:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W0dh3qkBF24XFwM7gHIQkGot.jpg?f=user_large)
Zou eigenlijk even een ander cheapass apparaat moeten vinden die ik kan aanmelden om die tradein korting te kunnen pakken, m'n iPad levert ook nog wel meer op dan 41 euro als ik die los zou verkopen natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door London op 09-07-2025 16:19 ]
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
:strip_exif()/f/image/87ku0uoGpwnYJmapQAersVVe.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot nu toe is dit de beste prijs die ik kan vinden voor de 1TB versie, 1173 voor het toestel kaal en dat is met 10% membershop korting. Met de korting op de accessoires vind ik het wel een mooie deal.
Maar ik wacht nog even tot 19u voor ik de trekker overhaal, je weet het niet.
Misschien gaat er nog wat af tijdens de memberstream om 19u: https://www.samsung.com/n...6/members-only-livestream
Be Quiet 900 DX | Aorus Elite X3D 870E |AMD 9800X3D | NZXT Kraken 360 ! 32GB Dominator Titanium 6000CL30 | Lian Li Edge 1000 PSU | Aorus Radeon 9070XT | Alienware AW3423DWF |
Dat klopt, als ik jouw winkelwagentje probeer in de reguliere shop dan komt dit er uit:MeanDz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:06:
[Afbeelding]
Tot nu toe is dit de beste prijs die ik kan vinden voor de 1TB versie, 1173 voor het toestel kaal en dat is met 10% membershop korting. Met de korting op de accessoires vind ik het wel een mooie deal.
Maar ik wacht nog even tot 19u voor ik de trekker overhaal, je weet het niet.
Misschien gaat er nog wat af tijdens de memberstream om 19u: https://www.samsung.com/n...6/members-only-livestream
[ Voor 29% gewijzigd door London op 09-07-2025 18:21 ]
Hierbij mijn kortingscode:
RH1-LEBA-MEMM-82FL
:strip_exif()/f/image/hbOBwtKcT5qzlXiWqxggWxQ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb evt ook nog belsimpel codes
[ Voor 26% gewijzigd door fredhuizinga op 09-07-2025 19:33 ]
Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
/f/image/opXlZS32u6QgPKdFFyFK5Zte.png?f=fotoalbum_large)
Ik kom er geen wijs uit. Geen enkel bedrag komt overeen met het bestel overzicht voordat ik op betalen klikte. Waar komen die bedragen vandaan?
Hiermee ben ik akkoord gegaan:
/f/image/fUgUNXIa8PWKCRUmYqUSEFRg.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga maar annuleren. €1400 is me wat veel van het goede.
Heb je de stappen goed doorlopen?BizzieBis schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:52:
Ik heb een bestelling geplaatst voor een Fold 7 512GB met code voor Buds, extra inruil korting en 10% korting.
[Afbeelding]
Ik kom er geen wijs uit. Geen enkel bedrag komt overeen met het bestel overzicht voordat ik op betalen klikte. Waar komen die bedragen vandaan?
Hiermee ben ik akkoord gegaan:
[Afbeelding]
Ik ga maar annuleren. €1400 is me wat veel van het goede.
Ik kwam uit op € 1059,30 met inruil van een S24 Ultra. Oftewel € 1498,30 exclusief inruil.
Het is me uiteindelijk gelukt. Moest wel weer rond gaan zoeken voor een code voor extra inruil, whatsappen voor NCR korting, maar dan heb je ook wat haha. €1057.Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 22:48:
[...]
Heb je de stappen goed doorlopen?
Ik kwam uit op € 1059,30 met inruil van een S24 Ultra. Oftewel € 1498,30 exclusief inruil.
[Afbeelding]
10% korting verkrijgen via whatsapp ging zojuist gelukkig vrij makkelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door BizzieBis op 09-07-2025 22:54 ]
/f/image/Rax4MKcch5aojuKVoqut5rhj.png?f=fotoalbum_large)
Heb me bedacht en de Fold 512GB Shadow Blue besteld ipv de 1TB + 1 jaar Samsung Care.
Leverdatum 22 juli, drie dagen voor de winkel release. Setje Buds Pro 3 erbij, die verkoop ik direct.
Kan niet wachten, zag net dat als je nu bij Samsung bestelt hij pas 8 augustus geleverd zou worden.
Of misschien gold dat alleen voor de membershop, geen idee.
Be Quiet 900 DX | Aorus Elite X3D 870E |AMD 9800X3D | NZXT Kraken 360 ! 32GB Dominator Titanium 6000CL30 | Lian Li Edge 1000 PSU | Aorus Radeon 9070XT | Alienware AW3423DWF |
De Classic 46mm heeft een kleiner scherm dan de normale 44mm. Als je niet van zilver houdt heb je pech?
Het had ook gewoon zo kunnen zijn:
:strip_exif()/f/image/xJiZv2npve7JIVtjRhUS7mM7.png?f=user_large)
Maar goed er zijn ook zo goed als geen kortingen die noemenswaardig zijn dus dan is het sowieso allemaal overpriced.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-07-2025 08:57 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar is het echt zo'n upgrade ten opzichte van mijn nog perfecte Flip6 512gb? Ik ga in kleur telefoon achteruit vind ik (ik heb nu geel, welke goud-zwart is na een dbrand skin, wat ik wel elegant vind voor een vrouw), en ga dan naar een vol zwarte? En verder eigenlijk alleen vooruit op dat hij weer nieuw is, met langere garantie e.d. 🤔
Na verkoop van de Flip6 op marktplaats, moet de upgrade in totaal nog maar 200-290 kosten, maar brengt het wel genoeg met downgrade van kleur/stijl? 🤔
huidige:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Fold 7 512GB + case + gratis earbuds voor 1472 euro, uitstekende korting gepakt want als ik m'n iPhone 15 Pro & iPad Mini 6 los verkoop gaat er nog eens ~800 euro vanaf dus voor zo'n ~650 euro een uitstekende upgrade. Als ik de earbuds verkoop nog goedkoper
Ja, bij Samsung Store en Proximus in Wijnegem Shopping Center Antwerpen. Daar heb ik daarnet de foto's gemaakt.mytheory schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:18:
[quote]g86 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:40:
Behoorlijk dun! En duur!
[Afbeelding]
Is ie al ergens te bewonderen?
:strip_exif()/f/image/H9mFrNdweTDglZ9arOEjTIkT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gJg2W1Fnb1pEQ18wYNv5NA7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BL2KOzKWfEslC7tM6xu2Z98n.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door g86 op 10-07-2025 20:26 ]
Prijzen voor de verkoop van S24+ en Watch Ultra 7 zijn al bevestigd.
Bij Samsung een oude S20FE & Galaxy Watch 3 ingeruild voor het maximale inruilvoordeel.
Fold 7 1TB + Watch Ultra 2025 + 1827,83
2x screenprotector+ clear case
Losse verkoop S24+ -465,00
Losse verkoop Watch Ultra 7 -215,00
Verkoop Buds - 75,00
-----------
Totaal 1072,83
Ik hoopte voor ongeveer 1000 euro de Fold 7 (512GB) te kunnen scoren. Dit is nu dus de 1TB geworden incl. Watch Ultra 2025 horloge (verkoopprijs is hoger dan mijn aanschafprijs bij Samsug dus ik “moest” wel zeg maar gevoelsmatig), voor paar tientjes meer.
/f/image/3NejBFdjjPNNx1CpPpF6of63.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog ongebruikte codes voor wie ze nodig heeft:
Code Samsung 10%
NCR-KN1R-1DRF-3N7X
NCR-K3H6-ZHR8-7138
Early Bird
RH1-LAF8-S266-Y9LA
RH1-L36Y-SBCB-LCE6
Gratis buds
FF7NL25
Ik ruil mijn S23 Ultra en galaxy watch 5 44mm in
/f/image/39SWwEJ99yxz2Ic3i36TC2HX.png?f=fotoalbum_large)
Met de volgende kortingen:
Je Shop App welkomstvoordeel van 5% is toegepast
Je 10% voordeel is verrekend
De Buds3 Pro vouchercode is toegepast
€100 Early-bird voordeel toegepast
€300 extra inruilvoordeel toegepast
€200 voordeel op de Galaxy Watch verrekend
50% bundelvoordeel op Galaxy Watches verrekend
15% bundelvoordeel op Galaxy Buds3 Series verrekend
Besparing:€ 1735,15
Totaal :€ 1302,84
En had je wel goed gekozen, want standaard staat het op 24 maanden, en moet je zelf kiezen voor maandelijks opzegbaardave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:00:
[...]
Ik had dit ook geprobeerd maar in mn contract stond toch echt 24 maanden en niet maandelijks opzegbaar ( Ja na die 24 maanden ). Dus daarna gelijk geannuleerd.
[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 13-07-2025 07:24 ]
Dat klopt had ik ook gedaan....daarna werd mijn contract opgestuurd via de mail en daar stond vrolijk 24 maanden. Overigens stond dezelfde actie op Pepper ( Las ik later )...en daar stond het vol met hetzelfde probleem.DON PAPA schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:15:
[...]
En had je wel goed gekozen, want standaard staat het op 24 maanden, en moet je zelf kiezen voor maandelijks opzegbaar
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door dave1972 op 13-07-2025 07:24 ]
Samsung Flip 7
Oke, dan ga ik de Flip 7 denk ik maar bij mobiel.nl bestellen. Daar krijg je een popup op de website waarmee je een kortingscode van €150 kunt krijgen, en ook een maandelijks opzegbaar Odido abonnement. Zal mij alleen benieuwen wat voor looptijd Odido daar in het contract zal zetten.dave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:38:
[...]
Weet ik niet, ik had toen direct ( nadat ik ook de comments zag op Pepper ) de boel geannuleerd en daarna bij Samsung zelf besteld met de kortingen.
:strip_exif()/f/image/RhMiVovCmZixAmNEaUtEpOoz.jpg?f=fotoalbum_large)
Edite: Daar zet Odido wel maandelijks opzegbaar in het contract
:strip_exif()/f/image/i9uHqjOmum0aOcpzmw8r04q5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door DON PAPA op 13-07-2025 09:41 ]
:strip_exif()/f/image/Tejh6MLnndyHEWMTgxGgyCDi.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij was het precies andersom. De buds pro code deed het niet op het partnerportal maar de earlybird voucher + inruilbonus zijn verrekend in mijn winkelwagen. Heb de klantenservice via WhatsApp gevraagd of ze de buds kunnen toevoegen aan mijn bestelling want de code zou het volgens hen wel moeten doen in de multistore. Ze zijn ermee bezig. Dus blijkbaar zoveel monniken, zoveel kappen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PILIGaXl5gP0HAxbUmhL5ocI.jpg?f=user_large)
Voor dat bedrag krijg ik:
Fold 7 512GB Jetblack
Galaxy Watch Classic 46mm (Bluetooth)
Galaxy Buds3 Pro
In de verkoop gaan voor ~850 euro aan apparaten (iPhone + iPad) dus voor zo'n 700 euro toch wel een grandioze deal
edit: Code die ik nog over heb:
RE1-K9ER-E15S-SCL5
[ Voor 5% gewijzigd door London op 13-07-2025 15:14 ]
Natuurlijk wel, daar is nu de perfecte gelegenheid voor.ppeterr schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:31:
Gaan we het al over hoesjes hebben? Of is dat te vroeg....ik doe het toch maar.
Video start waar hij er een Latercase op klikt. Ik vind het mooi!
YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 7 vs Samsung Galaxy Z Flip 7
https://latercase.com/pro..._shelf&utm_source=youtube
Even uitzoeken of dat in NL of de EU te koop is.
:strip_exif()/f/image/bDSciqFwbzRG53YZVzhHGCyK.png?f=user_large)
https://www.amazon.nl/-/e...yo2ov_dt_b_fed_asin_title
Heb deze gevonden op Amazon, wil perse hinge protection en vind het ook niet heel erg dat de voorkant beschermd is.
Die Latercases zijn stijlvol en minimalistisch maar het ontbreken van een hinge cover is voor mij een dealbreker.
Niet als je niks in te ruilen hebt.greenlizzard schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:50:
[...]
Maar daar hebben we de gegarandeerde inruil korting voor terug gekregen. Ik ben daar uiteindelijk blijer mee, dan de buds.
Bovendien zie ik ook nergens gegarandeerde inruilkorting. Staat er niet bij, ook niet onderaan de lijst.
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 15-07-2025 11:59 ]
:strip_exif()/f/image/QESncQwDaTe28rnyjUsMGhCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben hier dus best content mee.
- Gegarandeerde inruilwaarde nu ook mogelijk op Fold: Ik had niet echt wat in te ruilen (Fold6 verkoop ik zelf).
- De buds 3 Pro had ik al (eens voor €7 kunnen kopen, foutje bedankt). Zag daar ook geen flinke verkoopwaarde in.
- 5% Samsung shop
- NCR code
- SH1 code
- Gegarandeerde inruilwaarde fold
- Gegarandeerde inruilwaarde Watch
Mensen die hem nog scherper weten te krijgen? Zie dat er ook CNC codes in omloop zouden zijn en daarmee nog lager uit kan komen, ben nog zoekende. Mocht iemand die hebben, dan zie ik je graag in mijn dm.
[ Voor 6% gewijzigd door Rwinio op 15-07-2025 15:17 ]
Toch snap ik ook maar weinig van het hele kortings systeem, ik heb nu hetzelfde als jouw besteld en had net als jouw een NCR en SH1 code + de gegarandeerde inruil maar ik had niet de 5% Samsung shop code, maar toch kost de watch bij mij maar €109,76Rwinio schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:36:
Kortingen:Met Buds kwam ik op €1606, nu dus op €1481. Dat scheelt weer €125.
- 5% Samsung shop
- NCR code
- SH1 code
- Gegarandeerde inruilwaarde fold
- Gegarandeerde inruilwaarde Watch
Mensen die hem nog scherper weten te krijgen? Zie dat er ook CNC codes in omloop zouden zijn en daarmee nog lager uit kan komen, ben nog zoekende. Mocht iemand die hebben, dan zie ik je graag in mijn dm.
[ Voor 21% gewijzigd door DON PAPA op 15-07-2025 21:25 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Bij mobiel.nl kun je een kortings code krijgen van €150 en als je dan de Flip 7 kiest met een maandelijks opzegbaar Odido abonnement van €16,50 per maand, dan kost de telefoon nog maar €625 (excl verzendkosten)Of-Aaargh schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:07:
[...]
Zonder inruil kost de Flip 7 bij KPN 799 euro als je tegelijk een abonnement neemt.
Helaas werkt de truc om bij KPN een maandelijks opzegbaar abonnement te nemen niet meer.
[ Voor 60% gewijzigd door DON PAPA op 16-07-2025 08:54 ]
Ik heb het contract van Odido al bevestigd en is gewoon een maand contract wat ik er bij heb gekregen 😉dave1972 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:51:
[...]
Er zijn er steeds meer die daar niet meer intrappen en je dus geen maand abbo krijgt.
:strip_exif()/f/image/UtALfxfAgpFQbqne3jubQ7oi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door DON PAPA op 16-07-2025 10:48 ]
Dit stond er anders in de email met kortingscodeSacreBleu schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:23:
[...]
Ik zou de voorwaarden eens lezen. Eerst leek je alles te kunnen inleveren, ook als het geen waarde had. Maar Samsung zou de voorwaarden hebben aangepast om dat nu tegen te gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door DON PAPA op 17-07-2025 12:47 ]
Klopt en dat resulteerde in de volgende prijsSacreBleu schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:35:
Er was een code die € 200 of € 300 euro gegarandeerd extra tegoed gaf op een inruil.
:strip_exif()/f/image/soFiHoXvW9culspqti4evcIE.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar het model en staat van de inruil maakt dus niks uit bij de keus van "gegarandeerde inruilwaarde", zoals ze zelf in de email met kortingscodes aangeven:
[ Voor 32% gewijzigd door DON PAPA op 17-07-2025 12:56 ]
/f/image/4dEhrVKiki8pgJ12XefKPBuA.png?f=fotoalbum_large)
https://thinborne.com/collections/galaxy-z-fold-7-case
Ik kom ook van een s23u en ik heb die gewoon als inruil ingevuld. Misschien wel zonde, omdat ik nu niet een reserve toestel meer heb. Maar de deal was volgens mij erg scherp. En kreeg je er een soor trade-in boost korting bij. En de earbuds er ook nog eens bij.Blokkie90 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:46:
Na veel twijfel toch de knoop doorgehakt om een fold 7 te kopen. Had nog een oude s8 liggen, dus die 200 euro gegarandeerde inruil was wel een mooie deal. Komende van een s23 ultra heel benieuwd naar mijn eerste fold toestel
In totaal € 1107,96 korting. Is dat een slechte deal?Rwinio schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:46:
[...]
Is dit alleen voor de telefoon, dat is echt een bijzonder slechte deal om dan je s23u in te ruilen. Komt erop neer dat je een kleine €150 vangt voor je s23u en dan moet hij ook nog in de staat zijn waarin je hebt aangegeven.
[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 19-07-2025 08:56 ]
Met SH + NCR + CNC + App korting + gegarandeerde 200 euro voor oud en kapot toestelletje in de la:
€1154 euro voor de Fold7 betaald.
De S23 ultra hou ik lekker nog zelf
Persoonlijk vind ik wat je moet betalen al vrij hoog, maar heb je ook nog een vrij hoog eigen risico per claim. Al zie ik zo alleen getallen voor de Flip/Fold 5/6, niet voor de 7, maar die zijn vast vergelijkbaar. Dan betaal je dus 250 euro verzekering en nogmaals 240 euro bij een claim. Dat is gewoon een halve telefoon.JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:06:
De laatste dag dat ik nog Samsung care+ kan NemeN met 3 maanden gratis. Ik ga een dun hoesje gebruiken zonder hinge bescherming.
Is care+ het geld waard? Twijfel twijfle twijfel....
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/balqO2GxXUnFhb00MpzUXUqn.jpg?f=user_large)
Ik heb dit dus nooit erbij gekocht, vooral erg zuinig zijn op je telefoon, niet laten vallen, en zeker niks aan de binnenkant kunnen laten vallen/tikken.
[ Voor 5% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2025 14:30 ]
Hebben jullie bepaalde tips voor wat betreft instellingen? Heb al lopen spelen met de intelligente optimalisatie ook en heb de camera zo ingesteld dat standaard de 200mp camera wordt gebruikt.
jelleeelco schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:41:
[...]
Dat had ik niet. Maar nu wel, out of the blue, een kapot binnenscherm. Eerst groene lijnen, verder helemaal zwart. Precies op de vouw zie je allemaal kleine barstjes. Bizar. Uur geleden nog geopend, niets aan de hand. Heeft op een tafel gelegen, niets mee gebeurd. Ik open hem nu en.... over en uit.
Ik neem aan dat dit een garantie gevalletje wordt.
:strip_exif()/f/image/FSFyG3uyMMKoYkNCydpAlXED.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qdW98HFK96SQz6HNjuPQJkoR.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt bizar. Uit het niets...het was eerst veel minder, maar moest het nog een paar open en dicht klappen waardoor de barstjes in het scherm erger zijn geworden.
Lees toch her en der beangstigende verhalen dat Samsung dit doodleuk af doet als 'eigen schuld'. Bij ... bekende webwinkel gekocht en daar op zich goede ervaringen mee. We gaan het meemaken.
Op zich raar. Gisteren met de webwinkel gebeld en gevraagd of ik het niet direct met Samsung kon regelen, gezien Samsung slechts 3 werkdagen nodig heeft en de winkel van 10 uitging. Nee, moest echt via hun gedaan worden. Vandaag de instructies gevolgd en wat zijn die? Aanmelden bij Samsung. Prima.
Wordt nu morgen opgehaald en binnen 3 werkdagen terug, als het onder garantie valt - maar ik ga daar vooralsnog wel vanuit.
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen
Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires
Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling
/f/image/DL1n25w1YOqhobgD0oCbrNvJ.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6tRdQhPVrV56lWPyMzMQyymW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qWaf9bxepJTTgFjlqOfjYFlB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Uwd3W4CxjetanJnERhQ5o7o3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MABKtYgRCo6y6wmqD5yE76vj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XSfjExocWX4q7REMUcODOtkR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GeQKZdoIqRii1prph9LoQplS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/w0mHecHloXFD8IV0h2iRpVol.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kGpVcIXOCquXpqcu7P0Cpse4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0xyvKoBeA4AQOOVeAfe8CC0X.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/einfLFF63sv3Fu2ybHyQZVat.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/guudBDe76XdXF9Ui24x7A4GH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yoQ8riO6OpJAL7ZORSDtPIJo.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5q2UWcROljC3Ln1wTZdxqwwJ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8xRe9nR0hlH8UIVOlIlh9ZpJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1QIDkyxCJnO6HpMUyPs5WETi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LIvtme5QHel6oYEzYzSHQj4J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KZMwgT8cTJgRH90z4dwEOE09.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XsgkaCSzsuC6ig7k889XssQN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/25XONPofZkjULT1jX1jJW0dX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LJRGF8T4iqQxP4jK7vm9efLj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PEiIZJajm0BUPxqEz1NA4NZs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4sULkEybeaAxhoNid9JUObGI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mBr6YGtGxsJ5ztbNGo3Ax81q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SLH6VJYah6baLZtVSQyDJlta.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DwuMsrXrUbPeZ4wDnuD81Gk8.jpg?f=fotoalbum_large)