[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:57:
[...]

Niet zo heel gek vanuit perspectief FIFA toch?
-tijdrekken
-politieke leuzen
-sponsorbelang

Ik zou overigens liever zien dat ze mogen doen wat ze willen bij het vieren van een goal (maar niet bij een simpel tikkertje tegen een league one team).

Het lijkt me verder vrij logisch dat een kapot shirtje gewisseld mag worden. :)
Ik vind het vieren tegenwoordig wel overdreven. In de tijd van Cruijff was het een arm de lucht in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:58:
[...]

Ik vind het vieren tegenwoordig wel overdreven. In de tijd van Cruijff was het een arm de lucht in.
Daar zit volgens mij ook een hele marketingmachine achter. Alle “grote” spelers verzinnen wat unieks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:59:
[...]

Daar zit volgens mij ook een hele marketingmachine achter. Alle “grote” spelers verzinnen wat unieks.
Helaas wel ja. :/

Ik wist dat spelers al kleding en schoenen kregen, maar ze moeten die ook echt dragen, ook in hun vrije tijd.
Dat gaat best ver vind ik. Al zou ik dat ook wel willen, zelf niet zoveel met mode bezig. :+

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 24-09-2025 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:26
HollowGamer schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:50:
[...]

Helaas wel ja. :/

Ik wist dat spelers al kleding en schoenen kregen, maar ze moeten die ook echt dragen, ook in hun vrije tijd.
Dat gaat best ver vind ik. Al zou ik dat ook wel willen, zelf niet zoveel met mode bezig. :+
Ze krijgen niet zomaar schoenen en een jas. Ze krijgen daarnaast bakken met geld om als marketingtool te dienen. Geldt ook voor auto's, horloges etc. Als ze dat niet willen kunnen ze prima nee zeggen en zelf schoentjes uitzoeken bij de foot locker.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 24-09-2025 17:45 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken