Gewoon z.s.m. open vouwen en zovaak mogelijk. Beter nu dan over 1.5 jaar als de garantie voorbij isjelleeelco schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:46:
[...]
Klopt. Er was ook geen valschade dus dat had ook eigenlijk niet geconstateerd kunnen worden. Ik had voor dat ik het toestel inleverde nog wel uitgebreid foto's gemaakt van alle kanten van het toestel, om later eventuele discussie te voorkomen.
Ik had gehoopt iets meer inzicht te krijgen WAAROM het gebeurd is. Ik ben echt extreem zuinig op mijn telefoons, ze zien er na 2-3 jaar vaak nog als nieuw uit. Het zal een tijdje duren voordat ik weer zonder 'angst' het toestel open kan vouwen!
Wat mij overigens wel opviel, is dat de vouw echt veel zichtbaarder wordt al na een paar dagen gebruik. Nou stoort het mij niet heel erg, maar vind het op zich wel jammer (het irritante is dat op de vouw het licht anders reflecteert, waardoor het extreem zichtbaar is als je maar een beetje omgevingslicht hebt).
Ik heb de Fold 2, 4,5,6 en nu de 7 alleen de Fold 4 had na 4 maanden ofzo een defect scherm, scharnier die vanuit binnen niet goed meeging ofz en door het scherm heen drukte. Voor de rest 0 problemen gehad met al mijn Folds! Van al die duizenden toestellen zijn er altijd een aantal die kapot zullen gaan. Jij had een van die weinige helaas. Maar goed opgelost lijkt mij en heel snel! De vouw is idd zichtbaar als het scherm uit is maar zodra je hem aanzet bijna tot niet te zien. Zolang je het licht niet precies recht er bovenop hebt.. Dat is het eerste wat andere altijd zeggen en dan zet ik het scherm aan en dan zijn ze zo verbaasd dat het niet meer te zien is.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
/f/image/1OpvPlD2AuxS6TdSnlujfRW7.webp?f=fotoalbum_large)