Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
It must be the water
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Alleen bij VER. TSU rijdt met een andere setup.Extigo schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:50:
Iemand die weet of de nieuwe updates van Red Bull op beide auto's aanwezig zijn?
De laatste zitten alleen op de wagen van Max, Yuki rijdt nog met oudere onderdelen.Extigo schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:50:
Iemand die weet of de nieuwe updates van Red Bull op beide auto's aanwezig zijn?
Contractbesprekingen met Mercedes?jaapstobbe schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:08:
Weer geen GP Lambiase voor Max. Wat is er met hem aan de hand?

De Brit ontbreekt vanwege privéomstandigheden.
25 Jul 2025, 12:59:10
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Correct, verder nog niemand op softs.jaapstobbe schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:14:
Naast Colapintje nog steeds niemand op de rode band?
Gaat misschien zo wel veranderen... want veel volk in de pits.
Rood, maar best snel toch?StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:20:
STR P1 met 1 sec op P2 LEC. Stop de tijd! Zo dan.
Oh wacht, softs vs. hards. Jammerrrrrr.
edit: oh nee..
[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 25-07-2025 13:23 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
0.8s las ik, dat is flink veel.Treveo schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:25:
Wow, VER verloor 1s in S2 op PIA alleen volgens mij al
Ik trek toch weer de vergelijking naar de Mercedes in die jaren. Ook daar werd gemaximaliseerd op vloer downforce en ging de auto moeilijk doen met meer vleugel. Instabiel en traag op de rechte stukken. Zou Wache gewoon in dezelfde valkuil zijn gestapt? Enorme druk vanuit de vloer halen waardoor de auto eigenlijk niet meer te balanceren is? In plaats van een downforce target halen en de rest compenseren met een vleugel …
[ Voor 46% gewijzigd door Lynx op 25-07-2025 14:58 ]
Edit: hij rijdt weer
[ Voor 26% gewijzigd door skimine op 25-07-2025 16:45 ]
Het was geen dubbel geel, dus ze zouden theoretisch kunnen verbeteren werd er gezegd bij SkyF1.Giem schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:45:
Vaag met dat geen/groen.. is bearman nu door?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
START OF SQ2 WILL BE DELAYEDStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:41:
Zal zo wel even een delay worden voor SQ2 i.v.m. grind op de baan? Beste hoeveelheid daar...
25 Jul 2025, 16:46:28
Jouw glazen bol werkt goed vandaagStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:47:
[...]
START OF SQ2 WILL BE DELAYED
25 Jul 2025, 16:46:28
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
25 Jul 2025, 16:52:03
SQ2 WILL START AT 16:55
25 Jul 2025, 16:53:16
[ Voor 47% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-07-2025 16:54 ]
P16 ALBSnowhite0901 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:52:
Op vakantie zonder laptop en beperkte bundel. Wie leggen eruit naast ant en ham?
P17 HUL
P18 HAM
P19 COL
P20 ANT
Goed bezig pikskimine schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:07:
Én Tsunoda ligt eruit
Steam/Epic: Deurstopper
skimine schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:07:
Én Tsunoda ligt eruit
:strip_exif()/f/image/PCFwmfRBrLyCS1Njmq2pZJAE.png?f=user_large)
Zouden ze voor hem een Racing Bulls auto in een RBR livery kunnen leveren? Denk dat hij daar beter in zou presteren....
25 Jul 2025, 17:14:20
Grind op de baan gok ik. Was net ook.albino71 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:16:
Waarom de delayed starts?
Gravel op de baan.albino71 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:16:
Waarom de delayed starts?
1 Ver
2 Pia
3 Lec
Bijna!
P1 PIA
P2 VER
P3 NOR
P4 LEC
P5 OCO
P6 SAI
P7 BEA
P8 GAS
P9 HAD
P10 BOR
Meer zat hier denk ik ook niet in voor Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
30fps ipv 60fps wat de main broadcast is?skimine schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:28:
Dat shot van boven op de laatste bochten ziet er wel vet uit. Alleen oogt het beeld elke keer niet zo vloeiend.
Zoiets zal het wel zijn, beetje vreemd welStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:29:
[...]
30fps ipv 60fps wat de main broadcast is?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Uitslag van Sprint Qualifying van vandaag
En LeClerc vs Hamilton

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
50, geen 60 😉StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:29:
30fps ipv 60fps wat de main broadcast is?
Testing, one, two ...
Geel op het matrixbord en gele vlag.Alfa Novanta schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:01:
Mooie Naaistreek van Hamilton om te blijven staan.. tijd springt op 00:00 en meneer rijdt weg. En kansloos dat ze Bearman door lieten gaan, er was duidelijk knipperend geel naast de baan en groen was pas na Hamilton. Mooi precedent dit weer
:strip_exif()/f/image/qh6kKQcUrwbVhFhrr6lgwlF6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door CreativeS op 25-07-2025 18:47 ]
Weet niet of het zozeer een naaistreek was van Hamilton.Alfa Novanta schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:01:
Mooie Naaistreek van Hamilton om te blijven staan.. tijd springt op 00:00 en meneer rijdt weg. En kansloos dat ze Bearman door lieten gaan, er was duidelijk knipperend geel naast de baan en groen was pas na Hamilton. Mooi precedent dit weer
Hij staat daar gewoon heel vervelend, en weet dat het halve veld er nog aan komt voor een laatste snelle ronde. Tja, wat doe je dan? Als je wegrijdt weet je zeker dat je het rondje van 1 of 2 man verknalt. Misschien is het dan beter om heel voorspelbaar maar te blijven staan waar je staat. Er wordt daar afgeremd tot 80km/u, dus er bestaat ook niet het gevaar dat iemand met 200+ in die wagen ramt.
Bedenk ook dat Hamilton slipte omdat z'n achterkant blokkeerde. Misschien vertrouwde hij zijn wagen op dat moment ook niet meer en durfde even niet zomaar de baan op te rijden terwijl de rest er aan komt stormen.
Vind zelf de grootste naaistreek die van de wedstrijdleiding, met haar geel-groen-geel.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
dat viel wel mee toch als hij wegrijd dan veroorzaakt ie een gevaarlijke situatie met aankomende auto's dit was het veiligste om te blijven staan, dat het geel is dat was het al (soms niet soms wel dat was idd veel vervelender maar ik denk dat dat de weergave was ik zag de hele tijd gele vlaggen)Alfa Novanta schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:01:
Ik had het idee dat die genoeg tijd had om weer te gaan rijden en links op start/finish straight te gaan rijden zodat die niet tot last was.Wognummer schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:11:
[...]
dat viel wel mee toch als hij wegrijd dan veroorzaakt ie een gevaarlijke situatie met aankomende auto's dit was het veiligste om te blijven staan, dat het geel is dat was het al (soms niet soms wel dat was idd veel vervelender maar ik denk dat dat de weergave was ik zag de hele tijd gele vlaggen)
Maar het kan zijn dat die tijdelijk geen drive had waardoor dat op dat moment niet kon. Of hij hoopte met te wachten dat die direct de pits in zou kunnen door te kruisen.
Zeker! Ik vraag me wel af of het verschil tussen Norris en Piastri deels te verklaren is door de verschillende ophanging.Lynx schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:15:
Piastri legt ze allemaal over de knie. Bizar hoe hard hij ging in s2. Wat een auto heeft McLaren gebouwd.
Ik begreep paar weken terug dat Norris klaagde over dat hij geen gevoel had in de auto. Daarop hebben ze een nieuwe ophanging gemaakt wat dat verbeterd. Maar Piastri vond de oude prima. Wellicht dat die oude wel sneller was in absolute zin.
Hoeveel sneller is die auto dan wel niets sinds vorig jaar Spa??
[ Voor 8% gewijzigd door Charles Hill op 25-07-2025 20:48 ]
Is nu al 1,3 sec sneller dan de snelste ronde van Verstappen vorig seizoen. Het is bijna onrealistisch. Als je dit 3 seizoenen geleden had gezegd, dat McLaren ,(waarschijnlijk) 2 sec vindt in een seizoen, had niemand je geloofd, niemand! Het kon tot dit seizoen ook echt niet.Lynx schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:15:
Piastri legt ze allemaal over de knie. Bizar hoe hard hij ging in s2. Wat een auto heeft McLaren gebouwd.
Bijzonder wel, in 23 reed Mclaren 1.47.365. En nu dus 1.40.510. Dat is 6,8 seconden. In 2 jaar tijd. Vorig jaar waren ze 13 seconden langzamer ik weet alleen niet meer waarom. Regen?Charles Hill schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:51:
[...]
Is nu al 1,3 sec sneller dan de snelste ronde van Verstappen vorig seizoen. Het is bijna onrealistisch. Als je dit 3 seizoenen geleden had gezegd, dat McLaren ,(waarschijnlijk) 2 sec vindt in een seizoen, had niemand je geloofd, niemand! Het kon tot dit seizoen ook echt niet.
ping 127.212.23.124
Wegrijden had prima gekund. Kost hem weinig tijd en als die gewoon aan de binnenkant blijft van de racetrack zit die niemand in de weg. Daar blijven staan isngevaarlijker als er iemand af gaat.Shinji schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:15:
[...]
Ik had het idee dat die genoeg tijd had om weer te gaan rijden en links op start/finish straight te gaan rijden zodat die niet tot last was.
Maar het kan zijn dat die tijdelijk geen drive had waardoor dat op dat moment niet kon. Of hij hoopte met te wachten dat die direct de pits in zou kunnen door te kruisen.
Dit was gewoon "slim" . Lekker blijven staan, kan niemand een snellere ronde zetten zodat je niet nog verder achteraan hoeft te starten.
Maar sportief vind ik het niet. Maar zal verder niet naar gekeken worden

Piastri wel oppermachtig. Norris zal blij zijn dat dit de sprint is en inhalen hier wel kan.
Regen ja. Natte kwalificatie.pjottum schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:03:
[...]
Bijzonder wel, in 23 reed Mclaren 1.47.365. En nu dus 1.40.510. Dat is 6,8 seconden. In 2 jaar tijd. Vorig jaar waren ze 13 seconden langzamer ik weet alleen niet meer waarom. Regen?
Dan heb ik het niet goed gehoord. Dacht dat ze zeiden dat Verstappen nu 9 tienden sneller is dan zijn snelste tijd vorig seizoen. Is dat dan de snelste tijd ooit, maar eerder gezet dan vorig seizoen?pjottum schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:03:
[...]
Bijzonder wel, in 23 reed Mclaren 1.47.365. En nu dus 1.40.510. Dat is 6,8 seconden. In 2 jaar tijd. Vorig jaar waren ze 13 seconden langzamer ik weet alleen niet meer waarom. Regen?
Heeft echt een flinke dip zo in het midden van het seizoen.
Had het tegenovergestelde verwacht.
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten_E op 25-07-2025 21:56 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gravel in eerste snelle ronde, daarna niet gestopt voor nieuwe banden en op de oude met flinke flat spots een ronde proberen neer te zetten.Maarten_E schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:56:
Antonelli P20, is daar iets mee gebeurd?
Heeft echt een flinke dip zo in het midden van het seizoen.
Had het tegenovergestelde verwacht.
Jammer van Verstappen, maar wel te verwachten dat een McLaren ervoor zou eindigen.
Gaat spannend worden. Verstappen met minder downforce op het rechte stukje naar bocht 1. Kan er wel eens voorbij gaan, maar dan wordt het lastig in sector 2.
Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren!
[ Voor 62% gewijzigd door Charles Hill op 25-07-2025 22:12 ]
Als dat zo is, zit Max dus Zondag weer met een kansloze (low downforce) setup?
Klopt, net als OconRoelandD schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 22:38:
Ik had ergens meegekregen dat er voor Zondag regen verwacht wordt.. Of is dat inmiddels weer anders?
Die keuze is nog open. Parc ferme vervalt na sprint en gaat pas weer in tijdens reguliere kwali. En gezien z’n middensector heeft hij best wel wat downforce. De McLaren is simpelweg een andere klasse. Max kan op z’n kop gaan staan maar winnen zit er niet in tenzij de papayas een grove fout maken.RoelandD schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 22:38:
Ik had ergens meegekregen dat er voor Zondag regen verwacht wordt.. Of is dat inmiddels weer anders?
Als TSU in SQ2 een tiende sneller was geweest had het gewoon een pole gewordenCharles Hill schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 22:10:
Wat een kwalificatie!! De top 4 als verwacht, alles daarachter totaal onverwachts 😄
Jammer van Verstappen, maar wel te verwachten dat een McLaren ervoor zou eindigen.
Gaat spannend worden. Verstappen met minder downforce op het rechte stukje naar bocht 1. Kan er wel eens voorbij gaan, maar dan wordt het lastig in sector 2.
Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Daar kan alles gebeuren, regen is behoorlijk onvoorspelbaarRoelandD schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 22:38:
Ja inderdaad! Bizar wat er allemaal gebeurde.YakuzA schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 22:47:
[...]
Als TSU in SQ2 een tiende sneller was geweest had het gewoon een pole geworden
Ouwe lul weet nog niet of hij de sprint wil overslaan of toch de kwalificatie of toch maar allebei vanwege de oververzadiging.
Afnemend rendement van betrokkenheid, desensitisatie, hedonistische adaptie, je kunt gewoon een scriptie schrijven over hoe dom het sprintconcept is zonder ook maar over de impact op de sport of race of teams te beginnen
Maar hey, extra reclamegelden

Kutsprints
Zie jullie morgen wel weer
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ook goedemorgen. U kunt ook prima op een later tijdstip (de samenvatting) terugkijken.Ample Energy schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 07:52:
Grmbl grmbl 12 uur, voor wie is dat nou weer leuk grmbl grmbl klotesprint grmbl grmbl en dan zeker later weer moeten gaan zitten voor de kwalificatie grmbl grmbl dom gedoe allemaal grmbl grmbl
Ouwe lul weet nog niet of hij de sprint wil overslaan of toch de kwalificatie of toch maar allebei vanwege de oververzadiging.
Afnemend rendement van betrokkenheid, desensitisatie, hedonistische adaptie, je kunt gewoon een scriptie schrijven over hoe dom het sprintconcept is zonder ook maar over de impact op de sport of race of teams te beginnen
Kutsprints
Probeert u morgen eerst met uw andere been het bed uit te stappen. Bedankt.
Daar kan @Ample Energy geen last van hebbenLuapper schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 08:01:
Voor mij is het vrij simpel. Ik heb een vaste hoeveelheid hype voor een F1 weekend. Nu moet ik verdelen over 4 events, waardoor alles net ff een tikkie minder voelt.
We zien je hier weer om 12uur dus, om weer even te klagen?Ample Energy schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 07:52:
Grmbl grmbl 12 uur, voor wie is dat nou weer leuk grmbl grmbl klotesprint grmbl grmbl en dan zeker later weer moeten gaan zitten voor de kwalificatie grmbl grmbl dom gedoe allemaal grmbl grmbl
Kutsprints
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is wel terecht. Als je gewend bent alles live te kijken, of in ieder geval dat wanneer het erom gaat, plus een training meepakt, dan is dit gewoon kut. Ik zit ook al te rekenen wanneer ik wat kan doen om ervoor te zorgen dat ik thuis ben voor de sprintrace straks en kwalificatie vanmiddag.YakuzA schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 08:32:
[...]
We zien je hier weer om 12uur dus, om weer even te klagen?
En die sprintrace is gewoon een gewone minirace. Het is niet dat opeens een Haas wint. Sterker nog, het zorgt er op dit moment zeer waarschijnlijk alleen maar voor dat McLaren het gat vergroot met de rest, zoals dat ook het geval was met Verstappen en de rest. En daarmee het kampioenschap, wat al voor McLaren is, nog eerder wordt bepaald.
Het is extra actie, maar absoluut niet daarom ook spannender voor het kampioenschap of zelfs wie wint. McLarens of als het meezit Verstappen.
Maar als F1 fan wil je toch niet teveel missen, en later de herhaling kijken is vaak weer lastig, zonder per ongeluk ergens de uitslag te zien, zeker als Verstappen het goed heeft gedaan dan is één keer verkeerd swipen op mijn telefoon genoeg om de uitslag te zien.
Voor mij is alleen normale raceweekenden (ook) meer dan genoeg, zeker gezien het aantal tegenwoordig.
Maar om 12.00u dus eerst de sprintrace 😏
[ Voor 17% gewijzigd door Charles Hill op 26-07-2025 09:10 ]
Ik ben vandaag veel te druk met het schudden van mijn vuist naar de jeugd vanachter mijn geraniumsYakuzA schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 08:32:
[...]
We zien je hier weer om 12uur dus, om weer even te klagen?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Lynx op 26-07-2025 10:23 ]
2023 zul je dan ook wel niet gekeken hebben?Lynx schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 10:23:
Los van alle races vind ik het moeilijk te verkroppen dat 1 team zo vreselijk veel beter is dan de rest door iets wat we niet kunnen verklaren. Spanning is weg door geheimen, door twijfels en geruchten. Daarom heb ik tussen 2014-2020 (2018-2019 wel weer wat fanatieker maar helaas was dat ook nogal “mistig” allemaal) ook amper gekeken en vooral een teletekst fan was.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |