff bekeken :P Waar na vele andere zaken we te horen krijgen dat de kandidaten voordat Wie is de Mol echt startte apart sliepen na aankomst (en leerden hoe ze moesten biechten 8)7 ).
Even later krijgen we te zien dat de kandidaten na hun deelname bij terugkomst in Nederland tot de bekendmaking dat ze meedoen elkaar tegenkwamen bij programma's en moesten doen alsof ze elkaar niet kenden.

spoiler: slaapfeestje
Nora reageert daarop bij een foto/video van haar en Roos "en dat terwijl we roomies waren" oftewel ze hebben in ieder geval 1 nacht samen geslapen en zijn dus voorbij de eerste dag gekomen

Edit:
Vond het trouwens wel leuk om een klein kijkje in de keuken van Wie is de Mol te krijgen door de achter de schermen beelden van "hoe ze onopvallend naar Cambodja moesten reizen zonder contact", "hoe te biechten", "reizen naar de eerste opdracht" en hun "Mol sollicitatie"

[ Voor 17% gewijzigd door lubbertkramer op 02-01-2025 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002

Sport_Life

Solvitur ambulando

Leuk weer een nieuw seizoen :).
Sophie Frankenmolen is het minst verdacht tot nu toe,wat ik dan weer verdacht vind van de regie.
Bovendien is ze vernoemd naar de Mol.

Dus ik zet alles op haar.

[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2025 01:43 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik had het idee dat alles eruit was geknipt wat informatie zou kunnen geven over hoe lang iemand erin heeft gezeten (je zag ook niet iedereen binnenkomen,wel? Al te innige knuffels of juist lauwe ontvangsten wil je niet zien)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tevens even mijn bevindingen, ik ben normaal niet z'n speurder. En ik zie toch zowat nooit iets aan de hints haha.

spoiler: title
In de leader zie je iemand met z'n digitaal scherm voor ze gezicht, als je dit heel langzaam afspeelt, zie je een gezicht zonder baard(Gezicht niet goed zichtbaar).
Mocht dit een scene voor de mol zijn, kan dit een goeie hint zijn om even na de kandidaten te kijken :).

Ik zie tevens net dit filmpje omdat ik wat wou uitzoeken

YouTube: WIE IS DE MOL 2025 START - DEZE KANDIDATEN MOET JE IN DE GATEN HOUDE...

2:35 : Zegt Bridget tegen Ray zo kennen we je helemaal niet, strak outfitje.
Dit kan betekenen dat Ray en Bridget best ver zijn gekomen, aangezien ze in een warm land zitten. En iedereen er vrij anders met kleding zal bij lopen regelmatig.

3:25: Zegt Nora tegen Ray we did it, zitten zij er tot de finale in?

3:35 Ze zeggen tegen Sam gefeliciteerd, is hij de winnaar. Of gaat dit over iets anders?.

Dus finale met Nora, Ray en Sam, en ja dan Nora of Ray de Mol ? :P

Het zal tevens ook nog wel geinig zijn als het Gabriel is, aangezien hij een Rap filmpje heeft gemaakt. en een Mollen dieren afleveringen. met een soort kleine executie.
Dit dan voor de 25ste aflevering speciaal erbij is gedaan in zijn programma, omdat hij de mol zou zijn.

https://npo.nl/start/seri...-2/wilde-buren_6/afspelen

Het duurt 15min maar, het is wel geinig gedaan.

In het Mol boekje zou staan kijk naar het "Grotere plaatje", zou dat betekenen Gabriel. Vanwege die voor hints al van zijn Programma en rapfilmpje.
Tevens ook misschien ver gezocht

YouTube: Zal Dit De Eerste Afvaller Zijn? - Wie Is De Mol 2025 Hints

spoiler: title
Het shot in dit filmpje met het gebouw en de ramen, als je telt vanaf A raam 1 tot degene waar het lampje brandt. Kom je uit bij de G van Gabriel.

Het is wel vaker opgevallen, het gaat wel snel volgens mij. Dus een snelle hint die niet te lang in beeld moet staan.

Pff nu heb ik weer 3 kandidaten waar ik uit wil gaan kiezen haha,

[ Voor 37% gewijzigd door Carlos0_0 op 04-01-2025 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

ChUcKiE schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:40:
Ik heb bijna het idee dat Ray er heel snel afvalt, puur vanuit zijn houding hoe hij er zit en wat/hoe hij vertelt. Hij lijkt ook afwezig en niet echt mee te doen in het het gesprek waar anderen wel samen vertellen
Thnkx! Al mn punten van Ray op Roos gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shadow_Agent schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Thnkx! Al mn punten van Ray op Roos gezet :D
Ik heb zo idee dat Roos er juist in aflevering 1 uit licht, kijk dit stukje maar even.

YouTube: Zal Dit De Eerste Afvaller Zijn? - Wie Is De Mol 2025 Hints

Ze is zo zenuwachtig aan het doen(Als ze aan komt lopen, met der ring spelen enzo), om vervolgens antwoord te geven of ze zich heeft moeten voorbereiden. Lacht ze een beetje en neemt ze eerst een slok drinken.
Zou ze aflevering 1 er vliegensvlug uitliggen, dat Rick daarom zij heb je mentaal moeten voorbereiden?.

En het was ook echt alleen bij haar, de rest kwam gewoon vrolijk binnen ook knuffelen enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik blijf lekker 100% op Ray :+ Lig ik er vanavond uit dan so be it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

@Carlos0_0 alles op Teun! 8)

Ik wil heel graag dat Ray de mol is overigens, prachtkerel met een hart van goud! Net als Erik van Special Forces (Videoland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Ik denk dat Ray te voor de hand ligt om de mol te zijn net als Kees vorig seizoen. Denk wel dat hij ver gaat komen.

Voor nu alles op Sophie, gaan het zien hoe de eerste afleveringen zich ontwikkelen.

Vorig jaar vanaf begin alles op Anna gezet en daar niet meer van afgeweken. Dat pakte goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

ChUcKiE

Dus........

Ik ben ook geswitched naar Teun, uit de aflevering kon ik wel opmaken dat hij er wel langer dan de eerste aflevering in zou zitten 😊 daarna kijken we wel verder. Normaal kies ik elk jaar 1 persoon en zet ik daar alle punten op en houd ik dat vol totdat hij/zij er uit ligt. Nu dus een keer niet. Binnenkort weer terug naar Ray 🫣
Van de tips/aanwijzigingen in de afleveringen hoeven we het toch niet te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door ChUcKiE op 04-01-2025 15:41 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Het begint :D

Wat een doodenge locatie!

[ Voor 52% gewijzigd door SmurfLink op 04-01-2025 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Veel plezier iedereen!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:38

Ankh

|true

Ik mag helaas morgenochtend pas kijken, zoonlief wilt ook graag kijken....

veel plezier!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nou Gabriël begint met liegen, Sam loopt te trollen als een malle.Die valt voor mij af.

Bridget en Gabriël hebben kans op een oker, die weten we zeker. Maaike geeft het zelf toe. Teun lijkt eerlijk en Nora ook.

De kandidaten in de TS staan op volgorde van hoe ze staan in deze opdracht trouwens.

Nou :+ een deel is eerlijk, weten ze dat ook. Gabriel, maaike, roos, sophie en stijn maken dus nog kans op een joker.

hahahahahahaa, EINDELIJK doen ze het een keer!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door SmurfLink op 04-01-2025 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik had al z'n idee wat er ging gebeuren, toen ze bezig waren met die bordjes haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nu zaak om uit te zoeken met welke criteria de Mol gekozen is dan. De meest gestemde, minst gestemde, die eigenschappen die ze het meest genoemd hebben in hun Mollicitatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
mm ja dat zou ook nog kunnen uiteraard, je zou zeggen de meest gekozen.
Dat zij zelf de mol eigenlijk gekozen hebben op het einde.

[ Voor 29% gewijzigd door Carlos0_0 op 04-01-2025 21:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik geloof niet meer in mijn hoofdmol (Ray).
Want ik kijk graag naar zijn programma’s en ik geloof niet dat hij de woorden: “ik wil de beste Mol ooit worden”. zal gebruiken .

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reiniero
  • Laatst online: 11:51
streamnl schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:42:
Ik geloof niet meer in mijn hoofdmol (Ray).
Want ik kijk graag naar zijn programma’s en ik geloof niet dat hij de woorden: “ik wil de beste Mol ooit worden”. zal gebruiken .
Ik ook niet, maar denk/hoop dat hij wel ver komt. Dan is hij voor nu een redelijk veilige keuze.
Voor mij is bridget nu de mol, die molt wel heel veel. Zoals met die muziek heel veel tijd rekken en doen of ze het niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:01

13art

Moderator Mobile
SmurfLink schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:06:
Nu zaak om uit te zoeken met welke criteria de Mol gekozen is dan. De meest gestemde, minst gestemde, die eigenschappen die ze het meest genoemd hebben in hun Mollicitatie?
Zien we vast iets van terug in de laatste aflevering.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
reiniero schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:52:
[...]

Ik ook niet, maar denk/hoop dat hij wel ver komt. Dan is hij voor nu een redelijk veilige keuze.
Voor mij is bridget nu de mol, die molt wel heel veel. Zoals met die muziek heel veel tijd rekken en doen of ze het niet snapt.
Ja dit was heel erg verdacht.

heeft iemand het kamernummer van de mol geregistreerd? Ik dacht 926 te zien maar slecht te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

SmurfLink schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 22:02:
[...]

heeft iemand het kamernummer van de mol geregistreerd? Ik dacht 926 te zien maar slecht te lezen.
Ik zag 928 staan nadat eventjes had teruggespoeld.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
SmurfLink schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 22:02:
[...]

Ik lees ook 926.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
Viel me op dat Gabriël na het moment met Rick zei: “hmm, maar wie dan wel?”

Kan ook te obvious zijn, maar daardoor denk ik niet dat hij t is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
reiniero schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:52:
[...]

Dat zijn echt van die hints die zo duidelijk zijn, dat deze personen het niet zijn.
De dingen van de mol zie je zowat niet in de 1ste afleveringen, dat zijn zulke mini acties die bijna niet te zien zijn.

Uiteraard kan het een keer anders zijn, maar over het algemeen is die persoon dan de mol niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:06
Ray die zegt tot snel, net voor die de lift in stapt. Rik die zegt tot morgen tegen de Mol...
Waarom zegt Ray tot snel? Zei Rik toen ook 'tot vanavond' net daarvoor?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
SmurfLink schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:06:
ik denk dat per persoon gekeken wordt wat die persoon belangrijke moleigenachappen vindt. Het werd immers benoemd als de keuze van de kandidaten. Bijvoorbeeld: Bridget vindt tijdens de mollicitatie eigenschap A, B en C belangrijk. Dan krijgen de personen waar zij ABC neerlegt een punt. Nora vindt vervolgens CDE belangrijk, dan krijgen de kandidaten waar Nora die eigenschap neerlegt een punt. De "test" is daarna alleen maar om bij een eventuele gelijke stand de snelste als mol te kiezen. Wij hebben nauwelijks iets gezien van de mollicitaties dus kunnen het nooit weten.
Het scherm bij moltalk sloeg dus ook nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 2158854

Niks is wat het lijkt...?
Deze hele show van kandidaten kiezen de mol, is nep? De mol was allang voor geselecteerd en men geef door dit in scene te zetten een hoop verwarring? Wellicht was er wel degelijk al een mol vanaf de start?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste