• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16:39
fredgroes schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 17:36:
[...]

maar goodlock lost dat probleem toch op?
Klopt, die was nog niet bijgewerkt maar is nu inderdaad een stuk verbeterd.

Dus check nog even de app updates zowel vanuit de appstores van zowel samsung als de playstore

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Na de update ik krijg dat hele goodlock en dan voor dat multistar niet meer aan de gang... ik kan het selecteren maar het launchen van de widget geeft aan dat the launcher widget has moved to the app tray, swipe up on the cover screen to discover a new screen...

edit swipe up geeft eerst de standaard apps die kunnen op het scherm en daar onder staan de labs apps...even wennen weer maar wat een onhandige manier is dit...

ook geen meldingen meer op mijn coverscherm met oranje puntje en naar rechts swipen dat je de meldingen zag...

Al met al een update waar ik nog geen lekker gevoel bij heb....

blijkbaar niet de enige met problemen met het coverscherm...

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Z-Series/Z-Flip-7-ONE-UI9-problems-with-the-cover-screen/m-p/3682356

[ Voor 57% gewijzigd door fredgroes op 07-10-2026 13:29 ]

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16:39
fredgroes schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 08:52:
Na de update ik krijg dat hele goodlock en dan voor dat multistar niet meer aan de gang... ik kan het selecteren maar het launchen van de widget geeft aan dat the launcher widget has moved to the app tray, swipe up on the cover screen to discover a new screen...

edit swipe up geeft eerst de standaard apps die kunnen op het scherm en daar onder staan de labs apps...even wennen weer maar wat een onhandige manier is dit...

ook geen meldingen meer op mijn coverscherm met oranje puntje en naar rechts swipen dat je de meldingen zag...

Al met al een update waar ik nog geen lekker gevoel bij heb....

blijkbaar niet de enige met problemen met het coverscherm...

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Z-Series/Z-Flip-7-ONE-UI9-problems-with-the-cover-screen/m-p/3682356
Hier geen problemen na de updates maar de instellingen zijn inderdaad niet overgenomen die ik eerder van Goodlock had doorgevoerd.. Wel jammer. Coverscherm werkt bij mij wel nog prima gelukkig
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling