• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:36
Mistraller schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 19:53:
[...]

Ik dacht even; kak. Ik had net update gedaan. Maar ik zie dat ik nog een 20260412 draai :P

[...]

Niet als je naderhand weer allerlei custom dingetjes erin hebt geknutseld ;)
Da valt onder de noemer ‘hobby’ maar de update zelf is werk 😄

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:07

m-vw

Dus?

gast777 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:54:
[...]

Je zou gewoon Gielz kunnen gebruiken, maar dan de automatisering uitzetten. Dan neemt hij geen acties, maar je kunt wel de status zien in HA.
Ik twijfelde of de GET commando's verzonden zouden worden zonder een actieve automatisering. Ik heb helaas wat gedoe na de 2026.10 update anders had ik het zelf getest.

• gast777
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:01
m-vw schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:57:
[...]

Ik twijfelde of de GET commando's verzonden zouden worden zonder een actieve automatisering. Ik heb helaas wat gedoe na de 2026.10 update anders had ik het zelf getest.
Ja hoor, die GET requests worden gewoon verstuurd. De REST sensor staat in de package en zal volledig werken. Daarvoor is de automatisering niet nodig.

6 kWp solar | Zendure SF2400AC+ 16 kWh | Daikin Intergas Hybride 8kW | Tesla Model Y RWD 2023 | Fiat 500e 2014

• MaartenXM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:32
Hier heb ik ook wat problemen na de updates van HA en bijwerken naar V20261007 (engels).
Na een reboot werkt smart-matching gewoon weer, maar als ik dan quick-discharge aan klik springt de accu naar standby (ook verspringt de available energy dan raar). weer smart-matching aanklikken krijgt de accu ook niet wakker, tot een HA reboot. Dan weer stabiel smart-matching.
Net nogmaals alle files ge-update, maar geen verschil.
Pagina: 1 ... 77 78 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de integratie met Home Assistant.

Zie voor algemeen: Het grote Zendure plug-and-play thuisaccu systemen topic
Voor integratie met Homey: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey

Zoek voor andere zaken het juiste topic.