Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Maugrinn schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 08:40:
[...]

Ik heb deze case ook, bij is vrij dun hoor denk ongeveer 1mm, maar de reden dat ik hem niet ga gerbuiken is omdat did de voorkant totaal niet beschermd. Heb nu een Spigen en een Torras besteld, diegene die ik goed vindt blijft andere gaat terug.

Nu wachten op levering.

[...]

Bij mijn Nissan was het de telefoon die lastig deed, kreeg altijd melding verbinding onstabiel, maar uiteindelijk heeft een reboot alles gefixt.
Vraagje, waar heb je de Torras besteld? Ik heb nu de Spigen Tough Armour erop zitten, en ik heb wel een paar opmerkingen daarover: randen aan voorkant zijn vrij scherp. Materiaal voelt 'goedkoper' aan dan andere Tough Armours die ik heb gehad (die waren meer 'rubbery', dit is wat harder plastic). Geen kickstand (wist ik van te voren uiteraard, maar was enige hoesje snel leverbaar en ga morgen voor 4 weken naar buitenland).
Grootste nadeel: hoesje kan er niet 'even' af om bv schoon te maken of simkaart te verwisselen. Dit komt door de tape waarmee het toestel 'vast' zit op sommige plekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:35
jelleeelco schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:51:
[...]

Vraagje, waar heb je de Torras besteld? Ik heb nu de Spigen Tough Armour erop zitten, en ik heb wel een paar opmerkingen daarover: randen aan voorkant zijn vrij scherp. Materiaal voelt 'goedkoper' aan dan andere Tough Armours die ik heb gehad (die waren meer 'rubbery', dit is wat harder plastic). Geen kickstand (wist ik van te voren uiteraard, maar was enige hoesje snel leverbaar en ga morgen voor 4 weken naar buitenland).
Grootste nadeel: hoesje kan er niet 'even' af om bv schoon te maken of simkaart te verwisselen. Dit komt door de tape waarmee het toestel 'vast' zit op sommige plekken.
Gewoon van Torras zelf, met code TORRAS2024 krijg je 20% korting. Wel levertijd van 8-12 werkdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Batterijverbruik van de Flip 7 valt me niet tegen tot dusver. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-A-mujYRqJpTV9ckxcacSHfLg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBr6YGtGxsJ5ztbNGo3Ax81q.jpg?f=fotoalbum_large

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online

g86

1RE-N8C3-XLHP-S84P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C01fBkMAhZ3m5Hjjcfp1ytGvixY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bYB3m4J07IWm3GGOSnfCyVJG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10
Haal maar weer weg.. gebruikt zonder te zeggen….. sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:16
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik de camera(s) het beste kan gebruiken.
De 3x zoomlens is leuk, maar met de main camera op 200MP en dan 1:1 crop krijg ik naar mijn gevoel mooier resultaat én meer fiel of view om mee te werken..

Ik neig dus sterk naar alleen gebruik van de main camera op 200MP. Hoe ervaren jullie de camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:58

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Sowieso een flinke stap vanaf de Fold 6, de gebruikte camera is gewoon beter :)

Ik gebruik ook de 200MP camera maar heb hem standaard op 12MP staan... dat is wat vriendelijker voor via whatsapp verzenden. Als ik dan eens wat meer resolutie wil zet ik hem wel handmatig op 50 of 200...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Vraagje, heeft 1 van jullie al geprobeerd een draadloze powerbank achter de telefoon te plakken? Zo ja welke past. Ik heb een oude Samsung oplader op mijn bureau maar die past niet goed door dat enorme camera eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Even een update over de hotspot. Ik merkte dat zowel mijn s24u als de fold7 beide onbruikbaar waren om via te gamen. Alles geprobeerd en getest, niets hielp.

Het blijkt echter super simpel op te lossen te zijn: in Mobiele netwerken de IPv6 uitschakelen! Dan loopt het als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
jelleeelco schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 14:54:
Even een update over de hotspot. Ik merkte dat zowel mijn s24u als de fold7 beide onbruikbaar waren om via te gamen. Alles geprobeerd en getest, niets hielp.

Het blijkt echter super simpel op te lossen te zijn: in Mobiele netwerken de IPv6 uitschakelen! Dan loopt het als een zonnetje.
Ik merk dit op mijn S24U ook, maar wel enkel met de applicatie Roblox. Andere games (minecraft, brawl stars) werken wel gewoon op IPv6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionv96
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-09 16:59
Dinsdag mijn Fold 7 in Blauw mogen ontvangen. Ik kom van een iPhone 15 Pro af en ik ben over het algemeen tevreden, maar loop tegen een paar zaken aan:

- accuduur valt best tegen. Heeft iemand anders daar nog last van? Een volle dag lukt eigenlijk niet terwijl ik geen power user ben
- scherm dimt ontzettend snel buiten. Meestal al na 2 minuten

Hoor graag of er nog mensen tegen hetzelfde aan lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
Gismo1979 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 15:54:
[...]

Ik merk dit op mijn S24U ook, maar wel enkel met de applicatie Roblox. Andere games (minecraft, brawl stars) werken wel gewoon op IPv6.
Klopt, mijn zoontje kon roblox niet via de hotspot spelen. Ik kon Pubg niet spelen.

Die andere games maken wss geen gebruik van ipv6 als het er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Dionv96 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 15:56:
Dinsdag mijn Fold 7 in Blauw mogen ontvangen. Ik kom van een iPhone 15 Pro af en ik ben over het algemeen tevreden, maar loop tegen een paar zaken aan:

- accuduur valt best tegen. Heeft iemand anders daar nog last van? Een volle dag lukt eigenlijk niet terwijl ik geen power user ben
- scherm dimt ontzettend snel buiten. Meestal al na 2 minuten

Hoor graag of er nog mensen tegen hetzelfde aan lopen.
accuduur kan ik alleen van zeggen dat het vrijwel gelijk is als de Fold 6 maar dat is ook niet zo vreemd met dezelfde accu erin... Ik had het slechter verwacht vanwege de betere chip en het grotere scherm, maar het valt me positief mee. Voor de Fold 6 had ik een S24 Ultra en die was duidelijk beter, ik vermoed dat je met iPhone 15 pro een vergelijkbaar effect hebt.

Of het scherm snel dimt of niet weet ik niet, ik kan er prima mee uit de voeten...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 11:59
Ik heb de Fold7 nu een paar dagen in gebruik en merk dat veel mensen lyrisch zijn over deze telefoon. Enerzijds begrijp ik dat, maar ik heb ook het gevoel dat dit vooral mensen zijn die niet van de Fold6 komen. Het toestel is aanzienlijk duurder dan de Fold6 (adviesprijs weliswaar) en ik twijfel of alles daadwerkelijk een verbetering is.
  • De camera’s zijn goed, maar als ik ze vergelijk met mijn Fold6 zie ik regelmatig mooiere kleuren op de foto’s van de 6.
  • De Fold7 is dunner, maar ook een stuk breder. Persoonlijk had ik het prettiger gevonden als hij niet zo groot (hoog en breed) als een Ultra was geworden, zodat hij dichtgevouwen compact blijft en uitgevouwen juist extra ruimte biedt. Naar mijn smaak is hij nu wat groot. Het verschil in gewicht is daarentegen wel duidelijk merkbaar.
  • De punch hole voor de camera aan de binnenzijde is soms een doorn in het oog. Ik heb geen hoogwaardige camera aan de binnenkant nodig en kon de under display camera van de Fold6 juist erg waarderen.
  • Wordt dit toestel sneller en warmer dan de Fold6? Ik gebruik hem nu tijdelijk zonder hoesje, misschien voelt het daardoor minder prettig aan, maar ik vind dat hij opvallend snel warm wordt.
Al met al heb ik nog twijfels of ik het prijsverschil van zeshonderd euro waard vind (verkoopprijs Fold6 700 en aankoopprijs Fold7 1300). Het voelt alsof er veel concessies zijn gedaan om het toestel zo dun mogelijk te krijgen. Dat is zonder twijfel gelukt, hij is echt superdun en licht.

Ik ga er nog een nachtje over slapen en mogelijk toch nog een jaar door met de Fold6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Rwinio schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:41:
Ik heb de Fold7 nu een paar dagen in gebruik en merk dat veel mensen lyrisch zijn over deze telefoon. Enerzijds begrijp ik dat, maar ik heb ook het gevoel dat dit vooral mensen zijn die niet van de Fold6 komen. Het toestel is aanzienlijk duurder dan de Fold6 (adviesprijs weliswaar) en ik twijfel of alles daadwerkelijk een verbetering is.
  • De camera’s zijn goed, maar als ik ze vergelijk met mijn Fold6 zie ik regelmatig mooiere kleuren op de foto’s van de 6.
  • De Fold7 is dunner, maar ook een stuk breder. Persoonlijk had ik het prettiger gevonden als hij niet zo groot (hoog en breed) als een Ultra was geworden, zodat hij dichtgevouwen compact blijft en uitgevouwen juist extra ruimte biedt. Naar mijn smaak is hij nu wat groot. Het verschil in gewicht is daarentegen wel duidelijk merkbaar.
  • De punch hole voor de camera aan de binnenzijde is soms een doorn in het oog. Ik heb geen hoogwaardige camera aan de binnenkant nodig en kon de under display camera van de Fold6 juist erg waarderen.
  • Wordt dit toestel sneller en warmer dan de Fold6? Ik gebruik hem nu tijdelijk zonder hoesje, misschien voelt het daardoor minder prettig aan, maar ik vind dat hij opvallend snel warm wordt.
Al met al heb ik nog twijfels of ik het prijsverschil van zeshonderd euro waard vind (verkoopprijs Fold6 700 en aankoopprijs Fold7 1300). Het voelt alsof er veel concessies zijn gedaan om het toestel zo dun mogelijk te krijgen. Dat is zonder twijfel gelukt, hij is echt superdun en licht.

Ik ga er nog een nachtje over slapen en mogelijk toch nog een jaar door met de Fold6.
Ik kom wel van de Fold 6 en ben ook erg tevreden, wat betreft de camera's ben ik heel blij met de betere camera's op de Fold 7.
Het formaat is natuurlijk erg persoonlijk maar ik heb de Fold 6 altijd klein en raar gevonden in de opgevouwen positie, vanaf dat ie uit het doosje kwam... Fold 7 is dus voor mij persoonlijk zeker een stap vooruit wat formaat betreft.
De punchhole, helemaal mee eens dat is eigenlijk gewoon jammer (hoewel er ook klachten waren over de Fold 6..).
De temperatuur kan ik nog niet echt iets over zeggen.

Vind het wel leuk om verschillende ervaringen te lezen en heel goed dat iedereen voor zichzelf uitmaakt of het de upgrade wel waard is :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Laatst online: 08-09 07:12
De laatste dag dat ik nog Samsung care+ kan NemeN met 3 maanden gratis. Ik ga een dun hoesje gebruiken zonder hinge bescherming.

Is care+ het geld waard? Twijfel twijfel twijfel....

[ Voor 0% gewijzigd door JohnHeroHD op 27-07-2025 16:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:06:
De laatste dag dat ik nog Samsung care+ kan NemeN met 3 maanden gratis. Ik ga een dun hoesje gebruiken zonder hinge bescherming.

Is care+ het geld waard? Twijfel twijfle twijfel....
Persoonlijk vind ik wat je moet betalen al vrij hoog, maar heb je ook nog een vrij hoog eigen risico per claim. Al zie ik zo alleen getallen voor de Flip/Fold 5/6, niet voor de 7, maar die zijn vast vergelijkbaar. Dan betaal je dus 250 euro verzekering en nogmaals 240 euro bij een claim. Dat is gewoon een halve telefoon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9EzWLVz3lzm4KVJVQw48G7JgBi8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/balqO2GxXUnFhb00MpzUXUqn.jpg?f=user_large

Ik heb dit dus nooit erbij gekocht, vooral erg zuinig zijn op je telefoon, niet laten vallen, en zeker niks aan de binnenkant kunnen laten vallen/tikken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2025 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ohja, en dan heb je alleen een reparatie, dus je telefoon zeker een week kwijt. Dan moet je alsnog direct een (tijdelijke) telefoon /oplossing, doe dan maar in 1x op de blaren zitten en een nieuwe 😅

[ Voor 198% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Sanny1987 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:29:
ohja, en dan heb je alleen een reparatie, dus je telefoon zeker een week kwijt. Dan moet je alsnog direct een (tijdelijke) telefoon /oplossing, doe dan maar in 1x op de blaren zitten en een nieuwe 😅
Thanks! O wauw, dat is een heel hoog eigen risico zeg. Ik zat namelijk op Reddit rond te neuzen en in de US betaal je bij een claim, uit mijn hoofd, $99 (naast de vaste maandelijkse/eenmalige dienstkosten natuurlijk) en krijg je gewoon gelijk een nieuwe opgestuurd en stuur je na ontvangst jouw eigen retour. Zo zit je nooit zonder.

Ok - dit maakt de keuze wel aanzienlijk makkelijker. We worden in NL een beetje slechter behandeld dan de US.

[ Voor 5% gewijzigd door JohnHeroHD op 27-07-2025 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:16

Is care+ het geld waard? Twijfel twijfle twijfel....
Misschien beter bij een externe partij verzekeren. Bij Wert Garantie bijvoorbeeld voor €9.99 per maand met eigen risico van €50. Stuk goedkoper dan wat Samsung aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
BizzieBis schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:40:
[...]

Misschien beter bij een externe partij verzekeren. Bij Wert Garantie bijvoorbeeld voor €9.99 per maand met eigen risico van €50. Stuk goedkoper dan wat Samsung aanbiedt.
Hm, ik kom op €13,99 * voor de fold met de maximale prijs van 1700. Scheelt niet heel veel. Alleen het eigen risico is veel beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 25-08 22:34
Sinds gisteren eindelijk de flip 7 binnen, dus lekker mee aan het spelen. Maar nu heb ik even een check vraag over de camera op de flip 7.

Als ik met mijn vingers een van de 2 bedek en ik wissel in de app tussen 50mp en 12mp dan is het nog steeds dezelfde lens die gebruikt wordt.

Dit hoort toch niet? Ik vond al dat er geen verschil leek te zijn tussen de groothoek en normale camera.. in de app krijg ik wel 2 verschillende zoom opties, maar de lens die de app gebruikt is hetzelfde... Werken de cameras tegenwoordig anders of heb ik een defecte telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 18:46
JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:18:
[...]

Hm, ik kom op €13,99 * voor de fold met de maximale prijs van 1700. Scheelt niet heel veel. Alleen het eigen risico is veel beter inderdaad.
Als aanvulling bij je inboedel verzekering is het goedkoopst, ik betaal 6 euro per maand extra voor een aanvullende dekking voor mobiele apparaten.

De tekst uit de polis:

Uw mobiele telefoon, laptop, tablet en smartwatch zijn met deze dekking allrisk verzekerd in Nederland tot €7.500, zowel binnen als buitenshuis. Ook bij vallen en stoten bent u verzekerd.

Dat is simpelweg beter als bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:26
JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:18:
[...]

Heb je geen inboedelverzekering?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
SacreBleu schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:25:
[...]

Heb je geen inboedelverzekering?
Jawel, maar kan me niet heugen dat er dekking is voor onopzettelijke schade aan mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:31:
[...]

Jawel, maar kan me niet heugen dat er dekking is voor opzettelijke schade aan mijn mobiel.
Opzettelijke schade? Wat ben je van plan met het toestel?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
SacreBleu schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Opzettelijke schade? Wat ben je van plan met het toestel?
Uiteraard bedoelde ik onopzettelijke schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
[...]

Jawel, maar kan me niet heugen dat er dekking is voor opzettelijke schade aan mijn mobiel.
Waarom zou je hem opzettelijk beschadigen dan? En dat moet je dan er ook nog eens zelf bij vermelden als je een schade claim indient. Dat raad ik je wel af. Ken geen enkele verzekeraar die opzettelijke beschadigingen vergoed maar het kan best dat ik niet volledig geïnformeerd ben. Anyway denk dat die verzekeraar van Samsung duidelijke voorwaarden in hun polis zal hebben staan. Vind ze alleen te duur.

Zie net je aanvulling, nevermind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
[...]

Jawel, maar kan me niet heugen dat er dekking is voor onopzettelijke schade aan mijn mobiel.
Daar sluit je dus een aanvullende verzekering voor af.

Bij je inboedelverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
JohnHeroHD schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:12:
[...]

Uiteraard bedoelde ik onopzettelijke schade
Dat dacht ik. Maar omdat we op Tweakers zitten, misschien wilde je iets gaan modden.
Ik zou de polis van je inboedelverzekering eens doorlezen. Grote kans dat je hiervoor al bent verzekerd. En anders grote kans dat je minder geld kwijt bent als je je inboedelverzekering aanpast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 11:59
Misayo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:06:
Sinds gisteren eindelijk de flip 7 binnen, dus lekker mee aan het spelen. Maar nu heb ik even een check vraag over de camera op de flip 7.

Als ik met mijn vingers een van de 2 bedek en ik wissel in de app tussen 50mp en 12mp dan is het nog steeds dezelfde lens die gebruikt wordt.

Dit hoort toch niet? Ik vond al dat er geen verschil leek te zijn tussen de groothoek en normale camera.. in de app krijg ik wel 2 verschillende zoom opties, maar de lens die de app gebruikt is hetzelfde... Werken de cameras tegenwoordig anders of heb ik een defecte telefoon?
Bekend Samsung dingetje (wellicht hebben andere merken dit ook). Hij kiest de camera die in theorie het mooiste plaatje zou moeten geven. De ene sensor is beter bij weinig licht en de ander heeft bijvoorbeeld weer een macro functie waardoor hij bij objecten dichtbij lang op die lens blijft hangen.

Zet hem eens op de Pro modus en je zult zien dat je dan wel zelf in control bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wow, ben echt onder de indruk van de Fold hoor _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb hem net gezien. Dit is wel echt goed. Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Pijnlijk om te zien, maar de Samsung Fold krijgt die niet stuk. Als je andere Folds bekijkt dan wordt je daar niet blij van.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 25-08 22:34
Rwinio schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:10:
[...]

Bekend Samsung dingetje (wellicht hebben andere merken dit ook). Hij kiest de camera die in theorie het mooiste plaatje zou moeten geven. De ene sensor is beter bij weinig licht en de ander heeft bijvoorbeeld weer een macro functie waardoor hij bij objecten dichtbij lang op die lens blijft hangen.

Zet hem eens op de Pro modus en je zult zien dat je dan wel zelf in control bent.
Bedankt!

Als ik de pro modus gebruik werkt het wel 'normaal' inderdaad. Ik dacht dat ik gek was geworden 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roro86
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 01-08 15:12

Is care+ het geld waard? Twijfel twijfel twijfel....
Nee Care+ is het niet waard. Je kan goedkoper een inboedelverzekering afsluiten met all risk en dan ben je de helft goedkoper uit. En je bent voor meer verzekerd dan alleen je phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09
Uhm.

Ik krijg mijn rabobank pas niet in google wallet. Loopt het hele riedeltje door, dus ik scan de pas. en dan bij het afronden "niet geschikt"..
Ok..never mind :) ik deed het weer eens fout.

Bij de rabo voeg je niet zelf je pas toe in googlepay. Maar maak je de connectie vanuit de raboapp.

Het werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door ppeterr op 28-07-2025 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb gisteren mijn Gamesir G8+ ontvangen. Best wel leuk apparaat voor het geld. Werkt ook met games die alleen touch ondersteunen door er een overlay op te projecteren die je zelf kunt mappen.

Gisteren Artemis op de Fold7 en Apollo op PC geïnstalleerd. (Dit zijn forks van Moonlight en Sunshine).
Dat werkte ook best wel goed. Klein beetje gepriegel, maar als het eenmaal draait is het goed.

Wat mij vooral verbaasd is dat ik veel games volledig fullscreen op het inner display kreeg. Terwijl de aspect ratio daarvan heel anders is. Best wel een beleving met dat scherm van de Fold en de Gamsir controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:15
Ik heb even bij Coolblue met de Fold 7 gespeeld, omdat ik zelf twijfelde tussen de Fold 7 en Pixel Pro 10 XL. Het is een machtig mooi ding, erg futuristisch. Maar ik heb nog nooit een foldable gehad en je kon merken dat ‘ie toch wel vaak open en dicht geklapt is. De vouw is na een tijdje behoorlijk zichtbaar en je kan ‘m ook voelen. En voor wie ‘m al een paar dagen in gebruik heeft: houdt de batterij het een dag vol?

Weet dus niet of het iets voor mij is. Het Google Event is er nog niet, dus eerst tijd tijdens mijn weekje Praag om erover na te denken. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisweb op 28-07-2025 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Dennisweb schreef op maandag 28 juli 2025 @ 17:42:
Ik heb even bij Coolblue met de Fold 7 gespeeld, omdat ik zelf twijfelde tussen de Fold 7 en Pixel Pro 10 XL. Het is een machtig mooi ding, erg futuristisch. Maar ik heb nog nooit een foldable gehad en je kon merken dat ‘ie toch wel vaak open en dicht geklapt is. De vouw is na een tijdje behoorlijk zichtbaar en je kan ‘m ook voelen. En voor wie ‘m al een paar dagen in gebruik heeft: houdt de batterij het een dag vol?

Weet dus niet of het iets voor mij is. Het Google Event is er nog niet, dus eerst tijd tijdens mijn weekje Praag om erover na te denken. :)
Een dag moet je prima redden. Maar het blijft afhankelijk van het gebruik. De hele dag gamen gaat ''m niet worden.
Wat betreft die vouw, die zie je niet tijdens het gebruiken. Je ziet het alleen als er licht van reflecteert. Als je er recht op kijkt zal het amper opvallen. Voelen doe je hem soms wel. Maar hoe vaak moet je over het midden van het scherm wrijven?

Misschien ben ik er minder vatbaar voor. Ik vind hem awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:15
SacreBleu schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:45:
[...]

Een dag moet je prima redden. Maar het blijft afhankelijk van het gebruik. De hele dag gamen gaat ''m niet worden.
Wat betreft die vouw, die zie je niet tijdens het gebruiken. Je ziet het alleen als er licht van reflecteert. Als je er recht op kijkt zal het amper opvallen. Voelen doe je hem soms wel. Maar hoe vaak moet je over het midden van het scherm wrijven?

Misschien ben ik er minder vatbaar voor. Ik vind hem awesome.
Ik game niet. Het enige potje Doom dat ik speel, is doomscrollen op Instagram. Ik zit vooral vaak op Facebook en Instagram, kijk wat reels op Instagram, soms een video op YouTube en beantwoord mijn mailtjes. Dat is het dan wel.

Ik kan er eentje van iemand - geseald en wel - kopen, met mogelijkheid voor Samsung Care+. Maar ik maak me wel zorgen over verhalen rondom rode en groene lijnen op de Fold 6. Is dat echt een wijdverspreid probleem? Ik kijk altijd even naar een vorige generatie om een goede keuze te maken rondom de nieuwe generatie.

Edit: ik heb nog nooit een foldable gehad en heb koudwatervrees. Dus wees lief voor me. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisweb op 28-07-2025 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Dennisweb schreef op maandag 28 juli 2025 @ 21:53:
[...]

Ik game niet. Het enige potje Doom dat ik speel, is doomscrollen op Instagram. Ik zit vooral vaak op Facebook en Instagram, kijk wat reels op Instagram, soms een video op YouTube en beantwoord mijn mailtjes. Dat is het dan wel.

Ik kan er eentje van iemand - geseald en wel - kopen, met mogelijkheid voor Samsung Care+. Maar ik maak me wel zorgen over verhalen rondom rode en groene lijnen op de Fold 6. Is dat echt een wijdverspreid probleem? Ik kijk altijd even naar een vorige generatie om een goede keuze te maken rondom de nieuwe generatie.

Edit: ik heb nog nooit een foldable gehad en heb koudwatervrees. Dus wees lief voor me. :+
Dit is ook mijn eerste Foldable. Als de strepen de eerste twee jaar voorkomen dan is dat een garantie issue lijkt mij.
Verder maak ik mij niet heel veel zorgen. Zeker niet na het zien van het filmpje van JerryRigEverything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:01
Dennisweb schreef op maandag 28 juli 2025 @ 17:42:

Dat kwetsbare plastic binnen scherm met al die schitteringen ik zou er niet aan beginnen. Op den duur doe je al niet eens meer de moeite om hem open te klappen. Ik spreek uit ervaring heb er 2 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:11
[...]

Instagram werkte heel lang niet goed op de vierkante schermen van vouwtelefoons. Je kreeg dan een gewoon lang scherm met zwarte balken links en rechts. Maar een paar maanden geleden is dat bij een update aangepast (ik kan het niet controleren, ik heb geen Instagram meer). Maar nu de Fold 7 een bruikbaar voorscherm heeft kun je daar ook op doonscrollen, natuurlijk. :)
Wat betreft Youtube, omdat het binnenscherm zowat vierkant is, zullen Youtube-video's in centimeters nauwelijks groter zijn dan op het voorscherm, maar het voordeel is dat je wel de telefoon half kunt vouwen in 'laptop mode' en zo een ingebouwde standaard hebt (en tegelijk de commentaren kunt lezen).
Qua duurzaamheid, je kunt verwachten dat een vouwtelefoon minder lang mee zal gaan als een normale smartphone. Het is nu eenmaal een vrij kwetsbare techniek met veel bewegende delen en een redelijk fragiel binnenscherm. Dat gezegd hebbende, ik heb al sinds de Fold 2 vouwtelefoons gehad, en nooit een probleem ervaren met binnenschermen of scharnier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:21
[...]

Fold 2 : Geen problemen (2jaar in gebruik)
Fold 4 : Scharnier stuk > onder garantie gerepareerd (1jaar in gebruik)
Fold 5 : Geen problemen (1jaar in gebruik)
Fold 6 : Geen problemen (1jaar in gebruik)

Dus nee zolang je er gewoon normaal mee omgaat is er niet veel aan de hand. Ik ben in Korea geweest en heb gezien hoe ze deze toestellen testen en dat is echt niet normaal haha. Maar het maakt niet uit hoe vaak of hoe goed je iets test het kan altijd kapot gaan uit het niets. Maar sinds de Fold 5 heb ik wel echt het gevoel dat het net wat beter is dan de voorgaande.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 22:14

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik ben wel benieuwd naar de accu tijd van de fold7 en dan met namen hoeveel uur hij het volhoud met het grote scherm aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
DON PAPA schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:46:
Ik ben wel benieuwd naar de accu tijd van de fold7 en dan met namen hoeveel uur hij het volhoud met het grote scherm aan?
Da's afhankelijk van wat je doet. Youtuben is minder intensief dan een game spelen.
Op Youtube zijn er al een aantal video's waarbij 'normaal' gedrag wordt nagebootst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Aurora schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:09:
[...]

Zo ver ik weet wordt dat niet aangeraden. Het schijnt dat je scherm daardoor kwetsbaarder kan zijn.
Volgens dit filmpje zit er standaard al een screenprotector op het binnen scherm
YouTube: Galaxy Z Fold 7 I Removed The Screen Protector: What Happens If You ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 09:38
DON PAPA schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 11:42:
[...]

Volgens dit filmpje zit er standaard al een screenprotector op het binnen scherm
YouTube: Galaxy Z Fold 7 I Removed The Screen Protector: What Happens If You ...
Klopt, daarom is het niet aan te raden om een eigen protector erop te plakken, bijvoorbeeld voor anti-glare.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Aurora schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:03:
[...]

Klopt, daarom is het niet aan te raden om een eigen protector erop te plakken, bijvoorbeeld voor anti-glare.
Heb dit op de Fold 2 ook 1x zelf gedaan omdat de originele bubbels had. Niks aan de hand daarna en scherm werkte gewoon perfect. Dus wel eerst de oude verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 29-07-2025 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Ik las elders dat er je in de USA ook de interne screenprotector, gratis, kunt laten vervangen het eerste jaar en daarna voor 19.99.

Wel handig, want je kunt op video's wel zien hoe makkelijker het is om hem te beschadigen.

Is dit in Nederland ook zo? Kan dit nergens vinden.

Officiële USA bron na even Googlen: https://www.samsung.com/u...z-screen-protector-promo/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
JohnHeroHD schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:35:
Ik las elders dat er je in de USA ook de interne screenprotector, gratis, kunt laten vervangen het eerste jaar en daarna voor 19.99.

Wel handig, want je kunt op video's wel zien hoe makkelijker het is om hem te beschadigen.

Is dit in Nederland ook zo? Kan dit nergens vinden.

Officiële USA bron na even Googlen: https://www.samsung.com/u...z-screen-protector-promo/
Ja dat is hier ook al jaren zo. In de service stores kun je dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb mijn eerste kras/deukje/buts op het intern scherm (screenprotector) al zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SacreBleu schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:53:
Ik heb mijn eerste kras/deukje/buts op het intern scherm (screenprotector) al zitten.
hoe dan, sinds 2020 al folds gehad en nog nooit een kras/deuk op het binnen scherm gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 29-07-2025 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Rohit schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:14:
[...]

hoe dan, sinds 2020 al folds gehad en nog nooit een kras/deuk op het binnen scherm gehad.
Geen idee. Het is een 'putje' of iets dergelijks. Misschien dat er iets tussen heeft gezeten toen ik hem een keer heb dichtgeklapt. Het is vooral mierenneukerij. Je ziet het amper en je voelt het niet. En ach het is de screen protector maar.

[ Voor 13% gewijzigd door SacreBleu op 29-07-2025 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Nou ik heb net de slechtste ervaring ooit met Samsung gehad, mijn bestelling werd afgeleverd en de verzenddoos zag er keurig netjes uit, dus die heb ik in ontvangst genomen. Maar toen ik die later openmaakte, zag ik dat de doos van de watch ultra aan één kant beschadigd was (zegel verbroken en hoek van de doos ingescheurd). Dus ik bel de klantenservice van Samsung en leg het verhaal uit en vraag of deze omgeruild kan worden omdat ik deze cadeau wil doen aan iemand. Dat blijkt niet te kunnen volgens deze mevrouw, het enige wat kan is deze retour sturen en je geld terug krijgen en opnieuw bestellen. Dus ik leg haar netjes uit dat ik deze watch heb gekocht in combinatie met de fold7 en verschillende kortings codes. Het antwoord van haar is "dat is jammer dan want die kortingscodes zijn nu vervallen, dus dan moet u het volle bedrag betalen als u opnieuw besteld". Nou we hebben daarna nog ruim een halfuur heen en weer gepraat, maar we kwamen geen steek verder. Dus tot slot vraag ik waar ik een klacht in kan dienen en het antwoord was "bij mij en bij niemand anders" nou toen heb ik het gesprek maar beëindigt.

Heeft hier iemand ervaring hoe je dit wel netjes opgelost krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
DON PAPA schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:09:
Nou ik heb net de slechtste ervaring ooit met Samsung gehad, mijn bestelling werd afgeleverd en de verzenddoos zag er keurig netjes uit, dus die heb ik in ontvangst genomen. Maar toen ik die later openmaakte, zag ik dat de doos van de watch ultra aan één kant beschadigd was (zegel verbroken en hoek van de doos ingescheurd). Dus ik bel de klantenservice van Samsung en leg het verhaal uit en vraag of deze omgeruild kan worden omdat ik deze cadeau wil doen aan iemand. Dat blijkt niet te kunnen volgens deze mevrouw, het enige wat kan is deze retour sturen en je geld terug krijgen en opnieuw bestellen. Dus ik leg haar netjes uit dat ik deze watch heb gekocht in combinatie met de fold7 en verschillende kortings codes. Het antwoord van haar is "dat is jammer dan want die kortingscodes zijn nu vervallen, dus dan moet u het volle bedrag betalen als u opnieuw besteld". Nou we hebben daarna nog ruim een halfuur heen en weer gepraat, maar we kwamen geen steek verder. Dus tot slot vraag ik waar ik een klacht in kan dienen en het antwoord was "bij mij en bij niemand anders" nou toen heb ik het gesprek maar beëindigt.

Dat is wel knudde ja. Ik zou nog een keer bellen en hopen dat mevrouw zuurpruim dit keer niet opneemt. De service die je krijgt is niet altijd bedrijfsgebonden maar persoonsgebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

SacreBleu schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:15:
[...]

Dat is wel knudde ja. Ik zou nog een keer bellen en hopen dat mevrouw zuurpruim dit keer niet opneemt. De service die je krijgt is niet altijd bedrijfsgebonden maar persoonsgebonden.
Ja dat ga ik morgen nog wel een keer proberen, eerst mijn bloeddruk maar wat laten zakken. En anders maar is langs de Samsung winkel, kijken of ze daar wel wat meer service bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roro86
Nou ik heb hem geannuleerd en toch maar voor de S25 Ultra gegaan. De durability voelt niet goed nu ik het in de winkel heb uitgeprobeerd. Demo versie zat de vouw er al goed in.. Voor zo'n dure phone een nageltje op het scherm en je hebt al een deukje. Laat staan straks met stof of zand. Als je met fluwelen handen en steriele omgeving zit ok nice. Al vind ik scherm kwaliteit vs S25 ultra toch een groot verschil. Groter scherm en multitasken? Ik zie geen usecase. Er is iets teveel lof over de fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz

Ben bang dat het inderdaad heel erg persoonsgebonden is wat de oplossingsgerichtheid betreft bij Samsung. Ik had problemen met Dynalogic want ze hebben het toestel zonder verwijzing en of handtekening bij de buren afgegeven. Waarom weet ik niet want ik was gewoon thuis, ik kreeg geen briefje in de bus maar wel een sms van Samsung, "Veel plezier met uw nieuwe toestel." dus ik was in alle staten. Bel je Samsung en afhankelijk van de medewerker krijg je goede service of niet. Ik heb vandaag en gisteren heel veel moeten bellen met ze.
Krijg gistermiddag dus bericht dat het toestel is afgeleverd maar ik weet van niks en dan word je verwezen naar Dynalogic zelf op de website van Samsung.
Neem direct contact op met de vervoerder is het advies maar die doet niks zonder een aanvraag van de verzender, hoezo van het kastje naar de muur?

Dit staat bij Samsung op hun veelgestelde shop vragen pagina:

"Via de Track&Trace van mijn vervoerder zie ik dat mijn bestelling al is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat kan ik doen?
We vragen je in dit geval om rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder."

Dus dat doe je dan met je goeie gedrag en die mensen vertellen je doodleuk dat je bij Samsung moet zijn, wij kunnen niks voor u doen want we hebben geen overeenkomst met u. Bel je Samsung en die gaan dan een onderzoek instellen met een beloofde terugkoppeling van de back office na 5 dagen. Jij zit ondertussen op hete kolen want misschien hebben ze dat ding wel gewoon gestolen. Ligt hij gewoon bij de buren zonder briefje of dat ervoor getekend is omdat er nummertje 310 op het pakketje stond ipv 310-2hg. De buurman kwam vanmiddag aanbellen en zei ik heb een pakketje voor u buurman, hebben ze geen briefje achtergelaten? Nee, helaas.
Het is dat ik eerlijke buren heb want anders zou ik het nooit weten als ze hem hadden willen houden. We zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een fout maar dit is gewoon slordig want hij hoort te checken aan wie hij een toestel van 2300 euro afgeeft. De buren hebben echt een volledig andere naam als ik dus dat heeft hij duidelijk niet gedaan. En er is getekend met 2 initialen, wtf?
Maar hij is binnen, nu maar hopen dat Samsung hem niet alsnog blokkeert. Heb ze al laten weten dat hij boven water is maar heb geen idee hoe snel of traag ze zijn met terugdraaien of stopzetten van het onderzoek want daarvoor moet je wachten op een terugkoppeling na 5 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Volgens mij is hier toch de bezorger van Dynalogic de fout in gegaan. Bij mijn bezorging werd gevraagd of ik dhr. Of-Aaargh was, en mocht ik pas na bevestiging mijn handtekening zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

MeanDz schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 19:28:
[...]
Ben bang dat het inderdaad heel erg persoonsgebonden is wat de oplossingsgerichtheid betreft bij Samsung. Ik had problemen met Dynalogic want ze hebben het toestel zonder verwijzing en of handtekening bij de buren afgegeven.
Ja daar stond ik ook heel erg van te kijken, ik kreeg gewoon de doos in mijn handen gedrukt en een onherkenbare krabbel op zijn apparaat was genoeg om een fold7 en watch ultra in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ging de bestelling van een flip7 bij mobiel.nl een stuk professioneler, die werd gebracht door DHL en daar moest ik eerst een code aan de bezorger laten zien die ik via email had kregen, voordat hij het pakket af gaf.

Ik heb net nog een keer gebeld met Samsung en deze medewerkster was gelukkig een stuk vriendelijker dan de vorige, deze heeft nu een case aan gemaakt en de juiste afdeling om een omruil gevraagd, het is alleen nog even afwachten wat dit gaat opleveren...

Edite: Ik werd net terug gebeld door Samsung en de Watch wordt nu wel omgeruild en ik krijg voor alle ongemak die dit heeft opgeleverd ook nog 10% van mijn totale aankoop bedrag terug (heel netjes dit). Alleen jammer dat je er zoveel moeite voor moet doen, maar gelukkig is het uiteindelijk toch nog goed gekomen zo..

[ Voor 13% gewijzigd door DON PAPA op 30-07-2025 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:04

Ja, dat is Samsung Nederland. Mooie producten, maar hun klantenservice is ook echt heel heel slecht. Je kan ook merkem dat ze hun klantenservice ook outsourcen en dat ze niet in Nederland zitten. Geen enkele gevoel van veramtwoordelijkheid, en aan de toon vaak dat of net wakker zijn of totaal geen zin hebben. Het is soms net wie je aan de lijn krijgt, maar gewoon echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 19:51:
Volgens mij is hier toch de bezorger van Dynalogic de fout in gegaan. Bij mijn bezorging werd gevraagd of ik dhr. Of-Aaargh was, en mocht ik pas na bevestiging mijn handtekening zetten.
Absoluut alleen ben je daarna afhankelijk van de Samsung klantenservice en is het maar net wie je aan de telefoon krijgt. Een soort customer support loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
DON PAPA schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 20:00:
[...]

Ja daar stond ik ook heel erg van te kijken, ik kreeg gewoon de doos in mijn handen gedrukt en een onherkenbare krabbel op zijn apparaat was genoeg om een fold7 en watch ultra in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ging de bestelling van een flip7 bij mobiel.nl een stuk professioneler, die werd gebracht door DHL en daar moest ik eerst een code aan de bezorger laten zien die ik via email had kregen, voordat hij het pakket af gaf.

Ik heb net nog een keer gebeld met Samsung en deze medewerkster was gelukkig een stuk vriendelijker dan de vorige, deze heeft nu een case aan gemaakt en de juiste afdeling om een omruil gevraagd, het is alleen nog even afwachten wat dit gaat opleveren...
Ok beter, hoop dat het snel opgelost wordt voor je want dit soort dingen zijn altijd balen. En inderdaad, zo werkt het ook met computer onderdelen, kocht recent een nieuwe monitor bij Megekko. Kreeg ik ook netjes een code voor de bezorger vooraf via de mail maar Dynalogic is nog niet zover ben ik bang.

[ Voor 10% gewijzigd door MeanDz op 30-07-2025 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of je bij de Samsung Experience store ook welkom bent als je je toestel niet direct via Samsung hebt gekocht? Sinds vandaag merk een een 'klik' geluid (het lijkt net alsof iemand zijn vingers kraakt) wanneer ik de Fold open. Het gebeurd altijd op hetzelfde moment.

In eerste instantie leek het alsof het scherm plakte, zo een soort geluid was het. Maar het lijkt uit de hinge te komen. Weet niet of het nieuweigheid is, of een productiefout in de hinge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SacreBleu schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:31:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of je bij de Samsung Experience store ook welkom bent als je je toestel niet direct via Samsung hebt gekocht? Sinds vandaag merk een een 'klik' geluid (het lijkt net alsof iemand zijn vingers kraakt) wanneer ik de Fold open. Het gebeurd altijd op hetzelfde moment.

In eerste instantie leek het alsof het scherm plakte, zo een soort geluid was het. Maar het lijkt uit de hinge te komen. Weet niet of het nieuweigheid is, of een productiefout in de hinge.
Je kan gewoon langs gaan inderdaad ongeacht waar die in NL gekocht is. (geen import toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Rohit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:41:
[...]

Je kan gewoon langs gaan inderdaad ongeacht waar die in NL gekocht is. (geen import toestellen)
Dat is mooi, denk niet dat Belsimpel aan import doet. Mocht het probleem meer worden dan alleen een raar geluidje zal ik ze eens opzoeken in Breda. Allicht is het gewoon nieuwigheid, 't is mijn eerste Foldable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SacreBleu schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:57:
[...]

Dat is mooi, denk niet dat Belsimpel aan import doet. Mocht het probleem meer worden dan alleen een raar geluidje zal ik ze eens opzoeken in Breda. Allicht is het gewoon nieuwigheid, 't is mijn eerste Foldable.
Belsimpel doet dat zeker wel ;) Vaak doen ze ook daarom dus niet mee aan promoties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Rohit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:51:
[...]

Belsimpel doet dat zeker wel ;) Vaak doen ze ook daarom dus niet mee aan promoties.
Nu je het zegt. Ze bieden ook de N5 van Oppo aan. Mijn Fold moet wel het NL model zijn.
Ik wacht het eventjes af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:39

Arjan81

Rotterdam

Eerste update voor Z fold 7 is al een feit. Nu naar niveau beveiligingspatch 1 juli 2025.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Arjan81 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:50:
Eerste update voor Z fold 7 is al een feit. Nu naar niveau beveiligingspatch 1 juli 2025.
Nice. Ik ben ''m nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 18:56
Ik heb wel een heel raar probleem, als ik de helderheid van het scherm helemaal naar beneden doe dan zie ik helderheids verschillen op het binnenste scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Il5QZ7pXgL30uHDwLJ03wtNtdgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SLH6VJYah6baLZtVSQyDJlta.jpg?f=fotoalbum_large

Het wordt nog erger wanneer ik de optie "extra dimmen" aanzet.

Hebben andere mensen ook dit probleem ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
GiantHoax schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:23:
Ik heb wel een heel raar probleem, als ik de helderheid van het scherm helemaal naar beneden doe dan zie ik helderheids verschillen op het binnenste scherm.

Nee, geen last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
GiantHoax schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:23:

[Afbeelding]

Hier heb ik ook geen last van. Het geluid waar ik eerder over een post had geschreven is ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Ik moet nog wel wennen aan het feit dat ik een foldable heb. Als in, door gewenning gebruik ik voornamelijk het display aan de voorzijde. Door de formfactor is het voor je gevoel ook gewoon een normale telefoon 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Hehe ja dat heb ik ook terwijl ik ook al een jaar een Fold 6 had... Maar goed ik denk zelf ook dat 80 tot 90 procent van mijn telefoontijd gewoon op het coverscherm is. Het open vouwen komt voor, maar zeker niet vaak. Toch is het heel handig wanneer het wel nodig is en dan ook kan :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roro86
greenlizzard schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:05:
Ik moet nog wel wennen aan het feit dat ik een foldable heb. Als in, door gewenning gebruik ik voornamelijk het display aan de voorzijde. Door de formfactor is het voor je gevoel ook gewoon een normale telefoon 😂
Ja dat is ook de reden waarom ik er niet voor gekozen heb om een fold te nemen. Leuk even een spelletje of wat groter te browsen. Maar dat is het ook xD Tenzij mensen 2x voor een telefoon willen betalen en kunnen betalen dan is het dus een mooie gimmick. Heb het een weekje kunnen testen, maar zie nog niet het nut in van een Fold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Roro86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:37:
[...]

Ja dat is ook de reden waarom ik er niet voor gekozen heb om een fold te nemen. Leuk even een spelletje of wat groter te browsen. Maar dat is het ook xD Tenzij mensen 2x voor een telefoon willen betalen en kunnen betalen dan is het dus een mooie gimmick. Heb het een weekje kunnen testen, maar zie nog niet het nut in van een Fold
Maar dat is juist de reden voor een Fold. Een groter scherm. Meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Klopt, vind het super die paar keer dat het nodig is. Ik gebruik nog wel eens remote desktop naar een Windows VM, dan is het grote scherm echt een verademing, ik snap dan ook inmiddels niet meer hoe mensen dat doen met een veel kleiner scherm :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
darkrain schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:25:
Klopt, vind het super die paar keer dat het nodig is. Ik gebruik nog wel eens remote desktop naar een Windows VM, dan is het grote scherm echt een verademing, ik snap dan ook inmiddels niet meer hoe mensen dat doen met een veel kleiner scherm :P
Ik gebruik het inner screen wel iets vaker. Maar alleen als ik ook relaxt op de bank kan zitten. Voor browsen is het ideaal.
Ik heb wel een grote tablet, maar 's avonds vond ik dat net iets te groot. En ik vond het iets té om ook nog eens een kleine tablet erbij te nemen. Dus de keuze werd gemaakt voor een Fold. Keek al een tijdje met een schuin oog naar Foldables, gewoon omdat ik het concept wel cool vond. 8" is ideaal. Fijn voor games en ebooks lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SacreBleu schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:29:
[...]

Ik gebruik het inner screen wel iets vaker. Maar alleen als ik ook relaxt op de bank kan zitten. Voor browsen is het ideaal.
Ik heb wel een grote tablet, maar 's avonds vond ik dat net iets te groot. En ik vond het iets té om ook nog eens een kleine tablet erbij te nemen. Dus de keuze werd gemaakt voor een Fold. Keek al een tijdje met een schuin oog naar Foldables, gewoon omdat ik het concept wel cool vond. 8" is ideaal. Fijn voor games en ebooks lezen.
Toen de Fold 7 nog een beetje betaalbaar was tijdens de preorder klopt dat wel. Maar nu er minder korting is, kun je in plaats van een Fold 7 ook bv. een S25 Ultra kopen én een kleine tablet (bv. Tab S9), en nog geld overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Of-Aaargh schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:15:
[...]

Toen de Fold 7 nog een beetje betaalbaar was tijdens de preorder klopt dat wel. Maar nu er minder korting is, kun je in plaats van een Fold 7 ook bv. een S25 Ultra kopen én een kleine tablet (bv. Tab S9), en nog geld overhouden.
Heb de S23 Ultra en de Tab S9 Ultra en omdat die tablet zo groot was had ik hem niet zo vaak mee. Nu met de Fold ben ik juist blij dat ik de Ultra tablet heb gekocht omdat er anders weinig verschil was. Multitasken met de Fold is wel erg fijn. Op de S23 heb ik bijna nooit apps naast elkaar gehad omdat het gewoon niet praktisch was. Op de Fold is het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb altijd 'niet storen' aanstaan en daarbij alle oproepen wel toegestaan, zodat meldingen van berichten en apps gedempt zijn. Dat heeft altijd goed gewerkt, maar bij de Flip 7 wordt de instelling dat oproepen zijn toegestaan automatisch gereset na een tijdje, waardoor oproepen ook gedempt worden. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
Roro86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:37:
[...]

Het inner screen is juist de reden dat ik voor de Fold gekozen heb. Ik heb best vaak dat ik even 2 schermen nodig heb om iets over te tikken of te vergelijken. Dat kan ik nu dus doen. Of even iets op een groter scherm bekijken, heerlijk.

Mijn vrouw zei al wat moet je met dat ding. Totdat ze gisteren de foto's op marktplaats iets beter wilde bekijken en vroeg of ze de Fold even mocht lenen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Heb de Fold 7 nu een week in gebruik, het is mijn eerste. Kom af van de S24+ en daarvoor de Ultra.
Buitenscherm is helaas wat klein, had groter mogen zijn van mij. Maar de binnenkant van het scherm is super (maar mag ook groter haha). Na2 dagen was ik al volledig om. Batterijduur valt niet tegen maar kan zeker beter. Bedraad laden gaat voor mij snel genoeg.

Mijn digibeet tante (68 jaar) verklaarde me voor gek om deze telefoon te halen, maar nadat ze hem gisteren live heeft gezien is ze verliefd. Ze gaat een jaartje wachten en hoopt dan eenzelfde deal als mij te kunnen scoren (827 euro voor de 1TB variant incl.alle acties en inruilacties).

Nu nog op zoek naar het perfecte hoesje met volledige bescherming + ruimte voor een bankpasje. Heb nu een simpele van Temu die past maar het kan nog beter denk ik Helaas nog geen geschikte Brodit houder gevonden voor de Fold 7 dus nu wat paar alternatieven vanuit Temu besteld, idem dito als de hoesjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
pebbie schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:23:
Heb de Fold 7 nu een week in gebruik, het is mijn eerste. Kom af van de S24+ en daarvoor de Ultra.
Buitenscherm is helaas wat klein, had groter mogen zijn van mij. Maar de binnenkant van het scherm is super (maar mag ook groter haha). Na2 dagen was ik al volledig om. Batterijduur valt niet tegen maar kan zeker beter. Bedraad laden gaat voor mij snel genoeg.

Mijn digibeet tante (68 jaar) verklaarde me voor gek om deze telefoon te halen, maar nadat ze hem gisteren live heeft gezien is ze verliefd. Ze gaat een jaartje wachten en hoopt dan eenzelfde deal als mij te kunnen scoren (827 euro voor de 1TB variant incl.alle acties en inruilacties).

Nu nog op zoek naar het perfecte hoesje met volledige bescherming + ruimte voor een bankpasje. Heb nu een simpele van Temu die past maar het kan nog beter denk ik Helaas nog geen geschikte Brodit houder gevonden voor de Fold 7 dus nu wat paar alternatieven vanuit Temu besteld, idem dito als de hoesjes.
Neem een massage hoesje en doe dan deze wallet er omheen. https://www.ringkestore.c...olio-grip-wallet-magnetic of een andere magsafe pasjes houder kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33
Ik was gisteren op een verjaardag waar ik mijn Fold 6 op tafel legde en direct de vraag kreeg of dat die nieuwe Samsung dinges, uhhh 7 was 😀. Moest uitleggen dat het de 6 was en dan de fold en niet de flip. De mensen die er naar vroegen waren voor zover ik in kon schatten geen typische tweakers en/of smartphone liefhebbers. Meer het type van doe maar weer een iphone of Samsung want die ken ik en dat werkt gewoon.
Maar op de 1 of andere manier is de introductie van de 7 serie foldables wel ook bij hen op de radar terrecht gekomen. Zou het kunnen dat nu eindelijk de foldables door gaan stoten naar de mainstream markt? Ik vind het wel een interessante ontwikkeling mocht dat zo zijn. En zo ja, wat is er nu anders dan de voorgaande jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Daniel. schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:34:
[...]

Neem een massage hoesje en doe dan deze wallet er omheen. https://www.ringkestore.c...olio-grip-wallet-magnetic of een andere magsafe pasjes houder kan ook.
Thanks, dat ziet er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
pebbie schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:36:
[...]

Thanks, dat ziet er goed uit.
Massage moet natuurlijk magsafe zijn. Zit goed genoeg en alsnog makkelijk af te halen. Afhankelijk van hoe sterk de magneet is in het hoesje blijft deze beter of slechter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb van de week voor het eerst de Fold 7 vastgehouden bij de MM, ook even de camera getest tegen mijn Xiaomi 14 Ultra, kwam oprecht erg dichtbij mijn telefoon qua fotokwaliteit, wat zeker een plus is.
Echter blijft de betrouwbaarheid bij mij een grote zorg, na diverse problemen van mijn Fold 3, had ik vlak voor de 2 jaar dat die helemaal kapot ging, gelukkig dus nog wel binnen de garantie, maar een maand later en ik had een dure brick gehad.
Nu wil ik best geloven dat deze beter is, maar dat bewijs zal uit blijven, en gezien de Fold 6 weer problemen had die bij de Fold 5 redelijk weg was, vind ik dat erg lastig.

Daarnaast vind ik erg jammer dat ze breder zijn gegaan met de Fold 7. Ik vind mijn telefoon veel te groot, en wil echt weer kleiner. Maar het was de Fold 3 die ik erg prettig vond qua breedte, de 6 heeft dezelfde breedte, maar de 7 dus weer breder, erg jammer wat mij betreft, al weet ik dat vele dit juist een plus vinden.

Ik zou oprecht een Fold 6 prima vinden, als het niet was dat de camera kwaliteit wel echt een stuk lager ligt, zeker vergeleken met mijn huidige telefoon, en dan is een Fold 7 weer aantrekkelijker.

Al met al blijft het een telefoon van compromissen, sommige kan ik mee leven, andere zijn een stuk lastiger. Zou ik zeker weten dat de Fold 7 betrouwbaar is, dan zou dat mij over de streep kunnen trekken, maar tegen de tijd dat we dat weten is de Fold 8 of zelfs 9 al uit.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
  • Laatst online: 20-09 22:54
Ik lees overal hele positieve dingen over de camera's die op de fold 7 zitten. Zowel mijn man als ik komen beiden van iPhone af. Wij ervaren vooral dat foto's niet erg scherp zijn/blijven wanneer je 2at inzoomt..

Hebben jullie bepaalde tips voor wat betreft instellingen? Heb al lopen spelen met de intelligente optimalisatie ook en heb de camera zo ingesteld dat standaard de 200mp camera wordt gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/409BRCNOozp6_u-e7lZtuXGERgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F0JJTk3Pc8QZ5ZTqc5if79Sw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

dvdl25 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:03:
Ik lees overal hele positieve dingen over de camera's die op de fold 7 zitten. Zowel mijn man als ik komen beiden van iPhone af. Wij ervaren vooral dat foto's niet erg scherp zijn/blijven wanneer je 2at inzoomt..

Hebben jullie bepaalde tips voor wat betreft instellingen? Heb al lopen spelen met de intelligente optimalisatie ook en heb de camera zo ingesteld dat standaard de 200mp camera wordt gebruikt.

[Afbeelding]
Dat is omdat Samsung flink achterloopt qua de camera. De Ultra modellen kunnen niet op tegen de diverse Chinese top cameras zoals die van Xiaomi, Vivo e.d., en de iPhone Pro modellen lopen ook gewoon voor.
200MP klinkt leuk, maar meer MP's is gewoon echt lang niet zo boeiend als ze voor doen, terwijl de sensor gewoon kleiner is dan diverse andere high end camera's.
De zoom en ultrawide is alles behalve indrukwekkend, natuurlijk is het beter dan de gemiddelde camera, maar wanneer je van een telefoon komt die top kwaliteit camera's heeft, dan zal het gigantisch tegenvallen.

Voor zoom de 200mp camera gebruiken, lost niet het probleem op, je bent dan aan het croppen. Je scherp diepte past zich niet, perspectief niet, en ondanks de veel hogere MP's, zal die al snel minder goed presteren dan de telephoto camera.

De Folds waren altijd al matig, met de Fold 7 hebben ze een fatsoenlijke wide camera gebruikt, maar de gehele ervaring, zeker bij zoom of ultrawide, is gewoon nog steeds matig.

En wederom matig vergeleken met andere high end telefoons.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:04
Benjamin- schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:24:
[...]

Dat is omdat Samsung flink achterloopt qua de camera. De Ultra modellen kunnen niet op tegen de diverse Chinese top cameras zoals die van Xiaomi, Vivo e.d., en de iPhone Pro modellen lopen ook gewoon voor.
200MP klinkt leuk, maar meer MP's is gewoon echt lang niet zo boeiend als ze voor doen, terwijl de sensor gewoon kleiner is dan diverse andere high end camera's.
De zoom en ultrawide is alles behalve indrukwekkend, natuurlijk is het beter dan de gemiddelde camera, maar wanneer je van een telefoon komt die top kwaliteit camera's heeft, dan zal het gigantisch tegenvallen.

Voor zoom de 200mp camera gebruiken, lost niet het probleem op, je bent dan aan het croppen. Je scherp diepte past zich niet, perspectief niet, en ondanks de veel hogere MP's, zal die al snel minder goed presteren dan de telephoto camera.

De Folds waren altijd al matig, met de Fold 7 hebben ze een fatsoenlijke wide camera gebruikt, maar de gehele ervaring, zeker bij zoom of ultrawide, is gewoon nog steeds matig.

En wederom matig vergeleken met andere high end telefoons.
Dit klopt helemaal niet. De camera van een fold is niet matig. De foto's zijn van sterk afhankelijk van of je weet hoe je dit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
Mag ik vragen hoe u de instelling heeft staan voor de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik heb om te proberen een flip5. (Iphone gebruiker)
Tijdens het scrollen voel ik duidelijk de vouw in het scherm, is dat bij de 7 ook nog zo?
Verder had hij net iets korter mogen zijn.
Je hebt nu een lang scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
blue13x schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

Dit klopt helemaal niet. De camera van een fold is niet matig. De foto's zijn van sterk afhankelijk van of je weet hoe je dit gebruikt.
Mag ik vragen welke camera instellingen u hanteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Benjamin- schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:24:
[...]
De Ultra modellen kunnen niet op tegen de iPhone Pro modellen.

Lees even het gedeelte over zoom en UltraWide in deze test 😉
https://www.iphoned.nl/ni...diK_eMZLJ4U6HSRoaUwGjebhn

[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 03-08-2025 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:46
Hebben jullie de optie op de fold om de taakbalk automatisch te verbergen als er apps geopend zijn? (Instellingen, display, taakbalk schuifje aanzetten en in dat menu zou het moeten staan) Hier heb ik die optie niet terwijl ik verschillende video´s gezien heb die het wel hebben. Lijkt me wel handig (bijvoorbeeld in dit filmpje bij minuut 20 ongeveer YouTube: Samsung Z Fold 7: 27 Settings You NEED to Change Immediately!)

Edit, aaah ik ben er achter. Die krijg je alleen als je de navigatiebalk ingesteld hebt met veeggebaren :)

[ Voor 34% gewijzigd door Pamelala op 03-08-2025 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
blue13x schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

Uiteraard klopt het dat een goede fotograaf betere foto's kan maken met een matige camera dan een slechte fotograaf met een goed toestel. Maar objectief gezien horen de ultrawide en tele-camera van de Fold 7 tot de middelmaat. Het zijn dezelfde camera's als de Fold 6 en de Fold 5 (met iets getweakte software), met een score vergelijkbaar met de S22. Geen slechte camera's natuurlijk, maar iedereen is het er mee eens dat je de Fold 7 niet moet kopen vanwege de camera's. Alleen de wide-camera kan zich meten met die van bijvoorbeeld de Ultra 24/25. Dus eigenlijk moet jouw "klopt helemaal niet" zijn "klopt niet helemaal". Zolang je maar niet zoomt, hoort de Fold 7 tot de top.

[ Voor 3% gewijzigd door Of-Aaargh op 03-08-2025 17:07 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling