Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:00
ppeterr schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 08:54:
[...]

In totaal € 1107,96 korting. Is dat een slechte deal?

[Afbeelding]
1161 euro is niet echt een slechte deal, zeker omdat je ook de Buds 3 Pro krijgt. Het hangt ook af van de staat van je S23 Ultra die je hebt ingeruild. Als die kapot of erg gekrast was, is het een uitstekende deal, maar als die nog in prima staat was met een V&A-waarde van rond de 500 euro, niet zo.
Ik geloof dat de beste prijs is geweest met inruilen van kapotte oortjes of smartband ('gegarandeerde inruilwaarde van 200 euro', plus nog extra inruilbonus), met een totaalprijs rond 1150-1200 euro.
Ikzelf heb iets meer betaald, 1223 euro met inruil van een oude Xiaomi Band, misschien had ik iets meer korting kunnen scoren als ik ook nog via de Samsung Member Shop app had besteld, maar ik had geen zin in de bestelling via de Samsung klantenservice te annuleren, omdat ik een vorige keer daardoor mijn stapelbare kortingcodes kwijt was. Al met al niet echt ontevreden over. De dag van ontvangst van de Fold7 gaat leren of ik komende vanaf een Oneplus Open kan leven zonder pen support, 6x periscoopcamera, antireflectiecoating, en mét telefoon-wobble :P .

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:59
Of-Aaargh schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:02:
[...]

1161 euro is niet echt een slechte deal, zeker omdat je ook de Buds 3 Pro krijgt. Het hangt ook af van de staat van je S23 Ultra die je hebt ingeruild. Als die kapot of erg gekrast was, is het een uitstekende deal, maar als die nog in prima staat was met een V&A-waarde van rond de 500 euro, niet zo.
Ik geloof dat de beste prijs is geweest met inruilen van kapotte oortjes of smartband ('gegarandeerde inruilwaarde van 200 euro', plus nog extra inruilbonus), met een totaalprijs rond 1150-1200 euro.
Ikzelf heb iets meer betaald, 1223 euro met inruil van een oude Xiaomi Band, misschien had ik iets meer korting kunnen scoren als ik ook nog via de Samsung Member Shop app had besteld, maar ik had geen zin in de bestelling via de Samsung klantenservice te annuleren, omdat ik een vorige keer daardoor mijn stapelbare kortingcodes kwijt was. Al met al niet echt ontevreden over. De dag van ontvangst van de Fold7 gaat leren of ik komende vanaf een Oneplus Open kan leven zonder pen support, 6x periscoopcamera, antireflectiecoating, en mét telefoon-wobble :P .
Alright :) Toestel is in een nette staat. Maar het is ook wel lekker makkelijk zo. Misschien dat hij dus 100 euro of mischien wel 150 euro meer waard is. Dat loop ik dan mis, maar geen gezeur met de verkoop hier op vraag en aanbod. Ook fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:54
ppeterr schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:11:
[...]

Alright :) Toestel is in een nette staat. Maar het is ook wel lekker makkelijk zo. Misschien dat hij dus 100 euro of mischien wel 150 euro meer waard is. Dat loop ik dan mis, maar geen gezeur met de verkoop hier op vraag en aanbod. Ook fijn.
Das ook mijn gedachte. Liever zonder gedoe wat minder geld terug krijgen, dan zelf moeten gaan onderhandelen met alle gevolgen van dien. Ik heb eens iemand gehad die na een dag zijn toestel kapot liet vallen en bij mij terug kwam om de kosten te delen. Ik had hem niet verteld dat het toestel zo glad was 8)7

Uiteindelijk geven de grote kortingen van Samsung je het gevoel dat je een mooie deal hebt, en daar draait het om 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:46
Iemand nog een aanrader als hoesje voor een Flip7, dat mooie cover scherm lijkt me nogal kwetsbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-10 17:02
jasper2603 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:44:
Iemand nog een aanrader als hoesje voor een Flip7, dat mooie cover scherm lijkt me nogal kwetsbaar?
Ik heb de kindsuit case besteld bij Samsung. Die vond ik sjiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
mozziej schreef op zondag 20 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Ik heb de kindsuit case besteld bij Samsung. Die vond ik sjiek!
Ja deze is super mooi, maar beschermd het scherm niet helaas, twijfel daarom nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
jasper2603 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:15:
[...]

Ja deze is super mooi, maar beschermd het scherm niet helaas, twijfel daarom nog..
Daar heb je dan toch weer een screenprotector voor ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:24
dave1972 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:33:
[...]

Daar heb je dan toch weer een screenprotector voor ?
Dat is tegen krasjes, niet tegen valschade. Je hebt hoesjes waarbij het scherm 'recessed' is.
De voorkant heeft dan een rand om het scherm. Zo komt het scherm niet precies plat op de grond.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
SacreBleu schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:00:
[...]

Dat is tegen krasjes, niet tegen valschade. Je hebt hoesjes waarbij het scherm 'recessed' is.
De voorkant heeft dan een rand om het scherm. Zo komt het scherm niet precies plat op de grond.
Volgens mij is dat ook zo bij die kindsuit case die komt ook iets boven de camera uit bij de hoeken.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
dave1972 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:32:
[...]

Volgens mij is dat ook zo bij die kindsuit case die komt ook iets boven de camera uit bij de hoeken.
Ja klopt, de flipsuit bijvoorbeeld dekt het scherm wel helemaal af, de kindsuit laat het scherm vrij. Dat maakt het scherm kwetsbaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-10 09:57
Zelf gisteren de de flip 7 besteld, eerste flip type telefoon. Zat al langer te twijfelen over de razr maar met de huidige aanbieding en verlengen via Odido scheelt ongeveer 200 euro met de Motorola. Dus toch maar voor de flip 7 gegaan. Het snellere laden en 3x 50mp camera was dat verschil niet waard (op dit moment)

Wil wel graag de flip heel houden, dus iemand suggesties voor een goeie case? Liefst eentje die transparant is óf met kleur opties, zodat ik niet zonder reden de blauwe heb gekocht.

En ik lees online tegenstrijdige dingen over wel of geen hoesje die ook het scharnier bedekt, wel of niet doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Misayo schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:16:
Zelf gisteren de de flip 7 besteld, eerste flip type telefoon. Zat al langer te twijfelen over de razr maar met de huidige aanbieding en verlengen via Odido scheelt ongeveer 200 euro met de Motorola. Dus toch maar voor de flip 7 gegaan. Het snellere laden en 3x 50mp camera was dat verschil niet waard (op dit moment)

Wil wel graag de flip heel houden, dus iemand suggesties voor een goeie case? Liefst eentje die transparant is óf met kleur opties, zodat ik niet zonder reden de blauwe heb gekocht.

En ik lees online tegenstrijdige dingen over wel of geen hoesje die ook het scharnier bedekt, wel of niet doen?
Zelf heb ik straks een Fold. Maar ik kwam het volgende tegen. Wellicht vind je het iets

https://www.amazon.nl/sto...faac1ce7edec&ref_=ast_bln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 10:29
Ik twijfel om een doorzichtige case te kopen, langs ene kant wil ik wel het mooie blauw zien, langs de andere kant alle doorzichtige cases die ik en men kids al gehad hebben zien er na een tijdje niet uit, stof kruipt tussen de randen en je zit elk krasje op de case. Ben aan het zien naar de cases van Spigen nu maar ik wil het ook niet te bulky maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:58
Ik mag mij ook melden in de topic aangezien ik via mp een gesealde blauwe flip 7 (een 256gb variant maar groot genoeg voor mij) heb gescoord. Mooie deal voor €750. Hopelijk levert mijn flip 5 nog wat op via mp en dan heb ik voor een hopelijk een kleine €500 een nieuwe flip 7 gescoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:58
Maugrinn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:24:
Ik twijfel om een doorzichtige case te kopen, langs ene kant wil ik wel het mooie blauw zien, langs de andere kant alle doorzichtige cases die ik en men kids al gehad hebben zien er na een tijdje niet uit, stof kruipt tussen de randen en je zit elk krasje op de case. Ben aan het zien naar de cases van Spigen nu maar ik wil het ook niet te bulky maken.
jammer dat er idd geen blauw hoesje vanuit samsung word aangeboden zonder ring eracht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Laatst online: 24-09 10:59
Ik vind het maar lastig een goede case uit te zoeken.

Ik wil hem dun houden, dus kom je al snel op iets van carbon fiber uit, maar de officiële van Samsung heeft alleen bescherming voor de achterkant - en was op mijn moment van bestellen alleen in augustus leverbaar. Vrij duur voor alleen een achterkant case.

Online kom ik vaak de Thinborn case tegen als aanrader, maar die moet dan helemaal uit Amerika komen en duurt ook lang (en duur).

Misschien voor "tijdelijk" maar een grip case nemen of een goedkope case van Amazon totdat er in NL meer beschikbaar is?

Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil gewoon een ultra dunne die zowel voor als achter bescherming geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
Ik twijfel ook of ik bescherming wil voor men hinge, de enige beschadiging op men fold 5 na 2j is een klein krasje op de hinge, maar wil het niet te bulky maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 14:35
Maugrinn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:24:
Ik heb er juist voor gekozen de magnetic clear case: werkt met mijn samsung 3-in-1 charger, kan je de kleur zien en houdt het zo dun mogelijk. Als je het regelmatig schoonhoudt blijft prima. Het is goedkoop genoeg dat je em om de zoveel tijd ook makkelijk kan vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:58
JohnHeroHD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:31:

Ik wil hem dun houden, dus kom je al snel op iets van carbon fiber uit, maar de officiële van Samsung heeft alleen bescherming voor de achterkant - en was op mijn moment van bestellen alleen in augustus leverbaar. Vrij duur voor alleen een achterkant case.

Online kom ik vaak de Thinborn case tegen als aanrader, maar die moet dan helemaal uit Amerika komen en duurt ook lang (en duur).

Misschien voor "tijdelijk" maar een grip case nemen of een goedkope case van Amazon totdat er in NL meer beschikbaar is?

Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil gewoon een ultra dunne die zowel voor als achter bescherming geeft...
Ik zat te kijken naar de standaard Ringke met ring, maar denk nu dat ik voor de slim versie gaat, die heeft aan beide kanten bescherming en maakt hem denk ik niet bulky.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Maugrinn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:46:
Ik twijfel ook of ik bescherming wil voor men hinge, de enige beschadiging op men fold 5 na 2j is een klein krasje op de hinge, maar wil het niet te bulky maken
Alleen een krasje op de hinge zou ik niet zo belangrijk vinden. Ik zou hem in de toekomst sowieoso weer ter inruil aanbieden bij Samsung, en dan is het alleen belangrijk dat het scherm nog goed is en het toestel nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Daniel. schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:13:
[...]

Ik zat te kijken naar de standaard Ringke met ring, maar denk nu dat ik voor de slim versie gaat, die heeft aan beide kanten bescherming en maakt hem denk ik niet bulky.
Dat is deze, toch?

https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-magsafe-transparant

Voor mijn gevoel lijkt het wel meer bulky te worden dan carbon fiber - ik weet niet wat dat doet met het handgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
JohnHeroHD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 11:10:
[...]

Dat is deze, toch?

https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-magsafe-transparant

Voor mijn gevoel lijkt het wel meer bulky te worden dan carbon fiber - ik weet niet wat dat doet met het handgevoel.
Heb zo'n idee dat dat door de camera voornamelijk komt. Maar ik heb het over die. Die is zeker dunner dan hun standaard case. Maar er zijn helaas nog geen echte beelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou er iemand een accessoires topic aan willen maken, zodat we de discussie over de toestellen en de hoesjes enz gescheiden kunnen houden? Alvast bedankt!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CarpeVitam
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22-08 18:48
Ik weet niet of het al ergens gedeeld is, nl niet alle pagina's teruggelezen: als je in oktober 2024 een CNC code voor huishoudelijke apparaten hebt ontvangen per mail met 10% korting: deze is ook te stacken.

Met SH + NCR + CNC + App korting + gegarandeerde 200 euro voor oud en kapot toestelletje in de la:
€1154 euro voor de Fold7 betaald.

De S23 ultra hou ik lekker nog zelf ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPR7krw99fgtij0k-y8eDeO63Ag=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wXNGx1bt1renwb0NROO8didY.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
CarpeVitam schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:03:
Ik weet niet of het al ergens gedeeld is, nl niet alle pagina's teruggelezen: als je in oktober 2024 een CNC code voor huishoudelijke apparaten hebt ontvangen per mail met 10% korting: deze is ook te stacken.

Met SH + NCR + CNC + App korting + gegarandeerde 200 euro voor oud en kapot toestelletje in de la:

[Afbeelding]
Nice 👍 Iemand nog een werkende SH1 code over? Wil mijn vriendin verrassen 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
JohnHeroHD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:31:

Ik zit er net zo in, en ik heb gewoon de Thinborne case besteld. En ja dat gaat lang duren, en de Fold komt bij mij ook al ergens volgende week. Dus ik zoek voor de tussentijd iets goedkoops.

Overigens gaat het een beetje maf bij Thinborne. Ik ben benieuwd of het daar goed komt. Heb die case besteld met Paypal fast checkout, en dat heeft een ander email adres dan het winkelmandje had. Meet als gevolg dat het shopify systeem wat ze gebruiken mij bestookt met berichtjes als "hey er staat nog wat in je mandje". En ik dus kortings code;s toegestuurd krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 23-07-2025 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:39

g86

Jeffrey-W schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:04:
[...]

Nice 👍 Iemand nog een werkende SH1 code over? Wil mijn vriendin verrassen 🙂
zie privébericht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26

[Afbeelding]
Nice 👍 Iemand nog een werkende SH1 code over? Wil mijn vriendin verrassen 🙂. Voorzien met dank aan g86 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Conform de wens van @PaT gaarne discussies over cases en andere accessoires ---> London in "[Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires"

Kunnen hier mooi de reviews etc geplaatst worden (y)

@PaT zou je in de topic warning hieronder ook het accessoire topic kunnen toevoegen? Dank!

[ Voor 17% gewijzigd door London op 22-07-2025 13:23 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Nu iedereen, net als ik zelf, (on)geduldig op de levering van hun Fold (en Flip) wachten.
Welke apps en games zijn aan te raden voor de Fold?

Dit wordt mijn eerste Fold, ik doe af-en-toe gamen, maar ik wilde vooral een groter scherm voor multimedia.
Zijn er apps en games die jullie kunnen aanraden die het binnenscherm van de Fold doen 'shinen'?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
SacreBleu schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:57:
Nu iedereen, net als ik zelf, (on)geduldig op de levering van hun Fold (en Flip) wachten.

Dit wordt mijn eerste Fold, ik doe af-en-toe gamen, maar ik wilde vooral een groter scherm voor multimedia.
Zijn er apps en games die jullie kunnen aanraden die het binnenscherm van de Fold doen 'shinen'?
Ik gebruik Good Lock om wat te automatiseren op mijn huidige Fold 4, omdat die triggers heeft voor het openklappen of dichtklappen (die dan weer Launcher 10 op de voorkant zet en opengeklapt de standard launcher van Samsung start)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Ik denk: het overzetten met kabel gaat vast sneller dan via Wifi....
maar begin nu toch te twijfelen of dat echt zo is. USB kabel tussen de Fold4 en Fold7 en nog 40 minuten te gaan. Ik had alle foto's al van de Fold4 af gehaald, dus vraag mij nu af wat die nog allemaal aan het kopieren is. De storage zat minder dan 1/3 vol zover ik weet (van 512GB)

Ook al 2x om een of andere reden opnieuw het overzetten moeten starten omdat die er spontaan mee op hield. 42% and counting (nouja, hier staat die nu al 5 minuten op stil.. de minuten tellen gelukkig wel af)

Voor de rest eerste indrukken:
- wow wat een heerlijk groot scherm aan de voorkant
- ****** wat is die dun
- waarom laadt die mijn Fold4 op tijdens het overzetten
- wat een joekel van een camera eiland (maar denk dat het vooral een vertekend beeld is omdat de telefoon zelf zo dun is)

Het scherm lijkt minder te glanzen dan die van de Fold4 (positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:45
SacreBleu schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:57:

Dat hangt lijkt me helemaal af van het soort games die je graag speelt? Ik zal mijn fold7 niet echt voor games gaan gebruiken. Media consumptie is leuk maar scherm van de S24 Ultra is met de meeste videodiensten groter dan op de Fold7 (de beleving is wel 'groter' op de Fold 7, wss door de grotere zwarte randen).

Games (pubg vnl) speel ik toch het liefst op de ipad... 8 inch van de Fold 7 voelt nog altijd 'klein' vergelijken met de 11inch iPad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Ik ga dit zelf niet doen, maar hoe geniaal is dit :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/5HXqpKrrLko/maxresdefault.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit is best een prima video die aantal goede dingen laat zien waar ik nog niet bewust van was:
YouTube: 10 Things to do FIRST with the Galaxy Z Fold 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37

[Afbeelding]
Dat is een mooie prijs. Ik heb ook een oude CNC code maar ik kom niet lager uit dan 1304. Zie ik iets over het hoofd? Ik ruil een toestel in met 0 waarde, maar wel 300 euro extra inruilvoordeel toegepast.

[ Voor 16% gewijzigd door M.C. op 22-07-2025 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
M.C. schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:17:
[...]

Dat is een mooie prijs. Ik heb ook een oude CNC code maar ik kom niet lager uit dan 1304. Zie ik iets over het hoofd? Ik ruil een toestel in met 0 waarde, maar wel 300 euro extra inruilvoordeel toegepast.

[Afbeelding]
€200 gegarandeerde inruil kiezen ipv Samsung J7.

Iemand toch nog een SH1 code te ‘leen’? Toch twijfel over kleur 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:24

Arjan81

Rotterdam

De Zfold7 is binnen. Heeft iemand al geregistreerd op Samsung.com? De versie SM-F966B/DS kent hij niet?

[ Voor 61% gewijzigd door Arjan81 op 22-07-2025 19:19 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
Ik heb sinds vanmorhen de Flip in gebruik komende van een S25. Wat een leuk concept die flip. Nu even wachten op mn hoesje. Maar zeker de flip is echt een verschil. Met de beta kan je ook het kleine scherm voorzien van alle apps, gewoon via samsung laps. Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb, na de Fold 7 bekeken en vergeleken te hebben in de MediaMarkt, toch maar besloten mijn bestelling bij Samsung te annuleren. Het is een heel mooie telefoon, maar vergeleken met mijn huidige Oneplus Open voelt ie in het echt nauwelijks dunner of lichter (heb ik me door al die influencer-youtubevideo's tóch gek laten maken). Het binnenscherm is iets groter dan dat van de Oneplus, maar ook enorm spiegelend, met een veel prominentere vouw dan de Oneplus. En de camera's zijn echt een stuk minder dan de periscoop-camera's van de Oneplus. En geen s-pen support, ik gebruik best vaak Samsung Notes op mijn Tab S9 en mijn Surface, en om dan een dure Samsung-telefoon te kopen zonder die mogelijkheid... nee.
Al met al, uiteindelijk mij niet de 1230 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Arjan81 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:57:
De Zfold7 is binnen. Heeft iemand al geregistreerd op Samsung.com? De versie SM-F966B/DS kent hij niet?
Doet die dat niet vanzelf als je op de Fold7 inlogt in je samsung account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier zijn de Fold en de Watch ook binnen maar ik heb vanavond geen tijd om de boel uit te pakken. Morgenmiddag maar eens voor gaan zitten, maar lees ondertussen graag jullie bevindingen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
De Fold is binnen. Ik heb de belangrinkste apps al geinstalleerd en geconfigureerd. Wat een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

SunnieNL schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:14:
[...]

Doet die dat niet vanzelf als je op de Fold7 inlogt in je samsung account?
Je hebt gelijk. In de shop staat alles al geregistreerd. Telefoon en buds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
Ik heb de Fold 7 ook binnen. Mooi apparaat, maar.....
Swype werkt niet op Gboard? Althans niet in het Nederlands, wel in het Engels...... Hebben meer mensen dit?

De Samsung launcher vind ik waardeloos, het grid is veel te klein, maar Nova launcher werkt niet met dubbele schermen. Octopi launcher is dan een oplossing maar die staat weer geen folders toe in het dock (de ontwikkelaar schijnt er wel aan te werken). Ik ....uh.... ben nog niet onverdeeld positief dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 07:17
Heeft er hier iemand een eSIM werkend gekregen op de Flip7?
Als ik dat probeer krijg ik een melding dat er geen service providers in mn land zijn die eSIM aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
svdhorst schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:39:
Heeft er hier iemand een eSIM werkend gekregen op de Flip7?
Als ik dat probeer krijg ik een melding dat er geen service providers in mn land zijn die eSIM aanbieden..
Dat zou wat zijn als dat niet werkt ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:37:
Ik ga dit zelf niet doen, maar hoe geniaal is dit :)

[Afbeelding]
Het ziet er leuk/nostalgisch uit, maar persoonlijk vind ik het fijner op een tablet of een gewone smartphone met enkel de twee schermen boven elkaar met eventueel de knoppen eronder. De plaatsing van de L & R bovenaan het 'tweede' scherm lijkt me ook niet bepaald ergonomisch verantwoord. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Voor de Flip 7 gebruikers, weet iemand of dit artikel klopt?

https://www.androidauthor...r-screen-upgrade-3574841/

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Ik zou graag Google Agenda en Tesla widgets op mijn cover screen willen gebruiken, maar ik zie ze nergens staan.

Im notorious

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 07:17
dave1972 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:54:
[...]

Dat zou wat zijn als dat niet werkt ...
Ben er al uit. Via het instellingenmenu kreeg ik die melding als ik eSIM overzetten van andere telefoon koos. Maar ik moest gewoon de app van mn provider downloaden en via daar een nieuwe eSIM aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb de Fold 7 vandaag binnengekregen. Fantastisch toestel, maar ik vind hem lastig te openen, zeker met een back cover. Ik krijg met m'n duim niet echt grip dus nu doe ik steeds mijn nagel er tussen om hem open te klappen. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
EnigmaNL schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:29:
Ik heb de Fold 7 vandaag binnengekregen. Fantastisch toestel, maar ik vind hem lastig te openen, zeker met een back cover. Ik krijg met m'n duim niet echt grip dus nu doe ik steeds mijn nagel er tussen om hem open te klappen. Hoe doen jullie dat?
Ik pak hem aan de bovenkant beet, met mijn rechterduim.
Maar het blijft inderdaad moeilijk om hem open the krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

Theratron schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 21:32:
Ik heb de Fold 7 ook binnen. Mooi apparaat, maar.....
Swype werkt niet op Gboard? Althans niet in het Nederlands, wel in het Engels...... Hebben meer mensen dit?
Dat werkt hier prima in zowel Nederlands als Engels.

Het enige wat mij opvalt is dat ik 2 klokken op het lock screen heb... Eentje voor lokale tijd en een voor thuis tijd, maar ik ben gewoon thuis en de tijden zijn ook gelijk. Meer mensen die dat zien?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Grappig...hier op V&A en ook Marktplaats inmiddels aardig wat Flip 7's te koop aangeboden.
Alleen voor totaal ongeloofwaardige prijzen ;)
Gok dat je binnen 2 weken met gemak voor zo'n €600 (hoogstwaarschijnlijk lukt 550 ook nog wel) een Flip 7 kan scoren

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 23-07-2025 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
EnigmaNL schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:29:
Dat merkte ik ook toen ik 'm uitprobeerde. Lastiger te openen dan de vorige Folds, en ook lastiger dan mijn huidige telefoon. De meeste influencers zeggen dat het komt doordat het toestel zo dun is. Maar volgens mij komt het vooral doordat het gleufje tussen de schermen in gesloten toestand smaller is gemaakt dan andere toestellen. Hierdoor lijkt de telefoon er weliswaar nóg dunner uit te zien, maar wordt het gebruiksgemak wel wat beperkt doordat je vingers minder grip hebben bij het openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
darkrain schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 07:06:
[...]

Dat werkt hier prima in zowel Nederlands als Engels.

Het enige wat mij opvalt is dat ik 2 klokken op het lock screen heb... Eentje voor lokale tijd en een voor thuis tijd, maar ik ben gewoon thuis en de tijden zijn ook gelijk. Meer mensen die dat zien?
Als je naar instellingen gaat en dan zoekt op "klok" dan is een van de eerste resultaten "Klok roaming", en daar zou je het uit kunnen zetten. Ik denk dat dat helpt ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Geniet

Theratron schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 08:27:
[...]

Als je naar instellingen gaat en dan zoekt op "klok" dan is een van de eerste resultaten "Klok roaming", en daar zou je het uit kunnen zetten. Ik denk dat dat helpt ; )
Helaas helpt dat niet :) Maar begrijp ik goed dat jij het niet hebt?

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
darkrain schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 08:29:
[...]

Helaas helpt dat niet :) Maar begrijp ik goed dat jij het niet hebt?
Nee, ik heb dat niet.... als je naar "vergrendelscherm bewerken" gaat, op de klok tikt en dan het tabblad "stijl' gebruikt. (Standaard staat hij op "lettertype"), dan kan je een ander type klok selecteren dan de roaming klok. Dat zou hem moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Geniet

Theratron schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 08:34:
[...]

Nee, ik heb dat niet.... als je naar "vergrendelscherm bewerken" gaat, op de klok tikt en dan het tabblad "stijl' gebruikt. (Standaard staat hij op "lettertype"), dan kan je een ander type klok selecteren dan de roaming klok. Dat zou hem moeten zijn.
Ik dank je heel hartelijk, dat was hem inderdaad :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Welcome! Ik heb intussen Gboard opnieuw geïinstalleerd, maar swypen in het Nederlands werkt nog steeds niet..... Ik snap er niets van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Poah, ik denk dat ik de komende twee avonden wel kwijt ben om alles in te richten naar wens.
Ik heb wel een aantal apps die handig gebruik maken van de extra ruimte die het inner display geeft.

Ik moet nog wel een beetje wennen aan het cover display. Die is wat smaller dan ik ben gewend van de 23U.
Dit is voor mij nét het randje wat comfortabel is. De Fold6 was voor mij véél te smal geweest.
Tot-nu-toe ben ik erg content met het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
SacreBleu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:02:
Poah, ik denk dat ik de komende twee avonden wel kwijt ben om alles in te richten naar wens.
Ik heb wel een aantal apps die handig gebruik maken van de extra ruimte die het inner display geeft.

Ik moet nog wel een beetje wennen aan het cover display. Die is wat smaller dan ik ben gewend van de 23U.
Dit is voor mij nét het randje wat comfortabel is. De Fold6 was voor mij véél te smal geweest.
Ik ben tot 2x toe in de Samsung store geweest om goed te vergelijken met mijn S23U en ik vind het juist wel fijner dat het scherm iets smaller is. Bediend toch niet wat makkelijker met 1 hand. Stiekem vond ik de S23U net wat te groot :-) Maar ik ga het zien op de lange termijn, ik krijg hem vanavond binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnHeroHD op 23-07-2025 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
Ben blij met mijn fold, nadeel ik krijg android auto niet aan de praat, hij blijft zeggen usb connection unstable. Al 10 verschillende kabels geprobeerd maar wil maar niet werken.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-10 15:38
SacreBleu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:02:

Ik kom van de Fold6, ik vind hem juist erg breed/groot overkomen. Wel meteen blij mee maar erg groot verschil. Terwijl de Fold6 al goed was voor mij, die was al breder dan mijn Fold4.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Maugrinn schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:35:
Ben blij met mijn fold, nadeel ik krijg android auto niet aan de praat, hij blijft zeggen usb connection unstable. Al 10 verschillende kabels geprobeerd maar wil maar niet werken.

Iemand tips?
Dit issue heb ik ook! Terwijl de kabels zonder problemen met de Fold6 het doen, Mijn wireless adapter krijg ik ook niet werkend met de Fold7.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
MrBlueEyes schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:39:
[...]

Dit issue heb ik ook! Terwijl de kabels zonder problemen met de Fold6 het doen, Mijn wireless adapter krijg ik ook niet werkend met de Fold7.
Na een reboot van de telefoon werkt het wel ineens, proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Maugrinn schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:42:
[...]

Na een reboot van de telefoon werkt het wel ineens, proberen waard.
Dankje, hier werkt het nu ook! Helaas nog niet met mijn Carsifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:45
Ook gisteren mogen ontvangen. Tot nu OK, tevreden. Heb wel een issue dat ik ook met de S24 Ultra heb, en het is uitermate vervelend...

De hotspot werkt echt belabberd. Met 2 verschillende abbo's geprobeerd (KPN en Odido). Spelletje als Pubg is compleet onspeelbaar (ipad via hotspot verbonden met de telefoon). Dezelfde ipad met dezelfde simkaart in een iphone 13 en het werkt probleemloos.

Als ik de S24U met de hotspot van de Fold 7 verbindt en een speedtest uitvoer, dan is er op zich voldoende donwload snelheid (150-200) maar download is belabberd: zakt beneden de 1...

iemand anders dit al getest of bevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
MrBlueEyes schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:35:
[...]

Ik kom van de Fold6, ik vind hem juist erg breed/groot overkomen. Wel meteen blij mee maar erg groot verschil. Terwijl de Fold6 al goed was voor mij, die was al breder dan mijn Fold4.
Ik verwacht dat dat komt omdat we allebei van precies het tegenovergestelde komen. Ik heb al jaren de Ultra of Note gehad. Het grotere scherm trok mij altijd. Met de Fold is het een nóg groter scherm. Het cover scherm voelt voor mij compact aan. Maar het is zeker niet storend. Ik wen er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
SacreBleu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:22:
[...]

Ik verwacht dat dat komt omdat we allebei van precies het tegenovergestelde komen. Ik heb al jaren de Ultra of Note gehad. Het grotere scherm trok mij altijd. Met de Fold is het een nóg groter scherm. Het cover scherm voelt voor mij compact aan. Maar het is zeker niet storend. Ik wen er wel aan.
S20Ultra was mijn laatste "normale" telefoon. Dus is inderdaad alweer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Of-Aaargh schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 07:46:
[...]

Dat merkte ik ook toen ik 'm uitprobeerde. Lastiger te openen dan de vorige Folds, en ook lastiger dan mijn huidige telefoon. De meeste influencers zeggen dat het komt doordat het toestel zo dun is. Maar volgens mij komt het vooral doordat het gleufje tussen de schermen in gesloten toestand smaller is gemaakt dan andere toestellen. Hierdoor lijkt de telefoon er weliswaar nóg dunner uit te zien, maar wordt het gebruiksgemak wel wat beperkt doordat je vingers minder grip hebben bij het openen.
Ik had hiervoor de Fold5 en de rand van het scherm was anders gevormd waardoor ik meer grip had met mijn duim.

Ik heb wat grip tape besteld, kijken of dat een oplossing is. Wellicht geeft een klein stripje grip tape wel voldoende grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Fold7 hier ook gisteren ontvangen. Wat een prachtig toestel. Super licht en dun, waardoor hij zeer bruikbaar is zonder openvouwen, maar wát een scherm aan de binnenkant :D

Ik heb er een collega heel blij mee kunnen maken, betekent wel dat ik het (helaas!) nog even bij de Pixel 9 Pro Fold moet houden :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:13
Ik had de watch 8 besteld met inruil van mijn oude. Nu staat er in de mail dat de oplader ook retour moet. Hebben meer mensen dit ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
EnigmaNL schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:06:
[...]

Ik had hiervoor de Fold5 en de rand van het scherm was anders gevormd waardoor ik meer grip had met mijn duim.

Ik heb wat grip tape besteld, kijken of dat een oplossing is. Wellicht geeft een klein stripje grip tape wel voldoende grip.
Ik krijg vanavond de Silicone case van Samsung zelf binnen. Eens kijken of dat verschil biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 18:42
Mijn gyroscoop werkt al niet meer bij de Fold 7. Zomaar opeens.
Opnieuw opstarten al geprobeerd. In samsung members de diagnose gedaan maar daar geeft hij aan dat het gewoon werkt. Iemand anders een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:38
ajaxalex schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:44:
Ik had de watch 8 besteld met inruil van mijn oude. Nu staat er in de mail dat de oplader ook retour moet. Hebben meer mensen dit ontvangen?
Yup, oplader moet ook retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Geniet

Ja dat staat ook in mijn mail, staat ook expliciet dat het voor smartphones niet hoeft:
Het opsturen van je oplader bij inruil van een smartwatch of computer/laptop is verplicht en zal, bij niet meeleveren, tot waardevermindering leiden. Het opsturen van een oplader of andere accessoires bij inruil van een smartphone is niet verplicht en zal ook geen waardevermindering geven.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SacreBleu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:55:
[...]

Ik krijg vanavond de Silicone case van Samsung zelf binnen. Eens kijken of dat verschil biedt.
Case is binnen. Toestel gaat nu een stuk makkelijker open. Ziet er ook degelijk uit.
Zaten ook twee anti reflective screen protectors bij.

Nu wachten op de dbrand grip case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozziej
Thenotorious schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 23:11:
Voor de Flip 7 gebruikers, weet iemand of dit artikel klopt?

https://www.androidauthor...r-screen-upgrade-3574841/

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Ik zou graag Google Agenda en Tesla widgets op mijn cover screen willen gebruiken, maar ik zie ze nergens staan.
Zeker, ga in de instellingen naar 'Cover scherm' scroll helemaal naar beneden dan staat er 'zoekt u iets anders' , daar vind je dan de laatste optie : apps toegestaan op coverscherm(labs)

Ga dan naar apps toegestaan op coverscherm, die kies je dan. vervolgens kom je daar onderin een knop tegen 'multistar' downloaden. daar kan je dan alle apps toevoegen. Werkt voor de meeste apps super goed en voor mij dé reden om de Flip te kiezen. Waarom? Omdat ik een telefoon minder wil gebruiken, ik merk dat ik vandaag minder mijn telefoon 'zomaar' even pak. Ik pak hem, check het kleine scherm en door. Dat dus.

[ Voor 11% gewijzigd door mozziej op 23-07-2025 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

darkrain schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:44:
Ja dat staat ook in mijn mail, staat ook expliciet dat het voor smartphones niet hoeft:

[...]
Ik vind het hele principe van die gegarandeerde inruilwaarde maar vaag moet ik zeggen. Heb de voorwaarden doorgenomen maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het nou uitmaakt wat voor apparaat je terugstuurt. Volgens mij moet je voor een smartphone wel een smartphone terugsturen. Maar mag ik bijvoorbeeld voor mijn Watch Classic 8 ook een setje airpods terugsturen?

Anyway, wat een prachtige telefoon is de Fold 7 en wat zijn de schermen - zowel de voorste als de binnenste - fantastisch _/-\o_ :9~

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Twee covers binnen. Silicone case van samsung https://www.samsung.com/n...RTu6bIpxwyIRRp-Sf6INrmiw2

En meer goedkope van amazon https://www.amazon.nl/FDH...e%2Caps%2C169&sr=8-1&th=1

Goedkope zit er vandaag op. Toch fijn als voorkant meer bescherming heeft.

Kom van Z fold 3 daar had ik een bookcover omheen zetten met s-pen vak. Dus ben wel wat omvang gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Zijn er meer mensen hier die de 1tb versie nog niet hebben ontvangen en een mail van samsung met de 5% compensatie van totale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Om een of andere rede heb ik geen swype-to-type en textcorrectie meer wanneer ik Gboard gebruik (Fold7). Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Arjan81 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:40:
Twee covers binnen. Silicone case van samsung https://www.samsung.com/n...RTu6bIpxwyIRRp-Sf6INrmiw2

En meer goedkope van amazon https://www.amazon.nl/FDH...e%2Caps%2C169&sr=8-1&th=1

Goedkope zit er vandaag op. Toch fijn als voorkant meer bescherming heeft.

Kom van Z fold 3 daar had ik een bookcover omheen zetten met s-pen vak. Dus ben wel wat omvang gewend.
Zou je de silicone case aanraden? Maakt het het toestel veel dikker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Geniet

BizzieBis schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 21:57:
Om een of andere rede heb ik geen swype-to-type en textcorrectie meer wanneer ik Gboard gebruik (Fold7). Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Iemand anders ook dit probleem?
Hierboven nog iemand die dat heeft, ikzelf heb het gewoon goed werkend (op beide schermen).

Ik draai wel een beta van Gboard: 15.6.6.777987374-beta-arm64-v8a

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
mozziej schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:54:
[...]

Zeker, ga in de instellingen naar 'Cover scherm' scroll helemaal naar beneden dan staat er 'zoekt u iets anders' , daar vind je dan de laatste optie : apps toegestaan op coverscherm(labs)

Ga dan naar apps toegestaan op coverscherm, die kies je dan. vervolgens kom je daar onderin een knop tegen 'multistar' downloaden. daar kan je dan alle apps toevoegen. Werkt voor de meeste apps super goed en voor mij dé reden om de Flip te kiezen. Waarom? Omdat ik een telefoon minder wil gebruiken, ik merk dat ik vandaag minder mijn telefoon 'zomaar' even pak. Ik pak hem, check het kleine scherm en door. Dat dus.
Dit klopt voor apps inderdaad, gebruik ik ook. Maar ik doelde specifiek op widgets. Ik wil bijvoorbeeld graag de Google Agenda widgets gebruiken ipv de standaard Samsung Agenda widgets. Of werkt dit ook met Goodlock?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is het mogelijk om bij de flip 7 je bij het externe scherm ook notificaties kan zien zonder naar links te moeten swipen?

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BizzieBis
darkrain schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:03:
[...]

Hierboven nog iemand die dat heeft, ikzelf heb het gewoon goed werkend (op beide schermen).

Ik draai wel een beta van Gboard: 15.6.6.777987374-beta-arm64-v8a
Thanks voor de tip! Ik heb me aangemeld voor de bèta en die werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

blue13x schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 21:58:
[...]

Maakt hem niet heel veel dikker en ligt wel lekker in de hand. Maar ik heb de andere hoes er nu een dag op omdat ik de voorkant ook wil beschermen. Ik heb wel de folie die bij de silicone case zit op het scherm geplakt. Maar zoals gezegd, ik kom van een Z fold 3 met bookcover dus ik vind het al snel dun.

Ik was van het weekend in de experience store in Leidschendam daar hebben ze de Z fold 7 staan met diverse covers en kun je testen.

Excuus voor verkeerde topic ... ga voortaan naar accessoires

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan81 op 23-07-2025 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Alles draait op het moment als een zonnetje met mijn Fold 7. Denk ook niet dat ik er een hoesje omheen ga doen. Die heb ik echt al meer dan 10 jaar niet meer en eigenlijk nooit problemen, behalve bij de Fold 4. En dat waren problemen die een hoesje waarschijnlijk ook niet had voorkomen (de protectielaag van het binnenscherm liet bij de vouw los waardoor er nog meer stof onder kwam en hij nog verder los liet, etc.)

Had gisteren wel moeite met Android Auto aan de praat te krijgen. Mijn Volvo bleef zeuren over 'apparaat niet compatible'. Na half uur stoeien op de telefoon en andere kabels kwam ik uiteindelijk in het Volvo menu een lijst met telefoons tegen (2 stuks) die het systeem herkende. Die uitgevinkt en seconde later was Android Auto online. Lijkt dus dat Volvo maximaal 2 toestellen ondersteund (wist het probleem nog van bluetooth, al waren het daar meer telefoons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
[...]

Ik heb deze case ook, bij is vrij dun hoor denk ongeveer 1mm, maar de reden dat ik hem niet ga gerbuiken is omdat did de voorkant totaal niet beschermd. Heb nu een Spigen en een Torras besteld, diegene die ik goed vindt blijft andere gaat terug.

Nu wachten op levering.
SunnieNL schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 08:33:
Alles draait op het moment als een zonnetje met mijn Fold 7. Denk ook niet dat ik er een hoesje omheen ga doen. Die heb ik echt al meer dan 10 jaar niet meer en eigenlijk nooit problemen, behalve bij de Fold 4. En dat waren problemen die een hoesje waarschijnlijk ook niet had voorkomen (de protectielaag van het binnenscherm liet bij de vouw los waardoor er nog meer stof onder kwam en hij nog verder los liet, etc.)

Had gisteren wel moeite met Android Auto aan de praat te krijgen. Mijn Volvo bleef zeuren over 'apparaat niet compatible'. Na half uur stoeien op de telefoon en andere kabels kwam ik uiteindelijk in het Volvo menu een lijst met telefoons tegen (2 stuks) die het systeem herkende. Die uitgevinkt en seconde later was Android Auto online. Lijkt dus dat Volvo maximaal 2 toestellen ondersteund (wist het probleem nog van bluetooth, al waren het daar meer telefoons)
Bij mijn Nissan was het de telefoon die lastig deed, kreeg altijd melding verbinding onstabiel, maar uiteindelijk heeft een reboot alles gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
[...]

Ik vind hem handzamer, maar het is echt een hoesje tegen krasjes. Ik geloof niet dat het veel gaat betekenen als je het toestel een keer laat vallen. Voegt niet veel bulk toe, in ieder geval. Sowieso is de voorkant nog steeds onbeschermd. Wel krijg je er twee screenprotectors bij.

Dit hoesje is voor mij nu alleen 'peace-of-mind' totdat ik de dbrand geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
BizzieBis schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 21:57:
Ja! Ik heb exact hetzelfde probleem, en het maakt gebruik van de Fold best.... ingewikkeld...
Ik heb via de instellingen van Gboard onderaan feedback gegeven aan Google. Als jij dat ook doet fixen ze het hopelijk snel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-10 23:40
Theratron schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:05:
[...]

Ja! Ik heb exact hetzelfde probleem, en het maakt gebruik van de Fold best.... ingewikkeld...
Ik heb via de instellingen van Gboard onderaan feedback gegeven aan Google. Als jij dat ook doet fixen ze het hopelijk snel....
Hierboven had iemand ook hetzelfde probleem, na het aanmelden van de beta van Gboard is het opgelost zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theratron
GiantHoax schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:08:
[...]

Hierboven had iemand ook hetzelfde probleem, na het aanmelden van de beta van Gboard is het opgelost zo te zien.
Kijk, daarom houd ik nou zo van deze Tweakers community, haha. Jullie zijn geweldig. Dit lost gewoon zo'n groot probleem op! De beta fixt het inderdaad! Helemaal blij ^⁠_⁠^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 14:24
London schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:08:
[...]

Ik vind het hele principe van die gegarandeerde inruilwaarde maar vaag moet ik zeggen. Heb de voorwaarden doorgenomen maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het nou uitmaakt wat voor apparaat je terugstuurt. Volgens mij moet je voor een smartphone wel een smartphone terugsturen. Maar mag ik bijvoorbeeld voor mijn Watch Classic 8 ook een setje airpods terugsturen?

Anyway, wat een prachtige telefoon is de Fold 7 en wat zijn de schermen - zowel de voorste als de binnenste - fantastisch _/-\o_ :9~
ik vind het ook maar vaag haha. heb nu met mijn bday code de Fold 7 1TB en de watch ultra voor 1695 met beide dus die gegarandeerde inruil...

Dit staat in de mail:

Gegarandeerd inruilvoordeel is enkel van toepassing bij inruil van een smartphone. Selecteer Gegarandeerd Inruilvoordeel en ontvang voordeel, ongeacht de staat van je oude toestel. Geldig t/m 27-07-2025

Dus wel een smartphone inderdaad terug sturen. En voor de Watch stuur ik dan maar een setje bekabelde oortjes op ofzo?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rohit schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:28:
[...]

ik vind het ook maar vaag haha. heb nu met mijn bday code de Fold 7 1TB en de watch ultra voor 1695 met beide dus die gegarandeerde inruil...

Dit staat in de mail:

Gegarandeerd inruilvoordeel is enkel van toepassing bij inruil van een smartphone. Selecteer Gegarandeerd Inruilvoordeel en ontvang voordeel, ongeacht de staat van je oude toestel. Geldig t/m 27-07-2025

Dus wel een smartphone inderdaad terug sturen. En voor de Watch stuur ik dan maar een setje bekabelde oortjes op ofzo?
Ja je mag ook oortjes retourneren blijkbaar voor de aangeschafte watch. Volgens mij willen ze alleen voor de aangeschafte telefoon ook echt een telefoon terug ontvangen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 14:24
London schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:30:
[...]

Ja je mag ook oortjes retourneren blijkbaar voor de aangeschafte watch. Volgens mij willen ze alleen voor de aangeschafte telefoon ook echt een telefoon terug ontvangen.
Ja ik vind t wel heel krom allemaal.. Dan ga ik maar kiezen voor audio > gegarandeerde inruil. Iemand die precies weet wat je dan mag opsturen?

Andere Fold 1tb order dan maar annuleren, nu een watch ultra + minder betalen haha. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 24-07-2025 12:35 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 21:53

DON PAPA

Tweaker-fan

Rohit schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:32:
[...]
Dan ga ik maar kiezen voor audio > gegarandeerde inruil. Iemand die precies weet wat je dan mag opsturen?
De goedkoopste oortjes die je maar kan vinden bij bijvoorbeeld de action

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 24-07-2025 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
DON PAPA schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:48:
[...]

De goedkoopste oortjes die je maar kan vinden bij bijvoorbeeld de action
Ik heb een setje kapotte telefoons gekocht voor 4 euro per stuk. Dan zit je sowieso goed.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling