• FZRein
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:20
Qoon3x schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29:
[...]

Ik heb ook netjes nieuwe batterijen gekregen, maar met het terugsturen hadden ze niet veel haast..

Was allemaal lastig voor ze want moest weer met een pallet en special vervoer blablabla.

Uiteindelijk heb ik ze meegegeven met mijn buurman die daar de batterijen ging ophalen, dat vonden ze een goed idee ( snap ik wel, geen vervoerders kosten voor hun 😅)

Maar als ik er zelf niet achteraan was gegaan stonden ze nog steeds thuis denk ik...
Hmm… oke. Ja mooi dat je het zo kon regelen inderdaad. Ik wil ook gewoon m’n plichten nakomen, zoals zij dat naar mij deden naar volle tevredenheid. Ik wil de defecte batterij retour sturen zodat ze die weer kunnen her-gebruiken. Maar ik heb ook geen zin om te smeken. Ik kan me voorstellen dat 1 enkele retour een bak geld kost t.o.z van nieuw. Maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Nu een doos in de woonkamer die steeds in de weg staat. (In de woonkamer omdat ik rugproblemen heb, en ik m’n vriendin ook niet de trap op wil sturen met alle risico’s van dien. Ik ben zuinig op m’n meisje en wil haar niet laten zeulen met batterijmodulles)

[ Voor 3% gewijzigd door FZRein op 08-05-2026 21:17 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste