Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

blue13x schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

Dit klopt helemaal niet. De camera van een fold is niet matig. De foto's zijn van sterk afhankelijk van of je weet hoe je dit gebruikt.
Nee. Wat jij hier stelt klopt helemaal niet. De zoom en ultrawide loopt enorm achter op wat er inmiddels op de markt is, dat is een feit. Misschien moet je je wat verdiepen in wat er bestaat op de markt.
Het argument over weten hoe je iets gebruikt, is een argument waar ik zeer bekend mee bent, echter gaat dit argument hier totaal niet op. We hebben het hier over wat de camera kan.
Mijn wide angle heeft een grotere sensor, en een diafragma van 1.6 tot 4 vs de 1.7 van de Fold 7.
Mijn zoon is een 1.8 vs 2.4 met een grotere sensor. Mijn ultrawide idem vs de 2.2 van de Fold 7.
Het verschil op de zoom en ultrawide is gigantisch, het verschils op de wide is nog steeds zichtbaar. Zowel qua ruwe specs, als het resultaat.

Samsung komt jaar in jaar uit al niet uit aan de top van de camera telefoons, ook niet met de Ultra.

Feiten zijn feiten, en dat iemands kennis van fotografie een zeer belangrijke factor is in het resultaat, is absoluut zo, maar dat kan geen argument zijn over de kwaliteit van de camera.
DON PAPA schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:01:
[...]

Lees even het gedeelte over zoom en UltraWide in deze test 😉
https://www.iphoned.nl/ni...diK_eMZLJ4U6HSRoaUwGjebhn
En dan? Ik weet niet precies wat het argument is. Ik zie geen exif data, en jpg's waar ieder bedrijf hun eigen postprocessing op zet, is verder niet een argument, want dat komt vaak neer op smaak. Veel telefoons doen standaard al wat extra contrast e.d. toevoegen om het wat aantrekkelijker te maken.
Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen sterke mening over, want ook mensen die raw schieten bepalen vervolgens hoe ze het er willen laten uitzien, sommige scènes kunnen nog wel interessant zijn hoe de software er mee omgaat, maar verder is het om het even.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:50
Iemand toevallig een AON of SH1 code voor de S25 Ultra voor mij? Hartelijk bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:09

DON PAPA

Tweaker-fan

Fordius schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:47:
Iemand toevallig een AON of SH1 code voor de S25 Ultra voor mij? Hartelijk bedankt.
Ik stuur je een pb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23:19

g86

*knip* code is uitgedeeld.

[ Voor 80% gewijzigd door g86 op 04-08-2025 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Wel grappig dat een YouTuber aan het kijken is wat er gebeurt als je hem 200.000 keer open en dicht maakt. Hier is de link.
Hij is nu bij de 141.000. Op Bright las ik dat ie bij 105.000 wat begon te kraken maar de Fold het nog prima deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasna72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 01:34

Yasna72

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Als iemand nog een SH1 code te delen heeft, houd ik me graag aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamza176
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 08-08 20:10
Hey Alle,

Iemand nog een AON Code over?
Zeer bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mekenga
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 18-08 11:07
Hoi Allen, iemand nog een CNC, AON of SH1 code? Ik zal het heel erg waarderen en enorm dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
NL AON-HXK6-ZHT7-76NS
BE AOB-T31M-5BAC-WN53

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Marcievg schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:44:
NL AON-HXK6-ZHT7-76NS
BE AOB-T31M-5BAC-WN53
Iemand nog een AON code? Deze werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickL1984
  • Laatst online: 10-09 09:49
Hallo iedereen, ook ik zou heel graag een AON code ontvangen voor een bestelling bij samsung.com. 10% korting op 2 x een ultra is wel aanzienlijk. Dus mocht iemand mijn dag helemaal goed maken, hoor ik het heel graag 🍀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:58
Dit is het Fold topic he....ik zie nu al 2x iemand vragen om een code voor een ultra @RickL1984 @Fordius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickL1984
Sorry, via de zoekfunctie kwam ik hier terecht. Misschien dat mensen een code over hadden na hun bestelling van de Fold. Excuses als dit op de verkeerde plek is terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Correct me if i am wrong. Bij de Fold zit geen code. Ik ben hem iig niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickL1984
Ik begreep dat bij aankopen via samsung.com er een briefje bij zit voor 10% korting voor een volgende aankoop. De code op dat briefje begint met AON-...
Hoop er nog 1 te kunnen vinden voor 2 x een ultra 🤞🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:50
ppeterr schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:16:
Dit is het Fold topic he....ik zie nu al 2x iemand vragen om een code voor een ultra @RickL1984 @Fordius
Oops sorry, had niet opgelet, kwam idd hier terecht.
Mijn foutje, maar heb idee dat iedereen beetje op zelfde manier hier terecht is gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mekenga
  • Laatst online: 18-08 11:07
Marcievg schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:44:
NL AON-HXK6-ZHT7-76NS
BE AOB-T31M-5BAC-WN53
Hartstikke bedankt Marcievg _/-\o_ , ik heb de NL versie gebruikt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vragen om kortingscodes en zeker niet voor een niet Fold/Flip is hier niet toegestaan. Misschien heb je meer succes in het kortingscodes topic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23:19

g86

Knip, hiervoor is het forum niet bedoeld.

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 05-08-2025 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Aan de Chrome gebruikers op de Fold.

Voorheen bij een "normaal" scherm viel het niet zo op. En op de voorzijde is het ook niet zichtbaar het aantal tabbladen wat er open staat. Maar aan de binnenzijde, heb ik nu met regelmaat meer dan 10tallen tabbladen openstaan.

Natuurlijk al even gezocht, maar er is volgens mij geen optie om automatisch de tabbladen te sluiten?

Hoe doen jullie dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
ppeterr schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:15:
Aan de Chrome gebruikers op de Fold.

Voorheen bij een "normaal" scherm viel het niet zo op. En op de voorzijde is het ook niet zichtbaar het aantal tabbladen wat er open staat. Maar aan de binnenzijde, heb ik nu met regelmaat meer dan 10tallen tabbladen openstaan.

Natuurlijk al even gezocht, maar er is volgens mij geen optie om automatisch de tabbladen te sluiten?

Hoe doen jullie dat....
Als je naar de instelling van Chrome gaat en onder 'advanced' naar Tabs gaat kun je. 'inactive' instellen. Laagste waarde is 7 dagen. Meestal sluit ik de tabs gewoon zelf.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
SacreBleu schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:22:
[...]

Als je naar de instelling van Chrome gaat en onder 'advanced' naar Tabs gaat kun je. 'inactive' instellen. Laagste waarde is 7 dagen. Meestal sluit ik de tabs gewoon zelf.
Ik zie dat graag, net zoals in windows automatisch gaan. Maar is blijkbaar onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Het geluid in de Fold is weer terug, en nog erder dan voorheen. Het lijkt dat het scherm en de scharnier ruzie hebben.
Zondag naar Breda om langs te gaan in de store, kijken of ze daar meteen iets kunnen betekenen. Anders terugsturen naar Belsimpel.
Zag op Reddit ook een aantal mensen die precies hetzelfde probleem als ik hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 23:16
Net terug van vakantie, en de fold ligt mooi op tafel 😁.

Alleen omdat ik het tijdens vakantie besteld heb niet goed gekeken naar de gegarandeerde inruil twv 200. Moest de telefoon nog werken of kan ik ook mijn oude niet werkende HTC met toetsenbordje inruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:09

DON PAPA

Tweaker-fan

VincentAbee schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:11:

Alleen omdat ik het tijdens vakantie besteld heb niet goed gekeken naar de gegarandeerde inruil twv 200. Moest de telefoon nog werken of kan ik ook mijn oude niet werkende HTC met toetsenbordje inruilen?
Er stond in de tekst "ongeacht het model en staat van het toestel" dus hij het maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:52
VincentAbee schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:11:

Ik heb een kapotte Toshiba G710 uit het jaar 8 ingeruild, werd zonder problemen geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Voor de flip gebruikers, iemand enig idee hoe ik deze balk met woord suggesties uit kan zetten? Het liefst alleen op mijn cover scherm, desnoods beide.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TssHmeX6mgLifWY2NYF1vXKai6s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DwuMsrXrUbPeZ4wDnuD81Gk8.jpg?f=fotoalbum_large

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
dvdl25 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:03:
Ik lees overal hele positieve dingen over de camera's die op de fold 7 zitten. Zowel mijn man als ik komen beiden van iPhone af. Wij ervaren vooral dat foto's niet erg scherp zijn/blijven wanneer je 2at inzoomt..

Hebben jullie bepaalde tips voor wat betreft instellingen? Heb al lopen spelen met de intelligente optimalisatie ook en heb de camera zo ingesteld dat standaard de 200mp camera wordt gebruikt.

[Afbeelding]
Ik heb zelf scène optimalisatie ook aanstaan. En voor de scherpte helpt het in mijn ervaring vaak als je op het scherm tikt op de plek waar je de focus wilt hebben. Onder de focus spot verschijnt dan ook nog een kleine slider waarmee je de belichting kan aanpassen.

Hulp gevraagd:
Iets waar ik zelf nog tegenaan loop: ik zou graag nog een zesde app willen toevoegen aan het dock op het coverscreen. Dat gaat standaard tot 5 apps, maar in Goodlock (Home Up) zou je voor de "hot seat" zoals ze hem daar noemen het aantal moeten kunnen verhogen. Die optie zie ik wel op het binnenste scherm (daar staan nu 8 apps), maar die optie in Home Up verdwijnt als ik de telefoon dichtklap. Hebben jullie dat ook?
Heeft iemand een andere manier gevonden om een zesde app toe te voegen aan het coverscreen dock? Een map in het dock zetten is toch weer een tik extra....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaike799
  • Laatst online: 27-08 23:07
Zie de.topic waarschuwing

[ Voor 104% gewijzigd door PaT op 13-08-2025 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Als je iets besteld krijg je er 1 van Samsung zelf :+ :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
Verdorrie. Mijn Fold7 teruggestuurd naar winkel. Had contact opgenomen met Samsung over het nare geluid bij het openklappen. Medewerker raadde aan om naar de winkel te gaan voor reparatie of omruiling. Uitdrukkelijk nagevraagd of dit ook geldt als het toestel niet bij Samsung vandaan kwam. Geen probleem wel aankoopbewijs meenemen.

Dus, op naar Breda, vriendelijke medewerker maar slecht nieuws. Ja dit is een productiefout, Nee we kunnen het niet repareren want onderdelen zijn er niet. Omruilen kan niet want het toestel is niet bij ons gekocht.

Dus, toestel toch opgestuurd naar verkoper. Krijg ik nu gericht, dat het geen defect is. Dus willen ze hem ongerepareerd retourneren. Daar ging ik niet mee akkoord. Defect in scharnier kan misschien het inner screen beschadigen en dan wordt het een discussie of het gebruikersschade is ja of nee.

Toen kreeg ik de optie om een ander toestel te krijgen. Dus dat is prima. Maar niet hetzelfde toestel want de mijne is niet defect. Toen ik dan zei, doe maar de zwarte (ik had blauw) kon dat wel. Maar één probleempje. Die is duurder. Aangegeven dat ik voor een wettelijk garantie verzoek niet ga bij betalen.

Uiteindelijk een half uur heen-en-weer geargumenteer zal ik, hoogstwaarschijnlijk morgen worden gebeld door een collega, die dan zal bespreken of het met hoge uitzondering alsnog een omruil kan worden voor hetzelfde toestel.

Edit: ik ben eigenlijk meteen teruggebeld, ze gaan hem toch meteen omruilen voor een nieuwe, zelfde kleur zonder bijbetaling.

[ Voor 6% gewijzigd door SacreBleu op 14-08-2025 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SacreBleu schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:47:
Verdorrie. Mijn Fold7 teruggestuurd naar winkel. Had contact opgenomen met Samsung over het nare geluid bij het openklappen. Medewerker raadde aan om naar de winkel te gaan voor reparatie of omruiling. Uitdrukkelijk nagevraagd of dit ook geldt als het toestel niet bij Samsung vandaan kwam. Geen probleem wel aankoopbewijs meenemen.

Dus, op naar Breda, vriendelijke medewerker maar slecht nieuws. Ja dit is een productiefout, Nee we kunnen het niet repareren want onderdelen zijn er niet. Omruilen kan niet want het toestel is niet bij ons gekocht.

Dus, toestel toch opgestuurd naar verkoper. Krijg ik nu gericht, dat het geen defect is. Dus willen ze hem ongerepareerd retourneren. Daar ging ik niet mee akkoord. Defect in scharnier kan misschien het inner screen beschadigen en dan wordt het een discussie of het gebruikersschade is ja of nee.

Toen kreeg ik de optie om een ander toestel te krijgen. Dus dat is prima. Maar niet hetzelfde toestel want de mijne is niet defect. Toen ik dan zei, doe maar de zwarte (ik had blauw) kon dat wel. Maar één probleempje. Die is duurder. Aangegeven dat ik voor een wettelijk garantie verzoek niet ga bij betalen.

Uiteindelijk een half uur heen-en-weer geargumenteer zal ik, hoogstwaarschijnlijk morgen worden gebeld door een collega, die dan zal bespreken of het met hoge uitzondering alsnog een omruil kan worden voor hetzelfde toestel.

Edit: ik ben eigenlijk meteen teruggebeld, ze gaan hem toch meteen omruilen voor een nieuwe, zelfde kleur zonder bijbetaling.
waar had je hem gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Vriendjes van Belsimpel. Ik wil ze niet negatief aan het licht brengen. Ik heb hier vaker dingen besteld, nooit issues gehad. Ik denk dat de medewerker aan de telefoon ook nog niet heel veel ervaring had, want ze moest veel navragen. Ik heb het gesprek ook niet als onprettig ervaren.

Nieuw toestel is onderweg, zou vanavond bezorgd moeten worden door DHL. Al-met-al hebben ze het netjes opgelost.

Edit: Toestel is binnen. De hinge op dit toestel is een stuk vloeiender, minder weerstand lijkt het ook.
Er was dus duidelijk iets mis met het toestel wat ik hiervoor had. Ik baal wel dat ik opnieuw een screenprotector erop moet doen. Ik had 'm echt feilloos geplakt de laatste keer. :(

Weet ook nog steeds niet wanneer mijn dbrand bestelling komt. Duurt lang.

[ Voor 25% gewijzigd door SacreBleu op 15-08-2025 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-09 21:25
Iedereen happy met de Fold 7? Word gek van mezelf, ben van een iPhone 14 Pro Max naar een Fold 6, galaxy ultra 24 en uit eindelijk naar een iPhone 16 pro gegaan.. bij de fold 6 was ik steeds angstig dat de telefoon kapot ging en de galaxy ultra vond ik niet zo speciaal. Uit eindelijk via werk heel goedkoop een iPhone kunnen krijgen, dus ging de ultra weer de verkoop in.

Nu kriebelt het weer met de Fold 7, vinden jullie het een mooie upgrade tov de Fold 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

niels2322 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:37:
Iedereen happy met de Fold 7? Word gek van mezelf, ben van een iPhone 14 Pro Max naar een Fold 6, galaxy ultra 24 en uit eindelijk naar een iPhone 16 pro gegaan.. bij de fold 6 was ik steeds angstig dat de telefoon kapot ging en de galaxy ultra vond ik niet zo speciaal. Uit eindelijk via werk heel goedkoop een iPhone kunnen krijgen, dus ging de ultra weer de verkoop in.

Nu kriebelt het weer met de Fold 7, vinden jullie het een mooie upgrade tov de Fold 6?
Ja ben er heel blij mee, het grotere coverscherm was exact wat ik nodig had ten opzichte van de Fold 6.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51

Je vindt de S24 Ultra niet zo speciaal en gaat vervolgens voor een iPhone? Dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Ik vind de Fold 7 top, maar als je de S24 Ultra minder waardeert dan een iPhone dan denk ik dat je beter gewoon bij de iPhone kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh

Zie ook het antwoord op je crosspost in het prijzen-topic. Ik was na alle hype, in het echt nogal underwhelmed. Weliswaar ten opzichte van de Fold 6 een flinke vooruitgang, maar slechts een minieme verbetering ten opzichte van bijvoorbeeld de Oneplus Open. Ik heb 'm niet gehouden.
De Fold 7 is ook vrijwel net zo kwetsbaar als je Fold 6. Als ik jou was, zou ik gewoon bij je Iphone 16 Pro blijven, ook een prima telefoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Of-Aaargh op 17-08-2025 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
De Fold7 in de winkel had nader tot geen crease. De mijne heeft dat vanaf het begin af aan wel. Niet super opvallend, maar wel zichtbaar en voelbaar. Verder geen afwijkingen. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
greenlizzard schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:47:
De Fold7 in de winkel had nader tot geen crease. De mijne heeft dat vanaf het begin af aan wel. Niet super opvallend, maar wel zichtbaar en voelbaar. Verder geen afwijkingen. Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb twee toestellen gehad bij allebei wordt de crease duidelijker voel- en zichtbaar na een paar keer open- en dichtklappen. Dit is altijd zo. In het begin lijkt er amper een crease te zijn, maar die wordt dus langzaam een stuk zichtbaarder naarmate je hem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
SacreBleu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:01:
[...]

Ik heb twee toestellen gehad bij allebei wordt de crease duidelijker voel- en zichtbaar na een paar keer open- en dichtklappen. Dit is altijd zo. In het begin lijkt er amper een crease te zijn, maar die wordt dus langzaam een stuk zichtbaarder naarmate je hem gebruikt.
Dit is met alle foldables zo, mijn Xiaomi Fold 4 had in het begin ook amper een crease en nu stuk meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
KaiseRRuby schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:51:
[...]

Dit is met alle foldables zo, mijn Xiaomi Fold 4 had in het begin ook amper een crease en nu stuk meer zichtbaar.
Misschien heb ik een lucky shot-exemplaar, maar mijn OnePlus Open heeft na anderhalf jaar nog steeds dezelfde minieme vouw in het scherm als op dag 1. Een nieuwe Fold 7 er naast had een duidelijk meer zichtbare en voelbare vouw. Maar wellicht dat de antireflectie-coating op het scherm, die de Oneplus wel heeft en de Samsung niet, de vouw nog onzichtbaarder maakt.

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:06
Ik heb hem nu sinds 15:00 in gebruik. Wat een krachtpatser tov de Fold 3. Ik heb hem ook pas 2x opengeklapt, heb helemaal niet het gevoel dat ik een Fold in de handen heb, of de noodzaak om hem open te klappen vanwege het bredere scherm.
Maar, daar komt ie.....
De case: eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een booklet. Waar ik ook wat pasjes in kan gooien (ID, ziekenhuis, bankpas voor als mijn batterij leeg is). Raden jullie dit aan of zeggen jullie, neem een armor case?

Extra info: ik sta achter de bar, loop in de banqueting en bediening op een partyschip. Je stoot dus met collega's, loopt met fusten te sjouwen en knalt tegen veel dingen in de keuken. Hoofdzakelijk zit mijn telefoon in mijn kontzak. Met fusten sjouwen leg ik hem altijd apart

[ Voor 22% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 21-08-2025 19:28 ]

who put a "stop payment" on my reality check

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
DaRk PoIsOn schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:26:
Ik heb hem nu sinds 15:00 in gebruik. Wat een krachtpatser tov de Fold 3. Ik heb hem ook pas 2x opengeklapt, heb helemaal niet het gevoel dat ik een Fold in de handen heb, of de noodzaak om hem open te klappen vanwege het bredere scherm.
Maar, daar komt ie.....
De case: eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een booklet. Waar ik ook wat pasjes in kan gooien (ID, ziekenhuis, bankpas voor als mijn batterij leeg is). Raden jullie dit aan of zeggen jullie, neem een armor case?

Extra info: ik sta achter de bar, loop in de banqueting en bediening op een partyschip. Je stoot dus met collega's, loopt met fusten te sjouwen en knalt tegen veel dingen in de keuken. Hoofdzakelijk zit mijn telefoon in mijn kontzak. Met fusten sjouwen leg ik hem altijd apart
Ik ben voor zo'n dun mogelijk hoesje gegaan, want anders heb ik het gevoel dat ik niet geniet van zo'n dun toestel. Waarom niet een watch erbij doen? Dan kan je je fold ergens veilig zetten, maar kan je toch je notificaties lezen en bellen. Veel pasjes kan je digitaal in Google Wallet doen en voor de belangrijke dingen gewoon een pashouder à la Ekster of Secrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:06
blue13x schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 20:53:
[...]

Ik ben voor zo'n dun mogelijk hoesje gegaan, want anders heb ik het gevoel dat ik niet geniet van zo'n dun toestel. Waarom niet een watch erbij doen? Dan kan je je fold ergens veilig zetten, maar kan je toch je notificaties lezen en bellen. Veel pasjes kan je digitaal in Google Wallet doen en voor de belangrijke dingen gewoon een pashouder à la Ekster of Secrid.
Ik heb een Watch6 Classic LTE op dit moment en krijg een ultra 2025 via de actie bij Belsimpel.
Ik heb natuurlijk de Rabo en Revolut in de Wallet, maar verder niet.

[ Voor 24% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 22-08-2025 06:22 ]

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:22
Zijn er hier mensen die van een S25 Ultra komen? Ik twijfel om de stap te wagen. Enkel puntje dat mij tegenhoud is de batterij.

Op internet spreken mensen elkaar tegen. De ene zegt dat het echt een stuk minder is dan de S25U wat opzich logisch is als je de specs bekijkt en de ander roept dat het misschien 45 min SoT scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Lynix schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:14:
Zijn er hier mensen die van een S25 Ultra komen? Ik twijfel om de stap te wagen. Enkel puntje dat mij tegenhoud is de batterij.

Op internet spreken mensen elkaar tegen. De ene zegt dat het echt een stuk minder is dan de S25U wat opzich logisch is als je de specs bekijkt en de ander roept dat het misschien 45 min SoT scheelt.
Veel verbeterd, maar hangt erg af van hoevaak je het binnenscherm gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
blue13x schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:47:
[...]

Veel verbeterd, maar hangt erg af van hoevaak je het binnenscherm gebruikt.
Denk dat ik voornamelijk het buitenscherm gebruik met uitzondering op wat lezen en soms wat multi task dingetjes. 70/30?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Lynix schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:33:
[...]

Denk dat ik voornamelijk het buitenscherm gebruik met uitzondering op wat lezen en soms wat multi task dingetjes. 70/30?
Ik gebruik het binnenscherm vooral wanneer ik thuis ben en voor ontspanning zit te browswen of YouTuben. Daarvoor is het ideaal.

Qua batterij heb ik nooit droog gezeten. Het binnenscherm vraagt wel meer. Maar ik heb er zelf geen issue mee gehad. Sowieso heb ik bijna altijd een powerbank paraat.

[ Voor 18% gewijzigd door SacreBleu op 24-08-2025 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Lynix schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:14:

Als je het niet erg vind om elke avond gewoon te laden dan is er niks aan de hand... Tussendoor laden doe ik wel eens als ik weet dat ik een volle telefoon wil daarna. Ik ben het al gewend sinds de Fold 2 dus gewoon automatisme om hem als het kan te laden tenzij ik nog genoeg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
Rohit schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:35:
[...]

Als je het niet erg vind om elke avond gewoon te laden dan is er niks aan de hand... Tussendoor laden doe ik wel eens als ik weet dat ik een volle telefoon wil daarna. Ik ben het al gewend sinds de Fold 2 dus gewoon automatisme om hem als het kan te laden tenzij ik nog genoeg heb.
Elke avond of bedoel je gewoon elke avond voor het slapen aan de lader?

Ik laad mijn telefoon nu ook gewoon dagelijks ondanks dat hij nog op 30-35% zit.

Ik heb alleen geen zin om mijn toestel om 19:00 bijvoorbeeld al te moeten laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Lynix schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 18:26:
[...]

Ik laad mijn telefoon nu ook gewoon dagelijks ondanks dat hij nog op 30-35% zit.

Ik heb alleen geen zin om mijn toestel om 19:00 bijvoorbeeld al te moeten laden.
Ik laadt hem elke avond, wanneer ik ga slapen op. Op werk klap ik m niet vaak open omdat ik dan niet echt content consumeer. Ik kijk dan alleen mijn mail of WhatsApp berichten.
Op dagen sat ik vrij ben klap ik hem veel vaker open. Maar ik heb nu nog steeds geen enkele dag gehad dat ik moest bijladen.

Als je veel wil gaan gamen met het scherm open dan zal het vlug gaan. Maar voor media en sociale media verwacht ik niet dat het toestel leeg is voordat jij gaat slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Lynix schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 18:26:
[...]

Elke avond als ik ga slapen idd, draadloos langzaam laden. Ochtends een volle telefoon. En inderdaad ook nooit leeg laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
misschien nog wat intressants wat ik hoorde bij het vervangen van mijn screenprotector van mijn flip 5. Tot op heden was het 1x gratis en daarna €20 per keer. Volgens de medewerker van de Samsung Store is dat beleid aangepast naar altijd gratis vervangen binnen de 2 jaar garantie termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

fredgroes schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:42:
misschien nog wat intressants wat ik hoorde bij het vervangen van mijn screenprotector van mijn flip 5. Tot op heden was het 1x gratis en daarna €20 per keer. Volgens de medewerker van de Samsung Store is dat beleid aangepast naar altijd gratis vervangen binnen de 2 jaar garantie termijn.
Zoiets had ik ook begrepen idd, enige irritante is dat het alleen bij die winkels van ze zelf kan toch? Ik zit in het oosten van het land, dus weer een eind om dat gefixed te krijgen :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
HaterFrame schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:49:
[...]

Zoiets had ik ook begrepen idd, enige irritante is dat het alleen bij die winkels van ze zelf kan toch? Ik zit in het oosten van het land, dus weer een eind om dat gefixed te krijgen :/
zover ik weet is dat idd het geval. Gelukkig woont mijn vriendin in Utrecht dus ik ben er altijd zo.

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:55
Heeft iemand dat hoesje van Torras nog gekocht? Ik zag een aantal veel belovende video's, en de kickstand vind ik wel heel handig. De Spigen Tough Armour heeft helaas geen kickstand (verder prima case).

Ik kwam echter een video tegen waarbij te zien was dat iedere keer als je het scherm open klapte, de voorkant eraf schoof. Ben dus benieuwd naar wat ervaringen, het is niet bepaald een goedkope case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

Reley

Zoom Zoom

jelleeelco schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:56:
Heeft iemand dat hoesje van Torras nog gekocht? Ik zag een aantal veel belovende video's, en de kickstand vind ik wel heel handig. De Spigen Tough Armour heeft helaas geen kickstand (verder prima case).

Ik kwam echter een video tegen waarbij te zien was dat iedere keer als je het scherm open klapte, de voorkant eraf schoof. Ben dus benieuwd naar wat ervaringen, het is niet bepaald een goedkope case.
Heb sinds vorige week de Torras Ostand Q3 Spin in gebruik, en moet zeggen, prima case. past netjes, geen rare geluiden, komt niet los. Maakt de telefoon wel wat bulky, maar ik had hiervoor een S23 Ultra met Spigen tough armor, en het verschil met de Fold 7 in Torras jasje is niet heel groot.

De stand is handig, echter, als de telefoon uitgevouwen is en in portrait positie staat dan zit de hinge protector een beetje in de weg als je hem te scheef wegzet. Dan kantelt de telefoon een beetje naar links.
In Landscape merk je daar niets van en staat hij mooi stabiel.

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:55
Reley schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:29:
[...]

Heb sinds vorige week de Torras Ostand Q3 Spin in gebruik, en moet zeggen, prima case. past netjes, geen rare geluiden, komt niet los. Maakt de telefoon wel wat bulky, maar ik had hiervoor een S23 Ultra met Spigen tough armor, en het verschil met de Fold 7 in Torras jasje is niet heel groot.

De stand is handig, echter, als de telefoon uitgevouwen is en in portrait positie staat dan zit de hinge protector een beetje in de weg als je hem te scheef wegzet. Dan kantelt de telefoon een beetje naar links.
In Landscape merk je daar niets van en staat hij mooi stabiel.
Top, dank je wel! Ik gebruik eigenlijk altijd de landscape mode met films kijken, het scherm is dan groter.

Wat me overigens wel opvalt, is dat de vouw veranderd is. In het begin echt nauwelijks voelbaar/zichtbaar, maar nu wel. Alleen als het pikkedonker is eigenlijk geen last van, maar zodra er maar een beetje licht opvalt dan zie je de vouw over je scherm lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
jelleeelco schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:31:
[...]

Top, dank je wel! Ik gebruik eigenlijk altijd de landscape mode met films kijken, het scherm is dan groter.

Wat me overigens wel opvalt, is dat de vouw veranderd is. In het begin echt nauwelijks voelbaar/zichtbaar, maar nu wel. Alleen als het pikkedonker is eigenlijk geen last van, maar zodra er maar een beetje licht opvalt dan zie je de vouw over je scherm lopen.
dat is bij iedere flip/fold al geweest, eerst bijna niet zichtbaar maar na verloop van tijd wel. Alhowel het bij mijn flip 7 tov 5 wel echt scheelt.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling