1161 euro is niet echt een slechte deal, zeker omdat je ook de Buds 3 Pro krijgt. Het hangt ook af van de staat van je S23 Ultra die je hebt ingeruild. Als die kapot of erg gekrast was, is het een uitstekende deal, maar als die nog in prima staat was met een V&A-waarde van rond de 500 euro, niet zo.ppeterr schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 08:54:
[...]
In totaal € 1107,96 korting. Is dat een slechte deal?
[Afbeelding]
Ik geloof dat de beste prijs is geweest met inruilen van kapotte oortjes of smartband ('gegarandeerde inruilwaarde van 200 euro', plus nog extra inruilbonus), met een totaalprijs rond 1150-1200 euro.
Ikzelf heb iets meer betaald, 1223 euro met inruil van een oude Xiaomi Band, misschien had ik iets meer korting kunnen scoren als ik ook nog via de Samsung Member Shop app had besteld, maar ik had geen zin in de bestelling via de Samsung klantenservice te annuleren, omdat ik een vorige keer daardoor mijn stapelbare kortingcodes kwijt was. Al met al niet echt ontevreden over. De dag van ontvangst van de Fold7 gaat leren of ik komende vanaf een Oneplus Open kan leven zonder pen support, 6x periscoopcamera, antireflectiecoating, en mét telefoon-wobble
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS