Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Dit is een discussie- en ervaringstopics voor alle accessoires gerelateerd aan de Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE serie.

Levertijden en prijzen van het toestel bespreken we hier:
[Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7] Levertijden & Prijzen
Voor ervaringen en discussies over het toestel hebben we dit topic:
[Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Ervaringen & Discussie

[ Voor 75% gewijzigd door London op 22-07-2025 13:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:08
@London Thanks voor het topic. Ik trap af.

Ik heb besteld:

https://thinborne.com/collections/galaxy-z-fold-7-case

Afbeeldingslocatie: https://thinborne.com/cdn/shop/files/galaxy_z_fold_7_magsafe_case.png?v=1752300466

Ze worden pas 30 Juli verzonden, en ik vermoed dat het dan nog een week of 2 gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:44
Ik heb zelf de silicone-variant van Samsung voor de Fold7. Die zal ik gebruiken totdat ik de Grip case voor de Fold7 van dbrand heb ontvangen. Ik heb een grip case voor mijn S23U en vind hem eigenlijk heel fijn.

Toen ik hem van de week eraf haalde, vond ik de S23U heel smal aanvoelen en heel glad. Datzelfde idee kreeg ik ook bij de Fold7.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Ik heb in de queeste naar een fatsoenlijk magsafe hoesje tijdelijk deze besteld: https://www.mytrendyphone...-flip-hoesje-353571p.html

Wil toch even iets om m'n Fold heen hebben dus dan voldoet dit wel even voor een paar weken. En hinge bescherming is ook een pré. Loer hier dus ook even mee wat jullie bestellen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik vind deze als tussendoortje wel OK. Maar nu zie ik dat dit bedrijf als adres in Zweden zit.

Iemand bekend met deze winkel?

https://www.phonelife.nl/...i2l2dzkGEb6Yy62Eo-MfpkLCE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:14
Ik heb deze gekocht Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n57sE41Ec9DITbFxULomhlL0fm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFw5wCWcDqYqvVpoRS12iZ03.jpg?f=fotoalbum_large

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZK4U7ZvNW3I42-t3VQGhqmVclE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uf0qUEiqHTLa0jB8XKppe9YH.jpg?f=fotoalbum_large
Heb deze via Amazon USA besteld. Vond hem wel chic. Niet te bulky en toch bescherming rondom, met name de hinge protection vind ik fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVitam
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22-08 18:48
Deze case besteld van Spigen.
Zonde om de mint kleur te bedekken met een zwarte case....
Nu maar hopen dat "clear" eventjes "clear" blijft... 🙏

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4he8PfR74QqLtF4GTLrixA1sK8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTDCCFgAs82sZHzIaUnCZGUk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:35
Ik heb men fold nu binnen met de blauwe silicone case van Samsung, maar ik heb toch men twijfels omdat die maar 1 kant beschermd, toch een kijken naar Spigen ofzo vroeger altijd UAG cases gehad, heel goeie bescherming maar wil nu toch iets minder bulky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
CarpeVitam schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:08:
Deze case besteld van Spigen.
Zonde om de mint kleur te bedekken met een zwarte case....
Nu maar hopen dat "clear" eventjes "clear" blijft... 🙏

[Afbeelding]
heb jij deze nog ergens in stock gevonden? staat precies overal sold out of backorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVitam
Via de NLse Amazon besteld. Via .com was het wel goedkoper, maar wel langer onderweg. Wilde eigenlijk niet te lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Ik heb de clear case van Samsung erbij besteld. Prima voor en gebruik de folds al jaren met alleen een case voor de achterkant.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Deze komt dus mijn kant op. Ik zie dus gewoon een beschadiging in de rand rondom de camera's op de achterzijde.

Lekkere unpack video :| Ik ben erg benieuwd wat ik straks geleverd krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Of heb ik het fout, en is dit een "cut out" voor iets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3sSaXAKO2kZ5StGEWTDykGh1gc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CnNRzj4iJCmh9dvW4s8RP2yM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SD93SvwK0QgDQVxzRw5FuG7R5xY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ApDD4EZWnwhymHDV90Dh6Yt2.jpg?f=fotoalbum_large

Er zit daar inderdaad iets, maar geen idee wat dat is

edit: mijn silicone case van samsung heeft daar geen cut out voor

[ Voor 7% gewijzigd door Maugrinn op 22-07-2025 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Maugrinn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:59:
[Afbeelding]

Er zit daar inderdaad iets, maar geen idee wat dat is

edit: mijn silicone case van samsung heeft daar geen cut out voor
Uhm interresant. Hoogstwaarschijnlijk dus een extra microfoon?

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 23-07-2025 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Laatst online: 08-09 07:12
Inderdaad, een microfoon voor het omgevingsgeluid, zodat dit weggefilterd kan worden en jouw stem beter kan klinken - vermoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:14
Voor de mensen met een Fold is dit miss wel een mooie optie https://vm.tiktok.com/ZGdaNQCjn/

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
dave1972 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:54:
Voor de mensen met een Fold is dit miss wel een mooie optie https://vm.tiktok.com/ZGdaNQCjn/
Ziet er mooi uit!

maar.. blauwe telefoon en dan een zwart hoesje er omheen... Ik ga daar niet heel lekker op. Dan had je net zo goed een zwarte telefoon kunnen nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Precies de reden dat ik een zwarte fold gekozen heb. Ik vond de blauwe er veel mooier uitzien, maar wist toch dat ik er een dunne case omheen wilde doen, en die zijn meestal altijd zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik had bij de Fold6 geen hoesje. Nu de clear case genomen. Dus alleen de achterkant. Voor het scherm plastic kreeg ik niet goed aangesloten, maar sowieso al jaren niet meer gedaan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
Ben aan het twijfelen tussen even case van Spigen of die van Torras met de ring achteraan, op men vorige fold gebruikte ik die stand ook veel, dus neig naar de Torras maar wil em voor even redelijke prijs vinden.

Iemznd ervaringen met de cases van Torras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Laatst online: 30-07 19:26
London schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:30:
Ik heb in de queeste naar een fatsoenlijk magsafe hoesje tijdelijk deze besteld: https://www.mytrendyphone...-flip-hoesje-353571p.html

Wil toch even iets om m'n Fold heen hebben dus dan voldoet dit wel even voor een paar weken. En hinge bescherming is ook een pré. Loer hier dus ook even mee wat jullie bestellen (y)
Die had ik ook op het oog. Wil je svp laten weten hoe die bevalt zodra die binnen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Jeffrey-W schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:39:
[...]

Die had ik ook op het oog. Wil je svp laten weten hoe die bevalt zodra die binnen is?
Het is een prima case maar zoals gezegd geen magsafe. Draadloos laden werkt er wel prima mee en de telefoon incl. hinge zijn goed beschermd dus voor nu ben ik er content mee tot ik een mooie magsafe case heb gevonden :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-09 16:31
Ik had bij Samsung voor de Flip 7 een suitcase besteld maar die komt pas over 2 weken. In de tussenperiode met een goedkoop hoesje van Amazon van 9 euro proberen te werken maar die schiet iedere keer los in de flip dus wachten op problemen met vallen.

Daarom maar bij bol.com het hoesje besteld voor 17 euro maar dan wel op voorraad en morgen of overmorgen geleverd. Bij Samsung de pre order van de suitcase maar weer geannuleerd.

Enne screenprotector voor het kleine scherm, gisteren besteld bij Samsung (via member korting, de tip voor Samsung producten) maar werd vanmorgen door een dubieus transportbedrijf gebeld of ik iets verwachtte terwijl Samsung had gecommuniceerd het via Dynalogic af te leveren, dus aangegeven dat ik niets verwachtte want ze konden niet aangeven dat het via Samsung kwam, hebben ze gelijk de hele order geannuleerd bij Samsung en heeft men een retour actie gestart.. zonde dat ze zo werken voor dit. Eerdere bestellingen via Samsung gaan namelijk altijd goed met een echte koerier van Dynalogic..

[ Voor 3% gewijzigd door mozziej op 23-07-2025 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Mijn fold gisteren binnen gekregen en een uurtje later DHL met de accessoires.

Ik heb tijdelijk deze case tot de Thinborn binnenkomt: https://www.amazon.nl/dp/B0FCS3RTHQ
En deze screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/B0F8RDXNY5

Met beide erg blij. De case is voor en achter, maar geen hinge bescherming. Is voor mij ook niet nodig. Hij is wat dikkig, maar prima tot de Thinborn er is.

De screenprotector is ook erg fijn. Hij is onwijs makkelijk aan te brengen door de meegeleverde tools (nog meer hufterproof dan dit gaat het niet worden - zelfs ik kan het) en merk geen verschil in de beeldkwaliteit.

Hij laat aan alle kanten wat vrije ruimte zodat hij met de meeste cases compatible zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door JohnHeroHD op 24-07-2025 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Maandag komt als het goed is mijn Fold. Morgen komt voor tijdelijk:
Verder heb ik ook de Thinborne besteld, maar komt uit de US. Dus dat duurt wel een aantal weken.

Ringke Fusion

https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61Qkg5gN0qL._AC_SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49
Ik gebruik nu een Spigen (voorheen Caseology) Nano Pop case om mijn Flip7. Maar bij deze versie heeft die wat minpunten. De bovenste bezel van het coverscreen is een stuk dunner geworden. De hoes is daar een heel flimsy lijntje geworden.
De cutout voor de aanknop/vingerafdruklezer is diep. Casual mijn vinger er op rusten voor unlock werkt niet meer.
Vervelendste is dat de case een magsafe case is, net als heel veel cases nu. Daar werkt de nfc-lezer niet doorheen. Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die etten het toestel muurvast.
Dat is een probleem met nfc-betalingen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Geekess schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:22:
Vervelendste is dat de case een magsafe case is, net als heel veel cases nu. Daar werkt de nfc-lezer niet doorheen. Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die etten het toestel muurvast.
Dat is vreemd, ik heb voor mijn S23U een magsafe case gehad en daar altijd prima betalingen mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Misschien is een ID extreem kieskeurig? Ik wilde het niet te vaak blijven proberen, omdat bij mijn dochter daardoor de chip op de kaart geblokkeerd werd (en die blokkade schijnt nog steeds niet verwijderd te kunnen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:26
Ik heb mijn Fold 7 nu ook binnen. Had 3 verschillende cases besteld bij Ali. Bij alle drie merk ik dat ik wat lastig bij de aan uit knop kom, deze zit best diep. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
mytheory schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:46:
Ik heb mijn Fold 7 nu ook binnen. Had 3 verschillende cases besteld bij Ali. Bij alle drie merk ik dat ik wat lastig bij de aan uit knop kom, deze zit best diep. Hebben jullie dat ook?
Ik heb hetzelfde probleem, heb 3 goedkope cases van Amazon maar de cut outs zijn niet zo verfijnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb ondertussen een t&t van UPS voor de Thinborne case!

Expected 1 Aug

Dat zou wel heel vlot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
vind het nog steeds een gemiste kans van samsung om geen cover uit te brengen in de officiële kleuren in de variant van de transparante cover voor de flip 7. Iemand ergens wel een blauwe cover gezien die hetzelfde is als de kleur van de telefoon?

[ Voor 4% gewijzigd door fredgroes op 26-07-2025 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Geekess schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:22:
Ik kon mijn ID niet scannen met de hoes om de telefoon. Was goed dat ik de plakstrips niet gebruikt had. Want die zetten het toestel muurvast.
Hoewel ook mijn paspoort niet scande met magsafe case, werkte nfc betalen gelukkig moeiteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Iemand al een goed dun hoesje gevonden met hinge protection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-09 16:31
Ik heb nu de kindsuit voor de Flip7 in gebruik. Heel fijn hoesje, zit stevig vast en laat de flip lekker dun zijn😀. Helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Screenprotector is waardeloos. Na het plaatse zit er een lelijke kras in het midden. Bij dezen 2e extreem voorzichtig gedaan maar nog steeds een streep, wel lichter maar toch. Samsung biedt nu 10%korting wan ik had het ook in hun winkel kunnen laten plaatsen. Duh... Zou niet nodig hoeven zijn lijkt me. Gaat om de screenprotector die bij clear back over zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
pebbie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:51:
Screenprotector is waardeloos. Na het plaatse zit er een lelijke kras in het midden. Bij dezen 2e extreem voorzichtig gedaan maar nog steeds een streep, wel lichter maar toch. Samsung biedt nu 10%korting wan ik had het ook in hun winkel kunnen laten plaatsen. Duh... Zou niet nodig hoeven zijn lijkt me. Gaat om de screenprotector die bij clear back over zat.
Ik heb een Anti Reflecting screenprotector van Samsung geplaatst, en de kras in het midden is helemaal weggetrokken na 2 dagen. Ik denk dat je het even de tijd moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:58

Arjan81

Rotterdam

BizzieBis schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:42:
[...]

Ik heb een Anti Reflecting screenprotector van Samsung geplaatst, en de kras in het midden is helemaal weggetrokken na 2 dagen. Ik denk dat je het even de tijd moet geven.
Zag eerst ook een streep in het midden. Na paar dagen niet meer te zien inderdaad.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49
Arjan81 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:14:
[...]

Zag eerst ook een streep in het midden. Na paar dagen niet meer te zien inderdaad.
Goed om te lezen. Na een halve dag ziet het er nog uit dat je denkt van, dat komt niet goed 🙈

*Update: Nog een halve dag later is het merendeel weggetrokken. Als dit doorzet zie je er morgen niks meer van. Onverwacht als je het daarvoor zag

[ Voor 19% gewijzigd door greenlizzard op 29-07-2025 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Oke ik heb hier dus de Ringke Fusion er tijdelijk op gedaan, het is een vervelend ding.

Het scherm aan de voorzijde, de linkerzijde. Waar dus geen ruimte is om "om het randje heen" het hoesje te klikken. Omdat het anders onder het scharnier komt. Zou je dat randje moeten vast plakken op het scherm. Je krijgt er een stukje tape bij. Ga ik niet doen, dus nu zit er een irritant slap los randje op de voorzijde.

Gelijk maar een Carbon Shield van Samsung besteld. Komt vandaag. Dan maar niks op de voorzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Mijn Amazon hoesje ben ik ook niet tevreden over. Die randen zijn zo hoog dat swipe navigatie amper te doen is. En de bovenste verflaag begint al af te brokkelen waardoor hij ook nog eens lelijk aan het worden is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MQhn2rg-7EtyFGvgR9T8gHt6vw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNUhK6i72TFyZEOvmHlA4nKD.jpg?f=fotoalbum_large

Voor nu de achterkant maar laten zitten en dan maar een "naakte" voorkant.

Helaas is mijn Thinborn nog niet verzonden, schijnbaar heb ik een pre-order batch die 5 augustus wordt verstuurd.

Zat ook nog aan de Carbon Shield te denken, maar dat vind ik ook wel weer heel erg duur voor een paar weken.

[ Voor 38% gewijzigd door JohnHeroHD op 29-07-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:39:
Mijn Amazon hoesje ben ik ook niet tevreden over. Die randen zijn zo hoog dat swipe navigatie amper te doen is. En de bovenste verflaag begint al af te brokkelen waardoor hij ook nog eens lelijk aan het worden is.

[Afbeelding]

Voor nu de achterkant maar laten zitten en dan maar een "naakte" voorkant.

Helaas is mijn Thinborn nog niet verzonden, schijnbaar heb ik een pre-order batch die 5 augustus wordt verstuurd.

Zat ook nog aan de Carbon Shield te denken, maar dat vind ik ook wel weer heel erg duur voor een paar weken.
Hier zelfde problemen met amazon hoesje (FDHYFGDY Beschermhoesje voor Samsung Galaxy Z Fold 7) randen aan voorzijde zijn wat hoog, is wel kwestie van wennen denk ik. Gebruik geen swipe navigatie. Hij gaat er idd snel lelijk uitzien. Best jammer want verder beschermt hij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ok. Carbon Shield er net op geklikt. En grappig....kreeg weer het "wauw" gevoel.
Geen bescherming aan de voorzijde, enkel nog die anti reflectie film die ik er op kan plakken.

Ik heb de silver versie, en dat ziet er enorm gelikt uit met die zwarte carbon look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EtXEATE_eOegOnFw0lAGac3DSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOVKrUs47WAqIdJA8u7aXvgM.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn Torras case is binnen gekomen, zit best goed, laat geen vingerafdrukken achter, zitten ook 2 glas screenprotectors bij

Ongeveer 13mm dik, sluit mooi aan. En swipes van de rand gaat ook goed. Voelt wel een beetje glad aan, beetje zijde achtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Net ook even naar de winkel gegaan en de carbon shield case van Samsung gekocht. En inderdaad. Het voelt geweldig! Mijn geld krijg ik gelukkig terug van Amazon voor de beschadigde case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:04:
Net ook even naar de winkel gegaan en de carbon shield case van Samsung gekocht. En inderdaad. Het voelt geweldig! Mijn geld krijg ik gelukkig terug van Amazon voor de beschadigde case.
Bij mij is de case ook al aan het 'afbladderen' wat heb je gedaan om een refund te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
ppeterr schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:34:
Ok. Carbon Shield er net op geklikt. En grappig....kreeg weer het "wauw" gevoel.
Geen bescherming aan de voorzijde, enkel nog die anti reflectie film die ik er op kan plakken.

Ik heb de silver versie, en dat ziet er enorm gelikt uit met die zwarte carbon look.
Hier heb ik ook naar gekeken en mijn zorgen zijn meer het vallen met de hoek van de onbeschermde voorkant. Of denken jullie dat het naar beneden vallen de case aan de achterkant dat voldoende beschermd?

Je hebt het over een anti reflectie film, zijn dat die screenprotectors die erbij zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Arjan81 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:55:
[...]

Bij mij is de case ook al aan het 'afbladderen' wat heb je gedaan om een refund te krijgen?
Contact opgenomen met de Amazon klantenservice (chat), situatie uitgelegd, foto doorgestuurd, en ik kreeg een terugbetaling.

Had ook eigenlijk niet anders verwacht om eerlijk te zijn. Dit mag je echt niet verwachten van een hoesje na nog geen week normaal gebruik. Niet laten vallen, alleen op zachte ondergronden gelegd, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
mytheory schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Je hebt het over een anti reflectie film, zijn dat die screenprotectors die erbij zitten?
Er zitten naast de case inderdaad ook 2 anti-reflecterende screenprotectors bij. Zelf nog niet gebruikt want ik had er al een Spigen opgedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
mytheory schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 22:09:
[...]

Hier heb ik ook naar gekeken en mijn zorgen zijn meer het vallen met de hoek van de onbeschermde voorkant. Of denken jullie dat het naar beneden vallen de case aan de achterkant dat voldoende beschermd?

Nee, de Carbon Shield zal niet helpen en de reflectie film ook niet. Deze doe je er niet op als je hem wilt beschermen tegen vallen. Het is wel een eerste laagje tegen krassen. En een beetje voor betere grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 06:16:
[...]

Contact opgenomen met de Amazon klantenservice (chat), situatie uitgelegd, foto doorgestuurd, en ik kreeg een terugbetaling.

Had ook eigenlijk niet anders verwacht om eerlijk te zijn. Dit mag je echt niet verwachten van een hoesje na nog geen week normaal gebruik. Niet laten vallen, alleen op zachte ondergronden gelegd, etc.
Dank voor je toelichting.

Heb ook met ze gechat. Ze wilden alleen een refund geven als ik het retourneerde omdat het niet door Amazon wordt verkocht. Dat wil ik niet omdat deze hoes ook de voorzijde beschermd tegen vallen en ik (nog) niks anders heb behalve de silicone case van Samsung die alleen de achterzijde beschermd. Dus maar akkoord gegaan met een promocode voor € 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1bPlNR-jSldVnYSuRAOAvd9X1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/99PcIXRDG3j5vtpJ5l89i56B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqCkgNX0urFwGzFKZybyBnJiYJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZLyELCf9aulzPM6ZF5LEDlsp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9X-_zM-AN8Q0zLEYGPJgjbbr4C4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2229SjK8xCDVdq9PJsBvL8j4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSTwO0dQPofa2FQ7C45K6Sy5d2o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sp2rjrAj1MqjTBTLA0Kry93p.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had vandaag de Spigen tough armor pro aangekregen , na gisteren die van Torras, de Torras voelt gewoon veel beter, gaat makkelijk open knoppen goed bereikbaar. Komt ineens met 2 screen protectors. De hinge bescherming is ook steviger bij Torras naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 06:18:
[...]

Er zitten naast de case inderdaad ook 2 anti-reflecterende screenprotectors bij. Zelf nog niet gebruikt want ik had er al een Spigen opgedaan.
Ok ik heb het erop gehad, en beiden hadden in het midden van het scherm een streep/naad.

Geen gezicht.....dat slaat natuurlijk nergens op.

Er afgehaald weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wN4FEkdum__eW6VWRGJZd_Lqws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oMDDDdLLy0JGfqzb568wWuS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door ppeterr op 30-07-2025 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnHeroHD
ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:38:
[...]

Ok ik heb het erop gehad, en beiden hadden in het midden van het scherm een streep/naad.

Geen gezicht.....dat slaat natuurlijk nergens op.

Er afgehaald weer.

[Afbeelding]
Sorry om dit te moeten zeggen, maar dat hoort erbij en zal na een dag of 2 wegtrekken. Bekend probleem op Reddit. Meerdere personen trokken de protector er weer af, maar dit trekt vanzelf helemaal weg. Staat ook in de instructies :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RCo3Tq9JlYdymPpnAjQfZiEaAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tqHX0nE05cBLQbgXUA068hoZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:56:
[...]

Sorry om dit te moeten zeggen, maar dat hoort erbij en zal na een dag of 2 wegtrekken. Bekend probleem op Reddit. Meerdere personen trokken de protector er weer af, maar dit trekt vanzelf helemaal weg. Staat ook in de instructies :)
Joh :| Beetje dom van mij.

Naja, ik ga even kijken of ik ze los kan bestellen. Want verder zat het er wel strak op.

Wie de fuck leest nou een gebruiksaanwijzing van een plak folietje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:19:
[...]

Joh :| Beetje dom van mij.

Naja, ik ga even kijken of ik ze los kan bestellen. Want verder zat het er wel strak op.

Wie de fuck leest nou een gebruiksaanwijzing van een plak folietje 8)
Ik wist dit dus ook niet, lees het nu hier. Had de originele protector bij Samsung besteld, filmpje bekeken maar daar werd niks over gezegd. En idd als je het filmpje hebt bekeken ga ik niet ook de papieren handleiding nog doornemen. Dus helaas voor Jan Doedel eentje eraf gehaald en weggegooid.... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
pebbie schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:55:
[...]

Ik wist dit dus ook niet, lees het nu hier. Had de originele protector bij Samsung besteld, filmpje bekeken maar daar werd niks over gezegd. En idd als je het filmpje hebt bekeken ga ik niet ook de papieren handleiding nog doornemen. Dus helaas voor Jan Doedel eentje eraf gehaald en weggegooid.... |:(
Ik heb er dus 2 verkloot...maar goed, hier kan je ze bestellen. Want verder ziet en zit het er wel strak op.

https://www.bol.com/nl/nl...67dJrA.4_7.8.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:18:
[...]

Ik heb er dus 2 verkloot...maar goed, hier kan je ze bestellen. Want verder ziet en zit het er wel strak op.

https://www.bol.com/nl/nl...67dJrA.4_7.8.ProductTitle
Top screenprotector, heb deze zelf ook. Wel 1tje verprutst door een groot stofdeeltje :( Als ie eenmaal goed zit is het een verademing wat betreft reflecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
BizzieBis schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:21:
[...]

Top screenprotector, heb deze zelf ook. Wel 1tje verprutst door een groot stofdeeltje :( Als ie eenmaal goed zit is het een verademing wat betreft reflecties.
Maar jij had dus geen streep in het midden, of je wist dat het zou weg trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
ppeterr schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:23:
[...]

Maar jij had dus geen streep in het midden, of je wist dat het zou weg trekken?
Wel een streep. Maar ik was bekend met het principe dus ik heb twee dagen gewacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
BizzieBis schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:50:
[...]

Wel een streep. Maar ik was bekend met het principe dus ik heb twee dagen gewacht.
(y) Och ik zie het maar zo, ik heb 2 keer kunnen oefenen om hem er straks super strak op te plakken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Vandaag de Spigen Glastr EZ Fit screen protector geplaatst op mijn Fold 7 maar ben er niet echt tevreden over. Het glasplaatje bedekt niet eens het volledige scherm, hij is aan alle kanten wel 5mm te klein. Valt me tegen want ik heb hetzelfde product ook voor de Switch 2 gekocht en daar is het wel de juiste maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
EnigmaNL schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:10:
Vandaag de Spigen Glastr EZ Fit screen protector geplaatst op mijn Fold 7 maar ben er niet echt tevreden over. Het glasplaatje bedekt niet eens het volledige scherm, hij is aan alle kanten wel 5mm te klein. Valt me tegen want ik heb hetzelfde product ook voor de Switch 2 gekocht en daar is het wel de juiste maat.
Dat is zodat hij compatible is met cases.
Omdat de glasplaat wat dikker is, kan een case anders potentieel niet goed aansluiten.

Met een folie protector maakt dat niet uit, want die is niet zo dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:08:
[...]

Dat is zodat hij compatible is met cases.
Omdat de glasplaat wat dikker is, kan een case anders potentieel niet goed aansluiten.

Met een folie protector maakt dat niet uit, want die is niet zo dik.
Waarschijnlijk wel, maar zelfs cases gaan niet zo ver over de rand heen. Die van Spigen zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
EnigmaNL schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:19:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar zelfs cases gaan niet zo ver over de rand heen. Die van Spigen zelf ook niet.
Degene die ik hiervoor had was echt perfect aangesloten op de protector - wat dus niet fijn was voor swipe gestures. Als die protector groter was geweest had ik een probleem gehad met de case. Ze zullen dus wellicht extra marge nemen voor maximale compatibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
JohnHeroHD schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:30:
[...]

Degene die ik hiervoor had was echt perfect aangesloten op de protector - wat dus niet fijn was voor swipe gestures. Als die protector groter was geweest had ik een probleem gehad met de case. Ze zullen dus wellicht extra marge nemen voor maximale compatibiliteit.
Ik baal er wel een beetje van, nu moet ik alsnog een zoeken die wel de juiste maat heeft en makkelijk te plaatsen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Arjan81 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:26:
[...]

Dank voor je toelichting.

Heb ook met ze gechat. Ze wilden alleen een refund geven als ik het retourneerde omdat het niet door Amazon wordt verkocht. Dat wil ik niet omdat deze hoes ook de voorzijde beschermd tegen vallen en ik (nog) niks anders heb behalve de silicone case van Samsung die alleen de achterzijde beschermd. Dus maar akkoord gegaan met een promocode voor € 5.
Voor de volgende keer, vraag eerst je retour aan. Kans is groot dat je je geld terug krijgt en het hoesje niet hoeft te retourneren. Voor die goedkope producten is retourzending alleen maar extra kosten voor een Chinese dropshipper dus ze hoeven hem niet terug. En jij krijgt je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
MeanDz schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:55:
[...]

Voor de volgende keer, vraag eerst je retour aan. Kans is groot dat je je geld terug krijgt en het hoesje niet hoeft te retourneren. Voor die goedkope producten is retourzending alleen maar extra kosten voor een Chinese dropshipper dus ze hoeven hem niet terug. En jij krijgt je geld terug.
Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar ik meen me te herinneren dat geen enkele retouroptie aansloot op de situatie.

Je had wel iets als "product damaged", maar dat interpreteerde ik als hij is beschadigd aangekomen. En dat was niet het geval. Er was niet iets als "hij is door normaal gebruik nu al beschadigd".

Vandaar dat ik de chat ben gestart om de situatie uit te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

MeanDz schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:55:
[...]

Dank voor de tip. Wilde het risico niet nemen. Was ook maar € 15. Met de promo heb ik hem nu voor € 10. Dus de schade valt gelukkig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
JohnHeroHD schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:46:
[...]

Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar ik meen me te herinneren dat geen enkele retouroptie aansloot op de situatie.

Je had wel iets als "product damaged", maar dat interpreteerde ik als hij is beschadigd aangekomen. En dat was niet het geval. Er was niet iets als "hij is door normaal gebruik nu al beschadigd".

Vandaar dat ik de chat ben gestart om de situatie uit te leggen.
Ik begrijp het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVitam
Ik heb de Spigen slim case en hybrid clear case binnen.
De slim case houd ik, de clear mag retour.
Omdat hij overal uitverkocht is: iemand hier nog interesse in overname? Even checken voordat hij retour gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBmoN5i-x2FS9zLkTlZydbodQ_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXKATzvXWfuvzWNGE456Va5t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Het is wel een ramp om een fatsoenlijke case te vinden voor de Fold 7, of niet dan? Heb nog steeds m'n cheapskate case eromheen, simpelweg omdat er nog amper magsafe cases beschikbaar zijn of ze zijn niet op voorraad. Heb m'n hoop gevestigd op Pitaka en Spigen maar ook die zijn of een pre-order of overal uitverkocht.

Misschien is dat ook een teken dat de Fold 7 wel een succes is :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mytheory
London schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:22:
Het is wel een ramp om een fatsoenlijke case te vinden voor de Fold 7, of niet dan? Heb nog steeds m'n cheapskate case eromheen, simpelweg omdat er nog amper magsafe cases beschikbaar zijn of ze zijn niet op voorraad. Heb m'n hoop gevestigd op Pitaka en Spigen maar ook die zijn of een pre-order of overal uitverkocht.

Misschien is dat ook een teken dat de Fold 7 wel een succes is :P
Heb precies hetzelfde. Bij Ali verschillende besteld en de goedkoopste van 6 euro is by far de beste tot nu toe. Alleen de voorkant links zit wat losser omdat deze niet vastgeplakt zit dat vind ik minder.

Ik ben op zoek naar een slimcase met een cover waar een vaste screenprotector in zit zodat de randen vastzitten.

Hier trouwens een link naar 25 cases en een uitgebreide test. Check ook even rond 01:08:00 waar het binnenste scherm kapot gaat. Dus voorzichtig met het afhalen van de cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 19:42
Iemand nog een tip voor een goed niet te duur hoesje voor een flip7 die ook het cover scherm beschermd? Zijn er ook codes voor de samsung website om daar met korting een hoesje te kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Tot nu is dit voor mij het enige hoesje dat volledige hinge protection heeft en ook ruimte heeft om 2 pasjes op te ruimen. Moest een blauwe bestellen omdat zwart vorige week was uitverkocht. Sluit goed aan, goede grip aan zijkant. Op voorkant maakt het de telefoon wat dikker maar ik vind goede bescherming voor nu even wat belangrijker dan knappe looks.

https://www.temu.com/good...gsvve&refer_page_sn=10045Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3SiIRSJzY8eM0H04jRcJafccI0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6CtUCoSo8ks1aCBf7HGCpuPC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
mytheory schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
Hier trouwens een link naar 25 cases en een uitgebreide test. Check ook even rond 01:08:00 waar het binnenste scherm kapot gaat. Dus voorzichtig met het afhalen van de cases.
Wauw. Dat is wel even schrikken zeg! Heb zelf afgelopen week ook een volledig omsluitende case verwijderd en die zat goed vast. Blij dat het allemaal goed is gegaan. Dit hou ik wel in mijn achterhoofd voor als mijn Thinborn binnen komt en die er ooit weer af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:19
Er is denk ik ook wel een reden waarom Samsung zelf van tweedelige cases is afgestapt. Los van dat het er niet uitziet (tenzij je van die 2005 smartphone vibe houdt), en het swipen minder fijn maakt, is het vastlijmen van vervolgens lastig te verwijderen stukken plastic rond een kwetsbaar scherm niet echt een slim idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:39:

Ik heb niet het gevoel dat Thinborne zich aan de afspraken houd. Ik heb al een track en trace van UPC. Die al 10 dagen op "nog niets ontvangen om te versturen staat". En op de website is de pre-order datum nu 18 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
De boven rand van het coverschermdeel van mijn Flip7 Spigen case is al gebroken. Is ook maar een heel fragile randje, maar wel waardeloos.
Is wel een ontwerpprobleem door die kleine bezel (tja het is ook nooit goed :-))
Heeft iemand een stevigere Flip7 case of is dit voor alle cases van dit model een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Hebben mensen hun carbon cases al binnen? Meer specifiek die van merken met een magsafe integratie zoals Pitaka en Thinborne?

Heb momenteel de carbon van samsung en die bevalt wel. Maar zou een magsafe variant willen proberen.

Edit: lees net dat de Thinborne's nog niet binnen zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 04-08-2025 23:38 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
(jarig!)
Ik heb een clear cover magsafe van Samsung (deze: https://www.samsung.com/n...ansparent-gp-fff966ycatw/) voor mijn Fold 7.die case kreeg ik later binnen.... Daarvoor all een redelijk goedkope screenprotector geplaatst...

Zit er bij de officiele covers nu zo een anti reflectie screenprotector erbij? Kan het nergens vinden :(
Er zitten 2 protectors in doos erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
superericje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:02:
Ik heb een clear cover magsafe van Samsung (deze: https://www.samsung.com/n...ansparent-gp-fff966ycatw/) voor mijn Fold 7.die case kreeg ik later binnen.... Daarvoor all een redelijk goedkope screenprotector geplaatst...

Zit er bij de officiele covers nu zo een anti reflectie screenprotector erbij? Kan het nergens vinden :(
Er zitten 2 protectors in doos erbij....
Volgens mij zouden de meegeleverde screenprotector antireflectie. Maar jij kunt dat natuurlijk het beste beoordelen en het bewijs leveren. Dus laat het ons vooral weten (plus een foto van de meegeleverde screenprotector, vergeleken met die goedkope die nu op je Fold zit?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
(jarig!)
Of-Aaargh schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:52:
[...]

Volgens mij zouden de meegeleverde screenprotector antireflectie. Maar jij kunt dat natuurlijk het beste beoordelen en het bewijs leveren. Dus laat het ons vooral weten (plus een foto van de meegeleverde screenprotector, vergeleken met die goedkope die nu op je Fold zit?).
hahaha ja dat is waar, maar de huidige zit er strak op zonder bubbels.. dus voordat ik die eraf trek voor een zelde soort..
Wil graag weten voordat ik vervang.. mocht iemand het weten.. met alle liefde de before and after pictures
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
superericje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:00:
[...]

hahaha ja dat is waar, maar de huidige zit er strak op zonder bubbels.. dus voordat ik die eraf trek voor een zelde soort..
Wil graag weten voordat ik vervang.. mocht iemand het weten.. met alle liefde de before and after pictures
:*)
Maar je hoeft toch de screenprotector niet te bevestigen om te kijken hoe de antireflectie werkt? Je kunt ook een indruk krijgen als je 'm los bekijkt en vergelijkt qua weerspiegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Ben ook geslaagd met 2x Ringke.

https://amzn.eu/d/1ojOICl
https://amzn.eu/d/727iNwm

Magsafe werkt perfect en ik vind met name de vingerband aan de achterkant en de zuignap om hem gesloten te houden echt top (y) En omdat het 2 losse cases zijn kan ik hem thuis uit de lederen case halen en op de magsafe stand mounten bij m'n computer.

[ Voor 21% gewijzigd door London op 05-08-2025 13:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Pakketje van Thinborne (waarde 80 euro) wat met UPS uit de US komt zegt mij het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5LmVGCKK2XWYRu-j-NWhYLpfhkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aVSMiX506QeQXgkvjAupWpOf.png?f=fotoalbum_large

Ik kan niet helemaal plaatsen, het hoe hoog en waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:21
ppeterr schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:49:
Pakketje van Thinborne (waarde 80 euro) wat met UPS uit de US komt zegt mij het volgende:

[Afbeelding]

Ik kan niet helemaal plaatsen, het hoe hoog en waarom.
Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Holyjoe schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:51:
[...]

Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.
Oke, thanks!

Hopelijk is het een fantastisch hoesje, want tot nu toe zit mijn Thinborne ervaring vol verassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySPFR76EI2WfJ5hZw0ss08P0Qmo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/scTWu5dyCvN9GTSTX2yqWEF4.jpg?f=fotoalbum_large

Deze Brodit houder is geschikt vd Fold 7 met hoesje er omheen. Telefoon moet wel in gesloten stand maar dat is voor mij geen probleem. Heb hem net geïnstalleerd, telefoon zit goed stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 18:24

Nanax

Ik ben sjaak niet

Iemand tips voor een 'hoes met touwtje' voor de flip 7 van mijn vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
(jarig!)
Of-Aaargh schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:04:
[...]

Maar je hoeft toch de screenprotector niet te bevestigen om te kijken hoe de antireflectie werkt? Je kunt ook een indruk krijgen als je 'm los bekijkt en vergelijkt qua weerspiegeling.
Sorry beetje laat…
Zijn inderdaaD de juiste folies die erbij zitten..
Verschil behoorlijk groot! Zit erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:34
Weet iemand een mooie powerbank voor de Flip 7 met qi2 / magsafe die niet dik is en mooi tegen de achterkant van de Flip past? 5000mah is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13

DON PAPA

Tweaker-fan

Pumanike schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:10:
Weet iemand een mooie powerbank voor de Flip 7 met qi2 / magsafe die niet dik is en mooi tegen de achterkant van de Flip past? 5000mah is prima.
https://www.ipitaka.com/c...ce=Samsung+Galaxy+Z+Flip7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Thinborne hoesje is aangekomen uit de US.

Maar ik heb er geen haast mee, de Carbon Shield van Samsung vind ik er prachtig op zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Maugrinn,

Waar heb je deze bestelt?

BVD
Maugrinn schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 18:30:
[Afbeelding]

Mijn Torras case is binnen gekomen, zit best goed, laat geen vingerafdrukken achter, zitten ook 2 glas screenprotectors bij

Ongeveer 13mm dik, sluit mooi aan. En swipes van de rand gaat ook goed. Voelt wel een beetje glad aan, beetje zijde achtig.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
ppeterr schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:32:
Thinborne hoesje is aangekomen uit de US.

Maar ik heb er geen haast mee, de Carbon Shield van Samsung vind ik er prachtig op zitten...
Kun je niet het front stukje er vast opzetten? In ieder geval dan aan beide kanten een beetje beschermd.

Maarja, ik ben zo tevreden over de Samsung Carbon Shield dat ik de hele Thinborn heb geannuleerd :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Gebruikt er iemand een MagSafe lader voor zijn Fold7? Want het is best krap tussen het camera eiland en de ring. Ik wil er eentje aanschaffen omdat ik nu een MagSafe case heb. Mijn huidige wireless charger (heeft geen MagSafe) laadt de Fold7 niet op omdat hij net niet voldoende contact maakt met de achterkant.

Ik heb nu een minimalistische variant besteld, zag op internet dat dit altijd past.

Ben ook op zoek naar een MagSafe powerbank maar ben bang dat die wel moeite zal hebben met het camera eiland. Heeft iemand die al?

[ Voor 26% gewijzigd door mytheory op 13-08-2025 19:49 ]

Pagina: 1 2 Laatste