waar had je hem gekocht?SacreBleu schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:47:
Verdorrie. Mijn Fold7 teruggestuurd naar winkel. Had contact opgenomen met Samsung over het nare geluid bij het openklappen. Medewerker raadde aan om naar de winkel te gaan voor reparatie of omruiling. Uitdrukkelijk nagevraagd of dit ook geldt als het toestel niet bij Samsung vandaan kwam. Geen probleem wel aankoopbewijs meenemen.
Dus, op naar Breda, vriendelijke medewerker maar slecht nieuws. Ja dit is een productiefout, Nee we kunnen het niet repareren want onderdelen zijn er niet. Omruilen kan niet want het toestel is niet bij ons gekocht.
Dus, toestel toch opgestuurd naar verkoper. Krijg ik nu gericht, dat het geen defect is. Dus willen ze hem ongerepareerd retourneren. Daar ging ik niet mee akkoord. Defect in scharnier kan misschien het inner screen beschadigen en dan wordt het een discussie of het gebruikersschade is ja of nee.
Toen kreeg ik de optie om een ander toestel te krijgen. Dus dat is prima. Maar niet hetzelfde toestel want de mijne is niet defect. Toen ik dan zei, doe maar de zwarte (ik had blauw) kon dat wel. Maar één probleempje. Die is duurder. Aangegeven dat ik voor een wettelijk garantie verzoek niet ga bij betalen.
Uiteindelijk een half uur heen-en-weer geargumenteer zal ik, hoogstwaarschijnlijk morgen worden gebeld door een collega, die dan zal bespreken of het met hoge uitzondering alsnog een omruil kan worden voor hetzelfde toestel.
Edit: ik ben eigenlijk meteen teruggebeld, ze gaan hem toch meteen omruilen voor een nieuwe, zelfde kleur zonder bijbetaling.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
:strip_exif()/f/image/FSFyG3uyMMKoYkNCydpAlXED.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qdW98HFK96SQz6HNjuPQJkoR.jpg?f=fotoalbum_large)