Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18

Samsung Galaxy Z Fold 7 / Z Flip 7/ Z Flip FE

De Samsung Galaxy Z Fold 7 / Z Flip 7 / Z Flip FE komt in juli 2025 uit.

Placeholder

Kortingscodes:

Android Planet Belsimpel: https://www.androidplanet...p-7-teaser-belsimpel-adv/
Samsung Unpacked: https://www.samsung.com/nl/unpacked/
Mobiel.nl: https://www.mobiel.nl/acties/galaxy-innovaties

Vragen mbt levertijden Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

[ Voor 58% gewijzigd door Daniel. op 13-07-2025 16:04 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Ik dacht ik maak hem alvast even aan voordat de versie 6 volgespammed gast worden met vragen over de 7.

Ik ben van plan om de Fold 7 te halen. Ik had vorig jaar de Fold 6 gehaald en één week geprobeerd.maar ik vondt de camera dermate dramatisch t.o.v. de S23 Ultra dat ik hem heb teruggestuurd. Nu de verwachting is dat de Fold 7 wel de camera's krijgt van de Ultra en het buitenste scherm ook iets breder wordt is het voor mij nu denk ik de tijd om de overstap te maken.

Ik heb alleen nog niets gezien over het aanmelden voor het unpacked evenement. Waarschijnlijk ben ik nog te vroeg maar wil het ook niet missen omdat dat een behoorlijk goede kortings deal afgelopen jaar gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 15:20
Oh wat goed dat ik deze thread zie; ik zit al weken te zoeken naar de beste deal voor de fold6, maar ik wacht dus nog een maand voor de 7! @Daniel. Ik ben wel geïnteresseerd in een unpacked evenement met fikse korting haha, kan ik mij ook aanmelden?

Unpacked is dus een hun nieuwe producten showcase, die soms gepaard gaan met aanbiedingen, kortingen en promodeals. Ik ga het in de gaten houden!

[ Voor 23% gewijzigd door Chud op 11-06-2025 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Chud schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:14:
Oh wat goed dat ik deze thread zie; ik zit al weken te zoeken naar de beste deal voor de fold6, maar ik wacht dus nog een maand voor de 7! @Daniel. Ik ben wel geïnteresseerd in een unpacked evenement met fikse korting haha, kan ik mij ook aanmelden?

Unpacked is dus een hun nieuwe producten showcase, die soms gepaard gaan met aanbiedingen, kortingen en promodeals. Ik ga het in de gaten houden!
Ik had hetzelfde vandaar maar dan specifiek voor de Fold 7. Vorig jaar met unpacked i.c.m. gun nieuwe ultra watch was er goede korting. Ook om rekening mee te houden is hun inruilvoordeel. Al is het een oude Nokia als je iets inlevert kreeg je sowieso al extra 100 euro voordeel dus dat is ook om rekening mee te houden. Gebruik ook de Samsung members/shop app want dat geeft je ook 10% korting + de unpacked kortingcodes is korting stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ik denk dat we ons binnenkort kunnen aanmelden. 9 juli is de aankondiging.

YouTube: Invitation for Galaxy Unpacked July 2025 | Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
Ik twijfel nog heel erg. Vorig jaar de flip 6 overgeslagen. Op dit moment werkt mijn 5 nog perfect (aangeschaft ten tijde van de release). Paar maanden geleden voor het eerst de screenprotector laten vervangen. De phone werkt nog steeds erg fijn.

Ik zie visueel nog niet iets van nou dat is echt iets waardoor ik zou overstappen naar de flip 7. Het iets grotere voorscherm en de eventuele betere camera die er in zit zijn niet de dingen waar ik voor over stap

Misschien doet een hele goede inruil en korting via samsung de twijfel wegnemen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door fredgroes op 24-06-2025 19:52 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Je kunt je al aanmelden voor het unpacked event op 9 juli, waarmee je waarschijnlijk een kortingsactie krijgt inderdaad. gewoon op https://www.samsung.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Sanny1987 op 24-06-2025 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:23
Zijn er nog andere bedrijven waar je je kunt aanmelden voor een goede korting bij introductie/pre-order? Samsung en Belsimpel weet ik, welke zijn nog meer de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Geekess schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 22:36:
Zijn er nog andere bedrijven waar je je kunt aanmelden voor een goede korting bij introductie/pre-order? Samsung en Belsimpel weet ik, welke zijn nog meer de moeite waard?
Heeft belsimpel al een actie open? Mobiel.nl heeft vaak ook acties rond Samsung events.

Met de prijsverhoging verwacht ik niet dat het heel interessant wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:23
Ik denk dat ik hem ook oversla dit jaar. Al vind ik dat erg eng, gezien de schermproblemen van de 6 (heb ik al last van gehad).
De camera lijkt wederom niet echt verbeterd te zijn en dat is voor mij juist heel erg belangrijk. Ik heb de flip voor de formfactor en daar wil ik eigenlijk niet meer van af want die is heerlijk. Als kleine vrouw zijn grote broekzakken in stijlvolle pantalons zachtgezegd een uitdaging. Met telefoons die steeds groter worden was dat steeds onhandiger. Mijn flips pasten tenminste netjes.
Maar, komend van de flagships, ik gebruik mijn telefoon vooral voor fotografie. En de prestaties van de flips blijft daar, zeker ik low light omstandigheden echt miserabel achter. Zelfs de a-serie camera's van mijn kinderen maken betere foto's.

Als de prijs weer verhoogd is en de inruil weer verlaagd, dan is deze combinatie het een no-buy voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Gaan we het hier ook over de G series hebben? De tri-fold is dat echt een ding?

Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Geekess schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:41:
Ik denk dat ik hem ook oversla dit jaar. Al vind ik dat erg eng, gezien de schermproblemen van de 6 (heb ik al last van gehad).
De camera lijkt wederom niet echt verbeterd te zijn en dat is voor mij juist heel erg belangrijk. Ik heb de flip voor de formfactor en daar wil ik eigenlijk niet meer van af want die is heerlijk. Als kleine vrouw zijn grote broekzakken in stijlvolle pantalons zachtgezegd een uitdaging. Met telefoons die steeds groter worden was dat steeds onhandiger. Mijn flips pasten tenminste netjes.
Maar, komend van de flagships, ik gebruik mijn telefoon vooral voor fotografie. En de prestaties van de flips blijft daar, zeker ik low light omstandigheden echt miserabel achter. Zelfs de a-serie camera's van mijn kinderen maken betere foto's.

Als de prijs weer verhoogd is en de inruil weer verlaagd, dan is deze combinatie het een no-buy voor mij.
De Flip krijgt inderdaad geen camera upgrade. De Fold wel, was in beide wel geïnteresseerd maar camera is toch een dingetje voor mij. Kwam daar pas achter toen ik vorige week de Fold 6 had, heb hem na één week teruggestuurd. Dus dit jaar voor mij wel een ugprade. Zit nu op een S23 Ultra en dat is nog steeds een goed toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Verona27 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:05:
[...]

Heeft belsimpel al een actie open? Mobiel.nl heeft vaak ook acties rond Samsung events.

Met de prijsverhoging verwacht ik niet dat het heel interessant wordt
Jawel, je kunt je hier aanmelden: https://www.belsimpel.nl/...1&utm_medium=email&cntd=1 en het kan ook via Androidplanet.nl https://www.androidplanet...p-7-teaser-belsimpel-adv/

@mytheory Dankjewel voor de tip 8)7

Er staat dus Geen fout in de advertentie op hun website, het klopt gewoon: Schrijf je nu in en ontvang exclusief de hoogste persoonlijke korting op de opvolgers van de Samsung Galaxy Flip en Fold 6 & de nieuwste Galaxy Watches!
Dus het betreft wel degelijk de Fold en Flip 7.

[ Voor 26% gewijzigd door MeanDz op 30-06-2025 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
MeanDz schreef op maandag 30 juni 2025 @ 18:20:
[...]
Er staat trouwens een fout in de advertentie op hun website, namelijk: Schrijf je nu in en ontvang exclusief de hoogste persoonlijke korting op de opvolgers van de Samsung Galaxy Flip en Fold 6 & de nieuwste Galaxy Watches!

Maar het betreft wel degelijk de Fold en Flip 7.
De 7 is toch de opvolger van de 6, dan klopt die zin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Je hebt nog gelijk ook, my bad. Niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:54
Ik kijk met een schuin oog naar de Fold 7 en de nieuwe Watches. Ben vooral benieuwd naar het gewicht en de dikte. De Fold 4 was een drama qua dat. Ook benieuwd naar het binnen en buiten scherm. Een normaal formaat buiten scherm is een pre en de vouw in het binnen scherm moeten ze echt beter aanpakken. Ook vond ik het interne scherm van de Fold 4 erg plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Ik weet 't nog niet. Denk dat ik wil overstappen van mijn S24+ naar de Zfold7. Maar ik vrees vd prijzen en 't bij te betalen bedrag. Maar goed het topic hier volgen zal me zeker kunnen helpen een juiste keuze te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb inmiddels al de mail van Android Planet binnen met korting. Ziet er zo uit bij belsimpel
Krijg tot 200 euro voordeel op de nieuwe Samsung-telefoons en Watches met jouw Belsimpel-code
Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. €150 voor de
Samsung Galaxy Z Flip 7:
-

Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. €200 voor de
Samsung Galaxy Z Fold 7:
-

Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. €100 voor de
Samsung Galaxy Z Flip 7 FE:
-

Extra voordeel op de Galaxy Watch 8 (Classic)

Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. 200 euro voor de
Samsung Galaxy Watch Ultra:
-

Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. 150 euro voor de
Samsung Galaxy Watch 8 Classic:
-

Dit is jouw unieke vouchercode t.w.v. 100 euro voor de
Samsung Galaxy Watch 8:
-
Start aangepast met 2 links voor korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Laatst online: 00:29
NeWSJuNK schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:54:
Ik kijk met een schuin oog naar de Fold 7 en de nieuwe Watches. Ben vooral benieuwd naar het gewicht en de dikte. De Fold 4 was een drama qua dat. Ook benieuwd naar het binnen en buiten scherm. Een normaal formaat buiten scherm is een pre en de vouw in het binnen scherm moeten ze echt beter aanpakken. Ook vond ik het interne scherm van de Fold 4 erg plastic.
Ik heb de Fold 6 en die is wat betreft gewicht en dikte veel meer een 'normale' mobiel dan de Fold4 die ik voorheen had. Van binnen blijft het scherm natuurlijk kunststof, dus ik denk niet dat er veel verschil is tussen de twee binnenschermen.
Ik ben benieuwd naar de Fold7, maar ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een bredere telefoon, omdat ik dan denk dat je vaker beide handen nodig zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
jagroep schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:41:
[...]

Ik heb de Fold 6 en die is wat betreft gewicht en dikte veel meer een 'normale' mobiel dan de Fold4 die ik voorheen had. Van binnen blijft het scherm natuurlijk kunststof, dus ik denk niet dat er veel verschil is tussen de twee binnenschermen.
Ik ben benieuwd naar de Fold7, maar ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een bredere telefoon, omdat ik dan denk dat je vaker beide handen nodig zal hebben.
Hoe zit het met krassen. Je kan toch altijd de screenprotector op het binnenste scherm vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Ik ga voor de Fold 7 dit jaar. Ben voor het eerst enthousiast over een vouw telefoon. Ik upgrade elk jaar naar een nieuwe Galaxy, meestal de Ultra en/of voorheen de Note, maar dit jaar heb ik overgeslagen want de S25 was zo een matige upgrade dat ik het niet de moeite waard vond. Ik heb vanaf het begin interesse gehad in vouw telefoons maar ze waren gewoon nog niet volwassen genoeg met slechts hele kleine upgrades ieder jaar. Dit jaar daarentegen is er eindelijk reden om de Fold serieus te overwegen. Nu net zo dun als een gewone Galay S, een nieuw en verbeterd (bijna) vouwloos binnenscherm.en de camera's hebben ook een upgrade gekregen. Het enige overblijvende punt van kritiek is dat ze zo ontzettend conservatief zijn op het gebied van batterij technologie.De nieuwste ontwikkeling,silicon-carbon batteries, met veel meer capaciteit in een kleinere behuizing is bij Samsung alleen nog maar een belofte voor (misschien) de S26 maar als ik me dan een beetje inlees zie ik wel waarom juist Samsung huiverig is om in te stappen.
Androidplanet.nl: https://www.androidplanet...oolstof-accu-smartphones/
" ‘Klein’ nadeeltje: siliconen hebben de neiging om op te zwellen. Ze kunnen tot wel 300 procent uitzetten als ze volledig zijn opgeladen. Een smartphone met een batterij van pure siliconen is dus niet praktisch, want dan vervormt je toestel. Bovendien wordt hij nog erg heet ook, wat eveneens problematisch is, en ligt de levensduur een stuk lager dan bij ouderwetse batterijen."

Daar hebben ze bij Samsung niet al te beste ervaringen mee dus ze nemen geen enkel risico, uitsluitend Lithium-ion batterijen in hun producten tot op heden. Overigens geldt hetzelfde voor Google en Apple wat dat betreft. Net zo conservatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
MeanDz schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 00:10:
Ik ga voor de Fold 7 dit jaar. Ben voor het eerst enthousiast over een vouw telefoon. Ik upgrade elk jaar naar een nieuwe Galaxy, meestal de Ultra en/of voorheen de Note, maar dit jaar heb ik overgeslagen want de S25 was zo een matige upgrade dat ik het niet de moeite waard vond. Ik heb vanaf het begin interesse gehad in vouw telefoons maar ze waren gewoon nog niet volwassen genoeg met slechts hele kleine upgrades ieder jaar. Dit jaar daarentegen is er eindelijk reden om de Fold serieus te overwegen. Nu net zo dun als een gewone Galay S, een nieuw en verbeterd (bijna) vouwloos binnenscherm.en de camera's hebben ook een upgrade gekregen. Het enige overblijvende punt van kritiek is dat ze zo ontzettend conservatief zijn op het gebied van batterij technologie.De nieuwste ontwikkeling,silicon-carbon batteries, met veel meer capaciteit in een kleinere behuizing is bij Samsung alleen nog maar een belofte voor (misschien) de S26 maar als ik me dan een beetje inlees zie ik wel waarom juist Samsung huiverig is om in te stappen.
Androidplanet.nl: https://www.androidplanet...oolstof-accu-smartphones/
" ‘Klein’ nadeeltje: siliconen hebben de neiging om op te zwellen. Ze kunnen tot wel 300 procent uitzetten als ze volledig zijn opgeladen. Een smartphone met een batterij van pure siliconen is dus niet praktisch, want dan vervormt je toestel. Bovendien wordt hij nog erg heet ook, wat eveneens problematisch is, en ligt de levensduur een stuk lager dan bij ouderwetse batterijen."

Daar hebben ze bij Samsung niet al te beste ervaringen mee dus ze nemen geen enkel risico, uitsluitend Lithium-ion batterijen in hun producten tot op heden. Overigens geldt hetzelfde voor Google en Apple wat dat betreft. Net zo conservatief.
Ik heb hetzelfde, dit voelt t.o.v. de S2x Ultra echt als een upgrade i.p.v. een sidegrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Laatst online: 00:29
Daniel. schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:42:
[...]

Hoe zit het met krassen. Je kan toch altijd de screenprotector op het binnenste scherm vervangen?
Dat klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
Het wordt hier ook genoemd nieuws: Foto's tonen onaangekondigde Samsung Galaxy Z Fold7 maar het scherm van de Fold 7 t.o.v. de Fold 6 is toch wel een erg groot verschil.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZB-NSqrJ7zrJItk-8zWdc3d2K-w=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DL1n25w1YOqhobgD0oCbrNvJ.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Absoluut, t.o.v zijn voorganger is hij flink gegroeid en heeft het buitenscherm nu bijna dezelfde dimensies als een gewone smartphone. Ik ben om. Benieuwd naar de pre order bonus /early bird aanbiedingen van Samsung dit jaar. Ga hem sowieso pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Nieuwe video online: De Galaxy Flip 7 in volle glorie en de vouw is bijna onzichtbaar:
YouTube: Samsung Galaxy Z Flip 7 - WORLD'S FIRST UNBOXING and Hands on look!
Als dit bij de Fold 7 ook zo is heeft Samsung gebruik gemaakt van de vouwloze scherm technologie die te zien was op de CES begin dit jaar.
Hij is bij de Flip 7 in deze video in ieder geval een stuk minder prominent aanwezig of ik kijk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Wat verwachten jullie voor kortingen van Samsung? 200 euro pre order korting + 200 euro extra inruil korting mogelijk of te optimistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Vorig jaar was er nog een 100 euro extra inruil korting op je toestel. Ongeacht welk toestel je inleverde je kreeg sowieso 100 euro korting. Ik verwacht dat dat hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZKeLApy15pTKsUS2vTOPLDViBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tRdQhPVrV56lWPyMzMQyymW.jpg?f=fotoalbum_large

Dit had ik in maart 2024. Zou leuk zijn als deze kortingen terug kwamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Ik hoop dat ze weer 200 euro extra early bird voordeel geven zoals de vorige keer bij de Fold. En een extra bedrag op de toestel inruil van 150/200 euro. Samen met het pre-registratie bedrag van 50 euro kom je dan al een heel end.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
MeanDz schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:18:
Ik hoop dat ze weer 200 euro extra early bird voordeel geven zoals de vorige keer bij de Fold. En een extra bedrag op de toestel inruil van 150/200 euro. Samen met het pre-registratie bedrag van 50 euro kom je dan al een heel end.
Precies, ik hoop dat ik zelf max 1000 hoef bij te leggen voor de Fold maar als ze de acties aanhouden van bv de S24+ wat ik toen had, zou ik nu rond de 1218 moeten bijleggen. Maar... Dan moet de Fold wel verkrijgbaar zijn voor 1999 🙄😬🤔.

Over 2 dagen gaan we het weten... 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49
Ik kreeg net een mail van Samsung met een exclusieve kortingscode voor extra inruilkorting. Ik hoop ook rond de € 1000 uit te komen voor de Fold, met inruil van een S24 Ultra. Maar ben bang dat het krap gaat worden. Het zal mijn eerste foldable worden dan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t93qKLRnmJOvEpciT03Nr-Doc1Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qWaf9bxepJTTgFjlqOfjYFlB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-08 01:22
Is het alleen €50 bij die kortingscode? Ik heb wel mails ontvangen, maar t leek niet echt op meer dan €50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Cheezborger schreef op maandag 7 juli 2025 @ 15:39:
Ik kreeg net een mail van Samsung met een exclusieve kortingscode voor extra inruilkorting. Ik hoop ook rond de € 1000 uit te komen voor de Fold, met inruil van een S24 Ultra. Maar ben bang dat het krap gaat worden. Het zal mijn eerste foldable worden dan.
[Afbeelding]
Ik heb ook een mail gekregen van pre-registratie voordeel á €50,-. Die van jou is voor extra inruilvoordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb nog niets gekregen. Komt hopelijk later vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Chun schreef op maandag 7 juli 2025 @ 16:42:
[...]

Ik heb ook een mail gekregen van pre-registratie voordeel á €50,-. Die van jou is voor extra inruilvoordeel.
Same here, wel de code voor 50 korting ontvangen maar geen email met extra inruil voordeel.
Heb je de 50 euro korting ook ontvangen @Cheezborger of alleen deze met inruilvoordeel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
MeanDz schreef op maandag 7 juli 2025 @ 18:50:
[...]

Same here, wel de code voor 50 korting ontvangen maar geen email met extra inruil voordeel.
Heb je de 50 euro korting ook ontvangen @Cheezborger of alleen deze met inruilvoordeel?
Alleen inruilvoordeel. En ook geen bedrag genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De overige kortingsaanbiedingen volgen na het unpacked event. Dat was voorgaande jaren in ieder geval zo.

Ik zat de verwachte specs te vergelijken met die van mijn S24U, maar de camera's lijken toch iets minder te worden omdat de periscopische camera blijkbaar gaat ontbreken. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat de S24U die had en heb al helemaal geen idee wat die precies doet. Of ik die dus ga missen is eigenlijk de grote vraag.

Verder ben ik echt wel benieuwd naar iteratie 7 van de Fold. Al vanaf nummer 4 vaak genoeg klaar gezeten om te gaan bestellen, maar iedere keer was er wel iets wat mij niet beviel. Wat dat betreft ben ik echt nieuwsgierig of de 7 alle vinkjes gaat aanvinken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Ik was blij geweest als de batterij gewoon vergroot werd, dan maakt het me niet uit hoe dun hij wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoop echt zo dat de verwachtingen waargemaakt worden. Wil al jaren een fold telefoon proberen maar met name de durability en batterijduur hebben me er steeds van weerhouden. Ook deze lijkt helaas weer een vrij kleine batterij te hebben, dus dan is het maar hopen dat Samsung aan de software kant de boel dusdanig efficiënt heeft gemaakt dat je toch de dag door komt op 1 charge. Heb nu een iPhone 15 Pro en ook die heeft geen gigantische batterij maar Apple is een meester is software matig de boel super efficiënt maken.

Ben benieuwd naar de reviews, hij ziet er in ieder geval (vooral in het blauw) wel prachtig uit _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
De normale code is inmiddels wel binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3cfdx1oYo2bMkq7_IvZx260Jc8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/p2hQqUcYu1VnPqQTjA9uPLse.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
PaT schreef op maandag 7 juli 2025 @ 22:49:
De overige kortingsaanbiedingen volgen na het unpacked event. Dat was voorgaande jaren in ieder geval zo.

Ik zat de verwachte specs te vergelijken met die van mijn S24U, maar de camera's lijken toch iets minder te worden omdat de periscopische camera blijkbaar gaat ontbreken. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat de S24U die had en heb al helemaal geen idee wat die precies doet. Of ik die dus ga missen is eigenlijk de grote vraag.

Verder ben ik echt wel benieuwd naar iteratie 7 van de Fold. Al vanaf nummer 4 vaak genoeg klaar gezeten om te gaan bestellen, maar iedere keer was er wel iets wat mij niet beviel. Wat dat betreft ben ik echt nieuwsgierig of de 7 alle vinkjes gaat aanvinken.
Zo een beetje hetzelfde sentiment hier, kijk ook al jaren de kat uit de boom en heb voor het eerst het gevoel dat de Fold 7 een upgrade is komende vanaf de S24U. Dus dit jaar, ijs en weder dienende, wordt het toch echt de Fold maar dat komt ook vooral omdat de Galaxy S25U zo teleurstellend was dat ik die maar heb overgeslagen dit jaar. Hoop net als jij dat hij aan mijn verwachtingen voldoet en ben benieuwd naar de aangekondigde design verandering en camera upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
MeanDz schreef op zondag 6 juli 2025 @ 02:48:
Nieuwe video online: De Galaxy Flip 7 in volle glorie en de vouw is bijna onzichtbaar:
YouTube: Samsung Galaxy Z Flip 7 - WORLD'S FIRST UNBOXING and Hands on look!
Als dit bij de Fold 7 ook zo is heeft Samsung gebruik gemaakt van de vouwloze scherm technologie die te zien was op de CES begin dit jaar.
Hij is bij de Flip 7 in deze video in ieder geval een stuk minder prominent aanwezig of ik kijk niet goed.
volgens mijn ervaringen (flip 4 en 5) lijkt dit ieder jaar te zijn dat de vouw minder zichtbaar is maar na een tijdje gebruik word hij toch wel voelbaar en ook wel een beetje zichtbaar. Ik weet nl niet hoe dit bij de 6 was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
fredgroes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:30:
[...]

volgens mijn ervaringen (flip 4 en 5) lijkt dit eerder jaar te zijn dat de vouw minder zichtbaar is maar na een tijdje gebruik word hij toch wel voelbaar en ook wel een beetje zichtbaar. Ik weet nl niet hoe dit bij de 6 was.
Inderdaad, dat zei een reviewer op YouTube ook; Bij gebruik zal de vouw wat dieper worden.
En Samsung is zich daar natuurlijk ook van bewust en daarom brengen ze ieder jaar een nieuw en verbeterd scherm uit: https://www.tomsguide.com...gh-foldable-phone-display

https://www.tomsguide.com...e-could-come-from-samsung

Denk niet dat het scherm nu in eens volledig vouwloos is maar het wordt wel ieder jaar een beetje beter volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door MeanDz op 08-07-2025 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Daniel. schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:16:
De normale code is inmiddels wel binnen.
[Afbeelding]
Ik heb nog niets gezien en heb mij vorige week ook aangemeld. Hopelijk komt het nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
Inmiddels van Belsimpel ook kortingscodes ontvangen.

Hierbij de hoogte van de kortingen:

De verwachte Galaxy Z Flip 7 – t.w.v. €150,-

De verwachte Galaxy Z Fold 7 – t.w.v. €200,-

De verwachte Galaxy Z Flip 7 FE – t.w.v. €100,-

De verwachte Galaxy Watch Ultra – t.w.v. €200,-

De verwachte Galaxy Watch 8 Classic – t.w.v. €150,-

De verwachte Galaxy Watch 8 – t.w.v. €100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Cheezborger schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 23:37:

Ik ook, heb me ook ingeschreven bij mobiel.nl en met ING punten kun je ook nog korting krijgen dus even kijken welke aanbieding het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MeanDz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 03:35:
[...]

Ik ook, heb me ook ingeschreven bij mobiel.nl en met ING punten kun je ook nog korting krijgen dus even kijken welke aanbieding het beste is.
ING of die andere werken niet altijd alle kortingscodes of aanbiedingen/extra's waardoor dat niet altijd goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Benieuwd naar de kortingen die Samsung gaat bieden. Je kunt via Belsimpel nu ook al een Galaxy Edge halen voor €748. Dat is al €470 beneden de adviesprijs die Samsung hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Meestal belsimpel altijd de beste mits je je abonnement kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Cheezborger schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 23:37:

Hoe ben je aan de kortingscodes van Belsimpel gekomen, als ik vragen mag? Moest/kun je je daarvoor inschrijven? Ik zie namelijk kans dat ik vanavond - mits dan de pre-orders starten - ik de Fold7 wil aanschaffen en ik kan verlengen. Dus elke korting die ik kan pakken zou fijn zijn. :)

EDIT: Ik heb het gevonden! Ik zag het op hun eigen pagina, ik dacht dat het daar ging om de inschrijving van Samsung zelf. Ik heb de codes nu binnen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door SacreBleu op 09-07-2025 14:38 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
SacreBleu schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:33:
[...]

Hoe ben je aan de kortingscodes van Belsimpel gekomen, als ik vragen mag? Moest/kun je je daarvoor inschrijven? Ik zie namelijk kans dat ik vanavond - mits dan de pre-orders starten - ik de Fold7 wil aanschaffen en ik kan verlengen. Dus elke korting die ik kan pakken zou fijn zijn. :)
Hier kan je je registreren: https://www.belsimpel.nl/...2&utm_medium=email&cntd=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Thanks code's hier ook binnen. 200 euro korting op een Fold 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Ik krijg nu een SMS met weer een nieuwe kortingscode van Samsung. Die lijkt beter:

Pre-order Galaxy Z Fold7|Flip7(FE) met je code XXXXXXXXXXXX en pak tot €300 extra inruilvoordeel, 50% bundelvoordeel op de Galaxy Watch8 Series en t/m 13-7 €100 early-birdvoordeel. Bekijk om 19u de Members-livestream voor een extra deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb m'n oude iPad Mini 6 64GB aangemeld als trade-in, krijg daar maar 41 euro voor terug. Maar kan vervolgens dan wel de kortingscode activeren die 300,- extra inruilkorting geeft + de andere kortingscode die nog eens 100 euro korting geeft. Als ik vervolgens m'n iPhone 15 Pro voor ~650 verkoop zou ik ongeveer 1000 moeten betalen voor de Fold. Maar even over nadenken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGNPx11k4HMs3CEamhqcUrUbWfA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W0dh3qkBF24XFwM7gHIQkGot.jpg?f=user_large

Zou eigenlijk even een ander cheapass apparaat moeten vinden die ik kan aanmelden om die tradein korting te kunnen pakken, m'n iPad levert ook nog wel meer op dan 41 euro als ik die los zou verkopen natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 09-07-2025 16:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Boel AI gelul in de presentatie....jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Laatst online: 21:36
Ik heb me wel aangemeld vooraf, maar nog geen code voor extra trade-in of iets dergelijks (alleen 50 euro pre-order). De standaard deals zijn eigenlijk helemaal niets, dus ik ben wel benieuwd of ik nog de code voor 300 extra inruilvoordeel ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:03:
Ik krijg nu een SMS met weer een nieuwe kortingscode van Samsung. Die lijkt beter:

Pre-order Galaxy Z Fold7|Flip7(FE) met je code XXXXXXXXXXXX en pak tot €300 extra inruilvoordeel, 50% bundelvoordeel op de Galaxy Watch8 Series en t/m 13-7 €100 early-birdvoordeel. Bekijk om 19u de Members-livestream voor een extra deal.
Jawel, krijg hem ook net binnen en ga zo nog ff de membersstream kijken om 19u op youtube voor die extra deal en dan ziet de pre order bonus er stiekem toch wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Komen vandaag ook de youtube(rs) reviews online denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 09-07-2025 16:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulds
  • Laatst online: 21:36
ppeterr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:23:
Komen vandaag ook de youtube(rs) reviews online denken jullie?
Dat verwacht ik wel ja, de eersten verschijnen al:
YouTube: Samsung Z Fold/Flip 7 Impressions: Major Upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Ow tof...kan ik wel een avondje mee vullen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Zeker, die reviewers hebben hem al klaar maar zijn gebonden aan een embargo tot het unpacked event voorbij is. Daarna gaan ze los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
MeanDz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:23:
[...]

Jawel, krijg hem ook net binnen en ga zo nog ff de membersstream kijken om 19u op youtube voor die extra deal en dan ziet de pre order bonus er stiekem toch wel goed uit.
Ben benieuwd of die extra deal die gratis Galaxy Buds3 Pro is (wat toch weer mooi meegenomen is) of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:26:
[...]

Ben benieuwd of die extra deal die gratis Galaxy Buds3 Pro is (wat toch weer mooi meegenomen is) of iets anders?
Hoop eigenlijk op nog een kortingsvoucher, kies liever zelf maar zou een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
paulds schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:22:
Ik heb me wel aangemeld vooraf, maar nog geen code voor extra trade-in of iets dergelijks (alleen 50 euro pre-order). De standaard deals zijn eigenlijk helemaal niets, dus ik ben wel benieuwd of ik nog de code voor 300 extra inruilvoordeel ga krijgen.
In principe zou jij die ook moeten krijgen want je bent ingeschreven. Dat was de enige voorwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MeanDz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:28:
[...]

Hoop eigenlijk op nog een kortingsvoucher, kies liever zelf maar zou een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken.
Liever pure korting inderdaad. De markt wordt altijd overspoeld met die gratis earbuds en watches...

Vanavond ook even reviews checken, vind de blauwe wel erg mooi 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
London schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:32:
[...]

Liever pure korting inderdaad. De markt wordt altijd overspoeld met die gratis earbuds en watches...

Vanavond ook even reviews checken, vind de blauwe wel erg mooi 8)
Vind die blauwe ook erg mooi maar ben ook wel benieuwd wat voor exclusieve kleuren Samsung zelf nog gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jammer, geen 20% korting bij aanschaf van 2 stuks dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Iemand zei me dat je via de Samsung klantenservice nog een 10% NCR code kan krijgen die je kan stapelen. Maar dat is me via WhatsApp nog niet gelukt. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MeanDz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:34:
[...]

Vind die blauwe ook erg mooi maar ben ook wel benieuwd wat voor exclusieve kleuren Samsung zelf nog gaat aanbieden.
Staan op Samsung website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
NeWSJuNK schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:39:
[...]

Staan op Samsung website.
Ik zie het, Mint is de vierde exclusieve kleur: https://www.samsung.com/n...e_banner_home-banner_none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Ik heb net de blauwe variant op Belsimpel besteld als verlenging van mijn abonnement.
Die vouchercode was wel lekker, kwam de toestelprijs die ik moest betalen nog lager dan voor een N5.
Heb nog wel zitten tobben.

Nu nog wachten wanneer ze hem gaan leveren, hopelijk gewoon op de 25ste.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Krijg nu ook via sms een code binnen en blijkbaar is er ook een code voor gratis earbuds. Maar eens uitzoeken wat er allemaal te stacken valt :o Gaat een wereld voor me open na jarenlang Apple die niet aan kortingen doen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:03:

Voorkeursbehandeling? :D Ik heb me dagen geleden ingeschreven met twee email adressen maar heb nog 0 reactie. Ik zit klaar om te pre-ordered!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezborger
Tip voor iedereen!

Ga naar de livechat van Samsung. Daar krijg je een 10% NCR kortingscode die je kan stapelen (als het goed is). Gewoon vragen om de 10% kortingscode en dat je een Samsung product overweegt. Mij net gelukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2v829WF7RdUOUXXpzl5_tXx7Yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uwd3W4CxjetanJnERhQ5o7o3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Geld die korting ook bovenop de 10% die je normaal via de members store krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chud
Ik heb nog helemaal geen code ontvangen :(
Ik heb tot nu toe de prijs niet onder €2.099 gezien.
Hang nu bij de helpdesk in de wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
BizzieBis schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:57:
Geld die korting ook bovenop de 10% die je normaal via de members store krijgt?
Volgens mij kan je nog 5% extra korting krijgen als je via de Samsung app afrekent. Ik wacht nog even op de 19u livestream om te kijken of daar nog een extra korting komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Volgens mij kan je nog 5% extra korting krijgen als je via de Samsung app afrekent. Ik wacht nog even op de 19u livestream om te kijken of daar nog een extra korting komt.
Als je dat wilt laten weten. Ik kan die helaas niet bijwonen door andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexuba
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-08 13:56
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Dit klopt, ik heb alle codes nu toegepast op de app. NCR code en de 5% korting via Samsung Shop App stacken. Heb nu ongeveer een korting van 900 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Laatst online: 12-09 17:35
Hexuba schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:19:
[...]

Dit klopt, ik heb alle codes nu toegepast op de app. NCR code en de 5% korting via Samsung Shop App stacken. Heb nu ongeveer een korting van 900 euro.
Met of zonder tel inruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hexuba schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:19:
[...]

Max 3 codes die je kan stacken toch? Kom zelf niet boven de 650 euro korting + 41 trade-in.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
SH1-FKK7-CX1X-37SX
PRE-ORDER Z FOLD7

Ik doe er niks mee

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Het beste wat je kunt doen is voor ~1350 euro (met abonnement verlengen) een fold7 halen bij belsimpel. Sla aub samsung inruil bullshit over. is echt slechte deal. gebruik belsimpel kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexuba
Pakhtun schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:21:
[...]

Met of zonder tel inruil?
Met inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexuba
Ruben-vds schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:23:
Het beste wat je kunt doen is voor ~1350 euro (met abonnement verlengen) een fold7 halen bij belsimpel. Sla aub samsung inruil bullshit over. is echt slechte deal. gebruik belsimpel kortingscode.
Belsimpel heeft geen 1 TB variant. Voor 1350 (1425 om precies te zijn) heb ik de 1TB variant + 16GB RAM op de Samsung Shop. Dit is wel met inruil van mijn oude iPhone 13.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ik heb mijn pre order kortingscode niet gekregen, meer mensen hetzelfde? Of komt hij dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 01:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik was wel benieuwd wat de inruilwaarde van mijn huidige S25 Ultra 512GB zou zijn bij een Fold7. Maar tot mijn verbazing staan de S25 modellen helemaal niet in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chud
Chud schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:05:
Ik heb nog helemaal geen code ontvangen :(
...
25 minuten in de wacht. Bleek dat mijn email adres niet correct was. Ze kon de code niet nog een keer mailen, maar wel (letter voor letter) oplezen. minus 400 euro. Dankjewel helpdesk mevrouw!

Nu kijken of het te combineren valt met andere kortingen, maar die Fold7 gaat er zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:35
Jammer dat er geen S-pen support meer is voor de Fold 7. Ik had dat liever wel gehad en dan een millimeter dikkere telefoon.

Enne... een slechtere soc in de Flip6 zetten en 'm dan voor meer geld verkopen onder de naam Flip7 FE? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Waar is het online event om 1900 te volgen die mogelijk nog extra voordeel geeft voor de kijkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
pebbie schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:53:
Waar is het online event om 1900 te volgen die mogelijk nog extra voordeel geeft voor de kijkers?
https://www.youtube.com/@Belsimpelvideo

Daar misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
pebbie schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:53:
Hier: https://www.samsung.com/n...6/members-only-livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Pukson schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:22:
SH1-FKK7-CX1X-37SX
PRE-ORDER Z FOLD7

Ik doe er niks mee
Ik heb je code gebruikt, die gaf nog eens 150 euro extra voordeel t.o.v. de code die ik via de mail heb gegeven!
Heb de nu
Galaxy Z Fold7 512GB
Galaxy Z Fold7 Thin Fit
Galaxy Z Fold7 Anti-reflecting Film
Galaxy Watch Ultra (2025) (LTE, 47mm)
Galaxy Watch Ultra Trail Band
Galaxy Buds3 Pro

Voor 1851,15 met inruil van een telefoon die het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Heeft iemand de 50 euro korting van Samsung zelf al gekregen? Heb mij ingeschreven met 2 adressen maar ontvang maar niets.

MediaMarkt is trouwens voor mij het goedkoopste met verlengen bij KPN. 50 euro goedkoper dan Mobiel.nl en Belsimpel. Mobiel.nl en Belsimpel met 200 euro korting. Ook nog eens 22 juli ophalen ipv 25 juli.

[ Voor 14% gewijzigd door mytheory op 09-07-2025 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1kLOuym5soYUPlNTb5Oen-KAksc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87ku0uoGpwnYJmapQAersVVe.jpg?f=fotoalbum_large

Tot nu toe is dit de beste prijs die ik kan vinden voor de 1TB versie, 1173 voor het toestel kaal en dat is met 10% membershop korting. Met de korting op de accessoires vind ik het wel een mooie deal.

Maar ik wacht nog even tot 19u voor ik de trekker overhaal, je weet het niet.
Misschien gaat er nog wat af tijdens de memberstream om 19u: https://www.samsung.com/n...6/members-only-livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Cheezborger schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:53:
Tip voor iedereen!

Ga naar de livechat van Samsung. Daar krijg je een 10% NCR kortingscode die je kan stapelen (als het goed is). Gewoon vragen om de 10% kortingscode en dat je een Samsung product overweegt. Mij net gelukt.

[Afbeelding]
Waar is de live chat?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling