Toen ik vandaag aankwam in de Mediamarkt waren ze de Fold7 net aan het uitpakken. Ik kreeg hem gelijk in m'n handen gedrukt. Ik opende een foto, klapte het scherm open en wow. De crease of vouw in het midden valt gewoon nader tot niet meer op tijdens normaal gebruik.
Ook het formaat houdt makkelijk vast en ondanks dat hij echt heel dun is (opengeklapt) voelt het allemaal goed en stevig aan.
Gezien de acties is het bijna zonde om er geen Watch8 bij te bestellen. Na het zien van de watches is dat de reguliere Watch8 in Graphite 44mm geworden. Het scherm van de Classic was opvallend kleiner dan m'n Watch6 Classic. Hij draaide wel lekkerder, maar is nog weer iets zwaarder. Dus de reguliere met een hybride zwarte band erbij.
Ik was altijd van de Ultra's, wilde wachten op de S26 Ultra, maar dat is dus toch de Fold7 geworden 😋.
Nu afwachten en op zoek naar een case (neig naar de siliconen versie van Samsung, maar tijdens het bestelproces had die een leverdatum van 15 augustus, dus ik kijk nog even rond).
[
Voor 10% gewijzigd door
greenlizzard op 15-07-2025 10:39
]