Samsung Flip 7
Ziet er mooi uit!dave1972 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:54:
Voor de mensen met een Fold is dit miss wel een mooie optie https://vm.tiktok.com/ZGdaNQCjn/
maar.. blauwe telefoon en dan een zwart hoesje er omheen... Ik ga daar niet heel lekker op. Dan had je net zo goed een zwarte telefoon kunnen nemen..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Iemznd ervaringen met de cases van Torras?
Die had ik ook op het oog. Wil je svp laten weten hoe die bevalt zodra die binnen is?London schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:30:
Ik heb in de queeste naar een fatsoenlijk magsafe hoesje tijdelijk deze besteld: https://www.mytrendyphone...-flip-hoesje-353571p.html
Wil toch even iets om m'n Fold heen hebben dus dan voldoet dit wel even voor een paar weken. En hinge bescherming is ook een pré. Loer hier dus ook even mee wat jullie bestellen
Het is een prima case maar zoals gezegd geen magsafe. Draadloos laden werkt er wel prima mee en de telefoon incl. hinge zijn goed beschermd dus voor nu ben ik er content mee tot ik een mooie magsafe case heb gevondenJeffrey-W schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:39:
[...]
Die had ik ook op het oog. Wil je svp laten weten hoe die bevalt zodra die binnen is?
Tesla M3LR '21
Daarom maar bij bol.com het hoesje besteld voor 17 euro maar dan wel op voorraad en morgen of overmorgen geleverd. Bij Samsung de pre order van de suitcase maar weer geannuleerd.
Enne screenprotector voor het kleine scherm, gisteren besteld bij Samsung (via member korting, de tip voor Samsung producten) maar werd vanmorgen door een dubieus transportbedrijf gebeld of ik iets verwachtte terwijl Samsung had gecommuniceerd het via Dynalogic af te leveren, dus aangegeven dat ik niets verwachtte want ze konden niet aangeven dat het via Samsung kwam, hebben ze gelijk de hele order geannuleerd bij Samsung en heeft men een retour actie gestart.. zonde dat ze zo werken voor dit. Eerdere bestellingen via Samsung gaan namelijk altijd goed met een echte koerier van Dynalogic..
[ Voor 3% gewijzigd door mozziej op 23-07-2025 19:57 ]
Ik heb tijdelijk deze case tot de Thinborn binnenkomt: https://www.amazon.nl/dp/B0FCS3RTHQ
En deze screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/B0F8RDXNY5
Met beide erg blij. De case is voor en achter, maar geen hinge bescherming. Is voor mij ook niet nodig. Hij is wat dikkig, maar prima tot de Thinborn er is.
De screenprotector is ook erg fijn. Hij is onwijs makkelijk aan te brengen door de meegeleverde tools (nog meer hufterproof dan dit gaat het niet worden - zelfs ik kan het) en merk geen verschil in de beeldkwaliteit.
Hij laat aan alle kanten wat vrije ruimte zodat hij met de meeste cases compatible zal zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door JohnHeroHD op 24-07-2025 08:16 ]
Verder heb ik ook de Thinborne besteld, maar komt uit de US. Dus dat duurt wel een aantal weken.
Ringke Fusion
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

De cutout voor de aanknop/vingerafdruklezer is diep. Casual mijn vinger er op rusten voor unlock werkt niet meer.
Vervelendste is dat de case een magsafe case is, net als heel veel cases nu. Daar werkt de nfc-lezer niet doorheen. Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die etten het toestel muurvast.
Dat is een probleem met nfc-betalingen ben ik bang.
Dat is vreemd, ik heb voor mijn S23U een magsafe case gehad en daar altijd prima betalingen mee kunnen doen.Geekess schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:22:
Vervelendste is dat de case een magsafe case is, net als heel veel cases nu. Daar werkt de nfc-lezer niet doorheen. Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die etten het toestel muurvast.
Ik heb hetzelfde probleem, heb 3 goedkope cases van Amazon maar de cut outs zijn niet zo verfijnd.mytheory schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:46:
Ik heb mijn Fold 7 nu ook binnen. Had 3 verschillende cases besteld bij Ali. Bij alle drie merk ik dat ik wat lastig bij de aan uit knop kom, deze zit best diep. Hebben jullie dat ook?
Expected 1 Aug
Dat zou wel heel vlot zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door fredgroes op 26-07-2025 12:20 ]
Hoewel ook mijn paspoort niet scande met magsafe case, werkte nfc betalen gelukkig moeiteloos.Geekess schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:22:
Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die zetten het toestel muurvast.
Ik heb een Anti Reflecting screenprotector van Samsung geplaatst, en de kras in het midden is helemaal weggetrokken na 2 dagen. Ik denk dat je het even de tijd moet geven.pebbie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:51:
Screenprotector is waardeloos. Na het plaatse zit er een lelijke kras in het midden. Bij dezen 2e extreem voorzichtig gedaan maar nog steeds een streep, wel lichter maar toch. Samsung biedt nu 10%korting wan ik had het ook in hun winkel kunnen laten plaatsen. Duh... Zou niet nodig hoeven zijn lijkt me. Gaat om de screenprotector die bij clear back over zat.
Zag eerst ook een streep in het midden. Na paar dagen niet meer te zien inderdaad.BizzieBis schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:42:
[...]
Ik heb een Anti Reflecting screenprotector van Samsung geplaatst, en de kras in het midden is helemaal weggetrokken na 2 dagen. Ik denk dat je het even de tijd moet geven.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Goed om te lezen. Na een halve dag ziet het er nog uit dat je denkt van, dat komt niet goed 🙈Arjan81 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:14:
[...]
Zag eerst ook een streep in het midden. Na paar dagen niet meer te zien inderdaad.
*Update: Nog een halve dag later is het merendeel weggetrokken. Als dit doorzet zie je er morgen niks meer van. Onverwacht als je het daarvoor zag
[ Voor 19% gewijzigd door greenlizzard op 29-07-2025 20:25 ]
Het scherm aan de voorzijde, de linkerzijde. Waar dus geen ruimte is om "om het randje heen" het hoesje te klikken. Omdat het anders onder het scharnier komt. Zou je dat randje moeten vast plakken op het scherm. Je krijgt er een stukje tape bij. Ga ik niet doen, dus nu zit er een irritant slap los randje op de voorzijde.
Gelijk maar een Carbon Shield van Samsung besteld. Komt vandaag. Dan maar niks op de voorzijde.
:strip_exif()/f/image/qNUhK6i72TFyZEOvmHlA4nKD.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor nu de achterkant maar laten zitten en dan maar een "naakte" voorkant.
Helaas is mijn Thinborn nog niet verzonden, schijnbaar heb ik een pre-order batch die 5 augustus wordt verstuurd.
Zat ook nog aan de Carbon Shield te denken, maar dat vind ik ook wel weer heel erg duur voor een paar weken.
[ Voor 38% gewijzigd door JohnHeroHD op 29-07-2025 14:43 ]
Hier zelfde problemen met amazon hoesje (FDHYFGDY Beschermhoesje voor Samsung Galaxy Z Fold 7) randen aan voorzijde zijn wat hoog, is wel kwestie van wennen denk ik. Gebruik geen swipe navigatie. Hij gaat er idd snel lelijk uitzien. Best jammer want verder beschermt hij wel goed.JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:39:
Mijn Amazon hoesje ben ik ook niet tevreden over. Die randen zijn zo hoog dat swipe navigatie amper te doen is. En de bovenste verflaag begint al af te brokkelen waardoor hij ook nog eens lelijk aan het worden is.
[Afbeelding]
Voor nu de achterkant maar laten zitten en dan maar een "naakte" voorkant.
Helaas is mijn Thinborn nog niet verzonden, schijnbaar heb ik een pre-order batch die 5 augustus wordt verstuurd.
Zat ook nog aan de Carbon Shield te denken, maar dat vind ik ook wel weer heel erg duur voor een paar weken.
Geen bescherming aan de voorzijde, enkel nog die anti reflectie film die ik er op kan plakken.
Ik heb de silver versie, en dat ziet er enorm gelikt uit met die zwarte carbon look.
Bij mij is de case ook al aan het 'afbladderen' wat heb je gedaan om een refund te krijgen?JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:04:
Net ook even naar de winkel gegaan en de carbon shield case van Samsung gekocht. En inderdaad. Het voelt geweldig! Mijn geld krijg ik gelukkig terug van Amazon voor de beschadigde case.
Hier heb ik ook naar gekeken en mijn zorgen zijn meer het vallen met de hoek van de onbeschermde voorkant. Of denken jullie dat het naar beneden vallen de case aan de achterkant dat voldoende beschermd?ppeterr schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:34:
Ok. Carbon Shield er net op geklikt. En grappig....kreeg weer het "wauw" gevoel.
Geen bescherming aan de voorzijde, enkel nog die anti reflectie film die ik er op kan plakken.
Ik heb de silver versie, en dat ziet er enorm gelikt uit met die zwarte carbon look.
Je hebt het over een anti reflectie film, zijn dat die screenprotectors die erbij zitten?
Contact opgenomen met de Amazon klantenservice (chat), situatie uitgelegd, foto doorgestuurd, en ik kreeg een terugbetaling.Arjan81 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:55:
[...]
Bij mij is de case ook al aan het 'afbladderen' wat heb je gedaan om een refund te krijgen?
Had ook eigenlijk niet anders verwacht om eerlijk te zijn. Dit mag je echt niet verwachten van een hoesje na nog geen week normaal gebruik. Niet laten vallen, alleen op zachte ondergronden gelegd, etc.
Er zitten naast de case inderdaad ook 2 anti-reflecterende screenprotectors bij. Zelf nog niet gebruikt want ik had er al een Spigen opgedaan.mytheory schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Je hebt het over een anti reflectie film, zijn dat die screenprotectors die erbij zitten?
Nee, de Carbon Shield zal niet helpen en de reflectie film ook niet. Deze doe je er niet op als je hem wilt beschermen tegen vallen. Het is wel een eerste laagje tegen krassen. En een beetje voor betere grip.mytheory schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Hier heb ik ook naar gekeken en mijn zorgen zijn meer het vallen met de hoek van de onbeschermde voorkant. Of denken jullie dat het naar beneden vallen de case aan de achterkant dat voldoende beschermd?
Dank voor je toelichting.JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 06:16:
[...]
Contact opgenomen met de Amazon klantenservice (chat), situatie uitgelegd, foto doorgestuurd, en ik kreeg een terugbetaling.
Had ook eigenlijk niet anders verwacht om eerlijk te zijn. Dit mag je echt niet verwachten van een hoesje na nog geen week normaal gebruik. Niet laten vallen, alleen op zachte ondergronden gelegd, etc.
Heb ook met ze gechat. Ze wilden alleen een refund geven als ik het retourneerde omdat het niet door Amazon wordt verkocht. Dat wil ik niet omdat deze hoes ook de voorzijde beschermd tegen vallen en ik (nog) niks anders heb behalve de silicone case van Samsung die alleen de achterzijde beschermd. Dus maar akkoord gegaan met een promocode voor € 5.
Ok ik heb het erop gehad, en beiden hadden in het midden van het scherm een streep/naad.JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 06:18:
[...]
Er zitten naast de case inderdaad ook 2 anti-reflecterende screenprotectors bij. Zelf nog niet gebruikt want ik had er al een Spigen opgedaan.
Geen gezicht.....dat slaat natuurlijk nergens op.
Er afgehaald weer.
:strip_exif()/f/image/0oMDDDdLLy0JGfqzb568wWuS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door ppeterr op 30-07-2025 11:44 ]
Sorry om dit te moeten zeggen, maar dat hoort erbij en zal na een dag of 2 wegtrekken. Bekend probleem op Reddit. Meerdere personen trokken de protector er weer af, maar dit trekt vanzelf helemaal weg. Staat ook in de instructiesppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:38:
[...]
Ok ik heb het erop gehad, en beiden hadden in het midden van het scherm een streep/naad.
Geen gezicht.....dat slaat natuurlijk nergens op.
Er afgehaald weer.
[Afbeelding]
JohJohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:56:
[...]
Sorry om dit te moeten zeggen, maar dat hoort erbij en zal na een dag of 2 wegtrekken. Bekend probleem op Reddit. Meerdere personen trokken de protector er weer af, maar dit trekt vanzelf helemaal weg. Staat ook in de instructies
Naja, ik ga even kijken of ik ze los kan bestellen. Want verder zat het er wel strak op.
Wie de fuck leest nou een gebruiksaanwijzing van een plak folietje
Ik wist dit dus ook niet, lees het nu hier. Had de originele protector bij Samsung besteld, filmpje bekeken maar daar werd niks over gezegd. En idd als je het filmpje hebt bekeken ga ik niet ook de papieren handleiding nog doornemen. Dus helaas voor Jan Doedel eentje eraf gehaald en weggegooid....ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:19:
[...]
JohBeetje dom van mij.
Naja, ik ga even kijken of ik ze los kan bestellen. Want verder zat het er wel strak op.
Wie de fuck leest nou een gebruiksaanwijzing van een plak folietje

Ik heb er dus 2 verkloot...maar goed, hier kan je ze bestellen. Want verder ziet en zit het er wel strak op.pebbie schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:55:
[...]
Ik wist dit dus ook niet, lees het nu hier. Had de originele protector bij Samsung besteld, filmpje bekeken maar daar werd niks over gezegd. En idd als je het filmpje hebt bekeken ga ik niet ook de papieren handleiding nog doornemen. Dus helaas voor Jan Doedel eentje eraf gehaald en weggegooid....
https://www.bol.com/nl/nl...67dJrA.4_7.8.ProductTitle
Top screenprotector, heb deze zelf ook. Wel 1tje verprutst door een groot stofdeeltjeppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:18:
[...]
Ik heb er dus 2 verkloot...maar goed, hier kan je ze bestellen. Want verder ziet en zit het er wel strak op.
https://www.bol.com/nl/nl...67dJrA.4_7.8.ProductTitle
Maar jij had dus geen streep in het midden, of je wist dat het zou weg trekken?BizzieBis schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:21:
[...]
Top screenprotector, heb deze zelf ook. Wel 1tje verprutst door een groot stofdeeltjeAls ie eenmaal goed zit is het een verademing wat betreft reflecties.
Wel een streep. Maar ik was bekend met het principe dus ik heb twee dagen gewacht.ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:23:
[...]
Maar jij had dus geen streep in het midden, of je wist dat het zou weg trekken?
BizzieBis schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:50:
[...]
Wel een streep. Maar ik was bekend met het principe dus ik heb twee dagen gewacht.

Dat is zodat hij compatible is met cases.EnigmaNL schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:10:
Vandaag de Spigen Glastr EZ Fit screen protector geplaatst op mijn Fold 7 maar ben er niet echt tevreden over. Het glasplaatje bedekt niet eens het volledige scherm, hij is aan alle kanten wel 5mm te klein. Valt me tegen want ik heb hetzelfde product ook voor de Switch 2 gekocht en daar is het wel de juiste maat.
Omdat de glasplaat wat dikker is, kan een case anders potentieel niet goed aansluiten.
Met een folie protector maakt dat niet uit, want die is niet zo dik.
Waarschijnlijk wel, maar zelfs cases gaan niet zo ver over de rand heen. Die van Spigen zelf ook niet.JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:08:
[...]
Dat is zodat hij compatible is met cases.
Omdat de glasplaat wat dikker is, kan een case anders potentieel niet goed aansluiten.
Met een folie protector maakt dat niet uit, want die is niet zo dik.
Degene die ik hiervoor had was echt perfect aangesloten op de protector - wat dus niet fijn was voor swipe gestures. Als die protector groter was geweest had ik een probleem gehad met de case. Ze zullen dus wellicht extra marge nemen voor maximale compatibiliteit.EnigmaNL schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:19:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar zelfs cases gaan niet zo ver over de rand heen. Die van Spigen zelf ook niet.
Ik baal er wel een beetje van, nu moet ik alsnog een zoeken die wel de juiste maat heeft en makkelijk te plaatsen is.JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:30:
[...]
Degene die ik hiervoor had was echt perfect aangesloten op de protector - wat dus niet fijn was voor swipe gestures. Als die protector groter was geweest had ik een probleem gehad met de case. Ze zullen dus wellicht extra marge nemen voor maximale compatibiliteit.
Voor de volgende keer, vraag eerst je retour aan. Kans is groot dat je je geld terug krijgt en het hoesje niet hoeft te retourneren. Voor die goedkope producten is retourzending alleen maar extra kosten voor een Chinese dropshipper dus ze hoeven hem niet terug. En jij krijgt je geld terug.Arjan81 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:26:
[...]
Dank voor je toelichting.
Heb ook met ze gechat. Ze wilden alleen een refund geven als ik het retourneerde omdat het niet door Amazon wordt verkocht. Dat wil ik niet omdat deze hoes ook de voorzijde beschermd tegen vallen en ik (nog) niks anders heb behalve de silicone case van Samsung die alleen de achterzijde beschermd. Dus maar akkoord gegaan met een promocode voor € 5.
Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar ik meen me te herinneren dat geen enkele retouroptie aansloot op de situatie.MeanDz schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:55:
[...]
Voor de volgende keer, vraag eerst je retour aan. Kans is groot dat je je geld terug krijgt en het hoesje niet hoeft te retourneren. Voor die goedkope producten is retourzending alleen maar extra kosten voor een Chinese dropshipper dus ze hoeven hem niet terug. En jij krijgt je geld terug.
Je had wel iets als "product damaged", maar dat interpreteerde ik als hij is beschadigd aangekomen. En dat was niet het geval. Er was niet iets als "hij is door normaal gebruik nu al beschadigd".
Vandaar dat ik de chat ben gestart om de situatie uit te leggen.
Dank voor de tip. Wilde het risico niet nemen. Was ook maar € 15. Met de promo heb ik hem nu voor € 10. Dus de schade valt gelukkig mee.MeanDz schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:55:
[...]
Voor de volgende keer, vraag eerst je retour aan. Kans is groot dat je je geld terug krijgt en het hoesje niet hoeft te retourneren. Voor die goedkope producten is retourzending alleen maar extra kosten voor een Chinese dropshipper dus ze hoeven hem niet terug. En jij krijgt je geld terug.
Ik begrijp het.JohnHeroHD schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:46:
[...]
Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar ik meen me te herinneren dat geen enkele retouroptie aansloot op de situatie.
Je had wel iets als "product damaged", maar dat interpreteerde ik als hij is beschadigd aangekomen. En dat was niet het geval. Er was niet iets als "hij is door normaal gebruik nu al beschadigd".
Vandaar dat ik de chat ben gestart om de situatie uit te leggen.
Misschien is dat ook een teken dat de Fold 7 wel een succes is
Tesla M3LR '21
Heb precies hetzelfde. Bij Ali verschillende besteld en de goedkoopste van 6 euro is by far de beste tot nu toe. Alleen de voorkant links zit wat losser omdat deze niet vastgeplakt zit dat vind ik minder.London schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:22:
Het is wel een ramp om een fatsoenlijke case te vinden voor de Fold 7, of niet dan? Heb nog steeds m'n cheapskate case eromheen, simpelweg omdat er nog amper magsafe cases beschikbaar zijn of ze zijn niet op voorraad. Heb m'n hoop gevestigd op Pitaka en Spigen maar ook die zijn of een pre-order of overal uitverkocht.
Misschien is dat ook een teken dat de Fold 7 wel een succes is
Ik ben op zoek naar een slimcase met een cover waar een vaste screenprotector in zit zodat de randen vastzitten.
Hier trouwens een link naar 25 cases en een uitgebreide test. Check ook even rond 01:08:00 waar het binnenste scherm kapot gaat. Dus voorzichtig met het afhalen van de cases.
https://www.temu.com/good...gsvve&refer_page_sn=10045
:strip_exif()/f/image/6CtUCoSo8ks1aCBf7HGCpuPC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wauw. Dat is wel even schrikken zeg! Heb zelf afgelopen week ook een volledig omsluitende case verwijderd en die zat goed vast. Blij dat het allemaal goed is gegaan. Dit hou ik wel in mijn achterhoofd voor als mijn Thinborn binnen komt en die er ooit weer af moet.mytheory schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
Hier trouwens een link naar 25 cases en een uitgebreide test. Check ook even rond 01:08:00 waar het binnenste scherm kapot gaat. Dus voorzichtig met het afhalen van de cases.
Ik heb niet het gevoel dat Thinborne zich aan de afspraken houd. Ik heb al een track en trace van UPC. Die al 10 dagen op "nog niets ontvangen om te versturen staat". En op de website is de pre-order datum nu 18 Augustus.JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:39:
Is wel een ontwerpprobleem door die kleine bezel (tja het is ook nooit goed :-))
Heeft iemand een stevigere Flip7 case of is dit voor alle cases van dit model een probleem?
Heb momenteel de carbon van samsung en die bevalt wel. Maar zou een magsafe variant willen proberen.
Edit: lees net dat de Thinborne's nog niet binnen zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 04-08-2025 23:38 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zit er bij de officiele covers nu zo een anti reflectie screenprotector erbij? Kan het nergens vinden
Er zitten 2 protectors in doos erbij....
Volgens mij zouden de meegeleverde screenprotector antireflectie. Maar jij kunt dat natuurlijk het beste beoordelen en het bewijs leveren. Dus laat het ons vooral weten (plus een foto van de meegeleverde screenprotector, vergeleken met die goedkope die nu op je Fold zit?).superericje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:02:
Ik heb een clear cover magsafe van Samsung (deze: https://www.samsung.com/n...ansparent-gp-fff966ycatw/) voor mijn Fold 7.die case kreeg ik later binnen.... Daarvoor all een redelijk goedkope screenprotector geplaatst...
Zit er bij de officiele covers nu zo een anti reflectie screenprotector erbij? Kan het nergens vinden
Er zitten 2 protectors in doos erbij....
hahaha ja dat is waar, maar de huidige zit er strak op zonder bubbels.. dus voordat ik die eraf trek voor een zelde soort..Of-Aaargh schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:52:
[...]
Volgens mij zouden de meegeleverde screenprotector antireflectie. Maar jij kunt dat natuurlijk het beste beoordelen en het bewijs leveren. Dus laat het ons vooral weten (plus een foto van de meegeleverde screenprotector, vergeleken met die goedkope die nu op je Fold zit?).
Wil graag weten voordat ik vervang.. mocht iemand het weten.. met alle liefde de before and after pictures
Maar je hoeft toch de screenprotector niet te bevestigen om te kijken hoe de antireflectie werkt? Je kunt ook een indruk krijgen als je 'm los bekijkt en vergelijkt qua weerspiegeling.superericje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:00:
[...]
hahaha ja dat is waar, maar de huidige zit er strak op zonder bubbels.. dus voordat ik die eraf trek voor een zelde soort..
Wil graag weten voordat ik vervang.. mocht iemand het weten.. met alle liefde de before and after pictures
https://amzn.eu/d/1ojOICl
https://amzn.eu/d/727iNwm
Magsafe werkt perfect en ik vind met name de vingerband aan de achterkant en de zuignap om hem gesloten te houden echt top
[ Voor 21% gewijzigd door London op 05-08-2025 13:19 ]
Tesla M3LR '21
Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.ppeterr schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:49:
Pakketje van Thinborne (waarde 80 euro) wat met UPS uit de US komt zegt mij het volgende:
[Afbeelding]
Ik kan niet helemaal plaatsen, het hoe hoog en waarom.
Oke, thanks!Holyjoe schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:51:
[...]
Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.
Hopelijk is het een fantastisch hoesje, want tot nu toe zit mijn Thinborne ervaring vol verassingen
Sorry beetje laat…Of-Aaargh schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:04:
[...]
Maar je hoeft toch de screenprotector niet te bevestigen om te kijken hoe de antireflectie werkt? Je kunt ook een indruk krijgen als je 'm los bekijkt en vergelijkt qua weerspiegeling.
Zijn inderdaaD de juiste folies die erbij zitten..
Verschil behoorlijk groot! Zit erop
https://www.ipitaka.com/c...ce=Samsung+Galaxy+Z+Flip7Pumanike schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:10:
Weet iemand een mooie powerbank voor de Flip 7 met qi2 / magsafe die niet dik is en mooi tegen de achterkant van de Flip past? 5000mah is prima.
Maar ik heb er geen haast mee, de Carbon Shield van Samsung vind ik er prachtig op zitten...
Waar heb je deze bestelt?
BVD
Maugrinn schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 18:30:
[Afbeelding]
Mijn Torras case is binnen gekomen, zit best goed, laat geen vingerafdrukken achter, zitten ook 2 glas screenprotectors bij
Ongeveer 13mm dik, sluit mooi aan. En swipes van de rand gaat ook goed. Voelt wel een beetje glad aan, beetje zijde achtig.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Kun je niet het front stukje er vast opzetten? In ieder geval dan aan beide kanten een beetje beschermd.ppeterr schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:32:
Thinborne hoesje is aangekomen uit de US.
Maar ik heb er geen haast mee, de Carbon Shield van Samsung vind ik er prachtig op zitten...
Maarja, ik ben zo tevreden over de Samsung Carbon Shield dat ik de hele Thinborn heb geannuleerd
Ik heb nu een minimalistische variant besteld, zag op internet dat dit altijd past.
Ben ook op zoek naar een MagSafe powerbank maar ben bang dat die wel moeite zal hebben met het camera eiland. Heeft iemand die al?
[ Voor 26% gewijzigd door mytheory op 13-08-2025 19:49 ]
Misschien had ik hem ook moeten annuleren, ik was zo hyped en nu hij er is denk ik....tja die Carbon Shield is perfect.JohnHeroHD schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:12:
[...]
Kun je niet het front stukje er vast opzetten? In ieder geval dan aan beide kanten een beetje beschermd.
Maarja, ik ben zo tevreden over de Samsung Carbon Shield dat ik de hele Thinborn heb geannuleerd
Ik heb ook helemaal geen behoefte aan een randje op de voorzijde....dus ik laat het even rusten, en de thinborne in de verpakking tot ik er eens aan denk.....
Dus voor mij is dat nog een reden om wel de thinborne te gebruiken. Ook al schijnt die niet zo goed te passen zonder de stickers te gebruiken aan de binnenkant.
Hangt af van welke case je gebruikt. Bij Thinborne schijnt dit wel goed te zitten. Heb zelf een magasfe charger van Anker en dat past prima. Geen last van de cameras. Heb ook een 5000mah accu van Baseus (de mini) en dat gaat ook prima. De telefoon wordt wel erg heet met draadloos laden dus ik gebruik de powerbank alleen als het echt moet.mytheory schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:12:
Gebruikt er iemand een MagSafe lader voor zijn Fold7? Want het is best krap tussen het camera eiland en de ring. Ik wil er eentje aanschaffen omdat ik nu een MagSafe case heb. Mijn huidige wireless charger (heeft geen MagSafe) laadt de Fold7 niet op omdat hij net niet voldoende contact maakt met de achterkant.
Ik heb nu een minimalistische variant besteld, zag op internet dat dit altijd past.
Ben ook op zoek naar een MagSafe powerbank maar ben bang dat die wel moeite zal hebben met het camera eiland. Heeft iemand die al?
[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 14-08-2025 07:31 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik las op Reddit dat de magsafe magneet niet goed gecentreerd op de case zit. En bij veel mensen er voor zorgt dat magsafe laden hierdoor niet goed werkt.B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:27:
Heb zelf de Thinborne besteld terwijl ik nu de Samsung carbon case gebruik met magsafe sticker. De sticker is iets te strak als je een accessoire vast klikt. Ik heb bijvoorbeeld een grip ring van Torras en daar dus ook de bijgeleverde sticker van gebruikt en je kan de ring niet draaien als hij vastgeklikt zit. Gebruik ik de ring op mijn werk telefoon (iphone) dan gaat dat aanzienlijk beter. Ha ervan uit dat dit ook het geval is bij de Thinborne. De sticker moet namelijk op de case anders werkt hij minder goed.
Dus voor mij is dat nog een reden om wel de thinborne te gebruiken. Ook al schijnt die niet zo goed te passen zonder de stickers te gebruiken aan de binnenkant.
Thx en het klopt wat je zegt over dat ie dan erg warm wordt. In mijn auto heb ik ook een draadloze lader en dan wordt ie ook heet. Dus die ga ik maar skippen, leek mij anders wel handig.B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:27:
Hangt af van welke case je gebruikt. Bij Thinborne schijnt dit wel goed te zitten. Heb zelf een magasfe charger van Anker en dat past prima. Geen last van de cameras. Heb ook een 5000mah accu van Baseus (de mini) en dat gaat ook prima. De telefoon wordt wel erg heet met draadloos laden dus ik gebruik de powerbank alleen als het echt moet.
. Ik kom van de iPhone en dus een hoop MagSafe spul, lader, bureaulader en autohouder dat soort spul..
Kan bevestigen dat de camera bump geen probleem geeft bij gebruik.. sterkte ook prima.. in auto blijft hij gewoon goed vast zitten zelfs bij drempels/ hobbels in de weg..
Je hebt de spigen thin fit denk ik? Die werd als "Thin fit" hoes met magsafe geadverteerd. Heb ik hier ook nog ongeopend liggen. Is het wat?superericje schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:30:
Ik heb het MagSafe hoesje van Samsung,
. Ik kom van de iPhone en dus een hoop MagSafe spul, lader, bureaulader en autohouder dat soort spul..
Kan bevestigen dat de camera bump geen probleem geeft bij gebruik.. sterkte ook prima.. in auto blijft hij gewoon goed vast zitten zelfs bij drempels/ hobbels in de weg..
Hij schrijft dat hij de Magsafe van Samsung zelf heeft.B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:25:
[...]
Je hebt de spigen thin fit denk ik? Die werd als "Thin fit" hoes met magsafe geadverteerd. Heb ik hier ook nog ongeopend liggen. Is het wat?
Alle magsafe hoesjes op de site van Samsung zijn van spigen. Je hebt de clear case met magsafe en een zwarte niet transparante. Ik heb die zwarte dus thuis liggen, maar ga ik retourneren.Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:01:
[...]
Hij schrijft dat hij de Magsafe van Samsung zelf heeft.
Dat KLOPT!Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:01:
[...]
Hij schrijft dat hij de Magsafe van Samsung zelf heeft.
De GP-FFF966YCATW
Of die officieel van Spigen is.. geen idee (volgens mij niet, maar ik denk ook weer niet dat Samsung een cover fabriek heeft
[ Voor 8% gewijzigd door superericje op 15-08-2025 09:17 ]
Nope niet de mijneB-Bandit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:07:
[...]
Alle magsafe hoesjes op de site van Samsung zijn van spigen. Je hebt de clear case met magsafe en een zwarte niet transparante. Ik heb die zwarte dus thuis liggen, maar ga ik retourneren.
Spigen heb ik wel eens gehad voor iPhone.. Altijd MWA.. vond ik vaak wat bulky (zaten dan van die luchtkussentjes of in de hoeken voor 'extra' bescherming, maar ok).. die ik heb is serieus strak eromheen..
bescherming.. sja.. gewoon voorzichtig zijn
Gaat mij er voornamelijk om, dat er IETS omheen zit.. dat hij wat stroever is en dus dus niet uit vingers glipt EN magsafe die goed werkt... Dat is deze case
Ik heb de grijze en zwarte zwarte bekeken en die waren beide van Spigen dus ik ging er vanuit dat de transparante dat ook was. Bij de grijze en zwarte zie je dat op de magring Spigen staat geschreven. Verder rept Samsung met geen woord over Spigen. Maar zie nu dat dit bij de transparante niet te zien is haha.superericje schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:15:
[...]
Nope niet de mijne
Spigen heb ik wel eens gehad voor iPhone.. Altijd MWA.. vond ik vaak wat bulky (zaten dan van die luchtkussentjes of in de hoeken voor 'extra' bescherming, maar ok).. die ik heb is serieus strak eromheen..
bescherming.. sja.. gewoon voorzichtig zijn![]()
Gaat mij er voornamelijk om, dat er IETS omheen zit.. dat hij wat stroever is en dus dus niet uit vingers glipt EN magsafe die goed werkt... Dat is deze case
Goed...fijn dat hij werkt. Ik heb wel gemerkt dat de laadspoelen van de Fold 7 best hoog zitten. Het is kiezen tussen een bruikbare magsafe met accessoires of een goede laadverbinding. Want als je de ring te hoog laat uitkomen passen grips en powerbanks minder goed.
Jammer, hopelijk vanaf de Fold 8 officiële ondersteuning.
Ohww ja, maar dat zijn complete voor voor en achterkant.. Deze is alleen back cover...B-Bandit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:33:
[...]
Ik heb de grijze en zwarte zwarte bekeken en die waren beide van Spigen dus ik ging er vanuit dat de transparante dat ook was. Bij de grijze en zwarte zie je dat op de magring Spigen staat geschreven. Verder rept Samsung met geen woord over Spigen. Maar zie nu dat dit bij de transparante niet te zien is haha.
Goed...fijn dat hij werkt. Ik heb wel gemerkt dat de laadspoelen van de Fold 7 best hoog zitten. Het is kiezen tussen een bruikbare magsafe met accessoires of een goede laadverbinding. Want als je de ring te hoog laat uitkomen passen grips en powerbanks minder goed.
Jammer, hopelijk vanaf de Fold 8 officiële ondersteuning.
Deze (die ik heb dus) is prima.. ook als ik hem op een draadloze Qi2 snellader leg, geeft hij Fast wireless charging aan
Lijkt prima..
maar goed, no expert here

Mijn sticker op de Samsung carbon case (tijdelijk) geeft ook snel wireless charging aan. Maar doet het niet echt. Tenzij ik hem iets hoger plaats op de lader. Was aanvankelijk ook blij...superericje schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:37:
[...]
Ohww ja, maar dat zijn complete voor voor en achterkant.. Deze is alleen back cover...
Deze (die ik heb dus) is prima.. ook als ik hem op een draadloze Qi2 snellader leg, geeft hij Fast wireless charging aan
Lijkt prima..![]()
maar goed, no expert here
Bijzonder al die prijsverschillen. Ik moet hier bijna € 25 bij betalen. dat valt me wel erg tegen.Holyjoe schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:51:
[...]
Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.
:strip_exif()/f/image/41QuPG0Zrf0w9uU2Rzg6FJF2.png?f=user_large)
Moet zeggen dat mijn Samsung carbon case met magsafe sticker wel goed bevalt. Twijfelde om dan nu nog 100 euro uit te geven aan Thinborne... Then again ontvang tijdens het typen bericht dat de mijne is verzonden
Oké bij deze dan mijn eerste indruk met de Thinborne omdat ik er tot nu toe nog niet zo heel veel heb gezien op NL fora. Ik heb de case zojuist ontvangen en ik vind hem qua formaat dikte en gewicht heel erg vergelijkbaar met de Carbon case van Samsung. Ik gebruikte de carbon case van Samsung in combinatie met een magneetsticker. Het verschil in gebruiksgemak met de ingebouwde magsafe is best groot. Bij de sticker merkte ik nog dat je de accessoires en lades op verschillende manieren kan uitlijnen. Met de ingebouwde magsafe is er eigenlijk maar één manier mogelijk en dat is heel prettig.Yuco schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:54:
Ik ben toch niet helemaal content met mijn Thinborn case. Ik heb heb een paar dagen in gebruik gehad maar ik vind de telefoon toch te chuncky. Voor mensen die hem over willen nemen kunnen mij een dm sturen.
Ik ben zelf geen fan van de front cover dat had ik mij van tevoren al voorgenomen dat ik hem niet zou gebruiken want dat was ook mijn ervaring bij de eerdere telefoons die ik heb gebruikt met een carbon case. Ten opzichte van wat ik online heb gelezen vind ik niet dat de achterste case dus heel erg schuift. Hij zit bij mij best wel strak, heel erg vergelijkbaar met de Samsung case. Op dit moment heb ik de stickers nog niet eens gebruikt, maar dat ga ik wel doen en ik heb ook al vervangende stickers besteld.
Al met al heel erg tevreden, ook al sloeg de twijfel bij mij toe nav mindere reviews. Verder geluk gehad met de douane want geen extra kosten hoeven betalen...