Beginnen laat zeg, is de start normaal niet iets sneller van start?
OMG !
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu punten pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha Hoppa
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oeps
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wow, nu al meer actie dan de hele vorige race
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Daar gaan de Mclarens! Stomme fout van Hulkenberg..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit WK is nog lang niet voorbij.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
jammer dat dit de race niet is. maar goed begin.
Had eigenlijk morgen met de race moeten gebeuren..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jammer dat het maar de sprintrace is
Ergens wel mooi om beide Mclarens zo te zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
McLaren Implosie gestart
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En nu morgen nog een keer
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit kon je verwachten echt. Ja Andrea lekker met je hoofd schudden, echt eigen schuld.
[ Voor 52% gewijzigd door Pierre op 18-10-2025 19:07 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik moet eerlijk zeggen dat je op zo'n moment wel wat enthousiastme mist van het commentaar. Ze zijn wel erg zakelijk.
Papaya rules, mooi hoor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De druk zit er lekker op bij MCL
ICE ICE Baby
Correctie, dit is de fout van Piastri. Excuus
Piastri lijkt me keihard de schuldige. Stom hoe hij denkt zo scherp achterlangs te gaan kruisen.
⏩ PVOutput☀️
Dit doet piastri echt helemaal zelf..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Norris?sjorremans schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:07:
Daily driver; MB R171 SLK280
Ja toch. Die kwam wel erg enthousiast naar binnenG_Dragon schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:07:
Correctie, dit is de fout van Piastri. Excuus
DUGG
Hulk volgend jaar naar RBR?
ICE ICE Baby
Lekker puntjes pakken voor Max zo 😎
To finish first….
To finish first….
Dikke trekker op de baan
RECOVERY VEHICLE ON TRACK AT TURN 2
18 Oct 2025, 19:06:59, Lap 2
Vandaag vast oefenen voor morgen!d-vine schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:08:
Konden ze niet even wachten om dit morgen te doen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ja hij wilde niet roekeloos buitenom, maar was het uiteindelijk toch...CrazyFool schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:08:
Sjonge jonge PIA! Dat was roekeloos…
Volgens Olav's analyse is Norris de aanstichter, Hulk blijft wegsturen maar kan nergens meer heen.d0s schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:07:
Hulk en piastri fout
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Nico ran into Oscar? Serieus Zak?
Ik luister Sky...
Ik luister Sky...
[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 18-10-2025 19:09 ]
Zak Brown weer dom. Het zou de schuld van Hulk zijn...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat roepen sommige al jaren, maar RB lijkt niet te luisteren helaas.
Dat waren de Astons toch al?StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:08:
Dikke trekker op de baan
MAX kan ook nog DNF gaan he, eerst maar weer over de finish en dan vanavond een goeie Q...
TSU op plaats 7????
Huh? Piastri doet niks fout. Hulk verremt zich, en beukt Piastri.sjorremans schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:07:
Hebben ze bij MCL de auto's wel op orde de Q?
ICE ICE Baby
ik denk het dus ook piastri deed niets heel raars (nou ja bocht 1)APClll schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
Volgens Olav's analyse is Norris de aanstichter, Hulk blijft wegsturen maar kan nergens meer heen.
Ik ben helemaal hyper dat dit gebeurd met de Mclarens..
Straks met een matige auto de kwali in? Of gaan ze het redden.
Enerzijds denk ik ”lekker dit”... Anderzijds denk ik ”damn, hadden ze beter op de zondag kunnen doen”
Welke race kijk jij dan?Luapper schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
Huh? Piastri doet niks fout. Hulk verremt zich, en beukt Piastri.
En wordt nu alleen maar groterplizz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:08:
De druk is duidelijk zichtbaar bij MClaren.
Ik kan hem waarschijnlijk niet afkijken. Maar ik ben héél blij dat ik wel even ben gaan kijken

Een voordeel iemand anders was aan het bowlen met de McLarens dus de clash tussen beide hebben we nog te goed
De herhaling van Tsunoda is wel grappig.
⏩ PVOutput☀️
TSU DOTD!Zewatanejo schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:09:
TSU op plaats 7????
Nou, vlag maar af dan. Rode vlag vanwege puin op de baan?
TSU heeft even de vleugel van Hulk over het circuit verspreid.
ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe gewoon code rood, dit zijn kostbare rondes achter de SC!
Net een gemiddelde F1 game online lobbyQuad schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:10:
De herhaling van Tsunoda is wel grappig.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit gaat ze bij MCL wel een knauw in hun zelfvertrouwen geven.
Volgens mij krijgen ze pas de autos na de sprint. Auto herbouwen weer de balans opnieuw opzoeken. Top 5 is lastig.djmuggs schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:09:
Hebben ze bij MCL de auto's wel op orde de Q?
Wat Yuki deed met de start kan normaal gesproken alleen met het F1 spel
Geen idee waarom het zo lang duurt, misschien omdat ze de celebs nog zoeken?StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:11:
Nou, vlag maar af dan. Rode vlag vanwege puin op de baan?
Zo slecht is het weer toch niet?Humma Kavula schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:11:
Doe gewoon code rood, dit zijn kostbare rondes achter de SC!
Die waarin Piastri netjes de bocht haalde, en Max en Norris erg wijd gingen.
En Zak maar volhouden (net in de voorbeschouwing) er is weinig aan de hand met mijn boys.
Hulk had geen enkele kans. Pia stuurde zo scherp in dat dit de enige uitkomst was.d0s schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:07:
Hulk en piastri fout
8 x 430wp, Huawei SUN2000-3KTL-L1, 2 x Marstek Venus-E (154.215), Home Assistant
Zo'n lap asfalt daar en dan allemaal over dezelfde lijn willen in de eerste bocht. Nou ja, hopelijk blijft het tot het einde van het seizoen spannend voor de wdc zo.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Hier nogmaals de start
Yup. Ik ook. Ik sloeg tafel net als Toto Wolf doet met zijn headset toen ik die actie zag.G_Dragon schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:10:
Ik ben helemaal hyper dat dit gebeurd met de Mclarens..
Jonge, hij neemt die bocht op een manier alsof hij alleen met Ver en Nor rijdt. Gewoon ontzettend dom.Luapper schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
En denk dat hij nu zich best wel agressief gaat opstellen. Dat hebben we eerder gezien. Nu zit VER echt bij de MCL jongens in het hoofd. Dit gaat echt nog leuk wordenPierre schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:12:
En Zak maar volhouden (net in de voorbeschouwing) er is weinig aan de hand met mijn boys.
Gaat deze schade nog invloed hebben op de kwalificatie?
Wel jammer voor Hulk met z'n P4 quali. Maarja, denk wel dat hij met Max z'n jet mee naar huis mag
Ik leg de schuld bij PIA, die sneed te ver naar binnen waar gewoonweg geen ruimte was.d0s schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:09:
Haha Zak legt de schuld bij Hulkenberg
www.google.nl
En Piastri vervolgens achterlangs probeert te kruisen terwijl er nog 17 auto's direct achterop komen. Vervolgens kan Hulkenberg ook nergens meer heen want hij heeft Alonso aan z'n binnenkant zitten.Luapper schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
LAP 1 TURN 1 INCIDENT NOTED
18 Oct 2025, 19:13:36, Lap 4
18 Oct 2025, 19:13:36, Lap 4
Hier kwamen ze vragen of het wel goed ging met me?plizz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:13:
[...]
Yup. Ik ook. Ik sloeg tafel net als Toto Wolf doet met zijn headset toen ik die actie zag.
ICE ICE Baby
Jonge!?meenkdrie schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:13:
[...]
Jonge, hij neemt die bocht op een manier alsof hij alleen met Ver en Nor rijdt. Gewoon ontzettend dom.
Maar goed. Hulk haalde echt totaal niet er apex.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat dit gewoon typisch bocht 1 hier is.
Norris had weer eens een Norris start. Maar hij kwam terug door laat te remmen en verdedigde zo tegen Piastri. Die moest uitwijken, remde eerder om de bocht sneller te nemen en kwam precies op het punt terecht waar je getorpedeerd kan worden als je naar binnen stuurt. En toen werd het chaos.
Norris had weer eens een Norris start. Maar hij kwam terug door laat te remmen en verdedigde zo tegen Piastri. Die moest uitwijken, remde eerder om de bocht sneller te nemen en kwam precies op het punt terecht waar je getorpedeerd kan worden als je naar binnen stuurt. En toen werd het chaos.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |