Ben bang dat het inderdaad heel erg persoonsgebonden is wat de oplossingsgerichtheid betreft bij Samsung. Ik had problemen met Dynalogic want ze hebben het toestel zonder verwijzing en of handtekening bij de buren afgegeven. Waarom weet ik niet want ik was gewoon thuis, ik kreeg geen briefje in de bus maar wel een sms van Samsung, "Veel plezier met uw nieuwe toestel." dus ik was in alle staten. Bel je Samsung en afhankelijk van de medewerker krijg je goede service of niet. Ik heb vandaag en gisteren heel veel moeten bellen met ze.DON PAPA schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:09:
Nou ik heb net de slechtste ervaring ooit met Samsung gehad, mijn bestelling werd afgeleverd en de verzenddoos zag er keurig netjes uit, dus die heb ik in ontvangst genomen. Maar toen ik die later openmaakte, zag ik dat de doos van de watch ultra aan één kant beschadigd was (zegel verbroken en hoek van de doos ingescheurd). Dus ik bel de klantenservice van Samsung en leg het verhaal uit en vraag of deze omgeruild kan worden omdat ik deze cadeau wil doen aan iemand. Dat blijkt niet te kunnen volgens deze mevrouw, het enige wat kan is deze retour sturen en je geld terug krijgen en opnieuw bestellen. Dus ik leg haar netjes uit dat ik deze watch heb gekocht in combinatie met de fold7 en verschillende kortings codes. Het antwoord van haar is "dat is jammer dan want die kortingscodes zijn nu vervallen, dus dan moet u het volle bedrag betalen als u opnieuw besteld". Nou we hebben daarna nog ruim een halfuur heen en weer gepraat, maar we kwamen geen steek verder. Dus tot slot vraag ik waar ik een klacht in kan dienen en het antwoord was "bij mij en bij niemand anders" nou toen heb ik het gesprek maar beëindigt.
Heeft hier iemand ervaring hoe je dit wel netjes opgelost krijgt?
Krijg gistermiddag dus bericht dat het toestel is afgeleverd maar ik weet van niks en dan word je verwezen naar Dynalogic zelf op de website van Samsung.
Neem direct contact op met de vervoerder is het advies maar die doet niks zonder een aanvraag van de verzender, hoezo van het kastje naar de muur?
Dit staat bij Samsung op hun veelgestelde shop vragen pagina:
"Via de Track&Trace van mijn vervoerder zie ik dat mijn bestelling al is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat kan ik doen?
We vragen je in dit geval om rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder."
Dus dat doe je dan met je goeie gedrag en die mensen vertellen je doodleuk dat je bij Samsung moet zijn, wij kunnen niks voor u doen want we hebben geen overeenkomst met u. Bel je Samsung en die gaan dan een onderzoek instellen met een beloofde terugkoppeling van de back office na 5 dagen. Jij zit ondertussen op hete kolen want misschien hebben ze dat ding wel gewoon gestolen. Ligt hij gewoon bij de buren zonder briefje of dat ervoor getekend is omdat er nummertje 310 op het pakketje stond ipv 310-2hg. De buurman kwam vanmiddag aanbellen en zei ik heb een pakketje voor u buurman, hebben ze geen briefje achtergelaten? Nee, helaas.
Het is dat ik eerlijke buren heb want anders zou ik het nooit weten als ze hem hadden willen houden. We zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een fout maar dit is gewoon slordig want hij hoort te checken aan wie hij een toestel van 2300 euro afgeeft. De buren hebben echt een volledig andere naam als ik dus dat heeft hij duidelijk niet gedaan. En er is getekend met 2 initialen, wtf?
Maar hij is binnen, nu maar hopen dat Samsung hem niet alsnog blokkeert. Heb ze al laten weten dat hij boven water is maar heb geen idee hoe snel of traag ze zijn met terugdraaien of stopzetten van het onderzoek want daarvoor moet je wachten op een terugkoppeling na 5 dagen.