Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
MazeWing schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:40:
[...]

@Phusebox Gebruik deze link, werkt ook zonder daadwerkelijk ING te hebben en kies bij inruil “ja”. Bij elke categorie heb je dan de optie “gegarandeerde inruil voor €200”.

Edit: bij mij nu ook alleen bovenstaande optie als ik voor smartphone kies. Gisteren was dit bij elke categorie.

Uiteindelijk kom je uit op €1389,10 voor een 512GB model….
Zie het nu alleen bij telefoons.
Die 300 euro extra krijg ik ook niet trouwens.

Vaag buggy systeem.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:50:
[...]

Zie het nu alleen bij telefoons.
Die 300 euro extra krijg ik ook niet trouwens.

Vaag buggy systeem.
Jawel, dat zie je op het einde pas. Je ziet dan bij voordelen:
- €200 gegarandeerde inruil (trade in)
- €300 andere kortingen.

Uiteindelijk gaat er dus nog eens €500 vanaf, bovenop die 10% vanwege de ING.

Ik ben het verder volkomen met je eens dat de store een kut website is en regelmatig scripts niet goed worden uitgevoerd. Daarnaast is het belachelijk dat Samsung zonder problemen dusdanige kortingen geeft en dit voor veel consumenten compleet onbekend is! Maak het toestel dan gewoon €500 goedkoper als dit super simpel gaat met kortingen.

Dan is de “standaard” prijs echt veel te hoog. Dit gaat trouwens op voor zo’n beetje elk high-end toestel van ze. Zowel de Fold 3 als Fold 5 heb ik echt met aanzienlijke kortingen kunnen kopen. Zonder deze kortingen had ik het toestel nooit gekocht. Als ze willen dat foldables meer mainstream worden moeten ze echt kappen met dit achterlijke systeem.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:04
Ik kom zelf niet verder dan 50,- korting.
Komt voornamelijk dat ik mijn S25U niet kan inruilen.

Via KPN kan je hem wel voor 1750 krijgne icm een abonnement en daar kan ik wél mijn S25U inruilen via Recommerce. Hmm, toch overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:07

DON PAPA

Tweaker-fan

MazeWing schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:17:
[...]
Anders kun je nog die ING portal gebruiken die eerder gepost is (10% korting). Rond de €1375 voor een 512GB versie met gegarandeerde inruil van €200. Dan kun je dus echt alles inruilen ook al is het niets waard of kapot.
Thanks voor de tip, dit is een stuk beter qua prijs en inruil

[ Voor 47% gewijzigd door DON PAPA op 15-07-2025 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:01
Best bijzonder dat je bij inruil audio alleen voor Apple kunt kiezen en geen andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PS. Maakt volgorde van vouchers toevoegen nog iets uit trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 09:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KM4iEo_I4bBvD6OIZZ8vsziy7SQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QESncQwDaTe28rnyjUsMGhCt.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben hier dus best content mee.
  • Gegarandeerde inruilwaarde nu ook mogelijk op Fold: Ik had niet echt wat in te ruilen (Fold6 verkoop ik zelf).
  • De buds 3 Pro had ik al (eens voor €7 kunnen kopen, foutje bedankt). Zag daar ook geen flinke verkoopwaarde in.
Kortingen:
  • 5% Samsung shop
  • NCR code
  • SH1 code
  • Gegarandeerde inruilwaarde fold
  • Gegarandeerde inruilwaarde Watch
Met Buds kwam ik op €1606, nu dus op €1481. Dat scheelt weer €125.

Mensen die hem nog scherper weten te krijgen? Zie dat er ook CNC codes in omloop zouden zijn en daarmee nog lager uit kan komen, ben nog zoekende. Mocht iemand die hebben, dan zie ik je graag in mijn dm.

[ Voor 6% gewijzigd door Rwinio op 15-07-2025 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik twijfel nog of ik de Buds3 Pro moet kopen. Heb al Buds2 Pro, maar geluid valt tegen, en een setje Bower & Wilkins PI7, maar die hebben connection issues.

Komen er vast op marktplaats, maar of dat goedkoper gaat worden dan 119 voor de buds3 pro nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:57:
Ik twijfel nog of ik de Buds3 Pro moet kopen. Heb al Buds2 Pro, maar geluid valt tegen, en een setje Bower & Wilkins PI7, maar die hebben connection issues.

Komen er vast op marktplaats, maar of dat goedkoper gaat worden dan 119 voor de buds3 pro nu?
Die gaan straks niet voor meer dan 70 - 80 euro op MP verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 23:06
Wie heeft er nu nog een SH1 code over. Ik zoek er toch nog eentje.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rwinio schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:02:
[...]

Die gaan straks niet voor meer dan 70 - 80 euro op MP verwacht ik.
Let's hope so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 08:56
Toch een Flip 7 via KPN gekocht. Bleef onder de 300,-, betere deal dan Samsung.
Daarom heb ik mijn samsung code over voor wie wil (als je er nog wat aan hebt):
SH1-F71M-SXX9-GHT2
En de Belsimpel codes:
Hierbij jouw vouchercodes voor €200,- extra persoonlijke korting:

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 – t.w.v. €150,-: Lp4XnDj8YVsKeMT

De nieuwe Galaxy Z Fold 7 – t.w.v. €200,-: Nr6AbTp9WCxyJqF

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 FE – t.w.v. €100,-: Gh7WqXm5LBezCuD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 23:06
Geekess schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:35:

[...]

En de Belsimpel codes:

[...]
Bedankt voor de SH1 code. Ik heb hem gebruikt. Ik heb nu voor dezelfde prijs de 1TB i.p.v. de 512GB model. Alleen geen buds, die kopen we dan wel op marktplaats of Tweakers als ze komen voor 80.

[ Voor 9% gewijzigd door Daniel. op 15-07-2025 15:46 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Wie heeft er nog een SH1 over voor mij, graag via pb?
Delen wordt zeer gewaardeerd.

Edite: Ik ben voorzien, niet meer nodig

[ Voor 73% gewijzigd door DON PAPA op 15-07-2025 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:50:
PS. Maakt volgorde van vouchers toevoegen nog iets uit trouwens?
Volgens mij maakt dat nu niet zoveel uit meer aangezien de enige 2 promocodes in omloop voor Nederland de SH1 en NCR codes zijn (correct me if I'm wrong..). Code voor gratis airbuds is verlopen, maar je hebt wel gegarandeerd 200 euro inruilkorting.

edit: Je hebt ook nog die RE1 code maar daar heb je niets aan i.c.m. de eerdergenoemde codes..

[ Voor 10% gewijzigd door London op 15-07-2025 17:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
London schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:25:
[...]

Volgens mij maakt dat nu niet zoveel uit meer aangezien de enige 2 promocodes in omloop voor Nederland de SH1 en NCR codes zijn (correct me if I'm wrong..). Code voor gratis airbuds is verlopen, maar je hebt wel gegarandeerd 200 euro inruilkorting.

edit: Je hebt ook nog die RE1 code maar daar heb je niets aan i.c.m. de eerdergenoemde codes..
Wat doet RE1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik zou graag nog een sh1 code vinden, via PM als mogelijk… scheelt voor de watch toch weer ivgl met rh1 zie ik (50% bundelvoordeel ipv 20%).

Inmiddels voorzien!

[ Voor 20% gewijzigd door Jazzle op 15-07-2025 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jazzle schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:13:
Ik zou graag nog een sh1 code vinden, via PM als mogelijk… scheelt voor de watch toch weer ivgl met rh1 zie ik (50% bundelvoordeel ipv 20%).
Hoe had je aan die SH1 moeten komen? Want ik heb sowieso ook alleen RH1 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:41
Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:24:
[...]

Hoe had je aan die SH1 moeten komen? Want ik heb sowieso ook alleen RH1 ontvangen.
Die ontving je willekeurig. Ik had van mijn drie emails 2 met een SH1 code, en 1 met een RH1 code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BizzieBis schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:31:
[...]

Die ontving je willekeurig. Ik had van mijn drie emails 2 met een SH1 code, en 1 met een RH1 code.
Raar dat ze random mensen betere korting geven. Het is al eerder aangehaald. Je voelt je toch echt genaaid als je de normale prijs voor Samsung producten betaald en je dit naderhand ontdekt.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 15-07-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 21:35

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:35:
[...]

Raar dat ze random mensen betere korting geven.
geloof niet dat dat compleet random is, je hebt gewoon gradaties Samsung member... en je hebt het gegeven van hoe lang je al member bent... ik doe de aanname dat dat ook iets uitmaakt omdat ik tegenwoordig eigenlijk bij iedere launch wel een goede code krijg, maar ik heb ook al een Samsung telefoon sinds de Galaxy S2 en tussendoor nooit iets anders...

Nou ja ik geloof/denk wel dat dat soort dingen meetellen in wat je krijgt :)

[ Voor 3% gewijzigd door darkrain op 15-07-2025 19:55 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
darkrain schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:48:
[...]

geloof niet dat dat compleet random is, je hebt gewoon gradaties Samsung member... en je hebt het gegeven van hoe lang je al member bent... ik doe de aanname dat dat ook iets uitmaakt omdat ik tegenwoordig eigenlijk bij iedere launch wel een goede code krijg, maar ik heb ook al een Samsung telefoon sinds de Galaxy S2 en tussendoor nooit iets anders...

Nou ja ik geloof/denk wel dat dat soort dingen meetellen in wat je krijgt :)
Hier ook, elke samsung S of Note gehad sinds de S II, netjes geregistreerd. Minimaal om het jaar een nieuwe watch.
Meerdere toestellen voor familie en vrienden op mijn account gekocht.

Member sinds dat het bestaat volgens mij.

Dus geen idee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 21:35

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 19:52:
[...]

Hier ook, elke samsung S of Note gehad sinds de S II, netjes geregistreerd. Minimaal om het jaar een nieuwe watch.
Meerdere toestellen voor familie en vrienden op mijn account gekocht.

Member sinds dat het bestaat volgens mij.

Dus geen idee dan.
Nou ja je moest je wel zelf (actief dus) aanmelden voor het unpacked (of hoe heette het) event... Dan pas kreeg je codes.

Maar ik snap dat gevoel wat je beschrijft wel, kan alleen maar aanraden om dit soort topics voor launch en op launch goed in de gaten te houden :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
De gradaties: In je member account kan je zien wat je memberstatus is. Die wordt bepaald door het aantal punten dat je dat jaar verdiend hebt (en er wordt geloof ik ook over een langere termijn gekeken naar je bestelgedrag). Dus als je trouw ieder jaar je flagship via Samsung koopt, plus evt extra watches, buds etc, dan verhoogt dat je membership niveau. En je moet je uiteraard inschrijven voor de launch om uberhaupt een code toestuurd te krijgen. Anders krijg je ze niet, hoeveel devices je ook per jaar bestelt.
Maar er lijkt ook nog een en ander random te gaan met het verzenden van de codes, dus blijkbaar is het geen exacte wetenschap.

[ Voor 14% gewijzigd door Geekess op 15-07-2025 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Rwinio schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:36:
Kortingen:
  • 5% Samsung shop
  • NCR code
  • SH1 code
  • Gegarandeerde inruilwaarde fold
  • Gegarandeerde inruilwaarde Watch
Met Buds kwam ik op €1606, nu dus op €1481. Dat scheelt weer €125.

Mensen die hem nog scherper weten te krijgen? Zie dat er ook CNC codes in omloop zouden zijn en daarmee nog lager uit kan komen, ben nog zoekende. Mocht iemand die hebben, dan zie ik je graag in mijn dm.
Toch snap ik ook maar weinig van het hele kortings systeem, ik heb nu hetzelfde als jouw besteld en had net als jouw een NCR en SH1 code + de gegarandeerde inruil maar ik had niet de 5% Samsung shop code, maar toch kost de watch bij mij maar €109,76 :? Dat de Fold bij mij iets duurder uitvalt snap ik wel omdat ik niet de 5% code had...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dy8Cf3drjSWFTvB6tTklWPB3zwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u12srveln416kaNpGQr8Wdoa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door DON PAPA op 15-07-2025 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb hem ook gekocht, ik had dit topic nog niet gevonden maar uiteindelijk zelf de nodige kortingen kunnen krijgen. Ik betaal nu 1500 euro. Ik heb geen inruil gedaan want ik wil graag mijn s21 ultra houden. Uiteindelijk dus 1000 euro nu en dan 30 euro per maand.(inclusief data) Ik weet niet hoeveel extra geld ik er nog uit had kunnen halen maar ik betwijfel of dat nog echt veel meer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
DON PAPA schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 21:20:
[...]

Toch snap ik ook maar weinig van het hele kortings systeem, ik heb nu hetzelfde als jouw besteld en had net als jouw een NCR en SH1 code + de gegarandeerde inruil maar ik had niet de 5% Samsung shop code, maar toch kost de watch bij mij maar €109,76 :? Dat de Fold bij mij iets duurder uitvalt snap ik wel omdat ik niet de 5% code had...

[Afbeelding]
5% shop code is gewoon door te bestellen via de Samsung Shop app. Mogelijk dat de nieuwe (blauwe) kleur lager uitvalt? Bijzonder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vandaag in de winkel de Z Fold 7 bekeken. Ik vind het een serieus mooi roestel. Super qua gewicht, het front display is ongeveer vergelijkbaar met een S2x+ en opengevouwen is de vouw als het scherm aanstaat echt nauwelijks waarneembaar. Als dit toestel toch ook eens de 10x zoom had van de Ultra, dan was het een instant buy geweest voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbcRlv29_sKY07GYX5rcWK0TOx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XE1Zo2ipp5AKFFWnO1SPADqd.jpg?f=fotoalbum_large

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DON PAPA schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 21:20:
[...]

[Afbeelding]
En ik maar ca. 350 euro betalen voor de Watch Ultra.
En 120 euro voor de Buds3 Pro.

🥹

Maar goed ik heb de Fold 7 dan ook maar geskipt. Mijn S25 Ultra moet het nog maar een jaar uitzingen. Blij als ik daar vanaf ben. Slechtste Note/Ultra die ik ooit heb gehad (in het kort: kan hem alleen maar in power save mode gebruiken en dan red ik het net van 5.15u tot 19.00u ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PaT schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 21:54:
Vandaag in de winkel de Z Fold 7 bekeken. Ik vind het een serieus mooi roestel. Super qua gewicht, het front display is ongeveer vergelijkbaar met een S2x+ en opengevouwen is de vouw als het scherm aanstaat echt nauwelijks waarneembaar. Als dit toestel toch ook eens de 10x zoom had van de Ultra, dan was het een instant buy geweest voor mij.

[Afbeelding]
Dat exemplaar ziet er beter uit dan wat ik in mijn handen heb gehad, maar denk wel dat donkere beelden eerder de crease zichtbaar maken dan lichte beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Phusebox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:23:
[...]

Dat exemplaar ziet er beter uit dan wat ik in mijn handen heb gehad, maar denk wel dat donkere beelden eerder de crease zichtbaar maken dan lichte beelden.
Absoluut. Zodra het scherm dimde was de vouw goed zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
PaT schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 21:54:

[Afbeelding]
De grote zoomlens van de ultra idd, maar ook een ingebouwde spen. Dus de ultra fold, zoiets zou top zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dragon2 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:35:
[...]

De grote zoomlens van de ultra idd, maar ook een ingebouwde spen. Dus de ultra fold, zoiets zou top zijn :*)
Alleen de prijs van waarschijnlijk 2699 euro of meer zou dan weer wat minder zijn..

Wie weet wat de Fold 8 of de Trifold gaat brengen.

Ben ook wel benieuwd hoe de batterij het gaat houden. Ik zag een filmpje waar ze hem vergeleken met de S24U. De Fold was leeg als de U nog 30% over had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:46
Edit, helaas werkt het niet dus laat maar zitten.

[ Voor 82% gewijzigd door Pamelala op 16-07-2025 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:45
Ik zit hier ook al weer een tijdje mee te lezen en heb wel een NCR code en een RH code.
Iemand toevallig nog een ongebruikte SH1 code over? Zou ik erg mee geholpen zijn als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:40
Geekess schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:35:

[...]

En de Belsimpel codes:

[...]
Hij kost 1200 euro en jij koopt hem voor 300 euro ?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
belmonde schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 01:16:
[...]

Die 300 euro is inclusief inruil van zijn Flip 6, die hij nu niet meer via V&A kan verkopen. Zonder inruil kost de Flip 7 bij KPN 799 euro als je tegelijk een abonnement neemt.
Helaas werkt de truc om bij KPN een maandelijks opzegbaar abonnement te nemen niet meer. Het is nu minimaal een jaar. Dus alleen interessant als je sowieso een KPN-abonnement wil nemen of verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 09:39
Als iemand nog een SH1 code heeft (of een andere), heel graag! Ik probeer nog iets van de prijs af te snoepen. Ik kom nu op 1569 met inruil pixel 4 en ING korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
liter schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:08:
Als iemand nog een SH1 code heeft (of een andere), heel graag! Ik probeer nog iets van de prijs af te snoepen. Ik kom nu op 1569 met inruil pixel 4 en ING korting..
Codes werken niet meer en ook niet in de ING shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
belmonde schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 01:16:
[...]

Misschien in combinatie met een abonnement?
Ik mocht ook al een poos verlengen maar de S23U werkte nog prima en dit keer 'jeukte' het niet om naar het nieuwste model te springen. Dus ik heb een paar maanden gewacht op de Fold7.

Die heb ik toen meteen besteld, moest nog 480 euro afrekenen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Of-Aaargh schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:07:
[...]
Zonder inruil kost de Flip 7 bij KPN 799 euro als je tegelijk een abonnement neemt.
Helaas werkt de truc om bij KPN een maandelijks opzegbaar abonnement te nemen niet meer.
Bij mobiel.nl kun je een kortings code krijgen van €150 en als je dan de Flip 7 kiest met een maandelijks opzegbaar Odido abonnement van €16,50 per maand, dan kost de telefoon nog maar €625 (excl verzendkosten)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUfkutasHKAxsjA-tk4uaWrmIII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PuXrz8j2wTr8uo8Uk7rDMR2h.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door DON PAPA op 16-07-2025 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
DON PAPA schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 08:25:
[...]

Bij mobiel.nl kun je een kortings code krijgen van €150 en als je dan de Flip 7 kiest met een maandelijks opzegbaar Odido abonnement van €16,50 per maand, dan kost de telefoon nog maar €625 (excl verzendkosten)

[Afbeelding]
Er zijn er steeds meer die daar niet meer intrappen en je dus geen maand abbo krijgt.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 14-09 11:35
PaT schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:28:
[...]

Absoluut. Zodra het scherm dimde was de vouw goed zichtbaar.
Heb de Xiaomi Fold 4, daar is de crease van de voorkant ook niet heel zichtbaar, maar van de zijkant bijvoorbeeld een stuk meer.

Foto's zeggen niks als het op die crease aan komt, dat moet je in het echt zien onder verschillende soorten licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 14-09 11:35
SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:48:
[...]

Misschien in combinatie met een abonnement?
Ik mocht ook al een poos verlengen maar de S23U werkte nog prima en dit keer 'jeukte' het niet om naar het nieuwste model te springen. Dus ik heb een paar maanden gewacht op de Fold7.

Die heb ik toen meteen besteld, moest nog 480 euro afrekenen.
Ja, maar dan heb je neem ik aan gewoon een maandelijks aflosbare lening afgesloten op de rest van het bedrag, wat bij je abonnement ingerekend zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

dave1972 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:51:
[...]
Er zijn er steeds meer die daar niet meer intrappen en je dus geen maand abbo krijgt.
Ik heb het contract van Odido al bevestigd en is gewoon een maand contract wat ik er bij heb gekregen 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HjDb38WiWiH3xup4cPdFxIvkaeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtALfxfAgpFQbqne3jubQ7oi.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzL1HjXdHZeIG5tMd9Dd72wQ4uU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvYlN4m5610B4mmc4o7ZwWSj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door DON PAPA op 16-07-2025 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
DON PAPA schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:45:
[...]

Ik heb het contract van Odido al bevestigd en is gewoon een maand contract wat ik er bij heb gekregen 😉
Dan is dat helemaal goed 👌🏼 Bij mij lukte het niet ( via MediaMarkt en Odido )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
KaiseRRuby schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:17:
[...]

Ja, maar dan heb je neem ik aan gewoon een maandelijks aflosbare lening afgesloten op de rest van het bedrag, wat bij je abonnement ingerekend zit.
Yup, dat klopt helemaal. In mijn geval kwam het kredietbedrag uit op € 996. Ik moest nog € 480 bijbetalen.
Totaal heb ik dan: € 1.476 voor het toestel betaald, aan het einde van de rit. Geen slechte deal.

Volgens mij zou ik via Samsung zelf, met alle kortingscodes iets meer voordeel hebben, alleen moest ik mijn abonnement toch een keertje verlengen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:02
SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:22:
[...]

Yup, dat klopt helemaal. In mijn geval kwam het kredietbedrag uit op € 996. Ik moest nog € 480 bijbetalen.
Totaal heb ik dan: € 1.476 voor het toestel betaald, aan het einde van de rit. Geen slechte deal.

Volgens mij zou ik via Samsung zelf, met alle kortingscodes iets meer voordeel hebben, alleen moest ik mijn abonnement toch een keertje verlengen.
Ik heb hem ook in mijn winkelmandje zitten.... voor hetzelfde bedrag bij verlengen. Ik twijfel toch... niet over de kosten - die 4 tientjes per maand merk ik niet. Maar dit is de eerste keer dat Samsung met een toch compleet nieuwe Fold komt. Zeker nu Samsung bevestigd heeft in 2025 nog met een tri-fold te komen met silicon-carbon batterij, zou de volgende hoogstwaarschijnlijk ook een dergelijke batterij hebben.

Aan de andere kant - heb het toestel nu meerdere keren bekeken en het viel me op dat ik echt moest kijken hoe ik hem weer moest dicht klappen, want de grease zag ik totaal niet. Werkelijk heel mooi gemaakt.

En als ik mijn eigen redenatie zou blijven volgen zit ik over 10 jaar nog steeds met een S24ultra (als is dat geen straf uiteraard).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
jelleeelco schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Ik heb hem ook in mijn winkelmandje zitten.... voor hetzelfde bedrag bij verlengen. Ik twijfel toch... niet over de kosten - die 4 tientjes per maand merk ik niet. Maar dit is de eerste keer dat Samsung met een toch compleet nieuwe Fold komt. Zeker nu Samsung bevestigd heeft in 2025 nog met een tri-fold te komen met silicon-carbon batterij, zou de volgende hoogstwaarschijnlijk ook een dergelijke batterij hebben.

Aan de andere kant - heb het toestel nu meerdere keren bekeken en het viel me op dat ik echt moest kijken hoe ik hem weer moest dicht klappen, want de grease zag ik totaal niet. Werkelijk heel mooi gemaakt.

En als ik mijn eigen redenatie zou blijven volgen zit ik over 10 jaar nog steeds met een S24ultra (als is dat geen straf uiteraard).
Ik snap de beredenering wel. Toen ik mocht verlengen keek ik eerst naar de Honor Magic V3. Daarna werd de Find N5 van Oppo onthuld. Berichtgeving leek te suggereren dat dit wereldwijd gelanceerd zou worden. OnePlus had al aangekondigd dit jaar niet met een Foldable te komen.

Toen bleek de N5 toch niet wereldwijd te komen en importeren wilde ik niet. Uiteindelijk erachter gekomen dat hij via Belsimpel te krijgen was. Maar toen duurde het nog maar een aantal weken voordat de Fold7 zou worden aangekondigd.

Zo blijft het doorgaan, dus ik heb met de Fold7 de knoop doorgehakt. Het is mijn eerste Fold(able), ik weet niet wat te verwachten maar eens moet ik instappen. Niet omdat de S23U mij verveeld. Maar wel omdat ik Foldables al een tijdje volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 04:25
Weten jullie waarom dit hoesje

https://www.samsung.com/n...ecBAeIgjGPB1rPrNrm7rzQ_vc

Bij samsung pas vanaf 15 augustus leverbaar is.

Maar wel een stuk duurder verkocht wordt bij gsmpunt.

https://www.gsmpunt.nl/ho...-vRUuMIWyC6CTPqmwgQ&gQT=2

Ik moet toch iets eromheen gaan klikken op het moment dat ik hem hier heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
ppeterr schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:17:

Samsung heeft nu een actie dat accessoires voor de halve prijs de toonbank over gaan. Qua voorraad, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:25:
[...]

Samsung heeft nu een actie dat accessoires voor de halve prijs de toonbank over gaan. Qua voorraad, geen idee.
Ah juist, ik zie dat nu ook pas. Duur stukje plastic....9 tientjes is dus de normale prijs...

Maar waarschijnlijk niet meer op voorraad dus.

Maar even verder zoeken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:02
ppeterr schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:17:

De online Samsung winkel is ook 'maar' een online winkel. Zij krijgen hun producten wel direct van Samsung, maar zijn meer gebonden aan de officiele kanalen. Bedrijven als Belsimpel en GSMhoesje etc kunnen parallel importeren. Ik denk dat daar het verschil in zit... en je betaalt er een premie voor...

Maar ik zou die paar tientjes graag over hebben om mijn dure telefoon vanaf dag 1 te kunnen beschermen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
jelleeelco schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:44:
[...]

De online Samsung winkel is ook 'maar' een online winkel. Zij krijgen hun producten wel direct van Samsung, maar zijn meer gebonden aan de officiele kanalen. Bedrijven als Belsimpel en GSMhoesje etc kunnen parallel importeren. Ik denk dat daar het verschil in zit... en je betaalt er een premie voor...

Maar ik zou die paar tientjes graag over hebben om mijn dure telefoon vanaf dag 1 te kunnen beschermen!
Zeker!

Maar ik heb het idee dat er niet heel erg veel te koop is kwa hoesjes en hard cases in vergelijk met de normale series als de S24 etc.

https://thinborne.com/blo...8JNYMlww82X1v5Wr8wbO0w0CU

Deze vind ik wel gaaf. Maar ja, dan moet je die weer uit de US laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
ppeterr schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:47:
[...]

Zeker!

Maar ik heb het idee dat er niet heel erg veel te koop is kwa hoesjes en hard cases in vergelijk met de normale series als de S24 etc.

https://thinborne.com/blo...8JNYMlww82X1v5Wr8wbO0w0CU

Deze vind ik wel gaaf. Maar ja, dan moet je die weer uit de US laten komen.
Ik zit zelf nog te kijken naar de grip case van Dbrand voor de Fold7. Ik heb de Ghost en Ghost 2.0 voor de S23U en hij valt zeker niet tegen. Ook hun service is uitmuntend, ondanks dat het allemaal uit de US moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Wow, zelden zo'n nietszeggende 'review' gezien van een toch best bekende influencer. Weer tien minuten verspild. Jullie zijn gewaarschuwd. Maar goed, veel is er ook niet te zeggen over de Fold7. Veel te duur, een stuk lichter en dunner, een bruikbaar voorscherm, geen s-pen support, iets betere camera-setup, verder veel hetzelfde als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 06:45:
[...]

Wow, zelden zo'n nietszeggende 'review' gezien van een toch best bekende influencer. Weer tien minuten verspild. Jullie zijn gewaarschuwd. Maar goed, veel is er ook niet te zeggen over de Fold7. Veel te duur, een stuk lichter en dunner, een bruikbaar voorscherm, geen s-pen support, iets betere camera-setup, verder veel hetzelfde als vorig jaar.
Geen spen is wel killing voor veel users 😢

Bluetooth spen support weg uit s25 ultra, en digitiser helemaal weg uit fold 7. WAAROM, Samsung 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:12:
[...]

Ik zit zelf nog te kijken naar de grip case van Dbrand voor de Fold7. Ik heb de Ghost en Ghost 2.0 voor de S23U en hij valt zeker niet tegen. Ook hun service is uitmuntend, ondanks dat het allemaal uit de US moet komen.
Het probleem met levering vanuit de US, is dat het wel vrij lang "kan" duren. Ik heb Thinborne even aangeschreven met de vraag of ze voor de pre-order datum van de 30e willen uitleveren. Anders zit ik 3 weken zonder case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

dragon2 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:08:
[...]

Geen spen is wel killing voor veel users 😢

Bluetooth spen support weg uit s25 ultra, en digitiser helemaal weg uit fold 7. WAAROM, Samsung 😢
Dat zal nog wel meevallen. Samsung zal voldoende marktonderzoek gedaan hebben en geconcludeerd hebben dat er meer mensen waarde hechten aan een dunnere telefoon zonder S-pen functionaliteit. Persoonlijk zie ik de S-pen ook meer als een gimmick dan een nuttige toevoeging, maar er zullen vast mensen zijn die er veel gebruik van maken.

Mijn enige issue met de Fold is de kleine batterij en het feit dat Samsung (en andere bekende merken ook niet trouwens) niet wil overstappen op silicon-carbon batterijen. Maar ze zullen wel bang zijn voor nog een Note 7 gate :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Case: ik heb al jaren Caseology nano pop cases om mijn flips, en die is voor de flip 7 ook al leverbaar zag ik. Dus hier gaat er weer vanaf minuut 1 een case omheen. (al lijkt het er op dat ze nu onder de Spigen naam verder gaan, wat ik niet erg vind want mijn S-serie teloons en die van mijn kinderen hadden/hebben altijd dat merk.
Maar sowieso valt het me op dat er dit jaar veel cases al leverbaar zijn voor de launch. Dat is nog wel eens anders geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
YouTube: Best Chipset: Exynos 2500 vs. Snapdragon 8 Elite / 8 Gen 3 /Tensor /... de chipset van de flip 7 is zo slecht nog niet 👌🏼

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:21
London schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 09:09:
[...]

Dat zal nog wel meevallen. Samsung zal voldoende marktonderzoek gedaan hebben en geconcludeerd hebben dat er meer mensen waarde hechten aan een dunnere telefoon zonder S-pen functionaliteit. Persoonlijk zie ik de S-pen ook meer als een gimmick dan een nuttige toevoeging, maar er zullen vast mensen zijn die er veel gebruik van maken.

Mijn enige issue met de Fold is de kleine batterij en het feit dat Samsung (en andere bekende merken ook niet trouwens) niet wil overstappen op silicon-carbon batterijen. Maar ze zullen wel bang zijn voor nog een Note 7 gate :+
Sterker nog, er is een goede reden voor grote westerse telefoon producenten om nog even de kat uit de boom te kijken.

Samsung's batteries are rated for cca 2000 charge cycles whilst most silicone carbon batteries are rated for cca 1000 cycles

Die silicon carbon batteries hebben dus ook nadelen. Silicon-carbon batteries gaan minder lang mee en als ze warm worden, zetten ze uit tijdens gebruik. Maar dat interesseert die Chinese telefoonproducenten geen reet. Ze verkopen voornamelijk in eigen land en hebben wereldwijd veel lagere afzet volumes dan Apple, Google en Samsung. Ze lopen daardoor veel minder imago schade op als het een keertje fout gaat en dus kunnen ze naar hartelust experimenteren met nieuwe batterij technologie. Samsung kan zich dat niet veroorloven.

Silicon-carbon batteries, while offering higher energy density than traditional lithium-ion batteries, face significant challenges, primarily related to silicon's expansion and subsequent degradation. This expansion can lead to structural damage, reduced lifespan, and faster performance degradation compared to lithium-ion batteries."

Laat nou net Samsung daar niet zulke goeie ervaringen mee hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:41
MeanDz schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 10:26:
[...]

Sterker nog, er is een goede reden voor grote westerse telefoon producenten om nog even de kat uit de boom te kijken.

Samsung's batteries are rated for cca 2000 charge cycles whilst most silicone carbon batteries are rated for cca 1000 cycles

Die silicon carbon batteries hebben dus ook nadelen. Silicon-carbon batteries gaan minder lang mee en als ze warm worden, zetten ze uit tijdens gebruik. Maar dat interesseert die Chinese telefoonproducenten geen reet. Ze verkopen voornamelijk in eigen land en hebben wereldwijd veel lagere afzet volumes dan Apple, Google en Samsung. Ze lopen daardoor veel minder imago schade op als het een keertje fout gaat en dus kunnen ze naar hartelust experimenteren met nieuwe batterij technologie. Samsung kan zich dat niet veroorloven.

Silicon-carbon batteries, while offering higher energy density than traditional lithium-ion batteries, face significant challenges, primarily related to silicon's expansion and subsequent degradation. This expansion can lead to structural damage, reduced lifespan, and faster performance degradation compared to lithium-ion batteries."

Laat nou net Samsung daar niet zulke goeie ervaringen mee hebben.
Tja, ik denk dat samsung daar wel van geleerd heeft. De batterij net wat te krap in zijn jasje, en dan geen ruimte geven om uit te kunnen zetten.

En vooral qua nummering ligt het nu extra gevoelig.. Note 7 -> Fold 7. Ik snap wel waarom ze het minimaal een generatie uitstellen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
MeanDz schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 10:26:
[...]

Dat denk ik ook. Er is een reden dat het, volgens mij, alleen Chinese - of voornamelijk - Chinese bedrijven zijn die werken met Silicon-Carbon. Ik heb ook begrepen dat fabrikanten de opschaling niet aan zouden kunnen als de grote partijen in het westen dezelfde volumes willen fabriceren als dat ze nu doen.

Had Samsung nu wel een SC-accu gebruikt, had mij dat er niet van weerhouden om hem te kopen, maar ik snap het besluit van de grote spelers wel om hier heel voorzichtig mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19:16

g86

Ik heb nog draadloze oortjes van weinig waarde. Telt dat ook als "gegarandeerde inruil van 50 euro" op bv. de Watch Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

g86 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:17:
Ik heb nog draadloze oortjes van weinig waarde. Telt dat ook als "gegarandeerde inruil van 50 euro" op bv. de Watch Ultra?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
g86 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:17:
Ik zou de voorwaarden eens lezen. Eerst leek je alles te kunnen inleveren, ook als het geen waarde had. Maar Samsung zou de voorwaarden hebben aangepast om dat nu tegen te gaan. Waarschijnlijk omdat ze nu een sloot aan rotzooi geleverd krijgen waar totaal geen waarde aan zit maar er wel € 200/300 credit voor is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

SacreBleu schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:23:
[...]

Ik zou de voorwaarden eens lezen. Eerst leek je alles te kunnen inleveren, ook als het geen waarde had. Maar Samsung zou de voorwaarden hebben aangepast om dat nu tegen te gaan. Waarschijnlijk omdat ze nu een sloot aan rotzooi geleverd krijgen waar totaal geen waarde aan zit maar er wel € 200/300 credit voor is gegeven.
op de watch ultra is het maar 50 euro waard die inruil voor rotzooi.
waar kan ik die voorwaarden vinden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]
Ik zou de voorwaarden eens lezen. Eerst leek je alles te kunnen inleveren, ook als het geen waarde had. Maar Samsung zou de voorwaarden hebben aangepast om dat nu tegen te gaan.
Dit stond er anders in de email met kortingscode
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ABsfv3fF-vNNtlbg3tkOyyFbKVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQQBFlrQwcITu7IuDgmS0brx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door DON PAPA op 17-07-2025 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Er was een code die € 200 of € 300 euro gegarandeerd extra tegoed gaf op een inruil.
Volgens mij is die actie nu verlopen. Sommige codes/acties waren maar zeer tijdelijk geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nog een review van Michael Fisher YouTube: Samsung Galaxy Z Flip 7 Review: Make or Break

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

SacreBleu schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:35:
Er was een code die € 200 of € 300 euro gegarandeerd extra tegoed gaf op een inruil.
Klopt en dat resulteerde in de volgende prijs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uP5wGmQC6FQOJv2qKDwaIQscfqI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/soFiHoXvW9culspqti4evcIE.jpg?f=fotoalbum_large

Maar het model en staat van de inruil maakt dus niks uit bij de keus van "gegarandeerde inruilwaarde", zoals ze zelf in de email met kortingscodes aangeven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ABsfv3fF-vNNtlbg3tkOyyFbKVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQQBFlrQwcITu7IuDgmS0brx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door DON PAPA op 17-07-2025 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

https://images.samsung.co...nruil/voorwaarden2_be.pdf
In de voorwaarden lees ik niets van "gegarandeerde inruilwaarde" en ook niets over modellen.

Dus ik kan perfect een goedkope Aliexpress draadloos oortje inruilen voor 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
DON PAPA schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:44:
[...]

Klopt en dat resulteerde in de volgende prijs
[Afbeelding]

Maar het model en staat van de inruil maakt dus niks uit bij de keus van "gegarandeerde inruilwaarde", zoals ze zelf in de email met kortingscodes aangeven:

[Afbeelding]
Dan ga ik ervan uit dat dat klopt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de voorwaarden waren aangescherpt, maar zelf de voorwaarden er niet op nageslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Arjan81 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:02:
Iemand ervaringen met Torro hoesjes?
Goede kwaliteit?
Levering naar Nederland betrouwbaar?

Deze ziet er netjes uit.
Ik zie hem ook op amazon.nl staan denk ik

https://www.amazon.nl/TOR...e%2Caps%2C62&sr=8-15&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb hem maar gewoon besteld, zal toch evengoed wel even duren voor het er is vanuit de US.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XX4xWYDs9vaicvH-ZwlF3k6VtMw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4dEhrVKiki8pgJ12XefKPBuA.png?f=fotoalbum_large

https://thinborne.com/collections/galaxy-z-fold-7-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:47
ppeterr schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 19:55:
Ik heb hem maar gewoon besteld, zal toch evengoed wel even duren voor het er is vanuit de US.

[Afbeelding]

https://thinborne.com/collections/galaxy-z-fold-7-case
Had dit besteld voor mijn Fold 6, eerste kwam met een beschadiging. Moest het opsturen op eigen kosten. Vervanging gekregen....en nu blinkt dat het niet oplaad met mijn samsung 3 in 1 qi 2 charger: https://www.samsung.com/u...ger-black-gp-pwu024wiabg/

Ik ga dat nooit meer kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
blue13x schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 20:49:
[...]

Had dit besteld voor mijn Fold 6, eerste kwam met een beschadiging. Moest het opsturen op eigen kosten. Vervanging gekregen....en nu blinkt dat het niet oplaad met mijn samsung 3 in 1 qi 2 charger: https://www.samsung.com/u...ger-black-gp-pwu024wiabg/

Ik ga dat nooit meer kopen....
Ok...te laat nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Voor wie echt een minimalistische en unieke case wil hebben (alleen beetje bescherming voor de achterkant) en (net zoals de Thinborn) gemaakt van aramide vezels, dan je eens kijken naar Pitaka.

Levering kan wel even duren. Verzenden pas eind deze maand.

Aramide is hetzelfde materiaal als Kevlar, maar verwacht niet dezelfde bescherming ;)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rwinio
g86 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:54:
In de voorwaarden lees ik niets van "gegarandeerde inruilwaarde" en ook niets over modellen.

Dus ik kan perfect een goedkope Aliexpress draadloos oortje inruilen voor 50 euro?
Ik heb een paar maanden terug nog bij gegarandeerde inruilwaarde oordopjes van de action gekocht voor €1, dat was ook voldoende.

Op het toestel moet je wel een oud toestel opsturen, maar best kan dat je er nog mee wegkomt als je een vtech telefoon opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ik ga gewoon bedrade oortjes inleveren die kapot zijn. Er staat ongeacht de staat, en verder geen specs of dat het wireless audio moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Phusebox schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:03:
[...]

Ik ga gewoon bedrade oortjes inleveren die kapot zijn. Er staat ongeacht de staat, en verder geen specs of dat het wireless audio moet zijn.
Sorry voor de misinformatie dan. Ik had vernomen dat ze de voorwaarden hadden aangepast.
Dan zou ik lekker zo goedkoop mogelijke meuk opsturen voor de meeste korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Weet iemand of er al winkels zijn die de Fold 7 op demo hebben? Ik wil em best kopen maar toch nog even vasthouden voordat ik knoop doorhak. Of moet ik daarvoor echt wachten op officiële release per 22 juli?

[ Voor 19% gewijzigd door oli4100 op 18-07-2025 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
oli4100 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:26:
Weet iemand of er al winkels zijn die de Fold 7 op demo hebben? Ik wil em best kopen maar toch nog even vasthouden voordat ik knoop doorhak. Of moet ik daarvoor echt wachten op officiële release per 22 juli?
Mediamarkt, KPN en vast nog meer winkels, sinds afgelopen maandag de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

SacreBleu schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:12:
[...]

Sorry voor de misinformatie dan. Ik had vernomen dat ze de voorwaarden hadden aangepast.
Dan zou ik lekker zo goedkoop mogelijke meuk opsturen voor de meeste korting.
Klopt niet, dit zijn de voorwaarden die bij de tradein worden toegevoegd - ik lees zelfs niets over gegarandeerde inruilwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

* correctie: "Het gegarandeerde inruilvoordeel kan één keer per toestel worden geselecteerd."

[ Voor 79% gewijzigd door g86 op 18-07-2025 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
oli4100 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:26:
MediaMarkt kan hit en mis worden. De MM in Almere had iig niets liggen eerder deze week. Maar wel vrijwel zeker de KPN, Vodafone en Odido shops en Coolblue.. ben meerdere keren geweest omdat ik de buurt was in Den Haag, Amstelveen en Almere.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
g86 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:35:
[...]

Klopt niet, dit zijn de voorwaarden die bij de tradein worden toegevoegd - ik lees zelfs niets over gegarandeerde inruilwaarde.
Volgens mij kun je nu alleen nog maar telefoons inleveren voor die gegarandeerde 200 euro inruil.
Maar ik hoor het graag als het niet zo is. Die andere categorieën hebben geen gegarandeerde inruilmogelijkheid, je kan geen buds inleveren ipv een telefoon. Als je dat wel doet dan eisen ze gewoon die 200 weer terug. De enige mogelijkheid om de gegarandeerde 200 te krijgen is met een oude of kapotte gsm of een tweede telefoon als je al een telefoon hebt aangemeld die wel in de lijst staat.Nogmaals ik hoor het graag als ik me vergis maar ik weet zeker dat in geen enkele andere product categorie een gegarandeerd bedrag wordt aangeboden alleen bij telefoons. Bij tablets, watches, audio en laptops is die optie simpelweg niet aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

MeanDz schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Volgens mij kun je nu alleen nog maar telefoons inleveren voor die gegarandeerde 200 euro inruil.
Maar ik hoor het graag als het niet zo is. Die andere categorieën hebben geen gegarandeerde inruilmogelijkheid, je kan geen buds inleveren ipv een telefoon. Als je dat wel doet dan eisen ze gewoon die 200 weer terug. De enige mogelijkheid om de gegarandeerde 200 te krijgen is met een oude of kapotte gsm of een tweede telefoon als je al een telefoon hebt aangemeld die wel in de lijst staat.Nogmaals ik hoor het graag als ik me vergis maar ik weet zeker dat in geen enkele andere product categorie een gegarandeerd bedrag wordt aangeboden alleen bij telefoons. Bij tablets, watches, audio en laptops is die optie simpelweg niet aanwezig.
Als je Fold7/Flip7 koopt, dan is er nu inderdaad alleen nog die gegarandeerde inruil tbv 200 euro als je een smartphone inruilt. Maar bij de Watch Ultra kan je nog altijd alles gegarandeerd inruilen. Net een besteld en ik krijg 50 euro gegarandeerde inruilwaarde voor een brol oortje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
g86 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:26:
[...]

Als je Fold7/Flip7 koopt, dan is er nu inderdaad alleen nog die gegarandeerde inruil tbv 200 euro als je een smartphone inruilt. Maar bij de Watch Ultra kan je nog altijd alles gegarandeerd inruilen. Net een besteld en ik krijg 50 euro gegarandeerde inruilwaarde voor een brol oortje.
Dat klopt. Daarom beperkte ik me ook nadrukkelijk tot de eerder genoemde 200 euro bij aanschaf van een telefoon. Ik ben me bewust van het inruil aanbod voor wearables maar dat is een ander voordeel bij een ander apparaat en dan ontvang je 50 euro. Waar het hier om ging is dat je aanvankelijk bij inruil van je telefoon ieder willekeurig apparaat voor 200 euro kon inleveren en dat was blijkbaar niet de bedoeling want dat heeft Samsung binnen een dag aangepast. Dat het nog wel mogelijk is bij de Galaxy watch is alleen maar fijn en een ieder gegund maar om verwarring te voorkomen is het ook fijn als het duidelijk is dat het dus niet meer mogelijk is bij aanschaf van een telefoon zoals jij terecht hierboven ook al stelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

MeanDz schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Maar ik hoor het graag als het niet zo is. Die andere categorieën hebben geen gegarandeerde inruilmogelijkheid, je kan geen buds inleveren ipv een telefoon.
Dat klopt helemaal, je kan alleen het product waar de "gegarandeerde inruilwaarde" onderstaat in de lijst inleveren. Bij de aankoop van een telefoon staat alleen de "gegarandeerde inruilwaarde" in het lijstje van inruil-telefoons, dus kan je ook alleen een telefoon inruilen, alleen maakt het model en de staat van deze inruil telefoon niet uit, als je voor "gegarandeerde inruilwaarde" kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:19
Na veel twijfel toch de knoop doorgehakt om een fold 7 te kopen. Had nog een oude s8 liggen, dus die 200 euro gegarandeerde inruil was wel een mooie deal. Komende van een s23 ultra heel benieuwd naar mijn eerste fold toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Blokkie90 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:46:
Na veel twijfel toch de knoop doorgehakt om een fold 7 te kopen. Had nog een oude s8 liggen, dus die 200 euro gegarandeerde inruil was wel een mooie deal. Komende van een s23 ultra heel benieuwd naar mijn eerste fold toestel :)
Ik kom ook van een s23u en ik heb die gewoon als inruil ingevuld. Misschien wel zonde, omdat ik nu niet een reserve toestel meer heb. Maar de deal was volgens mij erg scherp. En kreeg je er een soor trade-in boost korting bij. En de earbuds er ook nog eens bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csZuvRas5pYiM8wbIfCvmwDB7mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Q7AREXmLbJEgl26PMn1uPpc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:19
ppeterr schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:06:
[...]

Ik kom ook van een s23u en ik heb die gewoon als inruil ingevuld. Misschien wel zonde, omdat ik nu niet een reserve toestel meer heb. Maar de deal was volgens mij erg scherp. En kreeg je er een soor trade-in boost korting bij. En de earbuds er ook nog eens bij.

[Afbeelding]
Ja heb mijn s23 ultra ook mee ingeruild. Het enige dat ik ga missen is de zoom camera. De buds 3 pro had ik al. En had geen zin om deze op 2dehands sites te zetten. Met nog 19 euro korting van samsung punten kwam ik op 1127 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Blokkie90 op 18-07-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
ppeterr schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:06:
[...]

[Afbeelding]
Is dit alleen voor de telefoon, dat is echt een bijzonder slechte deal om dan je s23u in te ruilen. Komt erop neer dat je een kleine €150 vangt voor je s23u en dan moet hij ook nog in de staat zijn waarin je hebt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rwinio schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:46:
[...]

Is dit alleen voor de telefoon, dat is echt een bijzonder slechte deal om dan je s23u in te ruilen. Komt erop neer dat je een kleine €150 vangt voor je s23u en dan moet hij ook nog in de staat zijn waarin je hebt aangegeven.
Ik heb sowieso de ervaring dat Samsung zelf bij inruil erg weinig vertrouwen heeft in de restwaarde van hun eigen telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
https://www.ipitaka.com/p...es?variant=43526909952070 volgens mij wel mooie cases en niet bulky.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
[...]

320 staat er toch als inruil ? Of mis ik iets.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
[...]

In totaal € 1107,96 korting. Is dat een slechte deal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Tp1B-WKQy9sZmyK6KmookwY2GE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WVaGTJbt0Lt7HMrtV3jCNN6q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 19-07-2025 08:56 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling