Yuco schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:54:
Ik ben toch niet helemaal content met mijn Thinborn case. Ik heb heb een paar dagen in gebruik gehad maar ik vind de telefoon toch te chuncky. Voor mensen die hem over willen nemen kunnen mij een dm sturen.
Oké bij deze dan mijn eerste indruk met de Thinborne omdat ik er tot nu toe nog niet zo heel veel heb gezien op NL fora. Ik heb de case zojuist ontvangen en ik vind hem qua formaat dikte en gewicht heel erg vergelijkbaar met de Carbon case van Samsung. Ik gebruikte de carbon case van Samsung in combinatie met een magneetsticker. Het verschil in gebruiksgemak met de ingebouwde magsafe is best groot. Bij de sticker merkte ik nog dat je de accessoires en lades op verschillende manieren kan uitlijnen. Met de ingebouwde magsafe is er eigenlijk maar één manier mogelijk en dat is heel prettig.
Ik ben zelf geen fan van de front cover dat had ik mij van tevoren al voorgenomen dat ik hem niet zou gebruiken want dat was ook mijn ervaring bij de eerdere telefoons die ik heb gebruikt met een carbon case. Ten opzichte van wat ik online heb gelezen vind ik niet dat de achterste case dus heel erg schuift. Hij zit bij mij best wel strak, heel erg vergelijkbaar met de Samsung case. Op dit moment heb ik de stickers nog niet eens gebruikt, maar dat ga ik wel doen en ik heb ook al vervangende stickers besteld.
Al met al heel erg tevreden, ook al sloeg de twijfel bij mij toe nav mindere reviews. Verder geluk gehad met de douane want geen extra kosten hoeven betalen...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q