Ik had bij Samsung voor de Flip 7 een suitcase besteld maar die komt pas over 2 weken. In de tussenperiode met een goedkoop hoesje van Amazon van 9 euro proberen te werken maar die schiet iedere keer los in de flip dus wachten op problemen met vallen.
Daarom maar bij bol.com het hoesje besteld voor 17 euro maar dan wel op voorraad en morgen of overmorgen geleverd. Bij Samsung de pre order van de suitcase maar weer geannuleerd.
Enne screenprotector voor het kleine scherm, gisteren besteld bij Samsung (via member korting, de tip voor Samsung producten) maar werd vanmorgen door een dubieus transportbedrijf gebeld of ik iets verwachtte terwijl Samsung had gecommuniceerd het via Dynalogic af te leveren, dus aangegeven dat ik niets verwachtte want ze konden niet aangeven dat het via Samsung kwam, hebben ze gelijk de hele order geannuleerd bij Samsung en heeft men een retour actie gestart.. zonde dat ze zo werken voor dit. Eerdere bestellingen via Samsung gaan namelijk altijd goed met een echte koerier van Dynalogic..
Daarom maar bij bol.com het hoesje besteld voor 17 euro maar dan wel op voorraad en morgen of overmorgen geleverd. Bij Samsung de pre order van de suitcase maar weer geannuleerd.
Enne screenprotector voor het kleine scherm, gisteren besteld bij Samsung (via member korting, de tip voor Samsung producten) maar werd vanmorgen door een dubieus transportbedrijf gebeld of ik iets verwachtte terwijl Samsung had gecommuniceerd het via Dynalogic af te leveren, dus aangegeven dat ik niets verwachtte want ze konden niet aangeven dat het via Samsung kwam, hebben ze gelijk de hele order geannuleerd bij Samsung en heeft men een retour actie gestart.. zonde dat ze zo werken voor dit. Eerdere bestellingen via Samsung gaan namelijk altijd goed met een echte koerier van Dynalogic..
[ Voor 3% gewijzigd door mozziej op 23-07-2025 19:57 ]
:strip_exif()/f/image/qNUhK6i72TFyZEOvmHlA4nKD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iOVKrUs47WAqIdJA8u7aXvgM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/99PcIXRDG3j5vtpJ5l89i56B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZLyELCf9aulzPM6ZF5LEDlsp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2229SjK8xCDVdq9PJsBvL8j4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Sp2rjrAj1MqjTBTLA0Kry93p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0oMDDDdLLy0JGfqzb568wWuS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqHX0nE05cBLQbgXUA068hoZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SXKATzvXWfuvzWNGE456Va5t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6CtUCoSo8ks1aCBf7HGCpuPC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aVSMiX506QeQXgkvjAupWpOf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/scTWu5dyCvN9GTSTX2yqWEF4.jpg?f=fotoalbum_large)