Max lacht McLaren publiekelijk uit.
Als ik piastri was had ik het mooi geweigerd.
En nu eraf getikt.
En nu eraf getikt.
Enige reden waarom ik mij kan indenken dat ze deze teamorders geven, is dat McLaren bang is dat Verstappen gaandeweg het seizoen Verstappen Norris zou kunnen inhalen qua punten en P2 in het kampioenschap pakt.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Haha ik krijg een beetje The Dictator Vibes bij Lando…
Dubbele DSQ ofzo.R.E. schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:13:
Dit moet toch een zware boete worden voor het in diskrediet brengen van de FIA?!?! Wat een totaal debiele en belachelijke actie!
Rondetijden voor ronde 50
1 | VER | 1:21.297 |
2 | NOR | 1:21.123 |
3 | PIA | 1:21.508 |
4 | LEC | 1:21.575 |
Piastri had hier op zijn strepen moeten gaan staan… wat een softie… en dat gaat dan wereldkampioen worden…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit moet de meest belachelijke call in F1 historie geweest zijn. Nu laat je de rijders een fout van het team proberen goed te maken. Slechte pitstops horen er nou eenmaal bij...
Wat denk je zelf?
"When you grow up your heart dies"
Tsunoda 14e zonder echt grote incidenten, ongelofelijk.
Dit worden leuke cooldown room beelden!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wordt een leuke podcast na de race, VER die ze uitlacht om hun keuzes en slappe ballen
ICE ICE Baby
Max lacht zijn ballen uit zijn broek over McLaren.

McLaren is weer lachwekkend bezig vandaag.
Max is een held met zijn reactie.
Max is een held met zijn reactie.
[ Voor 12% gewijzigd door Otto Jans op 07-09-2025 16:16 ]
Max doet nog ff snelste ronde verbeteren, waarom ook niet.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gevoelsmatig een erg snelle race geweest dit.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Overigens, de RBR van Max bijna een halve seconde per ronde gewonnen op de McLarens.. dat is toch wel.. bijzonder.
Alle echt grote kampioenen hadden Piastri in hetzelfde materiaal met huid en haar opgevreten.PatrickC schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:14:
Piastri had hier op zijn strepen moeten gaan staan… wat een softie… en dat gaat dan wereldkampioen worden…
Ocon gaat nu ook even pitten in de pits. Effe zijn tijdstrafje pakken in de een na laatste ronde.
Wat een voorsprong zeg.. Wie had dat gedacht.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Sinds het akkefietje met Lawson is zijn tempo compleet weg. Heeft schade denk ikCCJJVV schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:15:
Tsunoda 14e zonder echt grote incidenten, ongelofelijk.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
No risk,full pushDutchCrownNL schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Die doet zo nog even een extra pitstop om een bakje popcorn te halen?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ach, vooralsnog staat hij wel bovenaan in het kampioenschapPatrickC schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:14:
Hoezo Lando, dit wordt gewoon door het team bepaald. Vermoedelijk voelen ze zich gewoon k*t vanwege de dramatische pitstop en willen ze hun rijder niet nog verder de put in duwen. Tenslotte was Zandvoort ook al een flinke domper.Deruxian schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:14:
Haha ik krijg een beetje The Dictator Vibes bij Lando…
Vanuit menselijk oogpunt snap ik het heel goed. Vanuit topsport oogpunt, had ik andere keuzes gemaakt.
GP tegen Max: "Final lap, Max. That's a purple lap. Bring it home."
VER > FL
Rondetijden voor ronde 52
VER > FL
Rondetijden voor ronde 52
1 | VER | 1:21.003 |
2 | NOR | 1:21.259 |
3 | PIA | 1:21.386 |
4 | LEC | 1:21.913 |
Geen SC, 1 pitstop.Jasphur schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
denk dat dit de snelste ooit gaat worden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En Norris gaat daar nog even overheen, want waarom ook nietDutchCrownNL schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:

Kleurloze coureurs beiden. Saai WK daarom dit jaar.PatrickC schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:14:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 12 (ANT) - DRIVING ERRATICALLY
7 Sept 2025, 16:16:12, Lap 53
Gaat lekker met ANT de laatste races.
7 Sept 2025, 16:16:12, Lap 53
Gaat lekker met ANT de laatste races.
Max is de enige die het F1 vuurtje nog een beetje weet op te stoken. Ze mogen bij de FIA in hun handen knijpen met hem.
Waarom zien we Max niet maar Norris?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Zal vast helpen dat ze eindelijk eens een heel weekend de boel op orde hebben. Gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig.Dentist schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Overigens, de RBR van Max bijna een halve seconde per ronde gewonnen op de McLarens.. dat is toch wel.. bijzonder.
Vraag me af of later in het seizoen ook een dergelijke teamorder zal volgen in het voordeel van Piastri.
Of ze hebben bij McLaren iets terug moeten schroeven na de problemen bij Norris vorige week.Dentist schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Monza is door de hoge snelheid ook een van de kortste races qua tijd.Jasphur schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Op Sky vinden ze het (natuurlijk) wel best en doen alsof er niets aan de hand is.
Paar woordjes over gezegd. Benieuwd of er nog wat kritisch geluid komt en zo ja, van wie.
Paar woordjes over gezegd. Benieuwd of er nog wat kritisch geluid komt en zo ja, van wie.
Simply Lovely!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Doordat Max wint verliest Piastri niet zo veel in het kampioenschap behalve zijn ballen
Norris is inderdaad een teer zieltje.Miki schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
[...]
Hoezo Lando, dit wordt gewoon door het team bepaald. Vermoedelijk voelen ze zich gewoon k*t vanwege de dramatische pitstop en willen ze hun rijder niet nog verder de put in duwen. Tenslotte was Zandvoort ook al een flinke domper.
Vanuit menselijk oogpunt snap ik het heel goed. Vanuit topsport oogpunt, had ik andere keuzes gemaakt.
FIA producer: *Insert camara shot van McLaren garage*sjaool schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:17:
Max is de enige die het F1 vuurtje nog een beetje weet op te stoken. Ze mogen bij de FIA in hun handen knijpen met hem.
Kijk toch al heel wat jaar, maar was mij nog nooit zo duidelijk opgevallen als vandaag.ThomasG schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:17:
[...]
Monza is door de hoge snelheid ook een van de kortste races qua tijd.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Poeh ik vond het best een lange zit. Begon mooi hoor, maar daarna... 🥱🥱🥱Jasphur schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Dacht dat ze Max gemist hadden bij de finish, maar Yuki reed er maar 2 seconden voor, dramatisch!
Helaas wel… één van de slechtste coureurs ooit die de titel gaat pakken.skimine schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
[...]
Ach, vooralsnog staat hij wel bovenaan in het kampioenschap
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die is vorig jaar al geweestMawlana schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:17:
Vraag me af of later in het seizoen ook een dergelijke teamorder zal volgen in het voordeel van Piastri.
Ik ben benieuwd of de Tifosi straks ook weer Max gaat toezingen!
De eerste van Mekies bij RBR.
Verstappen had bijna Tsunoda nog te pakken 😏
Mooie overwinning, goed gedaan!
Mooie overwinning, goed gedaan!
Netjes! Beide Red Bulls in een shot op de finish!
LOL... de cameraman ziet een Kroatische vlag. "Kijk, een Nederlandse vlag, snel, in beeld!"
Laten we hopen dat het geen one-off is…Dentist schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
Mijn boefje is liev!
Bijna 20 sec er voor finishen, zit RBR nu dichter bij MCL voor de rest van de races?
ICE ICE Baby
Lang geleden zo'n clean dikke win gezien van Max.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En nu nog dat fantastische podium zonder Ferrari’s of Italianen.
mooi hoor
Toch wel knap dat RB met Max er zo af en toe een winst weet uit te persen.
En dit keer goed in controle.
Voor de spanning in het kampioenschap maakt het niet uit.
Maar mooi dat er nog iemand is die zo af en toe de dominantie kan doorbreken.
Toch wel knap dat RB met Max er zo af en toe een winst weet uit te persen.
En dit keer goed in controle.
Voor de spanning in het kampioenschap maakt het niet uit.
Maar mooi dat er nog iemand is die zo af en toe de dominantie kan doorbreken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Leuke race
En dan ook nog afgevlagd worden door de vrouw van James

En dan ook nog afgevlagd worden door de vrouw van James
Er zal weinig achtergrond geluid zijn…PatrickC schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:19:
En nu nog dat fantastische podium zonder Ferrari’s of Italianen.
Mijn boefje is liev!
Nederlandse vlag met extra Brabant stripingStefanVerkerk schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:19:
LOL... de cameraman ziet een Kroatische vlag. "Kijk, een Nederlandse vlag, snel, in beeld!"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gaat Mekies zo mee het podium op?
Andere auto's en motoren,dat zien we volgend jaar pas weer hoe het ervoor staat.djmuggs schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:19:
Bijna 20 sec er voor finishen, zit RBR nu dichter bij MCL voor de rest van de races?
Weet niet hoeveel tracks er nog op het programma staan waar met low downforce kan worden gereden?
Laurent Mekies zijn invloed begint uitwerking te krijgen?
Max de "idioot" heeft toch mooi gewonnen. En met makkelijk ook nog. Beloofd wat voor de volgende races.
Nee, alleen dit soort banen. Zodra er meerdere bochten van 200km/u en langzamer zijn, dan pakt McLaren weer veel teveel tijd op de rest.djmuggs schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:19:
Eigenlijk wel mooi voor Piastri. Niemand mag meer zeiken over Hongarije vorig jaar, want terugbetaald, en het kost maar 3 punten.
Op Sky laten Brundle en co weer zien nationalistisch partijdig te zijn, dachten dat Bearman niet fout zat bij Sainz. Andersom had Sainz moeten hangen, natuurlijk.
Op Sky laten Brundle en co weer zien nationalistisch partijdig te zijn, dachten dat Bearman niet fout zat bij Sainz. Andersom had Sainz moeten hangen, natuurlijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Met het koeienlied?StefanVerkerk schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:18:
Ik ben benieuwd of de Tifosi straks ook weer Max gaat toezingen!
Jammer dat de gaten zo groot waren, de spanning moest een beetje vanuit het achterveld komen, in de zon van wie allemaal in de punten zou komen.
I.m.o. bizar om op dit moment, in dit seizoen zoals het nu staat deze team orders te geven.
Piastri rijdt op eigen kracht en staat net wat voor, dus laat het dan gewoon in t veld gebeuren, voorlopig.
Ik heb niet goed gezien hoeveel verschil na de pitstop Piastri in t voordeel had, maar het zou me niet zoveel verbazen als het niet (veel) meer was dan Norris met zijn beide foutjes had verloren. Dus i.m.o. ook een beetje zijn eigen schuld, naast die van de slechte pitstop.
Voor de sfeer in t team is dit ook niet lekker denk ik, het is wel duidelijk dat het niet gaat om de beste coureur...
I.m.o. bizar om op dit moment, in dit seizoen zoals het nu staat deze team orders te geven.
Piastri rijdt op eigen kracht en staat net wat voor, dus laat het dan gewoon in t veld gebeuren, voorlopig.
Ik heb niet goed gezien hoeveel verschil na de pitstop Piastri in t voordeel had, maar het zou me niet zoveel verbazen als het niet (veel) meer was dan Norris met zijn beide foutjes had verloren. Dus i.m.o. ook een beetje zijn eigen schuld, naast die van de slechte pitstop.
Voor de sfeer in t team is dit ook niet lekker denk ik, het is wel duidelijk dat het niet gaat om de beste coureur...
[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 07-09-2025 16:23 ]
Zolang hij de auto maar vlotter kan maken met zijn team is het hem vergevenrenegrunn schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:20:
Mekies is nog niet zo’n vlotte prater als Horner..
Deze baan is ook echt wel heel snel, met alleen maar hele snelle bochten.
Ik meende gelezen te hebben dat Max gisteren de snelste Q ooit reed met de hoogst gemiddelde snelheid over één rondje.
De Honda kan qua pure kracht dus nog enorm veel.
Ik meende gelezen te hebben dat Max gisteren de snelste Q ooit reed met de hoogst gemiddelde snelheid over één rondje.
⏩ PVOutput☀️
Blijf het wel opmerkelijk vinden met hoeveel overmacht vandaag Verstappen heeft gewonnen. Het gat met de MacLarens was groot. Hopelijk weet RB het vast te houden en het kampioenschap nog wat kleur te geven.
Verder was het een redelijk saaie race met hier en daar een leuk momentje.
Verder was het een redelijk saaie race met hier en daar een leuk momentje.
Jij stelt een vraag, ik antwoord. Maar happen? Nee hoor, zie de smiley.
Die hebben ze volgend jaar niet meer. Wordt een grote handicap.
Touched-vine schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:22:
[...]
Zolang hij de auto maar vlotter kan maken met zijn team is het hem vergeven
Maare, Norris is wel wat stil. Denk dat de laatste fase van de race niet echt goed is geweest voor zijn zelfvertrouwen.
McLaren haalde oude koeien uit de sloot. Hopelijk blijft het hierbij. Het zijn net kinderen, "hij deed dit", "maar toen deed hij dat". Aan de andere kant, als het de vrede bewaard dan snap ik McLaren, maar het heeft weinig met sport te maken.
Verstappen mega solide. Ik had niet verwacht dat hij vandaag 20 seconden uit zou kunnen lopen.
Verstappen mega solide. Ik had niet verwacht dat hij vandaag 20 seconden uit zou kunnen lopen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja, dan valt die Mekkies toch ineens wel weer mee.
OnForduinlijk zou 't kunnen worden idd.Otto Jans schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:23:
[...]
Die hebben ze volgend jaar niet meer. Wordt een grote handicap.
⏩ PVOutput☀️
Ja, en die motor ligt volgens seizoen in een andere auto. Althans, een motor van HondaQuad schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:23:
Deze baan is ook echt wel heel snel, met alleen maar hele snelle bochten.
[ Voor 3% gewijzigd door Charles Hill op 07-09-2025 16:25 ]
Is wel dat alle openstaande rekeningen nu wel ingelost zijn en vanaf nu gloves off isMog schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:24:
McLaren haalde oude koeien uit de sloot. Hopelijk blijft het hierbij. Het zijn net kinderen, "hij deed dit", "maar toen deed hij dat". Aan de andere kant, als het de vrede bewaard dan snap ik McLaren, maar het heeft weinig met sport te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |