Heb ondertussen mijn Fold 7 een week in gebruik en ben er best tevreden over.
Gebruik nu de
PITAKA Magnetic Samsung Z Fold7 Aramid Fibre Case en ben daar best wel tevreden over qua looks en feel. Vergelijkbaar met de originele Samsung Galaxy Z Fold 7 Carbon Back Cover Zwart maar dan met magneet en wireless charging support. En nog goedkoper ook.
Is een super dunne case die wel nog steeds heel stevig is en goed werkende Wireless charging heeft. Ja hij beschermt de hinge en de voorkant niet, maar vond de opties die ik heb geprobeerd niet fijn. Heb nu ook de de
PITAKA MagEZ Grip 3 besteld, deze moet nog binnenkomen, reviews waren er positief over.
Heb ook de originele
Samsung Galaxy Z Fold7 Anti-reflecting Film op het buitenste scherm geplaatst, voor wat bescherming en minder spiegeling, werkt ook goed.
Heb de
Spigen Slim Armor Pro MagFit Case for Samsung Galaxy Z Fold 7 Case geprobeerd, die beschermt de hinge goed en voelt stevig aan, maar het grootste probleem wat ik met deze case heb is dat de randen op het buitenste scherm te ver uitsteken, waardoor gesture controls op het front scherm niet lekker werken. Ook vond ik de achterkant te glad. Qi2 charging werkte prima.
Heb ook de
Nillkin Super Frosted Shield Samsung Fold 7 Case Magnetic geprobeerd, deze heeft een veel ruwere achterkant voor meer grip en de randen rondom het buitenste scherm steken minder ver uit, waardoor de gestures wel goed werken. Echter vond ik de hinge protector erg zwak aanvoelen, verwacht dat die het niet lang overleeft. Qi2 charging werkte hier ook prima op.
[
Voor 11% gewijzigd door
BiG-GuY op 27-10-2025 11:57
]