Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:31
JohnHeroHD schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:12:
[...]

Kun je niet het front stukje er vast opzetten? In ieder geval dan aan beide kanten een beetje beschermd.

Maarja, ik ben zo tevreden over de Samsung Carbon Shield dat ik de hele Thinborn heb geannuleerd :$
Misschien had ik hem ook moeten annuleren, ik was zo hyped en nu hij er is denk ik....tja die Carbon Shield is perfect.
Ik heb ook helemaal geen behoefte aan een randje op de voorzijde....dus ik laat het even rusten, en de thinborne in de verpakking tot ik er eens aan denk.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heb zelf de Thinborne besteld terwijl ik nu de Samsung carbon case gebruik met magsafe sticker. De sticker is iets te strak als je een accessoire vast klikt. Ik heb bijvoorbeeld een grip ring van Torras en daar dus ook de bijgeleverde sticker van gebruikt en je kan de ring niet draaien als hij vastgeklikt zit. Gebruik ik de ring op mijn werk telefoon (iphone) dan gaat dat aanzienlijk beter. Ha ervan uit dat dit ook het geval is bij de Thinborne. De sticker moet namelijk op de case anders werkt hij minder goed.

Dus voor mij is dat nog een reden om wel de thinborne te gebruiken. Ook al schijnt die niet zo goed te passen zonder de stickers te gebruiken aan de binnenkant.
mytheory schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:12:
Gebruikt er iemand een MagSafe lader voor zijn Fold7? Want het is best krap tussen het camera eiland en de ring. Ik wil er eentje aanschaffen omdat ik nu een MagSafe case heb. Mijn huidige wireless charger (heeft geen MagSafe) laadt de Fold7 niet op omdat hij net niet voldoende contact maakt met de achterkant.

Ik heb nu een minimalistische variant besteld, zag op internet dat dit altijd past.

Ben ook op zoek naar een MagSafe powerbank maar ben bang dat die wel moeite zal hebben met het camera eiland. Heeft iemand die al?
Hangt af van welke case je gebruikt. Bij Thinborne schijnt dit wel goed te zitten. Heb zelf een magasfe charger van Anker en dat past prima. Geen last van de cameras. Heb ook een 5000mah accu van Baseus (de mini) en dat gaat ook prima. De telefoon wordt wel erg heet met draadloos laden dus ik gebruik de powerbank alleen als het echt moet.

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 14-08-2025 07:31 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:27:
Heb zelf de Thinborne besteld terwijl ik nu de Samsung carbon case gebruik met magsafe sticker. De sticker is iets te strak als je een accessoire vast klikt. Ik heb bijvoorbeeld een grip ring van Torras en daar dus ook de bijgeleverde sticker van gebruikt en je kan de ring niet draaien als hij vastgeklikt zit. Gebruik ik de ring op mijn werk telefoon (iphone) dan gaat dat aanzienlijk beter. Ha ervan uit dat dit ook het geval is bij de Thinborne. De sticker moet namelijk op de case anders werkt hij minder goed.

Dus voor mij is dat nog een reden om wel de thinborne te gebruiken. Ook al schijnt die niet zo goed te passen zonder de stickers te gebruiken aan de binnenkant.
Ik las op Reddit dat de magsafe magneet niet goed gecentreerd op de case zit. En bij veel mensen er voor zorgt dat magsafe laden hierdoor niet goed werkt.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:27:
Hangt af van welke case je gebruikt. Bij Thinborne schijnt dit wel goed te zitten. Heb zelf een magasfe charger van Anker en dat past prima. Geen last van de cameras. Heb ook een 5000mah accu van Baseus (de mini) en dat gaat ook prima. De telefoon wordt wel erg heet met draadloos laden dus ik gebruik de powerbank alleen als het echt moet.
Thx en het klopt wat je zegt over dat ie dan erg warm wordt. In mijn auto heb ik ook een draadloze lader en dan wordt ie ook heet. Dus die ga ik maar skippen, leek mij anders wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 20:50
Ik heb het MagSafe hoesje van Samsung,
. Ik kom van de iPhone en dus een hoop MagSafe spul, lader, bureaulader en autohouder dat soort spul..
Kan bevestigen dat de camera bump geen probleem geeft bij gebruik.. sterkte ook prima.. in auto blijft hij gewoon goed vast zitten zelfs bij drempels/ hobbels in de weg..

• B-Bandit
  • Nu online
superericje schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:30:
Ik heb het MagSafe hoesje van Samsung,
. Ik kom van de iPhone en dus een hoop MagSafe spul, lader, bureaulader en autohouder dat soort spul..
Kan bevestigen dat de camera bump geen probleem geeft bij gebruik.. sterkte ook prima.. in auto blijft hij gewoon goed vast zitten zelfs bij drempels/ hobbels in de weg..
Je hebt de spigen thin fit denk ik? Die werd als "Thin fit" hoes met magsafe geadverteerd. Heb ik hier ook nog ongeopend liggen. Is het wat?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:08
B-Bandit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:25:
[...]

Je hebt de spigen thin fit denk ik? Die werd als "Thin fit" hoes met magsafe geadverteerd. Heb ik hier ook nog ongeopend liggen. Is het wat?
Hij schrijft dat hij de Magsafe van Samsung zelf heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:01:
[...]

Alle magsafe hoesjes op de site van Samsung zijn van spigen. Je hebt de clear case met magsafe en een zwarte niet transparante. Ik heb die zwarte dus thuis liggen, maar ga ik retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:01:
[...]

Dat KLOPT! :)
De GP-FFF966YCATW

Of die officieel van Spigen is.. geen idee (volgens mij niet, maar ik denk ook weer niet dat Samsung een cover fabriek heeft ;) ).. is ook alleen een back cover met 2 anti reflecting folies erbij.. Ik vind complete cover niet mooi...

[ Voor 8% gewijzigd door superericje op 15-08-2025 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
B-Bandit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:07:
[...]

Alle magsafe hoesjes op de site van Samsung zijn van spigen. Je hebt de clear case met magsafe en een zwarte niet transparante. Ik heb die zwarte dus thuis liggen, maar ga ik retourneren.
Nope niet de mijne :)
Spigen heb ik wel eens gehad voor iPhone.. Altijd MWA.. vond ik vaak wat bulky (zaten dan van die luchtkussentjes of in de hoeken voor 'extra' bescherming, maar ok).. die ik heb is serieus strak eromheen..
bescherming.. sja.. gewoon voorzichtig zijn 8)
Gaat mij er voornamelijk om, dat er IETS omheen zit.. dat hij wat stroever is en dus dus niet uit vingers glipt EN magsafe die goed werkt... Dat is deze case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
superericje schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:15:
[...]

Nope niet de mijne :)
Spigen heb ik wel eens gehad voor iPhone.. Altijd MWA.. vond ik vaak wat bulky (zaten dan van die luchtkussentjes of in de hoeken voor 'extra' bescherming, maar ok).. die ik heb is serieus strak eromheen..
bescherming.. sja.. gewoon voorzichtig zijn 8)
Gaat mij er voornamelijk om, dat er IETS omheen zit.. dat hij wat stroever is en dus dus niet uit vingers glipt EN magsafe die goed werkt... Dat is deze case
Ik heb de grijze en zwarte zwarte bekeken en die waren beide van Spigen dus ik ging er vanuit dat de transparante dat ook was. Bij de grijze en zwarte zie je dat op de magring Spigen staat geschreven. Verder rept Samsung met geen woord over Spigen. Maar zie nu dat dit bij de transparante niet te zien is haha.

Goed...fijn dat hij werkt. Ik heb wel gemerkt dat de laadspoelen van de Fold 7 best hoog zitten. Het is kiezen tussen een bruikbare magsafe met accessoires of een goede laadverbinding. Want als je de ring te hoog laat uitkomen passen grips en powerbanks minder goed.

Jammer, hopelijk vanaf de Fold 8 officiële ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
B-Bandit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

Ik heb de grijze en zwarte zwarte bekeken en die waren beide van Spigen dus ik ging er vanuit dat de transparante dat ook was. Bij de grijze en zwarte zie je dat op de magring Spigen staat geschreven. Verder rept Samsung met geen woord over Spigen. Maar zie nu dat dit bij de transparante niet te zien is haha.

Goed...fijn dat hij werkt. Ik heb wel gemerkt dat de laadspoelen van de Fold 7 best hoog zitten. Het is kiezen tussen een bruikbare magsafe met accessoires of een goede laadverbinding. Want als je de ring te hoog laat uitkomen passen grips en powerbanks minder goed.

Jammer, hopelijk vanaf de Fold 8 officiële ondersteuning.
Ohww ja, maar dat zijn complete voor voor en achterkant.. Deze is alleen back cover...

Deze (die ik heb dus) is prima.. ook als ik hem op een draadloze Qi2 snellader leg, geeft hij Fast wireless charging aan
Lijkt prima.. :)
maar goed, no expert here O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
superericje schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:37:
[...]

Ohww ja, maar dat zijn complete voor voor en achterkant.. Deze is alleen back cover...

Deze (die ik heb dus) is prima.. ook als ik hem op een draadloze Qi2 snellader leg, geeft hij Fast wireless charging aan
Lijkt prima.. :)
maar goed, no expert here O-)
Mijn sticker op de Samsung carbon case (tijdelijk) geeft ook snel wireless charging aan. Maar doet het niet echt. Tenzij ik hem iets hoger plaats op de lader. Was aanvankelijk ook blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33

Yuco

Womanizer!

Holyjoe schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:51:
[...]

Moest ik ook betalen bij mijn bestelling van Thinborne, was iets van 14,-op een bestelling van ca. 72,-. Als je pakket wordt afgeleverd zit er een factuur bij met omschrijving.
Bijzonder al die prijsverschillen. Ik moet hier bijna € 25 bij betalen. dat valt me wel erg tegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nF7ng2oB3ga7a3hoPv3SZ4fX8fk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/41QuPG0Zrf0w9uU2Rzg6FJF2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
Heeft er iemand al gebruikerservaringen met zijn Thinborne? Veel gelezen over douane etc...

Moet zeggen dat mijn Samsung carbon case met magsafe sticker wel goed bevalt. Twijfelde om dan nu nog 100 euro uit te geven aan Thinborne... Then again ontvang tijdens het typen bericht dat de mijne is verzonden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33

Yuco

Womanizer!

Ik ben toch niet helemaal content met mijn Thinborn case. Ik heb heb een paar dagen in gebruik gehad maar ik vind de telefoon toch te chuncky. Voor mensen die hem over willen nemen kunnen mij een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
Yuco schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:54:
Ik ben toch niet helemaal content met mijn Thinborn case. Ik heb heb een paar dagen in gebruik gehad maar ik vind de telefoon toch te chuncky. Voor mensen die hem over willen nemen kunnen mij een dm sturen.
Oké bij deze dan mijn eerste indruk met de Thinborne omdat ik er tot nu toe nog niet zo heel veel heb gezien op NL fora. Ik heb de case zojuist ontvangen en ik vind hem qua formaat dikte en gewicht heel erg vergelijkbaar met de Carbon case van Samsung. Ik gebruikte de carbon case van Samsung in combinatie met een magneetsticker. Het verschil in gebruiksgemak met de ingebouwde magsafe is best groot. Bij de sticker merkte ik nog dat je de accessoires en lades op verschillende manieren kan uitlijnen. Met de ingebouwde magsafe is er eigenlijk maar één manier mogelijk en dat is heel prettig.

Ik ben zelf geen fan van de front cover dat had ik mij van tevoren al voorgenomen dat ik hem niet zou gebruiken want dat was ook mijn ervaring bij de eerdere telefoons die ik heb gebruikt met een carbon case. Ten opzichte van wat ik online heb gelezen vind ik niet dat de achterste case dus heel erg schuift. Hij zit bij mij best wel strak, heel erg vergelijkbaar met de Samsung case. Op dit moment heb ik de stickers nog niet eens gebruikt, maar dat ga ik wel doen en ik heb ook al vervangende stickers besteld.

Al met al heel erg tevreden, ook al sloeg de twijfel bij mij toe nav mindere reviews. Verder geluk gehad met de douane want geen extra kosten hoeven betalen...

Pagina: 1 2 Laatste