Zijn er meer mensen die speling hebben op het vouwgedeelte als de telefoon gesloten is? Dat je voelt dat er horizontaal beweging zit in het schermdeel, het beweegt en maakt ook een licht krakend geluid. Dit was de eerste weken niet en wordt erger. Toestel is al voor reparatie geweest en na 1 dag was het weer terug. Daarnaast wordt het toestel als het gebruikt wordt als hotspot of verbonden met Android Auto enorm heet wordt en dan uitvalt. Het is ook zo heet dat het pijnlijk is bij aanraking. Ook dat zou verholpen zijn maar ik denk dat een reparatiebedrijf dit kan fixen.
Ik heb geen speling op het vouwgedeelte. Helemaal 0. Ik gebruik hem in open stand best vaak en heb het toestel sinds de per-order levering.
Ook gebruik ik Android Auto vaak. Het toestel wordt dan wel warm maar niet heet.
Ook gebruik ik Android Auto vaak. Het toestel wordt dan wel warm maar niet heet.
Met draadloos AA (en eventueel draadloos opladen tegelijk) wordt hij warm ja. Minder plek voor een goede koeling, is bekend. Ik zet altijd een airco blower gericht op de phone. Dan gaat het goed.Ootje70 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:26:
Zijn er meer mensen die speling hebben op het vouwgedeelte als de telefoon gesloten is? Dat je voelt dat er horizontaal beweging zit in het schermdeel, het beweegt en maakt ook een licht krakend geluid. Dit was de eerste weken niet en wordt erger. Toestel is al voor reparatie geweest en na 1 dag was het weer terug. Daarnaast wordt het toestel als het gebruikt wordt als hotspot of verbonden met Android Auto enorm heet wordt en dan uitvalt. Het is ook zo heet dat het pijnlijk is bij aanraking. Ook dat zou verholpen zijn maar ik denk dat een reparatiebedrijf dit kan fixen.
Sinterklaas wil bier !
Niet kan fixenParaWM schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Met draadloos AA (en eventueel draadloos opladen tegelijk) wordt hij warm ja. Minder plek voor een goede koeling, is bekend. Ik zet altijd een airco blower gericht op de phone. Dan gaat het goed.
Dat had ik niet. Maar nu wel, out of the blue, een kapot binnenscherm. Eerst groene lijnen, verder helemaal zwart. Precies op de vouw zie je allemaal kleine barstjes. Bizar. Uur geleden nog geopend, niets aan de hand. Heeft op een tafel gelegen, niets mee gebeurd. Ik open hem nu en.... over en uit.Ootje70 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:26:
Zijn er meer mensen die speling hebben op het vouwgedeelte als de telefoon gesloten is? Dat je voelt dat er horizontaal beweging zit in het schermdeel, het beweegt en maakt ook een licht krakend geluid. Dit was de eerste weken niet en wordt erger. Toestel is al voor reparatie geweest en na 1 dag was het weer terug. Daarnaast wordt het toestel als het gebruikt wordt als hotspot of verbonden met Android Auto enorm heet wordt en dan uitvalt. Het is ook zo heet dat het pijnlijk is bij aanraking. Ook dat zou verholpen zijn maar ik denk dat een reparatiebedrijf dit kan fixen.
Ik neem aan dat dit een garantie gevalletje wordt.
Ik heb de spigen slim armor magfit hoes. Ben opzoek naar een goede magsafe standaard voor achterop de hoes, iemand aanbevelingen?
jelleeelco schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:41:
[...]
Dat had ik niet. Maar nu wel, out of the blue, een kapot binnenscherm. Eerst groene lijnen, verder helemaal zwart. Precies op de vouw zie je allemaal kleine barstjes. Bizar. Uur geleden nog geopend, niets aan de hand. Heeft op een tafel gelegen, niets mee gebeurd. Ik open hem nu en.... over en uit.
Ik neem aan dat dit een garantie gevalletje wordt.
:strip_exif()/f/image/FSFyG3uyMMKoYkNCydpAlXED.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qdW98HFK96SQz6HNjuPQJkoR.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt bizar. Uit het niets...het was eerst veel minder, maar moest het nog een paar open en dicht klappen waardoor de barstjes in het scherm erger zijn geworden.
Lees toch her en der beangstigende verhalen dat Samsung dit doodleuk af doet als 'eigen schuld'. Bij ... bekende webwinkel gekocht en daar op zich goede ervaringen mee. We gaan het meemaken.
Op zich raar. Gisteren met de webwinkel gebeld en gevraagd of ik het niet direct met Samsung kon regelen, gezien Samsung slechts 3 werkdagen nodig heeft en de winkel van 10 uitging. Nee, moest echt via hun gedaan worden. Vandaag de instructies gevolgd en wat zijn die? Aanmelden bij Samsung. Prima.
Wordt nu morgen opgehaald en binnen 3 werkdagen terug, als het onder garantie valt - maar ik ga daar vooralsnog wel vanuit.
@jelleeelco Dit lijkt er eerder op, dat iemand het scherm de andere kant op heeft gebogen? Misschien kinderhandjes?
Dit komt toch niet zomaar uit het niets lijkt mij.
Dit komt toch niet zomaar uit het niets lijkt mij.
Helaas wel. Maar let op, toen scherm kapot ging waren de barstjes minuscuul. Maar omdat ik hem een paar keer open en dicht moest doen (om mee te bellen, defect goed opnemen en later in de doos te doen) is het erger geworden.ppeterr schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:16:
@jelleeelco Dit lijkt er eerder op, dat iemand het scherm de andere kant op heeft gebogen? Misschien kinderhandjes?
Dit komt toch niet zomaar uit het niets lijkt mij.
Telefoon wordt door mijn kids niet gebruikt (en ook niet meer van een leeftijd dat ze dit soort dingen zouden doen). Sterker nog die waren niet eens thuis toen het gebeurde. Telefoon werkte prima - uur later kapot. In tussentijd op een kast gelegen en niet buiten mijn zicht geweest.
Hoop voor je dat het gewoon omgeruild gaat worden, misschien is het wel een productie fout. Iets met het onder spanning staan van het scharnier en die daarna door je scherm heen duwt. Succes ermee, houd ons op de hoogte.jelleeelco schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Helaas wel. Maar let op, toen scherm kapot ging waren de barstjes minuscuul. Maar omdat ik hem een paar keer open en dicht moest doen (om mee te bellen, defect goed opnemen en later in de doos te doen) is het erger geworden.
Telefoon wordt door mijn kids niet gebruikt (en ook niet meer van een leeftijd dat ze dit soort dingen zouden doen). Sterker nog die waren niet eens thuis toen het gebeurde. Telefoon werkte prima - uur later kapot. In tussentijd op een kast gelegen en niet buiten mijn zicht geweest.
Helaas wel. Maar let op, toen scherm kapot ging waren de barstjes minuscuul. Maar omdat ik hem een paar keer open en dicht moest doen (om mee te bellen, defect goed opnemen en later in de doos te doen) is het erger geworden.ppeterr schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:16:
@jelleeelco Dit lijkt er eerder op, dat iemand het scherm de andere kant op heeft gebogen? Misschien kinderhandjes?
Dit komt toch niet zomaar uit het niets lijkt mij.
Telefoon wordt door mijn kids niet gebruikt (en ook niet meer van een leeftijd dat ze dit soort dingen zouden doen). Sterker nog die waren niet eens thuis toen het gebeurde. Telefoon werkte prima - uur later kapot. In tussentijd op een kast gelegen en niet buiten mijn zicht geweest.
Zal ik doen!ppeterr schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:57:
[...]
Hoop voor je dat het gewoon omgeruild gaat worden, misschien is het wel een productie fout. Iets met het onder spanning staan van het scharnier en die daarna door je scherm heen duwt. Succes ermee, houd ons op de hoogte.
Edit: net nog even met de webwinkel gebeld. Het komt helaas vaker voor dat er in de vouw kleine barstjes komen. In mijn geval dus verergert door nog paar keer open en dicht klappen. Maar indien toestel verder geen schade heeft (val- of waterschade bv) wordt het gewoon onder garantie afgehandeld. En mocht Samsung dat alsnog niet doen, sturen ze het naar een ander reparatiecentrum voor een second opinion.
[ Voor 15% gewijzigd door jelleeelco op 19-10-2025 17:21 ]
Heftig! Ook m'n grootste angst dat dit gebeurd sinds ik een fold heb, blijft toch een dingetje. Hopenlijk wordt het zonder gezeik opgelost want inderdaad lees ik ook vaak dat Samsung moeilijk doet.jelleeelco schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:32:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt bizar. Uit het niets...het was eerst veel minder, maar moest het nog een paar open en dicht klappen waardoor de barstjes in het scherm erger zijn geworden.
Lees toch her en der beangstigende verhalen dat Samsung dit doodleuk af doet als 'eigen schuld'. Bij ... bekende webwinkel gekocht en daar op zich goede ervaringen mee. We gaan het meemaken.
Op zich raar. Gisteren met de webwinkel gebeld en gevraagd of ik het niet direct met Samsung kon regelen, gezien Samsung slechts 3 werkdagen nodig heeft en de winkel van 10 uitging. Nee, moest echt via hun gedaan worden. Vandaag de instructies gevolgd en wat zijn die? Aanmelden bij Samsung. Prima.
Wordt nu morgen opgehaald en binnen 3 werkdagen terug, als het onder garantie valt - maar ik ga daar vooralsnog wel vanuit.
Ik heb getwijfeld voor Care+ (bolltech) maar lees daar ook veel slechte dingen over, heb wel allrisk inboedelverzekering.
Hopelijk wordt het snel gefixt!
Dank voor je opmerking mbt verzekering...daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Ik heb ook uitgebreide dekking (all risk) en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt dat ze valschade aan telefoons verzekeren. Nou....ik was thuis!DM89 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:07:
[...]
Heftig! Ook m'n grootste angst dat dit gebeurd sinds ik een fold heb, blijft toch een dingetje. Hopenlijk wordt het zonder gezeik opgelost want inderdaad lees ik ook vaak dat Samsung moeilijk doet.
Ik heb getwijfeld voor Care+ (bolltech) maar lees daar ook veel slechte dingen over, heb wel allrisk inboedelverzekering.
Hopelijk wordt het snel gefixt!
Ah dan kan je daar nog op terugvallen mocht Samsung met de rekening komen.jelleeelco schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:13:
[...]
Dank voor je opmerking mbt verzekering...daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Ik heb ook uitgebreide dekking (all risk) en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt dat ze valschade aan telefoons verzekeren. Nou....ik was thuis!
Tja...verzekeraars zijn ook niet dol op claims.DM89 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:26:
[...]
Ah dan kan je daar nog op terugvallen mocht Samsung met de rekening komen.
Goed nieuws! Toestel is onder garantie gerepareerd. Wordt morgen weer bezorgd.
Phew....Helaas geen uitleg waarom dit kon gebeuren. Zou een fijne gedachten als ze zouden zeggen "fabrieksfout in scherm" oid. Want nu is het vertrouwen met iedere keer openklappen wel even weg.
Maar heel blij dat het gewoon gerepareerd is.
Phew....Helaas geen uitleg waarom dit kon gebeuren. Zou een fijne gedachten als ze zouden zeggen "fabrieksfout in scherm" oid. Want nu is het vertrouwen met iedere keer openklappen wel even weg.
Maar heel blij dat het gewoon gerepareerd is.
Lekker man!!! En super snel toch, heel mooi.jelleeelco schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:18:
Goed nieuws! Toestel is onder garantie gerepareerd. Wordt morgen weer bezorgd.
Phew....Helaas geen uitleg waarom dit kon gebeuren. Zou een fijne gedachten als ze zouden zeggen "fabrieksfout in scherm" oid. Want nu is het vertrouwen met iedere keer openklappen wel even weg.
Maar heel blij dat het gewoon gerepareerd is.
Ja snelheid is echt goed. Maandag opgehaald, morgen weer bezorgd...3 dagenppeterr schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:18:
[...]
Lekker man!!! En super snel toch, heel mooi.
Die is toch gewoon omgeruild zou je niet denken?jelleeelco schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:20:
[...]
Ja snelheid is echt goed. Maandag opgehaald, morgen weer bezorgd...3 dagen
Nice, lekker man!jelleeelco schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:18:
Goed nieuws! Toestel is onder garantie gerepareerd. Wordt morgen weer bezorgd.
Phew....Helaas geen uitleg waarom dit kon gebeuren. Zou een fijne gedachten als ze zouden zeggen "fabrieksfout in scherm" oid. Want nu is het vertrouwen met iedere keer openklappen wel even weg.
Maar heel blij dat het gewoon gerepareerd is.
Dan hebben ze dus geen val schade kunnen constateren, lijkt me?
Nope. Op de bon staat: "Display vervangen, Battery vervangen, tape vervangen, software update, uitgebreid getest"ppeterr schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:29:
[...]
Die is toch gewoon omgeruild zou je niet denken?
Klopt. Er was ook geen valschade dus dat had ook eigenlijk niet geconstateerd kunnen worden. Ik had voor dat ik het toestel inleverde nog wel uitgebreid foto's gemaakt van alle kanten van het toestel, om later eventuele discussie te voorkomen.RoadXY schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Nice, lekker man!
Dan hebben ze dus geen val schade kunnen constateren, lijkt me?
Ik had gehoopt iets meer inzicht te krijgen WAAROM het gebeurd is. Ik ben echt extreem zuinig op mijn telefoons, ze zien er na 2-3 jaar vaak nog als nieuw uit. Het zal een tijdje duren voordat ik weer zonder 'angst' het toestel open kan vouwen!
Wat mij overigens wel opviel, is dat de vouw echt veel zichtbaarder wordt al na een paar dagen gebruik. Nou stoort het mij niet heel erg, maar vind het op zich wel jammer (het irritante is dat op de vouw het licht anders reflecteert, waardoor het extreem zichtbaar is als je maar een beetje omgevingslicht hebt).
Gewoon z.s.m. open vouwen en zovaak mogelijk. Beter nu dan over 1.5 jaar als de garantie voorbij isjelleeelco schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:46:
[...]
Klopt. Er was ook geen valschade dus dat had ook eigenlijk niet geconstateerd kunnen worden. Ik had voor dat ik het toestel inleverde nog wel uitgebreid foto's gemaakt van alle kanten van het toestel, om later eventuele discussie te voorkomen.
Ik had gehoopt iets meer inzicht te krijgen WAAROM het gebeurd is. Ik ben echt extreem zuinig op mijn telefoons, ze zien er na 2-3 jaar vaak nog als nieuw uit. Het zal een tijdje duren voordat ik weer zonder 'angst' het toestel open kan vouwen!
Wat mij overigens wel opviel, is dat de vouw echt veel zichtbaarder wordt al na een paar dagen gebruik. Nou stoort het mij niet heel erg, maar vind het op zich wel jammer (het irritante is dat op de vouw het licht anders reflecteert, waardoor het extreem zichtbaar is als je maar een beetje omgevingslicht hebt).
Ik heb de Fold 2, 4,5,6 en nu de 7 alleen de Fold 4 had na 4 maanden ofzo een defect scherm, scharnier die vanuit binnen niet goed meeging ofz en door het scherm heen drukte. Voor de rest 0 problemen gehad met al mijn Folds! Van al die duizenden toestellen zijn er altijd een aantal die kapot zullen gaan. Jij had een van die weinige helaas. Maar goed opgelost lijkt mij en heel snel! De vouw is idd zichtbaar als het scherm uit is maar zodra je hem aanzet bijna tot niet te zien. Zolang je het licht niet precies recht er bovenop hebt.. Dat is het eerste wat andere altijd zeggen en dan zet ik het scherm aan en dan zijn ze zo verbaasd dat het niet meer te zien is.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Gezien de Fold 7 niet geheel plat op een oppervlak kan liggen vraag ik mij af of deze geladen kan worden op het (qi) matje welke in veel (nieuwe) auto's te vinden is? Of ben je met deze telefoon en uitstekende camera eiland aangewezen op bedraad opladen in de auto?
De tijd dat smartphones geen camera-bump hadden ligt ver achter ons. Ik denk dat het draadloos laden niet slechter gaat dan met een Fold 6, 5 of 4, of S25 Ultra. Sowieso zijn er (nog) geen auto's met snel draadloos laden, dus dan is de precieze positionering ook minder belangrijk en maken die paar millimeter verschil niet uit.bluecupra schreef op donderdag 6 november 2025 @ 18:40:
Gezien de Fold 7 niet geheel plat op een oppervlak kan liggen vraag ik mij af of deze geladen kan worden op het (qi) matje welke in veel (nieuwe) auto's te vinden is? Of ben je met deze telefoon en uitstekende camera eiland aangewezen op bedraad opladen in de auto?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
ik wil geeneens meer draadloos laden met mijn flip 7 in de auto. Bij mijn flip 5 heeft dat versneld geleid tot het loslaten van de 2de screenprotector (geplaatst door Samsung) Waarschijnlijk komt dit door de extra warmte door gebruik android auto en het extra warmte door draadloos laden... Liever maar weer een draadje in de auto gebruiken.bluecupra schreef op donderdag 6 november 2025 @ 18:40:
Gezien de Fold 7 niet geheel plat op een oppervlak kan liggen vraag ik mij af of deze geladen kan worden op het (qi) matje welke in veel (nieuwe) auto's te vinden is? Of ben je met deze telefoon en uitstekende camera eiland aangewezen op bedraad opladen in de auto?
In mijn auto werkt dit perfect, geen problemen.bluecupra schreef op donderdag 6 november 2025 @ 18:40:
Gezien de Fold 7 niet geheel plat op een oppervlak kan liggen vraag ik mij af of deze geladen kan worden op het (qi) matje welke in veel (nieuwe) auto's te vinden is? Of ben je met deze telefoon en uitstekende camera eiland aangewezen op bedraad opladen in de auto?
Die wordt toch één keer gratis vervangen en daarna kost het geld?fredgroes schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:15:
[...]
ik wil geeneens meer draadloos laden met mijn flip 7 in de auto. Bij mijn flip 5 heeft dat versneld geleid tot het loslaten van de 2de screenprotector (geplaatst door Samsung) Waarschijnlijk komt dit door de extra warmte door gebruik android auto en het extra warmte door draadloos laden... Liever maar weer een draadje in de auto gebruiken.
nee die regels zijn veranderd werd mij verteld bij de 2de keer vervangen. Binnen garantie periode is het gratis geworden.Daniel. schreef op donderdag 13 november 2025 @ 00:44:
[...]
Die wordt toch één keer gratis vervangen en daarna kost het geld?
Tot nu toe met de Fold7 nog geen last van gehad, enige wat wel echt opvalt is dat de vouw echt een stuk beter zichtbaar is geworden. Maar voor mij is dat niet echt een issue.fredgroes schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:26:
[...]
nee die regels zijn veranderd werd mij verteld bij de 2de keer vervangen. Binnen garantie periode is het gratis geworden.
Zal de fold 8 de s-pen weer terug doen denken jullie?
De pen werd inderdaad niet meegeleverd, je moest die los bijkopen (of de case met pen), maar op de Fold 7 kun je tot verdriet van velen geen s-pen meer gebruiken. Was voor mij reden om geen Fold 7 te kopen.lifeguard schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:56:
er heeft toch nooit een pen bijgezeten?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Dat is een van de redenen dat ik voor de s25U ben gegaan.Of-Aaargh schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:20:
[...]
De pen werd inderdaad niet meegeleverd, je moest die los bijkopen (of de case met pen), maar op de Fold 7 kun je tot verdriet van velen geen s-pen meer gebruiken. Was voor mij reden om geen Fold 7 te kopen.
In tegenstelling tot velen gebruik ik de s-pen wel regelmatig.
Aan de ene kant hoop ik het wel. Ik gebruikte hem ook regelmatig als hover voor bepaalde toepassingen.Ruben-vds schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:23:
Zal de fold 8 de s-pen weer terug doen denken jullie?
Aan de andere kant, als die er is zal ik hem wel moeten aanschaffen terwijl de 7 los van de s-pen wel goed bevalt.
Heb sinds kort ook de Fold 7 en merk op dat Google Play systeemupdate van 1 mei 2025 is. Is dit de laatste versie beschikbaar voor de Fold 7 ?
Hier is het 1 Augustus 2025 ,bluecupra schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:00:
Heb sinds kort ook de Fold 7 en merk op dat Google Play systeemupdate van 1 mei 2025 is. Is dit de laatste versie beschikbaar voor de Fold 7 ?
Heb je het al een keer aangeklikt en gezocht op updates?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Uiteraard, al meerdere keren naar gezocht, komt geen update binnen 😏MaD_co schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:00:
[...]
Hier is het 1 Augustus 2025 ,
Heb je het al een keer aangeklikt en gezocht op updates?
Bij mij 1 september 2025MaD_co schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:00:
[...]
Hier is het 1 Augustus 2025 ,
Heb je het al een keer aangeklikt en gezocht op updates?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Vandaag is de November 2025 uitgekomen voor de Fold 7 en hiermee is de Google Play systeemupdate nu van 1 juli, blijft vreemd dat die wat achterblijft
November update & Google Play hier op September 2025.bluecupra schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:05:
Vandaag is de November 2025 uitgekomen voor de Fold 7 en hiermee is de Google Play systeemupdate nu van 1 juli, blijft vreemd dat die wat achterblijft
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Hebben jullie ook dat als je 2 of 3 keer inzoomt om een foto te nemen de camera app steeds switcht tussen verschillende lenzen? En als je dan meerdere fotos neemt waarbij die verschillende lenzen zijn gebruikt, dan is het verschil in kwaliteit enorm. De ene foto is gewoon scherp en goed, de andere heeft een enorme bak ruis en donkerdere kleuren. Ik neem aan dat in dat laatste geval de 10 megapixel 3x telelens is gebruikt. Met de 200 megapixel hoofdcamera kan je in theorie immers 4x lossless zoomen, en die heeft een veel hogere resolutie.
Wat mij betreft had die 3x telelens er dan niet eens op hoeven zitten, die zit alleen maar in de weg....
Wat mij betreft had die 3x telelens er dan niet eens op hoeven zitten, die zit alleen maar in de weg....
Yup bij 3x zoomen is dat. 1x en 2x gebeurd er hier niks, bij 3 zie je hem verspringen.Theratron schreef op woensdag 3 december 2025 @ 17:22:
Hebben jullie ook dat als je 2 of 3 keer inzoomt om een foto te nemen de camera app steeds switcht tussen verschillende lenzen? En als je dan meerdere fotos neemt waarbij die verschillende lenzen zijn gebruikt, dan is het verschil in kwaliteit enorm. De ene foto is gewoon scherp en goed, de andere heeft een enorme bak ruis en donkerdere kleuren. Ik neem aan dat in dat laatste geval de 10 megapixel 3x telelens is gebruikt. Met de 200 megapixel hoofdcamera kan je in theorie immers 4x lossless zoomen, en die heeft een veel hogere resolutie.
Wat mij betreft had die 3x telelens er dan niet eens op hoeven zitten, die zit alleen maar in de weg....
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Thanks. Het verschil in kwaliteit tussen beide lenzen is behoorlijk dramatisch vind ik, vooral als er minder licht is.Rohit schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:23:
[...]
Yup bij 3x zoomen is dat. 1x en 2x gebeurd er hier niks, bij 3 zie je hem verspringen.
December update is er ook al
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Zijn hier ook tweakers die net als ik, zichzelf afvroegen of ze het kleine display niet te klein vinden, en of ze het grote display wel echt gaan gebruiken in de praktijk?
Ik vind het heel erg gaaf om te zien! Maar ik twijfel heel erg of ik het in de praktijk wel zal gebruiken.
Zitten jullie 50/50 op beide schermen? Of klap je hem bijna altijd open?
Ik vind het heel erg gaaf om te zien! Maar ik twijfel heel erg of ik het in de praktijk wel zal gebruiken.
Zitten jullie 50/50 op beide schermen? Of klap je hem bijna altijd open?
[ Voor 14% gewijzigd door 0re0 op 06-01-2026 16:09 ]
Op de Fold 4 die ik hiervoor had klapte ik hem eigenlijk bijna altijd open, maar met de Fold 7 merk ik dat ik al meer doe op het voorscherm omdat het bijna net zo groot/breed is als een "slab" telefoon. Ook het feit dat hij veel dunner is geworden helpt hier erg bij, omdat hij dichtgeklapt fijner in de hand ligt.0re0 schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 16:08:
Zijn hier ook tweakers die net als ik, zichzelf afvroegen of ze het kleine display niet te klein vinden, en of ze het grote display wel echt gaan gebruiken in de praktijk?
Ik vind het heel erg gaaf om te zien! Maar ik twijfel heel erg of ik het in de praktijk wel zal gebruiken.
Zitten jullie 50/50 op beide schermen? Of klap je hem bijna altijd open?
Voor gebruik ik nu voor het lezen van berichtjes en wat "simpel" scrolwerk. Als ik meer moet typen of lezen klap ik hem wel open. Ik denk dat 50/50 dus wel redelijk in de buurt komt.
Ik ben van een Fold3 naar een Fold7 gegaan en moet zeggen dat ik de eerste paar dagen de telefoon helemaal niet heb opengeklapt nu het front screen veel groter is.0re0 schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 16:08:
Zijn hier ook tweakers die net als ik, zichzelf afvroegen of ze het kleine display niet te klein vinden, en of ze het grote display wel echt gaan gebruiken in de praktijk?
Ik vind het heel erg gaaf om te zien! Maar ik twijfel heel erg of ik het in de praktijk wel zal gebruiken.
Zitten jullie 50/50 op beide schermen? Of klap je hem bijna altijd open?
who put a "stop payment" on my reality check
Maar dan heeft de fold niet echt een toegevoegde waarde?DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 19:26:
[...]
Ik ben van een Fold3 naar een Fold7 gegaan en moet zeggen dat ik de eerste paar dagen de telefoon helemaal niet heb opengeklapt nu het front screen veel groter is.
In bed nog even een filmpje kijken of als ik aan boord ben, in mijn kooi is geen plek voor een laptop. Of als ik even snel wat op 1 van mijn servers moet doen. Filmpjes maken doe ik ook altijd opengeklapt.0re0 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 03:29:
[...]
Maar dan heeft de fold niet echt een toegevoegde waarde?
who put a "stop payment" on my reality check
Sinds gister ook een Fold 7 gebruiker. Vroeger altijd in het Android kamp gezeten en afgelopen half jaar toch een iPhone 15 Pro geprobeerd. iOS is leuk maar ik ben blij weer terug te zijn in kamp Android.
Wat mij opvalt, de foto kwaliteit van de Fold 7 is slechter dan de iPhone 15 Pro. Had het her en der al gelezen maar toch altijd jammer dat het alsnog tegen valt.
Daarnaast mis ik wel echt de 'galerij' slimmigheden van iOS. Zoals het automatisch albums maken van personen, albums maken van locaties waar je bent geweest, albums van .... (Noem maar op). Is zoiets ook te realiseren voor UI8.0 van Samsung / Android?
Voor de rest, heerlijk toestel en een genot om weer meer naar eigen hand te kunnen instellen.
Wat mij opvalt, de foto kwaliteit van de Fold 7 is slechter dan de iPhone 15 Pro. Had het her en der al gelezen maar toch altijd jammer dat het alsnog tegen valt.
Daarnaast mis ik wel echt de 'galerij' slimmigheden van iOS. Zoals het automatisch albums maken van personen, albums maken van locaties waar je bent geweest, albums van .... (Noem maar op). Is zoiets ook te realiseren voor UI8.0 van Samsung / Android?
Voor de rest, heerlijk toestel en een genot om weer meer naar eigen hand te kunnen instellen.
Ik gebruik Google Photo ipv Gallerij van Samsung.RoadRunnerRik schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 17:09:
Sinds gister ook een Fold 7 gebruiker. Vroeger altijd in het Android kamp gezeten en afgelopen half jaar toch een iPhone 15 Pro geprobeerd. iOS is leuk maar ik ben blij weer terug te zijn in kamp Android.
Wat mij opvalt, de foto kwaliteit van de Fold 7 is slechter dan de iPhone 15 Pro. Had het her en der al gelezen maar toch altijd jammer dat het alsnog tegen valt.
Daarnaast mis ik wel echt de 'galerij' slimmigheden van iOS. Zoals het automatisch albums maken van personen, albums maken van locaties waar je bent geweest, albums van .... (Noem maar op). Is zoiets ook te realiseren voor UI8.0 van Samsung / Android?
Voor de rest, heerlijk toestel en een genot om weer meer naar eigen hand te kunnen instellen.
Google Photo maakt wel collecties van plaatsen en herkende personen.
Ik krijg ook wel eens een collage van een bepaald thema aangeboden. Soms een dag weg van twee jaar geleden of een bepaald persoon.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
De Samsung gallerij doet dat soort dingen ook gewoon, maar het zit misschien niet waar je het verwacht. Als je naar de zoek functie gaat in de Gallerij app dan krijg je als eerste kopje bovenaan bijv. "People and Pets" en daaronder een kopje "Locations" etc. (ik gebruik mijn toestel in het Engels, sorryRoadRunnerRik schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 17:09:
Daarnaast mis ik wel echt de 'galerij' slimmigheden van iOS. Zoals het automatisch albums maken van personen, albums maken van locaties waar je bent geweest, albums van .... (Noem maar op). Is zoiets ook te realiseren voor UI8.0 van Samsung / Android?
Het kan mogelijk wel even duren om het toestel die dingen te laten vullen. Als ik mij niet vergis gaat dat op de achtergrond als hij aan de lader ligt. Mogelijk moet de gallerij app actief of op de achtergrond draaien.
Verder kan je ook functies aanzetten dat hij automatisch "Stories" en "Memories" voor je maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Propane op 13-01-2026 16:57 ]
Geniaal. Super bedankt!Propane schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:56:
[...]
Als je naar de zoek functie gaat in de Gallerij app dan krijg je als eerste kopje bovenaan bijv. "People and Pets" en daaronder een kopje "Locations" etc. (ik gebruik mijn toestel in het Engels, sorry).
Begin van de week voor het eerst langs de Samsung store geweest (Hoog Catharijne) om een nieuwe screenprotector op het binnenscherm te laten plakken. Moest ca 45 min wachten om daarna m'n toestel weer op te halen. Wel even wennen als je normaliter altijd zelf je screenprotectors plakt
dat is al redelijk snel voor je fold 7... Hopelijk is mijn flip 7 niet hetzelfde lot toebedeeld.RoadRunnerRik schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 08:15:
[...]
Geniaal. Super bedankt!
Begin van de week voor het eerst langs de Samsung store geweest (Hoog Catharijne) om een nieuwe screenprotector op het binnenscherm te laten plakken. Moest ca 45 min wachten om daarna m'n toestel weer op te halen. Wel even wennen als je normaliter altijd zelf je screenprotectors plakt
zit er bij mij nog prima op aan de binnenkant!RoadRunnerRik schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 08:15:
[...]
Geniaal. Super bedankt!
Begin van de week voor het eerst langs de Samsung store geweest (Hoog Catharijne) om een nieuwe screenprotector op het binnenscherm te laten plakken. Moest ca 45 min wachten om daarna m'n toestel weer op te halen. Wel even wennen als je normaliter altijd zelf je screenprotectors plakt
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Net komt eindelijk een nieuwe Google Play Systeemupdate binnen voor mijn Fold 7 (zat al maanden vast op juli 2025). De update is ook beschikbaar voor de Flip 7 (van mijn vriendin)
Na update is deze van januari 2026
Na update is deze van januari 2026
Inmiddels die van februari ook beschikbaarbluecupra schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:23:
Net komt eindelijk een nieuwe Google Play Systeemupdate binnen voor mijn Fold 7 (zat al maanden vast op juli 2025). De update is ook beschikbaar voor de Flip 7 (van mijn vriendin)
Na update is deze van januari 2026
kwam die van jou vanzelf? Want dat was hier niet zo en de mijne stond op september 2025...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Deze update moet je (zover ik weet) altijd zelf initiëren, of anders lopen ze soms mee met de reguliere Android updates
Hebben jullie ook dat youtube opeens zo gigantisch lagged ? Ik kan niet eens meer normaal scrollen. Alleen youtube heeft er last van.
Dat heb ik ook. Vaak last van bufferen, maar dan zowel op de Fold als op de Shield, dus misschien ligt het aan YT zelf ipv aan de fold?johanneslol schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 19:55:
Hebben jullie ook dat youtube opeens zo gigantisch lagged ? Ik kan niet eens meer normaal scrollen. Alleen youtube heeft er last van.
Ik heb gisteren de updates van youtube verwijderd dat lijkt het op te lossen.gwystyl schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 23:40:
[...]
Dat heb ik ook. Vaak last van bufferen, maar dan zowel op de Fold als op de Shield, dus misschien ligt het aan YT zelf ipv aan de fold?
Misschien heb je ergens een adblocker geïnstalleerd? Google update regelmatig hun adblock-enshittification, door Youtube te vertragen/laggen als het een adblocker detecteert. Waarna de adblocker-ontwikkelaars daar weer een oplossing voor vinden, en Google vervolgens hun anti-adblock weer aanpast etz. Een wat oudere Youtube-versie installeren kan dan helpen, omdat daar de anti-anti-adblock nog werkt.johanneslol schreef op zondag 10 mei 2026 @ 08:02:
[...]
Ik heb gisteren de updates van youtube verwijderd dat lijkt het op te lossen.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Dat zou kunnen maar ik gebruik alleen de officiële youtube app. Ik heb wel een add blocker in de browser maar dat staat volgens mij los van die app.Of-Aaargh schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:04:
[...]
Misschien heb je ergens een adblocker geïnstalleerd? Google update regelmatig hun adblock-enshittification, door Youtube te vertragen/laggen als het een adblocker detecteert. Waarna de adblocker-ontwikkelaars daar weer een oplossing voor vinden, en Google vervolgens hun anti-adblock weer aanpast etz. Een wat oudere Youtube-versie installeren kan dan helpen, omdat daar de anti-anti-adblock nog werkt.
Voor de Fold 7 ook.Azmodann schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:53:
One Ui 8.5 is er voor de Z-flip 7
Vreemd; vanochtend was hij automatisch opnieuw opgestart, maar heb ik niks gemerkt aan de UI. Naar aanleiding van jouw post heb ik nog eens gekeken naar updates, en gaat hij de update voorbereiden.
Ik had hem vanmorgen voor de S25 en op de flip 7 was hij enkele uren later er nog niet. Toen ik zopas opnieuw probeerde was hij er .gwystyl schreef op maandag 11 mei 2026 @ 16:23:
[...]
Voor de Fold 7 ook.
Vreemd; vanochtend was hij automatisch opnieuw opgestart, maar heb ik niks gemerkt aan de UI. Naar aanleiding van jouw post heb ik nog eens gekeken naar updates, en gaat hij de update voorbereiden.
Vandaag de UI 8.5 update voor de fold 7 binnen gehaald. Update van ruim 4.4 GB. Waslijst aan veranderingen. Kijken hoe het de aankomende tijd gaat en hoe het bevalt.
Gisteren ook de update geïnstalleerd.
Maar weer ff Gboard opnieuw ingesteld, toetsenbord ziet er heel anders uit, ook lijkt het lettertype in de interface veel groter. Ben ik de enige die dit ervaart?
Maar weer ff Gboard opnieuw ingesteld, toetsenbord ziet er heel anders uit, ook lijkt het lettertype in de interface veel groter. Ben ik de enige die dit ervaart?
who put a "stop payment" on my reality check
Ja viel mij ook al op, moet wel zeggen dat ik nu minder vaak mis typDaRk PoIsOn schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 19:17:
Gisteren ook de update geïnstalleerd.
Maar weer ff Gboard opnieuw ingesteld, toetsenbord ziet er heel anders uit, ook lijkt het lettertype in de interface veel groter. Ben ik de enige die dit ervaart?
Hier ook geïnstalleerd, irriteer me aan het kleine notificatie paneel als ik het scherm open heb. Is dat aan te passen? Veel te smal nu...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
De eerste geruchten over de 8 series zijn er. Helaas lijkt de flip -alweer vrijwel geen nuttige verbeteringen te hebben, in ieder geval niet op de batterij of camera, en de 8 wordt mogelijk de laatste flip van Samsung?
een van de bronnen: www.androidplanet.nl/nieu...ip-8-laatste-klaptelefoon
Ik ga met een schuin oog kijken naar de Motorola razr (70)
een van de bronnen: www.androidplanet.nl/nieu...ip-8-laatste-klaptelefoon
Ik ga met een schuin oog kijken naar de Motorola razr (70)
Het artikel geeft toch de reden? Vooral omdat de winstmarge op de Flips niet hoog genoeg is volgens Samsung, en ze daarom op de Fold-modellen willen focussen.coenox schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 14:10:
Ik begrijp alleen niet waarom het de laatste zou zijn.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Dank je, had over het artikel heen gekeken.Of-Aaargh schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 18:49:
[...]
Het artikel geeft toch de reden? Vooral omdat de winstmarge op de Flips niet hoog genoeg is volgens Samsung, en ze daarom op de Fold-modellen willen focussen.
[ Voor 9% gewijzigd door coenox op 21-05-2026 20:10 ]
beetje gekke conclusie ook: De lekker komt tot deze conclusie omdat er nog geen aanwijzingen zijn dat Samsung een Galaxy Z Flip 9 ontwikkelt
was er tentijde van de lancering van de 7 al wel dan aanwijzingen voor een flip 8?
anders idd naar motorola over
was er tentijde van de lancering van de 7 al wel dan aanwijzingen voor een flip 8?
anders idd naar motorola over
Mocht het straks los gaan met leaks en informatie over de nieuwe Fold en Flip. Ik heb alvast een topic daarvoor aangemaakt. Daniel. in "[Samsung Galaxy Z Fold 8/Z Flip 8] Ervaringen & Discussie"
Echt een vreselijke keuze dit. Ik zit er ook sinds vandaag aan vast. Kan er niet aan wennen. Op dit moment is het cover scherm beter te gebruiken voor notificaties en toggles..Rohit schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:11:
Hier ook geïnstalleerd, irriteer me aan het kleine notificatie paneel als ik het scherm open heb. Is dat aan te passen? Veel te smal nu...
Zojuist mijn Fold 7 ter reparatie aangemeld bij Samsung.
De middelste camera stelt niet meer scherp, gebeurd alleen bij x1 en x2 zoom..
Toestel wordt als het goed is komende Donderdag opgehaald. Mensen hier ervaring met de reparaties van Samsung? Krijg je het zelfde toestel terug of een nieuwe/refurbished?
De middelste camera stelt niet meer scherp, gebeurd alleen bij x1 en x2 zoom..
Toestel wordt als het goed is komende Donderdag opgehaald. Mensen hier ervaring met de reparaties van Samsung? Krijg je het zelfde toestel terug of een nieuwe/refurbished?
Ooit gebruik van gemaakt met een eerdere Fold. Scharnier werkte niet meer goed.
Resultaat, scharnier vervangen, batterij vervangen, scherm vervangen. Kreeg er bijna een nieuw toestel voor terug!
Resultaat, scharnier vervangen, batterij vervangen, scherm vervangen. Kreeg er bijna een nieuw toestel voor terug!
Zelfde hier, aangemeld vanwege de screen protector die loskwam na reparatie Moederbord vervangen, volledig scherm, batterij.. meer als waarvoor hij aangemeld was, en nog een software update gedaan ook... Enorm tevreden!
Ik heb een keer mijn Fold 6 ter reparatie gebracht vanwege een defect binnenscherm. Scherm is vervangen en gelijk een nieuwe batterij. Als het scherm op voorraad was geweest hadden ze het ter plekke gedaan, nu duurde het twee dagen. Prima service.
Geen ervaring met verzending. Als er wat is maak ik een afspraak bij een service center. Als onderdelen op voorraad zijn is het vaak snel klaar. Mijn ervaring is dat ze bij een reparatie vaak de batterij vervangen.Vlaanderen1 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 12:03:
Zojuist mijn Fold 7 ter reparatie aangemeld bij Samsung.
De middelste camera stelt niet meer scherp, gebeurd alleen bij x1 en x2 zoom..
Toestel wordt als het goed is komende Donderdag opgehaald. Mensen hier ervaring met de reparaties van Samsung? Krijg je het zelfde toestel terug of een nieuwe/refurbished?
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Afgelopen donderdag is het toestel opgehaald, en heb hem nu alweer terug.Vlaanderen1 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 12:03:
Zojuist mijn Fold 7 ter reparatie aangemeld bij Samsung.
De middelste camera stelt niet meer scherp, gebeurd alleen bij x1 en x2 zoom..
Toestel wordt als het goed is komende Donderdag opgehaald. Mensen hier ervaring met de reparaties van Samsung? Krijg je het zelfde toestel terug of een nieuwe/refurbished?
Ze hebben de camera vervangen. Erg snel geregeld. Klasse.
Ik heb de 7 besteld en ben op zoek naar een hoesje. Het wordt mijn zakelijke telefoon, prive heb ik een iphone met pasjes etc dus dat hoeft niet. Wat is dan aan te raden? Ik wil dat hij stabiel ligt en dat ik hem kan laden in mijn tesla model 3 (draadloos)
https://www.samsung.com/n...ase-black-ef-xf966sbegww/TweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:12:
Ik heb de 7 besteld en ben op zoek naar een hoesje. Het wordt mijn zakelijke telefoon, prive heb ik een iphone met pasjes etc dus dat hoeft niet. Wat is dan aan te raden? Ik wil dat hij stabiel ligt en dat ik hem kan laden in mijn tesla model 3 (draadloos)
Thanks! Kan je dan ook gewoon draadloos laden? En ligt hij stabiel?
Draadloos laden, ja!TweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:43:
[...]
Thanks! Kan je dan ook gewoon draadloos laden? En ligt hij stabiel?
Stabiel, nee......die camera bult maakt hem wiebelig
Das niet handig dat wiebelen en bij beschermd ook alleen de achterkant. Zijn die anti reflectie dingen wel handjg?ppeterr schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:48:
[...]
Draadloos laden, ja!
Stabiel, nee......die camera bult maakt hem wiebeligMaar dat zal altijd zo zijn.
Dat wiebelen houd je echt, maar is niet echt een probleem. Dat is dan echt alleen als je het schem even aanraakt als hij voor je ligt. Die anti reflectie laag, en het aanbreng systeem is top. Onwijs simpel om aan te brengen en ziet er goed uit. Maandje of 6 en dan even vervangen.TweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:59:
[...]
Das niet handig dat wiebelen en bij beschermd ook alleen de achterkant. Zijn die anti reflectie dingen wel handjg?
Maar dat wiebelen, dat heb je nou eenmaal met die camera bubbel aan de achterkant.
https://www.smartphonehoesjes.nl/airskin-backcover-magsafe-samsung-galaxy-z-fold-7-clear-white.html?utm_source=tweakers&utm_medium=COM&utm_campaign=com_sales_p3&utm_content=vergelijker&utm_term=tweakersppeterr schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:02:
[...]
Dat wiebelen houd je echt, maar is niet echt een probleem. Dat is dan echt alleen als je het schem even aanraakt als hij voor je ligt. Die anti reflectie laag, en het aanbreng systeem is top. Onwijs simpel om aan te brengen en ziet er goed uit. Maandje of 6 en dan even vervangen.
Maar dat wiebelen, dat heb je nou eenmaal met die camera bubbel aan de achterkant.
Deze heeft bescherming om de hele telefoon. Mss wel beter? En magsafe
Yup, ik heb die hier ook liggen, vond het niet mooi. Maar misschien beschermt het je telefoon iets beter....maar mooier wordt hij er niet van vind ik.TweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:13:
[...]
https://www.smartphonehoesjes.nl/airskin-backcover-magsafe-samsung-galaxy-z-fold-7-clear-white.html?utm_source=tweakers&utm_medium=COM&utm_campaign=com_sales_p3&utm_content=vergelijker&utm_term=tweakers
Deze heeft bescherming om de hele telefoon. Mss wel beter? En magsafe
Die antireflectie laag bij de carbon is mss wel interessant? Ik las dat de telefoon erg reflecteerd?ppeterr schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:15:
[...]
Yup, ik heb die hier ook liggen, vond het niet mooi. Maar misschien beschermt het je telefoon iets beter....maar mooier wordt hij er niet van vind ik.
Yes, absoluut - maar die kan je ook los kopenTweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:18:
[...]
Die antireflectie laag bij de carbon is mss wel interessant? Ik las dat de telefoon erg reflecteerd?
Ik heb hier ook nog ongeopend in de doos, een latercase liggen. Premium gedoe, helemaal cool.
https://latercase.com/products/galaxy-z-fold-7-thin-case
Maar ik heb nog steeds de carbon fibre original hoes van Samsung eromheen....
https://amzn.eu/d/0bYe5sx4TweakerVincent schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:12:
Ik heb de 7 besteld en ben op zoek naar een hoesje. Het wordt mijn zakelijke telefoon, prive heb ik een iphone met pasjes etc dus dat hoeft niet. Wat is dan aan te raden? Ik wil dat hij stabiel ligt en dat ik hem kan laden in mijn tesla model 3 (draadloos)
Niet premium maar wiebelt een stuk minder. Voordeel hele telefoon is beschermd (behalve hinge) en ingebouwde standaard. Nadeel frontcover is met soort screenprotector en reflecteert. Had hiervoor anti reflectie film van samsung erop zitten met andere cover en daar 10 maanden mee gedaan. Dat was wel beter. Maar goed ik wil front bescherming en standaard dus probeer deze nu. Wie weet gaat het plastic nog een keer uit de frontcover en vervang ik dat met een ant reflectie film.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Ik wil denk ik ook een fullcover. Zodat ik hem beter kan verkopen als de 8 goed is. Moet hem helaas nu hebben dus kan niet wachten.Arjan81 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:55:
[...]
https://amzn.eu/d/0bYe5sx4
Niet premium maar wiebelt een stuk minder. Voordeel hele telefoon is beschermd (behalve hinge) en ingebouwde standaard. Nadeel frontcover is met soort screenprotector en reflecteert. Had hiervoor anti reflectie film van samsung erop zitten met andere cover en daar 10 maanden mee gedaan. Dat was wel beter. Maar goed ik wil front bescherming en standaard dus probeer deze nu. Wie weet gaat het plastic nog een keer uit de frontcover en vervang ik dat met een ant reflectie film.
na veel hoesje bekeken te hebben ga ik mss voor deze, alleen mis ik een stand. Chatgpt gaf aan dat je die los kan kopen? ik heb een tesla model 3 uit 2024 dus wil ook graag draadloos laden. gaat dat met deze hoes?
chatgpt gaf aan dat je dan bij laden de stand eraf kan halen zodat hij in de auto laadt. deze hoes is alleen niet magnetisch dus moet je daar ook iets voor kopen. klopt dat?
hier kwam ie mee
https://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/galaxy-z-fold7-carbon-shield-case-black-ef-xf966sbegww/
Samsung Carbon Shield Case
- ESR HaloLock Universal Ring 360 op de achterkant plakken
- ESR HaloLock Stand 360 of MOFT Snap-on Stand als losse kickstand
Galaxy Z Fold7 Silicone Case
https://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/galaxy-z-fold7-silicone-case-black-ef-mf966cbegww/?srsltid=AfmBOooqVn6Qotsd27ruXlhcL-QbFZ_EqW09JpBCYqEvFAVLpcxy3AiPmaar ik denk dat ik daar niet draadloos mee kan laden in mijn auto ivm die vast stand.
lastig zoeken, nu al 2 uur bezig, maar ze hebben het net niet allemaal
- stand
- en wireless laden in mijn car
- full cover zou ook mooi zijn, maar ik las dat dat niet aan te raden is als je de voorkant met een glas of plstic bedekt, want daar kan zand enzo tussen komen las ik.
update ik heb de carbon besteld met ESR Boost Kickstand. dan kan ik en draadloos laden en heb ik een nette oplossing en stand. tnx voor meedenken!
[ Voor 35% gewijzigd door TweakerVincent op 19-06-2026 22:34 ]
Ik heb deze van Benks. Die is wel magnetisch, en dan heb ik de Armorpop phone grip & stand erbij. Die kan je aan je telefoon klikken, en dan ligt hij stabiel op tafel of je kan hem als stand gebruiken. Hij kan dan nog steeds op een magsafe lader, maar laadt dan langzamer dan zonder die grip eraan.TweakerVincent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:22:
[...]
na veel hoesje bekeken te hebben ga ik mss voor deze, alleen mis ik een stand. Chatgpt gaf aan dat je die los kan kopen? ik heb een tesla model 3 uit 2024 dus wil ook graag draadloos laden. gaat dat met deze hoes?
chatgpt gaf aan dat je dan bij laden de stand eraf kan halen zodat hij in de auto laadt. deze hoes is alleen niet magnetisch dus moet je daar ook iets voor kopen. klopt dat?
hier kwam ie mee
https://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/galaxy-z-fold7-carbon-shield-case-black-ef-xf966sbegww/
Samsung Carbon Shield Casealternatief zou deze zijn
- ESR HaloLock Universal Ring 360 op de achterkant plakken
- ESR HaloLock Stand 360 of MOFT Snap-on Stand als losse kickstand
Galaxy Z Fold7 Silicone Case
https://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/galaxy-z-fold7-silicone-case-black-ef-mf966cbegww/?srsltid=AfmBOooqVn6Qotsd27ruXlhcL-QbFZ_EqW09JpBCYqEvFAVLpcxy3AiP
maar ik denk dat ik daar niet draadloos mee kan laden in mijn auto ivm die vast stand.
lastig zoeken, nu al 2 uur bezig, maar ze hebben het net niet allemaal![]()
- stand
- en wireless laden in mijn car
- full cover zou ook mooi zijn, maar ik las dat dat niet aan te raden is als je de voorkant met een glas of plstic bedekt, want daar kan zand enzo tussen komen las ik.
update ik heb de carbon besteld met ESR Boost Kickstand. dan kan ik en draadloos laden en heb ik een nette oplossing en stand. tnx voor meedenken!
Het probleem wat ik las is dat mijn tesla erg lastig laad als die in het midden schijnt te zitten. Daarom heb ik voor die optie gekozen dat de stand onderin geplakt wordt. Mss klopt dat niet maar leek valide :-)gwystyl schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:56:
[...]
Ik heb deze van Benks. Die is wel magnetisch, en dan heb ik de Armorpop phone grip & stand erbij. Die kan je aan je telefoon klikken, en dan ligt hij stabiel op tafel of je kan hem als stand gebruiken. Hij kan dan nog steeds op een magsafe lader, maar laadt dan langzamer dan zonder die grip eraan.
Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem, mijn scherm gaat eerst op zwart en daarna pas weer aan. Dit geldt voor zowel het coverscherm alswel het opengeklapte scherm. Een fout in de connector of iets dergelijks is dat dan niet. Dacht aan een software fout( wellicht door de laatste update) of misschien door de hitte. Iemand anders dit ook?
Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen
Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires
Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen
Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires
Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling